Wat sam zegtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:26 schreef Schild het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk voor aan het trainen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat probeer je te bewijzen dan?
Het is weekend, apaat.
Dingen doen met spullen voor geld enzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vakantie van de baas dus, vet zweten, afzien, kotsen, rood zien? Zoiets?
Ik ben burger ja, rest via DMquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:11 schreef Schild het volgende:
[..]
Maar je bent nu toch nog burger? Wat zijn je plannen bij Defensie?
quote:
6 is minimum voor 't Korps hequote:
Welk gedeelte van minimum begrijp je niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
6 is minimum voor 't Korps heBest weinig eigenlijk
Ik bedoel maar te zeggen dat het niet erg moeilijk is om te halen, met de keuringseisen komen de meeste wel erdoorheen, er vallen aantal af met de MAST en daarna vallen er nog wat af bij de EVO. Als Defensie nou de keuringseisen iets omhoog gooit, heb je minder afvallers, dus ook meer geld voor Defensiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welk gedeelte van minimum begrijp je niet?
En denk je dat je in dat half jaar niet een piepklein beetje vooruit gaat?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:47 schreef -Amber- het volgende:
Best wel grappig dat de meeste jonge honden problemen hebben met optrekken, maar dat ze zonder problemen de gehele dag zouden kunnen aftrekken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:47 schreef -Amber- het volgende:
Best wel grappig dat de meeste jonge honden problemen hebben met optrekken, maar dat ze zonder problemen de gehele dag zouden kunnen aftrekken
Best jammer dat de meeste jonge meiden willen dat er geld in hun gepompt wordt, maar als pappie ze vol wil pompen beginnen ze te piepen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:47 schreef -Amber- het volgende:
Dat zeg je wel zo makelijk, maar dat is natuurlijk niet zo. Teneerste zal je dan ook diegene hebben die op een blauwe maandag (lees keuring/selectie) uitblinken, maar het ergens in de opleiding(en) laten afweten. Ten tweede zijn er genoeg die weinig tot nooit (voor)geoefend hebbenm en dus de keuring net halen, maar die in de opleiding de schouders er onder gooien en uitblinken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:47 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat het niet erg moeilijk is om te halen, met de keuringseisen komen de meeste wel erdoorheen, er vallen aantal af met de MAST en daarna vallen er nog wat af bij de EVO. Als Defensie nou de keuringseisen iets omhoog gooit, heb je minder afvallers, dus ook meer geld voor Defensie
Maar als de eisen omhoog gaan zijn die 2e soort mensen ook wel gedwongen om iig te laten zien dat je er wat voor gedaan hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat zeg je wel zo makelijk, maar dat is natuurlijk niet zo. Teneerste zal je dan ook diegene hebben die op een blauwe maandag (lees keuring/selectie) uitblinken, maar het ergens in de opleiding(en) laten afweten. Ten tweede zijn er genoeg die weinig tot nooit (voor)geoefend hebbenm en dus de keuring net halen, maar die in de opleiding de schouders er onder gooien en uitblinken.
Ik loop al wat jaartjes mee, en weet dus dat lichamelijke testen vaak enkel maar een moment opname zijn. Ik denk niet dat men de eisen voor het Korps Mariniers maar even uit de dikke duim heeft gezogen, en dus net als ik weet dat het enkel maar een drempel is. Ben je deze over mag je je opnieuw bewijzen, en nog eens eer je je bloedblaar met trots boven je lelijke tronie mag plaatsen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Maar als de eisen omhoog gaan zijn die 2e soort mensen ook wel gedwongen om iig te laten zien dat je er wat voor gedaan hebt.
Ik ben van mening dat als het je niet lukt om erdoor te komen er 1) iets mis is fysiek met je (en dat is gewoon pech gehad) of 2) dat je het gewoon niet graag genoeg wilt (en dat is je eigen schuld)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Bredepappa
Realiteit is iets anders dan fantasie.
Jongeren dromen dit of dat te zijn. Maar uiteindelijk moet je alles zelf doen, en goed in je koppie zitten.
Als het in je koppie niet goed zit, dan presteeer je niks.
Leuk dat jij er voor wilt gaan, kuddo's.
Maar stel wat als het je niet gaat lukken? Al een plan B opgesteld?
Die optie is er ook ja, maar schat ik nogal laag tenzij er iets medisch is wat niet verholpen kan worden. Het ligt ook aan wat voor rede, als 't korps niet zou lukken zou ik een ander onderdeel kiezen. Als dat niet kan studie doen en weetikveel wat worden, fysiotherapeut ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Bredepappa
Realiteit is iets anders dan fantasie.
Jongeren dromen dit of dat te zijn. Maar uiteindelijk moet je alles zelf doen, en goed in je koppie zitten.
Als het in je koppie niet goed zit, dan presteeer je niks.
Leuk dat jij er voor wilt gaan, kuddo's.
Maar stel wat als het je niet gaat lukken? Al een plan B opgesteld?
Hè Thaboel, al zusjes gescored?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:37 schreef Thaboel het volgende:
Hoi bitsjes! Groeten vanuit luilekkerland.
Denk niet, hij is zo stil.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè Thaboel, al zusjes gescored?
Iedereen heeft wel een slechte eigenschap, je moet je kunnen aanpassen aan de groep, als je dat kan ben je ook van die eigenschap af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:37 schreef -Amber- het volgende:
Tussen willen en willen zit ook nog eens een huizen hoog verschil. Ik heb tijdens mijn eigen selectie collegas gezien die vol zatten met wilskracht, die meer gebaseerd was op voorstellingen, dan met echte wilskracht. Zeker op het moment dat de voorstelling niet (meer) waar blijken te zijn, is het bij deze dan ook (snel) gedaan met de werkelijke wilskracht. Verder mag men ook niet vergeten dat zelfs als je het (in bepaalde eenheden) haalt, dat ze je er in of na de vooropleiding uithalen, omdat je mischien wel aan de eisen voldoet, maar niet in het team past. Zo heb ik in onze selectie lui gezien die physic top waren, en ook wel "wilskracht" hadden, maar die bv. geen team players waren, te veel leiding nodighaden, eigenwijs waren, etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |