Ik heb altijd zin in meatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Uiteindelijk heb ik nu toch wel zin in die meet
Mja heb nu alweer beloftes gedaan
Dank je, Ik ben maar een weekje weg geweest hoorquote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Even lachen, jongste zijn kamer is nog overhoop, dus slaapt nachtje bij mij, maar kan niet slapen want warm, ga ik net kijken ligt hij helemaal suf wakker, ik ben je nog wakker, ja ik kan niet slapen snurk
volgens mij is kippevlees wel vaker haan dan je denkt, zijn immers vrij zinloze beesten verderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Lutte het volgende:
Mensen mensen, ik heb een goeie vraag.
Komt kipfilet altijd van een kip en een halve haan altijd van een haan?
Ja maar daarentegen worden haantjes wel vaker binnen een minuut de destructor in geholpenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is kippevlees wel vaker haan dan je denkt, zijn immers vrij zinloze beesten verder
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Even lachen, jongste zijn kamer is nog overhoop, dus slaapt nachtje bij mij, maar kan niet slapen want warm, ga ik net kijken ligt hij helemaal suf wakker, ik ben je nog wakker, ja ik kan niet slapen snurk
Beste Klara,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Lutte het volgende:
Mensen mensen, ik heb een goeie vraag.
Komt kipfilet altijd van een kip en een halve haan altijd van een haan?
daarom toch dat ze die eendagskuikens doordraaien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is kippevlees wel vaker haan dan je denkt, zijn immers vrij zinloze beesten verder
dat is zo iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar daarentegen worden haantjes wel vaker binnen een minuut de destructor in geholpen
de wiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
Omg
wie heeft er dvd`s van silverster stelone
Hahahahahhaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Beste Klara,
de kipfilet komt niet altijd van de kip. Soms komt deze ook wel eens van de American Filetplant. Wat betreft de halve haan, deze komt niet van de Hele Haan, maar altijd van een Halve Haan. Heb je een halve haan die van orgine geen halve haan is, dan ben je opgelicht
Groetjes Truus
helaas, heb er wel een paar van arnold zwartenegerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
Omg
Silverster?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
Omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Silverster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Arnold, jij ook hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
helaas, heb er wel een paar van arnold zwarteneger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Silverster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hey Arnold, jij ook hier?Arnold MelonheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Silverster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Wajooooowquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Hannah tokkie op NL1 die 3 miljoen kilo is afgevallen, volgens Rene
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kijk big fat gypsy weddingquote:
is toch een herhaling?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Eh...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
is toch een herhaling?
en nav deze uitzending kwamen ze erachter dat meneer tokkie gewoon met dr samenwoonde en dat had consequenties voor de uitkering.
nu zijn de tokkies helemaal verbouwereerd en willen ze verhuizen naar een gemeente waar de gemeente minder streng is
toen ook al afgevallen iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eh...
Ik weet niet..
Dit is een jaar na het vorige bezoek, waar ze ook al was afgevallen!
Heerlijk woord, past overal bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn leven werd zo veel gemakkelijker toen ik het woord 'corpulent' leerde.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het betekent ook 'gevuld' zie ik.
Wij hadden vandaag corpulente groentesoep.
wheheeh dat klinkt 'raarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan krijg ik een beeld van Bruine bonen soep, waar je lekker van gaat scheten latenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan krijg ik een beeld van Bruine bonen soep, waar je lekker van gaat scheten laten
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan krijg ik een beeld van Bruine bonen soep, waar je lekker van gaat scheten laten
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook moe, al heb ik eigenlijk heel de week wel goed geslapen. TOch maar nu op bed gaan liggen
Truste !!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook moe, al heb ik eigenlijk heel de week wel goed geslapen. TOch maar nu op bed gaan liggen
Wat is gaal?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:57 schreef Lutte het volgende:
Missy ligt op de vloer, ik wil er ff bij zitten, dus glij een stukje op m'n knie maar vergeten dat ik een korte broek aan hebAAAUUUU! Ligt gaal open
Owquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal
Was ook wel een hele domme actie
Wat?quote:
Ben trost op je hoaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Maandag dubbele dienst draaien.. best heftig.
Eerst van 6-13 en dan nog 16-20
Ohhhhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pas morgenavond 20:30 in Delfzijl
Zo danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Maandag dubbele dienst draaien.. best heftig.
Eerst van 6-13 en dan nog 16-20
Ja duur zatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja toch! Rijbewijs moet toch betaald worden
Ja.. Net ff uitgerekend wat ik er al aan heb uitgegevenquote:
Het is echt schreeuwend duur jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
En even uitgerekend... ik denk dat ik het nog niet eens red met m'n spaargeld tot nu toe![]()
Maar volgende week loon en stufi.. dus dan moet het wel bij elkaar gesprokkeld zijn
Hoi weerquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Lutte het volgende:
Naar bed! Nog maar twee nachtjes slapen
Ja, gelukkig heb ik wel een toffe instructeur, die niet moeilijk doet over een kwartiertje langer voor niks.. Of laatst moest ie even snel naar de bank en zijn bril halen bij de opticien, in totaal 10 minuutjes weggeweest, maar ik mag dan wel een half uur verrekenen voor de volgende les qua kosten zeg maarquote:
trustenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Lutte het volgende:
Wie nietquote:
Truste liefquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Lutte het volgende:
Dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik wel een toffe instructeur, die niet moeilijk doet over een kwartiertje langer voor niks.. Of laatst moest ie even snel naar de bank en zijn bril halen bij de opticien, in totaal 10 minuutjes weggeweest, maar ik mag dan wel een half uur verrekenen voor de volgende les qua kosten zeg maar
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Lutte het volgende:
Moet je een vriendje zoeken met een deukbare autoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
En ik hoef niet gelijk een autotje... Als ik af en toe maar even blijf rijden
Ik wil sowieso niet in die van jou rijden denk ik. Veuls te groot!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je een vriendje zoeken met een deukbare auto
Jij dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je een vriendje zoeken met een deukbare auto
Welnee, dat heb je zo door, het rijden is geen probleem,de eerste keer parkeren is even goed kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet in die van jou rijden denk ik. Veuls te groot!
Jeetje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet in die van jou rijden denk ik. Veuls te groot!
mijn vrouw klaagt nog steeds af en toe als ze in mijn auto rijdtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, dat heb je zo door, het rijden is geen probleem,de eerste keer parkeren is even goed kijken
Ik heb nu een heule kleine, maar had ook echt grote wagens, whahahaha, ik zei altijd bij 1 kunnen 6 lijken achterin de kofferbakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw klaagt nog steeds af en toe als ze in mijn auto rijdt
zo groot is mijn auto helemaal niet zelfs, maar ik krijg klachten dat ze oa bij achteruit rijden niet kan inschatten hoe lang ze isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu een heule kleine, maar had ook echt grote wagens, whahahaha, ik zei altijd bij 1 kunnen 6 lijken achterin de kofferbak
Dat is gewoon wennenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo groot is mijn auto helemaal niet zelfs, maar ik krijg klachten dat ze oa bij achteruit rijden niet kan inschatten hoe lang ze is
ze rijdt er idd hooguit in als we op vakantie gaan, of als we ergens van terugrijden en ik heb teveel gezopenquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze rijdt er idd hooguit in als we op vakantie gaan, of als we ergens van terugrijden en ik heb teveel gezopen
morgen lekker helemaal niets doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Koen66 het volgende:
pfffff zelfs op het strand morgen 30 graden
Jij bent echt gayquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Renesite het volgende:
Was vandaag even emo.
Heb de film 'achtste groepers huilen niet' gezien.
Vet lief
Likequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga morgen lekker vroeg op. Even een Parasol scoren, tuinmeubelen van zolder halen, bbq poetsen etc. En inslaan voor BBQ
Jaquote:
Njah ga ook zo plat, morgen zwemmenquote:
we doen het hier 's ochtends rustig aan, pas na middag naar strandquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ga ook zo plat, morgen zwemmen
En dat betekent hier 5 uur achter elkaar in het water liggen
Toffe film inderdaad. En eimdelijk een Nederlandse die een beetje fatsoenlijk kan acterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Renesite het volgende:
Was vandaag even emo.
Heb de film 'achtste groepers huilen niet' gezien.
Vet lief
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:14 schreef Cee het volgende:
Goedenavond.![]()
Dank voor alle heppiebursdees en zo. Jullie zijn de liefste mensen van de hele zandvlakte.
pfff. inderdaad! Even m'n hotpants aan doen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:14 schreef Kally het volgende:
Warmte, nu al, straks zwemmen terwijl ik dat haat
Geil, pics gaarnequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
pfff. inderdaad! Even m'n hotpants aan doen!
De 27stequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
Zero schatje
Wanneer ga je beginnen met stage?
quote:
Ik verheug me altijd de dagen van tevoren op de zon, warmte, zomerse sferen, zit nog net niet in bikini te cheerleaden en dan op de Dag des Oordeels besef ik me dat ik geen sodemieter uit kan voeren want alles is zo heeeeeeeeet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:33 schreef Kally het volgende:
Dit weer is zo niks voor mij, veels te heet
Dat dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verheug me altijd de dagen van tevoren op de zon, warmte, zomerse sferen, zit nog net niet in bikini te cheerleaden en dan op de Dag des Oordeels besef ik me dat ik geen sodemieter uit kan voeren want alles is zo heeeeeeeeet.
Met dit weer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:43 schreef MissJ het volgende:
Goeieeeeeeemorgen!
Zo eens ffkes douchen... daarna de stad in, kijken of er nog wat leuke accessoires (niet dat ik die niet al genoeg heb hoor, maar moet gewoon wat nieuws) te scoren zijn voor bij mijn jurkje vanavond
Bikkel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:43 schreef MissJ het volgende:
Goeieeeeeeemorgen!
Zo eens ffkes douchen... daarna de stad in, kijken of er nog wat leuke accessoires (niet dat ik die niet al genoeg heb hoor, maar moet gewoon wat nieuws) te scoren zijn voor bij mijn jurkje vanavond
jaquote:
jaaa discofeestje op het strandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Bikkel.
Maar heyyyy feestje met een leuk jurkje vanavond, woeiiiii!
Ik ga in het water liggen en doe niks meer straks. Ik eet bij mijn vriendin dus ook goed geregeldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:45 schreef Lutte het volgende:
Whoaah wachten tot de douche vrij isHet is zo waharm.
Tof!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja
[..]
jaaa discofeestje op het strand
Herfstquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef MissJ het volgende:
Ik hou van alle seizoenenHeb niet echt een sterke voorkeur ofzo.
Lentequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Kally het volgende:
De lente is favoriet hoor Cee, alles weer groen zien worden, allemaal jonge beestjes
Of warme choco met slagroomquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Lutte het volgende:
Winter-herfst-lente-zomer
Geef mij maar kou en thee
Groetjes van oma!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
1. Winter
2. Lente
3. Herfst
4. Zomer
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:43 schreef MissJ het volgende:
(niet dat ik die niet al genoeg heb hoor, maar moet gewoon wat nieuws)
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef Lutte het volgende:
Net een harnas.SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Ikke nie snap nieSPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Goeie.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vroeg me nog af. Had je een fietskaart cadeau gehad van je collega's Cee?
Ik verdwaal overal, heb echt het richtingsgevoel van een wc-rol. Ik ging ooit eens wandelen in het bos nog geen halve kilometer bij mij vandaan. Het was een graad of 28, na een uurtje had ik het wel bekeken, was moe, had dorst maar doordat ik zo aan het dwalen was kon ik de 'uitgang' niet meer vinden. Heb nog anderhalf uur in halve paniek lopen zoeken. Genaaaant.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok.Met een grote boog om fucking Vught heen dan! Al zul je zien dat je dan wel daar rijdt. Maar dit moet helpen, al is het maar houvast om de stress te voorkomen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Vrouwen.
Maar hou dat enthousiaaaaaasme vast!
dat zijn skinny's.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hipsters zijn toch die strakke jeans waarvan ik nooit snap hoe mensen ze aantrekken? Komen konten goed in naar voren overigens.
Mooie billenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat zijn skinny's.
Een hipster is een bepaald model onderbroek
zoiets:
[ afbeelding ]
Oei, de uni gaat beginnen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan met deze hitte niks binnen houdenEn stress/zenuwen voor komende week..
Introweek. Een week lang sociaal doen en zo, sowieso al niks voor mij en al helemaal niet met 25+ graden.quote:
Dat is kut, gaat er geen goede vriendin van je ook in Nijmegen studeren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Introweek. Een week lang sociaal doen en zo, sowieso al niks voor mij en al helemaal niet met 25+ graden.
Ik houd gewoon niet zo van veranderingen denk ikHet is zo definitief allemaal.. En als ik dadelijk gewend ben is het vast ook tof, maar voorlopig weet ik alleen wat ik achterlaat en niet wat je ervoor terugkrijgt zeg maar.
Veel vrienden en vriendinnen zijn deze week al in hun kamer getrokken, de rest begint ook aan de intro, mensen die nog op de middelbare zitten gaan ook weer naar school maandag. Dat vertrouwde valt weg.
Wageningen en Tilburg it is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is kut, gaat er geen goede vriendin van je ook in Nijmegen studeren?
Wageningen -Nijmegen is goed te doen met de busquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wageningen en Tilburg it is.
Komt allemaal wel goed uiteindelijk, maar natuurlijk is het spannend.
Wat gaf de doorslag?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is geen weer om laminaat te leggen
Ahhh. Weer wat geleerd. Maar het is irritant dat ik steeds weer mis zit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat zijn skinny's.
Een hipster is een bepaald model onderbroek
zoiets:
[ afbeelding ]
kan me helemaal voorstellen dat je het zo voelt nu, maarrrr gaat op zeker goed komen! Gelukkig weet je dat zelf ook wel. Jij bent een onwijs coole stoere leuke lieve chickquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Introweek. Een week lang sociaal doen en zo, sowieso al niks voor mij en al helemaal niet met 25+ graden.
Ik houd gewoon niet zo van veranderingen denk ikHet is zo definitief allemaal.. En als ik dadelijk gewend ben is het vast ook tof, maar voorlopig weet ik alleen wat ik achterlaat en niet wat je ervoor terugkrijgt zeg maar.
Veel vrienden en vriendinnen zijn deze week al in hun kamer getrokken, de rest begint ook aan de intro, mensen die nog op de middelbare zitten gaan ook weer naar school maandag. Dat vertrouwde valt weg.
Ik had volgens mij nog niet vermeld dat ik jullie schattigtof vind.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef roos85 het volgende:
Mijn lief is pannenkoeken aan het bakken
Hij doet bijzondere dingen bij warm weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef roos85 het volgende:
Mijn lief is pannenkoeken aan het bakken
Kakquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Vinger auw, nagel ingescheurd en niet zo'n beetje ook, tot op het vel
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak
Gestruikeld over een landmijn in je zoontjes kamer?
Heb je al een munitiekistje trouwens? Ik heb hier nog een kleine liggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee achter deur hendel van auto blijven hangen
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je al een munitiekistje trouwens? Ik heb hier nog een kleine liggen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vanaf het balkon uitzicht op de lokale leeuwardennse gangstahs
Ze zouden in Rotterdam na een kwartier al huilend in de goot liggen
auwquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Vinger auw, nagel ingescheurd en niet zo'n beetje ook, tot op het vel
Have funquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef MissJ het volgende:
ik ben ready to partyyyyy on tha beach!
dank je!quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef MissJ het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef MissJ het volgende:
Whoho whoho, show them ya moves!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef MissJ het volgende:
Haaiquote:
Ik kijk geen TALentenjachten, maar ik zoek company...quote:
Hier zitten alleen geen jonge kindjes hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk geen TALentenjachten, maar ik zoek company...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk geen TALentenjachten, maar ik zoek company...
Dat sowieso, zeker in de SCquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dat is hier wel te vinden hoor, wss meer dan talentenjachten
Daar ben ik niet naar op zoek hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier zitten alleen geen jonge kindjes hoor
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet naar op zoek hoor
Dat was een grapjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ik ging even op je opmerking in het andere topic in
Dat van mij ookquote:
Paaldansen is een sport?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Paaldansen moet een olympische sport worden
In mijn ogen is iedereen hier jong.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier zitten alleen geen jonge kindjes hoor
Gister gaf iemand het evenveel kans als korfbalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Ik ben dan een paal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Zoveel scheel ik toch niet met jou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn ogen is iedereen hier jong.
Over scheel gesproken, ik moet een bril. Mijn ogen zien perfect, maar i k heb een spierafwijking of zoiets, waardoor ik constant moet blijven focussenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoveel scheel ik toch niet met jou?
Voor jou niet leuk, maar ik vind brillen wel wat hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over scheel gesproken, ik moet een bril. Mijn ogen zien perfect, maar i k heb een spierafwijking of zoiets, waardoor ik constant moet blijven focussenhoofdpijn, vermoeide ogen, alles. Nou, het verval gaat beginnen, begin. Maar met weddenschappen wanneer ik tot as wederkeer.
Even niet leuk, maar ja gaat daar zoveel profijt van hebben!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over scheel gesproken, ik moet een bril. Mijn ogen zien perfect, maar i k heb een spierafwijking of zoiets, waardoor ik constant moet blijven focussenhoofdpijn, vermoeide ogen, alles. Nou, het verval gaat beginnen, begin. Maar met weddenschappen wanneer ik tot as wederkeer.
I k heb alleen plezier van een wc-bril. Maar daar loop je zo voor lul mee. Maar goed, het zij zo. Lenzen wil ik niet, dat gefreubel in je ogen, nah. Kan ook niet met de glazen die ik nodig heb, schijnt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor jou niet leuk, maar ik vind brillen wel wat hebben
Heb ik eens eindelijk iets op mijn hoofd! Haar had ik ook al nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Even niet leuk, maar ja gaat daar zoveel profijt van hebben!
Maar je hebt hele leuke monturen tegenwoordig, ik snap je wel daar niet van, maar van hoofdpijn af zijn is ook wat voor te zeggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
I k heb alleen plezier van een wc-bril. Maar daar loop je zo voor lul mee. Maar goed, het zij zo. Lenzen wil ik niet, dat gefreubel in je ogen, nah. Kan ook niet met de glazen die ik nodig heb, schijnt.
Spinning met 30 gradenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een eindje lopen. Vanochtend al gesport met spinning. Nu even rustig aan bewegen
als op een paaard zitten een sport is dan zijn dat ook olympische sportenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gister gaf iemand het evenveel kans als korfbal
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
als op een paaard zitten een sport is dan zijn dat ook olympische sporten
Neeeeeeeeeeeequote:
Tja, en dat na vier dagen gamebeurs. En een Russisch feest met onder andere LMFAO. Epischquote:
Ja maandag ff naar de winkel, lijkt me wel dat ik een nieuwe krijg, anders tikje op z'n bakkes geven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee
Kun je niet regelen dat je een nieuwe krijgt?
Ja? Dat was vast tof live, die mafkezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, en dat na vier dagen gamebeurs. En een Russisch feest met onder andere LMFAO. EpischSorry for party rocking! En dan half 5 weer eens in je nest liggen om 7 uur weer op te moeten
Moek mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maandag ff naar de winkel, lijkt me wel dat ik een nieuwe krijg, anders tikje op z'n bakkes geven.
Ja jij met boksbeugels.quote:
Okanquote:
Kill Bill gevoelens nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh, ik ga ook mee, moet m'n machete toch ergens voor gebruiken
best wel. Grappig, de PR mailt net de foto's van het feest en een video met de ingehuurde naakte wijvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Dat was vast tof live, die mafkezen
Ik had toch een heel ander beeld bij dat persgedeelte van de gamescomquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
best wel. Grappig, de PR mailt net de foto's van het feest en een video met de ingehuurde naakte wijven
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
best wel. Grappig, de PR mailt net de foto's van het feest en een video met de ingehuurde naakte wijven
Dit was een afterparty. Nou ja, een tussendoor partyquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had toch een heel ander beeld bij dat persgedeelte van de gamescom
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit was een afterparty. Nou ja, een tussendoor partyHet was over en ik moest eigenlijk drie uur later bij de eerste afspraak van die dag staan
Ik stond er. Naast de man die tien jaar van mijn leven verneukt heeft. Ik heb het hem gezegd ook. De bedenker van Diablo I en IIquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stond er. Naast de man die tien jaar van mijn leven verneukt heeft. Ik heb het hem gezegd ook. De bedenker van Diablo I en IIEn dan met hem samen zijn nieuwe creatie gamen. Marvel meets Diablo
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stond er. Naast de man die tien jaar van mijn leven verneukt heeft. Ik heb het hem gezegd ook. De bedenker van Diablo I en IIEn dan met hem samen zijn nieuwe creatie gamen. Marvel meets Diablo
Doe je goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:31 schreef Pheno het volgende:
En aankomende week een Sir interviewen![]()
Mr Populous, Dungeon Keeper, Theme Park, Black & White en Fable himself
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:25 schreef iBenny het volgende:
Het wordt vandag waarschijnlijk de warmste dag ooit
Ik sterfquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:25 schreef iBenny het volgende:
Het wordt vandag waarschijnlijk de warmste dag ooit
Alsof dat 20 graden scheeltquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:39 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig daar op de zuidpool. Hier op de noordpool niet. Groetjes uit denemarken!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:53 schreef Kally het volgende:
Over 7 weken komt er een nieuw poesje hier wonen, ook een zwarte
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:53 schreef Kally het volgende:
Over 7 weken komt er een nieuw poesje hier wonen, ook een zwarte
Na lang wikken en wegen, maar we willen het alledrie zo graag.quote:
Ik kan hier zo niet tegen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Beuhhhh, alles zweet. Net gedouchet en m'n vingers glibberen over m'n toetsenbord. Beuhhh!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:59 schreef Kally het volgende:
Ik ben over 3 weken al jarig, wat gaat het snel.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, naar een verjaardag. Maar eerst even schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |