Weekend hier was ook lekker, BBQenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nou he! Laten we het tempo maar weer es opvoeren!
Weekend Lowlands was godsgruwelijk, af en toe onhoudbaar, warm, heet, zweterig, plakkerig. Maar toch lowlands en dus toch weer hartstikke toffig! Dit keer weinig bands die ik écht wilde zien dus heb vooral rondgelopen en overal en nergens m'n neus naar binnen gestoken, was ook prima! Scheelt een heleboel gestress (erg handig met die hitte)
Vaakquote:
Ik trok het ook echt niet af en toe, ben zaterdag in slaap gevallen in de Bravo en pas wakker geworden toen ze daar weer begonnen met de volgende act. Had echt nergens zin in of puf voor, echt jammer!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft ook dé manier om Lowlands te bezoeken. Gewoon lekker genieten en als je iets leuks hoort daar even koekeloeren!
Oh, en ik ben niet jaloers op afgelopen weekend. Ik had het echt niet getrokken met dit weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kreeg deze net op het werk en moest lachen, zal wel heel oud zijn maar okayWel oud maar blijft briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Darksiders 2 binnen
Boodschappentas met games verkocht
GameMania
Seks![]()
We zijn: 1 maand Japan, 1 maand Nieuw-Zeeland, 3 weken Cook Eilanden, 5 weken Alaska en Canada.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:53 schreef koei het volgende:
Spank, hoeveel waren jullie ongeveer kwijt voor jullie wereldreis? En waar zijn jullie geweest en hoelang?
Hebben jullie ter plaatse in hostels of hotels geslapen? En verder veel excursies etc gedaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
We zijn: 1 maand Japan, 1 maand Nieuw-Zeeland, 3 weken Cook Eilanden, 5 weken Alaska en Canada.
Ticket was 1700,- en in totaal hebben we pp iets van 8500 uitgegeven tijdens de reis. Dus voor 10.000 ben je vier maanden weg in dure landen, ga je wat goedkope landen er tussengooien (of zelfs heel je reis doen in goedkope landen) dan kun je voor 10K makkelijk een jaar de hort op. (heb je het over landen als Indonesië, Filippijnen of Thailand)
Er zijn goedkopere manieren om je vriend te ontlopen hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef koei het volgende:
[..]
Hebben jullie ter plaatse in hostels of hotels geslapen? En verder veel excursies etc gedaan?
Mijn vriend is begin volgend jaar drie maanden 'vrij' dus ben aan het kijken of een paar maanden reizen financieel haalbaar is voor mij.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere manieren om je vriend te ontlopen hoor.
[..]
[..]
[..]
Allereerst:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef koei het volgende:
[..]
Hebben jullie ter plaatse in hostels of hotels geslapen? En verder veel excursies etc gedaan?
Mijn vriend is begin volgend jaar drie maanden 'vrij' dus ben aan het kijken of een paar maanden reizen financieel haalbaar is voor mij.
Ja, maar het was toffer om onder een waterval te douchenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:53 schreef AQuila360 het volgende:
Ben je ook met die bootje onder dat waterval geweest spank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |