SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt toch al een aanbieding gehad? Dus zo lang hoeft je vakantie niet te zijn
YAY!quote:- Sharana en Poit zijn verloofd getrouwd.
quote:
Oe lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik ga binnenkort ook met vakantie
Met m'n meiden naar La France, in de middle of nowhere!
Ben gevraagd voor dinsdag mijn uitsluitsel te gevenquote:
Oh das mooi, kun je er nog ff t weekend over denkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben gevraagd voor dinsdag mijn uitsluitsel te geven
Je kan ook niet langer zonder mequote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oe lekker
Ik ben maar 5 daagjes weg, maargoed alsnog lekker om ff op te laden
Ja, en afwachten of er nog reacties komen die nog uitstaan en vrienden/collega's die aan het rondvragen waren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh das mooi, kun je er nog ff t weekend over denken
Vind je het aanbod beetje okay?
Is ook hoor, krijg je projectcontract of vast contract?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, en afwachten of er nog reacties komen die nog uitstaan en vrienden/collega's die aan het rondvragen waren.
Aanbod is lastig te beoordelen, had meer verwacht maar het blijft detachering dus niet vetpot en zeker deze tijd zijn de bedrijven terughoudend.
vast voor 6 maanden, met mogelijkheid naar onbepaaldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is ook hoor, krijg je projectcontract of vast contract?
Oke dan is het goed, projectcontract zuigt namelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:23 schreef Solique het volgende:
[..]
vast voor 6 maanden, met mogelijkheid naar onbepaald
Klopt, dat wil ik echt niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, projectcontract zuigt namelijk.
Broederquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef Fallen het volgende:
Mogguh!
En nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen Solique en koei.
Thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef Fallen het volgende:
Mogguh!
En nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen Solique en koei.
quote:
We zijn trouwens nu nog echtere broeders!quote:
ik heb 6mm lang haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
We zijn trouwens nu nog echtere broeders!
Kaal geschoren koppies voor het gewin!!
bij mij hangt het al over de helft van mijn rug, mag wel weer wat afquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:51 schreef Solique het volgende:
Laat mijn haar juist weer langer groeien
Hoeft niets mis mee te wezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij hangt het al over de helft van mijn rug, mag wel weer wat af
kaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:44 schreef Poit het volgende:
WAT IS DEZE!!
Zit ik hier te shinen met m'n opgepoetste kale bats!
Jij kan dat!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:51 schreef Solique het volgende:
Laat mijn haar juist weer langer groeien
Jaaaaaa... straks. Als de glasvezelmonteurs klaar zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:44 schreef Poit het volgende:
WAT IS DEZE!!
Zit ik hier te shinen met m'n opgepoetste kale bats!
Nog welquote:
Dat kan langer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij hangt het al over de helft van mijn rug, mag wel weer wat af
Als ik het kan kan jij het ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb ontzettend veel haar, dan kan ik er niets meer mee omdat het te zwaar is!
Krijgt een MI dat Shar omvalt door der haar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb ontzettend veel haar, dan kan ik er niets meer mee omdat het te zwaar is!
Cousin Itt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik doe iets andere dingen met mijn haar dan jijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik het kan kan jij het ook.
Als ik net uit bed kom wel jaquote:
Ik vind het een minder geslaagde cover, maar desalniettemin een goede reden om wat meer Vandals te luisterenquote:
Ik werd ook minder enthousiast maar alsnog! Kick nummer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind het een minder geslaagde cover, maar desalniettemin een goede reden om wat meer Vandals te luisteren
Ik heb ze een keer gezien live, toen klom een dude in een van de tentpalen, volledig naakt en toen ging hij een solo spelen![]()
![]()
![]()
Die solo in het midden![]()
Vandals
Ziet er wel apart uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:45 schreef Poit het volgende:
http://games.fok.nl/review/558001/1/1/50/sound-shapes.htmlToffe game
Het is gewoon een soort van super meat boy achtige game waar geluid een grotere rol speelt.quote:
ok, klinkt interessant. Helaas alleen voor een handheld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort van super meat boy achtige game waar geluid een grotere rol speelt.
Vooral levels ontwerpen is heel vet door de muziek die je ermee maakt.
Nee joh mallerd!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:02 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, klinkt interessant. Helaas alleen voor een handheld.
Koop nou die vita, we zijn nu getrouwd dus dan kan ik hem pikkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh mallerd!!
Is ook voor ps3!!
Heeft cross buy. Als je 1 versie koopt krijg je ze allebei
Heb nog geen Vita maar denk wel dat die er binnenkort komt.
ja, dan ga ik straks nog een vita kopen ook nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh mallerd!!
Is ook voor ps3!!
Heeft cross buy. Als je 1 versie koopt krijg je ze allebei
Heb nog geen Vita maar denk wel dat die er binnenkort komt.
Kom maar halenquote:
Ik koop niets meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
hou nou op ik wil ook een vitaen een 3DS XL
Ga vanavond shoppenquote:
Ik wil nix kopen, heb nu al geen leven.quote:
Oh gamen en leven kan k goed combineren, gamezooi kopen en ziekenhuisrekeningen nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wil nix kopen, heb nu al geen leven.
Heb gisteravond gefaald, diablo 3 gekocht.quote:
Zoals het hoortquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh gamen en leven kan k goed combineren, gamezooi kopen en ziekenhuisrekeningen niet
Ik hou het wel ff bij marioquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb gisteravond gefaald, diablo 3 gekocht.
Weg laatste beetje leven
Ik dus voorlopig bij Diablo (tot mijn volgende faalquote:
Ik heb echt teveel gezeik gehoord over diablo dat ik geen drang meer heb om hem te kopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dus voorlopig bij Diablo (tot mijn volgende faal)
En terecht!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel gezeik gehoord over diablo dat ik geen drang meer heb om hem te kopen
Heb ik ook gehoord maar vrienden bleven het vragen dus toch maar besteldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel gezeik gehoord over diablo dat ik geen drang meer heb om hem te kopen
Diablo is leuk hoor, totdat je de eerste run gedaan hebt. Dan is het meer van htezelfde. Tot je met maten kan spelen, dan is het weer leuk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond de beta al niet meer leuk toen ik niet kon spelen omdat Ziggo aan de kabel aan het vrotten was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Diablo is leuk hoor, totdat je de eerste run gedaan hebt. Dan is het meer van htezelfde. Tot je met maten kan spelen, dan is het weer leuk.
Ja, dat is wel heel erg kansloos inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vond de beta al niet meer leuk toen ik niet kon spelen omdat Ziggo aan de kabel aan het vrotten was.
Always-online DRM
Nopequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik werd ook minder enthousiast maar alsnog! Kick nummer.
Heb je Sound Shapes al gespeeld Fruitje?
Hmm.. Balen man.quote:
quote:Geen tijd geen tijd
Hoezeer het me ook spijt
Geen groetje kan eraf
Tot kijk
Te laat te laat te laat
Fixed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Diablo is leuk hoor, totdat je de eerste run gedaan hebt. Dan is het meer van htezelfde. Tot je met maten kan spelen, dan is het weer even leuk.
quote:Op Kpn na![]()
Eerste afspraak waar? Sterkte vandaag in elk geval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:05 schreef koei het volgende:
Mogguh
Half vijf in bed en half acht weer op is geen goede combinatie... En over een uur ook gelijk mijn eerste afspraak... Gaat een zware dag worden vandaag
DUDEquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Balen man.
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik nog steeds eens kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren Hobo with a Shotgun gekeken.
Euhhhh nogal een aparte film...
Helpt niet echt..quote:
Best wel ja. Maar wel onze Rutger!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren Hobo with a Shotgun gekeken.
Euhhhh nogal een aparte film...
quote:
Zou mijn pa kunnen wezenquote:
quote:
Zekerquote:
ENERZITEENSMILEYINDEGEVANGENISquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef Poit het volgende:
HET IS VRIJDAG EN IK HEB HET WARM EN IK HEB TREK IN BIER EN CAPSLOCK IS VOOR MIETJES WANT DIT IS GEWOON SOME OLD SCHOOL SHIFT!
LOL IK WIST EERST NIET WAT JE BEDOELDE MAAR HILARISCH!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ENERZITEENSMILEYINDEGEVANGENIS
OF NIEquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
LOL IK WIST EERST NIET WAT JE BEDOELDE MAAR HILARISCH!!
JE HEBT GODVERDOMME EEN GOED PUNT!quote:
Dude echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:05 schreef Poit het volgende:
Ja vast![]()
Maar deze:
[ afbeelding ]
zou boven je bureau moeten hangen.
Jonguh,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude echt
Ow wil je dit anders hop hop 1 2 3 gefixed. Oh moet dit er in? Tering dat is echt keiveel werk, 2 minuten later HOPPA HET WERKT. Dit dat dus zo ALLES P. ALLES.
ZEGquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh,
Ik deel je genialiteit!![]()
Maar ik ben trots op je kerel!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG
LEKKERE STATUSUPDATE OP FACEBOOK ALS JE NET GETROUWD BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
GamesCom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:21 schreef Fallen het volgende:
Mogguh allemaal.
[..]
Eerste afspraak waar? Sterkte vandaag in elk geval.
Die russen van Wargaming?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:36 schreef koei het volgende:
[..]
GamesCom.
Maar het zit er gelukkig weer op! Moet toch bekennen dat het me een beetje tegen viel dit jaar... Op zich waren er genoeg goede games, maar weinig wat mij interesseerde. The Unfinished Swan was tof, net als Tokio Jungle, maar bij beide is de vraag voor hoelang. Beyond was tof, God of War 4 ook en wonderbook werkt verrassend goed, maar verder weinig boeiende games (voor mij). En je kon duidelijk merken dat ook in de gamesindustrie bezuinigd wordt. Behalve door de Russen, die hebben geld genoeg voor leuke feestjes
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eendje, die hunger games film is best leukKijkt makkelijk weg!
Dat geloof ik wel... zweet nu al mijn huis uit met alle deuren open...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Er zijn nu al vet veel mensen op t strand
Ik heb hier de opslaande deuren op t balkon openquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:56 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel... zweet nu al mijn huis uit met alle deuren open...
Yupsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hier de opslaande deuren op t balkon open
Warm
Tijd voor een ventilator op hun kamerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga ook maar bikni aantrekken
De katten slapen in de badkamer omdat de rest van het huis te warm is
Ik maak nu een grote schaal voor ze met water en ijsklontjes, dan kunnen ze daar mee spelen en in afkoelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tijd voor een ventilator op hun kamer
dat 2e gifje ... dat doet milo hier dus altijd. Alles wat ergens op staat wordt op de grond gegooid :/quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh,
Ik deel je genialiteit!![]()
Maar ik ben trots op je kerel!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gisteren Zombieland gekeken![]()
Nu uit pure verliefdheid Easy A maar weer aangezet
Fixed.quote:
Dat is gewoon al een feit. Weet dat.quote:
Vettigheid! Bedenk wel wat "out there" vragen, kan ie weer lekker antwoorden gaan raaskallen!quote:
Je mag meebedenken: Vragen voor Peter Molyneuxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vettigheid! Bedenk wel wat "out there" vragen, kan ie weer lekker antwoorden gaan raaskallen!
Geniaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
Avengers Gag reel
Fucking geniaal
Nou he! Laten we het tempo maar weer es opvoeren!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef koei het volgende:
Wat is het tegenwoordig rustig in de slowchat... Zo traag zijn topics hier nog nooit gegaan...
We worden ook allemaal een dagje ouderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef koei het volgende:
Wat is het tegenwoordig rustig in de slowchat... Zo traag zijn topics hier nog nooit gegaan...
Ben sowieso minder op fok! te vinden omdat ik er de laatste tijd geregeld geen zin in heb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef koei het volgende:
Dat is wat mij betreft ook dé manier om Lowlands te bezoeken. Gewoon lekker genieten en als je iets leuks hoort daar even koekeloeren!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nou he! Laten we het tempo maar weer es opvoeren!
Weekend Lowlands was godsgruwelijk, af en toe onhoudbaar, warm, heet, zweterig, plakkerig. Maar toch lowlands en dus toch weer hartstikke toffig! Dit keer weinig bands die ik écht wilde zien dus heb vooral rondgelopen en overal en nergens m'n neus naar binnen gestoken, was ook prima! Scheelt een heleboel gestress (erg handig met die hitte)
goede TTs zijn overratedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar dit topic heeft een goede TT dus mag wel blijven
Weekend hier was ook lekker, BBQenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nou he! Laten we het tempo maar weer es opvoeren!
Weekend Lowlands was godsgruwelijk, af en toe onhoudbaar, warm, heet, zweterig, plakkerig. Maar toch lowlands en dus toch weer hartstikke toffig! Dit keer weinig bands die ik écht wilde zien dus heb vooral rondgelopen en overal en nergens m'n neus naar binnen gestoken, was ook prima! Scheelt een heleboel gestress (erg handig met die hitte)
Vaakquote:
Ik trok het ook echt niet af en toe, ben zaterdag in slaap gevallen in de Bravo en pas wakker geworden toen ze daar weer begonnen met de volgende act. Had echt nergens zin in of puf voor, echt jammer!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft ook dé manier om Lowlands te bezoeken. Gewoon lekker genieten en als je iets leuks hoort daar even koekeloeren!
Oh, en ik ben niet jaloers op afgelopen weekend. Ik had het echt niet getrokken met dit weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kreeg deze net op het werk en moest lachen, zal wel heel oud zijn maar okayWel oud maar blijft briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Darksiders 2 binnen
Boodschappentas met games verkocht
GameMania
Seks![]()
We zijn: 1 maand Japan, 1 maand Nieuw-Zeeland, 3 weken Cook Eilanden, 5 weken Alaska en Canada.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:53 schreef koei het volgende:
Spank, hoeveel waren jullie ongeveer kwijt voor jullie wereldreis? En waar zijn jullie geweest en hoelang?
Hebben jullie ter plaatse in hostels of hotels geslapen? En verder veel excursies etc gedaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
We zijn: 1 maand Japan, 1 maand Nieuw-Zeeland, 3 weken Cook Eilanden, 5 weken Alaska en Canada.
Ticket was 1700,- en in totaal hebben we pp iets van 8500 uitgegeven tijdens de reis. Dus voor 10.000 ben je vier maanden weg in dure landen, ga je wat goedkope landen er tussengooien (of zelfs heel je reis doen in goedkope landen) dan kun je voor 10K makkelijk een jaar de hort op. (heb je het over landen als Indonesië, Filippijnen of Thailand)
Er zijn goedkopere manieren om je vriend te ontlopen hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef koei het volgende:
[..]
Hebben jullie ter plaatse in hostels of hotels geslapen? En verder veel excursies etc gedaan?
Mijn vriend is begin volgend jaar drie maanden 'vrij' dus ben aan het kijken of een paar maanden reizen financieel haalbaar is voor mij.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere manieren om je vriend te ontlopen hoor.
[..]
[..]
[..]
Allereerst:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef koei het volgende:
[..]
Hebben jullie ter plaatse in hostels of hotels geslapen? En verder veel excursies etc gedaan?
Mijn vriend is begin volgend jaar drie maanden 'vrij' dus ben aan het kijken of een paar maanden reizen financieel haalbaar is voor mij.
Ja, maar het was toffer om onder een waterval te douchenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:53 schreef AQuila360 het volgende:
Ben je ook met die bootje onder dat waterval geweest spank?
Heb je ook wild gescheten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, maar het was toffer om onder een waterval te douchennadeel van niet op campings staan is dat je maar eens in de drie, vier dagen doucht
quote:
Staat op mijn misschien lijstje, grotere kans dat ik naar A'dam ga.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
FUCKING DRAGONFORCE
http://www.013.nl/event/4053_dragonforce
OHMIEGODquote:
[..]
hihi poepquote:
En mij gebitchedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:51 schreef koei het volgende:
Zo zonde, ben ik vrij voor een uitslaapdag, ben ik alsnog vanaf 8 uur klaar wakkerDe eerste was van vandaag is alweer bijna klaar en ik heb zelfs nieuws gepost!!!
Ja, dat was dan ook een hele simpele inkopperquote:
True that..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat was dan ook een hele simpele inkopper
Wel briljant inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
[Upd] 'Politie Den Helder' op negerjacht
Die tweets![]()
Ze blijven gratis awesomeness geven.quote:
Sony!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze blijven gratis awesomeness geven.
Moet ook wel met zo een service!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze blijven gratis awesomeness geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:
Ja, inderdaad.. Ik kan niks meer uitspelen.. Moet ook gewoon werken enzo!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Ze moeten alleen niet te veel weg geven anders zit hard disk te snel vol
Heb hetzelfde, heb nu zoveel games op schijf staan waar ik verder mee wil.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. Ik kan niks meer uitspelen.. Moet ook gewoon werken enzo!
Laatst wel even intro gedaan van Dead Space 2.. Damn wat zit er een lekker gevoel in die game
Ik koop daarom dus al geen games meer voor de ps3.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef koei het volgende:
Mijn backlog wordt ook steeds langer daardoor... Darksiders, Oddworld, misschien Deus Ex en Tombraider en borderlands er achteraan... Ik vind het eigenlijk iets te overdreven worden, met zoveel grote titels komen ze aanzetten. Daar gaan ze zichzelf nog wel mee in de vingers snijden, waarom zou je nog games voor de PS3 gaan kopen?
SSX was mijn laatste aankoop en zelfs daar heb ik tot nu toe weinig aandacht aan besteedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef koei het volgende:
Ach, ik koop sowieso al lange tijd geen games meer. Toevallig van de week nog New Super Mario Bros 2 en de Jak & Daxter trilogie gekregen van mn schoonvader, maar de laatste game die ik zelf gekocht heb is LittleBigPlanet 2, een klein jaar geleden toen hij afgeprijsd was naar 15 euro.
Dat is ook zo'n game die ze van mij wel gratis mogen maken! Lijkt me wel tof, maar gezien hoeveel ik Shaun White gespeeld heb, vind ik het niet meer dan 10 euro waard. Ik heb alleen nog geen gratis EA-games gezien...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef Solique het volgende:
[..]
SSX was mijn laatste aankoop en zelfs daar heb ik tot nu toe weinig aandacht aan besteed
Dat vraag ik me ook af of het wel slim is. Maar niet verkeerd om te hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef koei het volgende:
Mijn backlog wordt ook steeds langer daardoor... Darksiders, Oddworld, misschien Deus Ex en Tombraider en borderlands er achteraan... Ik vind het eigenlijk iets te overdreven worden, met zoveel grote titels komen ze aanzetten. Daar gaan ze zichzelf nog wel mee in de vingers snijden, waarom zou je nog games voor de PS3 gaan kopen?
Dead Space is toch EA?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:40 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n game die ze van mij wel gratis mogen maken! Lijkt me wel tof, maar gezien hoeveel ik Shaun White gespeeld heb, vind ik het niet meer dan 10 euro waard. Ik heb alleen nog geen gratis EA-games gezien...
Van de twee titels die er elke maand bij komen, is er meestal toch wel één A titel. Misschien geen AAA en ook vaak niet mijn genre of type game, maar het zijn wel grote bekende titels.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef Poit het volgende:
Maar ik vind het qua top titels wel meevallen... Althans, het is maar wat je een toptitel noemt. De meeste full retail games die je met PSN+ krijgt zijn geen bestsellers volgens mij, op misschien LBP2 na.
Groot en bekend zeker maar volgens mij zelden de verkooptoppers die het hadden moeten zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef koei het volgende:
[..]
Van de twee titels die er elke maand bij komen, is er meestal toch wel één A titel. Misschien geen AAA en ook vaak niet mijn genre of type game, maar het zijn wel grote bekende titels.
Ik denk ook dat dit juist de beste games zijn voor zo'n actie. AAA-titels hebben de meeste mensen al in huis en B-titels zit niemand op te wachten. En Dead Space 2 is er ook alleen om je lekker te maken voor deel 3quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Groot en bekend zeker maar volgens mij zelden de verkooptoppers die het hadden moeten zijn.
En Borderlands en Darksiders zijn er natuurlijk alleen maar om mensen lekker te maken voor deel 2.
Je hoort me verder niet klagen hoor.. Maar de meeste titels zijn net de games die ik wel interessant vond maar er niet voor wilde betalen. Met als beste voorbeeld Dead Space 2. Ik ben dus superblij met deze games
Waar schijnlijk ook inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit juist de beste games zijn voor zo'n actie. AAA-titels hebben de meeste mensen al in huis en B-titels zit niemand op te wachten. En Dead Space 2 is er ook alleen om je lekker te maken voor deel 3
Nee, helemaal niks. Maar EA was achter de schermen sowieso een beetje rommelig geregeld en heb amper iemand van EA zelf gesproken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar schijnlijk ook inderdaad![]()
Trouwens koei, was er in Duitsland nog iets te vinden over Mirror's Edge? Roddels en zulks?
Hallééé!quote:
Nieuwe cd van Coheed & Cambria in Limited Editionquote:
Sharquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
Wat zou ik nog graag even in bedje liggen zeg![]()
Gratz!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:16 schreef Kn0x het volgende:
WooHoo!~
Gister koopcontract ondertekend. We gaan een huis kopen.
Congratzquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:16 schreef Kn0x het volgende:
WooHoo!~
Gister koopcontract ondertekend. We gaan een huis kopen.
Daar kijk ik dagelijksquote:
Daar nietquote:
Vanavond eens proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:18 schreef Poit het volgende:
Retro / Grade is trouwens een toffe game!
Echt cool, als je een beetje van ritmegames houd is dit echt heerlijk. Heb maar 1 leveltje even snel gedaan maar beviel me prima! Heb het alleen niet met gitaar gespeeld. Ben benieuwd hoe dat isquote:
oh oh, het is een ritmegame.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt cool, als je een beetje van ritmegames houd is dit echt heerlijk. Heb maar 1 leveltje even snel gedaan maar beviel me prima! Heb het alleen niet met gitaar gespeeld. Ben benieuwd hoe dat is
Nou, ja, het is zegmaar een space shooter die je achterstevoren speelt. Omdat je achteruit gaat in de tijd moet je het 'space time continuum' in tact houden en dit doe je door je eerder gedane stappen te herhalen (alleen heb jij die als speler nog niet gedaan)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:24 schreef Solique het volgende:
[..]
oh oh, het is een ritmegame.
Heb nog wel mijn GH gitaar liggen
Ga vanavond gewoon de game spelen en dan merk ik het wel, filmpjes kan ik niet kijken op werk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, ja, het is zegmaar een space shooter die je achterstevoren speelt. Omdat je achteruit gaat in de tijd moet je het 'space time continuum' in tact houden en dit doe je door je eerder gedane stappen te herhalen (alleen heb jij die als speler nog niet gedaan)
Je begint ook met het verslaan van de eindbaas, begint bij level 10, naar level 1. Echt leuk bedacht.
Dus je moet en schieten (op de maat van de lekkere beat) en kogels ontwijken.
Check maar eens een filmpje ofzo. Echt cool
Ah, het ziet er cool uitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga vanavond gewoon de game spelen en dan merk ik het wel, filmpjes werken niet op werk.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, het ziet er cool uit![]()
Maar zie het als een soort Guitar Hero maar dan speel je geen nummer na maar een level
quote:
AWESOME!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef koei het volgende:
Poit! Ik heb trouwens wel Rocksmith gespeeld in Keulen! Een privé-sessie zelfs! Erg tof spel! Heel moeilijk (want je hebt zes snaren en tig verschillende plaatsen om je vingers te houden), maar met een dynamische moeilijkheidsgraad dus ik merkte in vijf minuten gewoon al dat ik beter werd en sommige stukjes al moeilijker mocht spelen!
Erg toffe game! Dat wordt een elektrische gitaar kopen...
als je het spel op het hoogste niveau speelt, speel je ook echt het hele liedje zelf, dat is wel tof! Oktober idd. Was eerst september maar is weer wat verschoven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
AWESOME!
Ennuh, net echt gitaar spelen he
Heb de game al een jaar in de pre-order staan volgens mij![]()
Hij komt in Oktober toch??
Heb laatst m'n elektrische gitaar laten opknappenBen er helemaal klaar voor!
Ubisoftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:02 schreef koei het volgende:
[..]
als je het spel op het hoogste niveau speelt, speel je ook echt het hele liedje zelf, dat is wel tof! Oktober idd. Was eerst september maar is weer wat verschoven.
Ik zie steeds meer voordelen van ons huwelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
AWESOME!
Ennuh, net echt gitaar spelen he
Heb de game al een jaar in de pre-order staan volgens mij![]()
Hij komt in Oktober toch??
Heb laatst m'n elektrische gitaar laten opknappenBen er helemaal klaar voor!
Je bent alleen maar met me getrouwd om m'n spullenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer voordelen van ons huwelijk
Zeg jij was degene die zei dat de chase beter was dan the catch!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent alleen maar met me getrouwd om m'n spullen
Blijkbaar had ik gelijk.. Beetje leuk lopen doen en er dan achter komen dat het alleen om m'n spullen te doen was..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg jij was degene die zei dat de chase beter was dan the catch!
Starks lig ik in een.vergeten hoekje!
Had je kunnen wetenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik gelijk.. Beetje leuk lopen doen en er dan achter komen dat het alleen om m'n spullen te doen was..
Degene die jij het mooiste vind!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat is volgens jullie de grafisch bestuitziende game atm?
Dat is momenteel Battlefield 3 op de PC denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat is volgens jullie de grafisch bestuitziende game atm?
Dit dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef StefanW het volgende:
Ik vind persoonlijk wat een game inhoudt belangrijker dan hoe mooi de plaatjes zijn, dus aan mij heb je in deze niet zo veel.
Ligt aan het gebruik. Wil je even snel spelen dan zijn graphics wel erg leuk, maar als je er een lange tijd van wilt genieten is vooral de gameplay belangrijk.quote:
Betaal je dan daar ook 60 euro voorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt aan het gebruik. Wil je even snel spelen dan zijn graphics wel erg leuk, maar als je er een lange tijd van wilt genieten is vooral de gameplay belangrijk.
Een game is in dat opzicht net een vrouw
Of net een man!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt aan het gebruik. Wil je even snel spelen dan zijn graphics wel erg leuk, maar als je er een lange tijd van wilt genieten is vooral de gameplay belangrijk.
Een game is in dat opzicht net een vrouw
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Betaal je dan daar ook 60 euro voor![]()
60 euro???quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Betaal je dan daar ook 60 euro voor![]()
Ik hou altijd verschillende sites in de gaten, om zo de goedkoopste versie te vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef StefanW het volgende:
[..]
60 euro???
Dan wacht ik wel op de summer sale
Je kunt eventueel ook de budgetbakken nalopen op golden oldies.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef StefanW het volgende:
[..]
60 euro???
Dan wacht ik wel op de summer sale
jij moest toch deze nog hebben, 4 voor 60quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:43 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Je kunt eventueel ook de budgetbakken nalopen op golden oldies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Bij terug keer wel Gino aanmelden bij de douanequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op Schiphol
Nog een paar uurtjes tot het warme Italië.
Tot snel allemaal
Have fune babe!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op Schiphol
Tot snel allemaal
Veel plezier en geniet er vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op Schiphol
Tot snel allemaal
Enjoy! Post die picca's!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op Schiphol
Tot snel allemaal
Stofzuiger.quote:
WTF.. twee grafische kaarten met drie ventilatoren? Is dat tegenwoordig nodig om shit op high te spelen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)evil-13-hd-7990.html
Wel als je 3 schermen gebruiktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
WTF.. twee grafische kaarten met drie ventilatoren? Is dat tegenwoordig nodig om shit op high te spelen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Pictures komen als ik ooit in italie ben, had er al moeten zijn maar sta nog in NL
Ik inmiddels weer iets meer dan een aantal jaar geleden maar dit soort shit zit ik ook niet in hoor.. Zag em voorbij komen op Tweakers en was redelijk verbaasd over het formaat van dat dingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef wc-eend het volgende:
Ow okJa sorry ben niet zo into pc-gaming.. heb een laptop.. en daar is alles mee gezegd..
Zo te zien kan dat ding vliegen zoals een helikopterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef Pheno het volgende:
Doet het ook de afwas en rijd het me ook naar mijn werk?
Hehe, krijg je dit:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:05 schreef Pheno het volgende:
Echt, je moet wel met een dikke koptelefoon spelen, anders hoor je het spel niet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:05 schreef Poit het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat het weekend is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |