Ik heb er 7. Maar ik heb ze al een tijdje niet gebruikt, vandaar al die korstenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb heel veel oorgaatjes, dus ik kan gewoon beide.
Ik zes. Maar ik draag eigenlijk alleen subtiele knopjes. En bij een feestje een paar grotere oorbellen erbij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er 7. Maar ik heb ze al een tijdje niet gebruikt, vandaar al die korsten
Lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Eiw ik heb gister een van m'n oorgaatjes weer doorgeprikt en nu zit alles onder de korsten daar.
Dat had ik met mijn cock ringquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:11 schreef Tegan het volgende:
Ik mocht nooit veel oorgaatjes 'omdat ik ze toch niet ging gebruiken'. Dus nu doe ik ze gewoon nooit uit
.
Omnomnomquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er 7. Maar ik heb ze al een tijdje niet gebruikt, vandaar al die korsten
Nice abs dude.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!
Past alleen niet zo goed bij mijn glittercup
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Vogelpoep op je schouder ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind oorbellen die op je schouders hangen zo verschrikkelijk irritant he
Doe es!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog geeneens foto's van gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |