quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evi, vuige lapohuntster dat je bent.
Wil ik ooohooookkkkk!!quote:
Daar heb ik echt een goede tip voor, maar dan had ik je gisteren moeten sprekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar nee ik mag met mn katertje naar cursus
Echt waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
We maakten ons al zorgen waar je was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doe je het zonder verdoving eigenlijk? Als je er zo bang voor bentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, ik heb zelf een tandartsverhaal meegemaakt waarbij het niet helemaal goed kwam
Ik vind dat erg knap van jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts om een gaatje te laten vullen zonder verdoving. Ik ben echt een schijtbak voor de tandarts maar het is maar een klein gaatje dus tijd om eens van die angst af te komen door dit gewoon zo te laten doen.
You can do it.. en daarna loop je met een brede lach op je gezicht opgewekt en trots rond!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts om een gaatje te laten vullen zonder verdoving. Ik ben echt een schijtbak voor de tandarts maar het is maar een klein gaatje dus tijd om eens van die angst af te komen door dit gewoon zo te laten doen.
Omdat ik niet de hele dag met een verdoofde bek rond wil lopen en de tandarts zegt met 5 minuten klaar te zijn. Daarnaast is de beste manier om van angsten af te komen door je ermee te confronteren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom doe je het zonder verdoving eigenlijk? Als je er zo bang voor bent
Dat had ik met de eerste keer bloed laten prikkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:22 schreef Evie het volgende:
[..]
You can do it.. en daarna loop je met een brede lach op je gezicht opgewekt en trots rond!
Exposure is idd erg goed hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet de hele dag met een verdoofde bek rond wil lopen en de tandarts zegt met 5 minuten klaar te zijn. Daarnaast is de beste manier om van angsten af te komen door je ermee te confronteren.
Ik had tot vorige week nog nooit in een vliegtuig gezeten, enorme (irrationele) vliegangst. Ook maar gewoon een ticket gekocht en gaan vliegen, nu ben ik een stuk minder angstig.
er bestaan speciale verdovingen hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet de hele dag met een verdoofde bek rond wil lopen en de tandarts zegt met 5 minuten klaar te zijn. Daarnaast is de beste manier om van angsten af te komen door je ermee te confronteren.
Ik had tot vorige week nog nooit in een vliegtuig gezeten, enorme (irrationele) vliegangst. Ook maar gewoon een ticket gekocht en gaan vliegen, nu ben ik een stuk minder angstig.
Gewoon doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik piste in mijn broek op de heenvlucht. Mijn vriendin is ook geen fan van vliegen maar die heeft maar haar 'brave face' opgezet en gezegd dat het wel goed zou komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Al werkt het voor mij met vliegen niet
Prikken voel ik dus echt nooitquote:
Heldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik piste in mijn broek op de heenvlucht. Mijn vriendin is ook geen fan van vliegen maar die heeft maar haar 'brave face' opgezet en gezegd dat het wel goed zou komen.
Op de terugweg vond ik het prachtig, beetje naar buiten kijken enzo.
21 september weer, dit keer naar de andere kant van de wereld
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook vliegangst. Maar toch vlieg ik
Ben echt al een paar dagen van te voren ziek ervan
Zoals nu dus! Koppijn, keelpijn, slecht slapen
Opstijgen en landen vind ik eng. Als ik eenmaal in de lucht zit valt het wel mee.
Maar ik heb zoiets, als ik niet ga vliegen, dan kom ik nergens....
[..]
Prikken voel ik dus echt nooitWeet niet wat ze doet als ze prikt, maar 2 tandartsen terug voelde ik het ook altijd. Maar heb nu echt een supertandarts!
Waar ben je dan bang voor? Ik merkte aan mezelf dat ik elke beweging van het toestel opvatte als 'oh kut, daar gaan we dan!' maar nu ik de bewegingen een beetje ken en herken is er niet veel meer aan de hand.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Held![]()
Waar ga je heen dan?
Gek, ik vond vliegen eerst helemaal niet eng, ik durfde zelfs rond te lopen in het vliegtuigen nu blijf ik in mijn stoel zitten, handen voor mijn ogen, biddend dat we er snel zijn
Zonder duidelijke aanleiding eigenlijk.
Ja datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Ergste van vliegen vind ik turbulentie.
Het opstijgen en landen tja wel even een 'wat als'.. en de herinnering dat het als het fout gaat het dan vaak gebeurd. Maar verder. Gelukkig weinig last van
als er iets is waar je je niet bang voor hoeft t emaken.. is het dat welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben altijd bang dat als wij opstijgen, dat er dan net een vliegtuig moet landen
Hmm, doorgaands landen en stijgen vliegtuigen niet vanaf de zelfde baan hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat
Ik ben altijd bang dat als wij opstijgen, dat er dan net een vliegtuig moet landen
Ik heb dat meer met het landen en opstijgen op Teneirfe... 1 baan natuurlijk
Op schiphol heb ik er minder last van.
Vlieg nu ook voor de eerste keer vanaf ROtterdam, dus omdat ik niet weet hoe het daar eruit ziet. Ben ik weer mega schijterig
Echt waar? Ow zo erg is het dan niet bij mij. Wel doe ik me ogen dicht als we gaan opstijgen en landen. En ik MOET wat te kijken hebben in het vliegtuig. Dus lekker 10 afleveringen van Gossip Girl op mijn iPad gezet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar! Al ben ik er niet zó ziek van.
Maar ik kan spontaan niet meer nadenken of praten vanaf het moment dat ik achter de douane ben
Dat weet ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als er iets is waar je je niet bang voor hoeft t emaken.. is het dat wel
Op alle kleine luchthavens volgens mij hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, doorgaands landen en stijgen vliegtuigen niet vanaf de zelfde baan hoor
Allen op Tenerife blijkbaar wel dus
Aparte banen, trust mequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op alle kleine luchthavens volgens mij hoor
Ik weet dus niet hoe het op Rotterdam is
Heerlijk is dat jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ging dus voor het eerst vliegen vorige week, met Ryanairvanaf Eindhoven
5 uur vertraging omdat het vliegtuig stuk was, de motor deed het niet. 5 uur later instappen, zegt de piloot "We've been testing it extensively and it seems to me it's working fine again". Goede eerste ervaring
Ik weet het niet eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar ben je dan bang voor? Ik merkte aan mezelf dat ik elke beweging van het toestel opvatte als 'oh kut, daar gaan we dan!' maar nu ik de bewegingen een beetje ken en herken is er niet veel meer aan de hand.
Ik ga in september voor 2 weken naar Tokyo. 13 uur in het vliegtuig zitten. Wordt sowieso ook rondlopen in dat ding, tenzij ik 13 uur mijn ontlasting op kan houden
Hoe heeft ze het gehad? Heeft ze nog tips?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijkik hoop dat het ook spontaan weer weggaat
![]()
Maar Tokyo, gaaf! Vriendin van mij is er net geweest.
Ooo dat is wel heel erg, haha.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
5 uur vertraging omdat het vliegtuig stuk was, de motor deed het niet. 5 uur later instappen, zegt de piloot "We've been testing it extensively and it seems to me it's working fine again". Goede eerste ervaring
Ow wat ergquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is wel heel vervelend. Dan heb je ook wel hele erge vliegangst. Ik zou er toch hulp voor zoeken in plaats van jezelf elke keer zo te kwellen voor je gaat vliegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wat ergMaar wel knap dat je gewoon bent gaan vliegen
Ik heb het ook een keer gehad hoor. Alleen ik ging hyperventileren, en heb ik het half uur voordat ik ging instappen op de eerste hulp doorgebracht, zodat ik rustig werd
Echt iedereen keek me aan toen ik het vliegtuig instapteDan voel je je ook wel kut
Lalalalalalalalaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
En trouwens, C_A, als het wel op 1 baan is, gaan ze dezelfde richting opDus je kan elkaar nooit tegenkomen!
Arme jijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lalalalalalalala
Ik zie het vrijdag wel, nu eerst beter wordenAl is dat pas over als ik op mijn koffers sta te wachten op Tenerife
Oh godquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Nou ja ze moeten mij gewoon niet vertellen dat er iets kapot is aan het vliegtuigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend. Dan heb je ook wel hele erge vliegangst. Ik zou er toch hulp voor zoeken in plaats van jezelf elke keer zo te kwellen voor je gaat vliegen.
Naja vertraging IN het vliegtuig vind ik erger dan wanneer je nog bij de gate zit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god![]()
Vertraging is echt een drama. Ik wil dat het zo snel mogelijk voorbij is en niet dat ik nog 8 uur op een vliegveld moet gaan wachten op mijn dood
Ze vonden het geweldig! Wel ehm apart, dat zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het gehad? Heeft ze nog tips?
Ja komt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arme jij
Gewoon niet teveel aan denken, gewoon denken aan je vakantie zelf!
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja vertraging IN het vliegtuig vind ik erger dan wanneer je nog bij de gate zit.
Ja, ik wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
C_A, lijkt het je wat om samen een verre reis te maken?
Wij stonden al op de startbaan. Worden we ineens achteruit geduwd, terug naar de gate.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja vertraging IN het vliegtuig vind ik erger dan wanneer je nog bij de gate zit.
Bizarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij stonden al op de startbaan. Worden we ineens achteruit geduwd, terug naar de gate.
Die piloot: "We've just found out that one engine is not starting up"
Just found out!? We stonden verdomme al op de startbaan!
Aargh, zo niet relaxed!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik wel.
Maar dan werktde airco ook niet etc. Gelukkig duurde het niet zolang
Ik zou er dan echt uit willenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij stonden al op de startbaan. Worden we ineens achteruit geduwd, terug naar de gate.
Die piloot: "We've just found out that one engine is not starting up"
Just found out!? We stonden verdomme al op de startbaan!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
C_A, lijkt het je wat om samen een verre reis te maken?
Ja en dat mag dus niet. Daarom is het zo irritantquote:
Wij mochten er gelukkig gelijk uit omdat het wel even zou gaan duren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja en dat mag dus niet. Daarom is het zo irritantof naja, bij ons dan. Misschien wel als het 5 uur is haha.
Iets waar we lang in het vliegtuig moeten zitten, Australie ofzoquote:
Dat scheelt. Wij moesten blijven zitten, hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij mochten er gelukkig gelijk uit omdat het wel even zou gaan duren.
Australie vind ik een goed plan! Altijd wel eens naar toe willen gaan. Alleen denk ik dat ik er gelijk wil blijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets waar we lang in het vliegtuig moeten zitten, Australie ofzo![]()
Nou, het weerhoudt me niet in ieder geval, dat scheelt
Een vriend van mij gaat er binnenkort surfenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Australie vind ik een goed plan! Altijd wel eens naar toe willen gaan. Alleen denk ik dat ik er gelijk wil blijven
Ja, op Buienradar zie je grote wolken en onweer voorbij komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Shit skaten gaat niet door vanavondLogisch ook als je naar het weer kijkt
Wacht, wat? het ziet er super uit...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Shit skaten gaat niet door vanavondLogisch ook als je naar het weer kijkt
Ja kut zomerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op Buienradar zie je grote wolken en onweer voorbij komen![]()
Stomme zomer
Surfenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat er binnenkort surfen
Keyword: "vanavond" lees "vannacht"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, wat? het ziet er super uit...
Jij vindt dit er goed uit zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shoot, dus snel naar huis als ik klaar benquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij vindt dit er goed uit zien
[ afbeelding ]
Beter kijken zou ik zeggen, ik zie toch echt vanavond rond 20:00-21:00 wat mooie kleuren boven Nederland: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten, nieteens op buienradar..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Beter kijken zou ik zeggen, ik zie toch echt vanavond rond 20:00-21:00 wat mooie kleuren boven Nederland: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten, nieteens op buienradar..
Dus....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten, nieteens op buienradar..
En dat is krap?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, eerst douchen, want ik heb nog maar 45 minuten voordat ik weg moet
Same herequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo even naar de zonnebank denk ik. Even relaxen. En daarna boodschapjes doen
En dan die bos haren van Kyra weer opzuigen. Leuk hoor die kutzomer, maar dat betekend dat Kyra ook TE vroeg gaat verharen
En hij weet ook al wat hij aantrektquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent met veel haar dan wel.. maar anders..
Nou ik kan wel traag zijn, zeker als mijn haar niet meewerktquote:
Ik verhaar als een gekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het verharen?
Of ga je boodschappen doen en naar de zonnebank?
irritant is datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik verhaar als een gek![]()
Ik moet iedere keer die roller over mezelf heen halen
Ik zal wel een domme vraag stellen, maar waarom ga je onder de zonnebank als je nu ook buiten kunt zonnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo even naar de zonnebank denk ik. Even relaxen. En daarna boodschapjes doen
En dan die bos haren van Kyra weer opzuigen. Leuk hoor die kutzomer, maar dat betekend dat Kyra ook TE vroeg gaat verharen
Ik doe altijd vrij rustig aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ik kan wel traag zijn, zeker als mijn haar niet meewerkt
Omdat hier geen zon is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal wel een domme vraag stellen, maar waarom ga je onder de zonnebank als je nu ook buiten kunt zonnen?
Latersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
irritant is dat
Ik heb nu ook tapijt ipv plavuizenIk stofzuig 3 keer per dag nu
Maar ik ga even douchen en zonnebanken
Ciao![]()
Wauwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe altijd vrij rustig aan.
Douchen, aankleden, rustig ontbijten met het nieuws aan, haar 'fixen', tandenpoetsen en go
Hiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
Zeg, weet jij nog iets leuks te doen morgen overdag in A'dam? Behalve de musea...
Het scheelt ook wel dat niet de file hoef voor te zijn en flexibele tijden heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik ren altijd heen en weer op zoek naar dit op, zoek naar dat![]()
Vanaf 15:00 is er de Parade: http://www.deparade.nl/quote:Zeg, weet jij nog iets leuks te doen morgen overdag in A'dam? Behalve de musea...
Rockabilly Roadkill!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:32 schreef STING het volgende:
Vanaf 15:00 is er de Parade: http://www.deparade.nl/
Hmm de Parade, tussen rosé en Prosecco drinkend Amsterdam hip gaan doen, mwahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat niet de file hoef voor te zijn en flexibele tijden heb.
[..]
Vanaf 15:00 is er de Parade: http://www.deparade.nl/
ja 's ochtends onder de douchequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker lang doelloos en gedachtenloos blijven staan
We hebben van 13.00 tot 18.00 uur. Ok, hmm een half uurtje knallen dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik heb 's middags nog wel heel even iets te doen, werken tot 17:30
Oeeh goed idee voor de in de pauzequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga alvast op weg, nog ff mcflurry ofzo halen
Oh geen idee, ben er nog niet geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm de Parade, tussen rosé en Prosecco drinkend Amsterdam hip gaan doen, mwah![]()
Maar thanks
Ik 1x in Utrecht. Alleen regende het toenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Oh geen idee, ben er nog niet geweest
wel een fijne afsluiting van de werkdag!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We hebben van 13.00 tot 18.00 uur. Ok, hmm een half uurtje knallen dus
ik kan wel iets bedenken eigenlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Gister had ik post van de post, dat ze een pakketje hadden. Maar ik heb geen idee wat
Goed begin van de avond ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
wel een fijne afsluiting van de werkdag!
Spannendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Gister had ik post van de post, dat ze een pakketje hadden. Maar ik heb geen idee wat
Teleurstelling is dat altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al zal het straks vast een " owja" worden
Ik heb de hele avondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ja misschien dat we het dan later af kunnen maken
iets speciaals?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat pakketje had ik vorig weekend al binnen gekregen
vertel eens dan kan ik dat beoordelen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ligt eraan wat je speciaal noemt he
Jij beantwoord je DM niet eens.. dus waarom zou ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef rival het volgende:
vertel eens dan kan ik dat beoordelen!
dat DM gebeuren komt bij mij niet door hoor.... PM zie ik tenminste soms nog zo'n geel envelopje...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij beantwoord je DM niet eens.. dus waarom zou ik
Niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:00 schreef rival het volgende:
dat DM gebeuren komt bij mij niet door hoor.... PM zie ik tenminste soms nog zo'n geel envelopje...
Je hebt je nieuwe LEGO binnengekregen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat pakketje had ik vorig weekend al binnen gekregen
Het is gelukkig geen heel bouwpakketquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef STING het volgende:
Je hebt je nieuwe LEGO binnengekregen?
Batterijen erin en klaar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen heel bouwpakket
Dat is wel een voordeel voor jullie vrouwen, van jullie is het maatschappelijk geaccepteerd dat jullie voor jezelf je hele leven speelgoed blijven kopenquote:
En ik word raar aangekeken als ik bijna kwijlend bij de lego millenium falcon staquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel voor jullie vrouwen, van jullie is het maatschappelijk geaccepteerd dat jullie voor jezelf je hele leven speelgoed blijven kopen
Wat een onzin. Jij kan toch ook een pop kopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel voor jullie vrouwen, van jullie is het maatschappelijk geaccepteerd dat jullie voor jezelf je hele leven speelgoed blijven kopen
Dat is niet maatschappelijk geaccepteerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij kan toch ook een pop kopen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Of anders gewoon in plaats van een cockring een rubberen afdichtring bij de Gamma.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh wil m wel voor jou kopen hoor.. als jij betaaltquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet maatschappelijk geaccepteerd
Erg lief van je enzo, maar ik sla hem even overquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahh wil m wel voor jou kopen hoor.. als jij betaalt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier een stralend zonnetjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmm blijf toch maar binnen. Geen zin om naar zonnebank te fietsen en straks een plens water over mij heen te krijgen
Toch maar even de tuin in, ook met bewolking kun je bruin wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmm blijf toch maar binnen. Geen zin om naar zonnebank te fietsen en straks een plens water over mij heen te krijgen
Wil je geen barbie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
Erg lief van je enzo, maar ik sla hem even over
Nee ik moet eerst huisje opruimenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toch maar even de tuin in, ook met bewolking kun je bruin worden
Hier ook nogquote:
Dat is onzinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook gelijk een gezondere optie
Is het zo dramatisch al daar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst huisje opruimenMoet beetje bijhouden ivm vakantie
Dus voordat ik klaar ben, regent het hier denk ik al
[..]
Hier ook nog
Van een zonnebank krijg je ook je shot Vitamine D3?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is onzin(wetenschappelijk bewezen)
Maar ik ga niet weer de discussie aan over nep zonnetje en echt zonnetje
Nee nog zon, maar eer ik hier klaar ben, naar de zonnebank ben gefietst, zal je net zien dat het gaat regenenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het zo dramatisch al daar?
Ik zou vanavond BBQ'en met een vriendin, voorgesteld om het te verplaatsen maar ze wil hoe dan ook vanavondzó geen zin om in de regen te staan.
Brandslang eropquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:46 schreef Evie het volgende:
stomme schreeuwlelijkerds in mijn achtertuin
Dan gooi ik er nog een random plaatje tegen aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is onzin(wetenschappelijk bewezen)
Maar ik ga niet weer de discussie aan over nep zonnetje en echt zonnetje
Vitamine D is een onderschatte vitamine in opkomst die onmisbaar blijkt bij tal van lichaamsprocessen, veel vervelende ziektebeelden kan voorkomen èn die een belangrijke bijdrage kan leveren aan onze gezondheid naarmate we ouder worden. Zonnestudioketen Sunday’s heeft alle zonnebanken in al haar zonnestudio’s uitgerust met blue D-lite lampen die zorgen voor een optimale vitamine D aanmaak. Ons advies: geniet van zonlicht van zon of zonnebank, maar bouw het verantwoord op en overdrijf niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Van een zonnebank krijg je ook je shot Vitamine D3?
Die ging elke dag naar de zonnebankquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog een random plaatje tegen aan
[ afbeelding ]
De moeder van zwarte pietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog een random plaatje tegen aan
[ afbeelding ]
Ah, met kunstmatig UV-B licht dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Vitamine D is een onderschatte vitamine in opkomst die onmisbaar blijkt bij tal van lichaamsprocessen, veel vervelende ziektebeelden kan voorkomen èn die een belangrijke bijdrage kan leveren aan onze gezondheid naarmate we ouder worden. Zonnestudioketen Sunday’s heeft alle zonnebanken in al haar zonnestudio’s uitgerust met blue D-lite lampen die zorgen voor een optimale vitamine D aanmaak. Ons advies: geniet van zonlicht van zon of zonnebank, maar bouw het verantwoord op en overdrijf niet!
Ik ben bang van nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een pak,toch,toch?
Niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, met kunstmatig UV-B licht dus.
Weer wat geleerd. Niet dat ik nu spontaan naar de zonnenbank ga
Best een prima zomer voor Nederlandse begrippen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet?
Spierkracht neemt toe met het stijgen van het vitamine D niveau.
Ach ja zolang ik er voordeel uit haal vind ik het best
We hebben geen prachtige zomer gehad in Nederland, dus dit is wel een goede optie
Ik heb al wel 3 keer onder mijn zonnebank gelegen, maar is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet?
Spierkracht neemt toe met het stijgen van het vitamine D niveau.
Ach ja zolang ik er voordeel uit haal vind ik het best
We hebben geen prachtige zomer gehad in Nederland, dus dit is wel een goede optie
Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja een raar mensenpakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Best een prima zomer voor Nederlandse begrippen.
Ik ben er ook bang voorquote:
Thuis vind ik het ook echt niet fijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al wel 3 keer onder mijn zonnebank gelegen, maar is niet echt mijn ding.
Ik gebruik gewoon PM ik ben ouderwetsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet?![]()
Had ik laatst ook.. was een bug die gefixt diende te worden.
GlowMouse had het voor mij opgelost
Jouw huisgenootje was barbiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang vooren ik ben er ook bang van
![]()
Damn, ik had een keer een blond huisgenootje en toen zij haar vloeibare make-up aan mij gaf omdat 'ie voor haar te licht was heb ik wel tegen haar gezegd dat ze niet zo vaak onder de zonnebank moest![]()
Had niemand deze vrouw kunnen waarschuwen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jouw huisgenootje was barbie![]()
Pics?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang vooren ik ben er ook bang van
![]()
Damn, ik had een keer een blond huisgenootje en toen zij haar vloeibare make-up aan mij gaf omdat 'ie voor haar te licht was heb ik wel tegen haar gezegd dat ze niet zo vaak onder de zonnebank moest![]()
Had niemand deze vrouw kunnen waarschuwen?
Ik heb ook vriendinnen die meedraaien met de zonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar dat heb ik nog nooit gezien hoor op het strand
Wel van die dames die meedraaien in de zon en die hun tijd klokken
Ik vind het echt heel creepyquote:
Nee, mijn ex-huisgenootje is best een knappe meid en ook nog eens slimquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jouw huisgenootje was barbie![]()
BAH en hij heeft ook nog zn wenkbrouwen gedaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendinnen die meedraaien met de zonzo irritant is dat
[..]
Ik vind het echt heel creepy![]()
[ afbeelding ]
Big Brains BarbieTM?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, mijn ex-huisgenootje is best een knappe meid en ook nog eens slim
Nou dat is onzin.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
Dat het dit jaar geen goede zomer is, is omdat we de afgelopen 10 tot 15 jaar gewend zijn geraakt aan veel te warme zomers. Deze zomer is gewoon 'normaal'. Ik vind er ook niets mis mee, genoeg mooie dagen gehad en nog genoeg mooie dagen voor de boeg.
Als je de hele zomer zon wilt dan ga je maar naar Spanje of Italië.
Sowieso ga ik nooit hele dagen naar het strandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendinnen die meedraaien met de zonzo irritant is dat
Barbie is ook best leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, mijn ex-huisgenootje is best een knappe meid en ook nog eens slim
niet echt solidair maar ach......quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:05 schreef Royco1 het volgende:
Is het heel vreemd als ik nu al een biertje pak? Nee toch
Nee hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:05 schreef Royco1 het volgende:
Erg hèquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
BAH en hij heeft ook nog zn wenkbrouwen gedaano mijn arme ogen!
NOOOOO
Hoezo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:05 schreef Royco1 het volgende:
En neequote:
En ook neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Barbie is ook best leukUhmzz.... grappig
Nee ik zit gewoon aan de Hertog Jan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:08 schreef Evie het volgende:
[..]
mag pas na 5 uur![]()
Bovendien drink je dan vast heineken en is dat geen bier
Gelukkig welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een vooringenomenheidquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:08 schreef Evie het volgende:
[..]
mag pas na 5 uur![]()
Bovendien drink je dan vast heineken en is dat geen bier
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel
anders zou m'n schoonmaker gister heel raar hebben opgekeken
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon aan de Hertog Jan.
En het is altijd wel ergens 5 uur.
Je bent gewoon jaloers
quote:
Meteorologen zijn het niet eens met je. Als je het niet erg vindt ga ik op hun oordeel af en niet op "maar 20 jaar geleden kon ik elke dag zwemmen!"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat is onzin.
Ik kan me nog herinneren dat ik toen ik 6-16 jaar was (die periode) elke dag in de zomer naar het meer ging, of naar het openluchtzwembad ging.... Dus is echt niet iets van de laatste 10-15 jaar
Dit is gewoon een slechte zomer, net als vorig jaar
Ga eens wat nuttigs doen danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]euh nee ik ben gewoon aan het niks doen omdat ik niet op wil ruimen. En omdat ik vanmorgen voor niks naar de stomme huisarts ging bleh. en de assistente me niet eens op het programma had staan
Terwijl ik dacht een afspraak te hebben
[..]
Proost dan maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee heb mn angst al getrotseerd vandaag voor niks
Nu is het tijd voor koffie
Ik snap al dat gezeur ook neit over een slechte zomer. Volgens mij doen we het best goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:maar verder is de zomer dit jaar best normaal.
Dat sucks idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]euh nee ik ben gewoon aan het niks doen omdat ik niet op wil ruimen. En omdat ik vanmorgen voor niks naar de stomme huisarts ging bleh. en de assistente me niet eens op het programma had staan
Aah die kennen we. had ik 2x met de tandarts. Gelukkig was ik het de eerste keer zelf ook vergeten. De tweede keer hebben ze me er maar tussen gepland.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een topzomer. Het regent de laatste weken af en toe, de temperatuur is perfect (ik snap niet dat mensen wensen dat er een hittegolf komt, ik sta niet voor mijn lol met 33 graden in de volle zon) en ik zie voldoende de zon schijnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap al dat gezeur ook neit over een slechte zomer. Volgens mij doen we het best goed
Dan klagen de mensen ook weer, dus het schiet niet op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een topzomer. Het regent de laatste weken af en toe, de temperatuur is perfect (ik snap niet dat mensen wensen dat er een hittegolf komt, ik sta niet voor mijn lol met 33 graden in de volle zon) en ik zie voldoende de zon schijnen.
die doos legde me gister uit waarom ik moet hoesten nu ik stop met roken .. echt bs onzin. (iets van trilhaartjes en nicotine uit je longenquote:
30+ gradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een topzomer. Het regent de laatste weken af en toe, de temperatuur is perfect (ik snap niet dat mensen wensen dat er een hittegolf komt, ik sta niet voor mijn lol met 33 graden in de volle zon) en ik zie voldoende de zon schijnen.
Weet wel dat je in de minderheid bent en dan misschien toch emigreren naar Spanje moet overwegenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30+ graden
HeerlijkDat mag zo van mij wel heel de zomer zijn
Het is nu zo lekker.. jammer genoeg kan ik hier nu niet rustig buiten van het weer genieten..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30+ graden
30+ graden prima, maar niet in Nederlandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30+ graden
Kom maar hier zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is nu zo lekker.. jammer genoeg kan ik hier nu niet rustig buiten van het weer genieten..
Nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet wel dat je in de minderheid bent en dan misschien toch emigreren naar Spanje moet overwegenBovendien is meer dan 30 graden hier echt een uitzondering in een zomer. Gemiddeld is het nu een graad of 24, en nu is het hartje zomer in NL.
Ik ben sowieso een koukleunquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
30+ graden prima, maar niet in Nederlandhier wordt het bijna altijd vies en broeierig
Sporten in de zonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een koukleun![]()
Dus ik kan me prima vermaken met 30+ in Nederland![]()
Ik ga dan ook altijd lekker sporten buitenHeerlijk is dat
morgen vroeg naar de huisarts en dan mn broertje begeleiden @ arnhem.. dus denk dat dat niet zo slim isquote:
Hiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag.Hier is het nu 34 graden. Heerlijk
![]()
En ook nog eens
[ afbeelding ]
*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter
Waarschijnlijk niet neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
morgen vroeg naar de huisarts en dan mn broertje begeleiden @ arnhem.. dus denk dat dat niet zo slim is
34 gradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag.Hier is het nu 34 graden. Heerlijk
![]()
En ook nog eens
[ afbeelding ]
*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter
Ja joh heerlijkquote:
Je kunt altijd nog emigreren hèquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ok.... ik ben gewoon in een verkeerd land geboren
Pff, dat helpt niet echt mee zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:17 schreef Evie het volgende:
[..]
die doos legde me gister uit waarom ik moet hoesten nu ik stop met roken .. echt bs onzin. (iets van trilhaartjes en nicotine uit je longenWHAHAHA
) Vervolgens zegt ze: je krijgt geen nicotine kauwgom, wist je dat je dan langer verslaafd blijft aan nicotine? (NO SHIT SHERLOCK). Maar het maakt het stoppen wel makkelijker lijkt me... . En vervolgens legt ze een afspraak die wel heel belangrijk voor me is dus niet vast in het systeem. Kon ik vandaag wel langs, maar lukte ze het niet.. mag ik morgen weer terug WTF
not amused
Ik weet hetquote:
Emigreren.quote:
Neuh hoeft nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, dat helpt niet echt mee zo
Vwb stoppen met roken, heb je nog bepaalde specialisten waar je naar doorverwezen kan worden door de huisarts?
daarom zeg ik.... ben gewoon in een verkeerd land geborenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
Respect voor mensen die goed functioneren in de zon. Was afgelopen weekend in Milaan waar het ook 34 graden was. Top gehad daar, maar de zon in combinatie met die temperatuur was wat mij betreft het enige minpunt.
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Emigreren.Ik ga het misschien weer doen
![]()
En hoi -Miauw- en anderen
Coolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
Wij willen ook erg graag emigreren. Maar de economie is naar de klote in SpanjeWerkeloosheid op Tenerife is nog groter dan op het vaste land.
Vrienden en familie wonen op Tenerife (en een paar op Gran Canaria), en dat is dan ook het enige eiland waar ik naar toe wil emigreren
Dus we blijven rustig door sparen en wachten tot het wat beter wordt
(en deze vakantie elke dag een lot kopen van 1 euroWant voor je het weet ben je in miljonair
Net als die engelsen
)
Waar naar toe?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Emigreren.Ik ga het misschien weer doen
![]()
En hoi -Miauw- en anderen
Nieuw-Zeeland, Canada, IJslandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Grappig waar mensen heen zouden willen emigreren. Bij mij staan Engeland, België en Spanje toch echt op de onderste plaatsen. Voor mij liever Frankrijk, Portugal, China of Canada.
Is nog niet zeker, maar misschien vertrekken we over een jaar met wat vrienden naar Costa Ricaquote:
Dat schijnt wel heel mooi te zijn. Meer dan een vakantie daar gaat het voor mij niet worden, echterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is nog niet zeker, maar misschien vertrekken we over een jaar met wat vrienden naar Costa Rica
Verschrikkelijk mooie landen. Maar. Te. Koud.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef Faxie het volgende:
Canada, of een Scandinavisch land voor mij
Nou ja de bedoeling is wonen en werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Coolmaar wat ga je er dan doen?
Ik zou wel willen verhuizen, naar Engeland
Wou net zeggen dat jehet topic eens helemaal door moest lezenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef debeterebob het volgende:
Iemand geld verdienen?
Help ons zoeken naar Suus! Beloning 1500,- euro (omgeving Barendrecht)
EDIT: Die is morsdood.
Zielig tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef debeterebob het volgende:
Iemand geld verdienen?
Help ons zoeken naar Suus! Beloning 1500,- euro (omgeving Barendrecht)
EDIT: Die is morsdood.
Iets waar je zelfs patent voor nodig hebt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja de bedoeling is wonen en werken![]()
Maar dan moet er wel werk zijn.
Ik wil een eigen zaak op Tenerife. Iets wat er nog niet is
Kan alleen niet op internet zeggen wat, anders wordt het gejat
Maar het is 20 jaar geleden verzonnen door mijn schoonmoeder en haar vriendin (die al weer op Tenerife woont).
Maar ik heb nodig 15.000 (als dat niet meer is geworden) voor de vergunningen en patentie.
En 10.000 euro nodig om het bedrijf op te zetten
Dus dat is wat ik wil gaan doen op TenerifeRob maakt het niet veel uit, hij spreekt de taal en pakt alles aan
Tevens hebben kennissen van ons, 4 restaurants en 2 discotheken op Tenerife, dus hij kan altijd nog daar gaan werken
Vroeger wilde ik altijd naar Australiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Grappig waar mensen heen zouden willen emigreren. Bij mij staan Engeland, België en Spanje toch echt op de onderste plaatsen. Voor mij liever Frankrijk, Portugal, China of Canada.
Ow ze is doodquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou net zeggen dat jehet topic eens helemaal door moest lezen
Wat voor skills heb je? Niemand kan helemaal niks natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Voor het avontuur zou ik graag willen emigreren. Denk dat het mij als persoon nog wat completer zou maken. Maar dan moet ik wel de kost kunnen verdienen in het buitenland en op dit moment heb ik niet echt skills die ergens anders van toegevoegde waarde zouden zijn
Whehehehequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets waar je zelfs patent voor nodig hebt?Nu ben ik benieuwd
Heb een oom en tante in Canada, hebben daar een eigen bedrijf, echt midden in de natuur. Supermooi!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef Faxie het volgende:
Canada, of een Scandinavisch land voor mij
Ga in een weeshuis in Vancouver soep scheppenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Voor het avontuur zou ik graag willen emigreren. Denk dat het mij als persoon nog wat completer zou maken. Maar dan moet ik wel de kost kunnen verdienen in het buitenland en op dit moment heb ik niet echt skills die ergens anders van toegevoegde waarde zouden zijn
Hoe laat moet je naar de tandarts?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
Vanavond BBQ hoor ik net
Hopelijk niet teveel pijn aan mijn bek
als ik ga emigreren dan iig ergens waar het regelmatig of altijd warm isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Als op een kantoor zitten en een beetje projecten aansturen of wat functioneel beheer doen een skill is die ze écht niet in een 1 of ander buitenland kunnen krijgen dan maak ik nog een kansquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor skills heb je? Niemand kan helemaal niks natuurlijk.
Half 4quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe laat moet je naar de tandarts?
Je wil het helemaal met eigen geld financieren?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe
Yup Mijn schoonouders hebben er geen geld voor en willen niet meer terug naar Spanje. Dus ze hebben ons hun idee verteld, en wij zien het wel zitten
Maar goed nog even door sparen dusNou ja even......
Oh ik ben benieuwdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het is 20 jaar geleden verzonnen door mijn schoonmoeder en haar vriendin (die al weer op Tenerife woont).
Maar ik heb nodig 15.000 (als dat niet meer is geworden) voor de vergunningen en patentie.
Dus dat is wat ik wil gaan doen op TenerifeRob maakt het niet veel uit, hij spreekt de taal en pakt alles aan
Tevens hebben kennissen van ons, 4 restaurants en 2 discotheken op Tenerife, dus hij kan altijd nog daar gaan werken
Wil je lenen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want wij krijgen geen lening bij de bankquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil het helemaal met eigen geld financieren?
Nee doen ze niet meer zo snelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd![]()
* -Miauw- mompelt iets over de bank...hmmm laat maar
Ja hoor, want ik weet dat het bedrijf winstgevend wordtquote:
Het is wel lastig investeerders zoeken zonder het idee bekend te maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want wij krijgen geen lening bij de bank![]()
Tenzij we nu ons huis verkopen en gaan emigreren
(en heb maar 5000 euro winst op het huisivm de huizenmarkt wat ingekakt is
)
Maar dan heb je nog niks op Tenerife....
[..]
Nee doen ze niet meer zo snelHebben wij ook allemaal al geprobeerd.
[..]
Ja hoor, want ik weet dat het bedrijf winstgevend wordt
Maar dat betekend, nu direct huis verkopen en emigreren
Dus liever geld sparen en op zak hebben
Lijkt mij een verstandige keuze
30.000 + 125.000 voor een huisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is wel lastig investeerders zoeken zonder het idee bekend te maken.
Spaans is een wereldtaal en er zijn Spaanstalige landen met een gezondere economie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe
Yup Mijn schoonouders hebben er geen geld voor en willen niet meer terug naar Spanje. Dus ze hebben ons hun idee verteld, en wij zien het wel zitten
Maar goed nog even door sparen dusNou ja even......
Dat kan best, als je geluk hebt en gewoon goed zoekt. Leuke site om te beginnen: www.justlanded.com.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als op een kantoor zitten en een beetje projecten aansturen of wat functioneel beheer doen een skill is die ze écht niet in een 1 of ander buitenland kunnen krijgen dan maak ik nog een kans
Verder heb ik nooit een vak geleerd of een studie afgemaakt, dat verkleint mijn kansen nogal. Als ondernemer zou ik iets kunnen doen, maar dan moet ik eerst een goed plan hebben. Horeca in het buitenland trekt me niet heel erg, namelijk.
Aan de verkoop van jouw huis hou je niets over?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30.000 + 125.000 voor een huis(god zij dank is de huizenmarkt op tenerife ook ingekakt
)
Hoezo? Ga je mij dat lenen dan
Ja maar wij hebben niks met andere Spaanstalige landenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spaans is een wereldtaal en er zijn Spaanstalige landen met een gezondere economie.
[..]
Dat kan best, als je geluk hebt en gewoon goed zoekt. Leuke site om te beginnen: www.justlanded.com.
Ze durft gewoon het risico niet te nemen dat ze haar huis niet verkocht krijgt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan de verkoop van jouw huis hou je niets over?
Dus je hebt echt 155K nodig? Nee, dat ga ik net niet redden.
Oh goeiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
Dat kan best, als je geluk hebt en gewoon goed zoekt. Leuke site om te beginnen: www.justlanded.com.
Idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze durft gewoon het risico niet te nemen dat ze haar huis niet verkocht krijgt.Ze moet gewoon haar huis gaan verkopen, met de garantie van een investeerder dat ze een lening krijgt zodra dat gebeurd is èn ze een woning op Tenerife hebben. Moeilijkdoenerij ook.
Ik denk dat ik 5000 euro winst maak op mijn huisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan de verkoop van jouw huis hou je niets over?
Dus je hebt echt 155K nodig? Nee, dat ga ik net niet redden.
Een kleine investering in een bedrijfje is wel wat anders dan woning plus bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |