Verder, te ver van mij vandaan sorry. Succes welquote:Suus is vandaag een week weg. Na achter een konijn langs de A29 (Voordijk in Barendrecht) te zijn gegaan is er geen spoor meer van haar te bekennen.
Dank voor je oplettendheid!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
Voordat er mensen dezelfde vraag hebben als mij, van de facebook geplukt:
[..]
Verder, te ver van mij vandaan sorry. Succes wel
Nou en, nu hebben we weer kans om 1500 euro binnen te harkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef vosss het volgende:
Leer zo een beest dan ook gewoon om fatsoenlijk te luisteren. De eigenaar is de baas en beslist of die hond wel of niet achter dat klote konijn aan gaat.
Soms makkelijker gezegd dan gedaan maar met die gedachte hebben de eigenaren Suus helaas niet mee terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef vosss het volgende:
Leer zo een beest dan ook gewoon om fatsoenlijk te luisteren. De eigenaar is de baas en beslist of die hond wel of niet achter dat klote konijn aan gaat.
Jij luisterde ook altijd naar je ouders vroeger! je bent een geweldenaar! * is dus geweldig persoon kuch kuchquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef vosss het volgende:
Heel fijn, dank je wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb het iig even op mijn FB gezet.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb het iig even op mijn FB gezet.
Ja, ze heeft een chip. Is ook aangemeld bij amivedi, dierenambulance en asiels uit de regio en daarbuiten. Het lijkt wel of ze van de aardbodem is verdwenen...quote:
Kijk even naar het ras, die staan er niet echt bekend om om goed te luisteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef vosss het volgende:
Jaja en pittbulls bijten kinderen dood. Hou op schei uit alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Kijk even naar het ras, die staan er niet echt bekend om om goed te luisteren.![]()
Ik ookquote:OT: Ik hoop dat de eigenaren de hond terugvinden.
Dan geloof je het nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaja en pittbulls bijten kinderen dood. Hou op schei uit alsjeblieft zeg
[..]
Ik ook
Waarschijnlijk omgeving tennis/sportvelden maar honden kunnen in relatief korte tijd behoorlijk wat afstanden afleggen dus ze kan nu weer overal en nergens lopen... Heel erg bedankt dat je je ogen wilt openhouden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:54 schreef hugsy33 het volgende:
Ik woon in hjd dus zal mijn ogen open houden, heb je een vermoeden waar hij naartoe is gegaan?
Kwam hij bv vaak bij de ouwe maas? Ik mountainbike regelmatig dus als je wat bekende plekken van hem zou willen geven dan ga ik dat rondje rijden.
Nee, ze is ook niet meer gezien. De kans is zeker aanwezig dat ze bij iemand thuis zit die het een mooie hond vindt... Ook al vind ik dat een hele vervelende gedachte maar de werkelijkheid is dat er dat soort mensen bestaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Is ze nog wel ergens gezien? Misschien zit ze wel bij iemand in huis die t een mooi beest vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |