Proost dan maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee heb mn angst al getrotseerd vandaag voor niks
Nu is het tijd voor koffie
Ik snap al dat gezeur ook neit over een slechte zomer. Volgens mij doen we het best goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:maar verder is de zomer dit jaar best normaal.
Dat sucks idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]euh nee ik ben gewoon aan het niks doen omdat ik niet op wil ruimen. En omdat ik vanmorgen voor niks naar de stomme huisarts ging bleh. en de assistente me niet eens op het programma had staan
Terwijl ik dacht een afspraak te hebben
Aah die kennen we. had ik 2x met de tandarts. Gelukkig was ik het de eerste keer zelf ook vergeten. De tweede keer hebben ze me er maar tussen gepland.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]euh nee ik ben gewoon aan het niks doen omdat ik niet op wil ruimen. En omdat ik vanmorgen voor niks naar de stomme huisarts ging bleh. en de assistente me niet eens op het programma had staan
Terwijl ik dacht een afspraak te hebben
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een topzomer. Het regent de laatste weken af en toe, de temperatuur is perfect (ik snap niet dat mensen wensen dat er een hittegolf komt, ik sta niet voor mijn lol met 33 graden in de volle zon) en ik zie voldoende de zon schijnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap al dat gezeur ook neit over een slechte zomer. Volgens mij doen we het best goed
Dan klagen de mensen ook weer, dus het schiet niet op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een topzomer. Het regent de laatste weken af en toe, de temperatuur is perfect (ik snap niet dat mensen wensen dat er een hittegolf komt, ik sta niet voor mijn lol met 33 graden in de volle zon) en ik zie voldoende de zon schijnen.
die doos legde me gister uit waarom ik moet hoesten nu ik stop met roken .. echt bs onzin. (iets van trilhaartjes en nicotine uit je longenquote:
30+ gradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een topzomer. Het regent de laatste weken af en toe, de temperatuur is perfect (ik snap niet dat mensen wensen dat er een hittegolf komt, ik sta niet voor mijn lol met 33 graden in de volle zon) en ik zie voldoende de zon schijnen.
Weet wel dat je in de minderheid bent en dan misschien toch emigreren naar Spanje moet overwegenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30+ graden
HeerlijkDat mag zo van mij wel heel de zomer zijn
Het is nu zo lekker.. jammer genoeg kan ik hier nu niet rustig buiten van het weer genieten..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30+ graden
30+ graden prima, maar niet in Nederlandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30+ graden
Kom maar hier zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is nu zo lekker.. jammer genoeg kan ik hier nu niet rustig buiten van het weer genieten..
Nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet wel dat je in de minderheid bent en dan misschien toch emigreren naar Spanje moet overwegenBovendien is meer dan 30 graden hier echt een uitzondering in een zomer. Gemiddeld is het nu een graad of 24, en nu is het hartje zomer in NL.
Ik ben sowieso een koukleunquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
30+ graden prima, maar niet in Nederlandhier wordt het bijna altijd vies en broeierig
Sporten in de zonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een koukleun![]()
Dus ik kan me prima vermaken met 30+ in Nederland![]()
Ik ga dan ook altijd lekker sporten buitenHeerlijk is dat
morgen vroeg naar de huisarts en dan mn broertje begeleiden @ arnhem.. dus denk dat dat niet zo slim isquote:
Hiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag.Hier is het nu 34 graden. Heerlijk
![]()
En ook nog eens
[ afbeelding ]
*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter
Waarschijnlijk niet neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
morgen vroeg naar de huisarts en dan mn broertje begeleiden @ arnhem.. dus denk dat dat niet zo slim is
34 gradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag.Hier is het nu 34 graden. Heerlijk
![]()
En ook nog eens
[ afbeelding ]
*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter
Ja joh heerlijkquote:
Je kunt altijd nog emigreren hèquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ok.... ik ben gewoon in een verkeerd land geboren
Pff, dat helpt niet echt mee zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:17 schreef Evie het volgende:
[..]
die doos legde me gister uit waarom ik moet hoesten nu ik stop met roken .. echt bs onzin. (iets van trilhaartjes en nicotine uit je longenWHAHAHA
) Vervolgens zegt ze: je krijgt geen nicotine kauwgom, wist je dat je dan langer verslaafd blijft aan nicotine? (NO SHIT SHERLOCK). Maar het maakt het stoppen wel makkelijker lijkt me... . En vervolgens legt ze een afspraak die wel heel belangrijk voor me is dus niet vast in het systeem. Kon ik vandaag wel langs, maar lukte ze het niet.. mag ik morgen weer terug WTF
not amused
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |