SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Ja man!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:09 schreef TMartina het volgende:
Wat een antiheld, die schildermeester.
Trustenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:13 schreef paintmeester het volgende:
My work here is done, ik ga inleggen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:13 schreef paintmeester het volgende:
My work here is done, ik ga inleggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, deze jongen gaat slapen. Trusten.
Dimplesquote:
Tofublokjesquote:
Zometeen dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:28 schreef Nibb-it het volgende:
NOS Indiëherdenking: 12.10 - 13.30 uur, Ned. 1
NOS documentaire Hell Ships: 13.30 - 14.25 uur, Ned. 1
Zo TV idd ff aanzetten, ik was iets voor twaalven thuis van werkquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Hele mooie en interessante docu!!
Mijn (wijlen) opa heeft daar niet gezeten.quote:
Dacht dat dat niet meer mocht?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
BAMMMMMM!!!!!![]()
Vloog hier net een F16 die de geluidsbarriere doorbrak![]()
Machtig mooi als alles zo trilt.
Schijnbaar wel. Nog nooit meegemaakt boven Gorinchem, eerste keer.quote:
En dan niet morgen om 0400 hier komen mopperen dat je niet kunt slapen.quote:
Ow shit, dan wordt hij niet wakker als ik om 18:40 voor de deur sta...quote:
Er zijn altijd uitzonderingsgevallenquote:
Sleutels vergeten? :pquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel werd wakker toen ik aanbelde
Blond he.quote:
quote:
Buienradar, weersinzicht, duurt afhankelijk van waar je woont tot 00:00quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:23 schreef BredeBradda het volgende:
Woar blijft die onweer dan jonguh, ik zit te w8e.
Komt er niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:23 schreef BredeBradda het volgende:
Woar blijft die onweer dan jonguh, ik zit te w8e.
Adviseer ik je toch een onweerradar te bekijken.quote:
En de andere helft gaat over land. Jij Ninja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef BredeBradda het volgende:
Helft van t onweer gaat over zee -_-
Ik wil dikke flitsen zien, niet zoon miezerige verlichting elke keer.
Dikke knallen, je weet toch dat ik van vuurwerk houquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef Esses het volgende:
[..]
En de andere helft gaat over land. Jij Ninja.
En onweer? Waarom. Alleen maar schade.
Beetje gebakken lucht, wat wind, 1 drup regen, dat was het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Adviseer ik je toch een onweerradar te bekijken.
Niet bepaald, tukkie door de middag maakt me vaak moeier dan dat ik daarvoor was, en toch doe ik het elke keer weerquote:
Hardleers, noemt men dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet bepaald, tukkie door de middag maakt me vaak moeier dan dat ik daarvoor was, en toch doe ik het elke keer weer
Kan je het niet even hierheen transporteren?quote:
Waarvoor?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Kan je het niet even hierheen transporteren?
Misschien bij jouquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beetje gebakken lucht, wat wind, 1 drup regen, dat was het.
Het is ook op de "heldere" plaatsen op buienradar gaande hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En in de meeste gedeeltes van NL
in 040 ook niks, ja, wat wind en 1 druppel regenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is ook op de "heldere" plaatsen op buienradar gaande hoor.
Eindhoven ligt ook niet bepaald in het zuidoosten, en vervolgens schuift het naar het noordoosten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
in 040 ook niks, ja, wat wind en 1 druppel regen
Goed, dan weet jij het beter, 040 ligt in het noord-westenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Eindhoven ligt ook niet bepaald in het zuidoosten, en vervolgens schuift het naar het noordoosten.
040 is eindhoven knuppel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, dan weet jij het beter, 040 ligt in het noord-westen
Ja, en dat ligt niet in het zuid-oosten!quote:
Ga even op een landkaart kijken, kom dan nog eens vertellen dat het in het noord-westen ligtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, en dat ligt niet in het zuid-oosten!
Nope, beste regenbui met hagel, daar bleef het bijquote:
Nee. Ik niet. Ik weet dat jij trollt. Ik weet dat jij de fout niet gaat toegeven.quote:
.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Eindhoven ligt ook niet bepaald in het zuidoosten, en vervolgens schuift het naar het noordoosten.
ben jij bezopen of zo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Ik niet. Ik weet dat jij trollt. Ik weet dat jij de fout niet gaat toegeven.
Briljant, Esses, die blauwe die niet weet dat 040 in het zuid-oosten zitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef -Amber- het volgende:
[ afbeelding ]
Zo en nu ophouden met dat gezijk, over en weer.
Nee, nu gaat hij fraai wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef Esses het volgende:
Typo noem je dat (zie je, ik geef een fout toe). Aangezien ik het over NOORDoosten had waar het moest gebeuren had je dat best even kunnen bedenken...
En ditquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Ik niet. Ik weet dat jij trollt. Ik weet dat jij de fout niet gaat toegeven.
Ik geef mijn fout toe, ik heb daar een tikfout gemaakt. Alleen als je even de vorige post in ogenschouw had gelaten had je daar rekening mee gehouden en/of had je me er even op gewezen zonder je van den domme te houden.quote:
Zand eroverquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik geef mijn fout toe, ik heb daar een tikfout gemaakt. Alleen als je even de vorige post in ogenschouw had gelaten had je daar rekening mee gehouden en/of had je me er even op gewezen zonder je van den domme te houden.
Is maar goed dat ik de koptelefoon op heb, Lotusss ligt al in bedquote:
Oh ja vergeet mij maar. Na slaap ze, hopelijk ben je morgen dan wakker genoeg om mij ook dag te zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu echt m'n nest in!!
Trusten heren!
Hoi Amberquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh ja vergeet mij maar. Na slaap ze, hopelijk ben je morgen dan wakker genoeg om mij ook dag te zeggen.
Ja, lekkerquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:13 schreef EllaN het volgende:
Slaap lekker mannen.
[ afbeelding ]
MM
quote:
Dafuq is deze?quote:
Ok en wie is W_B?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest ook zoeken
[DEF] Herkenningsquiz #25 Waar we alles al gezien hebben...
werkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:43 schreef EllaN het volgende:
Alle Def'ers alweer aan het werk trouwens?
Wat een afko weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die hoefde ik niet op te zoekenW_B
quote:
Die serie van DIscovery Channel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:50 schreef -Amber- het volgende:
Zat even een filmpje te bekijken over high speed photography (1,000,000,000,000 Frames/Second). Ontzettend interresant.
Denk het niet, is deze op youtubequote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die serie van DIscovery Channel?
Verkeerde volgorde man.quote:
ik lag al in bed toen ik mij de fout realiseerdequote:
Ach, je hebt nu wel een nieuwe nickname.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:16 schreef m.k het volgende:
[..]
ik lag al in bed toen ik mij de fout realiseerde
Damn, interessant filmpje maat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Denk het niet, is deze op youtube
goedenmorgen triple zeroquote:
Yep, is lekker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef EllaN het volgende:
Iemand hier ervaring met het maken van een wodka watermeloen?
Hangt een beetje van de 'dichtheid' van de watermeloen af, en hoe snel je kan bijvullen. 1 tot 2 dagen. Zodra de laatste wodka is opgenomen kan je hem aansnijden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:36 schreef EllaN het volgende:
Hoe lang duurt dit proces ongeveer met een gemiddelde watermeloen? En hoe lang moet je hem daarna ongeveer laten staan voor het aansnijden?
Is lekker, zeker op warme zomerdagenquote:
Dankjewel. Had al wat filmpjes en recepten op internet gezien, maar wilde het even horen van iemand die het succesvol heeft uitgeprobeerdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de 'dichtheid' van de watermeloen af, en hoe snel je kan bijvullen. 1 tot 2 dagen. Zodra de laatste wodka is opgenomen kan je hem aansnijden.
Koud het lekkerst.
Jammer van de kist. Gelukkig dat de piloot het toestel heeft kunnen verlaten. Die heeft meer geluk dan de piloot van het (stunt)vliegtuigje vanmorgen bij Biddinghuizen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
F-16 crash op Kleine Brogel.
http://www.hulpverlenings(...)sg1069553#msg1069553
Goede morgen USAquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
F-16 crash op Kleine Brogel.
http://www.hulpverlenings(...)sg1069553#msg1069553
Amber!!!quote:
Ja, makkelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)imVdOWDsEpAN6CuFKfg/
Een vogel kan een F16 laten crashen?
Zelfs de nieuwste airbusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)imVdOWDsEpAN6CuFKfg/
Een vogel kan een F16 laten crashen?
quote:
Dan is het dus ook veel geluk hebben dat er weinig toestellen crashen.quote:
Tja, vliegen is nog steeds de meest veilige manier van transportquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dan is het dus ook veel geluk hebben dat er weinig toestellen crashen.
Dat weet ik hoor. Ik schrok even door het 'makkelijk'. Weet wel dat je geen zwerm vogels in je engine wilt, maar dat je op deze manier een F16 kan kwijtraken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, vliegen is nog steeds de meest veilige manier van transport
Hoi ERquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Amber!!!
Goedemorgen.
Sorry dat ik je gisteren geen goedeavond wenste, ik las jouw bericht pas vanochtend
Daarom zeg ik ook meestal goedenavond damesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoi ER![]()
Geeft niks hoor, was gewoon typisch mannelijk om te zeggen "mannen", als er ook damens aanwezig zijn.
hehe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoi ER![]()
Geeft niks hoor, was gewoon typisch mannelijk om te zeggen "mannen", als er ook damens aanwezig zijn.
Ja maar jij bent dan ook niet mannelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook meestal goedenavond dames
Ja kan niet klagen, is een beetje afgekoeld, dus nu is het echt lekker om eens buiten te zitten etc.quote:
brood gaat hier duurder worden dankzij die extreme hitte bij jullie, 10 euro-cent geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja kan niet klagen, is een beetje afgekoeld, dus nu is het echt lekker om eens buiten te zitten etc.
Gelukkig valt het hier met de prijs verhoging nog mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
brood gaat hier duurder worden dankzij die extreme hitte bij jullie, 10 euro-cent geloof ik
Wat een devotie. Pakjes zoenen voor verzending.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
brb, ff wat pakketten de deur uitzoen voor verzending.
Juist niet, als er nog een paar ongelukken gebeuren zonder persoonlijke schade moeten ze misschien wel de JSF aanschaffenquote:
't Is een Belgische kist hèquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Juist niet, als er nog een paar ongelukken gebeuren zonder persoonlijke schade moeten ze misschien wel de JSF aanschaffen
Krijg je als je zovaak in de Betuwe werkt. Dan word je gewoon onbewust geindoctrineerd.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Krijg je als je zovaak in de Betuwe werkt. Dan word je gewoon onbewust geindoctrineerd.
Ik heb nog echt geen flauw idee wat ik ga stemmen, en mensen die zeggen te gaan stemmen op de piratenpartij zijn dom bezigquote:
ohquote:
quote:
Nu pas bedoelde je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb m'n nu al stempas binnen.
Eetsequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bij mij even hoge score op PvdA, VVD, CDA en 50plus
laters, ben even een hapje buiten de deur eten.
Grappig om de uitdrukking bible-belt te zien als het om NLD gaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
trouwens, ik werk niet meer in de betuwe, nu gewoon in de regio Wijk & Aalburg, al zit dat ook net op de rand van de bible-belt
Eet smakkelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bij mij even hoge score op PvdA, VVD, CDA en 50plus
laters, ben even een hapje buiten de deur eten.
Idem, maar dat had ik vorige keer ook, kijk wat daar van terecht is gekomenquote:
Nee, nu al!quote:
geloof me, die hebben wequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Grappig om de uitdrukking bible-belt te zien als het om NLD gaat.
Heb hem al een week liggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, nu al!
De wet zegt dat het voor de 29ste bij iedereen binnen moet zijn, die stempas dus.
Ik weet het, wij moeten die verspreiden. Voor de 29ste moeten mensen hun kiespassen hebben.
Dus nog best vroeg aangezien velen die nog niet hebben.
Is enkel zo dat als ik bible-belt hoor/lees ik dan denk aan regio waar ik woon. Deswege mijn opmerking.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
geloof me, die hebben we
is echt een soort gordel dwars door nederland heen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijbelgordel
[ afbeelding ]
Zijn vriendelijke mensen hoor, en doen erg veel aan liefdadigheid, maar het is niet de groep waar ik tot behoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is enkel zo dat als ik bible-belt hoor/lees ik dan denk aan regio waar ik woon. Deswege mijn opmerking.
Haaaaaaaaaai!quote:
Die van mij:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn plekkie op de schaal volgens kieskompas.
Je wilt niet weten wat daar de vorige keer uitkwamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga Stemwijzer.nl eens doen dan.
Jawel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat daar de vorige keer uitkwam.
Die dingen zeggen toch allemaal wat anders, na gelang de vragen die gesteld worden. Zo heb ik bij de verschillende testen nog geen een keer dezelfde uitkomst gehad. Tot nu toe was het SP, VVD, SGD en PVV gehad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga Stemwijzer.nl eens doen dan.
Correct, maar boeien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Die dingen zeggen toch allemaal wat anders,
Net zo zinloos als een sexualiteit voor keurs test of een geslachts test, je weet toch wie je bent of wat je wiltquote:
Juist ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
een geslachts test, je weet toch wie je bent
Voor de gein ff hun programma opgezocht...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als ze verliezen kunnen ze altijd nog de illuminati de schuld geven.
Dat sloeg op de 2 bovenstaande posts van Schildquote:
Have a good'unquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat sloeg op de 2 bovenstaande posts van Schild.
Maareh, ik ga Varsseveld onveilig maken. Tschüss.
Defensie doet de grens al. Goed geïnfecteerde partij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:46 schreef Schild het volgende:
[..]
Voor de gein ff hun programma opgezocht...![]()
Gratis OV in heel Nederland, gratis internet voor iedereen, gratis post versturen, defensie moet de grenswachten gaan doen, en mensen kunnen op oefenterreinen gaan wonen.
Paupers zoals ikquote:
Geïnformeerde dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Defensie doet de grens al. Goed geïnfecteerde partij.
Geïnfecteerd vond ik in deze context ook wel op zijn plaats.quote:
Nou dan zou het bijna positief klinken als ze met het pro defensie syndroom geïnfecteerd warenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geïnfecteerd vond ik in deze context ook wel op zijn plaats.
Helaas ik dacht aan geïnfecteerd met de anti-defensie lobbyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou dan zou het bijna positief klinken als ze met het pro defensie syndroom geïnfecteerd waren
Mogguhquote:
Ben jij Wanda dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kopje koffie glassenwasser Cobra4?
Goedenavond Lotusssquote:
Nee. Grensbewaker is een defensie taak. Uit reiden dus ;-)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas ik dacht aan geïnfecteerd met de anti-defensie lobby
reiden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Grensbewaker is een defensie taak. Uit reiden dus ;-)
Moest even opzoeken wie Wanda was, want kon de spreuk enkel van het internet.quote:
Dat weet ik, maar geef de mensen de kost die denken dat KMar een politie-onderdeel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Grensbewaker is een defensie taak. Uit reiden dus ;-)
De vewarring komt omdat het een para-militair clubje isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar geef de mensen de kost die denken dat KMar een politie-onderdeel.
Swype, t9, bier.quote:
Zonder paraquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De vewarring komt omdat het een para-militair clubje is
Dan mag hetquote:
Want anders moet ik er nodig geld bij vragenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De vewarring komt omdat het een para-militair clubje is
Ja ik weet dat het geen luchtlandings/mobiele eenheid is, maar bedoelde eigenlijk dat het een op een militaire eenheid lijkende club is.quote:
Ik weet wat paramilitair is. Maar als ik dat was had ik meer verdient.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het geen luchtlandings/mobiele eenheid is, maar bedoelde eigenlijk dat het een op een militaire eenheid lijkende club is.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wie Wanda was, want kon de spreuk enkel van het internet.Maar zou willen dat ik zo'n figuurtje had.
Jaquote:
Whehehe, en ik zie "Slaon Pao", Popie Jopie" en "Koud He" nu ook weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Die had ik dus ook gevonden, en is lang zo leuk niet als kopje koffie glazenwasser in mijn geheugen is blijven hangen.
Wanda heeft wel een typisch midden jaren '80 kapsel
Echt wel!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja
Ik kan nog wel herinneren dat bijna iedereen (zeker de mannen) aan de buis gekluisterd zat te wachten op dit moment.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whehehe, en ik zie "Slaon Pao", Popie Jopie" en "Koud He" nu ook weer.
En toen het Verona werd zakte de kijkcijfers volgens mij heel snel inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel!
Was een record geloof ik. Die laatste aflevering had 5 miljoen + kijkers oid.
Ja lache, zeker als men photos van toen aankijkt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Die had ik dus ook gevonden, en is lang zo leuk niet als kopje koffie glazenwasser in mijn geheugen is blijven hangen.
Wanda heeft wel een typisch midden jaren '80 kapsel
quote:
"You don't seem to want to accept the fact you're dealing with an expert in guerrilla warfare, with a man who's the best, with guns, with knives, with his bare hands. A man who's been trained to ignore pain, ignore weather, to live off the land, to eat things that would make a billy goat puke. In Vietnam his job was to dispose of enemy personnel. To kill! Period! Win by attrition. Well Rambo was the best."quote:
Daarom kwam dat kapsel van Wanda mij ook zo bekend voor. Steunpermanentje en zoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja lache, zeker als men photos van toen aankijkt.Mens wat had ik een kapsel
Ja men had op zijn minste een permanentje, en vaak ook nog eens wat high lights.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom kwam dat kapsel van Wanda mij ook zo bekend voor. Steunpermanentje en zo
Oh, ja, de haarlak, want je moest je haar wél getoupeerd hebben voor je naar de disco gingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja men had op zijn minste een permanentje, en vaak ook nog eens wat high lights.Oh en dan de haarlak niet te vergeten.
OMGquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, de haarlak, want je moest je haar wél getoupeerd hebben voor je naar de disco ging
Voor zo, bon appetitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef -Amber- het volgende:
Maar ik ga even eten halen (Bojangles).
Nog nooit gezien. Is het wat?quote:
Meesterwerk, bovenaan de lijst zetten!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Is het wat?
Ik zit deze te kijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef -Amber- het volgende:
Stil hier. Iedereen tv aan het kijken?
uh, als ie niet over WO1 gaat, kan hij nog niet boven aan de lijstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Meesterwerk, bovenaan de lijst zetten!
Correct, hoezo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef -Amber- het volgende:
m.k jij bent toch ook lid van GEARSOC?
Je hebt me zelf uitgenodigd toen, lange termijn geheugen begint al te lijden onder de jaren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vroeg het me af ivm je post over de G3 Ac op het KCT forum
Ja erugh he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:17 schreef m.k het volgende:
[..]
Je hebt me zelf uitgenodigd toen, lange termijn geheugen begint al te lijden onder de jaren?![]()
Nogaltijd heeft de Nederlandse regering niks geleerd. Als men niet uit het verleden leert, is men verdoemd deze te herhalen.quote:
Yep, Generaal Van Uhm heeft dat laatst nog aangegeven in zijn toespraak voor Ted-Xquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nogaltijd heeft de Nederlandse regering niks geleerd. Als men niet uit het verleden leert, is men verdoemd deze te herhalen.
"De middelen om langs de grebbe een solide verdediging in te richten zijn echter te beperkt. Zuinigheid verhind een krachtige aanpak, zo n de mei dagen van veertig de grebbe linie volstrekt onvoldoende toegerust is, voor de strijd. De stelling worden vooral door de soldaten zelf gebouwd. Gevolg is wel dat ze tijdens de mobilizatie tijd meer grondwerker zijn dan soldaat."
0:12:45
Kan niet vaak genoeg hier gepost wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, Generaal Van Uhm heeft dat laatst nog aangegeven in zijn toespraak voor Ted-X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |