ff terugkomen op je vorige post. toen je nog jong en onschuldig was??? dat ben je toch nog steeds.quote:
ik luister maar halfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef Mandéra het volgende:
Lekker boeiend ook allemaal.
Uitzending is echt saai momenteel of ben ik de enige die dat vind?
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff terugkomen op je vorige post. toen je nog jong en onschuldig was??? dat ben je toch nog steeds.
en ik heb net een liedje gezongen op karaokeparty![]()
![]()
ik ben slecht!
Sorry hoor, wist niet dat het zo gevoelig lag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister maar half
maar je bent wel een topickaper! gewoon netjes de closer het nieuwe topic laten openen of je wordt uitgeleverd aan SkyRadio
nee hoor ben alleen nu de rest van de avond sjagoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat het zo gevoelig lag.
Aaw, arme jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ben alleen nu de rest van de avond sjago
zal ik je troostenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ben alleen nu de rest van de avond sjago
waaghals!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens ook een perenijsje pakken, of een raket. Of allebei.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
Komt iemand mij ook een ijsje brengen dan?
Wat doe je hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat het zo gevoelig lag.
ik heb nog wel wat anders om aan te likkenquote:
Och jemigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat anders om aan te likken
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
Komt iemand mij ook een ijsje brengen dan?
Als het maar niet zo'n vies perenijsje is. Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die die dingen niet lustquote:
ja, dat wilde ik eigenlijk niet posten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och jemigNouja, dan zometeen maar een milkshake halen.
Ben & Jerry's. AH. Aanbiedingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vies perenijsje is. Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die die dingen niet lust
Raket dan maar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n vies perenijsje is. Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die die dingen niet lust
Juist jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat wilde ik eigenlijk niet posten.
5 jaar geleden had ik het zonder nadenken gepost. nu dacht ik eerst na, besloot ik dat ik wel iets wilde posten, maar niet te erg. dus werd het![]()
![]()
![]()
Geen vriezerquote:
Eigenlijk helemaal geen fan van waterijsjesquote:
Dan nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Geen vriezerEn sowieso overrated ijs.
[..]
meer Italiaans ijs?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist ja
[..]
[..]
Eigenlijk helemaal geen fan van waterijsjes
Hier hadden ze laatst limoncello ijs, lekker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer Italiaans ijs?
damn, de ijssalon heeft geen bijzondere wisselsmaken...hoewel... Tropicalcheesecake...
Schepijs, al dan niet Italiaansquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer Italiaans ijs?
damn, de ijssalon heeft geen bijzondere wisselsmaken...hoewel... Tropicalcheesecake...
Ik vind perenijsjes ook ranzig hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind perenijsjes ook ranzig hoor.
Eerst zeuren om ijs en dan het niet lusten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist ja
[..]
[..]
Eigenlijk helemaal geen fan van waterijsjes
vrouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerst zeuren om ijs en dan het niet lusten?
Zie eerdere post. Er is meer dan waterijsjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerst zeuren om ijs en dan het niet lusten?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:51 schreef minthy het volgende:
Doe mij dan maar liever een kop koffie... Zin in, niet in huis
Geen auto, schat!quote:
ga je em net zo misbruiken als ik? heb em 14mnd gehad, waarvan ik em door omstandheden 10mnd effectief heb gebruikt. in die 10maanden 132bioscoopfilms gezien....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
@3rdrock, ik heb nu dus zo'n ING Pathe Unlimited van 4 maanden
ja, bedankt. nu heb ik dat liedje van Kelis in mn hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |