quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
Naaah, ik ga een film kijken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Big Fat Gypsy Wedding #16 What happened to the white one? daar verder mensen
ik ook denk ik. Welke ga jij kijken?quote:
Ik ben al op de helft van True Romance.(1992) Dus die ga ik afkijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook denk ik. Welke ga jij kijken?
okeee, veel kijkplezierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben al op de helft van True Romance.(1992) Dus die ga ik afkijken.
Owquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarvoor, vanavond is The Voice lieverd
Voice of Holland 3
Ik zie je daar welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow
Ik heb het een beetje drukkies gehad met dingen dus
Jaaaaaaaaquote:
Ik ben voor...maar heb er weinig over te zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef MissJ het volgende:
Vanaf morgen Het beste van Got Talent worldwide!![]()
Dit topic gebruiken als live topic morgen?
Ik snap het ook niet...maar ik snap Jackass en dat soort dingen ook nietquote:
quote:
Jeetje wat een verrassingquote:
ja ook BGTquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
Kwam Paul Potts nou ook uit BGT? Ja toch, dan zal die zo ook wel opduiken, al vind ik Susan een prettigere stem hebben.
Zelfs TdJ is interessanterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:04 schreef MissJ het volgende:
ik vind er geen reet aan tot nu toe trouwens![]()
Denk dat ik zo iets anders ga kijken
Kan, maar je vergeet dat het twee compleet verschillende zangstemmen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
Kwam Paul Potts nou ook uit BGT? Ja toch, dan zal die zo ook wel opduiken, al vind ik Susan een prettigere stem hebben.
Susan denk ik, die heeft inmiddels 2 of 3 albums uit en verkoopt wereldwijd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kan, maar je vergeet dat het twee compleet verschillende zangstemmen zijn.
Daarbij ben ik wel benieuwd wie het meeste heeft weten te cashen in de tussentijd.
Roem is tenslotte tijdelijk en vergankelijk.
Waarom zou iemand dat willen zien?quote:
Voor Dries. Volgende week kijk ik sowiesoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat willen zien?
Maar het idd niet erg druk hier, vooralsnog
Nouja, ik heb maar geopend omdat er wellicht meer mensen waren die het topic niet konden vinden.
Nu het er is kunnen ze het alsnog ontwijken
Die is van 2012quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:49 schreef iBenny het volgende:
TAL / RTL komt met "Het beste uit TAL" #15
Ik geloof dat deze al was omgedoopt tot het nieuwe vrijdagavond-topic over "Het beste van..."
Okquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan houden we het lekker gescheiden en doen we het hier. Helemaal prima
Die indruk heb ik ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Alhoewel er niet echt veel mensen kijken geloof ik
OH deze ken ik niet. Wel die ouwe viezerik die in een string ondersteboven aan een touw gaat hangen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
Die man heeft volgens mij nog een tijdje op het Leidseplein gestaan
Nou ik vind Heidi Klum wel beter dan Chantalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
Als ik zo kijk past Chantal Janzen inderdaad wel in het programma. Andere landen hebben net zo'n type
Ja net zoiets. Zijn er wel meer die dit doen denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
Deze deed Hans Klok toch laatst op het Rembrandtplein?
Volgens mij wel, wat je op het laatst hoorde.quote:
Ja, die is die ik bedoel. Volgens mij kwam het nummer wat op tv was uit een andere filmquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wat je op het laatst hoorde.
Dit stukje, hoorde je altijd helemaal op het eind van de SAW films (dit is volgens mij wel een iets ander arrangement).
Mmm het leek er wel heel veel op. Dat dududududduquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, die is die ik bedoel. Volgens mij kwam het nummer wat op tv was uit een andere film
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm het leek er wel heel veel op. Dat dududududduje weet wel.
Houd je dat bijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
Alweer reclame? Precies 7 minuten geleden was er nog reclame
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
Kijken we niet gewoon naar herhalingen van vorig jaar?
Amenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Dat rapkind moeten ze echt mee naar achter nemen en eens goed aframmelenGodverdomme wat gruwelijk irritant
Ja dat somt het beter opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Dat rapkind moeten ze echt mee naar achter nemen en eens goed aframmelenGodverdomme wat gruwelijk irritant
Toen dacht ik ook wel evenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
Alweer reclame? Precies 7 minuten geleden was er nog reclame
Dit is geen kind hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Corrie, misschien moeten we even niet meer kijken met al die kinderen
Het begon toch met een kind. Ik dacht dat het alweeeeer beet wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is geen kind hoorNou ja, een heel oud kind.
ja die miste ik net.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het begon toch met een kind. Ik dacht dat het alweeeeer beet was
Het is vast wat je zei, een herhaling, lame, oude stukjes en dan nog herhalen ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Alweer afgelopen? En ik heb niks nieuws gezien
Volgens mij is het een herhaling van vorig jaar, want die ken ik nogquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het kindje in de preview belooft weer veel plezier
Is er iets beters op dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zitten kijken vanaf half 9Maar nu afgezet, ik heb het allemaal al gezien.
Die kijken we morgen, onder het etenquote:
Ja..eh...tja...eh...ieder zijn/haar dingquote:Bijna afgelopen, maar ik heb VI opgezet natuurlijk
Ja ik weet dat dat niks voor jou isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Die kijken we morgen, onder het eten
[..]
Ja..eh...tja...eh...ieder zijn/haar ding
Ah, gelukkig, doe ik datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet dat dat niks voor jou isVerder is er niks volgens mij. Dus je kunt dit gewoon nog eens kijken.
Corry komt kijken, en meteen reclame hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
OK ik kijk nog even mee
Howie vind ik een toffe vent trouwens.
Echt hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corry komt kijken, en meteen reclame hoor
Deze man vertegenwoordigt alles wat ik haat aan de VS. Dit is nog erger dan kinderenquote:
Doet me een beetje denken aan van die vrolijke dominees die ze daar hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze man vertegenwoordigt alles wat ik haat aan de VS. Dit is nog erger dan kinderen
Ik vond het heel erg grappigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Dit is best knap. Al vind ik het niet leuk eigenlijk.
Vooral gáyquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Nou echt supergoed vond ik dit nou ook weer niet.
Ze doen alvast een comedy actquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje piepstemmetje.
En wat is dit dit voor stel
Ik vond het niet heel goed, maar wel best vermakelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het nu al niet leuk. Wat een irritante man
Nee, ik vind het een intens vervelende manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel goed, maar wel best vermakelijk
Net als Maarten van Rossum ben ik van mening dat kinderen niets te zoeken hebben in talentenjachtenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Als ze nou goed zouden zijn, zou ik ze het leven nog gunnen maar helaas
Deze aflevering ken ik inderdaad nog van vorig jaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Als je alles al gezien hebt.....heb je alles al gezien ja
Ik denk dat ik het gemist heb, want de helft van de acts zeggen mij nietsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze aflevering ken ik inderdaad nog van vorig jaar
Je hebt niet zoveel gemist hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gemist heb, want de helft van de acts zeggen mij niets
Ik kwam er net in bij die 2 atleten, ik vond het ook nogal onsmakelijk eruit zien, ik weet niet waarom.quote:
Ik heb een heel klein stukje gezien maar ik denk het ook jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:01 schreef iBenny het volgende:
Het is precies dezelfde aflevering als vorig jaar![]()
Dat. Vond het ook een ietwat apart mannetjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Oh ja die paaldanser. Ook een beetje onsmakelijk.
Yupz en yupz.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Volgende week zal ook wel weer een herhaling zijn. En deze gypsies ook
Ja beetje rustige periode nu. Alleen AgT is er nu.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yupz en yupz.
Ik gok dat we de 30ste pas weer echt los gaan
ik ga kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:13 schreef iBenny het volgende:
Vanavond het beste van Got talent worldwide op RTL4 (20.30uur)
neequote:
Ja... Bizarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |