quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evi, vuige lapohuntster dat je bent.
Wil ik ooohooookkkkk!!quote:
Daar heb ik echt een goede tip voor, maar dan had ik je gisteren moeten sprekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar nee ik mag met mn katertje naar cursus
Echt waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
We maakten ons al zorgen waar je was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doe je het zonder verdoving eigenlijk? Als je er zo bang voor bentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, ik heb zelf een tandartsverhaal meegemaakt waarbij het niet helemaal goed kwam
Ik vind dat erg knap van jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts om een gaatje te laten vullen zonder verdoving. Ik ben echt een schijtbak voor de tandarts maar het is maar een klein gaatje dus tijd om eens van die angst af te komen door dit gewoon zo te laten doen.
You can do it.. en daarna loop je met een brede lach op je gezicht opgewekt en trots rond!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts om een gaatje te laten vullen zonder verdoving. Ik ben echt een schijtbak voor de tandarts maar het is maar een klein gaatje dus tijd om eens van die angst af te komen door dit gewoon zo te laten doen.
Omdat ik niet de hele dag met een verdoofde bek rond wil lopen en de tandarts zegt met 5 minuten klaar te zijn. Daarnaast is de beste manier om van angsten af te komen door je ermee te confronteren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom doe je het zonder verdoving eigenlijk? Als je er zo bang voor bent
Dat had ik met de eerste keer bloed laten prikkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:22 schreef Evie het volgende:
[..]
You can do it.. en daarna loop je met een brede lach op je gezicht opgewekt en trots rond!
Exposure is idd erg goed hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet de hele dag met een verdoofde bek rond wil lopen en de tandarts zegt met 5 minuten klaar te zijn. Daarnaast is de beste manier om van angsten af te komen door je ermee te confronteren.
Ik had tot vorige week nog nooit in een vliegtuig gezeten, enorme (irrationele) vliegangst. Ook maar gewoon een ticket gekocht en gaan vliegen, nu ben ik een stuk minder angstig.
er bestaan speciale verdovingen hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet de hele dag met een verdoofde bek rond wil lopen en de tandarts zegt met 5 minuten klaar te zijn. Daarnaast is de beste manier om van angsten af te komen door je ermee te confronteren.
Ik had tot vorige week nog nooit in een vliegtuig gezeten, enorme (irrationele) vliegangst. Ook maar gewoon een ticket gekocht en gaan vliegen, nu ben ik een stuk minder angstig.
Gewoon doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik piste in mijn broek op de heenvlucht. Mijn vriendin is ook geen fan van vliegen maar die heeft maar haar 'brave face' opgezet en gezegd dat het wel goed zou komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Al werkt het voor mij met vliegen niet
Prikken voel ik dus echt nooitquote:
Heldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik piste in mijn broek op de heenvlucht. Mijn vriendin is ook geen fan van vliegen maar die heeft maar haar 'brave face' opgezet en gezegd dat het wel goed zou komen.
Op de terugweg vond ik het prachtig, beetje naar buiten kijken enzo.
21 september weer, dit keer naar de andere kant van de wereld
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook vliegangst. Maar toch vlieg ik
Ben echt al een paar dagen van te voren ziek ervan
Zoals nu dus! Koppijn, keelpijn, slecht slapen
Opstijgen en landen vind ik eng. Als ik eenmaal in de lucht zit valt het wel mee.
Maar ik heb zoiets, als ik niet ga vliegen, dan kom ik nergens....
[..]
Prikken voel ik dus echt nooitWeet niet wat ze doet als ze prikt, maar 2 tandartsen terug voelde ik het ook altijd. Maar heb nu echt een supertandarts!
Waar ben je dan bang voor? Ik merkte aan mezelf dat ik elke beweging van het toestel opvatte als 'oh kut, daar gaan we dan!' maar nu ik de bewegingen een beetje ken en herken is er niet veel meer aan de hand.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Held![]()
Waar ga je heen dan?
Gek, ik vond vliegen eerst helemaal niet eng, ik durfde zelfs rond te lopen in het vliegtuigen nu blijf ik in mijn stoel zitten, handen voor mijn ogen, biddend dat we er snel zijn
Zonder duidelijke aanleiding eigenlijk.
Ja datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Ergste van vliegen vind ik turbulentie.
Het opstijgen en landen tja wel even een 'wat als'.. en de herinnering dat het als het fout gaat het dan vaak gebeurd. Maar verder. Gelukkig weinig last van
als er iets is waar je je niet bang voor hoeft t emaken.. is het dat welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben altijd bang dat als wij opstijgen, dat er dan net een vliegtuig moet landen
Hmm, doorgaands landen en stijgen vliegtuigen niet vanaf de zelfde baan hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat
Ik ben altijd bang dat als wij opstijgen, dat er dan net een vliegtuig moet landen
Ik heb dat meer met het landen en opstijgen op Teneirfe... 1 baan natuurlijk
Op schiphol heb ik er minder last van.
Vlieg nu ook voor de eerste keer vanaf ROtterdam, dus omdat ik niet weet hoe het daar eruit ziet. Ben ik weer mega schijterig
Echt waar? Ow zo erg is het dan niet bij mij. Wel doe ik me ogen dicht als we gaan opstijgen en landen. En ik MOET wat te kijken hebben in het vliegtuig. Dus lekker 10 afleveringen van Gossip Girl op mijn iPad gezet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar! Al ben ik er niet zó ziek van.
Maar ik kan spontaan niet meer nadenken of praten vanaf het moment dat ik achter de douane ben
Dat weet ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als er iets is waar je je niet bang voor hoeft t emaken.. is het dat wel
Op alle kleine luchthavens volgens mij hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, doorgaands landen en stijgen vliegtuigen niet vanaf de zelfde baan hoor
Allen op Tenerife blijkbaar wel dus
Aparte banen, trust mequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op alle kleine luchthavens volgens mij hoor
Ik weet dus niet hoe het op Rotterdam is
Heerlijk is dat jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ging dus voor het eerst vliegen vorige week, met Ryanairvanaf Eindhoven
5 uur vertraging omdat het vliegtuig stuk was, de motor deed het niet. 5 uur later instappen, zegt de piloot "We've been testing it extensively and it seems to me it's working fine again". Goede eerste ervaring
Ik weet het niet eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar ben je dan bang voor? Ik merkte aan mezelf dat ik elke beweging van het toestel opvatte als 'oh kut, daar gaan we dan!' maar nu ik de bewegingen een beetje ken en herken is er niet veel meer aan de hand.
Ik ga in september voor 2 weken naar Tokyo. 13 uur in het vliegtuig zitten. Wordt sowieso ook rondlopen in dat ding, tenzij ik 13 uur mijn ontlasting op kan houden
Hoe heeft ze het gehad? Heeft ze nog tips?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijkik hoop dat het ook spontaan weer weggaat
![]()
Maar Tokyo, gaaf! Vriendin van mij is er net geweest.
Ooo dat is wel heel erg, haha.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
5 uur vertraging omdat het vliegtuig stuk was, de motor deed het niet. 5 uur later instappen, zegt de piloot "We've been testing it extensively and it seems to me it's working fine again". Goede eerste ervaring
Ow wat ergquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is wel heel vervelend. Dan heb je ook wel hele erge vliegangst. Ik zou er toch hulp voor zoeken in plaats van jezelf elke keer zo te kwellen voor je gaat vliegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wat ergMaar wel knap dat je gewoon bent gaan vliegen
Ik heb het ook een keer gehad hoor. Alleen ik ging hyperventileren, en heb ik het half uur voordat ik ging instappen op de eerste hulp doorgebracht, zodat ik rustig werd
Echt iedereen keek me aan toen ik het vliegtuig instapteDan voel je je ook wel kut
Lalalalalalalalaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
En trouwens, C_A, als het wel op 1 baan is, gaan ze dezelfde richting opDus je kan elkaar nooit tegenkomen!
Arme jijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lalalalalalalala
Ik zie het vrijdag wel, nu eerst beter wordenAl is dat pas over als ik op mijn koffers sta te wachten op Tenerife
Oh godquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Nou ja ze moeten mij gewoon niet vertellen dat er iets kapot is aan het vliegtuigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend. Dan heb je ook wel hele erge vliegangst. Ik zou er toch hulp voor zoeken in plaats van jezelf elke keer zo te kwellen voor je gaat vliegen.
Naja vertraging IN het vliegtuig vind ik erger dan wanneer je nog bij de gate zit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god![]()
Vertraging is echt een drama. Ik wil dat het zo snel mogelijk voorbij is en niet dat ik nog 8 uur op een vliegveld moet gaan wachten op mijn dood
Ze vonden het geweldig! Wel ehm apart, dat zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het gehad? Heeft ze nog tips?
Ja komt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arme jij
Gewoon niet teveel aan denken, gewoon denken aan je vakantie zelf!
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja vertraging IN het vliegtuig vind ik erger dan wanneer je nog bij de gate zit.
Ja, ik wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
C_A, lijkt het je wat om samen een verre reis te maken?
Wij stonden al op de startbaan. Worden we ineens achteruit geduwd, terug naar de gate.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja vertraging IN het vliegtuig vind ik erger dan wanneer je nog bij de gate zit.
Bizarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij stonden al op de startbaan. Worden we ineens achteruit geduwd, terug naar de gate.
Die piloot: "We've just found out that one engine is not starting up"
Just found out!? We stonden verdomme al op de startbaan!
Aargh, zo niet relaxed!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik wel.
Maar dan werktde airco ook niet etc. Gelukkig duurde het niet zolang
Ik zou er dan echt uit willenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij stonden al op de startbaan. Worden we ineens achteruit geduwd, terug naar de gate.
Die piloot: "We've just found out that one engine is not starting up"
Just found out!? We stonden verdomme al op de startbaan!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
C_A, lijkt het je wat om samen een verre reis te maken?
Ja en dat mag dus niet. Daarom is het zo irritantquote:
Wij mochten er gelukkig gelijk uit omdat het wel even zou gaan duren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja en dat mag dus niet. Daarom is het zo irritantof naja, bij ons dan. Misschien wel als het 5 uur is haha.
Iets waar we lang in het vliegtuig moeten zitten, Australie ofzoquote:
Dat scheelt. Wij moesten blijven zitten, hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij mochten er gelukkig gelijk uit omdat het wel even zou gaan duren.
Australie vind ik een goed plan! Altijd wel eens naar toe willen gaan. Alleen denk ik dat ik er gelijk wil blijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets waar we lang in het vliegtuig moeten zitten, Australie ofzo![]()
Nou, het weerhoudt me niet in ieder geval, dat scheelt
Een vriend van mij gaat er binnenkort surfenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Australie vind ik een goed plan! Altijd wel eens naar toe willen gaan. Alleen denk ik dat ik er gelijk wil blijven
Ja, op Buienradar zie je grote wolken en onweer voorbij komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Shit skaten gaat niet door vanavondLogisch ook als je naar het weer kijkt
Wacht, wat? het ziet er super uit...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Shit skaten gaat niet door vanavondLogisch ook als je naar het weer kijkt
Ja kut zomerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op Buienradar zie je grote wolken en onweer voorbij komen![]()
Stomme zomer
Surfenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat er binnenkort surfen
Keyword: "vanavond" lees "vannacht"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, wat? het ziet er super uit...
Jij vindt dit er goed uit zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shoot, dus snel naar huis als ik klaar benquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij vindt dit er goed uit zien
[ afbeelding ]
Beter kijken zou ik zeggen, ik zie toch echt vanavond rond 20:00-21:00 wat mooie kleuren boven Nederland: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten, nieteens op buienradar..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Beter kijken zou ik zeggen, ik zie toch echt vanavond rond 20:00-21:00 wat mooie kleuren boven Nederland: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten, nieteens op buienradar..
Dus....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten, nieteens op buienradar..
En dat is krap?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, eerst douchen, want ik heb nog maar 45 minuten voordat ik weg moet
Same herequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo even naar de zonnebank denk ik. Even relaxen. En daarna boodschapjes doen
En dan die bos haren van Kyra weer opzuigen. Leuk hoor die kutzomer, maar dat betekend dat Kyra ook TE vroeg gaat verharen
En hij weet ook al wat hij aantrektquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent met veel haar dan wel.. maar anders..
Nou ik kan wel traag zijn, zeker als mijn haar niet meewerktquote:
Ik verhaar als een gekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het verharen?
Of ga je boodschappen doen en naar de zonnebank?
irritant is datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik verhaar als een gek![]()
Ik moet iedere keer die roller over mezelf heen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |