Thank you lovequote:
Een kom uit de kastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een kom uit de kastOh je kiest wel een leuke kast uit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een kom uit de kastGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Kijk in Kals ondertitelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat hij op een pinata lijkt. Mag ik nu slaan?
Zie mijn ondertekstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ja ik vind m ook leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kiest wel een leuke kast uit zeg
van mij wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Dat open mondje van die middelste ookquote:
Behoorlijk onsmakelijker zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Die vent op het Leidseplein kan het beterAan dat touw, als iemand die weleens gezien heeft, wel een beetje onsmakelijk.
Nee maar ik vind het er niet echt appetijtelijk uitzien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik vind het knap, is echt niet makkelijk
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik vind het knap, is echt niet makkelijk
Nope, maar jij kan je benen om een paaltje slaan en blijven hangen?quote:
Dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het er niet echt appetijtelijk uitzien.
Nee ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, maar jij kan je benen om een paaltje slaan en blijven hangen?
Dat bedoel ikquote:
Ja dat heb ik ook, op een gegeven moment is het klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n portie wel weer gehad. Maar het is zo klaar, dus!
Ze wilden het zelfs Olympisch makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Hoe heet ze Denise? Nederlands wereldkampioen, het schijnt topsport te zijn
Jaaaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef Apotheose het volgende:
Die 2 jongens die t presenteren zijn tofAnt en Dec ofzo
Echt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze wilden het zelfs Olympisch maken
Owwwwquote:
yeah, maar die hoop hebben de korfballers ook. en allebei geef ik evenveel kans ;0quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze wilden het zelfs Olympisch maken
Korfbal. Tja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar die hoop hebben de korfballers ook. en allebei geef ik evenveel kans ;0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |