Zeker waar. Maar hoorde Geel nog roepen dat Leerdam en Cabral nog konden bijtekenen eventueel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar als hij niet wil verlengen mag hij voor een mooi bedrag verkocht worden. Hoe je het ook wendt of keert, Cabral is vervangbaar.
Ik hoop dat ze gewoon alsnog allebei bijtekenen. Nuttige spelers voor dit Feyenoord, en kunnen nog een stuk groeien. Daarbij vang je er toch waarschijnlijk niets voor, en je zult zien dat we niet eens een vervanger kunnen halen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar hoorde Geel nog roepen dat Leerdam en Cabral nog konden bijtekenen eventueel.
bij Liverpool verdiende hij 7 miljoen per jaar!!!!!???? Tering zeg.quote:
quote:Middenvelder Jordy Clasie kan woensdag niet meedoen in het oefenduel van Jong Oranje en Jong Italië. De Feyenoorder heeft last van liesklachten. De technische staf besloot geen risico te nemen en Clasie vertrok dinsdag naar huis. Bondscoach Cor Pot roept geen vervanger op en werkt met een zeventienkoppige selectie toe naar de wedstrijd in Leeuwarden.
Clasie is niet de eerste die geblesseerd af moet zeggen bij Jong Oranje. Eerder kon Pot ook al geen beroep doen op Bram Nuytinck, Kelvin Leerdam, Jeffrey Gouweleeuw en Georginio Wijnaldum. Voor hen riep Pot wel vervangers op.
Clasie haakt geblesseerd af bij Jong Oranje
We hebben gelukkig een perfect draaiende aanval met elke positie driedubbel vierdubbel bezet door wereldspelers, dus zo'n cabralletje kunnen we makkelijk missen. Sterker, als je hem niet verkoopt zou ik hem gewoon a la hamdoei in de jeugd flikkeren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leerdam zie ik ook graag blijven.
Cabral niet zo nodig.
Overdrijf niet zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
We hebben gelukkig een perfect draaiende aanval met elke positie driedubbel vierdubbel bezet door wereldspelers, dus zo'n cabralletje kunnen we makkelijk missen. Sterker, als je hem niet verkoopt zou ik hem gewoon a la hamdoei in de jeugd flikkeren.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:59 schreef Maraten het volgende:
Cabral werd op voetbalzone gelinkt aan Espanyol, als hij echt niet wil verlengen gewoon doen.
Vervanger? We hebben zoveel vleugelspelers. Cisse,Schaken,Fernandez,Omar,Manu kunnen allemaal op de vleugelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Alleen voor een goed bedrag en de mogelijkheid een vervanger te halen
We hebben 2 spitsen (Fernandez, Achachbar), 3 buitenspelers (Cabral, El Ab en Schaken) en een speler die eigenlijk geen buitenspeler maar ook geen spits is, en eigenlijk alleen in 4-4-2 enigszins rendeert (Cissé). Te Vrede kan ik niet serieus nemen als speler van het eerste.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Overdrijf niet zoNee als die Noorse Moslim van ManCity gaat draaien zo als we verwachten kunnen we prima zonder Cabral. Bovendien vind ik Cabral een arrogante vervelende blaag.
Oja, Manu leeft ook nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Vervanger? We hebben zoveel vleugelspelers. Cisse,Schaken,Fernandez,Omar,Manu kunnen allemaal op de vleugel
Nee hoor, maar die jongen heeft an sich wel potentie en de aanval is gewoon al te matig. Mochten ze Fernandez of Cissé willen verkopen zeg ik precies hetzelfde: alleen voor een goed bedrag en als er iemand voor terugkomt.quote:
Manu en Goossens toch ook nog. Als Cabral verkocht kan worden, uiteraard voor een riant bedrag, gelijk doen. En investeren in een centrumspits, meerendeel van de aanvallers kan toch op de vleugel uit de voeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
We hebben 2 spitsen (Fernandez, Achachbar), 3 buitenspelers (Cabral, El Ab en Schaken) en een speler die eigenlijk geen buitenspeler maar ook geen spits is, en eigenlijk alleen in 4-4-2 enigszins rendeert (Cissé). Te Vrede kan ik niet serieus nemen als speler van het eerste.
Allemaal functioneren ze matig. No offence, maar als usain je beste aanvaller is dan is er gewoon iets mis. Dan moet je dus gewoon geen speler wegdoen, of dat nu Cabral is of iemand anders, tenzij je zeker een minimaal gelijkwaardige vervanger kunt halen.
Dat moeten we nog maar zienquote:
Goossensquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:10 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Manu en Goossens toch ook nog. Als Cabral verkocht kan worden, uiteraard voor een riant bedrag, gelijk doen. En investeren in een centrumspits, meerendeel van de aanvallers kan toch op de vleugel uit de voeten.
Oké, Cissé en Schaken zijn ook geen wereldwonders. Maar Cabral heeft de minste potentie van allemaal. Hij ziet het echt helemaal niet. En heeft een verrotte attitude. Dus als je dan die Noorse ramadan en Elvis al achter de hand hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar die jongen heeft an sich wel potentie en de aanval is gewoon al te matig. Mochten ze Fernandez of Cissé willen verkopen zeg ik precies hetzelfde: alleen voor een goed bedrag en als er iemand voor terugkomt.
Een goed bedrag? Alles meer dan een tientje is weg ermeequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Alleen voor een goed bedrag en de mogelijkheid een vervanger te halen
Lachen manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een goed bedrag? Alles meer dan een tientje is weg ermee.
Donequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
Plaats even nieuwe plaat.
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:34 schreef inZanity het volgende:
Als je Vangrail Cabral Fernandez ken verkopen meteen doen. Dat er al een club zo gek is om eventueel geld te betalen voor die prutser mag je je handen voor dichtknijpen. Cabral Fernandez zal je missen als kiespijn. Is niks, is ook nooit wat geweest, en zal ook nooit wat worden. Dat is nou typisch zo'n speler die je over een paar jaar opeens ergens bij een laaggeklasseerd eerste divisie clubje op zal zien duiken. Bovendien is t nog een pestventje ook. Heb niet snel een hekel aan een van onze eigen spelers, maar Cabral Fernandez komt daar toch aardig dicht bij in de buurt..
quote:
quote:'Niet vies van mooi avontuur'
ROTTERDAM - Feyenoord-aanvaller Ruben Schaken (30) staat open voor interesse van buitenlandse clubs, op korte of langere termijn. "Ik ben niet vies van een mooi avontuur", zegt hij het nieuwe NUsport-magazine.
Halverwege vorig seizoen besloot Schaken zijn aflopende contract bij Feyenoord te verlengen tot 2014, waarbij de club een optie voor een extra jaar bedong. Op belangstelling uit het buitenland ging hij toen niet in. "Ik vond dat ik hier nog niet klaar was, want ik had pas vier maanden redelijk gepresteerd", zegt Schaken.
"Ik wilde het ongelijk van de critici aantonen en laten zien dat ik de top van Nederland aankan. Ook mijn gezin speelde een rol; ik heb drie kinderen. Ik had geen zin om zomaar m’n hele leven op z’n kop te gooien."
"Voordat ik hier naartoe kwam, kon ik ook al naar buitenlandse clubs. Daar kon ik meer geld verdienen, maar laten we wel wezen: iedereen weet dat je van een Feyenoord-salaris ook een goede boterham kunt eten."
Kun jij na Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi de volgende Feyenoorder in Oranje worden?
"Nee, dat wordt Jordy Clasie. Hij had allang opgeroepen moeten worden. Kwestie van tijd voordat het alsnog gebeurt. Ík mag alleen maar dromen van het Nederlands elftal.''
''Het is niet aan mij om te roepen dat ik daar een kans verdien, al heb ik in het verleden spelers opgeroepen zien worden die minder waren dan ik. Ik kan er dus ook een keer bij komen, dat zou heel mooi zijn."
Alleen jammer, dat Oranje weer een joden enclave begint te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:18 schreef Steven184 het volgende:
De Vrij en BMI gaan trouwens debuut maken morgen voor Oranje, toch weer niet verkeerd.
Kan ook niet anders als je die jodenbank ziet. Mooi dat Johan Derksen (quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Alleen jammer, dat Oranje weer een joden enclave begint te worden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Alleen jammer, dat Oranje weer een joden enclave begint te worden.
Valt toch wel mee? 3 Feyenoorders vs 1 Ajacied. Als je het hebt over oud spelers zit er natuurlijk wel meer van Ajax bij, maar kan eigenlijk zo snel niet bedenken welke oud Feyenoord speler er bij had moeten zitten.quote:Doel
Tim Krul (Newcastle United), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City).
Verdediging
John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Málaga), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Jetro Willems (PSV), Ricardo van Rhijn (Ajax), Nick Viergever (AZ) en Stefan de Vrij (Feyenoord).
Middenveld
Nigel de Jong (Manchester City), Wesley Sneijder (Internazionale), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Urby Emanuelson (AC Milan), Adam Maher (AZ).
Aanval
Ibrahim Afellay (Barcelona), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuijt (Fenerbahçe), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Jeremain Lens (PSV).
Castelen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Valt toch wel mee? 3 Feyenoorders vs 1 Ajacied. Als je het hebt over oud spelers zit er natuurlijk wel meer van Ajax bij, maar kan eigenlijk zo snel niet bedenken welke oud Feyenoord speler er bij had moeten zitten.
Theo Lucius.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Valt toch wel mee? 3 Feyenoorders vs 1 Ajacied. Als je het hebt over oud spelers zit er natuurlijk wel meer van Ajax bij, maar kan eigenlijk zo snel niet bedenken welke oud Feyenoord speler er bij had moeten zitten.
Boateng uiteraard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Heb het meer over Van Gal, Blind, Kluivert..............quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
In totaal (inclusief ex-ajax) tel ik er maar 7. Volgens mij is dat één van de laagste aantallen die ik ooit geteld heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Dat is imo gewoon logisch. Dat was het dream-team van ajax uit de jaren 90 en we kunnen zeggen wat we willen, maar toen was ajax gewoon onderdeel van de wereldtop.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb het meer over Van Gal, Blind, Kluivert..............
Och hij zal best ergens potentie in hebben ben alleen wel benieuwd met wat, namelijk niet met voetbal.. En ik denk niet dat het aan jou is om te bepalen wie ik wel of niet een pestventje vind. Van Persie was inderdaad ook geen lieverdje maar dat komt in m'n ogen niet in de buurt van dat van Cabral. Verder gaat de vergelijking sowieso volledig mank aangzien Cabral niet kan voetballen en Van Persie misschien wel het grootste talent van Nederland was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 05:01 schreef F.M.D. het volgende:
Cabral heeft echt wel potentie om ver te komen. Dat hij een arrogant pestventje zou zijn, valt ook wel mee. Zo een v.Persie was een stuk erger op die leeftijd.
Ik volg hem al vanaf de jeugd en als z'n acties lukken is het een genot om naar te kijken, maar helaas heeft ie er te veel wedstrijden bij zitten waar haast niks lukt. Die ondergrens zal omhoog moeten.
Ik moet daarbij zeggen dat het eigen publiek ook niet erg meehelpt, want hij hoeft bij wijze van spreken maar de bal aan te raken of het gezucht en gekreun op de tribunes begint al.
Doe normaal man idioot.quote:
Weet je wat, ik vergelijk ze gewoon nog een keer: Cabral was ondanks een slechte invalbeurt tegen Kiev nog altijd beter danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind het misselijkmakend om Fernandez te vergelijken met iemand als Cabral.
Ik niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind het misselijkmakend om Fernandez te vergelijken met iemand als Cabral.
Ik kan me eigenlijk best vinden in de selectie van v Gaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In totaal (inclusief ex-ajax) tel ik er maar 7. Volgens mij is dat één van de laagste aantallen die ik ooit geteld heb.
Dus ondanks de enorme ajax-voorkeur die Van Gaal altijd had/heeft, lijkt hij nu idd te gaan voor kwaliteit ipv club associatie.
[..]
Dat is imo gewoon logisch. Dat was het dream-team van ajax uit de jaren 90 en we kunnen zeggen wat we willen, maar toen was ajax gewoon onderdeel van de wereldtop.
Geen idee of die lui ook verstand hebben van voetbal of enkel goede voetballers waren. Dat zal moeten blijken.
ja kloptquote:
Je maakt een grap mag ik hopen. Slechter dan Cabral kan niet. Verder is het totaal niet te vergelijken daar Fernandez tenminste z'n best nog doet en Cabral er zonder uitzondering met de pet naar gooit en het zelfde egoistische pestventje blijft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je wat, ik vergelijk ze gewoon nog een keer: Cabral was ondanks een slechte invalbeurt tegen Kiev nog altijd beter danFernandez
Cabral heeft helemaal geen potentie man, hoe men daar toch altijd bij komt.. En Fernandez is helemaal niet zo slecht, en al helemaal niet de slechtste Feyenoord spits ooit wat een onzin. Ik vind het nogal triest om over een van je eigen spelers te zeggen dat ie een draadje los heeft in z'n bovenkamer enkel omdat ie een of twee keer z'n zelfbeheersing verloor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet.
Of nouja, een matige speler die nog wat potentie heeft en één van de matigste spitsen ooit in een Feyenoord-shirt (en dat is een hele eer) die een draadje los heeft in zijn bovenkamer.
Ik zeg niet dat zij de oorzaak zijn, ik denk alleen dat de combinatie van deze drie voor Fernandez niet de meest ideale is. That's all.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Ja, Schaken en Cissé zorgen ervoor dat Fernandez elke bal van zijn poten laat afspringen en niet kan voetballen. Die man had lekker bij de amateurs moeten blijven ballen.
Al krijg je daar gelijk een seizoen lang schorsing voor zo een vuistslag.
Volgens mij wel. Hij steekt boven iedere eredivisie aanval negatief uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zij de oorzaak zijn, ik denk alleen dat de combinatie van deze drie voor Fernandez niet de meest ideale is. That's all.
In algemene zin is de voorhoede gewoon ruk, Fernandez springt daar volgens mij niet heel negatief bovenuit.
Probleem is dat voor de rest van de aanval in feite hetzelfde geldt. Dus springt hij er niet tussenuit. Alleen Schaken doet het redelijk (ook niet meer dan dat) op het moment.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij steekt boven iedere eredivisie aanval negatief uit.
Inderdaad. Cisse is op links volgens mij niets beter, en in het centrum nog slechter...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:45 schreef Typisch het volgende:
Ik vond Fernandez op links vorig seizoen best aardig.Maar van de 3 sprinters is hij op dit moment het minst succesvol voorin, maar dat is ook niet zo heel gek. Schaken of Cissé hebben in principe maar één directe tegenstander.
Jij vindt het triest dat iemand een harde mening heeft over één van de spelers van Feyenoord, terwijl je zelf het volgende zegt over het karakter van één van die spelers:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Cabral heeft helemaal geen potentie man, hoe men daar toch altijd bij komt.. En Fernandez is helemaal niet zo slecht, en al helemaal niet de slechtste Feyenoord spits ooit wat een onzin. Ik vind het nogal triest om over een van je eigen spelers te zeggen dat ie een draadje los heeft in z'n bovenkamer enkel omdat ie een of twee keer z'n zelfbeheersing verloor.
Ik zie persoonlijk geen verschil tussen jullie 2 oordelen. Beide even hard, beide even ongenuanceerd neergezet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt een grap mag ik hopen. Slechter dan Cabral kan niet. Verder is het totaal niet te vergelijken daar Fernandez tenminste z'n best nog doet en Cabral er zonder uitzondering met de pet naar gooit en het zelfde egoistische pestventje blijft.
Want over iemand zeggen dat ie 'een draadje los heeft in z'n bovenkamer' gaat niet over z'n karakter?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij vindt het triest dat iemand een harde mening heeft over één van de spelers van Feyenoord, terwijl je zelf het volgende zegt over het karakter van één van die spelers:
[..]
Ik zie persoonlijk geen verschil tussen jullie 2 oordelen. Beide even hard, beide even ongenuanceerd neergezet.
Echter oordeel jij over iemands karakter en Caland over iemands talent.
Vraagje; ken jij Cabral persoonlijk?
Dat lijkt me inmiddels wel bewezen, zowel bij Excelsior als Feyenoord sloeg of trapte hij wel een paar keer per seizoen iemand de vernieling in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want over iemand zeggen dat ie 'een draadje los heeft in z'n bovenkamer' gaat niet over z'n karakter?
Oefenwedstrijd tegen Mallorca had hij het ook al aan de stok met een verdediger, die gast heeft gewoon een acceptatiegrens die zo verschrikkelijk laag ligt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me inmiddels wel bewezen, zowel bij Excelsior als Feyenoord sloeg of trapte hij wel een paar keer per seizoen iemand de vernieling in.
Gelukkig spelen ze beiden op dezelfde drukbezette positie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:59 schreef inZanity het volgende:
En over dat Nederlands elftal. Het is altijd zo dat Ajax spelers veel eerder opgeroepen worden dan Feyenoorders. Dat is altijd al zo geweest. Eerst wordt er gekeken of er bij Ajax wat rondloopt, dan in de rest van Nederland, en dan komt men misschien een keertje bij Feyenoord uit. En dan denk je zeker dat het nu opeens gaat veranderen met die mega Ajaxkliek? Vergeet het maar. Sterker nog de eerste tekenen zijn alweer daar. Zo'n Van Rijn wordt na een handvol wedstrijden meteen opgeroepen en Clasie mag na een heel seizoen buitengewoon goed te hebben gespeeld(plus Excelsior) lekker thuis blijven.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Cabral heeft helemaal geen potentie man, hoe men daar toch altijd bij komt.. En Fernandez is helemaal niet zo slecht, en al helemaal niet de slechtste Feyenoord spits ooit wat een onzin. Ik vind het nogal triest om over een van je eigen spelers te zeggen dat ie een draadje los heeft in z'n bovenkamer enkel omdat ie een of twee keer z'n zelfbeheersing verloor.
Normaal blijven dat soort type's hangen in het zondag elftal van El Maghrab ofzo. Eigenlijk onbegrijpelijk dat Fernandez het tot Feyenoord 1 geschopt (haha) heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd tegen Mallorca had hij het ook al aan de stok met een verdediger, die gast heeft gewoon een acceptatiegrens die zo verschrikkelijk laag ligt.
Niet volgens de boeken van mijn opleiding, maar goed. Je ziet de hypocrisie niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want over iemand zeggen dat ie 'een draadje los heeft in z'n bovenkamer' gaat niet over z'n karakter?
Hadden ze bij Cabral moeten doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het is triest en ongepast zodra een ander iets zegt over jou of over een willekeurige speler, maar jij mag iedereen voor idioot uitmaken en spelers uitkotsen.
11 wedstrijden geschorst zijn in je eerste seizoen
Nog altijd beter dan het stelselmatige wangedrag van meneer Cabral.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me inmiddels wel bewezen, zowel bij Excelsior als Feyenoord sloeg of trapte hij wel een paar keer per seizoen iemand de vernieling in.
Ik zie jou voor me als een kwijlende verstandelijk gehandicapte wonend in begeleid woongroep en met een IQ die de twee cijfers nog niet eens haalt, so what?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik zie jou echt zo voor me als een kalende bouwvakker van 40, wonend in sociale verhuur in een achterstandsbuurt en met een IQ van rond 75.
Clasie is slechts een voorbeeldje. BMI en De Vrij waren misschien een nog beter voorbeeld. Overigens is de bezetting van een positie natuurlijk een onzinargument als je een prutser als Strootman voor je hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Gelukkig spelen ze beiden op dezelfde drukbezette positie.
Want?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk onbegrijpelijk dat Fernandez het tot Feyenoord 1 geschopt (haha) heeft.
twitter:Feyenoord_news twitterde op woensdag 15-08-2012 om 13:30:01Immers blijft rustig: Ik had al op vier treffers kunnen staan #FCUtrecht #Kiev #Feyenoord http://t.co/IdmOfp15 reageer retweet
Wat HMF mij zei: Hij staat altijd op de juiste plek. Geef het tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
twitter:Feyenoord_news twitterde op woensdag 15-08-2012 om 13:30:01Immers blijft rustig: Ik had al op vier treffers kunnen staan #FCUtrecht #Kiev #Feyenoord http://t.co/IdmOfp15 reageer retweet
Wat heeft Strootman met Ajax te maken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hadden ze bij Cabral moeten doen
[..]
Nog altijd beter dan het stelselmatige wangedrag van meneer Cabral.
[..]
Ik zie jou voor me als een kwijlende verstandelijk gehandicapte wonend in begeleid woongroep en met een IQ die de twee cijfers nog niet eens haalt, so what?
[..]
Clasie is slechts een voorbeeldje. BMI en De Vrij waren misschien een nog beter voorbeeld. Overigens is de bezetting van een positie natuurlijk een onzinargument als je een prutser als Strootman voor je hebt.
Waar zeg ik dat Strootman iets met Ajax te maken heeft?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat heeft Strootman met Ajax te maken?
En Fernandez is inderdaad Feyenoord onwaardig. Een schande dat hij nog in de basis staat. Hopelijk is Achahbar weer snel fit, dan is het een kwestie van tijd dat we Fernandez nooit meer zien in Feyenoord shirt.
Hij is geblesseerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef Siyara het volgende:
Schijnt dat Everton interesse heeft in Guidetti
Komt wel goed met Immersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
Ja. Niet opstellen. Of Cabral. Achabar en dan Cisse op links. Desnoods met 10 man spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. En dan nog, heb jij een betere optie?
Come on John!quote:Feyenoord krijgt concurrentie van Everton in de race om de diensten van John Guidetti. De 'Toffees' verkochten onlangs Jack Rodwell aan de 'Citizens' en spraken daarbij ook over meerdere spelers die de omgekeerde weg zouden kunnen bewandelen.
Eén daarvan is spits Guidetti, meldt The Daily Mail. Vorig seizoen werd de Zweed verhuurd aan Feyenoord, waar hij met twintig treffers bijzonder succesvol was. De Rotterdammers willen graag nog een puntspeler aan de selectie toevoegen en hopen daarbij opnieuw op Guidetti.
Everton-manager David Moyes heeft dezelfde hoop als Feyenoord. Guidetti kwam ter sprake bij de onderhandelingen over Rodwell. Moyes heeft daarnaast interesse in verdediger Dedryck Boyata en middenvelder Adam Johnson. Boyata werd vorig seizoen verhuurd aan Bolton Wanderers, terwijl Johnson in de hiërarchie is afgegleden.
voetbalprimeur.nl
Nogmaals: Achahbar is er nog lang niet klaar voor. We hebben geen topspits in huis, we hebben geen geld en we hebben voor de rest enkel jonge spitsen die er nog láng niet klaar voor zijn. Dan hebben we met Fernandez een prima oplossing in huis, daar het voor Eredivisie begrippen een prima spits is. Mocht er dan alsnog een spits bij komen die beduidend beter is (bijv. Guidetti) dan zal Fernandez vanzelf naar de bank verwezen worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Niet opstellen. Of Cabral. Achabar en dan Cisse op links. Desnoods met 10 man spelen.
komt vanzelf goed. Schaken had hem kunnen "verlossen" door die ene bal breed te geven zondag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben er nog niet zo zeker van. Ik denk dat het niet te lang moet gaan duren voor ie gaat scoren, hoe langer het duurt voordat ie scoort hoe moeilijker het gaat worden. Beetje vergelijkbaar met Guidetti.quote:
Hij had zichzelf kunnen verlossen door die bal er gewoon in te schieten toen ie de keeper voorbij wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt vanzelf goed. Schaken had hem kunnen "verlossen" door die ene bal breed te geven zondag.
Klopt ook. En denk dat daarom Schaken die bal niet af gafquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:00 schreef inZanity het volgende:
Hij had zichzelf kunnen verlossen door die bal er gewoon in te schieten toen ie de keeper voorbij was
nextquote:Eén daarvan is spits Guidetti, meldt The Daily Mail. Vorig seizoen werd de Zweed verhuurd aan Feyenoord, waar hij met twintig treffers bijzonder succesvol was. De Rotterdammers willen graag nog een puntspeler aan de selectie toevoegen en hopen daarbij opnieuw op Guidetti.
Ten tijde van het aantrekken van Mathijssen was je nog van mening dat er ruimte was om ook een spits aan te trekken..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: Achahbar is er nog lang niet klaar voor. We hebben geen topspits in huis, we hebben geen geld en we hebben voor de rest enkel jonge spitsen die er nog láng niet klaar voor zijn. Dan hebben we met Fernandez een prima oplossing in huis, daar het voor Eredivisie begrippen een prima spits is. Mocht er dan alsnog een spits bij komen die beduidend beter is (bijv. Guidetti) dan zal Fernandez vanzelf naar de bank verwezen worden.
schaken had hem niet eens gezien..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klopt ook. En denk dat daarom Schaken die bal niet af gaf
Ja dat ben ik nog steeds. Hoezoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten tijde van het aantrekken van Mathijssen was je nog van mening dat er ruimte was om ook een spits aan te trekken..
Valt ook wel mee. Alleen bovenin(top, subtop) en bij Roda hebben ze een betere spits. Maar vergeet niet dat die clubs allemaal stuk voor stuk véél meer geld te besteden hebben. De rest is allemaal minder of op z'n minst gelijkwaardig. begrijp me niet verkeerd ik vind Fernandez ook geen geweldenaar, maar het is ook geen prutser. Met Fernandez beschik je gewoon over een redelijke Eredivisiespits, die er normaal gesproken 10-15 inlegt in een heel seizoen. Als we nou tig miljoen te besteden hadden dan begreep ik de kritiek. Maar we hebben momenteel gewoon niks beters en ook niet de middelen om écht iets beduidend beters te vinden. Overigens word het belang van een veelscorende spits ook nog weleens overschat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fernandez is voor eredivisie begrippen helemaal geen prima spits. Serieus, pak eens de eindrangschikking van vorig seizoen erbij en ga dan eens per club Fernandez vergelijken met spits daar. Je moet echt een tering-eind naar beneden voordat je Fernandez de voorkeur geeft.
Omdat je daarboven zegt dat we geen geld hebben om een spits aan te trekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nog steeds. Hoezo
[..]
Valt ook wel mee. Alleen bovenin(top, subtop) en bij Roda hebben ze een betere spits. Maar vergeet niet dat die clubs allemaal stuk voor stuk véél meer geld te besteden hebben. De rest is allemaal minder of op z'n minst gelijkwaardig. begrijp me niet verkeerd ik vind Fernandez ook geen geweldenaar, maar het is ook geen prutser. Met Fernandez beschik je gewoon over een redelijke Eredivisiespits, die er normaal gesproken 10-15 inlegt in een heel seizoen. Als we nou tig miljoen te besteden hadden dan begreep ik de kritiek. Maar we hebben momenteel gewoon niks beters en ook niet de middelen om écht iets beduidend beters te vinden. Overigens word het belang van een veelscorende spits ook nog weleens overschat.
En mij irriteren door kansen te verknallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:28 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk kan hij gewoon helemaal niks, alleen hard rennen, slaan en schoppen.
Ik zeg dat we geen geld hebben. We hebben echter wel een bescheiden budget om eventueel een goede spits van te kunnen halen, dan moet ie echter wel beduidend beter zijn dan een Fernandez en dat is nog best lastig om te vinden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je daarboven zegt dat we geen geld hebben om een spits aan te trekken.
Utrecht en Heracles betere spitsen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je daarboven zegt dat we geen geld hebben om een spits aan te trekken.
En er zijn nog veel meer clubs die een betere spits hebben. Maar goed, zelfs als volgens jou alleen top en subtop (middenmoot clubjes als Utrecht en Heracles hebben ook VEEL betere spitsen rondlopen..), dan is Fernandez dus alsnog geen prima eredivisiespits voor Feyenoord, omdat wij moeten concurreren met die top en subtop ploegen.
Omdat hij er vorig jaar ook een aantal in geschopt heeft misschien? Als ik me niet vergis heeft hij er vorig jaar zeven of 8 in gelegd. Terwijl ie het halve seizoen geschorst was en de rest vaak geen hele wedstrijd heeft gespeeld of als buitenspeler speelde.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En waarom legt hij er nou "normaal gesproken" 10 tot 15 in per seizoen?Hij heeft er 1 keer 10 gemaakt bij excelsior, wat nog veel makkelijker is voor hem ook omdat ze vanuit de counter de bal naar voren peren kan ie er lekker achteraan sprinten. Het enige waar je zeker van bent bij Fernadez is dat hij 10 tot 15 wedstrijden per seizoen is geschorst.
Achahbar gaat het ook wel redden. Alleen nu nog niet. Als je die nu een basisplaats gaat geven (en ook nog eens tegen de 40 wedsrijden laat spelen) maak je zo'n jongen kapot. Het is eigenlijk al erg genoeg dat ie nu al bij de selectie zit. Die jongen had je misschien dit jaar of volgend jaar eens een keertje voorzichtig aan Excelsior moeten verhuren, helaas zit dat er door onze smal bezette spitspositie niet in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef Grifte het volgende:
Ik denk wel dat Achahbar het kan redden, zijn techniek is echt goed. Heeft ook nog een eigen actie, en kan best een bal vasthouden. Fysiek wel heel erg licht, maargoed met Fernandez schiet je ook geen flikker op, geef dan maar liever iemand met potentie de kans.
Die 10-15 goals moet ik ook nog maar zien, misschien als ie de penalties mag nemen.
Maar ik had het dan ook over de competitie. Daar is het belang van een veelscorende spits overschat. Tuurlijk is het handig om een spits te hebben die er 30 inschiet maar het is nou ook weer geen noodzaak ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En oh ja, het belang van een veelscorende spits was dit seizoen al 2.1 miljoen Euro extra geweest + een kans voor de poulefase CL...
Jij zegt dat ze bij NL een voorkeur hebebn naar Ajax spelers. En vervolgens kom je met een vergelijking tussen een rechtsback van Ajax tegenover een middenvelder van Feyenoord. En daarna met vergelijking tussen een middenvelder van PSV en een middenvelder van Feyenoord. Niet echt overtuigend.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Strootman iets met Ajax te maken heeft?
Achahbar kan het niveau nog lang niet aan man. Zou eigenlijk een jaartje verhuurt moeten worden aan Excelsior ofzo. Ik kan je nu al vertellen dat Fernandez er sowieso (veel) meer zou maken dan Achahbar als je die in de spits zou zetten.
Gerndt is ook echt een goede spits. Mochten willen dat die voor Feyenoord speelde.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind Mulenga wel echt aanzienlijk beter dan Fernandez, al is dat niet heel moeilijk.
Één en al matigheid die man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gerndt is ook echt een goede spits. Mochten willen dat die voor Feyenoord speelde.
Dit mag je toch wel even uitleggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:
Overigens word het belang van een veelscorende spits ook nog weleens overschat.
Nee hoor. Dat is dus echt een speler die er minstens 10 tot 15 gaat maken dit seizoen.quote:
Veel gezeik vorig jaar. Iedereen ziet dat die gozer wel kan voetballen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was, dan had hij er allang meer gemaakt daar.
Had er in 22 wedstrijden 7 gescoord. En de aanvoer is nagenoeg hetzelfde als vorig seizoenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel gezeik vorig jaar. Iedereen ziet dat die gozer wel kan voetballen.
Misschien bij het rugby. Ik ving bijna een schot van hem op zondag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is dus echt een speler die er minstens 10 tot 15 gaat maken dit seizoen.
Scheelde weinig of hij was 6 maanden de bak ingegaan. Speelt niet echt lekker, lijkt me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had er in 22 wedstrijden 7 gescoord. En de aanvoer is nagenoeg hetzelfde als vorig seizoen
Eens. Nu volg ik lang niet al die kleine clubjes, maar van de spelers die ik ken uit de eredivisie vind ik Fernandez wel 1 van de allerslechtste.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar goed, laten we Gerndt buiten beschouwing heeft Herecles Everton/Armenteros en Utrecht Mulenga.
Van Utrecht zou ik ook nog liever Demouge en fukking de Kogel willen ipv Fernandez
Mulenga is gewoon een topsspits voor de Eredivisie. Alleen erg blessuregevoelig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef Steven184 het volgende:
Fernandez is geen topspits, maar Gerndt of Mulenga beter noemen..jezus die missen pas kansen.
Tevens is Fernandez gehaald om zijn snelheid en wat dat betreft vind ik hem een bruikbare spits voor Feyenoord, enkel niet als eerste spits.
Ik zie best veel wedstrijden van beide ploegen en Gerndt en Mulenga zijn gewoon beter. Stukken beter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef Steven184 het volgende:
Fernandez is geen topspits, maar Gerndt of Mulenga beter noemen..jezus die missen pas kansen.
Tevens is Fernandez gehaald om zijn snelheid en wat dat betreft vind ik hem een bruikbare spits voor Feyenoord, enkel niet als eerste spits.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gerndt is ook echt een goede spits. Mochten willen dat die voor Feyenoord speelde.
Dat het helemaal niet zo belangrijk is om een veel scorende spits te hebben. Het is handig om te hebben maar geen noodzaak, zeker als de rest van de selectie dat moeiteloos opvangt(nou is dat bij Feyenoord niet bepaald het geval, maar toch). Een kampioen levert volgens mij veel vaker niet dan wel de topscorer, en andersom spelen de topscorers vaak niet eens bij de een topclub en vaak genoeg niet eens bij een hooggeklasseerde ploeg. De top 3 van de topscorerslijst van afgelopen seizoen bijvoorbeeld speelden bij achtereenvolgens de nummer 5, nummer 6 en nummer 10. Die van het jaar ervoor zelfs bij de nummer 11, de nummer 7 en de nummer 6. Nog een voorbeeld bij Ajax dat de afgelopen seizoenen twee keer kampioen is geworden heeft de topscorer er beiden keren maar 13 gemaakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dit mag je toch wel even uitleggen.
Zoals Caland al terecht opmerkte, als Fernandez geen veelscorende spits is, wat is ie dan wel? Want voor de rest kan hij ook helemaal niks.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Fernandez is als ie geschorst is nog beter man.
[..]
Dat het helemaal niet zo belangrijk is om een veel scorende spits te hebben. Het is handig om te hebben maar geen noodzaak, zeker als de rest van de selectie dat moeiteloos opvangt(nou is dat bij Feyenoord niet bepaald het geval, maar toch). Een kampioen levert volgens mij veel vaker niet dan wel de topscorer, en andersom spelen de topscorers vaak niet eens bij de een topclub en vaak genoeg niet eens bij een hooggeklasseerde ploeg. De top 3 van de topscorerslijst van afgelopen seizoen bijvoorbeeld speelden bij achtereenvolgens de nummer 5, nummer 6 en nummer 10. Die van het jaar ervoor zelfs bij de nummer 11, de nummer 7 en de nummer 6. Nog een voorbeeld bij Ajax dat de afgelopen seizoenen twee keer kampioen is geworden heeft de topscorer er beiden keren maar 13 gemaakt.
Everton is een redelijk spitsje voor een club als Heracles maar niet beter dan Fernandez, vooruit om je tegemoet te komen zou ik ze als gelijkwaardig beschouwen. Armenteros beter dan Fernandez? Als je nou van één spits weet dat ie nooit scoort is het Arementeros welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar goed, laten we Gerndt buiten beschouwing heeft Herecles Everton/Armenteros en Utrecht Mulenga.
Van Utrecht zou ik ook nog liever Demouge en fukking de Kogel willen ipv Fernandez
Wat ik misschien al duizend keer aangegeven heb?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoals Caland al terecht opmerkte, als Fernandez geen veelscorende spits is, wat is ie dan wel? Want voor de rest kan hij ook helemaal niks.
Net als heel De Kuip een groot relvak.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef The_Groove het volgende:
Wat is V voor een vak in de Kuip? Ga met schoonfamilie mee binnenkort een keertje
Gewoon zitten, je mond houden, en lekker voetbal kijken!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef The_Groove het volgende:
Wat is V voor een vak in de Kuip? Ga met schoonfamilie mee binnenkort een keertje
Ja want we hebben geld overquote:De Eredivisie dreigt een groot talent mis te lopen. Oscar Hiljemark stond of staat in de belangstelling van Ajax en Feyenoord, maar lijkt te kiezen voor een Frans avontuur. Als Stade Rennes Yann M’Vila kwijtraakt, dan heeft het de Zweed op het oog om hem op te volgen. De twintigjarige controleur van IF Elfsborg kost slechts tweeënhalf miljoen euro en werd zelfs genoemd bij topclubs als Barcelona, Arsenal en Manchester United.
Nog een middenvelderquote:
Zeg, probeer gewoon inhoudelijk op m'n posts in te gaan en hou dit soort opmerkingen voor je of hou gewoon je bek.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zeg, probeer gewoon inhoudelijk op posts in te gaan of hou gewoon je bek.
Had je in het uitvak moeten gaan zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
Tegen Kiev heb ik trouwens nog wat boze blikken mijn kant op gehad: op vak N stelt men het niet op prijs als je roept: godvertiefus wat lopen die twee kankernegers daar te kloten (kans Cisse/Fernandez)
Hij neemt z'n schoonmoeder mee, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Net als heel De Kuip een groot relvak.
Tussen die SS-Polen zou ik niet echt veilig staan denk ik...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Had je in het uitvak moeten gaan zitten.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
Tegen Kiev heb ik trouwens nog wat boze blikken mijn kant op gehad: op vak N stelt men het niet op prijs als je roept: godvertiefus wat lopen die twee kankernegers daar te kloten (kans Cisse/Fernandez)
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tussen die SS-Polen zou ik niet echt veilig staan denk ik...
quote:Excelsior huurt Steenvoorden van Feyenoord
Matthew Steenvoorden speelt dit seizoen voor Excelsior, meldt die club op zijn website. De 19-jarige verdediger wordt voor een jaar gehuurd van Feyenoord. Bij Excelsior krijgt hij de kans om ervaring op te doen in het eerste elftal.
Niks. Net zoals bij die binnenlandse transfer van Basto toen, kreeg Feyenoord geen opleidiningsvergoeding. Of er moet tijdens de transfer een doorkooppercentage ofzo afgesproken zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef Grifte het volgende:
30m is transfersom, wat levert dit ons op?
Ze krijgen wel een vergoedingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Niks. Net zoals bij die binnenlandse transfer van Basto toen, kreeg Feyenoord geen opleidiningsvergoeding. Of er moet tijdens de transfer een doorkooppercentage ofzo afgesproken zijn.
Binnenlands geldt alleen binnen Nederland.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Niks. Net zoals bij die binnenlandse transfer van Basto toen, kreeg Feyenoord geen opleidiningsvergoeding. Of er moet tijdens de transfer een doorkooppercentage ofzo afgesproken zijn.
Bruno Basto leverde dan ook niet zo veel op, naast het feit dat ik me niet kan herinneren dat wij hem ooit hebben opgeleid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Piles het volgende:
Kunnen we Mathijsen ruilen binnen 7 dagen als we de bon nog hebben?
Het wordt echt een De Clerretje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Piles het volgende:
Kunnen we Mathijsen ruilen binnen 7 dagen als we de bon nog hebben?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het wordt echt een De Clerretje.
Hoe is het met je topspits Fernandez? Heeft hij al meegespeeld dit seizoen, want ik heb hem nog niet gezien.quote:
Moet je aan hem vragen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe is het met je topspits Fernandez?
Als voorzitter van de Fernandez fapnclub heb je toch wel dagelijks contact met Gy'?quote:
Ik vind Mathijsen verdedigend niet echt goed vanavond, en opbouwend geeft hij alleen balletjes breed tot nu toe.quote:
Heb jij een betere optie? Te Vrede maar opstellen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als voorzitter van de Fernandez fapnclub heb je toch wel dagelijks contact met Gy'?
Oh dat. Zit niet te kijken naar die onzin. Moet je ook niet serieus nemen joh die nietszeggende oefeninterlands. Mathijsen gaat gewoon bazig doen bij Feyenoord, let maar op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Mathijsen verdedigend niet echt goed vanavond, en opbouwend geeft hij alleen balletjes breed tot nu toe.
Had hij dat dan nodig?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Boeie, ondertussen doet hij wel wedstrijdritme op.
Hoezo? Joris van Benthemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Caland het volgende:
De woordvoerder van Feyenoord zegt dat we geen geld voor Van Persie krijgen. Ergens ben ik bang dat de juridische afdeling weer een blunder maakt, aangezien je dergelijke gelden moet claimen bij de UEFA.
Joris 'Luc heeft zelf dat contract getekend' van Benthem toch?quote:
Hij ja. Puike kerel. Kan niet anders dat hij cum laude is afgestudeerd en Meester in de rechten is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Joris 'Luc heeft zelf dat contract getekend' van Benthem toch?
Heb je je zonnebril afgedaan dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Merkie het volgende:
Even serieus, ik zie BMI in 2 minuten tijd 2x een geweldige pass geven waaruit doelpunten vallen. Lekkah.
1-1 was een veel mooiere pass. Soortgelijk wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
De 2-1 was iig mooi werk van BMI, 1-1 dus niet meegekregen. Vergelijkbaar?
Mooie dieptepass op Robben die uiteindelijk de assist geeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zelfde perfecte pass op Robben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
75% van de opleidingsvergoeding toch? of hoe werkt dat nu aangezien arsenal zelf recht heeft op 20% vd opleidingsvergoedingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef Grifte het volgende:
30m is transfersom, wat levert dit ons op?
Ik denk dat z'n moeder ze schrijftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef NJ het volgende:
Wat een geweldige stukjes staan er elke keer weer op doe site!.
Ik wist dus ook beter.quote:Bruno is op zijn plek bij Oranje
In alle reportages in aanloop naar de oefenwedstrijd Belgie-Nederland is er aandacht voor zijn selectie die door de sportjournalisten als zeer verrassend word beschouwd. De lezer van BrunoMartinsIndi.com weet echter wel beter.
Ook al zegt hij het zelf, natuurlijk doet een bondscoach dat niet, dat zou onprofessioneel zijn. Gelukkig maakt het voor BMI niet uit waar de bondscoach zich op baseert, hij hoort sowieso in Oranje.quote:Volgens de journalisten zijn de optredens van Bruno tegen Dynamo Kiev doorslaggevend geweest in de keuze van de bondscoach. De redactie van BrunoMartinsIndi.com denkt echter dat het eerder zijn constante prestaties bij Feyenoord 1 in de afgelopen twee seizoenen zijn geweest en zijn fantastische optredens in Jong Oranje. Een bondscoach maakt natuurlijk geen keuzes op basis van 2 wedstrijden.
Als je naast zo veel talent ook nog de juiste mentaliteit, én leiderschapskwaliteiten bezit... geen wonder dat Oranje faalde op het EK zonder Bruno Martins Indi.quote:Belangrijk voor het team
Afgelopen seizoen groeide Bruno in zijn rol als verlengstuk van trainer Ronald Koeman in het veld. Als taakbewuste speler is hij zich ervan bewust hoe belangrijk dit is en daarmee zeer belangrijk voor het hechte team dat Feyenoord weer is. Iets wat zeker op het EK bij Oranje ontbrak.
Dat was een fout van Nigel de Jong hoor.quote:
Die andere, die pass... Kwam geen goal uit, maar de pass was op zn minst 'opmerkelijk'quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was een fout van Nigel de Jong hoor.
Ik bedoelde die voorzet op Mertens daar een minuutje voorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was een fout van Nigel de Jong hoor.
Nou...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Man, Bruno Martins Indi speelt beter linksback dan die PSV tiener.
Die laatste was overduidelijk de fout van die jood. Die van de jong kun je de Vrij ook niet aanrekenen. Maar toch is het niet heel overtuigend. 3 doelpunten in 5 minuten tegen een poepteam, wtfquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee joh, ik vind dat je de Feyenoord verdedigers weinig kunt verwijten.
4-2 ondertussen.
Belgie is alles behalve een poepteam, die gaan gewoon het WK halen, mark my words!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die laatste was overduidelijk de fout van die jood. Die van de jong kun je de Vrij ook niet aanrekenen. Maar toch is het niet heel overtuigend. 3 doelpunten in 5 minuten tegen een poepteam, wtf
2x een blunder van Stekelenburg en een blunder van De Jong.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die laatste was overduidelijk de fout van die jood. Die van de jong kun je de Vrij ook niet aanrekenen. Maar toch is het niet heel overtuigend. 3 doelpunten in 5 minuten tegen een poepteam, wtf
Oh, dat zal heus. Ze hebben ook ongelooflijk veel individuele kwaliteiten momenteel, maar het is natuurlijk geen Spanje, Portugal, Italie, Duitsland oid. Daar hadden we nu 8-2 achtergestaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Belgie is alles behalve een poepteam, die gaan gewoon het WK halen, mark my words!
Dit ja. Er is geen enkele tegen goal waar de vrij of BMI fout zat, ze stikken naar die "journalisten"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Cara het volgende:
Godverdegodverdegodver de commentator is al begonnen hoor met verdediging van de eredivisie. kanker nou toch een eind op man. Fout bij goal 2: Nigel de Jong Fout bij goal 3: Stekelenburg, Fout bij goal 4: Lens
en dan gvd morgen de krantenkoppen al, defensie 2e helft te jong en onervaren![]()
krijg toch de tyfus riooljournalisten
Ik zeg Jordy Clasie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef mega-worstje het volgende:
Ook dat van gaal nigel 90 minuten geeftdas echt belachelijk. Die heeft heelde wedstrijd niks goed gedaan
Ik denk dat De Jong alsnog een van de spelers is die het meest zeker zal zijn van zijn basisplaats. Denk dat Strootman en Clasie op korte termijn de reserveplek mogen uitvechten, duurt voorlopig nog wel even voor Clasie een basisplek krijgt. Jammer voor hem opzich dat Nederland terug is gegaan op 1 controleur.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef PIETR het volgende:
heerlijke nederlaag dit voor die moordenaar, narcist en tyfusjood Blind.
Weer als vanouds haten op het Nederlands Elftal.quote:
En dit geeft helaas weer waar het NL-elftal momenteel staat in de wereldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nog geen internationale top, maar ze kunnen heel aardig aanhaken in dit Oranje.
Tja. We hebben al jaren geen wereldverdediging natuurlijk, en steek is gewoon geen wereldkeeper.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Van Gaal nu Clasie wel oproept.
Persoonlijk vond ik BMI redelijk goed spelen, De Vrij wat minder. Maar beide zijn debutanten, dus het zij ze vergeven. Geef ze de tijd om te groeien in die rol.
[..]
En dit geeft helaas weer waar het NL-elftal momenteel staat in de wereld
"we" als in NL of Feyenoord?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Tja. We hebben al jaren geen wereldverdediging natuurlijk, en steek is gewoon geen wereldkeeper.
Middenveld en aanval zijn gewoon erg goed, maar te veel spelers die uit vorm zijn en te weinig vernieuwing waardoor de chemie een beetje op is. Als de jonge jongens goed aan kunnen haken heb je over 2 jaar weer gewoon een goed team lopen, al denk ik dat sommige spelers ook net iets over de top gaan geraken.
Ik vond dat Derksen daar wel een punt mee had hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
Boeiend dat oranje met die moordenaar op de bank.
Indi en De Vrij hebben toch maar mooi hun debuut gemaakt, Clasie is de volgende. En Fer en Wijnaldum waren lekker bij Jong Oranje aan het ballen.
Waarover?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond dat Derksen daar wel een punt mee had hoor.
Dat de KNVB een bewijs van goed gedrag zou moeten eisen voor de technische functies. Hadden ze dat gedaan, was Kluivert nooit aangenomen.quote:
Denk dat die moordenaar wel een VOG krijgt voor die functie. Maar ik ben het wel met Derksen eens wat dat betreft. Zo'n verrotte persoonlijkheid zou eigenlijk nooit een dergelijke functie moeten bekleden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat de KNVB een bewijs van goed gedrag zou moeten eisen voor de technische functies. Hadden ze dat gedaan, was Kluivert nooit aangenomen.
Ik denk over Kluivert en zijn verleden.quote:
In deze doelde ik op Nederland, waarmee ik bedoel te zeggen dat je over pakweg 4 jaar waarschijnlijk een sterkere verdedinging hebt dan we de afgelopen 6 jaar hebben gehad. De Vrij vindt ik zéker Oranje-materie en denk ook dat hij hierna direct naar een net-niet-club vertrekt, lees Arsenal, Tottenham, Liverpool, Valencia, Roma etc. Het station Aston Villa kan hij denk ik overslaan. Voor BMI ben ik daar minder van overtuigd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"we" als in NL of Feyenoord?
Voor beide moet ik je uiteraard gelijk geven, helaas. Dat heeft vorig seizoen en het EK maar al te duidelijk gemaakt
Neemt niet weg dat het feit dat 2 jonge debutanten zo makkelijk aan kunnen haken bij dit "grote" Nederland gewoon te triest voor woorden is. Een groot gedeelte van dit elftal heeft goddomme de finale gespeeld in Zuid-Afrika.
Niet alles baseren op 1 wedstrijd manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Slobeend het volgende:
De Vrij had het wel moeilijk met Lukaku, maar die kerel is ook super sterk. Verder deed BMI het goed, maar je ziet toch dat het geen linksback is. En Mathijssen viel vies tegen, hadden we die maar nooit gehaald.
Lukaku is gewoon een monster. Met hem in Feyenoord 1 doe je gewoon absoluut mee om het kampioenschap. Dat veranderd nog wel tegen de tijd dat De Vrij fysiek ook sterker is en wat meer ervaring op niveau heeft. Zodra Lukaku dat fysieke voordeel niet meer heeft betwijfel ik of hij de top aankan. Zou me niet verbazen als hij Chelsea door de achterdeur verlaat en nooit meer een club van dergelijk niveau vindt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Slobeend het volgende:
De Vrij had het wel moeilijk met Lukaku, maar die kerel is ook super sterk. Verder deed BMI het goed, maar je ziet toch dat het geen linksback is. En Mathijssen viel vies tegen, hadden we die maar nooit gehaald.
Klopt, ik zal nog proberen geduld hebben met Mathijsen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet alles baseren op 1 wedstrijd man
Is hij te koop dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lukaku is gewoon een monster. Met hem in Feyenoord 1 doe je gewoon absoluut mee om het kampioenschap. Dat veranderd nog wel tegen de tijd dat De Vrij fysiek ook sterker is en wat meer ervaring op niveau heeft. Zodra Lukaku dat fysieke voordeel niet meer heeft betwijfel ik of hij de top aankan. Zou me niet verbazen als hij Chelsea door de achterdeur verlaat en nooit meer een club van dergelijk niveau vindt.
Laten we hopen dat de bondscoach(es) De Vrij, BMI en Clasie blijven selecteren en dat Feyenoord Europees blijft spelen, zodat de heren kunnen blijven ontwikkelen. Kunnen dan een hele goede duit opleveren voor Feyenoordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
In deze doelde ik op Nederland, waarmee ik bedoel te zeggen dat je over pakweg 4 jaar waarschijnlijk een sterkere verdedinging hebt dan we de afgelopen 6 jaar hebben gehad. De Vrij vindt ik zéker Oranje-materie en denk ook dat hij hierna direct naar een net-niet-club vertrekt, lees Arsenal, Tottenham, Liverpool, Valencia, Roma etc. Het station Aston Villa kan hij denk ik overslaan. Voor BMI ben ik daar minder van overtuigd.
Da's toch niet slecht voor een verdediger?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens scoort matthijssen in de afgelopen 15 seizoenen 1 doelpunt per 25,3 wedstrijden, met een uitschieter naar een whopping 3 doelpunten in 1 seizoen (willem 2 2003/2004)
Dat zijn best wel kutstatistieken voor een spits.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens scoort matthijssen in de afgelopen 15 seizoenen 1 doelpunt per 25,3 wedstrijden, met een uitschieter naar een whopping 3 doelpunten in 1 seizoen (willem 2 2003/2004)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Droomdebuut van Bruno bij Oranje
Wat een droomdebuut van Bruno Martins Indi bij Oranje. Invallen bij een zwalkend Nederlands Elftal dat tegen een achterstaand aankeek bij Belgie dat al sinds 2002 zich niet meer voor een eindtoernooi wist te kwalificeren. Maar door aan de basis te staan van twee doelpunten draaide Bruno de wedstrijd in zijn eentje helemaal om.
Jammer dat een ervaren kracht als Nigel de Jong vervolgens de fout inging. Ook de jonge rechtsback Van Rhijn mag zich zeker drie tegendoelpunten aanrekenen. Wat een verschil met de linkerflank waar Bruno Martins Indi met zoveel rust en vertrouwen speelde, alsof het zijn 100e interland was.
Vanzelfsprekend zaten er ook nog wat kleine foutjes in het spel van Bruno, maar met name de ervaren krachten lieten het afweten in deze roerige interland Belgie-Nederland.
Nee, is verhuurd aan West Bromwich Albion. Maar is voor de eredivisie natuurlijk een wereldspeler. Tegen sterkere verdedigers moet ik het nog maar zien met die jongen. Denk dat hij het hier niet minder zou doen dan John, maar op langer termijn zie ik john veel verder komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef RvLaak het volgende:
Is hij te koop dan?
Zo ja, is het imo best een concurrent voor Guidetti. Maar ik blijf de Super-G trouw
In principe moeten die 3 jongens Feyenoord financieel onafhankelijk maken. Zeker De Vrij en Clasie moeten gewoon 10+ opleveren.quote:Laten we hopen dat de bondscoach(es) De Vrij, BMI en Clasie blijven selecteren en dat Feyenoord Europees blijft spelen, zodat de heren kunnen blijven ontwikkelen. Kunnen dan een hele goede duit opleveren voor Feyenoord
Ligt er aan waar je het mee vergelijkt natuurlijk. Ik dacht eigenlijk dat Ron er meer maakte, maar dat valt ook aardig tegen. Ik zou wel weer eens een verdediger willen die er elk jaar gewoon een paar nlegtquote:Da's toch niet slecht voor een verdediger?
Prima analyse!quote:
Sowieso dat de Jong zo onomstreden is in de as van het middenveld terwijl hij bij zijn club 10 volle wedstrijden in een heel seizoen speelt. Als je daar wereldkampioen mee moet gaan worden en zo een belangrijke positie geeft nemen andere grote landen je echt niet serieus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef mega-worstje het volgende:
Ook dat van gaal nigel 90 minuten geeftdas echt belachelijk. Die heeft heelde wedstrijd niks goed gedaan
Wie moet je er dan neerzetten. En kom nou niet met ollie b. bommel, stroopkan of Clasie. Bommel te oud, de andere twee te jong en onervaren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Sowieso dat de Jong zo onomstreden is in de as van het middenveld terwijl hij bij zijn club 10 volle wedstrijden in een heel seizoen speelt. Als je daar wereldkampioen mee moet gaan worden en zo een belangrijke positie geeft nemen andere grote landen je echt niet serieus.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee, is verhuurd aan West Bromwich Albion. Maar is voor de eredivisie natuurlijk een wereldspeler. Tegen sterkere verdedigers moet ik het nog maar zien met die jongen. Denk dat hij het hier niet minder zou doen dan John, maar op langer termijn zie ik john veel verder komen.
Roep dat niet te hard. Feyenoord heeft eerder gegokt op een paar spelers om hun uit de problemen te helpen. Lijkt me geen verstandige strategie om dit op financieel vlak te doen.quote:[..]
In principe moeten die 3 jongens Feyenoord financieel onafhankelijk maken. Zeker De Vrij en Clasie moeten gewoon 10+ opleveren.
Het liefst heb ik een verdediger die er 20 scoort, maar liever nog één die er 20 tegenhoudt. Scorende verdedigers lijken mij spelers die naar voren lopen en dus achterin niet aanwezig zijn.quote:[..]
Ligt er aan waar je het mee vergelijkt natuurlijk. Ik dacht eigenlijk dat Ron er meer maakte, maar dat valt ook aardig tegen. Ik zou wel weer eens een verdediger willen die er elk jaar gewoon een paar nlegt
Hoeveel jaar moet bijv. een Clasie nog spelen alvorens hij wat meer ervaren is? Nog 2 seizoenen bij Feyenoord? En dan zo nu & dan een interlandje meepikken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wie moet je er dan neerzetten. En kom nou niet met ollie b. bommel, stroopkan of Clasie. Bommel te oud, de andere twee te jong en onervaren.
Ik zou idd voor Strootman of Clasie kiezen met een ervaren middenvelder naast hen. Bij een eindtoernooi kan je niet aankomen met een reserve die maar circa 10 volle wedstrijden in een heel seizoen in de benen heeft. Daarnaast moeten bovenstaande twee namen binnen 2 jaar normaal gesproken naar een beter internationaal niveau toe kunnen groeien en eventueel subtop.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wie moet je er dan neerzetten. En kom nou niet met ollie b. bommel, stroopkan of Clasie. Bommel te oud, de andere twee te jong en onervaren.
Idd, zo snel mogelijk op zo'n hoog mogelijk niveau ervaring op laten doen. Laat hem maar falen, leert hij alleen maar van. Zolang er door hem geen wedstrijden verloren gaan tenminstequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel jaar moet bijv. een Clasie nog spelen alvorens hij wat meer ervaren is? Nog 2 seizoenen bij Feyenoord? En dan zo nu & dan een interlandje meepikken?
Wat goed is komt snel, voor de leeuwen ermee.
In december hebben wij Super Guidetti die er elke wedstrijd 3 inlegtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef RvLaak het volgende:
[..], na ja... Negeren en in december nog eens kijken.
Beleidsmatig moet je daar uiteraard niet van uit gaan. Je moet knettergek tot voorbij het peter bosz niveau zijn wil je die jongens daadwerkelijk al incalculeren voor 25 miljoen. Wil niet zeggen dat dit niet 'zou moeten'.quote:Roep dat niet te hard. Feyenoord heeft eerder gegokt op een paar spelers om hun uit de problemen te helpen. Lijkt me geen verstandige strategie om dit op financieel vlak te doen.
Joodse jan maakte er afgelopen jaar een stuk of 7, dus dat zegt niet zo veel over je verdedigende kwaliteiten. Overigens heeft Ron er toch ook 7 in 92 wedstrijden de afgelopen 3 seizoenen, nog altijd niet megaveel, maar toch meer. Vond Ron overigens sowieso aanvallend best belangrijk, met een hard schot en een goede kopbal.quote:Het liefst heb ik een verdediger die er 20 scoort, maar liever nog één die er 20 tegenhoudt. Scorende verdedigers lijken mij spelers die naar voren lopen en dus achterin niet aanwezig zijn.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
In december hebben wij Super Guidetti die er elke wedstrijd 3 inlegt![]()
En ik zou miljonair moeten zijn. Maw: domweg niet op rekenen. Leidt die jongens op zo goed als het kan en hoop op het beste. Meer kan je als club niet doen helaas.quote:[..]
Beleidsmatig moet je daar uiteraard niet van uit gaan. Je moet knettergek tot voorbij het peter bosz niveau zijn wil je die jongens daadwerkelijk al incalculeren voor 25 miljoen. Wil niet zeggen dat dit niet 'zou moeten'.
Ze zijn er, maar een verdediger die in de aanval loopt, staat niet in de verdediging. Iemand anders moet deze plek dan opvangen en dan moet je die persoon dan ook hebben. Momenteel heb ik dat vertrouwen niet bij Feyenoord, hopelijk onterecht.quote:[..]
Joodse jan maakte er afgelopen jaar een stuk of 7, dus dat zegt niet zo veel over je verdedigende kwaliteiten. Overigens heeft Ron er toch ook 7 in 92 wedstrijden de afgelopen 3 seizoenen, nog altijd niet megaveel, maar toch meer. Vond Ron overigens sowieso aanvallend best belangrijk, met een hard schot en een goede kopbal.
Hij heeft pas 1 jaar op niveau gepresteerd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een wereldgozer met ongelooflijk veel talent, maar je moet er niet te veel van willen ook. Nu zou hij gewoon heel langzaam aan het werk moeten gaan ruiken. Af en toe een wedstrijdje meepakken of invallen, maar in principe is de Jong voorlopig gewoon de eerste man. afhankelijk van hoe het zich ontwikkeld moet hij zich dan in 1 tot 2,5 jaar (ruim voor het WK of direct er na) richting basis kunnen spelen, uiteraard wel afhankelijk van hoe andere jongens op die positie zich ontwikkelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel jaar moet bijv. een Clasie nog spelen alvorens hij wat meer ervaren is? Nog 2 seizoenen bij Feyenoord? En dan zo nu & dan een interlandje meepikken?
Wat goed is komt snel, voor de leeuwen ermee.
Pi-air de opperste opper baasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hij heeft pas 1 jaar op niveau gepresteerd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een wereldgozer met ongelooflijk veel talent, maar je moet er niet te veel van willen ook. Nu zou hij gewoon heel langzaam aan het werk moeten gaan ruiken. Af en toe een wedstrijdje meepakken of invallen, maar in principe is de Jong voorlopig gewoon de eerste man. afhankelijk van hoe het zich ontwikkeld moet hij zich dan in 1 tot 2,5 jaar (ruim voor het WK of direct er na) richting basis kunnen spelen, uiteraard wel afhankelijk van hoe andere jongens op die positie zich ontwikkelen.
Wat goed is komt snel ben ik het niet mee eens: Pierre pi-air van Hooijdonk,Keessie wonderboy van Wonderen, Paultje fucking-everywhere bosvelt, of desnoods Luca Toni bewijzen het tegendeel
Met een oh zo jammer laatste seizoenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Pi-air de opperste opper baas
T is hem vergevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met een oh zo jammer laatste seizoen
Was al 31 toen hij naar Feyenoord kwam.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Pi-air de opperste opper baas
Liever dat hij voor een paar jaar bijtekent en niet elke keer 1 jaar. Geeft teveel onzekerheid imo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kortom: zolang Clasie bij ons Baassie doet, en lekker jaarlijks bijtekend,
Wonderboy was eindbaasquote:
quote:
bedoelde meer, 1 keer een contract voor 4 jaar tekenen, en vervolgens jaarlijks onderhouden: in ruil voor een leuk zakcentje extra gewoon het contract op 4 jaar laten staan en optimaal cashen bij een transferquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever dat hij voor een paar jaar bijtekent en niet elke keer 1 jaar. Geeft teveel onzekerheid imo.
Jij had een kutjeugd, is algemeen bekendquote:
Kom vechten dan ouwe Rotterdammert.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij had een kutjeugd, is algemeen bekend
Niet haten op Keesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij had een kutjeugd, is algemeen bekend
Maandje nogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom vechten dan ouwe Rotterdammert.
Hij is daar weggegaan toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wonderboy was eindbaas.
Jammer dat íe bij twente zit
Nu je het zegt, inderdaad wel iets van meegekregen. Ik zou hem best nog bij Feyenoord willen zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij is daar weggegaan toch?
Edit: Van wikipedia:
Op 6 juli 2012 besloten van Wonderen en FC Twente uit elkaar te gaan. Na vier seizoenen actief te zijn geweest voor FC Twente, besloot Van Wonderen voor een nieuw uitdaging elders.
Denk dat de onzekerheid juist funest is voor zijn waarde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik wou dat ze meer informatie naar buiten brengen over de ziekte van Guidetti, volgens mij houdt MC dit expres geheim om zijn waarde niet te doen dalen
Jij vond jullie nieuwste aanwinst (Mathijssen) goed spelen??? Heb je de wedstrijd uberhaupt wel gezien?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:55 schreef Happel het volgende:
Ik zie geen fouten gemaakt worden door Feijenoordspelers hier? Wel twee mooie passes van BMI waaruit doelpunten vallen.
Mathijsen kan echt niet meer inderdaad, verder vergeet je het middenveld als je het over collectief falen hebtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vond jullie nieuwste aanwinst (Mathijssen) goed spelen??? Heb je de wedstrijd uberhaupt wel gezien?
De Vrij was matigjes, net als Martins, alleen had Martins aanvallend nog wat goede momenten. Maar ik heb hem ook een bal zien uitverdedigen (staat niet de samenvatting) waarbij je als je dat in de E-tjes doet, je de huid wordt volgescholden.
Ik neem de Vrij en Martins niks kwalijk, het was het collectief falen van de verdediging. Die mannen hebben genoeg potentie, maar zoals Mathijssen speelde??? Tjonge jonge...
Wie wijst hun als schuldigen aan dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:22 schreef Happel het volgende:
Ik acht Mathijsen niet eens als een van ons
En nee, ik heb het niet gezien. Interesseert me geen ene tyfus.
Ging er om dat De Vrij en BMI als schuldige werden aangewezen bij de doelpunten. Schuldig waren ze niet.
Het middenveld en dan vooral vd Vaart, Sneijder en de Jong was bedroevend slecht, Maher heeft me wel kunnen vermaken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mathijsen kan echt niet meer inderdaad, verder vergeet je het middenveld als je het over collectief falen hebt
Das nog het mooiste van het hele verhaal!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
Boeiend dat oranje met die moordenaar op de bank.
En Fer en Wijnaldum waren lekker bij Jong Oranje aan het ballen.
Dat. Wijnaldem ging, net als Fer, voor een niveautje hogerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Das nog het mooiste van het hele verhaal!
Er waar lag dat volgens de analisten, die ik een stuk hoger als jou inschat, aan,niet aan de verdedigingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
. Feit is gewoon dat er door de Belgen makkelijk doorheen werd gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |