En om de saaie kutverhalen over het werk van een één of andere verre oom te kunnen verdragen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:10 schreef nattermann het volgende:
Veel bier drinken ter verkoeling.
Geen idee kerel, laat je verbeelding werken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:10 schreef Woelrat het volgende:
Vanwaar het woordje `from` in de TT?
LAAT ZE DIE LUI DAAR BOVENIN MAAR EENS AANPAKKEN !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En om de saaie kutverhalen over het werk van een één of andere verre oom te kunnen verdragen.
Ja, mensen die niet gewoon 'nee' kunnen zeggen en verplicht zijn om aan zulke achterlijke bezigheden mee te doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:12 schreef fotostarter het volgende:
Je bent gewoon een familieslaaf.
Laat ze lekker zelf hun eten bakken
Dat jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:12 schreef Piethur het volgende:
[..]
LAAT ZE DIE LUI DAAR BOVENIN MAAR EENS AANPAKKEN !!
Hij zal ook wel op elke verjaardag bij familie de computer aan het fixen zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, mensen die niet gewoon 'nee' kunnen zeggen en verplicht zijn om aan zulke achterlijke bezigheden mee te doen![]()
TS, er is niemand die een geweer op je hoofd zet en je vertelt dat je naar die familiedag toe moet, eigen keus.
Ja, dank je voor de sympathie Piethur, maar familiedagen zijn bij ons geen vrijwillige aangelegenheden. Plus, als ik een ander moet laten bakken denk ik dat ik morgen dood op de badkamervloer lig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, mensen die niet gewoon 'nee' kunnen zeggen en verplicht zijn om aan zulke achterlijke bezigheden mee te doen![]()
TS, er is niemand die een geweer op je hoofd zet en je vertelt dat je naar die familiedag toe moet, eigen keus.
Kom naar de mijne, mijn milf-nicht zoekt een man.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ja
'Kijk, weet je waar het probleem ligt van deze crisis...' laat een stilte vallen voor de geweldige apotheose van zijn verklaring 'het zijn alleen maar zakkenvullers daar in Den Haag'.
God, wat haat ik familiedagen.
Nee nee, computers daar begin ik niet aan. De enige voeding waar ik aan prul komt recht van de grill.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hij zal ook wel op elke verjaardag bij familie de computer aan het fixen zijn
hoezo niet vrijwillig? je gaat gewoon niet als je niet wil. dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ja, dank je voor de sympathie Piethur, maar familiedagen zijn bij ons geen vrijwillige aangelegenheden. Plus, als ik een ander moet laten bakken denk ik dat ik morgen dood op de badkamervloer lig.
Toyboy ook< ja??quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom naar de mijne, mijn milf-nicht zoekt een man.
Ik neem het in consideratie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom naar de mijne, mijn milf-nicht zoekt een man.
Op je beurt wachten moet je.quote:
Ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik neem het in consideratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |