Behalve de randstad.quote:
Dat zie je ook mooi op de buienradar van de KNMI inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven heeft natuurlijk wel het voordeel dat het een warmte eiland is. De meeste onweersbuien die hier over trekken worden vaak nog net iets actiever.
ik kijk live mee met de tuindeuren openquote:
Ik hang met m'n kop uit het raam.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kijk live mee met de tuindeuren open
Jammer dat het zo kort duurtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef tomaat52 het volgende:
Wow, slaapkamer was heel kort blauw/paars van kleur.....
Een maand geleden konden we alleen maar dromen van een temperatuur van 20 :pquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef DemonRage het volgende:
Zondagnacht en maandagnacht komt de temperatuur niet onder de 20°C
Damn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het zo kort duurtDan kun je beter dit hebben:
Discoquote:
Hier is het onweer al voorbij.quote:
Gelukkig wel, kan ik weer normaal tv kijkenquote:
Ik heb overal de stekkers eruit getrokken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig wel, kan ik weer normaal tv kijken
hij liegt @ 0:21quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het zo kort duurtDan kun je beter dit hebben:
Zo'n zelfde gebied kwam rond half 9 over toen ik in Amsterdam op de atletiekbaan stond. Tijd tussen bliksem en donder was niet te tellen. Ging gewoon non stop door en de lucht werd geel door de bliksem.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Gitank2 het volgende:
Impressie van de bliksemintensiteit daarnet.
Was volgens mij veel in cloud bliksem, slechts een of twee schichten gezien.
Geweldig. Toen heb ik in het bos gelopen met moeders. Mocht niet, toch gedaan. Alles kraakte. Ge-wel-dig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een winter was dat, een memorabele dag. Haaksbergen 3 dagen zonder stroom
Gepofte pedaalemmer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga op mijn balkon staan, want het onweer is er
Ik ga ook ff kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga op mijn balkon staan, want het onweer is er
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Houden jullie hem daar in Almelo, jongens? Stuur hem Duitsland maar in
Omdat de hele zooi pas ontwikkelde toen het hier voorbij was. Noord Holland zat in de prijzen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is er hier niks gebeurd
True, true, maar het is wel een stukje frisser geworden. Ramen en deuren open is lekker nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef AchJa het volgende:
Nou dat was het weer, 6 mm regen, 1 windstoot van 17,4 m/s en wat gerommel en geflits. Dikke mik!
Inderdaad, want qua onweersfoto's kon het beterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Zo spannend was het "noodweer" nou ook weer niet
Echt vanuit het niets, volop regen en als afsluiter drie flitsen en een knalquote:
Om 6 uur sochtendsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:09 schreef Klonk het volgende:
mooie foto's allemaal zeg
ik zit nu in de achtertuin, korte broek en laptop en een kopje koffie, ff koelte tanken
Ieder z'n ding zeg ik maar hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:20 schreef Klonk het volgende:
al zeg dat ik om kwart over vijf op was, al heb gekookt voor 2 dagen, dan verklaar je me helemaal voor gek gok ik
Hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:29 schreef Klonk het volgende:
lol, ik zal het uitleggen voordat je zometeen mannen met witte jassen belt die me in de dwangbuis rossen
ik woon in limburg,niets mis maar het is een warm plekje zullen we maar zeggen en mijn huis staat de godganse dag in de zon te bakken tel daarbij op dat het een huurhuis is wat qua isolatie nog wat mist (wordt volgend jaar aangepakt gelukkig) dus wordt het echt bloedsnel bloedjewarm in huis. dus ik probeer op zomerse dagen altijd 's ochtends te koken om te voorkomen dat ik 's middags ook nog eens extra warmte creer met het gasstel enzo. dus macaroni enzo en dat ros ik dan 's avonds in de magnetron.
ik bedoel je kunt niet altijd friet eten
Prachtige fotos weer! Dit is kijkend in de richting van?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:52 schreef ACT-F het volgende:
De mooisten bewaar ik altijd voor het laatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit daar nou rotatie in de wolken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:52 schreef ACT-F het volgende:
De mooisten bewaar ik altijd voor het laatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
magnetronquote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:29 schreef Klonk het volgende:
lol, ik zal het uitleggen voordat je zometeen mannen met witte jassen belt die me in de dwangbuis rossen
ik woon in limburg,niets mis maar het is een warm plekje zullen we maar zeggen en mijn huis staat de godganse dag in de zon te bakken tel daarbij op dat het een huurhuis is wat qua isolatie nog wat mist (wordt volgend jaar aangepakt gelukkig) dus wordt het echt bloedsnel bloedjewarm in huis. dus ik probeer op zomerse dagen altijd 's ochtends te koken om te voorkomen dat ik 's middags ook nog eens extra warmte creer met het gasstel enzo. dus macaroni enzo en dat ros ik dan 's avonds in de magnetron.
ik bedoel je kunt niet altijd friet eten
Zo kan ik ook, meerdere foto's overlappenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zit daar nou rotatie in de wolken?
dit is pas onweer
http://twitpic.com/ajki1q
Aluhoedje op, niks aan de hand toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef marcel-o het volgende:
magnetron
ik zou me ff inlezen als k jou was
Dat was om je beter te laten wennen, aan de werkelijkheidquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:39 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, weer thuis uit de Alpen. Op 1 dag na vrijwel alleen maar zon gezien en was het ook vrij warm. Typisch dat je gister heel de dag temperaturen boven de 30 hebt, de auto uitstapt in Nederland en het begint te regenen
Thanks! Zojuist foto's geplaatst op Facebook, die vind je wel via de dasoo fok....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat was om je beter te laten wennen, aan de werkelijkheid. Welkom thuis
Maandag ook. Maar zoals je wel weet heb je daaraan niet genoeg;)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Er zijn wel heel erg hoge cape-waarden voor zondag.
Dit is in de richting van Wierden/Almelo. Een kwartier na deze foto's is er een boerderij geraakt in Wierdenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Prachtige fotos weer! Dit is kijkend in de richting van?
Geen idee, het was niet te zien in het donker. De korte tijd dat de wolken verlicht worden is te kort om dat te zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zit daar nou rotatie in de wolken?
dit is pas onweer
http://twitpic.com/ajki1q
sterkte dan maar zondagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:41 schreef Klonk het volgende:
alles staat hier open met ventilatoren in de raamopeningen om koele lucht naar binnen te blazen, beetje radicaal maar het werkt wel
Ja, dat wordt languit hangen, zo min mogelijk bewegen en aan ijsjes lebberen...quote:
Zoiets zal het inderdaad wel worden. Push the buttons for the raketijs!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat wordt languit hangen, zo min mogelijk bewegen en aan ijsjes lebberen...
zo min mogelijk bewegen, ventilator voor de neus, voeten in een bak met water, televisie aan en geen fuck doenquote:
Ja, of perenijsjes. Ik twijfel nogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoiets zal het inderdaad wel worden. Push the buttons for the raketijs!
zwembadje in de tuin is nog beterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo min mogelijk bewegen, ventilator voor de neus, voeten in een bak met water, televisie aan en geen fuck doen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of perenijsjes. Ik twijfel nog
dikke lul drie bier, onze achtertuin is bij dit soort temperaturen al een warmteval, mooi niet dat ik dan bij de temps die ze komende zondag in limburg verwachten in de achtertuin ga zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zwembadje in de tuin is nog beter
parasolletje erboven... ijsje d'r bij... tv d'r bij of laptop
[..]
[ afbeelding ]
of zon dubbellikken
Dubbellikkers! Dubbel plezierquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zwembadje in de tuin is nog beter
parasolletje erboven... ijsje d'r bij... tv d'r bij of laptop
[..]
[ afbeelding ]
of zon dubbellikken
Dan ben je te laat. Dan is de hitte invasie al in volle gang.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal hier morgen eens een voorraadje inslaan
Vandaag geen tijd om naar de super te gaan helaas... Vanaf vanavond vakantie, dus ik gok het erop!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:53 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Dan ben je te laat. Dan is de hitte invasie al in volle gang.
Hmmpff... Waarom woon ik ook alweer met veel plezier in het oosten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
ijs gaan we hier wel nodig hebben.
Niets mis met drie bier! En bouw je tuin om naar een waterval!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
dikke lul drie bier, onze achtertuin is bij dit soort temperaturen al een warmteval
Veels te warm om te graven...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets mis met drie bier! En bouw je tuin om naar een waterval!
Tergend langzaam laten vriezen enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaag geen tijd om naar de super te gaan helaas... Vanaf vanavond vakantie, dus ik gok het erop!
Anders ga ik ze zelf maken, ook lekker
Beter om ze snel in te vriezen en er vervolgens tergend lang van te genietenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tergend langzaam laten vriezen enzo![]()
![]()
en dan opeten
Twee goede puntenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Beter om ze snel in te vriezen en er vervolgens tergend lang van te genieten![]()
Dit:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:56 schreef Klonk het volgende:
De diepvries zit vol ijs, ik ben er klaar voor
Heb een voorraad perenijsjes ingeslagen om u tegen te zeggenquote:
Onder het motto beter mee verlegen dan om verlegenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat zaterdag alle winkelvriesvakken met ijs leeg zijn
Natuurlijk, want ik heb zo vakantiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef zoem het volgende:
Conclusie: het is warm en het blijft nog even warm.
en heb je de spaghetti al klaar voor vanavond ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:09 schreef Klonk het volgende:
Ben eigenlijk best blij met die lange termijn verwachting van het KNMI, mooie glijbaan
Wil je me in het ziekenhuis hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:50 schreef knep het volgende:
Laat het nog maar 2 weken 30+ blijven.
Daarna nok ik toch richting Italia / Suisse.
Kom kom een beetje karakter tonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wil je me in het ziekenhuis hebben?
ik heb voor 5 dagen eten in de koelkast en vriezerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
en heb je de spaghetti al klaar voor vanavond ?
ik vind het fijn als het mooi weer is. Maar dit hoeft toch ook niet voor mij hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen al warmer dan eerst voorspelt, kan al 33 graden worden in het Zuidoosten
Precies. Het slaat nu weer teveel doorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het fijn als het mooi weer is. Maar dit hoeft toch ook niet voor mij hoor
Er moeten ook nog mensen werken...., wil je me in een doodskist hebben ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:50 schreef knep het volgende:
Laat het nog maar 2 weken 30+ blijven.
Daarna nok ik toch richting Italia / Suisse.
En Marcel-o blijft dan dode mussen oprapen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Er moeten ook nog mensen werken...., wil je me in een doodskist hebben ofzo![]()
Het is echt altijd alles of niets in Nederland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Het slaat nu weer teveel door
Niet mis met zwoele nachtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik houd er van. Warme dagen, zwoele nachten!
ik houd ook wel van zwoele nachtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu maar hopen dat het stroomnet niet overbelast raaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb voor 5 dagen eten in de koelkast en vriezer
Met die stroomvretende airco's, je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het stroomnet niet overbelast raakt
Kan hier zo kijken op 't werk wat de vraag is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het stroomnet niet overbelast raakt
met minmimaal 3 weken schaats plezierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:45 schreef DjinN het volgende:
Eindelijk eens een x fatsoenlijk ZOMER!![]()
![]()
Aan het einde van het jaar mag het weer koud worden.
Warmt wel hoor, temp is super enne komende dagen ook zon, doe je eerst een beetje erin, morgen wat meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef tralalala het volgende:
@ Veluwe eigenlijk de hele dag al bewolkt.
Voor jan lul het zwembad opgeblazen.
Temperatuur van het water boeit me niet maar ik wil wel zon, biertje erbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Warmt wel hoor, temp is super enne komende dagen ook zon, doe je eerst een beetje erin, morgen wat meer![]()
(had dan ook eerder neergezet)
Dan zal ook dat wel weer tegenvallen, paar lullige zonnestraaltjes hier en daarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:05 schreef Infection het volgende:
Voor het eerst dat ik het KNMI zie waarschuwen voor tropische hitte.
Haha, ik bedoel gewoon lekker tot midden in de nacht buiten zitten (tot het licht wordt!) zonder vestjes aan te hoeven trekken en lekker wat drinken, knabbelen, en ach wat er verder gebeurt dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik houd ook wel van zwoele nachten, maar denk dat jij wat anders bedoeld
Ik moet over een uur richting m'n bijbaan in het bejaardenhuis.. arme mensenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij mijn moeder vallen alle bejaarden straks dood neer
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel gewoon lekker tot midden in de nacht buiten zitten (tot het licht wordt!) zonder vestjes aan te hoeven trekken en lekker wat drinken, knabbelen, en ach wat er verder gebeurt dat zien we dan wel weer.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
met minmimaal 3 weken schaats plezier![]()
(daar snak ik inmiddels wel naar)
Ja, herkenbaar! Ik heb jaren in de ouderenzorg gewerkt en zelf met dit soort temperaturen kreeg ik vaak de vraag "zuster, mag de deure dicht? Tis hier zo kold!"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik moet over een uur richting m'n bijbaan in het bejaardenhuis.. arme mensen(al sta ik er niet van te kijken als sommige verwarmingen gewoon op standje 5 staan).
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef wolfrolf het volgende:
Het is teringwarm. En dit weekend wordt het ook weer pleurisheet.
OMG BROEIKASEFFECT!!!!!11111
Ik dus ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik mut eavn mien trui pakkn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar! Ik heb jaren in de ouderenzorg gewerkt en zelf met dit soort temperaturen kreeg ik vaak de vraag "zuster, mag de deure dicht? Tis hier zo kold!"![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel gewoon lekker tot midden in de nacht buiten zitten (tot het licht wordt!) zonder vestjes aan te hoeven trekken en lekker wat drinken, knabbelen, en ach wat er verder gebeurt dat zien we dan wel weer.
15 GW ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kan hier zo kijken op 't werk wat de vraag is.Maar dat kan ik niet zomaar gaan delen natuurlijk.
Dat oude barrel van mij trekt maar 4,25 ampère, 900 watt dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:26 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
15 GW ofzo?
Gewoon kijken hoe laag de kabels van de masten hangen , als ze bijna op de grond hangen dan lopen er lekker veel amperes doorheen.
Ik heb mijn airco aan staan maar die vraagt maar 1100 watt
Geen idee. Maar huh. Is dat echt of fabel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:26 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
15 GW ofzo?
Gewoon kijken hoe laag de kabels van de masten hangen , als ze bijna op de grond hangen dan lopen er lekker veel amperes doorheen.
Ik heb mijn airco aan staan maar die vraagt maar 1100 watt
Geen ervaring mee maar mijn natuurkundige kennis zegt 'echt': meer amperes is meer warmteontwikkeling dus uitzetting. Na calibratie en compensering voor luchttemperatuur zou je aan de hand van de doorzakking de stroomsterkte kunnen berekenen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen idee. Maar huh. Is dat echt of fabel?
Nee, dat is geen fabeltjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen idee. Maar huh. Is dat echt of fabel?
quote:One major transmission problem has been power-line sag. When hot weather generates demand for more electricity for air conditioning, power lines heat up, stretch, and sag. If an overloaded line sags into a tree, the current can be discharged to the ground, causing a short circuit and sometimes triggering a major power outage. Sag was a cause of the two major U.S. blackouts in 1996 and 2003.
Of ze zijn bijna kritisch en er gaat een vogel op zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:39 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nee, dat is geen fabeltje
Vaak ontstaan grote storingen doordat de lijnen zakken ( die zijn van alluminium en dat heeft een grote uitzettings coëfficiënt ) als ze dan in de buurt van een boomtop komen kan er een vlamboog ontstaan en de rest kan je dan wel invullen
[..]
Die op dat moment net wat laat vallenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Of ze zijn bijna kritisch en er gaat een vogel op zitten
Jakkes...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
In de nacht van Zondag op Maandag wordt het hier niet minder dan 21 graden.
Ik ga in de tuin slapen, heerlijk
En anders kun je nog altijd zelf ijsjes makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Jakkes...![]()
En ik heb geen ijs gehaald vandaag, mooi dom! Morgen maar eens een poging wagen
Geloof dat ik geen ranja in huis heb ook, dan wordt het lastigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef zoem het volgende:
[..]
En anders kun je nog altijd zelf ijsjes maken
Wat ook zo lekker is dan, zo'n lekkere koude watermeloenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik heb geen ijs gehaald vandaag, mooi dom! Morgen maar eens een poging wagen
Ja, lekker! Morgen maar eens halenquote:
Eens! Zeker met dit weer heel erg lekker. Of een galiameloen, vind ik net iets meer smaak aanzittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Wat ook zo lekker is dan, zo'n lekkere koude watermeloen
Als het goed is heb ik volgend jaar zelf gekweekte watermeloenen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:31 schreef Frutsel het volgende:
Watermeloen en Galiameloen![]()
Fanta Lemon of iets met Lemon vind ik ook heerlijk met dit weer
Smijt er hier eens 1 heenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:49 schreef Frutsel het volgende:
Dat klinkt goed![]()
Heb net maar weer een oranje raketijsje opgegeten
heerlijk he, ik ga zo ff genieten van het ritje naar huis en dan snel slapen en hopen dat ik niet voor 16 uur wakker benquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 05:22 schreef Klonk het volgende:
het is heerlijk nu buiten, alles weer tegen elkaar open in de hoop op een half graadje afkoeling
ondertussen zit ik buiten te genieten van de stilte, een zacht windje en een werkelijk waar prachtige sterrenhemel
Ik zie voor morgen zelfs 37 staan hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Lokale hittegolven met 5 dagen boven 25 en twee dagen boven 30 C.
Ook bier? Tot zo dan!quote:
Ook goed, no hommo he!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Geen bier, wel perenijsjes in overvloed
Is het nou wel of not done om nu een grapje over kinderen te makenquote:
Ik hield 'm voor me.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
Is het nou wel of not done om nu een grapje over kinderen te maken
Precies dat.quote:
Lekker in je eigen zweet liggen marinerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:42 schreef Martinovibes het volgende:
22.2 en das net waar ik woon ...........je ne suis pas happy
wat gaat dat morgen worden hier..........
Ik ben voorbereid , ik heb een tinky winky zwembad
][ afbeelding ]
Ben & Jerry's in de aanbieding bij AH. Not so good...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
Lekker in je eigen zweet liggen marineren
Doe mij maar lekker veel ijs. Doos perenijsjes gekocht, bak straciatellaijs, en ik ga een poging wagen om zelf bosbessenijs te maken.
Ach, ik ben geen vrouw, en als ik een vrouw was geweest, was ik best wel lelijk. Die paar ijsjes maken _mij_ niets uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben & Jerry's in de aanbieding bij AH. Not so good...![]()
Eerlijk gezegd kan het me op het moment ook geen zak schelen, als het maar koud isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:53 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ach, ik ben geen vrouw, en als ik een vrouw was geweest, was ik best wel lelijk. Die paar ijsjes maken _mij_ niets uit
Hier bijna 31. Dat verklaart meteen m'n zweetvoeten...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:42 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Al 38 graden aan de grond in Limburg.
2 liter per uur per persoonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:46 schreef ZaZoe het volgende:
Het is „zinderend heet” op muziekfestival Lowlands in Biddinghuizen, maar tot problemen heeft het nog niet geleid. Volgens directeur Eric van Eerdenburg verbruiken de 55.000 bezoekers 100.000 liter drinkwater per uur.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_op_Lowlands__.html
2 liter de man per uur... whoaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:46 schreef ZaZoe het volgende:
Het is „zinderend heet” op muziekfestival Lowlands in Biddinghuizen, maar tot problemen heeft het nog niet geleid. Volgens directeur Eric van Eerdenburg verbruiken de 55.000 bezoekers 100.000 liter drinkwater per uur.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_op_Lowlands__.html
Slapen in een snikheet koepeltentje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al niks met mensenmassa's ala Lowlands maar het lijkt me nu ECHT een nachtmerrie.
Dat gaat meetstation Arcen morgen mooi verbeteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:08 schreef Klonk het volgende:
Zit trouwens ook met verbazing te kijken naar het feit dat het in het westen her en der warmer is dan de traditionele warme plekken zoals Limburg..
We zijn er nu al voorbij, gerechtigheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat gaat meetstation Arcen morgen mooi verbeteren.
Hebben ze dat in Ell gemeten boven het asfalt ofzo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:42 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Al 38 graden aan de grond in Limburg.
Aan de grondquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Ell gemeten boven het asfalt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |