Een negatieve belasting is ook een belasting.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Opzich is dat een verlaging van de belastingdruk, dus zo raar is het nou ook weer niet.
Als je geen inkomstenbelasting meer hebt heb je ook niets meer af te trekken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef Stadscommando het volgende:
wel appart dat ze tegen de aanpak van de hypotheek aftrek zijn
Jij verzint de regels waar je bij staat of niet. Dus de consument trekt zich helemaal niets aan van de lagere prijs en gaat elders kopen tegen een hogere prijs. Inderdaad prijsaanpassingen kan natuurlijk helemaal niet, wat toch een belachelijk idee van mij dat een ondernemer de verkoopprijs kan verlagen zeker als dat een monopolist is is het volstrekt onmogelijk om de prijs te verlagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het verlagen van die prijzen heeft helemaal geen zin. De consument heeft bij jouw winkel al lang een bepaalde prijsperceptie. Die neem je niet weg door tijdelijk je prijzen te verlagen. Het prijzen van je product en de prijs-kwaliteitsverhouding is niet iets wat je zo maar even aanpast. Zo eenvoudig werkt concurrentie niet.
Waarde van een valuta heeft te maken met de aard van de valuta niet met externe omstandigheden. De goedkope energie heeft het mogelijk gemaakt dat het aantal mensen heeft kunnen exploderen. De doorlopende groei van het aantal mensen heeft de groei van de economie aangejaagd. Maar al die factoren staan los van de waarde van geld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En het is nogal wiedes met de verregaande industrialisatie en globalisering, dat dat afgelopen eeuw heel anders was dan de eeuw daarvoor
Daarom moet je ook snel erachteraan jouw tuinhek laten verven, en niet 10 jaar wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarde van een valuta heeft te maken met de aard van de valuta niet met externe omstandigheden. De goedkope energie heeft het mogelijk gemaakt dat het aantal mensen heeft kunnen exploderen. De doorlopende groei van het aantal mensen heeft de groei van de economie aangejaagd. Maar al die factoren staan los van de waarde van geld.
Als ik jou vandaag help met het verven van jouw tuinhek en jij helpt mij daar 10 jaar later mee dan het er geen waardevermindering plaatsgevonden. Als je mij tien jaar later niet helpt maar je zou me geld geven nadat jouw hek geverfd was dan zou dat geld niet kunnen betalen voor de hulp die ik nodig heb om mijn klus te klaren. Toch heb ik dat geld gekregen om er op een later tijdstip een vergelijkbare dienst voor terug te kunnen krijgen.
Oh, er komt vast nog wel ergens een sessie met al die kansloze/kansarme partijtjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef PKRChamp het volgende:
Even iets anders maar gaat Toine Manders nog ergens aan tafel zitten bij buitenhof of iets dergelijks.
Dat mag dan toch wel heel snel gebeuren dan, de verkiezingen zijn nog minder dan een maand verwijderd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, er komt vast nog wel ergens een sessie met al die kansloze/kansarme partijtjes.
En het FOK!-interview natuurlijk.
De politiek ontwaakt pas sinds deze week uit haar zomerslaap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat mag dan toch wel heel snel gebeuren dan, de verkiezingen zijn nog minder dan een maand verwijderd.
Ik heb begrepen dat Manders is gevraagd het stand-up comedy deel van Raymann is Laat te verzorgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef PKRChamp het volgende:
Even iets anders maar gaat Toine Manders nog ergens aan tafel zitten bij buitenhof of iets dergelijks.
Dan had Raymann beter Pechtold of Samson kunnen uitnodigen, dan had je echt kunnen lachen.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Manders is gevraagd het stand-up comedy deel van Raymann is Laat te verzorgen.
Verzin dan een eigen grap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dan had Raymann beter Pechtold of Samson kunnen uitnodigen, dan had je echt kunnen lachen.....
Alle grotere partijen zijn als kansloos/kansarm begonnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, er komt vast nog wel ergens een sessie met al die kansloze/kansarme partijtjes.
En het FOK!-interview natuurlijk.
De komende weken word je nog gek genoeg van het debatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:30 schreef PKRChamp het volgende:
Wat dat betreft kunnen we nog heel wat leren van de Amerikanen die al een jaar van te voren beginnen met debatteren. Vooralsnog ben ik nog geen een debat tegengekomen en dat is eigenlijk te belachelijk voor woorden. Democratie is in Nederland gedegradeerd tot holle uitspraken in de media en populistische retoriek.
Grappen zijn niet toegestaan op FOK. Dan krijg je een waarschuwing.quote:
'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alle grotere partijen zijn als kansloos/kansarm begonnen.
[ afbeelding ]
Het heeft voor de partij in de grafiek van '77 tot '94 geduurd om in de kamer te komen.
Het zou beter zijn als de inwoners van dit land eens in debat zouden gaan. Politieke bewustwording is 0,0 in Nederland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De komende weken word je nog gek genoeg van het debat.
En de debatten zo ver van te voren zijn in de VS binnen de partij. Dat was hier natuurlijk ook wel. Diverse partijen hebben via interne verkiezingen, met bijbehorende debatten, hun partijleider verkozen. De PvdA begon daarmee in februari, vroeg zat lijkt me.
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alle grotere partijen zijn als kansloos/kansarm begonnen.
[ afbeelding ]
Het heeft voor de partij in de grafiek van '77 tot '94 geduurd om in de kamer te komen.
Dat zou helemaal een ramp zijn voor Nederland, de jeugd heeft de toekomst niet de oudjes die bovendien al genoeg vertegenwoordigd worden in de kamer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar van de nu nog zetelloze partijtjes heeft volgens mij vooral 50+ een serieuze kans op verkozen worden en met een goede dag misschien de piratenpartij. De rest is echt gerommel in de marge.
Dat doet men al op vele manieren. Die bewustwording is er wel, het kan altijd beter maar ik ben er niet zo negatief over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als de inwoners van dit land eens in debat zouden gaan. Politieke bewustwording is 0,0 in Nederland.
Ach, het zal vooral bij schreeuwen van de zijlijn blijven. Tot ze zoals de hun voorafgaande ouderenpartijen met ruzie uit elkaar vallen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een ramp zijn voor Nederland, de jeugd heeft de toekomst niet de oudjes die bovendien al genoeg vertegenwoordigd worden in de kamer.
Men kan er dan in ieder geval kennis van nemen. Het gedachtegoed wordt angstvallig uit de lesmethoden gehouden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, men lijkt hier te denken dat Nederland massaal verliefd wordt op het libertarische gedachtegoed als die Manders z'n zegje mag doen.
Het lijkt me wel wat als die pipo bij het meisje van half 8 live komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, men lijkt hier te denken dat Nederland massaal verliefd wordt op het libertarische gedachtegoed als die Manders z'n zegje mag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |