Behalve de randstad.quote:
Dat zie je ook mooi op de buienradar van de KNMI inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven heeft natuurlijk wel het voordeel dat het een warmte eiland is. De meeste onweersbuien die hier over trekken worden vaak nog net iets actiever.
ik kijk live mee met de tuindeuren openquote:
Ik hang met m'n kop uit het raam.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kijk live mee met de tuindeuren open
Jammer dat het zo kort duurtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef tomaat52 het volgende:
Wow, slaapkamer was heel kort blauw/paars van kleur.....
Een maand geleden konden we alleen maar dromen van een temperatuur van 20 :pquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef DemonRage het volgende:
Zondagnacht en maandagnacht komt de temperatuur niet onder de 20°C
Damn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het zo kort duurtDan kun je beter dit hebben:
Discoquote:
Hier is het onweer al voorbij.quote:
Gelukkig wel, kan ik weer normaal tv kijkenquote:
Ik heb overal de stekkers eruit getrokken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig wel, kan ik weer normaal tv kijken
hij liegt @ 0:21quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het zo kort duurtDan kun je beter dit hebben:
Zo'n zelfde gebied kwam rond half 9 over toen ik in Amsterdam op de atletiekbaan stond. Tijd tussen bliksem en donder was niet te tellen. Ging gewoon non stop door en de lucht werd geel door de bliksem.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Gitank2 het volgende:
Impressie van de bliksemintensiteit daarnet.
Was volgens mij veel in cloud bliksem, slechts een of twee schichten gezien.
Geweldig. Toen heb ik in het bos gelopen met moeders. Mocht niet, toch gedaan. Alles kraakte. Ge-wel-dig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een winter was dat, een memorabele dag. Haaksbergen 3 dagen zonder stroom
Gepofte pedaalemmer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga op mijn balkon staan, want het onweer is er
Ik ga ook ff kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga op mijn balkon staan, want het onweer is er
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Houden jullie hem daar in Almelo, jongens? Stuur hem Duitsland maar in
Omdat de hele zooi pas ontwikkelde toen het hier voorbij was. Noord Holland zat in de prijzen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is er hier niks gebeurd
True, true, maar het is wel een stukje frisser geworden. Ramen en deuren open is lekker nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef AchJa het volgende:
Nou dat was het weer, 6 mm regen, 1 windstoot van 17,4 m/s en wat gerommel en geflits. Dikke mik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |