quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopige afscheid waar we alles uit de kast trekken.
Als 'ie maar niet tegenvalt dan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:04 schreef Tegan het volgende:
. Is ook een goede oefening voor mijn en date's eerste keer
.
Dan heb ik jou toch nogquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet tegenvalt dan...
Jij doet toch niet aan delen?quote:
Klinkt logisch.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als de seks tegenvalt met date dan dump ik hem uiteraard zsm.
Ben je Vulcan?quote:
Nee dus.quote:
Nevermind.quote:
'Live long and prosper' is het dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wahahaha, Air is een trekkie! Wat een nerd!
May the force be with you T.!
Ja, voor jou wel, trekkie!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Live long and prosper' is het dan.
Allemaal projectie.quote:
CL d'r roze tongetje!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal projectie.Of wil je beweren dat je net ff ging afwassen nadat CL d'r roze gietertje over de tong ging hier?
quote:
Geil!!quote:
Gecommuniceerd met date?quote:
Geeneens? En dat voor iemand met een technische achtergrond.quote:
Kom er maar in Q.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeneens? En dat voor iemand met een technische achtergrond.
Je moet toch wat als nerd om vrouwen te imponeren. Dan maar een hippe iPhone. Als dat geen neuken wordt...quote:
Date heeft een iPhone. Toen begon ik over 'Steve', en toen zei hij 'Wie?'quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet toch wat als nerd om vrouwen te imponeren. Dan maar een hippe iPhone. Als dat geen neuken wordt...
Apple addicts kennen hem alleen als God.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Tegan het volgende:
Date heeft een iPhone. Toen begon ik over 'Steve', en toen zei hij 'Wie?'.
Maar tegenwoordig hebben niet alleen de addicts zo'n ding he.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aplle addicts kennen hem alleen als God.
Joh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig hebben niet alleen de addicts zo'n ding he.
Dan zijn het afvalligen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
Maar tegenwoordig hebben niet alleen de addicts zo'n ding he.
Als ik de hipheid van die HTC afzet tegen mijn huidige Nokia, is het maar goed dat ik geen iPhone besteld heb. Zoveel sex zou ik niet aankunnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet toch wat als nerd om vrouwen te imponeren. Dan maar een hippe iPhone. Als dat geen neuken wordt...
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik de hipheid van die HTC afzet tegen mijn huidige Nokia, is het maar goed dat ik geen iPhone besteld heb. Zoveel sex zou ik niet aankunnen
Dat valt best mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Neehee, niet alles gaat over date.
Het is vroeg.
Dumpen en het lijk in 100 stukken hakken. Minimaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Date heeft een iPhone. Toen begon ik over 'Steve', en toen zei hij 'Wie?'.
Ik kan nu wel legitiem met een iPhone spelen zonder dat ik hoef toe te geven dat ze wel geinig zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dumpen en het lijk in 100 stukken hakken. Minimaal.
Naah, ik blijf niet bezig. Ik heb mn moeder en mn zusje zelfs een Samsung aangeraden. Ik kom in de hel.quote:
Ah, een Samsung uit de tijd dat ze alleen Nokia nog maar aan het kopieren waren ipv Apple.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:28 schreef Daalder82 het volgende:
Ik heb ook een samsung, maar dan een oude antieke waar je alleen mee kan bellen en sms'en
Ik heb m'n tante laatst nog een iPhone aangeraden omdat ze dat misschien zou snappen. Ze had nu een Nokia met symbian maar ze snapte er geen hol van. Ik had binnen vijf minuten meer ontdekt dan zij in twee jaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, ik blijf niet bezig. Ik heb mn moeder en mn zusje zelfs een Samsung aangeraden. Ik kom in de hel.
Symbian is dan ook een product van de duivel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n tante laatst nog een iPhone aangeraden omdat ze dat misschien zou snappen. Ze had nu een Nokia met symbian maar ze snapte er geen hol van. Ik had binnen vijf minuten meer ontdekt dan zij in twee jaar.
deze moet er ook nog ff bij en ik kom de dag weer doorquote:
idd ook lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
deze moet er ook nog ff bij en ik kom de dag weer door![]()
CL postquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Eiw ik heb gister een van m'n oorgaatjes weer doorgeprikt en nu zit alles onder de korsten daar.
CherryLips postquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Eiw ik heb gister een van m'n oorgaatjes weer doorgeprikt en nu zit alles onder de korsten daar.
Nooit geen dus altijd?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gewoon nooit geen oorknopjes in.
Oorbellenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gewoon nooit geen oorknopjes in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |