SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
M'n schoenen zijn gearriveerd bij Run2DayNu maar hopen dat het inderdaad om een fout in de schoen gaat, en dat het niet aan m'n rechtervoet ligt
![]()
![]()
quote:donderdag 16 augustus 2012 @ 12:41 • 300
CantFazeMe
Lopen ging echt goed!Heerlijk! Ondanks dat er gisteren bij mij waarschijnlijk tinnitus is vastgesteld
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Rechtervoet bijschaven?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:47 schreef kwiwi het volgende:
M'n schoenen zijn gearriveerd bij Run2DayNu maar hopen dat het inderdaad om een fout in de schoen gaat, en dat het niet aan m'n rechtervoet ligt
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
De huisarts ziet me al aankomen "hallo, ik wil m'n voet graag laten breken en weer recht laten zetten, anders passen m'n hardloopschoenen niet".quote:![]()
fout in schoenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:47 schreef kwiwi het volgende:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
In Sovjet - Vlaanderen struikelt de borduur over jou
Borduur? Als in oma die wat voor je borduurt?Oma die over je heen struikelt met haar breierij?
![]()
Of een stoeptegel?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De huisarts ziet me al aankomen "hallo, ik wil m'n voet graag laten breken en weer recht laten zetten, anders passen m'n hardloopschoenen niet".
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kwiwi:![]()
De oplossing ligt gewoon in je bestekla joh.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Vorig topicquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Borduur? Als in oma die wat voor je borduurt?Oma die over je heen struikelt met haar breierij?
![]()
Of een stoeptegel?![]()
Iemand begon over een borduurBlijkt dus een stoeprand te zijn. Vlamingen
![]()
![]()
Van die chinezen die hun voeten gebroken krijgen bij geboortequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De huisarts ziet me al aankomen "hallo, ik wil m'n voet graag laten breken en weer recht laten zetten, anders passen m'n hardloopschoenen niet".![]()
![]()
Is wel een oplossingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De huisarts ziet me al aankomen "hallo, ik wil m'n voet graag laten breken en weer recht laten zetten, anders passen m'n hardloopschoenen niet".
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Trainen jullie ook je buik core?Ook je rug mee pakken
![]()
Gebeurt niet meer, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Van die chinezen die hun voeten gebroken krijgen bij geboorte
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gelukkig nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gebeurt niet meer, maak je geen zorgen![]()
Voetmassages![]()
![]()
Ik denk dat ik ook maar eens deel ga nemen in deze reeks!Ik ben nu ongeveer 3 maanden aan het hardlopen, in het begin was het wel even afzien gezien ik een conditie van 0,0 had, ook had ik in het begin erg last van mijn enkels en knieën. Het schijnt namelijk dat je gewrichten er ook aan moeten wennen.
Ik loop om de dag het zelfde stukje, dit stukje is exact 6 km lang. In het begin was het eerst één kilometer rennen en vervolgens weer uitpuffen en dan weer verder rennen, nu loop ik de 6 km in één keer uit (met redelijk wat moeite). Ten op zichte van 3 maanden geleden heb ik wel aardig wat progressie geboekt. Ik heb leren luisteren naar mijn lichaam, ik weet nu wat constanter te lopen en heb geen zere gewrichten meer de dagen na het lopen enkel nog af en toe nog een beetje spierpijn.
Zelf heb ik bij een hardloopwinkel laten adviseren over schoenen die geschikt zijn voor mij door middel van een filmpje die ze maken op een "testbaan", later heb ik nog een stukje op een loopband gelopen. Ik zei tegen die man, kies maar gewoon schoenen uit die het beste zijn ik kies niet voor het uiterlijk! Als ze mooi zijn is het mooi meegenomen!Het is uiteindelijk de nike zoom structure geworden, dit scheen de geschikte schoen te zijn.
![]()
Ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat er mensen zijn die gewoon schoenen bestellen op internet zonder deze ooit gedragen te hebben, het zijn sportschoenen en die moeten gewoon goed zijn. Een schoen bepaald ook je loophouding, heb je een schoen die niet goed bij je loophouding past dan krijg je na een bepaalde periode te maken met klachten. Ik ken genoeg mensen die gewoon even naar de aktiesport gaan en even een paar schoenen ophalen en vervolgens na 2 maand kapotte knieën hebben. Jammer, maar helaas.Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Planken , superman , afwisselen hond/kat. En / of kettlebell..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zo, even aan het uitdruppen. Wat is het warm zeg en dat terwijl ik 70% van de route door bebost gebied ben gegaan. Paar opvallende puntjes: ik krijg geen last meer van mijn heupen, wel zware benen maar dat is logisch gezien de afstand. Verder kon ik de laatste 3/4 kilometer mijn tempo weer opschroeven, dat terwijl ik na een km of 7 eigenlijk een behoorlijk dipje kreeg.
1h10m50s, 13,35km, 5:18min/km, 957 cal.
Ben hier zeer tevreden mee, zeker ook omdat ik zowat nooit in de middag loop en zeker niet met deze temperaturen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Goed nieuws!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Nee, die traint vanzelf al mee als je hard loopt![]()
![]()
Ja..gedeeltelijk. Het is nog steeds erg belangrijk voor hardlopers om de core ook apart te trainen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Nee hoor, niet erg belangrijk, het is gewoon iets wat je apart kunt doen als je behoefte hebt aan een snellere ontwikkeling maar zeker voor recreanten is het niet nodig. Een goede looptechniek is belangrijker dan je core trainen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..gedeeltelijk. Het is nog steeds erg belangrijk voor hardlopers om de core ook apart te trainen.![]()
Daarom zwem ik ook 1x in de week maar wil ook op rustdagen even mijn buik doen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..gedeeltelijk. Het is nog steeds erg belangrijk voor hardlopers om de core ook apart te trainen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het helpt blessures te voorkomen, zorgt dat je loopbereik groter wordt, zorgt dat je houding tijdens het lopen beter is..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Nee hoor, niet erg belangrijk, het is gewoon iets wat je apart kunt doen als je behoefte hebt aan een snellere ontwikkeling maar zeker voor recreanten is het niet nodig. Een goede looptechniek is belangrijker dan je core trainen.
Lijkt me juist uitstekend voor beginners/recreanten.quote:Ook de beginner
Het lastige van aangeleerde slechte techniek is dat je die maar moeilijk kwijt raakt. Iedere loper zou vanaf het begin moet werken aan core stability.
Bovendien werken deze oefeningen goed op de algehele fitness en kan het de vaak gehoorde wens voor minder gewicht ondersteunen. De gehele vorm van de hardloper verbetert vanaf het begin en dat helpt echt in de ontwikkeling van je nieuwe sport.![]()
Goed bezig! En ik heb dezelfde schoenenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef FruitenCo het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens deel ga nemen in deze reeks!Ik ben nu ongeveer 3 maanden aan het hardlopen, in het begin was het wel even afzien gezien ik een conditie van 0,0 had, ook had ik in het begin erg last van mijn enkels en knieën. Het schijnt namelijk dat je gewrichten er ook aan moeten wennen.
Ik loop om de dag het zelfde stukje, dit stukje is exact 6 km lang. In het begin was het eerst één kilometer rennen en vervolgens weer uitpuffen en dan weer verder rennen, nu loop ik de 6 km in één keer uit (met redelijk wat moeite). Ten op zichte van 3 maanden geleden heb ik wel aardig wat progressie geboekt. Ik heb leren luisteren naar mijn lichaam, ik weet nu wat constanter te lopen en heb geen zere gewrichten meer de dagen na het lopen enkel nog af en toe nog een beetje spierpijn.
Zelf heb ik bij een hardloopwinkel laten adviseren over schoenen die geschikt zijn voor mij door middel van een filmpje die ze maken op een "testbaan", later heb ik nog een stukje op een loopband gelopen. Ik zei tegen die man, kies maar gewoon schoenen uit die het beste zijn ik kies niet voor het uiterlijk! Als ze mooi zijn is het mooi meegenomen!Het is uiteindelijk de nike zoom structure geworden, dit scheen de geschikte schoen te zijn.
[ afbeelding ]
Ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat er mensen zijn die gewoon schoenen bestellen op internet zonder deze ooit gedragen te hebben, het zijn sportschoenen en die moeten gewoon goed zijn. Een schoen bepaald ook je loophouding, heb je een schoen die niet goed bij je loophouding past dan krijg je na een bepaalde periode te maken met klachten. Ik ken genoeg mensen die gewoon even naar de aktiesport gaan en even een paar schoenen ophalen en vervolgens na 2 maand kapotte knieën hebben. Jammer, maar helaas.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niks moet idd, bedoel..een Garmin moet niet, een telefoon met GPS moet niet, hardloopkleding moet niet..maar stiekem doet een overgroot deel hier dat dan weer welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mensen die voor hun plezier hardlopen lijkt het me niet direct belangrijk, tenzij je er zelf waarde aan hecht.Waarom dan niet het hardlopen zelf ondersteunen?
![]()
En het zijn nog mooie schoenen ook! Boks ouwequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed bezig! En ik heb dezelfde schoenenDankje!quote:Ik zal proberen hier zo actief mogelijk te zijn.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Omdat ik (en de meerderheid van de mensen) prima een goede lichaamshouding en looptechniek kunnen hanteren zonder de core te trainen. De core wordt al getraind naar behoefte tijdens het hardlopen mits je actief op je lichaamshouding let tijdens het lopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Niks moet idd, bedoel..een Garmin moet niet, een telefoon met GPS moet niet, hardloopkleding moet niet..maar stiekem doet een overgroot deel hier dat dan weer welWaarom dan niet het hardlopen zelf ondersteunen?
![]()
Dat is waar, maar ik ervaar toch dat ik met wat extra core training wat harder kan lopen. Goede houding en zulks, niet inzakken als je moe wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
tuurlijk, het helpt wel en heeft wel nut, maar het hoeft niet per séquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ervaar toch dat ik met wat extra core training wat harder kan lopen. Goede houding en zulks, niet inzakken als je moe wordt.
Hadden jullie al door dat ik lui ben ?![]()
![]()
Haha luie draakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:34 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
tuurlijk, het helpt wel en heeft wel nut, maar het hoeft niet per sé
Hadden jullie al door dat ik lui ben ?![]()
![]()
Bekijk deze video op YouTube:
Of deze
Bekijk deze video op YouTube:
Goede oefening. Verdomd lastig om het zo soepel mogelijk te doen. Wel triatlon maar goed.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja, maar dankzij de geweldige zittende beroepen van tegenwoordig, is de core van de meeste mensen niet sterk. En als bv je buikspieren (core, hardlopers maken een draaiing) niet stabiel is, gaat je lichaam compenseren. Gevolg: Rugklachten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:31 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Omdat ik (en de meerderheid van de mensen) prima een goede lichaamshouding en looptechniek kunnen hanteren zonder de core te trainen. De core wordt al getraind naar behoefte tijdens het hardlopen mits je actief op je lichaamshouding let tijdens het lopen.
Imo kunnen wat simpele oefeningen simpelweg geen kwaad.Maargoed..moet je ze wel doen.
Kettlebell training specifiek voor hardlopers..![]()
Luister naar deze dame, want zij weetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, maar dankzij de geweldige zittende beroepen van tegenwoordig, is de core van de meeste mensen niet sterk. En als bv je buikspieren (core, hardlopers maken een draaiing) niet stabiel is, gaat je lichaam compenseren. Gevolg: Rugklachten.
Imo kunnen wat simpele oefeningen simpelweg geen kwaad.Maargoed..moet je ze wel doen.
Kettlebell training specifiek voor hardlopers..![]()
Al denk ik wel dat de gemiddelde man wel iets meer mag pakken dan 8 kilo wil je het effect daadwerkelijk voelen. Aanbevolen gewicht voor een gezonde volwassen man is 16 kilo. Probeer het eerst eens met 12, oefen je vorm met die kettlebell, voel het aan, kijk of het wat voor jou is. En daarna kun je eventueel overstappen op een 16. (geloof me daar wordt je sterk van)
![]()
En dus niet voor je calorieverbruik en burgertjes die je eraf hebt getraind? Als dat alles is dan is dat geen probleem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef AlexN het volgende:
[..]
Je kan gps issues volgens mij niet verbeteren. Je kan wel aangeven dat je deze run niet je statistieken wil opnemen (edit .. en dan het vinkje uitvinken). Heb ik ook al enkele keren gedaan zodat mijn PR's in orde blijven. Enige nadeel is wel dat de run dan niet meetelt voor challenges en de Fok groep volgens mij.
Alleen voor challenges en records![]()
Bedankt voor je tip
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Het...
is...
WARM!
http://www.endomondo.com/workouts/82260141
Voor het eerst sinds eind juni dat ik weer twee keer in een week heb gelopen.![]()
![]()
Maar je hebt het wel weer mooi gedaan!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Het...
is...
WARM!
http://www.endomondo.com/workouts/82260141Top hoor!
![]()
Gewoon doorbijten, kom net terug van 13,5kmquote:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon doorbijten, kom net terug van 13,5km![]()
![]()
Respect! Ik had nog wel door kunnen lopen als iemand mij nog een fles water had gegeven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon doorbijten, kom net terug van 13,5km
En nee, ik ga geen twee flessen water meenemen. 1 fles vind ik wel genoeg.![]()
![]()
Cool !!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef mosselmossel het volgende:
Nieuwe schoenveters!![]()
[ afbeelding ]
rechts de oude, links de nieuwe.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik wil dit dus al zeker anderhalve maand. Maar steeds als ik in de stad ben, vergeet ik veters mee te nemen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Je brengt mij op ideeën.Weerstand Met Bifido-Vezels
Mooi!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
rechts de oude, links de nieuwe.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:33 schreef mosselmossel het volgende:
Vader legt triatlon af met gehandicapte dochter in zijn armen
wow![]()
Ja doei.![]()
Alleen dat 'in de armen' was denk ik vooral voor foto/finish, want tijdens lopen en fietsen in karretje en tijdens zwemmen in kayak.Ja doei.![]()
Ik vind het er niet minder spectaculair om eigenlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen dat 'in de armen' was denk ik vooral voor foto/finish, want tijdens lopen en fietsen in karretje en tijdens zwemmen in kayak.
Krijg er een brok van in mijn keel...door dat stuk
"Een van de weinige dingen die weten, is dat ze ervan geniet buiten te zijn, om in het water te zijn en om de wind langs haar haar en gezicht te voelen en om hobbels in de weg te voelen," aldus Van Beek.![]()
Heel erg tofquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:33 schreef mosselmossel het volgende:
wow
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dank je. We trainen vrolijk verder en zien volgend jaar wel of we een alternatief moeten zoeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef Guppyfriend het volgende:
TWC:
@Hardloopnieuws: Nieuwe hoop voor Utrecht-marathon: http://t.co/RJhlHdmY
Van twitter![]()
Ik loop 4x per week nu, ongeveer 2.5 a 3 km met interval en merk dat het steeds vlotter en makkelijker gaat. Uithoudingsvermogen gaat in sprongen vooruit.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een baas!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:33 schreef mosselmossel het volgende:
wow![]()
![]()
Met een baard![]()
![]()
Jeetje. Wat een respect.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:33 schreef mosselmossel het volgende:
wowIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sportdrank, water gaat klotsen in je maagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Respect! Ik had nog wel door kunnen lopen als iemand mij nog een fles water had gegeven.
En nee, ik ga geen twee flessen water meenemen. 1 fles vind ik wel genoeg.![]()
![]()
Sinds twee weken maak ik mijn eigen sportdrank (isostar), dat bevalt me wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:34 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Sportdrank, water gaat klotsen in je maag![]()
![]()
En sportdrank klotst niet ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:34 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Sportdrank, water gaat klotsen in je maag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En sportdrank klotst niet ?![]()
hee betweter, dat weet ik ook wel. Het gevolg van het sneller opnemen is dat het veel minder lang in de maag verblijft en dus niet tot weinig gaat klotsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bullshit want als het het doorslikt wordt het niet spontaan een gel of iets dergelijks. Je maag is tevens ook geen spons.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef rareziekte het volgende:
[..]
hee betweter, dat weet ik ook wel. Het gevolg van het sneller opnemen is dat het veel minder lang in de maag verblijft en dus niet tot weinig gaat klotsen![]()
http://www.urbanears.com/#/headphones/medis/medis-black
Ik zag tevens op dagaanbieding.net nog sportbeha's in de aanbieding dus lady's slaat uw slag.![]()
Laatste snelheidstraining voor de Tilburg Ten Miles gehad. Gewone tempoloop. geen zin in intervallen met dit weer. Dus kijken hoe lang ik 5.15 zou kunnen volhouden, maar maximaal wel 7km. Ik hield het 5km vol, vooral door de warmte. Ging wel lekker eigenlijk. Daarna even stukkie gewandeld en lekker naar huis terug gesjokt.
http://connect.garmin.com/activity/211262194
http://www.endomondo.com/workouts/82346706
Nu nog drie duurloopjes, 5km-wedstrijd volgende week vrijdag, dan nog één of twee keer lopen en dan op 2 september 10km-wedstrijd. Voor die wedstrijd wil ik minimaal drie dagen rust.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Meldt!
Ben net terug van mijn eerste sessie c25k met de Vlaamse dame Evy op de mp3 speler.
Het valt me reuze mee ondanks de hoge temperatuur![]()
Kan ik ook in de lijst ? ik ga zo de Endomondo app downloaden.
Als voorlopige doelstelling heb ik 10 kilo afvallen en 1 uur continue kunnen joggen op redelijk tempo.
( wat een redelijk tempo is ben ik nog niet over uit)![]()
* Ik heb wel een valkuil en dat is dat ik een workaholic ben en daarnaast meestal veel reistijd heb ....
Dus dan loop ik het gevaar een sessie over te slaan en dan worden het er twee en tja dan nok ik dus af.![]()
Ik hoop echter dat het zo goed gaat dat er een verslavende werking ontstaat zodat ik ondanks de late thuiskomst toch nog een blokje ga joggen.
Grt,
N.I.M.B.Y.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ohh, net weer gelopen.
Warm, zo warm, maar zo blij dat ik gegaan ben
Distance: 12.17 km
Time: 1:23:33
Avg Speed: 8.7 km/hKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Welkom NIMBY
Ik zit nu ook nog te balen op m'n werkterwijl ik eigenlijk zou gaan rennen. Een keertje overslaan is echt niet erg, als je daarna maar weer gaat
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Welkom NIMBY
Ik zit nu ook nog te balen op m'n werkterwijl ik eigenlijk zou gaan rennen. Een keertje overslaan is echt niet erg, als je daarna maar weer gaat
Overslaan is mijn valkuil oppassen daarmee voor je het weet ben je een bankaardappel![]()
Moet je ook dezelfde FOK username hebben op Endomondo of maakt dat niet uit ?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Neu, dat maakt niet uit. En anders even een PM naar GotC sturen om te verduidelijken dat jij het bentquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Thanks!
Overslaan is mijn valkuil oppassen daarmee voor je het weet ben je een bankaardappel![]()
Moet je ook dezelfde FOK username hebben op Endomondo of maakt dat niet uit ?
Donequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neu, dat maakt niet uit. En anders even een PM naar GotC sturen om te verduidelijken dat jij het bent
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Lekker gewandeld?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ohh, net weer gelopen.
Avg Speed: 8.7 km/hElk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Niet op reageren joh. Je hebt gewoon lekker gelopen. Hij kan dit zelf echt niet, zit gewoon te trollen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inderdaad! Je hebt zeker goed gelopen. Lijkt me heerlijk als ik dat over een tijdje ook volhoudt!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:47 schreef mosselmossel het volgende:
Niet op reageren joh. Je hebt gewoon lekker gelopen. Hij kan dit zelf echt niet, zit gewoon te trollen.
Dit weekend voor het eerst 1 uur dus ga de goede kant op!![]()
![]()
Oh, zag er niet eens een trollpoging inIk wil hem ook wel eens zien met 24/25 graden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Semtex, heldinMet dit warme weer zo'n afstand gedaan, top!
Mossel, toch knap, op 5:15 5 km volgehouden! Je hebt een mooi schema voor jezelf,
NIMBY, welkomLekker de Start To Run volhouden met de Belgische schone, gaat helemaal goedkomen
Gup![]()
Heb zojuist in een recordtijd een nieuwe fiets gekochtDenk dat we er, incl het opmaken v/d factuur, 3 kwartier waren.
Dit is 'm![]()
![]()
![]()
Van Run2Day.nlquote:Eindelijk lekker hoge temperaturen! Maar…is het nu niet veel te warm om te lopen? Als je er verstandig mee omgaat hoeft dat helemaal niet het geval te zijn!
Dit is wat je het beste kunt doen:
Zorg dat je voldoende gedronken hebt voordat je gaat. Voldoende drinken is natuurlijk een rekbaar begrip, zorg ervoor dat je geen dorstgevoel hebt als je gaat maar ook niet helemaal volgetankt.
Neem water mee tijdens het hardlopen als je langer dan ongeveer drie kwartier wilt gaat lopen. Er bestaan diverse drinksystemen om je water handig mee te kunnen nemen zoals bottlebelts, handgripbottles of bidonhouders.
Verplaats het tijdstip van je training, vooral vroeg in de ochtend hardlopen is op een warme dag heerlijk. Later op de avond is ook beter dan midden op de dag.
Verander je training, probeer eens in plaats van een rustige trainingen een wat snellere kortere (interval) training. Je spieren zijn soepeler door de warmte waardoor je gemakkelijker een snellere training kunt uitvoeren. Doordat je dan korter loopt is het vochtverlies bovendien minder. Te snel is natuurlijk ook weer niet goed, zorg wel dat je soepel blijft lopen en niet te lange intervallen kiest.![]()
![]()
Ik wordt echt gek hier van dat tinnitus. Kan echt niet slapen. Ik wil morgenvroeg zwemmen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
http://www.endomondo.com/workouts/s3w0FINMI_M
Zo. Door het bos maar zonder shirtje gelopen, zo warm![]()
Week 8 alweerEn nou ga ik het schema helemaal afmaken
Edit: oh gawd er zit nu een playlist functie bij, JA ik had de beukplaat op staan![]()
![]()
Mooie fiets GotC!
Welkom Nimby
Sem goed gedaan met dit weer
Mossel Nice work
Gup!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
2e training zit erop, 8 km in een uurtje. Conditie is (vreemd genoeg) nog prima, maar die spieren en pezen hebben het nu wel ff moeilijk..."Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Dan is een uur wel wat aan de lange kant...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef Black_Rainbow het volgende:
2e training zit erop, 8 km in een uurtje. Conditie is (vreemd genoeg) nog prima, maar die spieren en pezen hebben het nu wel ff moeilijk...F means you're fucked![]()
Nice.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ohh, net weer gelopen.
Avg Speed: 8.7 km/hIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Lang niet veel aan sport gedaan, het is nu ff aftasten wat nog wel en niet goed gaat. Dit gaat net, maar het is ff wachten hoe ik me morgen voel. Het is gaar want mijn hartslag gaat amper omhoog zo en zelfs met dit weer zweet ik amper.... Ik moet mezelf echt hard op de rem trappen om niet veel te lang en te hard te gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan is een uur wel wat aan de lange kant..."Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Boks ouwe! Ekte Rambo!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/s3w0FINMI_M
Zo. Door het bos maar zonder shirtje gelopen, zo warm![]()
Week 8 alweerEn nou ga ik het schema helemaal afmaken
Edit: oh gawd er zit nu een playlist functie bij, JA ik had de beukplaat op staan![]()
Goed gedaan!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Boks ouwe! Ekte Rambo!
Goed gedaan!
[ afbeelding ]Thanks, idee voor volgende keer: Bandana om
(al staat dat nu waarschijnlijk heul niet door mijn gemillimeterde bakkus)
![]()
Toffe fiets!!wanneer komt ie!
Hier op t werk hebben we nog maar een waterijsje genomen
Zojuist mijn personal record verbroken met ruim 11.3 km in 1:03 uur (met 10 km in 55:35, bijna 5 minuten snelle dan eerst) en...
...mijn Runkeeper doel van totaal 100 km vóór 1 september bereiktzonder te hoeven haasten!
Volgende doel: een run van 20 km (/halve marathon) halen voor 31 december dit jaar.![]()
Gaat je lukkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef vincm het volgende:
Zojuist mijn personal record verbroken met ruim 11.3 km in 1:03 uur (met 10 km in 55:35, bijna 5 minuten snelle dan eerst) en...
...mijn Runkeeper doel van totaal 100 km vóór 1 september bereiktzonder te hoeven haasten!
Volgende doel: een run van 20 km (/halve marathon) halen voor 31 december dit jaar.![]()
![]()
Wat is iedereen lekker bezig en ook mooi zonder klagen over het weer (alleen maar constateren). Super! En GotC! Ga je nu traithlonnen met je fiets?! Cool!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wow!!!!!!!!!!!!!!!
Ok, in 2013 ga ik deze doen, als opwarmertje voor de coast to coast:(HM natuurlijk)
Ja doei.![]()
Ziet er mooi uit moblo ik zou bijna met je mee doen. Ben alvan plan om deze bij je in de buurt te gaan lopen volgend jaar.
http://www.lochnessmarathon.com/
Zo net een camelbak besteld bij wiggle en meteen een geisoleerde drinktube erbij gedaan voor de winter.
Deze is het geworden.
http://www.camelbak.com/S(...)e-XCT-Intl-Only.aspx![]()
Ik ben op station Utrecht, klaar met werkennu lekker naar Arnhem en dan in bed!
goed gedaan iedereen die gelopen heeft!
semtex petje af weer!
en sexy daar willen we bewijs van. lopen zonder shirt hahaha!
TWC mooie camelback! duur?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Crap!! Ik had een fanta op het werk vandaagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kom er dus vandaag achter dat in Fanta meer kcal zit dan in Cola.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gave Fietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef GotC het volgende:
Semtex, heldinMet dit warme weer zo'n afstand gedaan, top!
Mossel, toch knap, op 5:15 5 km volgehouden! Je hebt een mooi schema voor jezelf,
NIMBY, welkomLekker de Start To Run volhouden met de Belgische schone, gaat helemaal goedkomen
Gup![]()
Heb zojuist in een recordtijd een nieuwe fiets gekochtDenk dat we er, incl het opmaken v/d factuur, 3 kwartier waren.
Dit is 'm![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Vandaag even onverwachts 10 km. gelopen met gemak. Misschien dat de Dam tot Dam toch nog tot de mogelijkheden behoort. Ik had een liter water mee en ik was er op de helft doorheen.The remedy is the experience.![]()
Niet in deze toestandquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef winterstorm666 het volgende:
semtex petje af weer!
TWC mooie camelback! duur?![]()
![]()
![]()
Waar is dat goed voor dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:53 schreef robben93 het volgende:
Vanavond 5 km hardgelopen met gewichten van 3 KG in beide handenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor de kracht in de zwaaibeweging tijdens het hardlopen en het gewoon stukke zwaarder te maken. Als ik straks zonder die dumbells ga lopen loop ik stukke gemakkelijker en betere techniek..quote:
Maar 3 KG in beide handen was wel een beetje teveel van het goede eerlijk gezegd![]()
![]()
Ik geloof niet dat het je techniek nu zo veel verbetert. Je gaat ze namelijk toch 'verkrampt' vasthouden, waardoor je een helemaal niet meer zo natuurlijk beweging krijgt. Dat het zwaarder wordt, wil ik wel geloven.
En dan nog, als het al zou werken, dan zijn gewichten van een halve kilo of een kilo ook wel okee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja wou eigenlijk gewichten 2x 2 KG ofzo, maar dat heb ik thuis niet.. 2x 3 toevallig wel..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ik geloof niet dat het je techniek nu zo veel verbetert. Je gaat ze namelijk toch 'verkrampt' vasthouden, waardoor je een helemaal niet meer zo natuurlijk beweging krijgt. Dat het zwaarder wordt, wil ik wel geloven.
En dan nog, als het al zou werken, dan zijn gewichten van een halve kilo of een kilo ook wel okee.![]()
Nja ik deed deed omdat ik (tijdelijk) niet meer aan krachttraining mag doen en ik eigenlijk gewoon te lui ben om 10 km hard te lopen, dus doe ik 5 km met gewichten, haal ik even veel voldoening uit en een lekkere spierpijn in m'n armen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Mij lijkt dat eigenlijk wel een beetje vragen om blessures, van dat extra gewicht op je gewrichten.
En zolang je het goed doet verpest je je lichaam er niet mee, maar zoals ik al zei volgende keer loop ik met 1 of 2 KG's.![]()
Iets teveel DBZ gekeken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:53 schreef robben93 het volgende:
Vanavond 5 km hardgelopen met gewichten van 3 KG in beide handen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hahaha!
What does the scouter say about his powerlevel?
Gravity room
Needquote:![]()
Hyperbolic time chamber, voertuigen uit capsules alles![]()
En zo een hendig sjieke staart natuurlijk![]()
![]()
Staat al klaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Toffe fiets!!wanneer komt ie!
Hier op t werk hebben we nog maar een waterijsje genomenMoet alleen ff toestemming krijgen van m'n werkgever
![]()
![]()
Echt! Hoe cool! Die van mij had 10 weken levertijd (het andere belachelijke uiterste)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Staat al klaarMoet alleen ff toestemming krijgen van m'n werkgever
Na 2,5 weken niet hardlopen heb ik het gevoel dat het pijn onder mijn voet weggaat. Vanochtend geen enkele last van. Ik wacht nog een dikke week en dan begin ik weer zodat ik 50 dagen heb ter voorbereiding van de 4 mijl
.
![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:26 schreef Wiehoe het volgende:
Na 2,5 weken niet hardlopen heb ik het gevoel dat het pijn onder mijn voet weggaat. Vanochtend geen enkele last van. Ik wacht nog een dikke week en dan begin ik weer zodat ik 50 dagen heb ter voorbereiding van de 4 mijl
.
in de tussentijd gewoon wat krachttraining doen en daarna weer lekker trainen .
Hmmm ik ben toch wakker, dus ik ga denk ik zo m'n rondje maar lopen wat ik gisteren had willen doen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Eigenlijk zou ik krachttraining moeten doen, maar ik moet toegeven dat ik gelijk op beweging 0,0 val wanneer ik niet ga hardlopen. Nou ja, nog een weekje voor de zekerheid rusten![]()
![]()
Snap ik, ik vind het ook lastig om te doen. Ik heb van de week een lesje van Jillian geprobeerd, dat vond ik wel erg leuk. Maar ik moet even een matje halen, want situps doen op het laminaat is niet prettigEn Jillian springt best veel in d'r workouts, dat vond ik ook wat minder. Of nou ja, m'n scheenbenen vonden het niet zo tof
Voor een camelbak is het een goedkope. Hij was ¤67. Met een geusoleerde tube voor de winter en clipje kom je net onder de ¤100 uit. Het blijft een berg geld, gaat ook wel een hele lange tijd mee. Moet alleen wel wachten want de kleur was niet vooradig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef winterstorm666 het volgende:
semtex petje af weer!
TWC mooie camelback! duur?![]()
Water wordt het snelst opgenomen..sportdrank hooguit net zo snel maar niet snellerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef rareziekte het volgende:
[..]
hee betweter, dat weet ik ook wel. Het gevolg van het sneller opnemen is dat het veel minder lang in de maag verblijft en dus niet tot weinig gaat klotsen![]()
In het aanbod van sportdranken is het soms lastig om door de bomen het bos te zien. Moeilijke termen zoals “isotoon” en “osmotische waarde” maken het geheel bovendien complex. Voeding Kennisbank probeert wat duidelijkheid te scheppen.
Globaal kan een sportdrank 4 functies hebben:
- aanvullen van vocht
- aanvullen van zout
- aanvullen van koolhydraten (energie)
- aanvullen van eiwitten
Vocht
Dit spreek voor zich. Sporten gaat gepaard met zweten, dus met vochtverlies. Het aanvullen van vocht doe je vanzelf, want je krijgt dorst. De snelheid waarmee het vocht wordt opgenomen, wordt bepaald door de osmotische waarde van de (sport)drank. Deze waarde zegt iets over het aantal opgeloste deeltjes in het vocht:
- Een hypotone drank bevat minder opgeloste deeltjes dan bloed
- Een isotone drank bevat evenveel opgeloste deeltjes als bloed
- Een hypertone drank bevat meer opgeloste deeltjes dan bloed
Bij een kortdurende sportinspanning (maximaal 1 uur) is het voldoende om het vochtverlies pas ná de inspanning te compenseren. De snelheid van opname is dan niet zo belangrijk, dus je hoeft niet te kijken naar de osmotische waarde. Water is in dit geval de beste optie.
Bij een inspanning die langer dan 1 uur duurt, wordt de osmotische waarde wel belangrijk. Het is dan namelijk zinvol om het vocht reeds tijdens het sporten aan te vullen, en wel met een drank die zorgt voor een snelle opname. Isotone dranken worden het snelst opgenomen, en zijn dan ook het meest geschikt om het vochtverlies tijdens het sporten aan te vullen.
Zout (natrium)
Vrijwel alle sportdranken bevatten natrium, meestal 280 tot 660 milligram per liter. Dit is niet alleen gunstig ter aanvulling van zout, maar het zorgt ook voor een betere opname van water en koolhydraten.
Koolhydraten
Koolhydraten leveren snel energie. Het lichaam heeft deze snelle energie beschikbaar in de vorm van glycogeen. Deze energiebron wordt dan ook tijdens het sporten gebruikt. De glycogeenvoorraad is echter beperkt; na 1-1½ uur intensief sporten is deze voorraad opgebruikt. Als de sportinspanning langer duurt, is het raadzaam om koolhydraten te gaan consumeren, en dat kan in de vorm van een sportdrank. Ook voor deze functie zijn isotone dranken de beste keuze. Zij bevatten 60 tot 80 gram koolhydraten per liter, ofwel 6-8%.
Na de inspanning kan worden gekozen voor een drank met meer koolhydraten (meer dan 80 gram per liter). Dan wordt er gesproken van een energiedrank.
Eiwitten
Het aanvullen van eiwitten is zinvol binnen 2 uur na (dus niet tijdens) een sportieve inspanning. Eiwitten zorgen er namelijk voor dat de koolhydraten beter worden omgezet in glycogeen. Tevens zijn ze belangrijk voor het voorkómen van spierschade. Sportdranken met eiwit worden daarom ook wel “hersteldranken” genoemd. Vaak zijn ze niet als zodanig te koop, maar moeten ze worden gemaakt met behulp van een poeder. Veel professionele sporters adviseren chocolademelk als hersteldrank, omdat het alle hier genoemde stoffen in gunstige verhoudingen bevat.
Overige stoffen
Naast de stoffen die hierboven zijn beschreven, komen we ook andere stoffen tegen in sportdranken. Denk aan vitamines, maar ook bijvoorbeeld magnesium of kalium. Deze stoffen zijn in sportdrank niet echt nodig. Ze kunnen voldoende via de normale voeding worden geconsumeerd.
Samenvatting
- Bij kortdurende sportinspanning (minder dan 1 uur) is alleen aanvulling van vocht nodig, en die kan na de inspanning worden geconsumeerd. Water is dan prima geschikt.
- Bij langdurige sportinspanning (vanaf 1 tot 1½ uur) is het zinvol om tijdens het sporten een isotone drank te gebruiken met 6-8% koolhydraten.
- Na de langdurige sportinspanning is het zinvol om een energiedrank of hersteldrank te gebruiken. Een energiedrank bevat geen eiwit, een hersteldrank wel.
We eindigen met een opmerking over koolzuur, ofwel “prik”. Dit zul je niet gauw tegenkomen in een sportdrank, omdat het maag- en darmklachten kan veroorzaken tijdens het sporten en vlak na het sporten. Voor het overige zijn er geen bezwaren tegen koolzuurhoudende (sport)dranken.
Bron: De Haagse Hogeschool![]()
Mossel op 1 in het leaderboard
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Onderzoek, water en banaan vs sportdrank.Maar uiteindelijk, je moet gewoon doen waar je je goed bij voeltquote:Dit leverde een verrassende uitslag op. De directeur van het lab, Dr. David C. Nieman: “Niet alleen de prestaties waren gelijk met het eten van bananen of drinken van een sportdrank, er zijn verschillende voordelen om de banaan te eten.”
Een banaan bevat antioxidanten, een sportdrank niet. Ook bevat dit fruit vezels en vitamine B6. Overigens komt B6 in vaak in onze voeding voor, je zal er niet snel een tekort aan hebben. Wat de onderzoekers ook aandragen is dat het suikergehalte lager is dan in sportdrank en daarom, vinden zij, is de banaan gezonder. Ook is de voedingswaarde van een banaan veel hoger dan een sportdrank.![]()
![]()
Had je voet overbelast?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:26 schreef Wiehoe het volgende:
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hosselmossel hosselt het leaderboard gewoonquote:
Eens zien of er vandaag gelopen, gezwommen, of allebei wordt... Sowieso Jillian. Het lijkt wel lekker loopweer
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hosselmossel hosselt het leaderboard gewoon
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hosselmossel hosselt het leaderboard gewoonGoed bezig mossel
Gisteren bij de dokter kreeg ik te horen dat er een spier gescheurd is.
Ik heb zwakke enkels en nu krijg ik oefeningen om ze sterker te maken.
Lopen zit er dus niet meer in
Werewolf![]()
Geinig. Terwijl ik voor mijn gevoel niet buitensporig veel heb gelopen. De rest is dus gewoon aan het slacken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik sta op plaats 78![]()
Van de 78 deelnemers![]()
Maar ik ben net begonnen![]()
Ik ga voor de top 50 voor het eind van dit jaar
Poes zit klaar in hardloopkleding om na mijn boterhammetje (en een kwartiertje wachten) te gaan lopen.
Zie er alleen een beetje tegenop, het lesje maakt voor mijn gevoel een grote sprong vooruit en ik heb een beetje last van buik en dat is helemaal![]()
Wie heeft er een peptalk voor me?! I need it!![]()
![]()
Na afloop ben je helemaal trots en voldaan en kan je hier heeeeeel stoer posten dat je het hebt volbracht![]()
![]()
Dat doen ze steeds, die grote stappen. Alleen, steeds blijkt dat je dat stiekem toch kan. GOGO!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:34 schreef Mvr.Poes het volgende:
Poes zit klaar in hardloopkleding om na mijn boterhammetje (en een kwartiertje wachten) te gaan lopen.
Zie er alleen een beetje tegenop, het lesje maakt voor mijn gevoel een grote sprong vooruit en ik heb een beetje last van buik en dat is helemaal![]()
Wie heeft er een peptalk voor me?! I need it!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Om de zoveel lessen gaat het een sprong vooruit, gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:34 schreef Mvr.Poes het volgende:
Wie heeft er een peptalk voor me?! I need it!
Je kan het
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:27 schreef sararaats het volgende:
Gisteren bij de dokter kreeg ik te horen dat er een spier gescheurd is.
Ik heb zwakke enkels en nu krijg ik oefeningen om ze sterker te maken.
Lopen zit er dus niet meer inerop. Jammer.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Thanks iedereen!!!
En deze gaat als een mantra in mijn hoofd:
En daarna kom ik als een stoere poes posten hoe goed ik het wel niet deedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
A giant leap in the lessons, a small step for Mvr.Poes.![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren tijdens lopen een jong poesje geaaid. Keigrappig, kwam zo naar mij toelopen en ik aaien ging hij zo op zijn rug liggen met pootjes in de lucht. Echt leuk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat verwachten wij sowiesoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef Mvr.Poes het volgende:
En daarna kom ik als een stoere poes posten hoe goed ik het wel niet deed![]()
Even een vraag over Endomondo,
Ik heb gister les 1 van c25k gedaan en deze handmatig toegevoegd als walking oefening.
Echter zie ik 0 km in de Leaderboard en "No applicable workouts"
Zit er vertraging in de verwerking of moet je iets speciaals doen zodat het geregistreerd wordt ?![]()
Hup Poes Hup
Wanneer je een handmatige workout toevoegt zal deze niet meegenomen worden in leaderboards.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Even een vraag over Endomondo,
Ik heb gister les 1 van c25k gedaan en deze handmatig toegevoegd als walking oefening.
Echter zie ik 0 km in de Leaderboard en "No applicable workouts"
Zit er vertraging in de verwerking of moet je iets speciaals doen zodat het geregistreerd wordt ?![]()
Hup Poes Hup
Thanks!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Wanneer je een handmatige workout toevoegt zal deze niet meegenomen worden in leaderboards.
Aha dus altijd m'n belijzer meezeulen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, da's jammer, want ik ben nu afgezakt naar nummer 29...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Wanneer je een handmatige workout toevoegt zal deze niet meegenomen worden in leaderboards.
Of ik ben de laatste tijd gewoon minder ver gaan lopen.Dat is het ja. Nja, in het weekend weer 10 km.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
In onze fok! groep alleen running helaasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef mosselmossel het volgende:
Volgens mij werkt dat wel, maar alleen Running telt mee
Go Poes![]()
Fuck, nou ben ik degene die zichzelf uit de groep heeft gesmeten op EndoWaarom zit die knop eigenlijk op die plek
![]()
![]()
Die knop zit daar inderdaad wel op een irritante locatiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
Fuck, nou ben ik degene die zichzelf uit de groep heeft gesmeten op EndoWaarom zit die knop eigenlijk op die plek
Loop nu nog maar 2x per week en ook maar max 5km vanwege blessure.
Heb nu wat oefeningen gekregen die ik na het hardlopen moet doen, 10 min core.
Verder nog 1x per week sportschool met krachttraining en alternatieve conditietraining. Cross-trainer of fietsen.
Respect voor de mensen die met deze temperaturen gaan lopen
Met dit weer ga ik liever 's ochtends vroeg of 's avonds als het een beetje afgekoeld is
Denk dat ik morgen maar weer ga lopen, met een ongezond weekend voor de boeg (vanavond uit eten en zondag m'n verjaardag vieren met BBQ en het nodige bier).Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef mosselmossel het volgende:
Volgens mij werkt dat wel, maar alleen Running telt meeVET ik sta nu ineens op plaats 37
![]()
![]()
En ik wilde in de top 50 komen dit jaar gelukt![]()
Misschien de lat iets hoger gaan leggen
Ik heb een stukje gelopen. Ik dacht nog op tijd te zijn voor de zon, maar toen ik m'n warming up erop had zitten, brak de zon door en toen werd het heetwel uitgelopen, maar meer gewandeld dan de bedoeling was... Ik trok het echt niet. Maar goed, ik heb gisteren natuurlijk ook tot laat gewerkt, dus wellicht hielp dat ook niet echt.
Nu even uitdruppelen, douchen en genieten van m'n vrije dag
Goed gedaan NIMBYbinnenkort sta je ook in de top 15!
Toch netjes dat het gelukt isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een stukje gelopen. Ik dacht nog op tijd te zijn voor de zon, maar toen ik m'n warming up erop had zitten, brak de zon door en toen werd het heetwel uitgelopen, maar meer gewandeld dan de bedoeling was... Ik trok het echt niet. Maar goed, ik heb gisteren natuurlijk ook tot laat gewerkt, dus wellicht hielp dat ook niet echt.
Ga van je vrije dag genieten| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Vanaf overmorgen eindelijk weer lopen!
Vanmiddag lekker nieuwe schoenen kopen met mijn paps en dan zondagochtend lekker lopen!![]()
Alleen nou wil mijn vriend mee gaan lopen, en ik weet nog niet of dat gaat werken, maar ik vind het zo lullig om te zeggen: nee, dat wordt niks, laat me maar alleen lopen![]()
AH juhhh famke do bist toch weest nouquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed gedaan NIMBYbinnenkort sta je ook in de top 15!
![]()
topper
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
AH juhhh famke do bist toch weest nou![]()
topper
![]()
Straks maar even naar het station, m'n fiets ophalen. Die is nog daar, en ik heb m m morgen nodig. En dan kan ik gewoon even in de stad kijken voor iets yoga-mat-achtigs. Voor Jillian
Kijkshop, 5 euro. Pro-tip hang dat ding eerst even een dagje buiten te luchtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Straks maar even naar het station, m'n fiets ophalen. Die is nog daar, en ik heb m m morgen nodig. En dan kan ik gewoon even in de stad kijken voor iets yoga-mat-achtigs. Voor Jillian![]()
![]()
Super, dat je weer wil gaan lopen. Waar ga je schoenen kopen? Ga je ze laten aanmeten, zou ik wel doen, dan heb je het minste kans op verkeerde schoenen, waardoor je minder kans op blessures hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef GimmeGore het volgende:
Vanaf overmorgen eindelijk weer lopen!
Vanmiddag lekker nieuwe schoenen kopen met mijn paps en dan zondagochtend lekker lopen!![]()
Alleen nou wil mijn vriend mee gaan lopen, en ik weet nog niet of dat gaat werken, maar ik vind het zo lullig om te zeggen: nee, dat wordt niks, laat me maar alleen lopen
Leuk dat je vriend mee wil gaan lopen, misschien moet je het gewoon een keer proberen, waarom denk je dat het niet zou werken?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
¤ 5,- for realquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kijkshop, 5 euro. Pro-tip hang dat ding eerst even een dagje buiten te luchtencool, op de site staan ze alleen voor ¤ 14,95. Scheelt weer
Zo duurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
¤ 5,- for realcool, op de site staan ze alleen voor ¤ 14,95. Scheelt weer
Nooit niet
![]()
![]()
I shit you notquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zie het inderdeed. DoubleyouteaF mate. Nakkers (had mijne wel voor 5 en precies die lelijke grijze), dan maar bij de Perry kijken of even wachten tot ze in de aanbieding zijn. 15 eurie is sowieso te veel.quote:![]()
![]()
Vind ik dus ook, voor een stukje schuimrubberquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zie het inderdeed. DoubleyouteaF mate. Nakkers (had mijne wel voor 5 en precies die lelijke grijze), dan maar bij de Perry kijken of even wachten tot ze in de aanbieding zijn. 15 eurie is sowieso te veel.maar ik wandel straks wel even door de stad, je weet maar nooit!
Bij perry sport online kan je iets invullen en dan krijg je weer 5 euro extra op online aankopen. En die hebben ook matjes voor 15 euro.![]()
Ja, maar moet je dan niet voor 50 euro iets bestellen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Rammelaartje het volgende:
Bij perry sport online kan je iets invullen en dan krijg je weer 5 euro extra op online aankopen. En die hebben ook matjes voor 15 euro.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Geen idee? Zag alleen staan dat je 5 euro korting krijgt als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar moet je dan niet voor 50 euro iets bestellen?![]()
K heb bij de campingstore zo'n 'slaapmatje' voor 5 euro.. werkt ook prima,It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Zoek ik bij Perry op yoga... allemaal boksspullen
Zon bal heb ik trouwens ook, dat is ook afzien sommige oefeningen![]()
![]()
Goed idee! Is vast hetzelfde spul.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef Koepert het volgende:
K heb bij de campingstore zo'n 'slaapmatje' voor 5 euro.. werkt ook prima,![]()
Dat is ook wel een goede inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef Koepert het volgende:
K heb bij de campingstore zo'n 'slaapmatje' voor 5 euro.. werkt ook prima,![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:41 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Geen idee? Zag alleen staan dat je 5 euro korting krijgt als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief.Helaasquote:Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang een unieke code,
waarmee je 5 euro korting krijgt op je volgende online aankoop!
De 5 euro korting geldt bij een minimale besteding van 50 euro. De korting geldt niet op Kettler fitness apparaten.
Waar aanbieding bij elke kijkdoos?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kijkshop, 5 euro. Pro-tip hang dat ding eerst even een dagje buiten te luchten█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Perry Backstab. Sommige bedrijven snappen het ook niet he. De standaard is gewoon gratis bezorging binnen twee dagen. Mensen willen er niet voor betalen.quote:![]()
Gratis bezorging bestaat niet. Is 9 van de 10x gewoon verwerkt in de prijsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Perry Backstab. Sommige bedrijven snappen het ook niet he. De standaard is gewoon gratis bezorging binnen twee dagen. Mensen willen er niet voor betalen.
Die grijze mat in de webshop van kijkshop? Die heb ik daar gekocht voor 5 stel naaijers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waar aanbieding bij elke kijkdoos?![]()
Dus het moet gewoon kunnen!![]()
Weet ik niet, dat zou me bij sommige dingen verbazen. Dingetjes van 5 euro bijvoorbeeld. Waarschijnlijk hebben ze dan bij elk product 10 cent bij opgeteld ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gratis bezorging bestaat niet. Is 9 van de 10x gewoon verwerkt in de prijs![]()
![]()
Kan best zijn dat dat "verlies" producten zijn (soort van "marketingkosten" om je te lokken naar de winkel en vaker terugkomt en dan wel duurdere producten kooptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat zou me bij sommige dingen verbazen. Dingetjes van 5 euro bijvoorbeeld. Waarschijnlijk hebben ze dan bij elk product 10 cent bij opgeteld ofzo) . Een prijs bestaat uit meerdere componenten en het is niet (altijd) zo dat ze de volledige kosten erin verwerken. Anders worden bepaalde producten veel te duur
Neem nou het bedrijf Coolblue. Geen verzendkosten, maar ze zijn zeker niet de goedkoopste winkelZe zeggen zelf dat dat komt omdat de service verwerkt is in de prijs, maar dat is een verkooppraatje
Dat dus. En ook de reden dat ik geen held in economie/wiskunde benquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan best zijn dat dat "verlies" producten zijn (soort van "marketingkosten" om je te lokken naar de winkel en vaker terugkomt en dan wel duurdere producten koopt) . Een prijs bestaat uit meerdere componenten en het is niet (altijd) zo dat ze de volledige kosten erin verwerken. Anders worden bepaalde producten veel te duur
Neem nou het bedrijf Coolblue. Geen verzendkosten, maar ze zijn zeker niet de goedkoopste winkelZe zeggen zelf dat dat komt omdat de service verwerkt is in de prijs, maar dat is een verkooppraatje
![]()
![]()
Gisteren bij wiggle besteld. Geen verzendkosten als je boven de¤50 besteld. En ze waren ook nog eens de goedkoopste. Tuurlijk betaal je verzendkosten zelf. Naar de winkel gaan kosten ook geld. Bij mij is dat over het algemeen meer dan de verzendkosten.![]()
Nou ja fietsen is gratis hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gisteren bij wiggle besteld. Geen verzendkosten als je boven de¤50 besteld. En ze waren ook nog eens de goedkoopste. Tuurlijk betaal je verzendkosten zelf. Naar de winkel gaan kosten ook geld. Bij mij is dat over het algemeen meer dan de verzendkosten.![]()
![]()
Ik ga zometeen naar Run2Day, denk dat ze me daar toch wel aan een goed paar moeten kunnen helpen. Zou het verstandig zijn om mijn oude Mizuno's mee te nemen, zo van: hier liep ik voorheen op?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Super, dat je weer wil gaan lopen. Waar ga je schoenen kopen? Ga je ze laten aanmeten, zou ik wel doen, dan heb je het minste kans op verkeerde schoenen, waardoor je minder kans op blessures hebt.
Leuk dat je vriend mee wil gaan lopen, misschien moet je het gewoon een keer proberen, waarom denk je dat het niet zou werken?
ik denk dat het niet werkt omdat ik bang ben dat mijn vriend me niet bij kan houden. Ik heb toch aeer conditie dan hij.
En ik ben bang dat het helemaal niet zo verstandig is als hij gaat hardlopen. Een paar jaar geleden heeft hij tijdens een voetbalwedstrijd zijn kniebanden afgescheurd. Daar is hij aan geopereerd, maar daarna heeft hij niet meer gesport. Daardoor heeft hij wel wat extra kilootjes om mee te slepen.
Ik denk dat hij misschien eerst beter een arts kan raadplegen of het voor zijn knie (en trouwens voor zijn enkels ook) wel verstandig is om met zijn gewicht te gaan hardlopen.![]()
Tijd is geld
Gisteren weer 5km gepakt. Loop eigenlijk 5-3-5, maar deze week dus 5-5-3 omdat het zaterdag waarschijnlijk ECHT heel warm wordt om hard te lopen.![]()
GimmeGore... evenals jouw vriend heb ik 2.5 jaar geleden ook mijn voorste kruisbanden afgescheurd. Vorig jaar aan geopereerd en daarna revalidatie. Daarna niet meer gesport. Een paar kilo aangekomen kan geen kwaad (bij mij lag het rond de 5kg), als je praat over 20kg dan is het waarschijnlijk een ander verhaal. Als het goed is is er bij de revalidatie zo gerevalideerd dat je de knie gewoon weer volledig kan belasten. Daarentegen, een belletje naar de fysio/arts kan nooit kwaad natuurlijk.![]()
Ja.. maar ik ben een watje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:18 schreef YUR het volgende:
Morgen anderhalf uur duurloop. Fuck de warmte, lekker lopen![]()
Ik denk dat ik morgen ochtend maar heel vroeg m'n wekker zet.
Vandaag m'n achterstallige huishouden maar eens aanpakken en dan kan ik morgen na het lopen lekker een dagje naar het zwembad![]()
![]()
Oh over fitness matjes: ik heb er 1 van de decathlon , geloof ¤ 4,50. Maar die moet je dan maar net in de buurt hebben zitten.![]()
Het kan nooit kwaad om die mee te nemen, run2day is volgens mij een goede winkel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar Run2Day, denk dat ze me daar toch wel aan een goed paar moeten kunnen helpen. Zou het verstandig zijn om mijn oude Mizuno's mee te nemen, zo van: hier liep ik voorheen op?
ik denk dat het niet werkt omdat ik bang ben dat mijn vriend me niet bij kan houden. Ik heb toch aeer conditie dan hij.
En ik ben bang dat het helemaal niet zo verstandig is als hij gaat hardlopen. Een paar jaar geleden heeft hij tijdens een voetbalwedstrijd zijn kniebanden afgescheurd. Daar is hij aan geopereerd, maar daarna heeft hij niet meer gesport. Daardoor heeft hij wel wat extra kilootjes om mee te slepen.
Ik denk dat hij misschien eerst beter een arts kan raadplegen of het voor zijn knie (en trouwens voor zijn enkels ook) wel verstandig is om met zijn gewicht te gaan hardlopen.![]()
In principe is hardlopen niet heel erg intensief voor je kniebanden, is althans mijn ervaring, ik heb met korfbal ook mijn banden ingescheurd en kan zonder problemen hardlopen. Maar als zijn conditie inderdaad niet veel meer is, is het misschien voor hem wijs om eerst zelf met een beginnersschema te beginnen. Dan bouw je het verantwoord op en voorkom je dat hij zichzelf meteen voorbij loopt om jou bij te houden...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gmtaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:21 schreef Shravani het volgende:
Ik denk dat ik morgen ochtend maar heel vroeg m'n wekker zet.
Vandaag m'n achterstallige huishouden maar eens aanpakken en dan kan ik morgen na het lopen lekker een dagje naar het zwembadSpetter spatter spater
![]()
Ik ben benieuwd hoe warm het om 6 uur al is, ik overweeg het ook.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Probleem voor mij is dat mijn vrouw morgen ochtend dienst heeft en dus om 6u de benen neemt, waardoor de kleine van 11 maanden tot 15u met mij opgescheept zit. Het wordt dus waarschijnlijk laat in de avond lopen voor mij en niet vroeg in de morgen. Nu ben ik op zich toch al een avondloper, dus niet heel onoverkomelijk.![]()
Ik mag vanavond weer aan de bak, ik ga gewoon na het eten als de kinderen op bed liggen..ik houdt wel van warmte maar het maakt het lopen wel zwaarder inderdaad.
Zou het nou nog invloed hebben op je training? net zoals hoogtestages ofzo? je loopt minder hard maar train je misschien wel net zo hard of harder in warmte? (bloed is dikker = harder werken voor je hart, minder zuurstof in de lucht=harder werken aan de zuurstofopname?)![]()
Ik had wel lichte spierpijn in mijn benen vanochtend maar het is nu zo goed als weg.
Valt me eigenlijk reuze mee ik had het wel wat erger verwacht
Goed zonu rustig opbouwen. Bedenk je dat je conditie het rennen misschien al wel aankan, maar dat je pezen, spieren en botten nog moeten wennen. Van langzaam opbouwen heb je ook lang plezier
Ik ga ook morgen meteen als ik wakker word. Wil zeker een uur lopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben benieuwd hoe warm het om 6 uur al is, ik overweeg het ook.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja dat was ik ook van plan niets zo frustrerend als een blessure oplopen door te fanatiek bezig te zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed zonu rustig opbouwen. Bedenk je dat je conditie het rennen misschien al wel aankan, maar dat je pezen, spieren en botten nog moeten wennen. Van langzaam opbouwen heb je ook lang plezier
Eerst mijn lichaam laten wennen en dan geleidelijk opbouwen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik rende vandaag tussen 09:00 en 10:00 uur. Maar de zon was echt al felquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:37 schreef YUR het volgende:
Onze zaterdagtraining is altijd om 9.30 uur. Vroeg genoeg
Hehe, ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Ik word morgen waarschijnlijk zo rond 8 uur wakker. Is ook vroeg zat
Gisteren een cadeautje van GotC gehad, die kan ik morgen mooi gebruiken:
F means you're fucked![]()
Ik wil inderdaad binnenkort toch ook zo'n ding halen. Gezien ik vorige week 1.24 uur heb gelopen, gaat dat misschien toch wel handig worden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Normaal heb ik hem voor anderhalf uur niet nodig...maar met dit weer is het wel raadzaamquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil inderdaad binnenkort toch ook zo'n ding halen. Gezien ik vorige week 1.24 uur heb gelopen, gaat dat misschien toch wel handig worden.
Mooi !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, ik ook
[ afbeelding ]
Ik heb ook zoiets, in praktijk heb ik alleen het probleem dat mijn billen de flesjes aan de achterkant uit hun houdertjes duwen onder het lopendus ik neem er altijd maar twee mee, dat is ook wel genoeg tot op heden.
![]()
Dus toch aangeschaft!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, ik ook
[ afbeelding ]![]()
Ik ga vanavond of morgen weer 14,5 km lopen, dus dan ook mijn nieuwe belt uitproberen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ohai!
* Perruche komt binnenvallen
Heeft er nog iemand een Garmin Forerunner 110 te koop hier? Roze of turqoise ofzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, ik ook
[ afbeelding ]LOL een utility belt
![]()
Wel functioneel dat wel
Binnenstad utrecht is voor mij 10+ kilometers. En dan betaalde fietsenstalling.O ja ook moet ik dan nog een fatsoenlijke fiets hebben.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 17-08-2012 12:20:00 ]![]()
Leuk, heb ik ook maar kan er niet zo goed mee omgaan, bij mij springen ze soms openquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, ik ook
[ afbeelding ]
Net gelopen in 27 graden: 6.5 km met 11/8/uur.
Geen enkel last gehad van de warmte, heerlijk gewoon
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Heeft iemand trouwens ervaring met onderstaande armband ?
http://int.store.endomond(...)cts/tunebelt-armband
Want je mobieltje de hele tijd vasthouden is ook zo onhandig.
Ik denk dat een HTC Desire Z er in moet passen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Correctie je hebt hem wel nodig, je denkt alleen van niet. Meer dan 1 uur achter elkaar is het in ieder geval raadzaam om je vocht bij te houden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Normaal heb ik hem voor anderhalf uur niet nodig...maar met dit weer is het wel raadzaam
Ik heb dezelfde belt en functionerd prima.![]()
Succes, hoop voor je dat het goed gaat.. Blessuresquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens kijken hoe het met de kuitblessure gaat. Gewoon om 8 uur 's morgens
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Beterschap !quote:[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zo, vanmorgen maar om 9 uur gaan lopen, omdat het vandaag zo'n warme dag beloofde te worden. En eigenlijk werd het al aardig warm... Een zeer rustige (bijna) 5k gedaan, maar hey ik stijg op het leaderboard. Nog 1 loopje deze week en ik kan in de top 15![]()
Erg constante pace trouwens: endomondo workout![]()
Ja, ik gebruik em (soms). Voor Iphone perfect. Moet bij de specs staan welke foon er wel/niet inpast.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met onderstaande armband ?
http://int.store.endomond(...)cts/tunebelt-armband
[ afbeelding ]
Want je mobieltje de hele tijd vasthouden is ook zo onhandig.
Ik denk dat een HTC Desire Z er in moet passen.![]()
Ik moet denk ik voor de large gaan net 3 mm te hoog voor de standaard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik em (soms). Voor Iphone perfect. Moet bij de specs staan welke foon er wel/niet inpast.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou het was niet om over naar huis te schrijven....Echt verschrikkelijk gelopen.
Ik begon met 3-3 welke erg lekker ging. Daarna kwam de 4, en daar begon de ellende. Na 1 minuut kreeg ik vreselijke kramp en een soort trekkerig gevoel onderin mijn benen. Normaal kan ik mezelf aardig motiveren om door te lopen maar dat ging nu echt nietDus lopen. Daarna, positief als ik was een tweede poging. Ook weer een dikke faal. Toen kwam ik een bekende tegen en waar ik die normaal altijd voorbij ren en zeg dat ik geen tijd heb om te praten heb ik het excuus aangegrepen om ff te kletsen en ondertussen (hoopte ik) op adem te komen,spieren te ontspannen en door te kunnen gaan.
Goed, half uur later, weer een poging voor de 4 minuten. Kwam tot 3 en toen kon ik niet meer. Van ellende en chagerijnigheid maar besloten dat dit niet mijn loopdag was en heb de mp3 uitgedaan en ben naar huis gelopen.
Aan jullie aanmoedigingen heeft het zeker niet gelegen, die waren top![]()
Volgende keer een betere dag.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
Volgende keer loop ik die 4 minuten fluitend.![]()
![]()
![]()
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de Garmin 210, 410 en 610?
Ik zit een beetje te kijken wat het beste bij mij zou passen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
de 610 heeft een tril functiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit een beetje te kijken wat het beste bij mij zou passen...![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst eens kijken wat je allemaal van zo'n ding verwachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit een beetje te kijken wat het beste bij mij zou passen...
Belangrijkste is dat ik er ook intervaltrainingen of een km tijd in kan zetten, kan zien wat mn km tijden zijn tijdens de training, plus natuurlijk het terugkijken van je training op je computer....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Eerst eens kijken wat je allemaal van zo'n ding verwacht<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan valt de 210 al af, want daar kun je maar een beperkte interval training inzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ik er ook intervaltrainingen of een km tijd in kan zetten, kan zien wat mn km tijden zijn tijdens de training, plus natuurlijk het terugkijken van je training op je computer....![]()
En buiten Garmin zijn er nog meer opties he... Polar komt in september met een betaalbaar horloge met GPS geintegreerd, Timex en Suunto hebben ook mooi spulF means you're fucked![]()
Ik vemoed dat de Polar + GPS ook wel iets over de 100 euro zal komen te liggen hoor. Aangezien hun running horloges zonder nu rond de 80/90 liggen al.![]()
Nou ja, de halve stad doorgeslenterd voor een yoga matje, maar de goedkoopste is dus ¤ 14,95. Niet meegenomen dus, dan wacht ik wel even op een aanbieding. Zelfs bij de good old HEMA waren ze ¤ 19,95![]()
Niet meegenomen dus.
Maar wel! Een bikini voor een tientjebij de Perry. Het is sale, ladies
http://www.dcrainmaker.co(...)in-depth-review.htmlquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit een beetje te kijken wat het beste bij mij zou passen...
Suunto heeft ook fantastisch spul maar dat ligt nog net weer een prijsklasse hoger.
Ikzelf vond het prijsverschil tussen de 405/410 en 610 dusdanig klein dat ik gekozen heb voor het nieuwste en beste wat er nu te krijgen is. Als je in de buurt woon kan je wel een keertje mee komen lopen, kan je de 610 proberen![]()
![]()
ik heb deze van decathlon:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ja, de halve stad doorgeslenterd voor een yoga matje, maar de goedkoopste is dus ¤ 14,95. Niet meegenomen dus, dan wacht ik wel even op een aanbieding. Zelfs bij de good old HEMA waren ze ¤ 19,95![]()
Niet meegenomen dus.
Maar wel! Een bikini voor een tientjebij de Perry. Het is sale, ladies
http://www.decathlon.nl/NL/np-110-175334315/
4.95 en je kan hem opvouwen![]()
Binnenkort wil ik toch een keertje naar de Decathlon, want ze schijnen daar ook waterschoenen in maat 47 te hebben. Kan ik gelijk zo'n matje scoren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb deze van decathlon:
http://www.decathlon.nl/NL/np-110-175334315/
[ afbeelding ]
4.95 en je kan hem opvouwen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Super winkel vind ik het! Ik heb het voordeel dat er 1 op 10 min. fietsen zit, nou ja voordeel, niet voor m'n knip![]()
![]()
Ik moet er een stukje voor treinen, maar goed, binnenkort toch maar eens doen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Water ski's bedoel je dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Binnenkort wil ik toch een keertje naar de Decathlon, want ze schijnen daar ook waterschoenen in maat 47 te hebben. Kan ik gelijk zo'n matje scoren.![]()
![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Water ski's bedoel je dus.superlastig!
Mijn camelbak met toebehoor wordt vandaag verzonden. Hij stond eerst in backorder met vermoedelijke levertijd half september.![]()
Ik lijk wel een wijf.![]()
![]()
Klopt, 279 euroquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:33 schreef AlexN het volgende:
Ik vemoed dat de Polar + GPS ook wel iets over de 100 euro zal komen te liggen hoor. Aangezien hun running horloges zonder nu rond de 80/90 liggen al.F means you're fucked![]()
Zoek eigenlijk een zo goedkoop mogelijk gps klokje wat waterdicht is. Iemand een idee?
Moet voor tijdens het windsurfen de snelheid aangeven.![]()
Denk niet dat goede gps + waterdicht + goedkoop samen gaan. Maar anyway: Garmin 310XTquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zoek eigenlijk een zo goedkoop mogelijk gps klokje wat waterdicht is. Iemand een idee?
Moet voor tijdens het windsurfen de snelheid aangeven.![]()
Thanks, die site is wel super handig, ga al die reviews maar eens doorlezen en denk dat het wel helpt. Geen idee waar je woont, dus weet niet of meelopen een optie isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.co(...)in-depth-review.html
Suunto heeft ook fantastisch spul maar dat ligt nog net weer een prijsklasse hoger.
Ikzelf vond het prijsverschil tussen de 405/410 en 610 dusdanig klein dat ik gekozen heb voor het nieuwste en beste wat er nu te krijgen is. Als je in de buurt woon kan je wel een keertje mee komen lopen, kan je de 610 proberen
Dacht dat het te warm was vandaag maar het viel mee, toch nog ruim 4 kilometer gelopen.
Na een jaar niet heel gemotiveerd te zijn heb ik het nu toch weer te pakken. Merk ook dat ik in dezelfde tijd een steeds grotere afstand af kan leggen, en heb bijna geen last meer van steken in mijn buik![]()
Netjes dat je gegaan bent!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:41 schreef electronique het volgende:
Dacht dat het te warm was vandaag maar het viel mee, toch nog ruim 4 kilometer gelopen.
Na een jaar niet heel gemotiveerd te zijn heb ik het nu toch weer te pakken. Merk ook dat ik in dezelfde tijd een steeds grotere afstand af kan leggen, en heb bijna geen last meer van steken in mijn buik
Volg je een schema of doe je het op je eigen gevoel?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Lekker dat je dan toch je resultaten kan terugzienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef electronique het volgende:
Ik gebruik runkeeper. Heb een tijdje start2run gedaan maar kon me moeilijk aan dat schema houden![]()
Is start 2 run een podcast of loop je liever zonder muziek?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Runkeeper is een app waarmee je via GPS kan zien hoe ver en hoe lang je gelopen hebt. Muziek luister ik gewoon via mijn telefoon![]()
![]()
Ik ken runkeeper, hier in het topic wordt die app ook door anderen gebruikt, de meesten gebruiken hier Endomondo, daar hebben we zelfs ook een fok! groepquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef electronique het volgende:
Runkeeper is een app waarmee je via GPS kan zien hoe ver en hoe lang je gelopen hebt. Muziek luister ik gewoon via mijn telefoon
Als je het lastig vind om schema's te houden tijdens het lopen, kan een podcast je juist helpen om de juiste perioden te wandelen en hard te lopen. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee
Die had ik ook al gevonden. Het is een verjaardagscadeau voor iemand. Dus ja zoek het liefst iets goedkoper.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Denk niet dat goede gps + waterdicht + goedkoop samen gaan. Maar anyway: Garmin 310XT![]()
Sorry had het niet goed gelezenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ken runkeeper, hier in het topic wordt die app ook door anderen gebruikt, de meesten gebruiken hier Endomondo, daar hebben we zelfs ook een fok! groep
Als je het lastig vind om schema's te houden tijdens het lopen, kan een podcast je juist helpen om de juiste perioden te wandelen en hard te lopen. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee
Podcasts hebben zo hun voordelen, maar aan de andere kant vind ik het fijn om zelf te bepalen wanneer ik ren en wanneer ik loop. en dan kan ik mijn eigen muziek luisteren
[ Bericht 4% gewijzigd door electronique op 17-08-2012 16:15:30 ]![]()
Een utility belt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]LOL een utility belt
![]()
Wel functioneel dat wel
Nah, het zijn echt superdingen om te hebben als je langere tijden loopt (dus 1+ uur).![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
Go Poes![]()
![]()
Ik zit dan ook echt altijd zuchtend naar m'n mobiel te kijken als ik weer zo'n mailtje krijg![]()
![]()
Kom ik aan met mijn 41 / 42quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Binnenkort wil ik toch een keertje naar de Decathlon, want ze schijnen daar ook waterschoenen in maat 47 te hebben. Kan ik gelijk zo'n matje scoren.![]()
![]()
sorryquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Ik zit dan ook echt altijd zuchtend naar m'n mobiel te kijken als ik weer zo'n mailtje krijg![]()
![]()
Heb je haar zo'n lange ketting gegeven danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Gebeurde mij laatst ook. Alleen mij kan ze dan in elkaar rammen![]()
![]()
Wees blij!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hm, ben aan het twijfelen of ik ga lopen. Sowieso ben ik even aan 't opruimen geslagen, daarna Jillian, ook sowieso. Maar we gaan misschien morgen en zondag en maandag op pad om te wandelen en kan wel een béétje rust gebruiken, maar aan de andere kant was dinsdag de laatste keer dat ik gegaan benEerste Wereldproblemen dit. Eerst maar 's de stofzuiger door 't huis slingeren. En het is buiten mega-benauwd. Echt vochtig benauwd, niet fijn.
Heb zelfs de keukenkastjes- en koelkasthandvatten en randjes schoongemaakt![]()
Ja doei.![]()
Zij mij een hele korte...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je haar zo'n lange ketting gegeven dan
Dan ga je vanavond lopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, ben aan het twijfelen of ik ga lopen. Sowieso ben ik even aan 't opruimen geslagen, daarna Jillian, ook sowieso. Maar we gaan misschien morgen en zondag en maandag op pad om te wandelen en kan wel een béétje rust gebruiken, maar aan de andere kant was dinsdag de laatste keer dat ik gegaan benEerste Wereldproblemen dit. Eerst maar 's de stofzuiger door 't huis slingeren. En het is buiten mega-benauwd. Echt vochtig benauwd, niet fijn.
Heb zelfs de keukenkastjes- en koelkasthandvatten en randjes schoongemaakt![]()
![]()
Ik wou dat ik zoveel tijd had voor huishouden en alles
Wil nog steeds ook met Jillian beginnen..maar wanneer moet ik dat doen?![]()
Begin van de maand natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan ga je vanavond lopen
Wil nog steeds ook met Jillian beginnen..maar wanneer moet ik dat doen?Dan weet je precies hoeveel dagen je braaf bent geweest.
Ik zou gewoon een schriftje of iets dergelijks aanschaffen en dan bijhouden.![]()
Ja maar..qua tijd bedoel ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Begin van de maand natuurlijkDan weet je precies hoeveel dagen je braaf bent geweest.
Ik zou gewoon een schriftje of iets dergelijks aanschaffen en dan bijhouden.
Werk 40 uur per week, hardlopen 3x per week (=hele avond), fitness 2x per week..![]()
![]()
Ik weet tquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe vervelend is dat ze altijd jouw schoen in die maat hebbenMr. Guppy daarintegen
We moeten eigenlijk Mr. Shark zeggen ja...quote:
Eén keer was het erg, waren we in een schoenenwinkel, vraagt ie "heeft u deze ook in maat 47?" Zegt die verkoopster heel blij, "nee, maar wel in 45". Wat verwacht ze dan?? Dat ie zegt, "oh ja, doe dan die maar
"
Ik denk dat je die fitness wel achterwege kunt laten. Denk dat dat programma behoorlijk wat energie slurpt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar..qua tijd bedoel ik
Werk 40 uur per week, hardlopen 3x per week (=hele avond), fitness 2x per week..![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk Mr. Shark zeggen ja...
Eén keer was het erg, waren we in een schoenenwinkel, vraagt ie "heeft u deze ook in maat 47?" Zegt die verkoopster heel blij, "nee, maar wel in 45". Wat verwacht ze dan?? Dat ie zegt, "oh ja, doe dan die maar
"
![]()
![]()
"Wil je de veters erbij houden?" Nee vreet ze maar op
![]()
![]()
Nou ja, ik wilde dat ik er minder tijd voor hadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan ga je vanavond lopen
Wil nog steeds ook met Jillian beginnen..maar wanneer moet ik dat doen?eigenlijk
Het is inmiddels weer gaan regenen, huis is gestofzuigd en 'aan kant'. Even een voorraad water opdrinken, dan Jillian en dan eens zien of er nog gelopen gaat wordendat moet sowieso wel ergens voor 8 uur gebeuren, want Mr.Mo komt rond een uurtje of kwart over 9 thuis
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Ik doe het gewoon iedere dag half uurtje tot een uurtje na het eten, ik loop smorgens dus zo kan het mooi! Ben er zelf al door afgevallen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde dat ik er minder tijd voor hadeigenlijk
Het is inmiddels weer gaan regenen, huis is gestofzuigd en 'aan kant'. Even een voorraad water opdrinken, dan Jillian en dan eens zien of er nog gelopen gaat wordendat moet sowieso wel ergens voor 8 uur gebeuren, want Mr.Mo komt rond een uurtje of kwart over 9 thuis
![]()
![]()
Vanavond dag 10, dus morgen level 2!
![]()
Niet echt lekker weer om in te lopen. Toch maar even gedaan want anders moet ik morgen en dat gaat het hem niet worden (lees: morgen in bed kater uitslapen).![]()
Rennen Mo........... kssssssssssssssssst wegwezen!
En de randjes van de kastjes neem je gewoon altijd al mee als je aanrecht opruimt.. toch?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Dinsdag maar weer een poging wagen trouwensNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: