quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopige afscheid waar we alles uit de kast trekken.
Als 'ie maar niet tegenvalt dan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:04 schreef Tegan het volgende:
. Is ook een goede oefening voor mijn en date's eerste keer
.
Dan heb ik jou toch nogquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet tegenvalt dan...
Jij doet toch niet aan delen?quote:
Klinkt logisch.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als de seks tegenvalt met date dan dump ik hem uiteraard zsm.
Ben je Vulcan?quote:
Nee dus.quote:
Nevermind.quote:
'Live long and prosper' is het dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wahahaha, Air is een trekkie! Wat een nerd!
May the force be with you T.!
Ja, voor jou wel, trekkie!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Live long and prosper' is het dan.
Allemaal projectie.quote:
CL d'r roze tongetje!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal projectie.Of wil je beweren dat je net ff ging afwassen nadat CL d'r roze gietertje over de tong ging hier?
quote:
Geil!!quote:
Gecommuniceerd met date?quote:
Geeneens? En dat voor iemand met een technische achtergrond.quote:
Kom er maar in Q.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeneens? En dat voor iemand met een technische achtergrond.
Je moet toch wat als nerd om vrouwen te imponeren. Dan maar een hippe iPhone. Als dat geen neuken wordt...quote:
Date heeft een iPhone. Toen begon ik over 'Steve', en toen zei hij 'Wie?'quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet toch wat als nerd om vrouwen te imponeren. Dan maar een hippe iPhone. Als dat geen neuken wordt...
Apple addicts kennen hem alleen als God.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Tegan het volgende:
Date heeft een iPhone. Toen begon ik over 'Steve', en toen zei hij 'Wie?'.
Maar tegenwoordig hebben niet alleen de addicts zo'n ding he.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aplle addicts kennen hem alleen als God.
Joh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig hebben niet alleen de addicts zo'n ding he.
Dan zijn het afvalligen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
Maar tegenwoordig hebben niet alleen de addicts zo'n ding he.
Als ik de hipheid van die HTC afzet tegen mijn huidige Nokia, is het maar goed dat ik geen iPhone besteld heb. Zoveel sex zou ik niet aankunnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet toch wat als nerd om vrouwen te imponeren. Dan maar een hippe iPhone. Als dat geen neuken wordt...
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik de hipheid van die HTC afzet tegen mijn huidige Nokia, is het maar goed dat ik geen iPhone besteld heb. Zoveel sex zou ik niet aankunnen
Dat valt best mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Neehee, niet alles gaat over date.
Het is vroeg.
Dumpen en het lijk in 100 stukken hakken. Minimaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Date heeft een iPhone. Toen begon ik over 'Steve', en toen zei hij 'Wie?'.
Ik kan nu wel legitiem met een iPhone spelen zonder dat ik hoef toe te geven dat ze wel geinig zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dumpen en het lijk in 100 stukken hakken. Minimaal.
Naah, ik blijf niet bezig. Ik heb mn moeder en mn zusje zelfs een Samsung aangeraden. Ik kom in de hel.quote:
Ah, een Samsung uit de tijd dat ze alleen Nokia nog maar aan het kopieren waren ipv Apple.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:28 schreef Daalder82 het volgende:
Ik heb ook een samsung, maar dan een oude antieke waar je alleen mee kan bellen en sms'en
Ik heb m'n tante laatst nog een iPhone aangeraden omdat ze dat misschien zou snappen. Ze had nu een Nokia met symbian maar ze snapte er geen hol van. Ik had binnen vijf minuten meer ontdekt dan zij in twee jaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, ik blijf niet bezig. Ik heb mn moeder en mn zusje zelfs een Samsung aangeraden. Ik kom in de hel.
Symbian is dan ook een product van de duivel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n tante laatst nog een iPhone aangeraden omdat ze dat misschien zou snappen. Ze had nu een Nokia met symbian maar ze snapte er geen hol van. Ik had binnen vijf minuten meer ontdekt dan zij in twee jaar.
deze moet er ook nog ff bij en ik kom de dag weer doorquote:
idd ook lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
deze moet er ook nog ff bij en ik kom de dag weer door![]()
CL postquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Eiw ik heb gister een van m'n oorgaatjes weer doorgeprikt en nu zit alles onder de korsten daar.
CherryLips postquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Eiw ik heb gister een van m'n oorgaatjes weer doorgeprikt en nu zit alles onder de korsten daar.
Nooit geen dus altijd?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gewoon nooit geen oorknopjes in.
Oorbellenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gewoon nooit geen oorknopjes in.
Ik heb er 7. Maar ik heb ze al een tijdje niet gebruikt, vandaar al die korstenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb heel veel oorgaatjes, dus ik kan gewoon beide.
Ik zes. Maar ik draag eigenlijk alleen subtiele knopjes. En bij een feestje een paar grotere oorbellen erbij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er 7. Maar ik heb ze al een tijdje niet gebruikt, vandaar al die korsten
Lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat had ik met mijn cock ringquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:11 schreef Tegan het volgende:
Ik mocht nooit veel oorgaatjes 'omdat ik ze toch niet ging gebruiken'. Dus nu doe ik ze gewoon nooit uit
.
Omnomnomquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er 7. Maar ik heb ze al een tijdje niet gebruikt, vandaar al die korsten
Nice abs dude.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!
Past alleen niet zo goed bij mijn glittercup
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Vogelpoep op je schouder ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind oorbellen die op je schouders hangen zo verschrikkelijk irritant he
Doe es!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog geeneens foto's van gepost
Schoonmaken is zoooo 2011!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik toch allang schoongemaakt, gekkies
Vooral die kattenpis overal, die moet je gewoon laten liggen, voor de lekkere geur.quote:
Zelfs met smartphone? HOE IS HET MOGELIJK!quote:
Daar wist mijn oude buurman in Enschede alles van af, die had daar een speciale kamer voor inricht, grenzend aan mijn kamer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vooral die kattenpis overal, die moet je gewoon laten liggen, voor de lekkere geur.
ik dacht ik meld het even.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs met smartphone? HOE IS HET MOGELIJK!
He, dat valt me van je tegen CL.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik toch allang schoongemaakt, gekkies
ja, dit is het spannendste nieuws dat je ooit gehoord hebt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik dacht ik meld het even.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-biddinghuizen.html
volgens mij heb ik nog nooit zo'n adrenalineshock gekregen van het nieuws op de radio
Is het iemand van de club?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik dacht ik meld het even.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-biddinghuizen.html
volgens mij heb ik nog nooit zo'n adrenalineshock gekregen van het nieuws op de radio
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vooral die kattenpis overal, die moet je gewoon laten liggen, voor de lekkere geur.
Die moet je niet uit elkaar halen maar gewoon wegmikken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
Shit, waarom is Ikea dingen uit elkaar halen zo moeilijk.
Gooooo CL!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komt nog steeds troep uit dus ik zal kijken wat ik kan doen voor jullie fans.
Inderdaad, ik denk dat mijn klerenkast een tweede verhuizing niet gaat trekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moet je niet uit elkaar halen maar gewoon wegmikken.
euhm,dat is het niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
Shit, waarom is Ikea dingen uit elkaar halen zo moeilijk.
Maar dan kan ik het niet dragenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moet je niet uit elkaar halen maar gewoon wegmikken.
Gewoon uit het raam schuiven. Klaar!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar dan kan ik het niet dragen.
Bij mij valt het al uit elkaar voor ik ook maar aan de schroeven kom.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
euhm,dat is het niet?
alle schroeven losdraaien die je ziet, en het valt bijna spontaan uit elkaar
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
euhm,dat is het niet?
makkelijker kan niet tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij valt het al uit elkaar voor ik ook maar aan de schroeven kom.
Ik probeer zo'n blad eraf te hameren dat met van die houten dingen vast zit alleen, maar het komt niet losquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
euhm,dat is het niet?
Die van mij valt inmiddels ook van ellende uit elkaar. Troep. Maar eens een keer iets beters kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Mijn salontafel van Ikea begon al na tien maanden te bladderenGelukkig was ie niet duur.
Mja idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, hij is opgestegen op vliegveld lelystad.
Maar dat zeiden ze er natuurlijk even niet bij.
Naar de Leen Bakkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij valt inmiddels ook van ellende uit elkaar. Troep. Maar eens een keer iets beters kopen.
Ik heb dezelfde als jij maar dan in het wit en vierkant ipv rechthoekig. Topkwaliteitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij valt inmiddels ook van ellende uit elkaar. Troep. Maar eens een keer iets beters kopen.
Jij doet mij na!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde als jij maar dan in het wit en vierkant ipv rechthoekig. Topkwaliteit
weet je 100% zeker dat hij alleen met die houten dingen vast zit? Vaak zitten er in de hoekjes nog van die klemschroeven die je een halve slag moet draaien....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik probeer zo'n blad eraf te hameren dat met van die houten dingen vast zit alleen, maar het komt niet los. En de vorige keer dat ik het probeerde heb ik nu een nagelloze teen aan overgehouden.
Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
weet je 100% zeker dat hij alleen met die houten dingen vast zit? Vaak zitten er in de hoekjes nog van die klemschroeven die je een halve slag moet draaien....
Gebruikenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:35 schreef rival het volgende:
mijn ikea bureau van 10 jaar oud ziet er nog goed uit en staat stevig..... wat doen jullie met die dingen?
Ik heb een ikea-bureau van de kringloop, doet het ook nog primaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:35 schreef rival het volgende:
mijn ikea bureau van 10 jaar oud ziet er nog goed uit en staat stevig..... wat doen jullie met die dingen?
Mijn IKEA bureau houdt het al 5 jaar vol alhoewel het oppervlakte volgens mij binnenkort af gaat bladeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:35 schreef rival het volgende:
vooral dat afbladeren ben ik nieuwsgierig naar, zoiets als een hele oude auto waar de lak loslaat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn IKEA bureau houdt het al 5 jaar vol alhoewel het oppervlakte volgens mij binnenkort af gaat bladeren.
Mijn kledingkast is gewoon een beetje spaanplaat met twee deurtjes met een soort rooster erinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ikea troep staat ook nog prima en heeft al meerdere verhuizingen overleefd. Geen idee wat jullie ermee doen!
Ik probeer niets van die geperste troep van Ikea te kopen, maar alleen echt hout. Lukt niet altijd, maar dan ga ik er wel al vanuit dat het snel slijt..
Er zit een laagje overheen waardoor het net lijkt alsof de boel glimt. Dat bladdert vrij rap af. Nu was ik bij mijn tafeltje al voorzichtig met onderzetters enzo, maar nu is het bij de tafelpoten gaan werken en bladderde het er daar af.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
vooral dat afbladeren ben ik nieuwsgierig naar, zoiets als een hele oude auto waar de lak loslaat?
Mijn kleding ligt in allerlei plastic bakken in mn slaapkamer. Beetje te weinig kastruimte.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn kledingkast is gewoon een beetje spaanplaat met twee deurtjes met een soort rooster erinO, en vier wieltjes. De kaasraspkast
Ik heb één kastjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn kleding ligt in allerlei plastic bakken in mn slaapkamer. Beetje te weinig kastruimte.
Die is leuk ja!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou deze weleens in het echt willen zien of het wat is :
[ afbeelding ]
Oei. Daar past nooit een vrouw bij dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn kleding ligt in allerlei plastic bakken in mn slaapkamer. Beetje te weinig kastruimte.
Er is nog genoeg ruimte voor grote kasten hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oei. Daar past nooit een vrouw bij dan.
en ik heb alles netjes in mijn kast, apart gedeelte voor de sokken. apart gedeelte voor het ondergoed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb één kastjeMaar het beddengoed ligt op de overloop en winterjassen liggen in de kelder. Maar m'n megakast in Utrecht was ook half leeg en daar zat wel alles in.
Oh daar past dan wel een vrouw in gepropt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is nog genoeg ruimte voor grote kasten hoor.
Ik vind hem niet mooi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Keertje in Amersfoort kijken dan maar![]()
O hij is best duur voor ikea-begrippen
Ikea heeft ook best dure meukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Keertje in Amersfoort kijken dan maar![]()
O hij is best duur voor ikea-begrippen
quote:
Is het zo'n lack tafeltje? Dat is een beetje meuk ja, maar dat kost ook 5 of 10 euro, dan verwacht ik ook niet dat het tien jaar meegaat zeg maarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit een laagje overheen waardoor het net lijkt alsof de boel glimt. Dat bladdert vrij rap af. Nu was ik bij mijn tafeltje al voorzichtig met onderzetters enzo, maar nu is het bij de tafelpoten gaan werken en bladderde het er daar af.
Die poten worden ook altijd zo snel lam.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het zo'n lack tafeltje? Dat is een beetje meuk ja, maar dat kost ook 5 of 10 euro, dan verwacht ik ook niet dat het tien jaar meegaat zeg maar
zal eens tijd worden!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ik zag vanmorgen bij boss man in zijn agenda staan "cadeau Do!!!!!"
Hahahaha ja.quote:
De eikelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef missbehavin het volgende:
Grmbl.. boss man op kantoor, met lege handen..
Misschien als je niet zo focust op dat cadeau, komt hij misschien wel sneller.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef missbehavin het volgende:
Grmbl.. boss man op kantoor, met lege handen..
Hahaha ja idd. Maar dat komt ook omdat hij het al beloofd had he..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien als je niet zo focust op dat cadeau, komt hij misschien wel sneller.
Ik heb dus geen idee wat het gaat worden..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor kado? Ik wil ook een kado
mijn kat heeft me gebeten, zachtjes, omdat ik haar niet genoeg aaide![]()
Dat doet ze altijd als we terug zijn van vakantie
Mwah, valt wel mee eigenlijk, hoewel ik bang ben dat het iets van sieraden wordt, daar hebben ze wel een handje van en dan moet het wel net mijn smaak zijn he..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
Oh nice
maar dat soort kadotjes zijn vaak wel kut haha
Tien maanden is weer het andere uiterstequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het zo'n lack tafeltje? Dat is een beetje meuk ja, maar dat kost ook 5 of 10 euro, dan verwacht ik ook niet dat het tien jaar meegaat zeg maar
Ik ben ook bijna jarig. En dat vier ik met een etentje en mysteryland, meer nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben bijna jarig
dan krijg ik ook kadotjes
maar ik weet eigenlijk niet wat ik dan wil doen...
college begint ook precies op mijn verjaardag
nou ja, voor 5 euro vind ik dat vrij netjes hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tien maanden is weer het andere uiterste
ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou ja, voor 5 euro vind ik dat vrij netjes hoor
Ik wil me ook echt jarig voelen, maar het vieren heb ik vaak geen zin in/tijd voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben gek op mijn verjaardag vieren
alleen het is altijd een logistiek gedoe
mijn ouders in 1 ruimte is euhm minder prettig, ik wil natuurlijk ook mijn vrienden zien... schoonouders wonen ver weg en als ik ze tegelijk met mama uit nodig voelt papa zich achtergesteld en andersom
goed nadenken dus
ik wou een picknick maar dat is niet zo praktisch want dan moet iedereen op de grond zitten en zo en niet iedereen vind dat tof
Leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt verliefd op dit jasje
Zal ik hem mezelf alvast kado doen voor mijn verjaardag?
[ afbeelding ]
die geen tijd voor slaat echt nergens op noukiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
maar het vieren heb ik vaak geen zin in/tijd voor.
probleem is alleen dat als ik ga bestellen dat ik beter meer dan minder kan bestellen want anders is het zonde van de verzendkosten natuurlijkquote:
Mee eens!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
die geen tijd voor slaat echt nergens op noukie
dan vier je het een weekend eerder of later, altijd tijd zat om te vieren!
Oh, ik vind het vaak maar nutteloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mee eens!!
Ik heb het vorig jaar voor het eerst niet gevierd en daar heb ik nu een beetje spijt van
jarig zijn is te leuk
komen er wel leuke mensen? wordt het een gezellig feestje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik vind het vaak maar nutteloos.
ik doe chips ook in een schaal maar dat is toch geen regel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:33 schreef Tegan het volgende:
Ja dat is waar. Maar het is ook altijd take-out of ovenfriet ofzo. Maar dan nog heb ik ineens 92834 borden en glazen af te wassen. Ipv een. En chips enzo moet ook in een schaal enzo.
Ik zit in de horeca he, en ik ben een neuroot. Dus alles moet helemaal netjes en mooi en kloppen en leuk zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe chips ook in een schaal maar dat is toch geen regel?
maar goed ik heb een vaatwasser dus zo veel gedoe levert het hier niet op gelukkig
ja heb ik ook welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit in de horeca he, en ik ben een neuroot. Dus alles moet helemaal netjes en mooi en kloppen en leuk zijn.
Nee, want ik zit altijd met verjaardagen van andere mensen in de weekenden erom heenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:18 schreef rival het volgende:
die geen tijd voor slaat echt nergens op noukie
dan vier je het een weekend eerder of later, altijd tijd zat om te vieren!
Jarig ben ik sowieso wel, of ik het nou vier of niet.quote:
ik vroeg ook, maar mijn vriend breekt er zo veel dat je vanzelf leert relativeren hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef Tegan het volgende:
Haha, ik hoop dat het hier ook goedkomt dan. Ik kan al huilen als ik een glas kapot laat vallen omdat er dan een oneven aantal in de kast staat.
ik ook, daarom doe ik het gewoon op de avond van mijn verjaardag zelf op een doordeweekse dagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, want ik zit altijd met verjaardagen van andere mensen in de weekenden erom heen![]()
Maar verder heb je gelijk, want ik wil er ook geen tijd voor maken.
het leuke is het vierenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jarig ben ik sowieso wel, of ik het nou vier of niet.
Vaatwassersquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe chips ook in een schaal maar dat is toch geen regel?
maar goed ik heb een vaatwasser dus zo veel gedoe levert het hier niet op gelukkig
Ooh dat moet ik helemaal niet hebben. Maar goed, dit jaar is het op een vrijdagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook, daarom doe ik het gewoon op de avond van mijn verjaardag zelf op een doordeweekse dag
woensdagquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef Tegan het volgende:
Haha, ik hoop dat het hier ook goedkomt dan. Ik kan al huilen als ik een glas kapot laat vallen omdat er dan een oneven aantal in de kast staat.
Let's agree to disagreequote:
ja ik lees het, dat gaat wel erg ver hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen echte tranen, maar ik kan het echt niet hebben.
niet deze woensdag maar die er naquote:
nou ik heb geloof ik wel eens echt gehuild hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik lees het, dat gaat wel erg ver he
ik weet niet eens hoeveel glazen ik heb in de kast, ja euh ongeveer 6 minder dan toen ik begon
Ik ga even niet reageren hieropquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik lees het, dat gaat wel erg ver he
ik weet niet eens hoeveel glazen ik heb in de kast, ja euh ongeveer 6 minder dan toen ik begon
Niet gisteren maar komende?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet deze woensdag maar die er na
Nice!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
niet deze woensdag maar die er na
Al eens samengewoond? Zo ja, dan leer je dat wel af. Ooh en met huisdieren ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:51 schreef Tegan het volgende:
Ik houd er gewoon van als alles rustig is en klopt enzo.
Ik denk de 29e?!quote:
25 euro voor een glasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb geloof ik wel eens echt gehuild hoor
toen mijn lief geen glas van 25 euro liet vallen
maar goed, ik zal ook wel hormonaal geweest zijn of zo
Alleen bij mijn ouders. Wat een horror. 982342 verschillende borden en patronen, huuuu. Ook qua inrichting. En mijn konijnen breken niet veel bordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al eens samengewoond? Zo ja, dan leer je dat wel af. Ooh en met huisdieren ook
Ooh ik dacht dat je met netjes en rustig ook de rest van je huishouden bedoelde....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:56 schreef Tegan het volgende:
Alleen bij mijn ouders. Wat een horror. 982342 verschillende borden en patronen, huuuu. Ook qua inrichting. En mijn konijnen breken niet veel borden. Ik wel
.
Wit roze lichthoutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen bij mijn ouders. Wat een horror. 982342 verschillende borden en patronen, huuuu. Ook qua inrichting. En mijn konijnen breken niet veel borden. Ik wel
.
Alles is hier dezelfde vier tinten. Zwart, wit, donkerhout of metallic.
Oh, ja inmiddels bedoel ik dat wel. Mijn konijnen breken vooral hun eigen spullen. En dat mag wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je met netjes en rustig ook de rest van je huishouden bedoelde....
Ooh en dat netjes heb ik er voor het gemak maar even zelf bij verzonnen![]()
Maakt niet uit welke inrichting je hebt, of hoe lelijk je meubels zijn (niet persoonlijk voor jou bedoeld hoorquote:
nee niet komende maar die er naquote:
Kewlquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know right!
Maar het kan nog misgaan.
ervan genieten zolang het duurt hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef Tegan het volgende:
Hij is tof voor het met me volhouden ja.
Whutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ervan genieten zolang het duurt he
Maar is het enkel daten.. of ook al koetsiekoetsie in bed en alles? voorstellen ouders? hoe ver zijn we?????
ja weet ik veelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Tegan het volgende:
Whut. We hebben zaterdag onze derde date.
Ik krijg daarbij een "Aaaaah, wat een schattig lief klein koetsiekoetsie-dingetje" idee als je zn broek uit doet.quote:
Ja, die Cue_ is mij er één in bedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Whut. We hebben zaterdag onze derde date.
Alles kan en gaat kapot!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Tegan het volgende:
Maar ik geniet er idd maar van, want het kan zo over zijn.
Zolang je dat maar niet elke minuut tegen hem zegt!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Tegan het volgende:
als ze daaraan denkt als het echt gebeurdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg daarbij een "Aaaaah, wat een schattig lief klein koetsiekoetsie-dingetje" idee als je zn broek uit doet..
Dat weet jij heul niet!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, die Cue_ is mij er één in bed
Op een gegeven moment zou je toch genoeg vertrouwen moeten ontwikkelen, om niet meer zo te denkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Tegan het volgende:
Hij vind het al apart dat ik geen Facebook heb enzo om mijn privacy en hij had me laatst zo thuisgebracht, en toen zei ik dat het wel eng was dat hij nu mijn adres wist. En toen zei hij dat hij daarom alleen langs zou komen als ik hem zou uitnodigenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet elke minuut tegen hem zegt!
Hij luistert in ieder geval wel braafquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij vind het al apart dat ik geen Facebook heb enzo om mijn privacy en hij had me laatst zo thuisgebracht, en toen zei ik dat het wel eng was dat hij nu mijn adres wist. En toen zei hij dat hij daarom alleen langs zou komen als ik hem zou uitnodigen. Dus hij is wel aan me gewaagd.
Ik heb genoeg vertrouwen gehad in het verleden hoor. Maar nu neem ik het vooral per dag. Want het kan zo over zijn. Ik ben gewoon realistisch. Ik ben maar moeilijk om mee om te gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zou je toch genoeg vertrouwen moeten ontwikkelen, om niet meer zo te denken
Hij kon idd moeilijk er heel erg tegenin gaan zo. En hij wist ook wel dat het niet geheel serieus was. Maar ex had me keihard uitgelachen met die opmerkingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij luistert in ieder geval wel braaf
Hij gaat er in ieder geval goed mee omquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef Tegan het volgende:
Hij kon idd moeilijk er heel erg tegenin gaan zo. En hij wist ook wel dat het niet geheel serieus was. Maar ex had me keihard uitgelachen met die opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |