Sterktequote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, dit is dan mijn 100.000e post. Ik ben tot de grens van levenloosheid toegetreden.
RIP aan de nabestaanden allen. Sterkte.
Mooie post.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, dit is dan mijn 100.000e post. Ik ben tot de grens van levenloosheid toegetreden.
Ik ga nog niet slapen joh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooie post.
Trusten in je snuggy.
welterustequote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh oke. Nu heb je 100001quote:
Gefeliciteerd man, moet er nog een felicitatie topic komen in FB ofzo? Dan kan iedereen je feliciteren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat je er geen printscreen van hebt.quote:
Gewoon in TRUquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, moet er nog een felicitatie topic komen in FB ofzo? Dan kan iedereen je feliciteren.
deze man weetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
ah vanavond weer nieuwe geordie shore
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, moet er nog een felicitatie topic komen in FB ofzo? Dan kan iedereen je feliciteren.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot nu eens op met al die irritante plaatjes.
Je zou toch weggaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot nu eens op met al die irritante plaatjes.
Messi is beter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ik weer doorscrollenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ook altijd fijn die kutmensen die dan gaan quoten
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][img]http://i48.tinypic.com/nrsi8.png[/img%5
Vaarwel konijntjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dan zal ik ook heus wel gebanned worden. Het is wat.
Ik waarschuwde je indirect via plaatje.quote:
Neeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dan zal ik ook heus wel gebanned worden. Het is wat.
DP 1 week. Smoofie weet ik niet.quote:
Jouw gescheld met die verschrikkelijke ziekte ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Die plaatjes waren dan ook pure aids
Zal ook wel danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DP 1 week. Smoofie weet ik niet.
Ik heb er al 3.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Krijgen mensen hier wel eens een perm ban?
Is alleen maar reactie op anderenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw gescheld met die verschrikkelijke ziekte ook.
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Die plaatjes waren dan ook pure aids
spaar ze.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Mijn kloon kreeg er wel 1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Jupquote:
25 en 27 zijn niet van mijquote:
Ik heb Albanus en diegene waarvan iedereen dacht dat die kloon HMF was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Mijn kloon ook. Maarja, ik noemde hem dan ook PizzaGijt toen ik gebanned was
Huh welke? Die van paar dagen geleden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Albanus en diegene waarvan iedereen dacht dat die kloon HMF was.
Stiekem doet LR alsof hij gebanned isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Littlerabbit zet de UI erin, kan ook jongen.
Neejoh. vanmiddagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh welke? Die van paar dagen geleden?
quote:
Niet. Ik zette mijzelf enkel op plek 1 maar nu kloppen de rijen niet meerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem doet LR alsof hij gebanned is
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Ik zette mijzelf enkel op plek 1 maar nu kloppen de rijen niet meer
Wou net zeggen, je molt de rijen man. Doe eens niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Ik zette mijzelf enkel op plek 1 maar nu kloppen de rijen niet meer
Bleaks?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
LR je bent de extra breaks vergeten bij gevallen helden.
Ik vind plaatjes te groot. Doe even groot als bij prachtusers.quote:
Jonge ik ben al blij dat ik mijn computer elke dag aan krijgquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind plaatjes te groot. Doe even groot als bij prachtusers.
img=46,46quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jonge ik ben al blij dat ik mijn computer elke dag aan krijg
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jonge ik ben al blij dat ik mijn computer elke dag aan krijg
1 | [img=46,46][/] |
Dat gevoel had ik ook toen ik een rondje in een stripclub moest geven. De tyfus wat een prijzenquote:
Nou.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook toen ik een rondje in een stripclub moest geven. De tyfus wat een prijzen
Ook 300 euro voor 4 drankjes?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook toen ik een rondje in een stripclub moest geven. De tyfus wat een prijzen
6 euro voor een biertje om nog maar niet beginnen over wat sterkers.quote:
Nee dat nog net niet...quote:
10 euro voor een cola lightquote:
Ik wil dat je daar mee begint eigenlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 euro voor een biertje om nog maar niet beginnen over wat sterkers.
Niet iedereen heeft nog oliegeld uit zijn tijd in Iran.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil dat je daar mee begint eigenlijk.
Dan heb je geluk gehad. Dat bedrag heb ik nog wel tot 150 weten te krijgen. Maar toch.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 euro voor een biertje om nog maar niet beginnen over wat sterkers.
[..]
Nee dat nog net niet...
Hoe duur zijn daar lapdances?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft nog oliegeld uit zijn tijd in Iran.
Dat was Nederland en geen idee. Dan ga ik nog liever naar de hoeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe duur zijn daar lapdances?
En hoe duur is het in Nederland?
Moet je niet doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was Nederland en geen idee. Dan ga ik nog liever naar de hoeren.
die is ie al verloren toen ie zijn snor liet staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je niet doen.
Dan gaat alle onschuld bij je weg.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die is ie al verloren toen ie zijn snor liet staan.
Snor?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die is ie al verloren toen ie zijn snor liet staan.
grapje onderling. nvmquote:
Stijn maakte zijn 1 0 0 0 0 0 ste post en het feestje liep uit de hand zonder crecheleiders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:37 schreef Cara het volgende:
hee godver smoofie en DP geband wat is loos
met superveel bloed.quote:
fuck man wie heb ze geband danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn maakte zijn 1 0 0 0 0 0 ste post en het feestje liep uit de hand zonder crecheleiders.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:37 schreef Cara het volgende:
hee godver smoofie en DP geband wat is loos
quote:
Illuminatie was er ook bij betrokken.quote:
tempeliers en kruisvaarders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Illuminatie was er ook bij betrokken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:45 schreef Cara het volgende:
fucking livejasmin popups, het is allemaal de schuld van de katholieke kerk
Trusten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil nooit meer de TT aanmaken. Mijn autisme moet de plaatjes rangschikken! Negers achterin en zo.Ik ga naar bed.
Ik ben er.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:56 schreef Cara het volgende:
kom allemaal hier Feliciteer hier Ajacied422 met zijn 100.000 posts. eens een feestje vieren
het moet een feestje worden geen ruzie zoekenquote:
Lets do it.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:00 schreef Cara het volgende:
[..]
het moet een feestje worden geen ruzie zoeken
Denk een grapje. Ze/Hij is ergens op 77000.quote:
Nouen. STIJN NEVER WALK ALONEquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk een grapje. Ze/Hij is ergens op 77000.
Trusten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:33 schreef Cara het volgende:
zo topic voorlopig geslaagd ik ga naar bed
En mijn felicitatie niet thanksen.quote:
Jij ook bedankt vriendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En mijn felicitatie niet thanksen.
Wat ga je doen voor je verjaardag?quote:
Met al mijn vrienden Belgie - Nederland kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat ga je doen voor je verjaardag?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met al mijn vrienden Belgie - Nederland kijken.
Ga jij ook alleen kijken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 04:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Users met 100.000 posts of meer. #2
Ajacied422 is de aller snelste ooit.![]()
Record met 87 dagen verbeterd.
66482 in 1 jaarquote:Top 100 van 16-08-2011 t/m 15-08-2012
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (14326679)
001 77940 Rezania 0.54%
002 66482 Ajacied422 0.46%
003 59844 Karina 0.42%
004 59217 heloef 0.41%
005 53481 Samzz 0.37%
006 50776 stevenmac26 0.35%
007 49856 LompeHork 0.35%
008 46807 Id_do_her 0.33%
009 46049 Plastic_zak 0.32%
010 45810 Dimens 0.32%
011 41536 Moeraskat 0.29%
012 40616 MaryMouse 0.28%
013 36883 tong80 0.26%
014 35940 sinterklaaskapoentje 0.25%
015 35491 Dj_Day-V 0.25%
016 34638 Geo4kant 0.24%
017 34581 BBQSausage 0.24%
018 34218 the-brother-of-uzunumaki 0.24%
019 34087 coban 0.24%
020 33851 SpaceInvaders 0.24%
021 33328 stefanhaan 0.23%
022 32532 Voorschrift 0.23%
023 32502 Stormqueen 0.23%
024 32031 ToT 0.22%
025 31992 remlof 0.22%
026 31636 FkTwkGs2012 0.22%
027 31612 Caland 0.22%
028 31450 Chocolate-chick 0.22%
029 31229 Trollscience 0.22%
030 31192 Tchock 0.22%
031 30930 Pisces29 0.22%
032 30571 Klinkerbotsing 0.21%
033 30350 Spouwerranger 0.21%
034 30033 4EverBlackEyed 0.21%
035 29774 charmed_angel 0.21%
036 29769 gianni61 0.21%
037 29030 Smoofie 0.2%
038 29023 Beach 0.2%
039 28737 GGMM 0.2%
040 28394 wietparkiet 0.2%
041 28360 Cobra4 0.2%
042 28191 naatje_1 0.2%
043 28147 Bart 0.2%
044 28134 GSbrder 0.2%
045 27747 Dientje12 0.19%
046 27484 Dromenvangertje 0.19%
047 27190 alors 0.19%
048 26947 Zosk 0.19%
049 26843 Nick-GizMo 0.19%
050 26668 Qwea 0.19%
051 26553 Greys 0.19%
052 26086 von_Preussen 0.18%
053 25955 vandermar 0.18%
054 25736 Patje1987 0.18%
055 25671 Flippiee 0.18%
056 25656 motorbloempje 0.18%
057 25568 chufi 0.18%
058 25259 ajacied4lf 0.18%
059 25228 pimmetje2010 0.18%
060 24939 Dalando 0.17%
061 24672 Huppelmuts 0.17%
062 24527 MarokkaanseKip 0.17%
063 24407 Myraela 0.17%
064 24373 ValHallen 0.17%
065 24248 LovelyLady 0.17%
066 24247 robin007bond 0.17%
067 24246 RockNijntje 0.17%
068 24011 Unfckingtitled 0.17%
069 23970 Crazy-M 0.17%
070 23934 tijnbrein 0.17%
071 23930 eriksd 0.17%
072 23865 ACT-F 0.17%
073 23771 GeeftJeEnergie 0.17%
074 23535 Monopoly 0.16%
075 23258 KoosVogels 0.16%
076 23244 waht 0.16%
077 23230 Vaseline_ 0.16%
078 23080 sinepedraap 0.16%
079 23023 JJH 0.16%
080 22861 kapiteintje 0.16%
081 22774 Prof_Hoax 0.16%
082 22668 Dr_Flash 0.16%
083 22634 BobbyB 0.16%
084 22617 kingtoppie 0.16%
085 22195 Lindytje 0.15%
086 22138 Drommeldaris 0.15%
087 21926 iBenny 0.15%
088 21561 Watertornado 0.15%
089 21269 Specularium 0.15%
090 21230 Tha_Erik 0.15%
091 21209 PriemGirl 0.15%
092 21029 mrstylo 0.15%
093 21026 DeLuna 0.15%
094 20813 Madame_Paon 0.15%
095 20765 Doublepain 0.14%
096 20662 Stiffler1988 0.14%
097 20620 wel.o.k 0.14%
098 20351 Pietverdriet 0.14%
099 20338 Koen66 0.14%
100 20045 oh-oh 0.14%
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Gemiddeld 7.58 berichten per dag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 04:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
66482 in 1 jaarDubbele van mij.
Maar niet nr1.
Rezania zelfs 77940.
jij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 04:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gemiddeld 7.58 berichten per dag.
Ik had fout. Moest 7.58 per uur zijn.quote:
Ik 2.4 gemiddeld per uur.quote:Nummer
092 21029 mrstylo 0.15%
En zonder de uurtjes slaap erbij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 04:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had fout. Moest 7.58 per uur zijn.
Geen zin om dat te berekenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 04:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En zonder de uurtjes slaap erbij?
Trusten en veel plezier op je verjaardag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 04:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar ik ga slapen manMorgen bezoek.
ciao
Ban voor plaatjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:12 schreef Happel het volgende:
GOEDEMORGEN!
[ afbeelding ]
Wat is met Doublepain en Smoofie gebeurd?
Ga zo ff wat plantenshit regelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, logisch.
Hoi schatje, wat ben je vroeg. Ga je werken?
Belangrijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga zo ff wat plantenshit regelen
Daaromquote:
Nee, joh. Ga nu douchen en dan ben ik rond 9:00 op het werk gok ik. Iets later waarschijnlijk.quote:
Wat een luxe levenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, joh. Ga nu douchen en dan ben ik rond 9:00 op het werk gok ik. Iets later waarschijnlijk.
Inderdaad. Weer fijn een dag onder de airco zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Goedemorgen.
Den morgenstond heeft goud in den mond.
Beloofd een mooie dag te worden.
Valt ook wel mee. Blijf een loonslaaf natuurlijk.quote:
Kut is dat, ja. Bij ons is het gewoon koud met de airco aan. Niet leuk gewoon.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Weer fijn een dag onder de airco zitten
Aantal mooie klant bezoekjes vandaag. Climate Control in de wagen waardoor ik het niet ineens bloedheet heb als ik eruit kom. Goeie uitvinding.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Weer fijn een dag onder de airco zitten
Dan heb je ook het steeds het gevoel dat het helemaal geen lekker weer is buitenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:40 schreef Happel het volgende:
Oi
[..]
Valt ook wel mee. Blijf een loonslaaf natuurlijk.
[..]
Kut is dat, ja. Bij ons is het gewoon koud met de airco aan. Niet leuk gewoon.
Als er een dag zou zijn om dat te verknallen dan is het vandaag.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen.quote:
Een gevoel van levenloosheidquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Allereerst; proficiat man. Wat ging er door je heen toen je je 100.000ste postte?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Allereerst; proficiat man. Wat ging er door je heen toen je je 100.000ste postte?
Lekker manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt lekker kutweer zondag.
In Leiden 30 graden. En in Nijmegen zo'n 32 graden
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook, kan wat mij betreft niet lang genoeg duren
Wat is daar kut aan? Voor jou op je zolderkamer misschien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt lekker kutweer zondag.
In Leiden 30 graden. En in Nijmegen zo'n 32 graden
Ren jij wiel?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Alles boven de 25 is mooi, boven de 30 helemaal top. 's ochtends ff fietsen en dan de middag ergens langs het water bieren
Beter wordt het niet in NL.
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden hier, iedereen loopt de hele dag over de slechte zomer te zeiken en als het dan 2 dagen mooi weer is wordt daar weer over gezeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Alles boven de 25 is mooi, boven de 30 helemaal top. 's ochtends ff fietsen en dan de middag ergens langs het water bieren
Beter wordt het niet in NL.
Als er niet over het weer wordt gezeken dan is het pas echt mis.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden hier, iedereen loopt de hele dag over de slechte zomer te zeiken en als het dan 2 dagen mooi weer is wordt daar weer over gezeken.
Ik ben er ook over aan het denken er eentje te halen. 2e Handsje dan. Ben nu aan het hardlopen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Redelijk geestdodend. Fietsen daarentegen vind ik erg leuk. Lijkt mij dat wielrennen meer bij mij past. Wat voor fiets heb je?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is een groot woord, maar ik heb wel een racefiets ja.
Van mij mag het lekker weer zijn, maar van die hitte rond de 32 gradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden hier, iedereen loopt de hele dag over de slechte zomer te zeiken en als het dan 2 dagen mooi weer is wordt daar weer over gezeken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben er ook over aan het denken er eentje te halen. 2e Handsje dan. Ben nu aan het hardlopen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Redelijk geestdodend. Fietsen daarentegen vind ik erg leuk. Lijkt mij dat wielrennen meer bij mij past. Wat voor fiets heb je?
Ga eens lekker naar buiten, ff zwemmen ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij mag het lekker weer zijn, maar van die hitte rond de 32 graden
Dan wordt zijn laptop natquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar buiten, ff zwemmen ofzo
105 is toch het beste gevolgd door Ultegra? Begreep ook dat het frame en merk fiets van wat ondergeschikt belang zijn t.o.v. cranck, wielen en versnellingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit een mix van Ultegra en 105 op (weet niet of je dat iets zegt). Wel fijne fiets. Binnenkort ff nieuw wielsetje halen![]()
Hardlopen vond ik ook te saai. Voordeel van fietsen is dat je makkelijk wat langere afstanden doet en daardoor i.t.t. hardlopen meer ziet en niet steeds hetzelfde saaie rondje moet doen.
quote:
Nee, van beste (vooral duurste) naar slechtste is de volgorde: Dura-Ace, Ultegra, 105, Tiagra, Sora, 2300.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
105 is toch het beste gevolgd door Ultegra? Begreep ook dat het frame en merk fiets van wat ondergeschikt belang zijn t.o.v. cranck, wielen en versnellingen.
Oké Thanks. Goeie tips. Ik kreeg net ook de tip dat ik beter geen 2e hands kon kopen vanwege haarscheurtjes. En dat je voor een kleine ¤ 1000,00 je fiets en accessoires bij elkaar kunt hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, van beste (vooral duurste) naar slechtste is de volgorde: Dura-Ace, Ultegra, 105, Tiagra, Sora, 2300.
En wel mee eens ja. Denk dat je als beginner weinig verschil merkt tussen een relatief zwaar Alu frame of lichter en duurder carbon. Het verschil tussen slechte en goede groep is veel groter. Wielen zou ik me niet al te druk om maken tenzij je echt zwaar bent, kun je altijd nog een keer vervangen als je de smaak te pakken krijgt.
Hmm, daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk. Wel van haarscheurtjes, maar dan vooral bij carbon frames. De kans dat je dit bij een 2ehands alu frame overkomt lijkt mij vrij klein, daar zou ik het kopen van een 2e hands fiets niet voor laten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké Thanks. Goeie tips. Ik kreeg net ook de tip dat ik beter geen 2e hands kon kopen vanwege haarscheurtjes. En dat je voor een kleine ¤ 1000,00 je fiets en accessoires bij elkaar kunt hebben.
Waar fiets jij op?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Happel het volgende:
Bij Salden heb ik ook mijn fiets gehaald. Goede zaak.
Een Trek met Shimano ultegra als groep. Fiets alleen veel te weinig, daarom wil ik het zondag weer oppakken. Een van de leukste dingen om te doen namelijk.quote:
Ben 2 keer bij Salden geweest. 2 Keer op een zaterdag. 2 Keer na een halfuur weggegaan omdat het zo verschrikkelijk druk was. Dat betekend meestal wel dat het een goede zaak is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk. Wel van haarscheurtjes, maar dan vooral bij carbon frames. De kans dat je dit bij een 2ehands alu frame overkomt lijkt mij vrij klein, daar zou ik het kopen van een 2e hands fiets niet voor laten.
En 1000 is wel te doen jaAls PSV-er woon je ook in de buurt van Eindhoven? Dan is het misschien wel een idee stukje Limburg in te rijden naar Salden. Heeft echt goede aanbiedingen altijd. Deze bijvoorbeeld: http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=11708&catid=2916 Niks mis mee
Ja, je kan beter een keer een ochtendje voor vrij nemen en dan bijvoorbeeld dinsdagochtend gaan. Hebben ze veel meer tijd voor je. Zeker als je niet precies weet wat je wil hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben 2 keer bij Salden geweest. 2 Keer op een zaterdag. 2 Keer na een halfuur weggegaan omdat het zo verschrikkelijk druk was. Dat betekend meestal wel dat het een goede zaak is.
Je zit in Amersfoort wel goed iig. Lekker snel op de heuvelrugquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Een Trek met Shimano ultegra als groep. Fiets alleen veel te weinig, daarom wil ik het zondag weer oppakken. Een van de leukste dingen om te doen namelijk.
Zeker. In het verleden regelmatig rondjes Amerongse berg gedaan. Heerlijk parcours daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je zit in Amersfoort wel goed iig. Lekker snel op de heuvelrug
Welk feestopic?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:56 schreef Cara het volgende:
ik had eigenlijk wel een kleine ban verwacht voor 422 zn feesttopic
NIKS AANDEHAND GEWOONDOORLOPENquote:
en zeker verknald! Maar nu wel de zon inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als er een dag zou zijn om dat te verknallen dan is het vandaag.
Succes.
van harte gefeliciteerdquote:
tudududu inspector gadget tudududu hoe hoequote:
quote:
Ik vind het zielig voor Davy, eigenlijk zouden we een verjaardagstopic voor hem moeten openen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:16 schreef GGMM het volgende:
100.000 posts trouwens, tis wat.
Wel zielig voor Davy dat dat zijn verjaardag een beetje overschaduwt.
Dat lijtk me wel ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor Davy, eigenlijk zouden we een verjaardagstopic voor hem moeten openen.
hij gaat toch met al zn vrienden voetbal kijken. heeft gewoon geen tijd voor onsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor Davy, eigenlijk zouden we een verjaardagstopic voor hem moeten openen.
Dat zegt hij alleen maar omdat hij denkt dat we geen verjaardagtopic openen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef Cara het volgende:
[..]
hij gaat toch met al zn vrienden voetbal kijken. heeft gewoon geen tijd voor ons
dan zou het toch grappig zijn als we het gewoon helemaal niet dedenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zegt hij alleen maar omdat hij denkt dat we geen verjaardagtopic openen.
en het kapsel van een Mongoolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tobias Sana: "Ik heb de vrolijkheid van een Afrikaan en de nuchterheid van een Zweed"
Neh, dat is zielig. Hij heeft zich er helemaal op verheugd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
dan zou het toch grappig zijn als we het gewoon helemaal niet deden
Maar dan moet Roda JC ook nog winnen van PSV en is zijn verjaardag nog zuurder geblekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
dan zou het toch grappig zijn als we het gewoon helemaal niet deden
Lekker met papa en mama op de bank, laat die jongen toch.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef Cara het volgende:
[..]
hij gaat toch met al zn vrienden voetbal kijken. heeft gewoon geen tijd voor ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem je het anders mee naar achteren??quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jongeman, zou jij je taalgebruik even een beetje aan willen passen?
Ik wel, zo zien mijn poten er ook uit namelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoals u wenst.
Dacht dat men hier wel wat gewend was
Hier ook, espressotje erbij. Helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb net een lekker peukie aangestoken.
Nooit gaan roken dus jongeman.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut mijn maag draaide om van dat linkerplaatje
Laat het een waarschuwing zijn. Niet bij de stoere jongens op het schoolplein gaan staan!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wel, zo zien mijn poten er ook uit namelijk
Dat lijkt me niet nodig in jouw gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem je het anders mee naar achteren??
Alleen die mis ik. En misschien die na de voetbaltraining.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook, espressotje erbij. Helemaal niks mis mee.
Lekkerste peukie van de dag.
Je zou maar een voetfetish hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze waren even naar achteren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
He GGMM, waar waren jij en Morph nou in een keer gisteravond? Het was zo gezellig en dan peren jullie hem zonder iets te zeggen?
Ik moest vroeg naar bed, maar zie via de spytool dat jullie weer rebels zijn geweest. Foei!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
He GGMM, waar waren jij en Morph nou in een keer gisteravond? Het was zo gezellig en dan peren jullie hem zonder iets te zeggen?
Wie heeft je dat advies gegeven?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest vroeg naar bed, maar zie via de spytool dat jullie weer rebels zijn geweest. Foei!
Moest Morph met je mee ofzo, want die was ook weg. Was best gezellig hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest vroeg naar bed, maar zie via de spytool dat jullie weer rebels zijn geweest. Foei!
Morphquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft je dat advies gegeven?
Jij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft je dat advies gegeven?
Morph's laatste post was dat hij het aan de FA's zou overlaten. Toen zat zijn werk erop.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moest Morph met je mee ofzo, want die was ook weg. Was best gezellig hoor.
Heeft Morph je geupdated?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij.
Nu niet net doen alsof je geen snitch bent, daar hou ik niet van.
Doodstraf weer invoeren zou hier op zijn plaats zijn.quote:
Er is meer dan de VBL SC hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Morph's laatste post was dat hij het aan de FA's zou overlaten. Toen zat zijn werk erop.
En alleen Doublepain en Smoof zijn gebanned toch? Voor die plaatjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Morph's laatste post was dat hij het aan de FA's zou overlaten. Toen zat zijn werk erop.
Oh shit. Sneller dan het licht die man. En dat zonder alarmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Er is meer dan de VBL SC hoor.
Hij komt alleen online als hij werk heeft te doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Morphquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Slimme jongen die Morph, welk subforum mod hij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens insiders zou hij OS gemod hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Slimme jongen die Morph, welk subforum mod hij?
Ik vraag me juist af waar jij het allemaal over hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar heb je het toch allemaal over jochie?
Het is eigeniljk modt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Slimme jongen die Morph, welk subforum mod hij?
In m'n eentje, zeker 1,5 week. Vergeet GAM nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens insiders zou hij OS gemod hebben.
In GAM gedragen ze zich toch wel allemaal voorbeeldigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In m'n eentje, zeker 1,5 week. Vergeet GAM niet
ik hoopte al dat niemand het zagquote:
Maar je assistent bij het modden van OS heb ik niet zo vaak zien posten daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In m'n eentje, zeker 1,5 week. Vergeet GAM niet
Zeker. Worden wel veel topics geopend. Veel passanten daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In GAM gedragen ze zich toch wel allemaal voorbeeldig
Blijf weg dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor de helft ben ik al tevredenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Hopen dat van Geel even Roda-thuis van vorig seizoen laat zien aan Espanyol, krijgen we nog 10 miljoen voor Cabral ook
Voor de helft breng ik hem op de fiets er heenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor de helft ben ik al tevreden
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor de helft breng ik hem op de fiets er heen
Te vaakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Net alsof ik hier zo vaak ben
Fietsestafettequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor de helft breng ik hem op de fiets er heen
Ooit was je zo'n toffe collega modquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |