Bij mij op kantoor (in München) hebben we een complete keuken, met kookplaat, 2 magnetrons, een oven, een koelkast en een vriezer en daar wordt dagelijks gebruik van gemaakt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:53 schreef Ole het volgende:
Op je werk hoef je natuurlijk niet zelf te koken 's middags..
Laagjessalade?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Die laagjessalade die hier tijdens ieder eetfeestje op tafel komt, is dat eigenlijk ook typisch duits?
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Zuurpruimen, is dat typisch Duits???
Oeh, ja, met een paar wiezenbretzn en een mass bier in de engelse tuin bij de japanse toren.,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Obazda, dat vind ik nou echt lekker. En makkelijk zelf te maken van restjes zachte kaas en boter.
De Chinese torenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh, ja, met een paar wiezenbretzn en een mass bier in de engelse tuin bij de japanse toren.,
Ja, maar Griebenschmalzquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh, ja, met een paar wiezenbretzn en een mass bier in de engelse tuin bij de japanse toren.,
Die heb ik ook. Geweldig dik plaatjes, kook- en feitjesboek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik hier in de kast liggen, helemaal onderop helaas, zal het boek van de week weer eens te voorschijn halen.
Ook erg lekker, smout is erg onderschat in NLquote:
Ha! De eerste bij wie ik bijval krijg over rode kool. Ik vind rode kool met appeltjes ook niet lekker maar Duitse rode kool is wel erg lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef Gala6183 het volgende:
In Duitsland vind ik de rode kool en zuurkool overigens ook lekkerder dan in Nederland! De rode kool is niet zo zoet en bij de zuurkool gooien ze vaak komijn. Leckah!
Ik heb mijn hele leven rodekool vies gevonden, maar duitse eet ik idd wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ha! De eerste bij wie ik bijval krijg over rode kool. Ik vind rode kool met appeltjes ook niet lekker maar Duitse rode kool is wel erg lekker.
Ja, doei, ik heb het over mijn ervaringen met de duitse keuken, over spatzles en over de gewoonte om s middags, op je werk warm te eten. Ik hak op helemaal niemand in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef Mirjam het volgende:
RobinOok, Pietverdriet, hou in gódsnaam eens op met dat op elkaar inhakken en oeverloos zeuren.
Jawel, en da's nou klaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, doei, ik heb het over mijn ervaringen met de duitse keuken, over spatzles en over de gewoonte om s middags, op je werk warm te eten. Ik op helemaal niemand in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |