Hoe oud ben je dan ? Welke opleiding doe je ?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha bij mij gaat dat meestal welZeker als het met de hand is. Vorig jaar op school maakte ik ook karikaturen van iedereen op school
Zoals Kim Holland ?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel succes daarmee, niets leukers als van je hobby je beroep kunnen maken.
Ik ben 19 en doe nog geen opleiding. Ben opleiding aan het zoeken voor volgend jaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan ? Welke opleiding doe je ?
Je kunt dit topic laten zien op de kunstacademie of andere grafische opleidingquote:Op maandag 11 maart 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben 19 en doe nog geen opleiding. Ben opleiding aan het zoeken voor volgend jaar.
Laat je geen oor aannaaien door Ron.quote:
Vorig jaar kwam ik niet eens op een MBO van grafisch vormgever. Terwijl ik mijn HAVO diploma had gehaaldquote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt dit topic laten zien op de kunstacademie of andere grafische opleiding
Ik ben heel onschuldigquote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je bent nog onschuldig, je kent hem niet, houwe zo
Neuh doe maar niet, lelijke vent. Al zou het wel een goede zijn voor een karikatuur denk ik, maar hij is geen voetballer.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben heel onschuldigIk kan hem wel gaan googlen maar ik weet niet of dat een goed idee is
Ja ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor de site van vi bedoel ik he. Dan zou ik even op die site zoeken naar de 'contact'knop.
Kan ik geen plaatjes meesturen volgens mijquote:Op maandag 11 maart 2013 21:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/contact.htm
Hier dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |