Lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Eiw ik heb gister een van m'n oorgaatjes weer doorgeprikt en nu zit alles onder de korsten daar.
Dat had ik met mijn cock ringquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:11 schreef Tegan het volgende:
Ik mocht nooit veel oorgaatjes 'omdat ik ze toch niet ging gebruiken'. Dus nu doe ik ze gewoon nooit uit
.
Omnomnomquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er 7. Maar ik heb ze al een tijdje niet gebruikt, vandaar al die korsten
Nice abs dude.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!
Past alleen niet zo goed bij mijn glittercup
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Vogelpoep op je schouder ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind oorbellen die op je schouders hangen zo verschrikkelijk irritant he
Doe es!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog geeneens foto's van gepost
Schoonmaken is zoooo 2011!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik toch allang schoongemaakt, gekkies
Vooral die kattenpis overal, die moet je gewoon laten liggen, voor de lekkere geur.quote:
Zelfs met smartphone? HOE IS HET MOGELIJK!quote:
Daar wist mijn oude buurman in Enschede alles van af, die had daar een speciale kamer voor inricht, grenzend aan mijn kamer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vooral die kattenpis overal, die moet je gewoon laten liggen, voor de lekkere geur.
ik dacht ik meld het even.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs met smartphone? HOE IS HET MOGELIJK!
He, dat valt me van je tegen CL.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik toch allang schoongemaakt, gekkies
ja, dit is het spannendste nieuws dat je ooit gehoord hebt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik dacht ik meld het even.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-biddinghuizen.html
volgens mij heb ik nog nooit zo'n adrenalineshock gekregen van het nieuws op de radio
Is het iemand van de club?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik dacht ik meld het even.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-biddinghuizen.html
volgens mij heb ik nog nooit zo'n adrenalineshock gekregen van het nieuws op de radio
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vooral die kattenpis overal, die moet je gewoon laten liggen, voor de lekkere geur.
Die moet je niet uit elkaar halen maar gewoon wegmikken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
Shit, waarom is Ikea dingen uit elkaar halen zo moeilijk.
Gooooo CL!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komt nog steeds troep uit dus ik zal kijken wat ik kan doen voor jullie fans.
Inderdaad, ik denk dat mijn klerenkast een tweede verhuizing niet gaat trekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moet je niet uit elkaar halen maar gewoon wegmikken.
euhm,dat is het niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
Shit, waarom is Ikea dingen uit elkaar halen zo moeilijk.
Maar dan kan ik het niet dragenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moet je niet uit elkaar halen maar gewoon wegmikken.
Gewoon uit het raam schuiven. Klaar!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar dan kan ik het niet dragen.
Bij mij valt het al uit elkaar voor ik ook maar aan de schroeven kom.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
euhm,dat is het niet?
alle schroeven losdraaien die je ziet, en het valt bijna spontaan uit elkaar
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
euhm,dat is het niet?
makkelijker kan niet tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij valt het al uit elkaar voor ik ook maar aan de schroeven kom.
Ik probeer zo'n blad eraf te hameren dat met van die houten dingen vast zit alleen, maar het komt niet losquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
euhm,dat is het niet?
Die van mij valt inmiddels ook van ellende uit elkaar. Troep. Maar eens een keer iets beters kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Mijn salontafel van Ikea begon al na tien maanden te bladderenGelukkig was ie niet duur.
Mja idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, hij is opgestegen op vliegveld lelystad.
Maar dat zeiden ze er natuurlijk even niet bij.
Naar de Leen Bakkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij valt inmiddels ook van ellende uit elkaar. Troep. Maar eens een keer iets beters kopen.
Ik heb dezelfde als jij maar dan in het wit en vierkant ipv rechthoekig. Topkwaliteitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij valt inmiddels ook van ellende uit elkaar. Troep. Maar eens een keer iets beters kopen.
Jij doet mij na!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde als jij maar dan in het wit en vierkant ipv rechthoekig. Topkwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |