Zo raar is het niet hoor om deze de slechtste te vinden. Veel beter als seizoen 4 was het iig niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
Recentelijk s5 even afgekeken. Voor TB begrippen een redelijk seizoen. Zeker neit de slechtste in ieder geval
quote:Op zondag 25 november 2012 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ook maar alle seizoenen gedownload. Ik ben benieuwd
Seizoen 1 dus voor mij
Serieus, dan pas?quote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Ik heb alle seizoenen inmiddels te vaak gezienWel jammer, want nu heb ik geen vers kijkmateriaal meer tot volgende zomer
Russell was al de grote boeman in seizoen 3, hij is gelukkig niet tussendoor afgevoerd, maar in een seizoensfinale. Ik ben ook blij dat het door Eric gedaan is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Djeez het volgende:
Pas gisteren de finale gezien! Toffe finale, mooie lesboscène tussen Pam en Tara. Alleen wel kut dat Russell zo snel doodging idd. Verder ook weer te weinig seks helaas...
Tja, dat doet ze zelden alleen, en met wie? Eric en Bill zaten bijna de hele tijd in dat authority-nest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij is dit het eerste seizoen dat Sookie niet uit de kleren ging
slechte ontwikkeling
Bill ook altijd met zijn megasprongen van niets naar koning, kanselier, enz....quote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef pervertedhermit het volgende:
1ste keer dat ik niet naar het nieuwe seizoen uitkijk. Godvampier Bill
Het zou wat sneu zijn, het zou flink wat spoilers over de eerdere episodes bevatten.quote:Op zondag 9 december 2012 13:49 schreef Eenskijken het volgende:
Wat is het beste seizoen? Wil ook graag wat zien maar weet niet zeker of het wat voor mij is. Of moet je persé vanaf S1 alles gezien hebben om het te kunnen volgen?
Ik vind Eric ook een veel interessanter personage, maar Bill heeft één ding heel goed gedaan: hij heeft namelijk één van de leukste personages uit de reeks gemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:16 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Bill is ook mijn minst favoriete personage. Ik vond hem in seizoen 1 nog wel ok, maar daarna werd het snel minder. Toch kan het wel goed uitpakken dat hij nu zo'n soort god is geworden, misschien krijgt zijn personage dan eindelijk wat pit.
Heeft dat er niet mee te maken dat Tara is gemaakt door een vampier die bijna even oud is als Bill maar die zelf dan weer gemaakt is door een vampier die vele malen ouder en sterker is dan pre-God Bill ?quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Jessica!Met haar zien we eens hoe een vampier evolueert vanaf nul.
Ik was dan ook wat teleurgesteld toen Tara haar in feite aankon in Seizoen 5, daarvoor had Jessica toch al te lang bijgeleerd? )
Zou wel leuk zijn, maar dan gaat iedereen in feite terug tot Lilith, en dan zijn ze allemaal ongeveer sterk?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heeft dat er niet mee te maken dat Tara is gemaakt door een vampier die bijna even oud is als Bill maar die zelf dan weer gemaakt is door een vampier die vele malen ouder en sterker is dan pre-God Bill ?
vampire diaries is zeker niet verkeerd. Knappe acteurs, veel actie. Twilight is kut. Is een romantisch verhaal met glinsterende wezens die weinig met vampiers te maken hebben. Actie is bijna helemaal afwezig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, maar dan gaat iedereen in feite terug tot Lilith, en dan zijn ze allemaal ongeveer sterk?![]()
Tara is natuurlijk altijd een taaie geweest.. en Eric merkte op toen hij Bill het eerst ontmoette dat hij vrij sterk was voor zijn jonge leeftijd, dus individuele verschillen zijn blijkbaar wel mogelijk.
Verder zit ik nu dus ook even zonder "vers bloed" dus eh... ik vroeg me af: wat moet ik nu gaan bekijken? Echt ernstig: Twilight of Vampire Diaries? ... Of zal ik aan allebei echt helemaal niks hebben?
Geen vampieren maar wel leuk om te kijken zijn Grimm en Lost Girl. Ook fantasy-achtigquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, maar dan gaat iedereen in feite terug tot Lilith, en dan zijn ze allemaal ongeveer sterk?![]()
Tara is natuurlijk altijd een taaie geweest.. en Eric merkte op toen hij Bill het eerst ontmoette dat hij vrij sterk was voor zijn jonge leeftijd, dus individuele verschillen zijn blijkbaar wel mogelijk.
Verder zit ik nu dus ook even zonder "vers bloed" dus eh... ik vroeg me af: wat moet ik nu gaan bekijken? Echt ernstig: Twilight of Vampire Diaries? ... Of zal ik aan allebei echt helemaal niks hebben?
V Diaries is in de eerste afleveringen echt wel twilight de serie.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:30 schreef zuiderbuur het volgende:
Oke dan ga ik misschien eens heel voorzichtig kijken naar wat Vampire Diaries (dat is toch niet alleen voor meisjes he? Want ik ken geen kerels die naar Twilight kijken)
Maar nog steeds niet te vergelijken met True Blood. Dit seizoen is echt gaaap.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
V Diaries is in de eerste afleveringen echt wel twilight de serie.
Maar halverwege seizoen 1, en vooral vanaf seizoen 2 wordt ie een stuk harder
Lost Girl is ook wel heel gaaf.. Ik wacht op het nieuwe seizoen (volgende week?) Grimm ken ik nog niet. Iemand once upon a time al eens gezien? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Geen vampieren maar wel leuk om te kijken zijn Grimm en Lost Girl. Ook fantasy-achtig
ja , als het goed is volgende week nieuw seizoen Lost Girl. Grimm is bezig met 2e seizoen, over sprookjes maar dan toch net even iets anders, beetje als Supernaturalquote:Op woensdag 26 december 2012 13:31 schreef janeway het volgende:
[..]
Lost Girl is ook wel heel gaaf.. Ik wacht op het nieuwe seizoen (volgende week?) Grimm ken ik nog niet. Iemand once upon a time al eens gezien? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Twilight is romantisch. Daar moet je van houden.. Ik vind het wel ok. Maar is een heel andere insteek dan True Blood. (twilight heeft geen/nauwelijks bloed)
Het moment dat Eric een hart vast heeft als een pakje wickie vond ik ook wel ieuw maar moest er ook wel om grinniken.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:59 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo begrepen op echte gore, maar in vgl met Spartacus of zo valt True Blood echt nog mee.
De allereerste keer dat ik True Blood zag, was wel toen ik in 2010 in de VSA die aflevering uit Season 3 zag, waarin een naakte Eric Talbot in de rug steekt, waarin Jessica door Russell gebeten wordt, en waarin Sookie een schaar in het gezicht van Debbie gooit.
Ok Supernatural kijk ik ook.. Ga ik eens op zoeken danquote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef Radobe het volgende:
[..]
ja , als het goed is volgende week nieuw seizoen Lost Girl. Grimm is bezig met 2e seizoen, over sprookjes maar dan toch net even iets anders, beetje als Supernatural
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |