abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 19:26:50 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_117702351
Ik volg deze serie helemaal niet, maar als Rutger Hauer gaat meedoen wil ik wel een keertje een aflevering gaan meepikken :9
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117704632
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
Recentelijk s5 even afgekeken. Voor TB begrippen een redelijk seizoen. Zeker neit de slechtste in ieder geval :')
Zo raar is het niet hoor om deze de slechtste te vinden. Veel beter als seizoen 4 was het iig niet.
pi_119594268
Ook maar alle seizoenen gedownload. Ik ben benieuwd :9
Seizoen 1 dus voor mij :@
  zondag 25 november 2012 @ 12:33:41 #129
208890 June.
Seriously?
pi_119594862
quote:
17s.gif Op zondag 25 november 2012 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ook maar alle seizoenen gedownload. Ik ben benieuwd :9
Seizoen 1 dus voor mij :@
Shine bright like a diamond.
pi_119605049
Ik heb alle seizoenen inmiddels te vaak gezien :{ Wel jammer, want nu heb ik geen vers kijkmateriaal meer tot volgende zomer :(
  maandag 26 november 2012 @ 12:29:05 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_119634539
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Ik heb alle seizoenen inmiddels te vaak gezien :{ Wel jammer, want nu heb ik geen vers kijkmateriaal meer tot volgende zomer :(
Serieus, dan pas? -O-
KuikenGuppy
pi_120066256
Ik heb net de laatste episode van seizoen 5 gezien (op Foxlive)..
Een heel raar gevoel nu ik eens met fans kan praten zonder spoiler-gevaar.. meestal lopen we in Vlaanderen een jaargangetje achter....

quote:
4s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Djeez het volgende:
Pas gisteren de finale gezien! Toffe finale, mooie lesboscène tussen Pam en Tara. Alleen wel kut dat Russell zo snel doodging idd. Verder ook weer te weinig seks helaas...
Russell was al de grote boeman in seizoen 3, hij is gelukkig niet tussendoor afgevoerd, maar in een seizoensfinale. Ik ben ook blij dat het door Eric gedaan is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

volgens mij is dit het eerste seizoen dat Sookie niet uit de kleren ging

slechte ontwikkeling :P
Tja, dat doet ze zelden alleen, en met wie? Eric en Bill zaten bijna de hele tijd in dat authority-nest.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef pervertedhermit het volgende:
1ste keer dat ik niet naar het nieuwe seizoen uitkijk. Godvampier Bill :{
Bill ook altijd met zijn megasprongen van niets naar koning, kanselier, enz....
Hij is nog maar een baby in vgl met Eric, Nora, Russell,... en hij is veel minder capabel of loyaal of sterk in vergelijking met Eric.

Seizoen 1: Bill laat zich bijna roosteren, Sam lost het op
Seizoen 2: Bill laat Sam bijna alles doen
Seizoen 3: Eric offert bijna alles op, Bill blijkt iedereen verraden te hebben
Seizoen 4: Bill verraadt Flannigan
Seizoen 5: Bill is zowat de grootste vijand, Sam houdt het hoofd koel en lost dingen op

Ik zie een patroon....
pi_120075160
Bill is ook mijn minst favoriete personage. Ik vond hem in seizoen 1 nog wel ok, maar daarna werd het snel minder. Toch kan het wel goed uitpakken dat hij nu zo'n soort god is geworden, misschien krijgt zijn personage dan eindelijk wat pit.
pi_120105424
Wat is het beste seizoen? Wil ook graag wat zien maar weet niet zeker of het wat voor mij is. Of moet je persé vanaf S1 alles gezien hebben om het te kunnen volgen?
There are only 151 Pokémon.
  Moderator / Redactie FP zondag 9 december 2012 @ 13:51:02 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_120105475
Ik vind 1 en 3 het leukst :)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_120106209
Dan kun je het beste bij seizoen 1 beginnen ja.. In feite is er elk seizoen een andere verhaallijn, maar het is altijd handig om wat achtergrondinformatie over de personages en hun onderlinge relaties te hebben, en dat wordt het beste uitgediept in seizoen 1. Daarnaast is seizoen 1 wel een van de leukste seizoenen! :)
pi_120133589
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:49 schreef Eenskijken het volgende:
Wat is het beste seizoen? Wil ook graag wat zien maar weet niet zeker of het wat voor mij is. Of moet je persé vanaf S1 alles gezien hebben om het te kunnen volgen?
Het zou wat sneu zijn, het zou flink wat spoilers over de eerdere episodes bevatten.
(Ik zou trouwens ook opletten met wat je hier leest, inclusief met wat er nu volgt in mijn post. :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:16 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Bill is ook mijn minst favoriete personage. Ik vond hem in seizoen 1 nog wel ok, maar daarna werd het snel minder. Toch kan het wel goed uitpakken dat hij nu zo'n soort god is geworden, misschien krijgt zijn personage dan eindelijk wat pit.
Ik vind Eric ook een veel interessanter personage, maar Bill heeft één ding heel goed gedaan: hij heeft namelijk één van de leukste personages uit de reeks gemaakt.
Intelligent, jong, al bij al eerlijk en trouw, bezorgd

Jessica! *O* Met haar zien we eens hoe een vampier evolueert vanaf nul.
Ik was dan ook wat teleurgesteld toen Tara haar in feite aankon in Seizoen 5, daarvoor had Jessica toch al te lang bijgeleerd?

Wat ik goed vond aan dit seizoen 5:
- er worden geen dingen bijbedacht om ons te doen blijven kijken.. ik vroeg me vroeger ook al af of Bill nog zijn kinderen had zien opgroeien, hoe Eric en Pam elkaar leerden kennen, wie aan het hoofd van de Authority staat,....
- Sookie evolueert echt, sinds dit seizoen moet ze echt niet meer op de vlucht gaan voor een willekeurige vampier zoals Pam

Minder goed:
- te veel wisselende allianties: eerst Nora en Eric en Bill tegen de Authority, dan is het Nora met andere Authority-members tegen Roman, dan loopt Bill over, vechten de kanseliers onder elkaar, lijkt Eric over te lopen, komt Nora weer terug, verbroedert Eric met Russell maar dan loopt Russell weg...
- weer een uberoud personage dat sterft voor we hem leren kennen: Roman
- zoals in eerdere seizoenen, soms zo veel verhaallijnen dat je je afvraagt of het nog echt in elkaar past. Tara die een vampier is... het lijkt vrij vlug vergeten.. Of Jessica die bij de Authority in dezelfde kamer zit met Russell? Zijn we dit vergeten dan:

(Bij die aflevering vond ik het ook al vreemd dat Bill en Sookie seks hadden en blijkbaar vergeten waren dat Jessica buiten nog zat met weerwolven)
pi_120762623
Ik weet niet of iemand het kan ontvangen, maar op het Vlaamse OP12 begint men vanavond vanaf de eerste aflevering met True Blood:
dinsdag, 25 december, 2012 - 22:55 - 23:50
http://www.op12.be/

Blijkbaar gaan ze het dagelijks uitzenden.
pi_120768661
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Jessica! *O* Met haar zien we eens hoe een vampier evolueert vanaf nul.
Ik was dan ook wat teleurgesteld toen Tara haar in feite aankon in Seizoen 5, daarvoor had Jessica toch al te lang bijgeleerd? )
Heeft dat er niet mee te maken dat Tara is gemaakt door een vampier die bijna even oud is als Bill maar die zelf dan weer gemaakt is door een vampier die vele malen ouder en sterker is dan pre-God Bill ?
pi_120769405
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 22:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

Heeft dat er niet mee te maken dat Tara is gemaakt door een vampier die bijna even oud is als Bill maar die zelf dan weer gemaakt is door een vampier die vele malen ouder en sterker is dan pre-God Bill ?
Zou wel leuk zijn, maar dan gaat iedereen in feite terug tot Lilith, en dan zijn ze allemaal ongeveer sterk? :D

Tara is natuurlijk altijd een taaie geweest.. en Eric merkte op toen hij Bill het eerst ontmoette dat hij vrij sterk was voor zijn jonge leeftijd, dus individuele verschillen zijn blijkbaar wel mogelijk.

Verder zit ik nu dus ook even zonder "vers bloed" dus eh... ik vroeg me af: wat moet ik nu gaan bekijken? Echt ernstig: Twilight of Vampire Diaries? ... Of zal ik aan allebei echt helemaal niks hebben? :')
pi_120772731
Twilight is echt rubbish. Vampire Diaries is beter, niet goed, maar beter. Twilight zou ik mijn ergste vijand niet aan willen doen.
  woensdag 26 december 2012 @ 00:42:03 #142
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120772740
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn, maar dan gaat iedereen in feite terug tot Lilith, en dan zijn ze allemaal ongeveer sterk? :D

Tara is natuurlijk altijd een taaie geweest.. en Eric merkte op toen hij Bill het eerst ontmoette dat hij vrij sterk was voor zijn jonge leeftijd, dus individuele verschillen zijn blijkbaar wel mogelijk.

Verder zit ik nu dus ook even zonder "vers bloed" dus eh... ik vroeg me af: wat moet ik nu gaan bekijken? Echt ernstig: Twilight of Vampire Diaries? ... Of zal ik aan allebei echt helemaal niks hebben? :')
vampire diaries is zeker niet verkeerd. Knappe acteurs, veel actie. Twilight is kut. Is een romantisch verhaal met glinsterende wezens die weinig met vampiers te maken hebben. Actie is bijna helemaal afwezig.
pi_120774399
Oke dan ga ik misschien eens heel voorzichtig kijken naar wat Vampire Diaries (dat is toch niet alleen voor meisjes he? Want ik ken geen kerels die naar Twilight kijken :D )

Ik keek daarnet voor de allereerste keer naar de 1ste aflevering van True Blood op de Vlaamse zender OP12 (mocht wel eens na vrijwel de hele reeks gezien te hebben).....waarom heeft Bill een lichte baard als hij op het einde met Sookie praat in de bar? Ik dacht dat hun haar niet meer veranderde? :{
In alle recente afleveringen lijkt hij altijd glad geschoren.
pi_120775063
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Geen vampieren maar wel leuk om te kijken zijn Grimm en Lost Girl. Ook fantasy-achtig

woensdag 26 december 2012 @ 11:46:27 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120778754
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 01:30 schreef zuiderbuur het volgende:
Oke dan ga ik misschien eens heel voorzichtig kijken naar wat Vampire Diaries (dat is toch niet alleen voor meisjes he? Want ik ken geen kerels die naar Twilight kijken :D )

V Diaries is in de eerste afleveringen echt wel twilight de serie.
Maar halverwege seizoen 1, en vooral vanaf seizoen 2 wordt ie een stuk harder
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120780748
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 11:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

V Diaries is in de eerste afleveringen echt wel twilight de serie.
Maar halverwege seizoen 1, en vooral vanaf seizoen 2 wordt ie een stuk harder
Maar nog steeds niet te vergelijken met True Blood. Dit seizoen is echt gaaap.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 26 december 2012 @ 13:31:00 #147
147091 janeway
live long and prosper
pi_120781832
quote:
Geen vampieren maar wel leuk om te kijken zijn Grimm en Lost Girl. Ook fantasy-achtig

Lost Girl is ook wel heel gaaf.. Ik wacht op het nieuwe seizoen (volgende week?) Grimm ken ik nog niet. Iemand once upon a time al eens gezien? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Twilight is romantisch. Daar moet je van houden.. Ik vind het wel ok. Maar is een heel andere insteek dan True Blood. (twilight heeft geen/nauwelijks bloed)
pi_120782816
Ik heb het eigenlijk niet zo begrepen op echte gore, maar in vgl met Spartacus of zo valt True Blood echt nog mee.

De allereerste keer dat ik True Blood zag, was wel toen ik in 2010 in de VSA die aflevering uit Season 3 zag, waarin een naakte Eric Talbot in de rug steekt, waarin Jessica door Russell gebeten wordt, en waarin Sookie een schaar in het gezicht van Debbie gooit. :D
pi_120782915
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:31 schreef janeway het volgende:

[..]

Lost Girl is ook wel heel gaaf.. Ik wacht op het nieuwe seizoen (volgende week?) Grimm ken ik nog niet. Iemand once upon a time al eens gezien? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Twilight is romantisch. Daar moet je van houden.. Ik vind het wel ok. Maar is een heel andere insteek dan True Blood. (twilight heeft geen/nauwelijks bloed)
ja , als het goed is volgende week nieuw seizoen Lost Girl. Grimm is bezig met 2e seizoen, over sprookjes maar dan toch net even iets anders, beetje als Supernatural
  woensdag 26 december 2012 @ 14:08:43 #150
147091 janeway
live long and prosper
pi_120783124
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:59 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo begrepen op echte gore, maar in vgl met Spartacus of zo valt True Blood echt nog mee.

De allereerste keer dat ik True Blood zag, was wel toen ik in 2010 in de VSA die aflevering uit Season 3 zag, waarin een naakte Eric Talbot in de rug steekt, waarin Jessica door Russell gebeten wordt, en waarin Sookie een schaar in het gezicht van Debbie gooit. :D
Het moment dat Eric een hart vast heeft als een pakje wickie vond ik ook wel ieuw maar moest er ook wel om grinniken.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef Radobe het volgende:

[..]

ja , als het goed is volgende week nieuw seizoen Lost Girl. Grimm is bezig met 2e seizoen, over sprookjes maar dan toch net even iets anders, beetje als Supernatural
Ok Supernatural kijk ik ook.. Ga ik eens op zoeken dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')