ff terugkomen op je vorige post. toen je nog jong en onschuldig was??? dat ben je toch nog steeds.quote:
ik luister maar halfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef Mandéra het volgende:
Lekker boeiend ook allemaal.
Uitzending is echt saai momenteel of ben ik de enige die dat vind?
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff terugkomen op je vorige post. toen je nog jong en onschuldig was??? dat ben je toch nog steeds.
en ik heb net een liedje gezongen op karaokeparty![]()
![]()
ik ben slecht!
Sorry hoor, wist niet dat het zo gevoelig lag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister maar half
maar je bent wel een topickaper! gewoon netjes de closer het nieuwe topic laten openen of je wordt uitgeleverd aan SkyRadio
nee hoor ben alleen nu de rest van de avond sjagoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat het zo gevoelig lag.
Aaw, arme jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ben alleen nu de rest van de avond sjago
zal ik je troostenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ben alleen nu de rest van de avond sjago
waaghals!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens ook een perenijsje pakken, of een raket. Of allebei.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
Komt iemand mij ook een ijsje brengen dan?
Wat doe je hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat het zo gevoelig lag.
ik heb nog wel wat anders om aan te likkenquote:
Och jemigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat anders om aan te likken
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
Komt iemand mij ook een ijsje brengen dan?
Als het maar niet zo'n vies perenijsje is. Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die die dingen niet lustquote:
ja, dat wilde ik eigenlijk niet posten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och jemigNouja, dan zometeen maar een milkshake halen.
Ben & Jerry's. AH. Aanbiedingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vies perenijsje is. Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die die dingen niet lust
Raket dan maar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vies perenijsje is. Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die die dingen niet lust
Juist jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat wilde ik eigenlijk niet posten.
5 jaar geleden had ik het zonder nadenken gepost. nu dacht ik eerst na, besloot ik dat ik wel iets wilde posten, maar niet te erg. dus werd het![]()
![]()
![]()
Geen vriezerquote:
Eigenlijk helemaal geen fan van waterijsjesquote:
Dan nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Geen vriezerEn sowieso overrated ijs.
[..]
meer Italiaans ijs?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist ja
[..]
[..]
Eigenlijk helemaal geen fan van waterijsjes
Hier hadden ze laatst limoncello ijs, lekker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer Italiaans ijs?
damn, de ijssalon heeft geen bijzondere wisselsmaken...hoewel... Tropicalcheesecake...
Schepijs, al dan niet Italiaansquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer Italiaans ijs?
damn, de ijssalon heeft geen bijzondere wisselsmaken...hoewel... Tropicalcheesecake...
Ik vind perenijsjes ook ranzig hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind perenijsjes ook ranzig hoor.
Eerst zeuren om ijs en dan het niet lusten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist ja
[..]
[..]
Eigenlijk helemaal geen fan van waterijsjes
vrouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerst zeuren om ijs en dan het niet lusten?
Zie eerdere post. Er is meer dan waterijsjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerst zeuren om ijs en dan het niet lusten?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:51 schreef minthy het volgende:
Doe mij dan maar liever een kop koffie... Zin in, niet in huis
Geen auto, schat!quote:
ga je em net zo misbruiken als ik? heb em 14mnd gehad, waarvan ik em door omstandheden 10mnd effectief heb gebruikt. in die 10maanden 132bioscoopfilms gezien....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
@3rdrock, ik heb nu dus zo'n ING Pathe Unlimited van 4 maanden
ja, bedankt. nu heb ik dat liedje van Kelis in mn hoofdquote:
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, bedankt. nu heb ik dat liedje van Kelis in mn hoofd
Haiquote:
Stroquote:
Is de radio niets aan, ofzo? Zie ook al niemand "WWWEEEEEEKKKKEEEENNNDDD" roepenquote:
er is geen EW, maar Michiel op LL. en straks Sander H op LL.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Is de radio niets aan, ofzo? Zie ook al niemand "WWWEEEEEEKKKKEEEENNNDDD" roepen
Nee idd, ik had ook ekstraweekend verwacht, maar zal wel met lowlands te maken hebben ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Is de radio niets aan, ofzo? Zie ook al niemand "WWWEEEEEEKKKKEEEENNNDDD" roepen
Ja ik ga pathe rapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je em net zo misbruiken als ik? heb em 14mnd gehad, waarvan ik em door omstandheden 10mnd effectief heb gebruikt. in die 10maanden 132bioscoopfilms gezien....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is geen EW, maar Michiel op LL. en straks Sander H op LL.
Ah, duidelijk... Dat wordt een avondje voor de tv hangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee idd, ik had ook ekstraweekend verwacht, maar zal wel met lowlands te maken hebben ofzo.
Heb ik helaas ook nog nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vanaacht nog 8 uurtjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik helaas ook nog nietMorgen nog 4 uurtjes werken.
Ik wel, maar ik roep het nooitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik helaas ook nog nietMorgen nog 4 uurtjes werken.
Niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik roep het nooit![]()
Op welke dagen ging je op LL werken?
Oh, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet meerIk zit morgen gewoon in Zwolle te werken
Bummerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijk ook nog![]()
Bummer of valt het mee?
Oh, zo te zien kom jij het weekend wel goed doorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
BummerZondag dan wel weer zwemmen met zusje en 's avonds bbqen bij m'n ouders
Ja lijkt me ook wel balen, lijkt me tof daar werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
BummerZondag dan wel weer zwemmen met zusje en 's avonds bbqen bij m'n ouders
Met dit weer en Lowlands dan maar via radio en tv volgen altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo te zien kom jij het weekend wel goed door
Nouja, één groot voordeel: ik hoef nu niet in een lange donkerblauwe spijkerbroek en werkschoenen rond te lopen, maar gewoon in luchtige kleding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel balen, lijkt me tof daar werken.
Lekker, en maar 4 uurtjes werken. Best goed geregeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met dit weer en Lowlands dan maar via radio en tv volgen altijd
Ik had liever niet gewerkt morgen, maar ik moet verplicht 2 zaterdagen in de 4 weken beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker, en maar 4 uurtjes werken. Best goed geregeld
Dat is wel beterquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, één groot voordeel: ik hoef nu niet in een lange donkerblauwe spijkerbroek en werkschoenen rond te lopen, maar gewoon in luchtige kleding.
heerlijk, lekker het porselein van de pot diareeënquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:13 schreef minthy het volgende:
Toch de radio maar even aangeslingerd, krijg ik gelijk Pink te horen die over haar poepdag zeikt...
Jezus, iedereen heeft wel eens een poepdag
Yup... Ook fijn na vlammetjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heerlijk, lekker het porselein van de pot diareeën
Zal ik jou eens even lekker in jouw bek schijten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:13 schreef minthy het volgende:
Toch de radio maar even aangeslingerd, krijg ik gelijk Pink te horen die over haar poepdag zeikt...
Jezus, iedereen heeft wel eens een poepdag
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in jouw bek schijten?
Ik heb al poep in m'n hoofd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in jouw bek schijten?
Whehe, timingquote:
Meesterwerk. Beste plaat ooit !!!quote:
wrong, dat is deze:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Meesterwerk. Beste plaat ooit !!!
JAAA, ge-fucking-weldig is diequote:
quote:
Ik zie alleen maar poepquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:29 schreef minthy het volgende:
Best jammer dat we hier alleen nog maar over poep en tieten kunnen praten...
I know, probeerde weer eens een lekker tetten-gesprek uit te lokkenquote:
Ik kreeg daar gisteren tijdens het hardlopen nog een opmerking over naar m'n hoofd geslingerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
I know, probeerde weer eens een lekker tetten-gesprek uit te lokken
Daarom ga ik nooit of te nimmer hardlopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg daar gisteren tijdens het hardlopen nog een opmerking over naar m'n hoofd geslingerd
Sportbh! Het ging dan ook niet over het bouncen ervan, dat doen ze gelukkig niet in een sportbh. Meer over dat m'n tieten ook gaan afvallen als ik zou willen afvallen. En dat was dan volgens die gozer op de verkeerde plek. Rightquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit of te nimmer hardlopen![]()
Of je moet ze gaan intapen?
Lekker lang weekend! Werk ze zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef DaMook het volgende:
Omgekleed en klaar om te gaan werken, nou ja klaar, de zin is nog ver te zoeken. Gelukkig morgenvroeg weekend tot woensdag.
Daar heeft ie wel 2 punten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sportbh! Het ging dan ook niet over het bouncen ervan, dat doen ze gelukkig niet in een sportbh. Meer over dat m'n tieten ook gaan afvallen als ik zou willen afvallen. En dat was dan volgens die gozer op de verkeerde plek. Right
Werk ze!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef DaMook het volgende:
Omgekleed en klaar om te gaan werken, nou ja klaar, de zin is nog ver te zoeken. Gelukkig morgenvroeg weekend tot woensdag.
Ik hou nog voldoende overquote:
quote:
Senk yuquote:
Goede punten zelfsquote:
Dat heb ik vorig jaar eens laten doen, ik had compleet de verkeerde maatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hou nog voldoende overEn volgens m'n buuf moet ik nodig de boel weer eens opmeten, want ze gelooft niks van m'n bescheiden C. 't Zal wel, m'n bh's zitten prima
Kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar eens laten doen, ik had compleet de verkeerde maat![]()
2 cupmaten te klein en de omtrek veel te groot. Werkt vaag met die maten
Ik begrijp er ook niets meer van...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Joehoe, mensen, er wordt hier over tetten gekletst en STENDERS is wel aanwezig! Waar is iedereen?
*Boobiebotst minthy*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niets meer van...
Ouderwetse boobiebots dan maar?
Ik ben er.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Joehoe, mensen, er wordt hier over tetten gekletst en STENDERS is wel aanwezig! Waar is iedereen?
Kut voor je, je hebt hem net gemist. Ze zijn net gestopt met nadeinenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben er.
En pics van de bots!
gelukkig hebben we dit topic nog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut voor je, je hebt hem net gemist. Ze zijn net gestopt met nadeinen
hahahaha jij bent egt grappigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dik,
Mag ik een kopje suiker lenen
Gr gr Henk en Toos
Wat is er met Ingrid gebeurd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dik,
Mag ik een kopje suiker lenen
Gr gr Henk en Toos
Henk is een buitenechtelijke relatie gestart met Toos, is nog een nare voogdijzaak geworden...quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Henk heeft Ingrid betrapt tijdens het lenen van een kopje suiker van Paoblo
gr gr Dikenlinda
Wat een vreemdgangersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Henk is een buitenechtelijke relatie gestart met Toos, is nog een nare voogdijzaak geworden...
Neu, voor mij nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef Evertjan het volgende:
hoop Ed Sheeran soppers onder de vrouwtjes geloof ik, een man en een gitaar is toch een romantisch beeld voor een hoop vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dirkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hahahaha jij bent egt grappig
gr gr Dikkenlinda
Bedacht me ineens dat ik dit 2 jaar geleden live zag op LLquote:
Cool! Heb eens een concert langs zien komen op tv, geweldigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bedacht me ineens dat ik dit 2 jaar geleden live zag op LL![]()
nope, niet iedere week. maar wel te vaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Zit die mevrouw Bradley nou nog elke week bij Stenders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft wel gewerkt trouwens, een paar weken terug was ze hotshot bij Waterstad FM.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, niet iedere week. maar wel te vaak.
dan heb je het gemaakt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het heeft wel gewerkt trouwens, een paar weken terug was ze hotshot bij Waterstad FM.
WAUW! TE GEK! *trekt blik bejaarden open*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan het origineel![]()
/Giel
Ik ga zo een heerlijk verkoelende douche nemen, wel weer aan toequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
Ik ga zo overschakelen naar de tv-uitzending van Lowlands. Meer mensen die gaan kijken?
Duurt dat anderhalf uur?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga zo een heerlijk verkoelende douche nemen, wel weer aan toe
nee, ik ga me zo wagen aan een Tsjechische film op Ned2quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
Ik ga zo overschakelen naar de tv-uitzending van Lowlands. Meer mensen die gaan kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Nee, want Lowlandsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
Jij ook, tot laterquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
Zo te lezen hoef ik het topic niet meer in de gaten te houden dan. Fijne avond nog!
toedeloe!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
Zo te lezen hoef ik het topic niet meer in de gaten te houden dan. Fijne avond nog!
twitter:Remco_te_Kloese twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 23:29:11Meisje dat geraakt is door zanger Will and the People afgevoerd op brancard met nekbrace. #LL12 reageer retweet
wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Remco_te_Kloese twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 23:29:11Meisje dat geraakt is door zanger Will and the People afgevoerd op brancard met nekbrace. #LL12 reageer retweet
ze mag geloof ik nog blij zijn dat The People niet ook er bovenop gesprongen is....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, op Pinkpop maakte hij ook nogal een bizarre sprong.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mislukte stagedive, heb het (gelukkig) niet gezien.
nja, het doet weer een avondje watquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:50 schreef henkde_j het volgende:
Goedenaavond!![]()
3FM topic weer in leven?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 23:49:41Over de stagedive bij Will and the People: het meisje heeft geen ernstige klachten, uit voorzorg wordt een foto gemaakt. #LL12 reageer retweet
quote:
Sorryquote:
Ome Henk moet nog gedraaid wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:03 schreef Evertjan het volgende:
straks hopenlijk wel giel met camping radio
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ome Henk moet nog gedraaid worden
Daar is het veelste warm voor, maar al was het dat niet dan nog nietquote:
Ach, valt nog best mee... In de zomer, dan is het pas warmquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar is het veelste warm voor, maar al was het dat niet dan nog niet. Glaasje cola
.
Nog wat leuks gedaan vandaag ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, valt nog best mee... In de zomer, dan is het pas warm
Mwoah, weinig bijzonders... Om 6.45 uit bed getrommeld (terwijl ik om 7u had afgesproken), alle resterende wortels en andere rommel uit de voortuin getrokken met een paar man, een andere auto gekocht, gechilld in de supermarkt, bussiness as usualquote:
Ahh wat voor auto heb je nu gekocht ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, weinig bijzonders... Om 6.45 uit bed getrommeld (terwijl ik om 7u had afgesproken), alle resterende wortels en andere rommel uit de voortuin getrokken met een paar man, een andere auto gekocht, gechilld in de supermarkt, bussiness as usual
Een 206'je, zie Twitterquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ahh wat voor auto heb je nu gekocht ?
Edit: Ik heb geslapen. Bij mijn moeder gegeten. Boodschappen gedaan en nu even internetten. Straks corsofeestje.
Oww even terug zoekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Een 206'je, zie Twitter![]()
En gezellig! Hier doe ik geen zak meer, ben er eigenlijk wel klaar mee voor vandaag
Misschien nog even met Round-up door de tuin
Ja, morgen ga ik ws nog veel minder doen. De tering! Beetje warm weer in je vakantie is tof, maar je kan overdrijvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww even terug zoeken. Ja het is veelste warm om veel te doen. Ik denk ik wandel naar mama, maar daar had ik al snel spijt van toen ik in de zon kwam
.
Edit: Ziet er leuk uit, wel een warme kleur.
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef DaMook het volgende:
Ik ga me omkleden en klaar maken. Fijne avond allemaal, misschien tot vanavond.
Airco is wel fijn jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, morgen ga ik ws nog veel minder doen. De tering! Beetje warm weer in je vakantie is tof, maar je kan overdrijven![]()
Aan de andere kant; blij dat ik niet op kantoor hoef te zitten, allemaal ramen en spuugbenauwd![]()
![]()
Rijdt super en niet veel warmer dan m'n vorige auto (donkergroen). En airco, scheelt een beetje
Thanksquote:
Dude y00 are liek teh pwnage and stuffquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:51 schreef Evertjan het volgende:
goedenavond!!!!chillen met witbiertje achter een PC like a nerd
Ik doe het je niet na... Flesje fris, ook lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:51 schreef Evertjan het volgende:
goedenavond!!!!chillen met witbiertje achter een PC like a nerd
Dank je, maar ik drink geen alcoholquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog wel een rose biertje voor je
Volgens mij zou ik liever in de gracht liggen dan in een bootje eropquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef borisz het volgende:
Geheel cultureel verantwoord kijken we naar het Prinsengrachtconcert..
Zuipschuitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na... Flesje fris, ook lekker
Dat dan weer wel, een halve liter tik ik zo wegquote:
geeft niks hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, een halve liter tik ik zo weg
lekkor al 3 opquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoe smaakt dat biertjen? Xox grgr
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
Hebben jullie nu een eigen taaltje oid? Wat schattig!
Hoin kan jij dat ev0n vert4lon? Dank grquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
Hebben jullie nu een eigen taaltje oid? Wat schattig!
Ja, wat? Ik vind het gewoon ontzett0nd aandoenlijk!quote:
Neen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoin kan jij dat ev0n vert4lon? Dank gr
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Hoi
We zijn even bij Festival Zand in Almere geweest, maar knetter wat warm..
Hebben het dus niet volgehouden tot het einde jammer genoeg.
Weinig schaduw en veel mensen.
Oftewel: ik ben niet zo'n festivalmens
Is Lowlands niet wat voor jou dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Hoi
We zijn even bij Festival Zand in Almere geweest, maar knetter wat warm..
Hebben het dus niet volgehouden tot het einde jammer genoeg.
Weinig schaduw en veel mensen.
Oftewel: ik ben niet zo'n festivalmens
Nee, kamperen lijkt me ook niet zoveel aan... En van zo'n grote mensenmeute moet je houden, ik heb er een hekel aan. Kunnen het stuk-voor-stuk schatjes zijn, maar tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
Ik hou wel van festivals maar ben echt een dagjesmuts, je krijgt me voor geen goud aan 't kamperen. Die zon en warmte lijkt me nu ook gezellig maar dan denk ik terug aan Pinkpop, daar was ik in 2000 en het was zo bloedverziekend heet, ik ben nog nooit in m'n leven zo verbrand geweest. En op de terugweg zat ik in een bomvolle trein met zweterige, dronken engelsen op weg terug naar huis. Ze waren bloedchagerijnig want ze hadden net van Portugal verloren (EK wedstrijd die in Eindhoven werd gespeeld). Maar dat terzake.![]()
Festival met 22 graden, mooi zonnetje, droog gras, heerlijk.
Je moet ervan houden, doe mij maar een huisje. Of desnoods een caravan of camper. Of gewoon helemaal niet gaan (in mijn geval), nog beterquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Kamperen.
Als je je boel maar goed voor elkaar hebt is er niks aan de hand.
Wij hebben een oppompbare Karsten Tent (Google maar): stormvast.
Kamperen is gewoon kut. Altijd onder alle omstandigheden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Kamperen.
Als je je boel maar goed voor elkaar hebt is er niks aan de hand.
Wij hebben een oppompbare Karsten Tent (Google maar): stormvast.
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kamperen is gewoon kut. Altijd onder alle omstandigheden.
Kut, gemist!quote:
Dan heb je wel wat pilsjes weggetikt inmiddels....quote:
Stadsequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kamperen is gewoon kut. Altijd onder alle omstandigheden.
Potdikke man, het is 30 graden! Ga es ff fietsen met je winter evenementquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:57 schreef Pino112 het volgende:
Tis misschien raar, maar om Coen zo te horen laat in de avond doet me denken aan SR
Is het veel te warm voorquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga eerst even schijten.
Dooeeeii
gz borisz hier heb je een taart voor je verjaardagquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
En dan is borisz ook nog jarig, wat een dag... Gefeliciteerd! Je hebt er mooi weer bij![]()
Op de zelfde dag als Bill Clinton, Johnny Nash, Menno Buch, Cor Bakker en Gerrit Hiemstra.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
En dan is borisz ook nog jarig, wat een dag... Gefeliciteerd! Je hebt er mooi weer bij![]()
Die ken ik allemaal niet, ga ik ook niet feliciterenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de zelfde dag als Bill Clinton, Johnny Nash, Menno Buch, Cor Bakker en Gerrit Hiemstra.
Nee hoor, dat doet Facebook voor mequote:Op zondag 19 augustus 2012 00:06 schreef Evertjan het volgende:
en hou je ons allemaal bij op een special kalender minhty??
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
kamperen is kut.
goedenacht allemaal
Borisz gefeliciteerd! ook met je piemol
nope, ik ga m'n nest inquote:
Ligt er wel een op schoot te plakken, gelukkig zonder nagelvijlquote:
Harige poezen grappenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ligt er wel een op schoot te plakken, gelukkig zonder nagelvijl
Oh!quote:
Je wil Minthy kopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |