Kan je een plaatje posten?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog een boek uit 1970 waar ie Cruijff geweldig tekent
Ik kan wel redelijk tekenen zonder ja. Ik teken dit gewoon met de muis.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Kun je ook "gewoon" goed tekenen? Niet met Paint? (al vind ik dat laatste eigenlijk nog moeilijker).
Of doe je dit met zo een Wacomtablet?
Jeetje dat lijkt me lastig! Knap hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan wel redelijk tekenen zonder ja. Ik teken dit gewoon met de muis.
Het belangrijkste is dat het in je hoofd goed zit. Dan lukt het meestal wel. Bij sommige is het wel lastig om ze na te tekenenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me lastig! Knap hoor.
Mmmm nou ik heb ook weleens iets in mijn hoofd wat ik zou willen tekenen maar dat komt er echt niet zo goed uit hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat het in je hoofd goed zit. Dan lukt het meestal wel. Bij sommige is het wel lastig om ze na te tekenenDie hebben dan niks opvallends in hun uiterlijk.
Fucking goed.quote:
Haha bij mij gaat dat meestal welquote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm nou ik heb ook weleens iets in mijn hoofd wat ik zou willen tekenen maar dat komt er echt niet zo goed uit hoor
Ligt eraan hoe moeilijk de persoon is. Maar meestal een halfuurtje ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha tof! Hoe lang ben je daar nou mee bezig?
Naar welk e-mailadresquote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef debeterebob het volgende:
Ik zeg: opsturen naar VI: dan hebben ze weer een nieuwe animatiequiz
Dat hoop ikquote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Nou wie weet kun je er ooit je beroep van maken
je ga hem niet weg lokken héquote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel succes daarmee, niets leukers als van je hobby je beroep kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |