Dankje, 1001e topic en TT hebben een relatie met elkaar, beetje illuminatiequote:
Ik dat geval ben ik een god want ik ga nu slapen. Trusten alvast.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:10 schreef Dekatria het volgende:
Slaap is een gift der goden welke thans niet aan mij is ontleend, nee.
Door goden gezegend, in elk gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik dat geval ben ik een god want ik ga nu slapen. Trusten alvast.
Komt goed, je lichaam heeft vandaag gewoon niet zo veel slaap nodig blijkbaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:10 schreef Dekatria het volgende:
Slaap is een gift der goden welke thans niet aan mij is ontleend, nee.
Als ik 3 uur slaap kan je me opvegen voor het middag is... slaap steevast 8+ uur. Hitte wil echter de begintijd nog weleens wijzigenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Komt goed, je lichaam heeft vandaag gewoon niet zo veel slaap nodig blijkbaar.
Soms zijn er van die dagen dat je misschien maar 2-3 uur slaapt, wakker wordt en denkt: Man, wat heb ik toch goed geslapen zeg.![]()
Vandaan is vast zo'n dag.
Idd is niet meer te volgen,quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:38 schreef Sounddragon het volgende:
Godkolere wat baggeren jullie die topics snel vol man
De discussie die hier begint is wel interessant... maar die ken je volgens mij al.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:46 schreef Sounddragon het volgende:
Zelfs bijlezen slaat nergens meer op; gewoon anderhalf topic per dag
Smakelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:57 schreef Sounddragon het volgende:
En nu... ga ik effe een hapje eten; kijken of er al weer Swordfish steaks zijn
Maak is een paar piccies ben wel benieuwdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:57 schreef Sounddragon het volgende:
En nu... ga ik effe een hapje eten; kijken of er al weer Swordfish steaks zijn
Nee oke maar gewoon loop vantijd zeg maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:12 schreef Sounddragon het volgende:
Swordfish was op, we waren laat, Red Snapper geworden; ook erg goed, no pics, sorry.
Gewoon van hier bedoel je? staan er regelmatig in de SC, ga er zo ook een zooitje posten; zitten wel mooie bij deze keerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee oke maar gewoon loop vantijd zeg maar
Ja idd, maar oke zal het is in de gaten houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon van hier bedoel je? staan er regelmatig in de SC, ga er zo ook een zooitje posten; zitten wel mooie bij deze keerAls je een beetje terugleest in de SC kom je er wel een kleine 50 tegen denk ik
En dat is jouw schuldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:46 schreef Sounddragon het volgende:
Zelfs bijlezen slaat nergens meer op; gewoon anderhalf topic per dag
*like*quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:03 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge.
In de SC? Ik dacht dat dit de SC was
Hehe, even serieus. FF die foto's van SD checkenquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:31 schreef WhiteJoker het volgende:
GoeiemorgenVanochtend de wekker een tik op z'n kop gegeven waardoor ik in een kwartier moest douchen, aankleden en ontbijten. Wel op tijd op het werk
Heerlijk gereden vandaag? Hoe vroeg ben je wel niet uit je nest gegaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef lipjes het volgende:
zo, weer heerlijk gereden vandaag.
Vanmiddag gaat het wel een hel worden
Ik heb de druk op de endeldarm alweer hoog staan na twee bakken hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Als het goed is komt vandaag of morgen m'n knipperlicht binnen, dus dan zou ik van het weekend weer up and running kunnen zijn
Edit: jezus wat een baggerkoffie hebben we at the moment op kantoor. Ik zal blij zijn als ons eigen apparaat weer gemaakt is
Jaloers. Schitterend weer vandaag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef Dekatria het volgende:
Vandaag maar weer een stukkie brommeren denk
Naja ons koffie ding gaf redelijke koffie, helaas is hij kapot en moeten we nu een verdieping hoger de koffie halen, maar dat ding geeft nog slechtere koffie... Met drab erin...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb de druk op de endeldarm alweer hoog staan na twee bakken hier.
De beren in het bos steken hun tong al uit?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb de druk op de endeldarm alweer hoog staan na twee bakken hier.
9 van de 10 keer maken ze dingen niet schoon. Misschien moeten ze dat eens doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:36 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Naja ons koffie ding gaf redelijke koffie, helaas is hij kapot en moeten we nu een verdieping hoger de koffie halen, maar dat ding geeft nog slechtere koffie... Met drab erin...
Goedemorgen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:36 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Naja ons koffie ding gaf redelijke koffie, helaas is hij kapot en moeten we nu een verdieping hoger de koffie halen, maar dat ding geeft nog slechtere koffie... Met drab erin...
Neem je je eigen cups weer mee terug, in de broodtrommelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb er al eens over zitten denken om een eigen apparaat neer te zetten hier, desnoods mijn dolce gusto van thuis. Maar geheid dat je dan weer van die lijers hebt die mijn koffie opzuipen als ik de cups niet achter slot of grendel leg.. Dus dat doen we maar niet
Half uurtje naar kantoor rijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heerlijk gereden vandaag? Hoe vroeg ben je wel niet uit je nest gegaan
Was lekker weer om even door te waaien ja
blijven de kantjes van je bandjes mooi nieuwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eeeuw, ik ook zoiets. Daarvan alleen 15 minuten kaarsrecht
Doet me denken aan de tijd dat ik nog bij een bepaald groot bedrijf werkte. Op een gegeven moment hadden we een eigen senseo op de kamer gezet. 2 weken later was hij weggehaald door de beveiliging ivm brandveiligheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb er al eens over zitten denken om een eigen apparaat neer te zetten hier, desnoods mijn dolce gusto van thuis. Maar geheid dat je dan weer van die lijers hebt die mijn koffie opzuipen als ik de cups niet achter slot of grendel leg.. Dus dat doen we maar niet
Flexplekquote:
Dat is dus het probleem. Middenop is de band alweer bijna versleten, buitenzijde zit nog meer als genoeg profiel opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
blijven de kantjes van je bandjes mooi nieuw
Als ik binnendoor ga kom ik iets van 12-13 rotondes tegenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Middenop is de band alweer bijna versleten, buitenzijde zit nog meer als genoeg profiel op
dat zegt ie tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ik binnendoor ga kom ik iets van 12-13 rotondes tegen
En dan 20 rondjes op elke rotonde om het rechte stuk te compenseren?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ik binnendoor ga kom ik iets van 12-13 rotondes tegen
Ah daarom...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef Salatrel het volgende:
ga je zien dat mensen hun eigen cups meenemen
10 keer linksom en 10 keer rechtsom hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan 20 rondjes op elke rotonde om het rechte stuk te compenseren?
Ga jij rotondes maar lekker rechtsom nemenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
10 keer linksom en 10 keer rechtsom he
Als je ze als chicane neemt nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan 20 rondjes op elke rotonde om het rechte stuk te compenseren?Sowieso slijt alleen links dan, tenzij jij de rotonde rechtsom neemt
Op de uni hier kon je kluisjes huren voor een jaar. En die kluisjes hadden stopcontacten om tijdens pauzes je laptop op te laden. Logischerwijs stonden die kluisjes binnen een week vol met Senseo's, koffiezetapparaten en minitapinstallaties.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat ik nog bij een bepaald groot bedrijf werkte. Op een gegeven moment hadden we een eigen senseo op de kamer gezet. 2 weken later was hij weggehaald door de beveiliging ivm brandveiligheid.![]()
Daarna teruggekregen en weer op de kamer gezet maar toen met een laptopkabelslot er doorheen. De volgende dag was de pad-houder gejat door de beveiliging.![]()
Uiteindelijk toch weer stiekem teruggezet maar toen in een afgesloten kast, je zag alleen een verlengsnoer van de andere kant van de kamer, half door het systeemplafond die kast in lopen.
Stond zondag achter een vent die zn knipperlicht rechts naast zn bike helemaal had afgeplakt, helemaal in de ducktape, je zag geen glaasje meer, niks...toen ik er het mijne van wilde denken zag ik het: er zat nog een zijspan aan vast...ik ben echt blind/ domquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:43 schreef Salatrel het volgende:
genoeg mensen die niet knipperenje kan toch wel zonder
Dat is wel heel triest...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat ik nog bij een bepaald groot bedrijf werkte. Op een gegeven moment hadden we een eigen senseo op de kamer gezet. 2 weken later was hij weggehaald door de beveiliging ivm brandveiligheid.![]()
Daarna teruggekregen en weer op de kamer gezet maar toen met een laptopkabelslot er doorheen. De volgende dag was de pad-houder gejat door de beveiliging.![]()
Uiteindelijk toch weer stiekem teruggezet maar toen in een afgesloten kast, je zag alleen een verlengsnoer van de andere kant van de kamer, half door het systeemplafond die kast in lopen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Stond zondag achter een vent die zn knipperlicht rechts naast zn bike helemaal had afgeplakt, helemaal in de ducktape, je zag geen glaasje meer, niks...toen ik er het mijne van wilde denken zag ik het: er zat nog een zijspan aan vast...ik ben echt blind/ dom
Da's niet mijn taak gelukkig. Ik zorg alleen voor de IT voorzieningenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
9 van de 10 keer maken ze dingen niet schoon. Misschien moeten ze dat eens doen.
Durf te wedden dat je dan weer lekkere koffie hebt.
Haha dat zeiden m'n collega's net ook al. Ik heb nog zo'n ding staan wat je op het gas moet zetten. Geeft super lekkere koffiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Whahahaha, geweldig!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de uni hier kon je kluisjes huren voor een jaar. En die kluisjes hadden stopcontacten om tijdens pauzes je laptop op te laden. Logischerwijs stonden die kluisjes binnen een week vol met Senseo's, koffiezetapparaten en minitapinstallaties.. Heeft nog flink veel gezeik opgeleverd. Vooral het tosti-ijzer gooide hoge ogen.
Ik begrijp wat je bedoeld, hetzelfde bij wegversmallingen e.d.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je ze als chicane neemt niet
Ik zou het gewoon aankaarten als ik jou was, volgens mij moet het eigenlijk 1x per week.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:50 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Da's niet mijn taak gelukkig. Ik zorg alleen voor de IT voorzieningenMaar je hebt gelijk dat ze wat regelmatiger moeten schoonmaken, helaas gebeurt dat niet.
[..]
Haha dat zeiden m'n collega's net ook al. Ik heb nog zo'n ding staan wat je op het gas moet zetten. Geeft super lekkere koffie, moet je alleen wel een kooktoestel meenemen
Ik heb heel veel heerlijke bochten die je met 90 kan nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eeeuw, ik ook zoiets. Daarvan alleen 15 minuten kaarsrecht
Dijkie mag je ook maar 60, knal je zo met 120 overheenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb heel veel heerlijke bochten die je met 90 kan nemen.
Je mag er 60
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de uni hier kon je kluisjes huren voor een jaar. En die kluisjes hadden stopcontacten om tijdens pauzes je laptop op te laden. Logischerwijs stonden die kluisjes binnen een week vol met Senseo's, koffiezetapparaten en minitapinstallaties.. Heeft nog flink veel gezeik opgeleverd. Vooral het tosti-ijzer gooide hoge ogen.
Ja dat soort bochten ehb ik hier ook, maar dat is of 50 of 70 waar ze regelmatig staan te flitsenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dijkie mag je ook maar 60, knal je zo met 120 overheen
toch altijd vrachtwaggels die het blijven proberen omdat de tomtom zegt dat ze daarnaartoe moetenquote:
is op een steenworp afstand van waar ik woonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar heb ik indertijd vaak gelest
HAhaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch altijd vrachtwaggels die het blijven proberen omdat de tomtom zegt dat ze daarnaartoe moeten
Hier schijnen ze verderop de dijk ook regelmatig te staan, op mijn stuk nog nooit gehad gelukkig, anders was ik al 10x mijn rijbewijs kwijt geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat soort bochten ehb ik hier ook, maar dat is of 50 of 70 waar ze regelmatig staan te flitsen
Dat doen we ook, maar de kantinemedewerkster vergeet het, of is er niet en weet ik veel wat voor een smoesjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon aankaarten als ik jou was, volgens mij moet het eigenlijk 1x per week.
Haha, ik ben geloof ik maandag geflitstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier schijnen ze verderop de dijk ook regelmatig te staan, op mijn stuk nog nooit gehad gelukkig, anders was ik al 10x mijn rijbewijs kwijt geweest
Dan zal ik het zelf doen, ik ga geen ranzige koffie drinken (doe ik sowieso niet)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat doen we ook, maar de kantinemedewerkster vergeet het, of is er niet en weet ik veel wat voor een smoesjes.
Ah, nicequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is op een steenworp afstand van waar ik woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |