Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:20 schreef bobbernaut het volgende:
Best wel
Hebben jullie trouwens ooit iets gekocht met FOK! V&A?
Sinds wanneer ben jij emo geworden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:40 schreef vogelkooi het volgende:
Achja is toch niet van hoog niveau, als ik nu dood zou zijn zou niemand mij missen.
Als ik klaar ben met mijn knuppel heeft ie geen ruimte voor agressie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Dan sla je ook de agressie erin.
Ik ben wees, wat is deze?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef TJV het volgende:
Mijn hele familie haat me nu ik voor de 3e keer op rij weiger mee te gaan naar een fucking familiedag. Mag ik bij een van jullie wonen?
Nee. Wel iemand die mijn pijn voelt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:27 schreef tuut-chips het volgende:
Familiedag from hel
familie van je?
En wij zijn er 2 van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef tuut-chips het volgende:
er zijn op het hele internet ook echt 3 of 4 mensen die het voor elkaar krijgen om gamescom goed te schrijven
gamecom
gamescon
gamecon
gamerscom
gamers con
aaargh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:29 schreef tuut-chips het volgende:
zweet in de ogen door teveel zweten
wut
Heb er al een paar gedaan; is vrij lastig maar wel tof als je het haalt. Als 1 iemand slacked haal je het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |