quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
Oh ja het zal best knap zijn, maar kies dan een vlotter nummer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar wel mooi gespeeld, ook al boeit het niet
Ja eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja het zal best knap zijn, maar kies dan een vlotter nummer?
Dan vrees ik weer teveel Kyteman.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja het zal best knap zijn, maar kies dan een vlotter nummer?
Ik zat meer in de richting van Salsa te denken, zoiets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan vrees ik weer teveel Kyteman.
Oewh, met tuinslang wel een idee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat meer in de richting van Salsa te denken, zoiets.
Die kan k ook niet nassenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan vrees ik weer teveel Kyteman.
Geen chocola, dat smelt, chipsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
We zijn weer lalalalalive vanuit de kelder, waar zal ik me eens mee volproppen
+1quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet.Alleen Sorry vind ik wel een mooi muziekstuk.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
We zijn weer lalalalalive vanuit de kelder, waar zal ik me eens mee volproppen
Hier ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Mijn wijn wordt steeds lauw, echt vies.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:01 schreef Kally het volgende:
Ik moet even vreselijk lachen hier, sorry compleet off-topic, jongste heeft een legerkamer sinds deze week, en ik had een hele grote oude kogel en wat echte legerspullen gehad, zegt hij net ik kijk tv en ik heb de hele tijd dat schot in mijn handen![]()
Das echt niet weg te krijgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Mijn wijn wordt steeds lauw, echt vies.
Dat vind ik zo mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet.Alleen Sorry vind ik wel een mooi muziekstuk.
Dan groeit hij scheefquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das echt niet weg te krijgenWaren op feestje, wijn was zo lauw als wat, nou de conifeer had in elk geval drinken
Simpel is vaak het lekkerstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Good old paprikachips it is
Kally wat liev
Oepsquote:
Heb ik ook wel eens gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeps
Ik krijg tandpijn van wijn heb ik ontdektLustte ik het eindelijk, krijgen we dit gedonderd weer
Oh het is nog logisch dus ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad
Ander merk wijn drinken
Of je hebt een gaatjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh het is nog logisch dus ook
Ben voorlopig wel weer ff genezen, na een potje drankschaak
Ligt aan wat er in de wijn zitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh het is nog logisch dus ook
Ben voorlopig wel weer ff genezen, na een potje drankschaak
Datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar +1 voor lekker doen waar je zin in hebt.
quote:
viel me vooral op toen ze snel drinken paktequote:
Oh dan ben ik blij dat ik niet gekeken heb, collega had aanrijding vandaag, gelukkig alleen blik en ze zei, enige wat ik dacht nee mijn kind...ik zat meteen te huilenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kindjes achter gelaten voor een betere toekomst.
quote:
ik ga morgenavond naar een discoparty op het Scheveningse strandquote:
Oh leuk zegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ga morgenavond naar een discoparty op het Scheveningse strand
quote:
Nicequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ga morgenavond naar een discoparty op het Scheveningse strand
Met die After Eights?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Hij komt me bekend voor, was hij er al eerder met een andere act?
Ja dacht ik ook al, en weggestuurdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Hij komt me bekend voor, was hij er al eerder met een andere act?
quote:
gelukkigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Met dit idee doe ik niets, wees niet bang.
Oh daar wil ik wel een keer met je heenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
die feesten zijn er elke zaterdag nu... Dussss als jij en/of anderen hiero een keer ook willen gaan.... Leuk! Jullie kunnen bij mij slapen
Nee was ook zoiets als dit, hij lijkt op die gozer die die Emile Ratelband act deedquote:
Ik weet het echt niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee was ook zoiets als dit, hij lijkt op die gozer die die Emile Ratelband act deed
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh daar wil ik wel een keer met je heen
Ja gaafquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:23 schreef MissJ het volgende:
[..]zeg het maar hoor wanneer je kan/wil. Ik dm je zo de website even.
hihi foute disco kleding aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan maken jullie er een heleboel gek.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan maken jullie er een heleboel gek.![]()
Leuk, zo heerlijk fout, ik ben gek op foutquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had een gypsie jurk - light voor gala
Nee gewoon een nette zwarte jurk, waar handgeschilderd wat van die hippie rondjes op zittenquote:
Leuk hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewoon een nette zwarte jurk, waar handgeschilderd wat van die hippie rondjes op zitten
Hij is geweldig hoor maar echt hippie neuh
Die je had laten zien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewoon een nette zwarte jurk, waar handgeschilderd wat van die hippie rondjes op zitten
Hij is geweldig hoor maar echt hippie neuh
Jaquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:42 schreef Lutte het volgende:
Waarom voel ik niet de aandrang nietjes in m'n borsten te jassen?
Uhuhquote:
ik ookquote:
Neequote:
Doen we op de disco partyquote:
ja het was alleen het pakje wat het hem deed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
dit sloeg nergens op hoor, ik zou dit veel beter kunnen, dat dansen enzo
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het eerste jaarlijkse FOK! KONTest
I'm in
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
I'm in
Ideetje voor volgend jaar ipv FOK! idolsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
I'm in
marmite isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Marmite is wel lekkerMaar wat hij ermee gaat doen?
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke aflevering vandaag!
Nu stort het vast in, sorry.
ik kijk eigenlijk nooit, maar ik zie best wel veel aparte gevallen zal ik maar zeggen. is dat wekelijks zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn vandaag leuke dingen ja, vorige week was drama
Beste van iedere week tot er weer een show komtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk nooit, maar ik zie best wel veel aparte gevallen zal ik maar zeggen. is dat wekelijks zo?
nietjes in de borsten slaan, munten opvreten.
Nou sowieso, FOK!s got talent! Zingen is voort een flink aantal keer geweest, krijg je steeds dezelfde. Allemaal trucjes zou tof zijn, iedereen kan wel iets!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ideetje voor volgend jaar ipv FOK! idols
Ik verzin iets met zuurkool. Op Anita Meyer muziek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou sowieso, FOK!s got talent! Zingen is voort een flink aantal keer geweest, krijg je steeds dezelfde. Allemaal trucjes zou tof zijn, iedereen kan wel iets!
Lijkt MIJ ook leuk, maar het nadeel is dat mensen dan in beeld moeten komen en veel willen dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou sowieso, FOK!s got talent! Zingen is voort een flink aantal keer geweest, krijg je steeds dezelfde. Allemaal trucjes zou tof zijn, iedereen kan wel iets!
Nee klopt, zal weinig uitkomen. Misschien een scenario schrijven van je act.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt MIJ ook leuk, maar het nadeel is dat mensen dan in beeld moeten komen en veel willen dat denk ik niet.
Ja maar veel willen ook niet zingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt MIJ ook leuk, maar het nadeel is dat mensen dan in beeld moeten komen en veel willen dat denk ik niet.
En dit is ranzig.
Wat ik zei, mij lijkt het leuk, we kunnen het altijd proberen EN mensen kunnen zich vermommen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar veel willen ook niet zingenZingen kun je of kun je niet, kun je het niet doe je -uitzonderingen daargelaten- niet mee. Wil je alsnog zingen kan dat, en bij veel acts hoef je niet met je snoetje in beeld.
Ohhh ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik zei, mij lijkt het leuk, we kunnen het altijd proberen EN mensen kunnen zich vermommen natuurlijk.
Dolfinariumachtig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Uh hoe kan dit eigenlijk? Heeft die man die beesten in de tuin of zo?
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ohhh ik zie het al helemaal voor me
Ja dat was het, ik zat al te denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:58 schreef Apotheose het volgende:
Heb m ( die kerel die biljartballen enzo inslikt) ook al es voorbij zien komen bij André v Duin
Ik heb een jaar om na te denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ga je doenEr zijn dan wel veel meer mogelijkheden, oh het lijkt me echt tof als ik erover nadenk
Leuk is dat he?quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Sexy. En dan van die stoere kerels
Ookquote:
Loes Luca ook weer erbij. Het zal ook eens niet. Dit is gedoemd tot failure.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Oh bah dit lijkt me zo erg, Golden Girls
Bijna net zo erg als dat andere met Linda de Molquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Loes Luca ook weer erbij. Het zal ook eens niet. Dit is gedoemd tot failure.
Naast naar boksen keek mijn oma hier ook naar. Om Monique, d'r favo actrice.quote:
Dat Iedereen is gek op Jack.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als dat andere met Linda de Mol
Heet die zo?quote:
Die lachband loopt zelfs niet synchroon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik was de naam alweer vergeten, dat is ZOOO slecht.
Thank you lovequote:
Een kom uit de kastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een kom uit de kastOh je kiest wel een leuke kast uit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een kom uit de kastGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Kijk in Kals ondertitelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat hij op een pinata lijkt. Mag ik nu slaan?
Zie mijn ondertekstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ja ik vind m ook leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kiest wel een leuke kast uit zeg
van mij wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Dat open mondje van die middelste ookquote:
Behoorlijk onsmakelijker zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Die vent op het Leidseplein kan het beterAan dat touw, als iemand die weleens gezien heeft, wel een beetje onsmakelijk.
Nee maar ik vind het er niet echt appetijtelijk uitzien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik vind het knap, is echt niet makkelijk
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik vind het knap, is echt niet makkelijk
Nope, maar jij kan je benen om een paaltje slaan en blijven hangen?quote:
Dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het er niet echt appetijtelijk uitzien.
Nee ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, maar jij kan je benen om een paaltje slaan en blijven hangen?
Dat bedoel ikquote:
Ja dat heb ik ook, op een gegeven moment is het klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n portie wel weer gehad. Maar het is zo klaar, dus!
Ze wilden het zelfs Olympisch makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Hoe heet ze Denise? Nederlands wereldkampioen, het schijnt topsport te zijn
Jaaaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef Apotheose het volgende:
Die 2 jongens die t presenteren zijn tofAnt en Dec ofzo
Echt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze wilden het zelfs Olympisch maken
Owwwwquote:
yeah, maar die hoop hebben de korfballers ook. en allebei geef ik evenveel kans ;0quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze wilden het zelfs Olympisch maken
Korfbal. Tja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar die hoop hebben de korfballers ook. en allebei geef ik evenveel kans ;0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |