ff terugkomen op je vorige post. toen je nog jong en onschuldig was??? dat ben je toch nog steeds.quote:
ik luister maar halfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef Mandéra het volgende:
Lekker boeiend ook allemaal.
Uitzending is echt saai momenteel of ben ik de enige die dat vind?
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff terugkomen op je vorige post. toen je nog jong en onschuldig was??? dat ben je toch nog steeds.
en ik heb net een liedje gezongen op karaokeparty![]()
![]()
ik ben slecht!
Sorry hoor, wist niet dat het zo gevoelig lag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister maar half
maar je bent wel een topickaper! gewoon netjes de closer het nieuwe topic laten openen of je wordt uitgeleverd aan SkyRadio
nee hoor ben alleen nu de rest van de avond sjagoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat het zo gevoelig lag.
Aaw, arme jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ben alleen nu de rest van de avond sjago
zal ik je troostenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ben alleen nu de rest van de avond sjago
waaghals!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens ook een perenijsje pakken, of een raket. Of allebei.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
Komt iemand mij ook een ijsje brengen dan?
Wat doe je hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat het zo gevoelig lag.
ik heb nog wel wat anders om aan te likkenquote:
Och jemigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat anders om aan te likken
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
Komt iemand mij ook een ijsje brengen dan?
Als het maar niet zo'n vies perenijsje is. Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die die dingen niet lustquote:
ja, dat wilde ik eigenlijk niet posten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och jemigNouja, dan zometeen maar een milkshake halen.
Ben & Jerry's. AH. Aanbiedingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vies perenijsje is. Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die die dingen niet lust
Raket dan maar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vies perenijsje is. Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die die dingen niet lust
Juist jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat wilde ik eigenlijk niet posten.
5 jaar geleden had ik het zonder nadenken gepost. nu dacht ik eerst na, besloot ik dat ik wel iets wilde posten, maar niet te erg. dus werd het![]()
![]()
![]()
Geen vriezerquote:
Eigenlijk helemaal geen fan van waterijsjesquote:
Dan nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Geen vriezerEn sowieso overrated ijs.
[..]
meer Italiaans ijs?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist ja
[..]
[..]
Eigenlijk helemaal geen fan van waterijsjes
Hier hadden ze laatst limoncello ijs, lekker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer Italiaans ijs?
damn, de ijssalon heeft geen bijzondere wisselsmaken...hoewel... Tropicalcheesecake...
Schepijs, al dan niet Italiaansquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer Italiaans ijs?
damn, de ijssalon heeft geen bijzondere wisselsmaken...hoewel... Tropicalcheesecake...
Ik vind perenijsjes ook ranzig hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind perenijsjes ook ranzig hoor.
Eerst zeuren om ijs en dan het niet lusten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist ja
[..]
[..]
Eigenlijk helemaal geen fan van waterijsjes
vrouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerst zeuren om ijs en dan het niet lusten?
Zie eerdere post. Er is meer dan waterijsjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerst zeuren om ijs en dan het niet lusten?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:51 schreef minthy het volgende:
Doe mij dan maar liever een kop koffie... Zin in, niet in huis
Geen auto, schat!quote:
ga je em net zo misbruiken als ik? heb em 14mnd gehad, waarvan ik em door omstandheden 10mnd effectief heb gebruikt. in die 10maanden 132bioscoopfilms gezien....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
@3rdrock, ik heb nu dus zo'n ING Pathe Unlimited van 4 maanden
ja, bedankt. nu heb ik dat liedje van Kelis in mn hoofdquote:
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, bedankt. nu heb ik dat liedje van Kelis in mn hoofd
Haiquote:
Stroquote:
Is de radio niets aan, ofzo? Zie ook al niemand "WWWEEEEEEKKKKEEEENNNDDD" roepenquote:
er is geen EW, maar Michiel op LL. en straks Sander H op LL.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Is de radio niets aan, ofzo? Zie ook al niemand "WWWEEEEEEKKKKEEEENNNDDD" roepen
Nee idd, ik had ook ekstraweekend verwacht, maar zal wel met lowlands te maken hebben ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Is de radio niets aan, ofzo? Zie ook al niemand "WWWEEEEEEKKKKEEEENNNDDD" roepen
Ja ik ga pathe rapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je em net zo misbruiken als ik? heb em 14mnd gehad, waarvan ik em door omstandheden 10mnd effectief heb gebruikt. in die 10maanden 132bioscoopfilms gezien....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is geen EW, maar Michiel op LL. en straks Sander H op LL.
Ah, duidelijk... Dat wordt een avondje voor de tv hangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee idd, ik had ook ekstraweekend verwacht, maar zal wel met lowlands te maken hebben ofzo.
Heb ik helaas ook nog nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vanaacht nog 8 uurtjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik helaas ook nog nietMorgen nog 4 uurtjes werken.
Ik wel, maar ik roep het nooitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik helaas ook nog nietMorgen nog 4 uurtjes werken.
Niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik roep het nooit![]()
Op welke dagen ging je op LL werken?
Oh, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet meerIk zit morgen gewoon in Zwolle te werken
Bummerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijk ook nog![]()
Bummer of valt het mee?
Oh, zo te zien kom jij het weekend wel goed doorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
BummerZondag dan wel weer zwemmen met zusje en 's avonds bbqen bij m'n ouders
Ja lijkt me ook wel balen, lijkt me tof daar werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
BummerZondag dan wel weer zwemmen met zusje en 's avonds bbqen bij m'n ouders
Met dit weer en Lowlands dan maar via radio en tv volgen altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo te zien kom jij het weekend wel goed door
Nouja, één groot voordeel: ik hoef nu niet in een lange donkerblauwe spijkerbroek en werkschoenen rond te lopen, maar gewoon in luchtige kleding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel balen, lijkt me tof daar werken.
Lekker, en maar 4 uurtjes werken. Best goed geregeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met dit weer en Lowlands dan maar via radio en tv volgen altijd
Ik had liever niet gewerkt morgen, maar ik moet verplicht 2 zaterdagen in de 4 weken beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker, en maar 4 uurtjes werken. Best goed geregeld
Dat is wel beterquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, één groot voordeel: ik hoef nu niet in een lange donkerblauwe spijkerbroek en werkschoenen rond te lopen, maar gewoon in luchtige kleding.
heerlijk, lekker het porselein van de pot diareeënquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:13 schreef minthy het volgende:
Toch de radio maar even aangeslingerd, krijg ik gelijk Pink te horen die over haar poepdag zeikt...
Jezus, iedereen heeft wel eens een poepdag
Yup... Ook fijn na vlammetjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heerlijk, lekker het porselein van de pot diareeën
Zal ik jou eens even lekker in jouw bek schijten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:13 schreef minthy het volgende:
Toch de radio maar even aangeslingerd, krijg ik gelijk Pink te horen die over haar poepdag zeikt...
Jezus, iedereen heeft wel eens een poepdag
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in jouw bek schijten?
Ik heb al poep in m'n hoofd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in jouw bek schijten?
Whehe, timingquote:
Meesterwerk. Beste plaat ooit !!!quote:
wrong, dat is deze:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Meesterwerk. Beste plaat ooit !!!
JAAA, ge-fucking-weldig is diequote:
quote:
Ik zie alleen maar poepquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:29 schreef minthy het volgende:
Best jammer dat we hier alleen nog maar over poep en tieten kunnen praten...
I know, probeerde weer eens een lekker tetten-gesprek uit te lokkenquote:
Ik kreeg daar gisteren tijdens het hardlopen nog een opmerking over naar m'n hoofd geslingerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
I know, probeerde weer eens een lekker tetten-gesprek uit te lokken
Daarom ga ik nooit of te nimmer hardlopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg daar gisteren tijdens het hardlopen nog een opmerking over naar m'n hoofd geslingerd
Sportbh! Het ging dan ook niet over het bouncen ervan, dat doen ze gelukkig niet in een sportbh. Meer over dat m'n tieten ook gaan afvallen als ik zou willen afvallen. En dat was dan volgens die gozer op de verkeerde plek. Rightquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit of te nimmer hardlopen![]()
Of je moet ze gaan intapen?
Lekker lang weekend! Werk ze zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef DaMook het volgende:
Omgekleed en klaar om te gaan werken, nou ja klaar, de zin is nog ver te zoeken. Gelukkig morgenvroeg weekend tot woensdag.
Daar heeft ie wel 2 punten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sportbh! Het ging dan ook niet over het bouncen ervan, dat doen ze gelukkig niet in een sportbh. Meer over dat m'n tieten ook gaan afvallen als ik zou willen afvallen. En dat was dan volgens die gozer op de verkeerde plek. Right
Werk ze!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef DaMook het volgende:
Omgekleed en klaar om te gaan werken, nou ja klaar, de zin is nog ver te zoeken. Gelukkig morgenvroeg weekend tot woensdag.
Ik hou nog voldoende overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |