abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115576071
Bij gebrek aan een nieuw topic, heb ik er maar één geopend :@
pi_115576143
Ik wou het net doen:)

Is hier al gesproken over het feit van van Gaal heeft bekend gemaakt dat Mathijssen morgen de eerste helft speelt, en de Vrij en Indi de tweede helft? Ik ben er in ieder geval super blij mee. Ik ben benieuwd of ze het aankunnen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_115576332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar als hij niet wil verlengen mag hij voor een mooi bedrag verkocht worden. Hoe je het ook wendt of keert, Cabral is vervangbaar.
Zeker waar. Maar hoorde Geel nog roepen dat Leerdam en Cabral nog konden bijtekenen eventueel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115576352
Ik mag hopen dat Cabral gewoon bijtekend.
Zo niet, moet je hem alsnog alleen verkopen als er een érg goed bedrag wordt geboden en je een vervanger kunt halen. We hebben aanvallend al veel te weinig fatsoenlijke opties, en als Schaken/Cissé/Fernandez weer eens geen pepernoot raken is hij een van de weinige opties. Achachbar is er gewoon nog niet klaar voor, en is natuurlijk een compleet ander type speler en El Abdellaoui moeten we nog maar zien wat dat wordt. Te Vrede tel ik niet eens mee. 6 aanvallers is niet bepaald een luxe.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_115576436
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeker waar. Maar hoorde Geel nog roepen dat Leerdam en Cabral nog konden bijtekenen eventueel.
Ik hoop dat ze gewoon alsnog allebei bijtekenen. Nuttige spelers voor dit Feyenoord, en kunnen nog een stuk groeien. Daarbij vang je er toch waarschijnlijk niets voor, en je zult zien dat we niet eens een vervanger kunnen halen...
pi_115576525
Plaats even nieuwe plaat.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115576722
quote:
bij Liverpool verdiende hij 7 miljoen per jaar!!!!!???? Tering zeg.
pi_115576894
Ik hoop veel meer dat Leerdam uiteindelijk bijtekent, maar ik vrees ervoor. Alhoewel, als hij op het middenveld mag blijven spelen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:55:45 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115577231
Leerdam zie ik ook graag blijven.
Cabral niet zo nodig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115577284
Zal vast wel langsgekomen zijn maar ok

quote:
Middenvelder Jordy Clasie kan woensdag niet meedoen in het oefenduel van Jong Oranje en Jong Italië. De Feyenoorder heeft last van liesklachten. De technische staf besloot geen risico te nemen en Clasie vertrok dinsdag naar huis. Bondscoach Cor Pot roept geen vervanger op en werkt met een zeventienkoppige selectie toe naar de wedstrijd in Leeuwarden.

Clasie is niet de eerste die geblesseerd af moet zeggen bij Jong Oranje. Eerder kon Pot ook al geen beroep doen op Bram Nuytinck, Kelvin Leerdam, Jeffrey Gouweleeuw en Georginio Wijnaldum. Voor hen riep Pot wel vervangers op.

Clasie haakt geblesseerd af bij Jong Oranje
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:58:02 #12
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115577360
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leerdam zie ik ook graag blijven.
Cabral niet zo nodig.
We hebben gelukkig een perfect draaiende aanval met elke positie driedubbel vierdubbel bezet door wereldspelers, dus zo'n cabralletje kunnen we makkelijk missen. Sterker, als je hem niet verkoopt zou ik hem gewoon a la hamdoei in de jeugd flikkeren.
pi_115577432
Cabral werd op voetbalzone gelinkt aan Espanyol, als hij echt niet wil verlengen gewoon doen.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:00:45 #14
268260 Dr.Mikey
pi_115577498
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

We hebben gelukkig een perfect draaiende aanval met elke positie driedubbel vierdubbel bezet door wereldspelers, dus zo'n cabralletje kunnen we makkelijk missen. Sterker, als je hem niet verkoopt zou ik hem gewoon a la hamdoei in de jeugd flikkeren.
Overdrijf niet zo ;) Nee als die Noorse Moslim van ManCity gaat draaien zo als we verwachten kunnen we prima zonder Cabral. Bovendien vind ik Cabral een arrogante vervelende blaag.
R.I.P DTS.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:01:12 #15
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115577521
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:59 schreef Maraten het volgende:
Cabral werd op voetbalzone gelinkt aan Espanyol, als hij echt niet wil verlengen gewoon doen.
:N

Alleen voor een goed bedrag en de mogelijkheid een vervanger te halen :{w
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:01:54 #16
268260 Dr.Mikey
pi_115577542
Cabral heeft 1 fan !
R.I.P DTS.
pi_115577693
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Vervanger? We hebben zoveel vleugelspelers. Cisse,Schaken,Fernandez,Omar,Manu kunnen allemaal op de vleugel
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:05:55 #18
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115577751
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo ;) Nee als die Noorse Moslim van ManCity gaat draaien zo als we verwachten kunnen we prima zonder Cabral. Bovendien vind ik Cabral een arrogante vervelende blaag.
We hebben 2 spitsen (Fernandez, Achachbar), 3 buitenspelers (Cabral, El Ab en Schaken) en een speler die eigenlijk geen buitenspeler maar ook geen spits is, en eigenlijk alleen in 4-4-2 enigszins rendeert (Cissé). Te Vrede kan ik niet serieus nemen als speler van het eerste.

Allemaal functioneren ze matig. No offence, maar als usain je beste aanvaller is dan is er gewoon iets mis. Dan moet je dus gewoon geen speler wegdoen, of dat nu Cabral is of iemand anders, tenzij je zeker een minimaal gelijkwaardige vervanger kunt halen.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:07:00 #19
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115577807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:04 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Vervanger? We hebben zoveel vleugelspelers. Cisse,Schaken,Fernandez,Omar,Manu kunnen allemaal op de vleugel
Oja, Manu leeft ook nog :') Die zou je ook het beste een jaartje naar excelsior sturen, samen met Te Vrede.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:07:42 #20
268260 Dr.Mikey
pi_115577842
Manu is beter dan Cabral
R.I.P DTS.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:08:20 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115577880
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cabral heeft 1 fan !
Nee hoor, maar die jongen heeft an sich wel potentie en de aanval is gewoon al te matig. Mochten ze Fernandez of Cissé willen verkopen zeg ik precies hetzelfde: alleen voor een goed bedrag en als er iemand voor terugkomt.
pi_115577954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu is beter dan Cabral
Absoluut niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:10:29 #23
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_115577991
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:05 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

We hebben 2 spitsen (Fernandez, Achachbar), 3 buitenspelers (Cabral, El Ab en Schaken) en een speler die eigenlijk geen buitenspeler maar ook geen spits is, en eigenlijk alleen in 4-4-2 enigszins rendeert (Cissé). Te Vrede kan ik niet serieus nemen als speler van het eerste.

Allemaal functioneren ze matig. No offence, maar als usain je beste aanvaller is dan is er gewoon iets mis. Dan moet je dus gewoon geen speler wegdoen, of dat nu Cabral is of iemand anders, tenzij je zeker een minimaal gelijkwaardige vervanger kunt halen.
Manu en Goossens toch ook nog. Als Cabral verkocht kan worden, uiteraard voor een riant bedrag, gelijk doen. En investeren in een centrumspits, meerendeel van de aanvallers kan toch op de vleugel uit de voeten.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:10:38 #24
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115578002
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu is beter dan Cabral
Dat moeten we nog maar zien :{
Tot nu toe vind ik 'm niet veel klaarspelen.

Grootste probleem is gewoon dat ik denk dat je voor Cabral op dit moment niet meer krijg dan een paar ton, waar we vervolgens niets mee kunnen. Krijg je er gewoon 2,5 miljoen voor en kun je daarvoor iemand terughalen die wél een langer contract wil tekenen moet je dat uiteraard gewoon doen en dan zal ik geen seconde om het vertrek van Cabral rouwen.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:11:56 #25
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115578068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:10 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Manu en Goossens toch ook nog. Als Cabral verkocht kan worden, uiteraard voor een riant bedrag, gelijk doen. En investeren in een centrumspits, meerendeel van de aanvallers kan toch op de vleugel uit de voeten.
Goossens 8)7
Maar opzich zitten we op 1 lijn: een riant bedrag en een vervanger? DOEN ^O^
maar de kans op een riant bedrag en een vervanger? 3%.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:13:08 #26
268260 Dr.Mikey
pi_115578124
Gast we hebben genoeg buiten spelers helaas zijn ze allemaal matig of hebben we ze nog niet zien spelen (Goossens,Elabdellaoui) maar een vervanger voor Cabral halen is echt niet nodig.
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:14:01 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115578168
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Nee hoor, maar die jongen heeft an sich wel potentie en de aanval is gewoon al te matig. Mochten ze Fernandez of Cissé willen verkopen zeg ik precies hetzelfde: alleen voor een goed bedrag en als er iemand voor terugkomt.
Oké, Cissé en Schaken zijn ook geen wereldwonders. Maar Cabral heeft de minste potentie van allemaal. Hij ziet het echt helemaal niet. En heeft een verrotte attitude. Dus als je dan die Noorse ramadan en Elvis al achter de hand hebt.

Schaken is al een stuk ouder, maar die verbetert zich nog steeds. Geeft tegenwoordig zelfs voorzetten die een spits er alleen maar hoeft in te lopen (alleen moeten we die spits nog huren of kopen).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:30:10 #28
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115578892
Hoe kun je nou je zwakste linie willen verzwakken :')
pi_115579640
Waarom is Te Vrede eigelijk gehaald? Hij is niet 2 jaar aan salaris waard en hij zal nooit in de basis staan
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:58:16 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115580079
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Een goed bedrag? Alles meer dan een tientje is weg ermee :').
2000 light years from home
pi_115582063
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Een goed bedrag? Alles meer dan een tientje is weg ermee :').
Lachen man :Y

Fernandez, Te Vrede en Immers zijn ook kut, misschien kunnen we er een package deal van maken voor 30 euro.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 03:34:41 #32
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115585262
Als je Vangrail Cabral ken verkopen meteen doen. Dat er al een club zo gek is om eventueel geld te betalen voor die prutser mag je je handen voor dichtknijpen. Cabral zal je missen als kiespijn. Is niks, is ook nooit wat geweest, en zal ook nooit wat worden. Dat is nou typisch zo'n speler die je over een paar jaar opeens ergens bij een laaggeklasseerd eerste divisie clubje op zal zien duiken. Bovendien is t nog een pestventje ook. Heb niet snel een hekel aan een van onze eigen spelers, maar Cabral komt daar toch aardig dicht bij in de buurt..
pi_115585445
Cabral heeft echt wel potentie om ver te komen. Dat hij een arrogant pestventje zou zijn, valt ook wel mee. Zo een v.Persie was een stuk erger op die leeftijd.
Ik volg hem al vanaf de jeugd en als z'n acties lukken is het een genot om naar te kijken, maar helaas heeft ie er te veel wedstrijden bij zitten waar haast niks lukt. Die ondergrens zal omhoog moeten.

Ik moet daarbij zeggen dat het eigen publiek ook niet erg meehelpt, want hij hoeft bij wijze van spreken maar de bal aan te raken of het gezucht en gekreun op de tribunes begint al.

[ Bericht 0% gewijzigd door F.M.D. op 15-08-2012 05:15:38 ]
pi_115585446

[ Bericht 100% gewijzigd door F.M.D. op 15-08-2012 05:02:53 ]
pi_115586016
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
Plaats even nieuwe plaat.

[ afbeelding ]
Done ;)
pi_115586311
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 03:34 schreef inZanity het volgende:
Als je Vangrail Cabral Fernandez ken verkopen meteen doen. Dat er al een club zo gek is om eventueel geld te betalen voor die prutser mag je je handen voor dichtknijpen. Cabral Fernandez zal je missen als kiespijn. Is niks, is ook nooit wat geweest, en zal ook nooit wat worden. Dat is nou typisch zo'n speler die je over een paar jaar opeens ergens bij een laaggeklasseerd eerste divisie clubje op zal zien duiken. Bovendien is t nog een pestventje ook. Heb niet snel een hekel aan een van onze eigen spelers, maar Cabral Fernandez komt daar toch aardig dicht bij in de buurt..
Fixed.
pi_115586346
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Fixed.
:')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115586633
quote:
'Niet vies van mooi avontuur'
ROTTERDAM - Feyenoord-aanvaller Ruben Schaken (30) staat open voor interesse van buitenlandse clubs, op korte of langere termijn. "Ik ben niet vies van een mooi avontuur", zegt hij het nieuwe NUsport-magazine.

Halverwege vorig seizoen besloot Schaken zijn aflopende contract bij Feyenoord te verlengen tot 2014, waarbij de club een optie voor een extra jaar bedong. Op belangstelling uit het buitenland ging hij toen niet in. "Ik vond dat ik hier nog niet klaar was, want ik had pas vier maanden redelijk gepresteerd", zegt Schaken.

"Ik wilde het ongelijk van de critici aantonen en laten zien dat ik de top van Nederland aankan. Ook mijn gezin speelde een rol; ik heb drie kinderen. Ik had geen zin om zomaar m’n hele leven op z’n kop te gooien."

"Voordat ik hier naartoe kwam, kon ik ook al naar buitenlandse clubs. Daar kon ik meer geld verdienen, maar laten we wel wezen: iedereen weet dat je van een Feyenoord-salaris ook een goede boterham kunt eten."

Kun jij na Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi de volgende Feyenoorder in Oranje worden?
"Nee, dat wordt Jordy Clasie. Hij had allang opgeroepen moeten worden. Kwestie van tijd voordat het alsnog gebeurt. Ík mag alleen maar dromen van het Nederlands elftal.''

''Het is niet aan mij om te roepen dat ik daar een kans verdien, al heb ik in het verleden spelers opgeroepen zien worden die minder waren dan ik. Ik kan er dus ook een keer bij komen, dat zou heel mooi zijn."
Elite
Tegen TTIP
pi_115586653
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:18 schreef Steven184 het volgende:

De Vrij en BMI gaan trouwens debuut maken morgen voor Oranje, toch weer niet verkeerd.
Alleen jammer, dat Oranje weer een joden enclave begint te worden.
pi_115586693
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooi interview. Schaken _O_
pi_115586710
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Zoals het hoort, gewoon eerlijk. Goeie gozer, die Schaken.
pi_115586714
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Bless
pi_115586729
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Kan ook niet anders als je die jodenbank ziet. Mooi dat Johan Derksen ( :') ) ook twijfelde of die delinquent kluivert wel zo'n positie zou mogen bekleden.
pi_115586738
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:15 schreef Luni het volgende:

[..]

quote:
Doel
Tim Krul (Newcastle United), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City).

Verdediging
John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Málaga), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Jetro Willems (PSV), Ricardo van Rhijn (Ajax), Nick Viergever (AZ) en Stefan de Vrij (Feyenoord).

Middenveld
Nigel de Jong (Manchester City), Wesley Sneijder (Internazionale), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Urby Emanuelson (AC Milan), Adam Maher (AZ).

Aanval
Ibrahim Afellay (Barcelona), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuijt (Fenerbahçe), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Jeremain Lens (PSV).
Valt toch wel mee? 3 Feyenoorders vs 1 Ajacied. Als je het hebt over oud spelers zit er natuurlijk wel meer van Ajax bij, maar kan eigenlijk zo snel niet bedenken welke oud Feyenoord speler er bij had moeten zitten.
pi_115586816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

Valt toch wel mee? 3 Feyenoorders vs 1 Ajacied. Als je het hebt over oud spelers zit er natuurlijk wel meer van Ajax bij, maar kan eigenlijk zo snel niet bedenken welke oud Feyenoord speler er bij had moeten zitten.
Castelen natuurlijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_115587120
quote:

[..]

[..]

Theo Lucius.
pi_115587151
quote:

[..]

[..]

Boateng uiteraard.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:51:01 #48
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115587419
Mathijsen, Indi en de Vrij in Oranje. Clasie komt eraan. Dus het jodenkliekje valt gelukkig wel mee. Ini eder geval geen Anita oid.
pi_115587707
Na rust komen BMI en De Vrij erin
pi_115587848
quote:

[..]

[..]

Heb het meer over Van Gal, Blind, Kluivert..............
pi_115587855
quote:

[..]

[..]

In totaal (inclusief ex-ajax) tel ik er maar 7. Volgens mij is dat één van de laagste aantallen die ik ooit geteld heb.

Dus ondanks de enorme ajax-voorkeur die Van Gaal altijd had/heeft, lijkt hij nu idd te gaan voor kwaliteit ipv club associatie.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb het meer over Van Gal, Blind, Kluivert..............
Dat is imo gewoon logisch. Dat was het dream-team van ajax uit de jaren 90 en we kunnen zeggen wat we willen, maar toen was ajax gewoon onderdeel van de wereldtop.

Geen idee of die lui ook verstand hebben van voetbal of enkel goede voetballers waren. Dat zal moeten blijken.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2012 10:07:54 ]
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:46:43 #52
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115590918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 05:01 schreef F.M.D. het volgende:
Cabral heeft echt wel potentie om ver te komen. Dat hij een arrogant pestventje zou zijn, valt ook wel mee. Zo een v.Persie was een stuk erger op die leeftijd.
Ik volg hem al vanaf de jeugd en als z'n acties lukken is het een genot om naar te kijken, maar helaas heeft ie er te veel wedstrijden bij zitten waar haast niks lukt. Die ondergrens zal omhoog moeten.

Ik moet daarbij zeggen dat het eigen publiek ook niet erg meehelpt, want hij hoeft bij wijze van spreken maar de bal aan te raken of het gezucht en gekreun op de tribunes begint al.
Och hij zal best ergens potentie in hebben ben alleen wel benieuwd met wat, namelijk niet met voetbal.. En ik denk niet dat het aan jou is om te bepalen wie ik wel of niet een pestventje vind. Van Persie was inderdaad ook geen lieverdje maar dat komt in m'n ogen niet in de buurt van dat van Cabral. Verder gaat de vergelijking sowieso volledig mank aangzien Cabral niet kan voetballen en Van Persie misschien wel het grootste talent van Nederland was.

Dat je het publiek erbij gaat betrekken vind ik erg ongepast. Ik vind dat het publiek namelijk ongelofelijk veel geduld met die jongen heeft. Dat terwijl er geen enkele verbetering in zit. Toen ie tegen Kiev inviel werd ook meteen weer toegezongen wat ik overigens onbegrijpelijk vind(om vervolgens weer een enorme baggerpot te spelen. Ok hij is in het verleden een enkele uitgefloten door een paar supporters, maar volgens mij is dat toen meteen gecorrigeerd door de rest.
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Fixed.
Doe normaal man idioot.
pi_115590936
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:46 schreef inZanity het volgende:
Doe normaal man idioot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:49:33 #54
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115591004
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:47 schreef Caland het volgende:

[..]

:?

Ik vind het misselijkmakend om Fernandez te vergelijken met iemand als Cabral.
pi_115591059
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Weet je wat, ik vergelijk ze gewoon nog een keer: Cabral was ondanks een slechte invalbeurt tegen Kiev nog altijd beter dan :') Fernandez :')
pi_115591060
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik niet.

Of nouja, een matige speler die nog wat potentie heeft en één van de matigste spitsen ooit in een Feyenoord-shirt (en dat is een hele eer) die een draadje los heeft in zijn bovenkamer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115591085
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

In totaal (inclusief ex-ajax) tel ik er maar 7. Volgens mij is dat één van de laagste aantallen die ik ooit geteld heb.

Dus ondanks de enorme ajax-voorkeur die Van Gaal altijd had/heeft, lijkt hij nu idd te gaan voor kwaliteit ipv club associatie.

[..]

Dat is imo gewoon logisch. Dat was het dream-team van ajax uit de jaren 90 en we kunnen zeggen wat we willen, maar toen was ajax gewoon onderdeel van de wereldtop.

Geen idee of die lui ook verstand hebben van voetbal of enkel goede voetballers waren. Dat zal moeten blijken.
Ik kan me eigenlijk best vinden in de selectie van v Gaal :@ Hoop wel dat Clasie er snel bijkomt.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:59:28 #58
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115591369
En over dat Nederlands elftal. Het is altijd zo dat Ajax spelers veel eerder opgeroepen worden dan Feyenoorders. Dat is altijd al zo geweest. Eerst wordt er gekeken of er bij Ajax wat rondloopt, dan in de rest van Nederland, en dan komt men misschien een keertje bij Feyenoord uit. En dan denk je zeker dat het nu opeens gaat veranderen met die mega Ajaxkliek? Vergeet het maar. Sterker nog de eerste tekenen zijn alweer daar. Zo'n Van Rijn wordt na een handvol wedstrijden meteen opgeroepen en Clasie mag na een heel seizoen buitengewoon goed te hebben gespeeld(plus Excelsior) lekker thuis blijven. :')
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 12:03:42 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115591492
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

ja klopt
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:03:52 #60
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115591498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Weet je wat, ik vergelijk ze gewoon nog een keer: Cabral was ondanks een slechte invalbeurt tegen Kiev nog altijd beter dan :') Fernandez :')
Je maakt een grap mag ik hopen. Slechter dan Cabral kan niet. Verder is het totaal niet te vergelijken daar Fernandez tenminste z'n best nog doet en Cabral er zonder uitzondering met de pet naar gooit en het zelfde egoistische pestventje blijft.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:13:51 #61
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115591827
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik niet.

Of nouja, een matige speler die nog wat potentie heeft en één van de matigste spitsen ooit in een Feyenoord-shirt (en dat is een hele eer) die een draadje los heeft in zijn bovenkamer.
Cabral heeft helemaal geen potentie man, hoe men daar toch altijd bij komt.. En Fernandez is helemaal niet zo slecht, en al helemaal niet de slechtste Feyenoord spits ooit wat een onzin. Ik vind het nogal triest om over een van je eigen spelers te zeggen dat ie een draadje los heeft in z'n bovenkamer enkel omdat ie een of twee keer z'n zelfbeheersing verloor.
pi_115591906
Zo slecht is Fernandez volgens mij ook helemaal niet, ik denk dat het vooral de combinatie met Schaken en Cisse is.

Wat Fernandez overigens niet vrijpleit, maar dat geldt ook voor die andere twee.
pi_115592253
Ja, Schaken en Cissé zorgen ervoor dat Fernandez elke bal van zijn poten laat afspringen en niet kan voetballen. Die man had lekker bij de amateurs moeten blijven ballen.

Al krijg je daar gelijk een seizoen lang schorsing voor zo een vuistslag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115592564
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Ja, Schaken en Cissé zorgen ervoor dat Fernandez elke bal van zijn poten laat afspringen en niet kan voetballen. Die man had lekker bij de amateurs moeten blijven ballen.

Al krijg je daar gelijk een seizoen lang schorsing voor zo een vuistslag.
Ik zeg niet dat zij de oorzaak zijn, ik denk alleen dat de combinatie van deze drie voor Fernandez niet de meest ideale is. That's all.

In algemene zin is de voorhoede gewoon ruk, Fernandez springt daar volgens mij niet heel negatief bovenuit.
pi_115592672
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef nomnom het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat zij de oorzaak zijn, ik denk alleen dat de combinatie van deze drie voor Fernandez niet de meest ideale is. That's all.

In algemene zin is de voorhoede gewoon ruk, Fernandez springt daar volgens mij niet heel negatief bovenuit.
Volgens mij wel. Hij steekt boven iedere eredivisie aanval negatief uit.
pi_115592737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Hij steekt boven iedere eredivisie aanval negatief uit.
Probleem is dat voor de rest van de aanval in feite hetzelfde geldt. Dus springt hij er niet tussenuit. Alleen Schaken doet het redelijk (ook niet meer dan dat) op het moment.
pi_115592978
Ik vond Fernandez op links vorig seizoen best aardig. :Y Maar van de 3 sprinters is hij op dit moment het minst succesvol voorin, maar dat is ook niet zo heel gek. Schaken of Cissé hebben in principe maar één directe tegenstander.
pi_115593148
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:45 schreef Typisch het volgende:
Ik vond Fernandez op links vorig seizoen best aardig. :Y Maar van de 3 sprinters is hij op dit moment het minst succesvol voorin, maar dat is ook niet zo heel gek. Schaken of Cissé hebben in principe maar één directe tegenstander.
Inderdaad. Cisse is op links volgens mij niets beter, en in het centrum nog slechter...

Ik ben geen fan van Fernandez, maar van de andere voorhoede spelers evenmin. Cisse laat net zo veel ballen van z'n voet stuiteren :{
pi_115593181
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef inZanity het volgende:

[..]

Cabral heeft helemaal geen potentie man, hoe men daar toch altijd bij komt.. En Fernandez is helemaal niet zo slecht, en al helemaal niet de slechtste Feyenoord spits ooit wat een onzin. Ik vind het nogal triest om over een van je eigen spelers te zeggen dat ie een draadje los heeft in z'n bovenkamer enkel omdat ie een of twee keer z'n zelfbeheersing verloor.
Jij vindt het triest dat iemand een harde mening heeft over één van de spelers van Feyenoord, terwijl je zelf het volgende zegt over het karakter van één van die spelers:
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:03 schreef inZanity het volgende:

[..]

Je maakt een grap mag ik hopen. Slechter dan Cabral kan niet. Verder is het totaal niet te vergelijken daar Fernandez tenminste z'n best nog doet en Cabral er zonder uitzondering met de pet naar gooit en het zelfde egoistische pestventje blijft.
Ik zie persoonlijk geen verschil tussen jullie 2 oordelen. Beide even hard, beide even ongenuanceerd neergezet.

Echter oordeel jij over iemands karakter en Caland over iemands talent.

Vraagje; ken jij Cabral persoonlijk?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:59:28 #71
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115593481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Jij vindt het triest dat iemand een harde mening heeft over één van de spelers van Feyenoord, terwijl je zelf het volgende zegt over het karakter van één van die spelers:

[..]

Ik zie persoonlijk geen verschil tussen jullie 2 oordelen. Beide even hard, beide even ongenuanceerd neergezet.

Echter oordeel jij over iemands karakter en Caland over iemands talent.

Vraagje; ken jij Cabral persoonlijk?
Want over iemand zeggen dat ie 'een draadje los heeft in z'n bovenkamer' gaat niet over z'n karakter? :')
pi_115593573
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Want over iemand zeggen dat ie 'een draadje los heeft in z'n bovenkamer' gaat niet over z'n karakter? :')
Dat lijkt me inmiddels wel bewezen, zowel bij Excelsior als Feyenoord sloeg of trapte hij wel een paar keer per seizoen iemand de vernieling in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115593654
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat lijkt me inmiddels wel bewezen, zowel bij Excelsior als Feyenoord sloeg of trapte hij wel een paar keer per seizoen iemand de vernieling in.
Oefenwedstrijd tegen Mallorca had hij het ook al aan de stok met een verdediger, die gast heeft gewoon een acceptatiegrens die zo verschrikkelijk laag ligt.
pi_115593698
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:59 schreef inZanity het volgende:
En over dat Nederlands elftal. Het is altijd zo dat Ajax spelers veel eerder opgeroepen worden dan Feyenoorders. Dat is altijd al zo geweest. Eerst wordt er gekeken of er bij Ajax wat rondloopt, dan in de rest van Nederland, en dan komt men misschien een keertje bij Feyenoord uit. En dan denk je zeker dat het nu opeens gaat veranderen met die mega Ajaxkliek? Vergeet het maar. Sterker nog de eerste tekenen zijn alweer daar. Zo'n Van Rijn wordt na een handvol wedstrijden meteen opgeroepen en Clasie mag na een heel seizoen buitengewoon goed te hebben gespeeld(plus Excelsior) lekker thuis blijven. :')
Gelukkig spelen ze beiden op dezelfde drukbezette positie.
pi_115593767
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef inZanity het volgende:

[..]

Het is triest en ongepast zodra een ander iets zegt over jou of over een willekeurige speler, maar jij mag iedereen voor idioot uitmaken en spelers uitkotsen.

11 wedstrijden geschorst zijn in je eerste seizoen :')
pi_115593923
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:04 schreef Luni het volgende:

[..]

Oefenwedstrijd tegen Mallorca had hij het ook al aan de stok met een verdediger, die gast heeft gewoon een acceptatiegrens die zo verschrikkelijk laag ligt.
Normaal blijven dat soort type's hangen in het zondag elftal van El Maghrab ofzo. Eigenlijk onbegrijpelijk dat Fernandez het tot Feyenoord 1 geschopt (haha) heeft.
pi_115594197
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Niet volgens de boeken van mijn opleiding, maar goed. Je ziet de hypocrisie niet?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:28:29 #78
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115594654
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:07 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Het is triest en ongepast zodra een ander iets zegt over jou of over een willekeurige speler, maar jij mag iedereen voor idioot uitmaken en spelers uitkotsen.

11 wedstrijden geschorst zijn in je eerste seizoen :')
Hadden ze bij Cabral moeten doen ^O^
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan het stelselmatige wangedrag van meneer Cabral. ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:03 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik zie jou echt zo voor me als een kalende bouwvakker van 40, wonend in sociale verhuur in een achterstandsbuurt en met een IQ van rond 75.
Ik zie jou voor me als een kwijlende verstandelijk gehandicapte wonend in begeleid woongroep en met een IQ die de twee cijfers nog niet eens haalt, so what?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:05 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Gelukkig spelen ze beiden op dezelfde drukbezette positie.
Clasie is slechts een voorbeeldje. BMI en De Vrij waren misschien een nog beter voorbeeld. Overigens is de bezetting van een positie natuurlijk een onzinargument als je een prutser als Strootman voor je hebt.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:30:45 #79
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115594746
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Eigenlijk onbegrijpelijk dat Fernandez het tot Feyenoord 1 geschopt (haha) heeft.
Want?
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 13:30:53 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115594750
Feyenoord_news twitterde op woensdag 15-08-2012 om 13:30:01 Immers blijft rustig: Ik had al op vier treffers kunnen staan #FCUtrecht #Kiev #Feyenoord http://t.co/IdmOfp15 reageer retweet
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115594855
quote:
13s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord_news twitterde op woensdag 15-08-2012 om 13:30:01 Immers blijft rustig: Ik had al op vier treffers kunnen staan #FCUtrecht #Kiev #Feyenoord http://t.co/IdmOfp15 reageer retweet
Wat HMF mij zei: Hij staat altijd op de juiste plek. Geef het tijd.

En dat klopt. Die komt er wel.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:34:32 #82
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115594903
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:28 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hadden ze bij Cabral moeten doen ^O^

[..]

Nog altijd beter dan het stelselmatige wangedrag van meneer Cabral. ^O^

[..]

Ik zie jou voor me als een kwijlende verstandelijk gehandicapte wonend in begeleid woongroep en met een IQ die de twee cijfers nog niet eens haalt, so what?

[..]

Clasie is slechts een voorbeeldje. BMI en De Vrij waren misschien een nog beter voorbeeld. Overigens is de bezetting van een positie natuurlijk een onzinargument als je een prutser als Strootman voor je hebt.
Wat heeft Strootman met Ajax te maken?

En Fernandez is inderdaad Feyenoord onwaardig. Een schande dat hij nog in de basis staat. Hopelijk is Achahbar weer snel fit, dan is het een kwestie van tijd dat we Fernandez nooit meer zien in Feyenoord shirt.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:37:13 #83
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115595003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:34 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat heeft Strootman met Ajax te maken?

En Fernandez is inderdaad Feyenoord onwaardig. Een schande dat hij nog in de basis staat. Hopelijk is Achahbar weer snel fit, dan is het een kwestie van tijd dat we Fernandez nooit meer zien in Feyenoord shirt.
Waar zeg ik dat Strootman iets met Ajax te maken heeft?

Achahbar kan het niveau nog lang niet aan man. Zou eigenlijk een jaartje verhuurt moeten worden aan Excelsior ofzo. Ik kan je nu al vertellen dat Fernandez er sowieso (veel) meer zou maken dan Achahbar als je die in de spits zou zetten.
pi_115595417
Schijnt dat Everton interesse heeft in Guidetti :(
Niets is sterker dan dat ene woord...
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:46:53 #85
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115595459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef Siyara het volgende:
Schijnt dat Everton interesse heeft in Guidetti :(
Hij is geblesseerd.
pi_115595581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef inZanity het volgende:

[..]

Want?
Hij kan er niks van.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:50:32 #87
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115595630
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hij kan er niks van.
Onzin. En dan nog, heb jij een betere optie?
pi_115595654
quote:
Komt wel goed met Immers
pi_115595690
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

Onzin. En dan nog, heb jij een betere optie?
Ja. Niet opstellen. Of Cabral. Achabar en dan Cisse op links. Desnoods met 10 man spelen.
pi_115595834
quote:
Feyenoord krijgt concurrentie van Everton in de race om de diensten van John Guidetti. De 'Toffees' verkochten onlangs Jack Rodwell aan de 'Citizens' en spraken daarbij ook over meerdere spelers die de omgekeerde weg zouden kunnen bewandelen.

Eén daarvan is spits Guidetti, meldt The Daily Mail. Vorig seizoen werd de Zweed verhuurd aan Feyenoord, waar hij met twintig treffers bijzonder succesvol was. De Rotterdammers willen graag nog een puntspeler aan de selectie toevoegen en hopen daarbij opnieuw op Guidetti.

Everton-manager David Moyes heeft dezelfde hoop als Feyenoord. Guidetti kwam ter sprake bij de onderhandelingen over Rodwell. Moyes heeft daarnaast interesse in verdediger Dedryck Boyata en middenvelder Adam Johnson. Boyata werd vorig seizoen verhuurd aan Bolton Wanderers, terwijl Johnson in de hiërarchie is afgegleden.

voetbalprimeur.nl
Come on John!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:56:32 #91
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115595872
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja. Niet opstellen. Of Cabral. Achabar en dan Cisse op links. Desnoods met 10 man spelen.
Nogmaals: Achahbar is er nog lang niet klaar voor. We hebben geen topspits in huis, we hebben geen geld en we hebben voor de rest enkel jonge spitsen die er nog láng niet klaar voor zijn. Dan hebben we met Fernandez een prima oplossing in huis, daar het voor Eredivisie begrippen een prima spits is. Mocht er dan alsnog een spits bij komen die beduidend beter is (bijv. Guidetti) dan zal Fernandez vanzelf naar de bank verwezen worden. ^O^
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:58:32 #92
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_115595957
quote:
komt vanzelf goed. Schaken had hem kunnen "verlossen" door die ene bal breed te geven zondag.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:00:19 #93
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115596032
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:51 schreef Grifte het volgende:

[..]

Komt wel goed met Immers
Ik ben er nog niet zo zeker van. Ik denk dat het niet te lang moet gaan duren voor ie gaat scoren, hoe langer het duurt voordat ie scoort hoe moeilijker het gaat worden. Beetje vergelijkbaar met Guidetti.
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef Toekito het volgende:

[..]

komt vanzelf goed. Schaken had hem kunnen "verlossen" door die ene bal breed te geven zondag.
Hij had zichzelf kunnen verlossen door die bal er gewoon in te schieten toen ie de keeper voorbij was ;)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:01:31 #94
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_115596089
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:00 schreef inZanity het volgende:

Hij had zichzelf kunnen verlossen door die bal er gewoon in te schieten toen ie de keeper voorbij was ;)
Klopt ook. En denk dat daarom Schaken die bal niet af gaf
Sporten voor Sophia
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 14:04:56 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115596224
Ik zou toch zweren dat ik een andere tweet had gepost :')

Die van immers vond ik namelijk helemaal niet relevant :D
4045
onlogisch
pi_115596272
@ harry 15

quote:
Eén daarvan is spits Guidetti, meldt The Daily Mail. Vorig seizoen werd de Zweed verhuurd aan Feyenoord, waar hij met twintig treffers bijzonder succesvol was. De Rotterdammers willen graag nog een puntspeler aan de selectie toevoegen en hopen daarbij opnieuw op Guidetti.
next
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115596299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef Cara het volgende:
@ harry 15

[..]

next
Ah goeie, dat had ik even over het hoofd gezien.
pi_115596368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nogmaals: Achahbar is er nog lang niet klaar voor. We hebben geen topspits in huis, we hebben geen geld en we hebben voor de rest enkel jonge spitsen die er nog láng niet klaar voor zijn. Dan hebben we met Fernandez een prima oplossing in huis, daar het voor Eredivisie begrippen een prima spits is. Mocht er dan alsnog een spits bij komen die beduidend beter is (bijv. Guidetti) dan zal Fernandez vanzelf naar de bank verwezen worden. ^O^
Ten tijde van het aantrekken van Mathijssen was je nog van mening dat er ruimte was om ook een spits aan te trekken..

Fernandez is voor eredivisie begrippen helemaal geen prima spits. Serieus, pak eens de eindrangschikking van vorig seizoen erbij en ga dan eens per club Fernandez vergelijken met spits daar. Je moet echt een tering-eind naar beneden voordat je Fernandez de voorkeur geeft.
pi_115596758
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef Toekito het volgende:

[..]

Klopt ook. En denk dat daarom Schaken die bal niet af gaf
schaken had hem niet eens gezien..
hij keek geen moment om zich heen bij die actie , keek alleen maar richting goal..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:20:42 #100
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115596876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ten tijde van het aantrekken van Mathijssen was je nog van mening dat er ruimte was om ook een spits aan te trekken..

Ja dat ben ik nog steeds. Hoezo :?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Fernandez is voor eredivisie begrippen helemaal geen prima spits. Serieus, pak eens de eindrangschikking van vorig seizoen erbij en ga dan eens per club Fernandez vergelijken met spits daar. Je moet echt een tering-eind naar beneden voordat je Fernandez de voorkeur geeft.
Valt ook wel mee. Alleen bovenin(top, subtop) en bij Roda hebben ze een betere spits. Maar vergeet niet dat die clubs allemaal stuk voor stuk véél meer geld te besteden hebben. De rest is allemaal minder of op z'n minst gelijkwaardig. begrijp me niet verkeerd ik vind Fernandez ook geen geweldenaar, maar het is ook geen prutser. Met Fernandez beschik je gewoon over een redelijke Eredivisiespits, die er normaal gesproken 10-15 inlegt in een heel seizoen. Als we nou tig miljoen te besteden hadden dan begreep ik de kritiek. Maar we hebben momenteel gewoon niks beters en ook niet de middelen om écht iets beduidend beters te vinden. Overigens word het belang van een veelscorende spits ook nog weleens overschat.
pi_115597085
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ja dat ben ik nog steeds. Hoezo :?

[..]

Valt ook wel mee. Alleen bovenin(top, subtop) en bij Roda hebben ze een betere spits. Maar vergeet niet dat die clubs allemaal stuk voor stuk véél meer geld te besteden hebben. De rest is allemaal minder of op z'n minst gelijkwaardig. begrijp me niet verkeerd ik vind Fernandez ook geen geweldenaar, maar het is ook geen prutser. Met Fernandez beschik je gewoon over een redelijke Eredivisiespits, die er normaal gesproken 10-15 inlegt in een heel seizoen. Als we nou tig miljoen te besteden hadden dan begreep ik de kritiek. Maar we hebben momenteel gewoon niks beters en ook niet de middelen om écht iets beduidend beters te vinden. Overigens word het belang van een veelscorende spits ook nog weleens overschat.
Omdat je daarboven zegt dat we geen geld hebben om een spits aan te trekken.

En er zijn nog veel meer clubs die een betere spits hebben. Maar goed, zelfs als volgens jou alleen top en subtop (middenmoot clubjes als Utrecht en Heracles hebben ook VEEL betere spitsen rondlopen..), dan is Fernandez dus alsnog geen prima eredivisiespits voor Feyenoord, omdat wij moeten concurreren met die top en subtop ploegen.

En waarom legt hij er nou "normaal gesproken" 10 tot 15 in per seizoen? :') Hij heeft er 1 keer 10 gemaakt bij excelsior, wat nog veel makkelijker is voor hem ook omdat ze vanuit de counter de bal naar voren peren kan ie er lekker achteraan sprinten. Het enige waar je zeker van bent bij Fernadez is dat hij 10 tot 15 wedstrijden per seizoen is geschorst.
pi_115597108
Ik denk wel dat Achahbar het kan redden, zijn techniek is echt goed. Heeft ook nog een eigen actie, en kan best een bal vasthouden. Fysiek wel heel erg licht, maargoed met Fernandez schiet je ook geen flikker op, geef dan maar liever iemand met potentie de kans.

Die 10-15 goals moet ik ook nog maar zien, misschien als ie de penalties mag nemen.
pi_115597168
En oh ja, het belang van een veelscorende spits was dit seizoen al 2.1 miljoen Euro extra geweest + een kans voor de poulefase CL...
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:28:50 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115597190
Het is ook gewoon vervelend dat je met Fernandez niet kan doorvoetballen.

Hoge ballen: sowieso balverlies.
Over de grond aanspelen: gebrekkige eerste aanname, geen oog voor medespelers, balverlies.
Fernandez als kaatsende man gebruiken: kan hij gewoonweg niet.

Ik zou opzich zijn gebrek aan scorend vermogen nog wel voor lief nemen als hij wel als aanspeelpunt kan fungeren. Zoals een Zeefuik bij nec vorig seizoen bijvoorbeeld. Maar ook dat kan hij niet.

Eigenlijk kan hij gewoon helemaal niks, alleen hard rennen, slaan en schoppen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:39:42 #105
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_115597602
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:28 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk kan hij gewoon helemaal niks, alleen hard rennen, slaan en schoppen. :')
En mij irriteren door kansen te verknallen.
Sporten voor Sophia
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:48:12 #106
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115597933
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik zeg dat we geen geld hebben. We hebben echter wel een bescheiden budget om eventueel een goede spits van te kunnen halen, dan moet ie echter wel beduidend beter zijn dan een Fernandez en dat is nog best lastig om te vinden.
quote:

[..]

En er zijn nog veel meer clubs die een betere spits hebben. Maar goed, zelfs als volgens jou alleen top en subtop (middenmoot clubjes als Utrecht en Heracles hebben ook VEEL betere spitsen rondlopen..), dan is Fernandez dus alsnog geen prima eredivisiespits voor Feyenoord, omdat wij moeten concurreren met die top en subtop ploegen.

Utrecht en Heracles betere spitsen? :') Everton is voor Heracles begrippen een redelijk spitsje maar sowieso niet beter dan Fernandez. Utrecht meen je toch niet serieus he? Die Gerndt kan er echt werkelijk geen klote van. _O- Waarom moeten wij concurreren met de top en subtop? Dat is in financieel opzicht schier onmogelijk.
quote:

[..]

En waarom legt hij er nou "normaal gesproken" 10 tot 15 in per seizoen? :') Hij heeft er 1 keer 10 gemaakt bij excelsior, wat nog veel makkelijker is voor hem ook omdat ze vanuit de counter de bal naar voren peren kan ie er lekker achteraan sprinten. Het enige waar je zeker van bent bij Fernadez is dat hij 10 tot 15 wedstrijden per seizoen is geschorst.
Omdat hij er vorig jaar ook een aantal in geschopt heeft misschien? Als ik me niet vergis heeft hij er vorig jaar zeven of 8 in gelegd. Terwijl ie het halve seizoen geschorst was en de rest vaak geen hele wedstrijd heeft gespeeld of als buitenspeler speelde.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef Grifte het volgende:
Ik denk wel dat Achahbar het kan redden, zijn techniek is echt goed. Heeft ook nog een eigen actie, en kan best een bal vasthouden. Fysiek wel heel erg licht, maargoed met Fernandez schiet je ook geen flikker op, geef dan maar liever iemand met potentie de kans.

Die 10-15 goals moet ik ook nog maar zien, misschien als ie de penalties mag nemen.
Achahbar gaat het ook wel redden. Alleen nu nog niet. Als je die nu een basisplaats gaat geven (en ook nog eens tegen de 40 wedsrijden laat spelen) maak je zo'n jongen kapot. Het is eigenlijk al erg genoeg dat ie nu al bij de selectie zit. Die jongen had je misschien dit jaar of volgend jaar eens een keertje voorzichtig aan Excelsior moeten verhuren, helaas zit dat er door onze smal bezette spitspositie niet in.

Waarom zou Fernandez geen 10-15 goals kunnen maken? Het zou me juist verbazen als ie dat niet zou doen, mocht ie een heel seizoen spelen natuurlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En oh ja, het belang van een veelscorende spits was dit seizoen al 2.1 miljoen Euro extra geweest + een kans voor de poulefase CL...
Maar ik had het dan ook over de competitie. Daar is het belang van een veelscorende spits overschat. Tuurlijk is het handig om een spits te hebben die er 30 inschiet maar het is nou ook weer geen noodzaak ofzo.

Dat we misschien eventueel een een ronde'tje verder waren geweest in de vCL is geen argument. Want ook zonder spits is dat geen zekerheid, het verhoogt de kansen weliswaar(aanzienlijk) maar het geeft geen enkele garantie. Verder is die hele vCL slechts een bonus natuurlijk, we hadden daar normaal gesproken helemaal niet moeten staan. Mooi meegenomen natuurlijk maar meer ook niet.

En het simpele gegeven dat we met een goede spits heel misschien wel een ronde'tje verder waren gekomen geeft ons niet opeens geld om een spits te kopen, wel dan?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:50:11 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115598012
Ik vind Mulenga wel echt aanzienlijk beter dan Fernandez, al is dat niet heel moeilijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115598040
Everton (hebben ook nog Armenteros..) en vooral Gerndt lager inschatten dan Fernandez _O- _O- Jij hebt er echt totaal geen verstand van. Inzanity :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:50:51 #109
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115598046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef inZanity het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat Strootman iets met Ajax te maken heeft?

Achahbar kan het niveau nog lang niet aan man. Zou eigenlijk een jaartje verhuurt moeten worden aan Excelsior ofzo. Ik kan je nu al vertellen dat Fernandez er sowieso (veel) meer zou maken dan Achahbar als je die in de spits zou zetten.
Jij zegt dat ze bij NL een voorkeur hebebn naar Ajax spelers. En vervolgens kom je met een vergelijking tussen een rechtsback van Ajax tegenover een middenvelder van Feyenoord. En daarna met vergelijking tussen een middenvelder van PSV en een middenvelder van Feyenoord. Niet echt overtuigend.

Als Anita de voorkeur zou krijgen voor Clasie, dan begin ik ook te twijfelen. Verder moeten wij gewoon accepteren dat ze bij Ajax beter spelers hebben gemaakt dan ons, de afgelopen 10 jaar.

Verder zou ik Achahbar graag willen zien. Met de opkomende backs kan Achahbar het postiespel goed invullen. Aanspeelbaar in de voeten, en voor de voorzetten moet Immers er gewoon voorduiken. Ik las van de week dat Fernandez tegen Kiev en Utrecht speelde, maar dat was mij niet opgevallen.
pi_115598062
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind Mulenga wel echt aanzienlijk beter dan Fernandez, al is dat niet heel moeilijk.
Gerndt is ook echt een goede spits. Mochten willen dat die voor Feyenoord speelde.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:51:37 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115598078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Gerndt is ook echt een goede spits. Mochten willen dat die voor Feyenoord speelde.
Één en al matigheid die man. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115598099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Als hij echt zo goed was, dan had hij er allang meer gemaakt daar.
pi_115598145
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:

Overigens word het belang van een veelscorende spits ook nog weleens overschat.
Dit mag je toch wel even uitleggen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_115598147
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is dus echt een speler die er minstens 10 tot 15 gaat maken dit seizoen.

En sowieso, Fernandez heeft nog niet 1% van de kwaliteiten waarover Gerndt beschikt.
pi_115598162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als hij echt zo goed was, dan had hij er allang meer gemaakt daar.
Veel gezeik vorig jaar. Iedereen ziet dat die gozer wel kan voetballen.
pi_115598194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Veel gezeik vorig jaar. Iedereen ziet dat die gozer wel kan voetballen.
Had er in 22 wedstrijden 7 gescoord. En de aanvoer is nagenoeg hetzelfde als vorig seizoen
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:54:18 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115598208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is dus echt een speler die er minstens 10 tot 15 gaat maken dit seizoen.
Misschien bij het rugby. Ik ving bijna een schot van hem op zondag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115598240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Had er in 22 wedstrijden 7 gescoord. En de aanvoer is nagenoeg hetzelfde als vorig seizoen
Scheelde weinig of hij was 6 maanden de bak ingegaan. Speelt niet echt lekker, lijkt me.
pi_115598300
Maar goed, laten we Gerndt buiten beschouwing heeft Herecles Everton/Armenteros en Utrecht Mulenga. *O*

Van Utrecht zou ik ook nog liever Demouge en fukking de Kogel willen ipv Fernandez :')
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 14:57:47 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115598383
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar goed, laten we Gerndt buiten beschouwing heeft Herecles Everton/Armenteros en Utrecht Mulenga. *O*

Van Utrecht zou ik ook nog liever Demouge en fukking de Kogel willen ipv Fernandez :')
Eens. Nu volg ik lang niet al die kleine clubjes, maar van de spelers die ik ken uit de eredivisie vind ik Fernandez wel 1 van de allerslechtste.
4045
onlogisch
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:58:10 #121
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115598398
Volgend jaar Overtoom gratis ophalen bij Heracles :Y :Y :Y Geweldige voetballer.
pi_115598444
Fernandez is geen topspits, maar Gerndt of Mulenga beter noemen..jezus die missen pas kansen.

Tevens is Fernandez gehaald om zijn snelheid en wat dat betreft vind ik hem een bruikbare spits voor Feyenoord, enkel niet als eerste spits.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:00:33 #123
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115598498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef Steven184 het volgende:
Fernandez is geen topspits, maar Gerndt of Mulenga beter noemen..jezus die missen pas kansen.

Tevens is Fernandez gehaald om zijn snelheid en wat dat betreft vind ik hem een bruikbare spits voor Feyenoord, enkel niet als eerste spits.
Mulenga is gewoon een topsspits voor de Eredivisie. Alleen erg blessuregevoelig.
pi_115598512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef Steven184 het volgende:

Ik zie best veel wedstrijden van beide ploegen en Gerndt en Mulenga zijn gewoon beter. Stukken beter.
pi_115598882
Niet in de rol die Fernandez bij ons moet vervullen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:09:33 #126
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115598913
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

_O-

Fernandez is als ie geschorst is nog beter man. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dit mag je toch wel even uitleggen.
Dat het helemaal niet zo belangrijk is om een veel scorende spits te hebben. Het is handig om te hebben maar geen noodzaak, zeker als de rest van de selectie dat moeiteloos opvangt(nou is dat bij Feyenoord niet bepaald het geval, maar toch). Een kampioen levert volgens mij veel vaker niet dan wel de topscorer, en andersom spelen de topscorers vaak niet eens bij de een topclub en vaak genoeg niet eens bij een hooggeklasseerde ploeg. De top 3 van de topscorerslijst van afgelopen seizoen bijvoorbeeld speelden bij achtereenvolgens de nummer 5, nummer 6 en nummer 10. Die van het jaar ervoor zelfs bij de nummer 11, de nummer 7 en de nummer 6. Nog een voorbeeld bij Ajax dat de afgelopen seizoenen twee keer kampioen is geworden heeft de topscorer er beiden keren maar 13 gemaakt.
pi_115599025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

_O-

Fernandez is als ie geschorst is nog beter man. :')

[..]

Dat het helemaal niet zo belangrijk is om een veel scorende spits te hebben. Het is handig om te hebben maar geen noodzaak, zeker als de rest van de selectie dat moeiteloos opvangt(nou is dat bij Feyenoord niet bepaald het geval, maar toch). Een kampioen levert volgens mij veel vaker niet dan wel de topscorer, en andersom spelen de topscorers vaak niet eens bij de een topclub en vaak genoeg niet eens bij een hooggeklasseerde ploeg. De top 3 van de topscorerslijst van afgelopen seizoen bijvoorbeeld speelden bij achtereenvolgens de nummer 5, nummer 6 en nummer 10. Die van het jaar ervoor zelfs bij de nummer 11, de nummer 7 en de nummer 6. Nog een voorbeeld bij Ajax dat de afgelopen seizoenen twee keer kampioen is geworden heeft de topscorer er beiden keren maar 13 gemaakt.
Zoals Caland al terecht opmerkte, als Fernandez geen veelscorende spits is, wat is ie dan wel? Want voor de rest kan hij ook helemaal niks.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:15:46 #128
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115599233
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Everton is een redelijk spitsje voor een club als Heracles maar niet beter dan Fernandez, vooruit om je tegemoet te komen zou ik ze als gelijkwaardig beschouwen. Armenteros beter dan Fernandez? Als je nou van één spits weet dat ie nooit scoort is het Arementeros wel :') Mulenga zou ik nog wel in kunnen komen dat is op zich wel een aardig spitsie, maar was die niet op z'n zachtst gezegd vrij blessuregevoelig?

Overigens is Demouge weg bij Utrecht. :)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:16:47 #129
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115599265
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zoals Caland al terecht opmerkte, als Fernandez geen veelscorende spits is, wat is ie dan wel? Want voor de rest kan hij ook helemaal niks.
Wat ik misschien al duizend keer aangegeven heb? :') Een prima spits voor Eredivisie begrippen bij een club die geen cent makken heeft.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:24:06 #130
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_115599560
Wat is V voor een vak in de Kuip? Ga met schoonfamilie mee binnenkort een keertje :P
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:24:40 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115599576
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef The_Groove het volgende:
Wat is V voor een vak in de Kuip? Ga met schoonfamilie mee binnenkort een keertje :P
Net als heel De Kuip een groot relvak.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:40:26 #132
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115600304
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef The_Groove het volgende:
Gewoon zitten, je mond houden, en lekker voetbal kijken!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:03:25 #133
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115603710
quote:
De Eredivisie dreigt een groot talent mis te lopen. Oscar Hiljemark stond of staat in de belangstelling van Ajax en Feyenoord, maar lijkt te kiezen voor een Frans avontuur. Als Stade Rennes Yann M’Vila kwijtraakt, dan heeft het de Zweed op het oog om hem op te volgen. De twintigjarige controleur van IF Elfsborg kost slechts tweeënhalf miljoen euro en werd zelfs genoemd bij topclubs als Barcelona, Arsenal en Manchester United.
Ja want we hebben geld over :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:05:15 #134
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_115603773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ja want we hebben geld over :')
Nog een middenvelder _O_

lekker 3-6-1 spelen!
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:05:17 #135
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115603774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:33 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Fixed [ afbeelding ]
Zeg, probeer gewoon inhoudelijk op m'n posts in te gaan en hou dit soort opmerkingen voor je of hou gewoon je bek. ^O^
  Forum Admin woensdag 15 augustus 2012 @ 17:07:42 #136
35723 crew  GGMM
pi_115603860
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zeg, probeer gewoon inhoudelijk op posts in te gaan of hou gewoon je bek. ^O^
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115604386
Tegen Kiev heb ik trouwens nog wat boze blikken mijn kant op gehad: op vak N stelt men het niet op prijs als je roept: godvertiefus wat lopen die twee kankernegers daar te kloten (kans Cisse/Fernandez) :@
BFF met GGMM
pi_115604447
Oh en Fernandez zal er wel 15 maken hoor dit seizoen. Maar dan nog blijft het een erg gebrekkige, beetje dommige voetballer.
BFF met GGMM
pi_115604908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
Tegen Kiev heb ik trouwens nog wat boze blikken mijn kant op gehad: op vak N stelt men het niet op prijs als je roept: godvertiefus wat lopen die twee kankernegers daar te kloten (kans Cisse/Fernandez) :@
Had je in het uitvak moeten gaan zitten. :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:42:23 #140
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115605023
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Net als heel De Kuip een groot relvak.
Hij neemt z'n schoonmoeder mee, dus dat zit wel goed.
pi_115605053
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Had je in het uitvak moeten gaan zitten. :')
Tussen die SS-Polen zou ik niet echt veilig staan denk ik...
BFF met GGMM
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:46:45 #142
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115605176
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
_O-

Ik zie het zo voor me ook :')
pi_115605790
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

_O-

Ik zie het zo voor me ook :')
Ja en ik ben normaal de rust zelve... :@
BFF met GGMM
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:28:31 #144
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115606522
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tussen die SS-Polen zou ik niet echt veilig staan denk ik...
:D
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:23:26 #145
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115608574
quote:
Excelsior huurt Steenvoorden van Feyenoord
Matthew Steenvoorden speelt dit seizoen voor Excelsior, meldt die club op zijn website. De 19-jarige verdediger wordt voor een jaar gehuurd van Feyenoord. Bij Excelsior krijgt hij de kans om ervaring op te doen in het eerste elftal.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 20:49:06 #146
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115612890
v. Persie naar Manchester United (clubs zijn het eens). Levert weer wat op voor Feyenoord :)
I love my mispoken words.
pi_115613117
30m is transfersom, wat levert dit ons op?
pi_115613423
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef Grifte het volgende:
Niks. Net zoals bij die binnenlandse transfer van Basto toen, kreeg Feyenoord geen opleidiningsvergoeding. Of er moet tijdens de transfer een doorkooppercentage ofzo afgesproken zijn.
pi_115613548
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Niks. Net zoals bij die binnenlandse transfer van Basto toen, kreeg Feyenoord geen opleidiningsvergoeding. Of er moet tijdens de transfer een doorkooppercentage ofzo afgesproken zijn.
Ze krijgen wel een vergoeding
  woensdag 15 augustus 2012 @ 20:59:33 #150
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115613558
quote:

[..]

Binnenlands geldt alleen binnen Nederland.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:00:29 #151
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115613618
quote:

[..]

Bruno Basto leverde dan ook niet zo veel op, naast het feit dat ik me niet kan herinneren dat wij hem ooit hebben opgeleid.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_115613772
Hij ging van Lille naar Lyon voor 20 miljoen volgens mij, en dat ie niet opgesteld is maakt niet uit.
pi_115613805
Die Bastos van Lyon bedoel je dus?
pi_115613978
Kunnen we Mathijsen ruilen binnen 7 dagen als we de bon nog hebben?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:06:09 #155
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115614024
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Piles het volgende:
Hoezo?
pi_115614065
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:03 schreef Grifte het volgende:
Die Bastos van Lyon bedoel je dus?
Ja, spelfoutje.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:07:09 #157
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115614093
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Piles het volgende:
Het wordt echt een De Clerretje.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:07:28 #158
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115614122
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het wordt echt een De Clerretje.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:07:56 #159
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115614148
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoe is het met je topspits Fernandez? Heeft hij al meegespeeld dit seizoen, want ik heb hem nog niet gezien.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:08:21 #160
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115614179
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hoe is het met je topspits Fernandez?
Moet je aan hem vragen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:12:16 #161
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115614427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef inZanity het volgende:

[..]

Moet je aan hem vragen.
Als voorzitter van de Fernandez fapnclub heb je toch wel dagelijks contact met Gy'?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:13:49 #162
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115614536
De Vrij loopt zich warm _O_.
pi_115614662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik vind Mathijsen verdedigend niet echt goed vanavond, en opbouwend geeft hij alleen balletjes breed tot nu toe. :(
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115614905
Wat wil je met Van Rhijn, Willems en Heitinga naast je! Kun je beter Janmaat, BMI en de Vrij hebben, veel beter!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:23:51 #165
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115615211
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Als voorzitter van de Fernandez fapnclub heb je toch wel dagelijks contact met Gy'?
Heb jij een betere optie? Te Vrede maar opstellen dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind Mathijsen verdedigend niet echt goed vanavond, en opbouwend geeft hij alleen balletjes breed tot nu toe. :(
Oh dat. Zit niet te kijken naar die onzin. Moet je ook niet serieus nemen joh die nietszeggende oefeninterlands. Mathijsen gaat gewoon bazig doen bij Feyenoord, let maar op. _O_
pi_115615665
Mathijsen is gewoon slecht vandaag.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:32:55 #167
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115615818
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef Devv het volgende:
Mathijsen is gewoon slecht vandaag.
Boeie, ondertussen doet hij wel wedstrijdritme op.
pi_115615890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Sejt het volgende:

[..]

Boeie, ondertussen doet hij wel wedstrijdritme op.
Had hij dat dan nodig?
pi_115615930
Mathijsen speelt gewoon als een drol tegen België, dat kun je wel stellen. Elke breedtepass op Heitinga is een meter achter 'm. Bal omhoog koppen in plaats van vooruit, man vrij laten bij doelpunt.

Al is Heitinga ook een drama, kan alleen maar achteruit lopen die luie zak. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_115616031
oei dat was niet best mattie
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:47:05 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115616799
De woordvoerder van Feyenoord zegt dat we geen geld voor Van Persie krijgen. Ergens ben ik bang dat de juridische afdeling weer een blunder maakt, aangezien je dergelijke gelden moet claimen bij de UEFA. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:49:01 #172
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115616937
De Vrij debuteert.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:49:13 #173
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115616953
BMI debuteert.
pi_115616959
BRUNO MARTINS INDI
pi_115617082
Ik dacht dat bmi centraal kwam?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:53:04 #176
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115617163
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Caland het volgende:
De woordvoerder van Feyenoord zegt dat we geen geld voor Van Persie krijgen. Ergens ben ik bang dat de juridische afdeling weer een blunder maakt, aangezien je dergelijke gelden moet claimen bij de UEFA. :')
Hoezo? Joris van Benthem _O_.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:53:46 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115617199
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:53 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hoezo? Joris van Benthem _O_.
Joris 'Luc heeft zelf dat contract getekend' van Benthem toch? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:54:48 #178
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115617265
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Joris 'Luc heeft zelf dat contract getekend' van Benthem toch? :')
Hij ja. Puike kerel. Kan niet anders dat hij cum laude is afgestudeerd en Meester in de rechten is.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:59:17 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115617605
BMI doet in 5 minuten Nederlands elftal meer goed dan Willems in 350 minuten :{ .
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:59:50 #180
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115617650
Toch mooi dat sbs6.nl precies vastloopt zo rond het doelpunt.
Was 't wat? :')
pi_115617690
BMI _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:00:08 #182
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115617714
BMI O+
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:00:08 #183
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115617715
Martins Indi _O_.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:00:15 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115617731
Even serieus, ik zie BMI in 2 minuten tijd 2x een geweldige pass geven waaruit doelpunten vallen. Lekkah.
pi_115617765
BMI scoort punten! _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:00:46 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115617789
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Merkie het volgende:
Even serieus, ik zie BMI in 2 minuten tijd 2x een geweldige pass geven waaruit doelpunten vallen. Lekkah.
Heb je je zonnebril afgedaan dan?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:00:59 #187
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115617809
De 2-1 was iig mooi werk van BMI, 1-1 dus niet meegekregen. Vergelijkbaar? :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:01:25 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115617841
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
1-1 was een veel mooiere pass. Soortgelijk wel.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:01:32 #189
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115617852
quote:
Mooie dieptepass op Robben die uiteindelijk de assist geeft.
pi_115617862
Bruno Martins Indi ^O^ _O_
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:01:38 #191
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_115617864
quote:
Zelfde perfecte pass op Robben.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:01:57 #192
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115617890
Morgen staat PSG op de stoep met een koffertje voor BMI :'(
pi_115617948
Bruno is op zijn plek bij Oranje

Na de knappe uitoverwinning op Utrecht afgelopen zondag is deze week het Oranje avontuur voor Bruno Martins Indi begonnen. In alle reportages in aanloop naar de oefenwedstrijd Belgie-Nederland is er aandacht voor zijn selectie die door de sportjournalisten als zeer verrassend word beschouwd. De lezer van BrunoMartinsIndi.com weet echter wel beter.

Volgens de journalisten zijn de optredens van Bruno tegen Dynamo Kiev doorslaggevend geweest in de keuze van de bondscoach. De redactie van BrunoMartinsIndi.com denkt echter dat het eerder zijn constante prestaties bij Feyenoord 1 in de afgelopen twee seizoenen zijn geweest en zijn fantastische optredens in Jong Oranje. Een bondscoach maakt natuurlijk geen keuzes op basis van 2 wedstrijden.

Belangrijk voor het team
Afgelopen seizoen groeide Bruno in zijn rol als verlengstuk van trainer Ronald Koeman in het veld. Als taakbewuste speler is hij zich ervan bewust hoe belangrijk dit is en daarmee zeer belangrijk voor het hechte team dat Feyenoord weer is. Iets wat zeker op het EK bij Oranje ontbrak.

Naar verwachting zal Bruno Martins Indi tijdens de oefenwedstrijd Belgie-Nederland op de bank beginnen. Zijn kersverse collega Joris Mathijsen zal in de basis starten. Morgen wordt een avond om nooit meer te vergeten.

Check de videosectie voor nieuwe Bruno Martins Indi video’s!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:03:04 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115617984
BMI transferwaarde +5 miljoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:03:22 #195
14505 OProg
A Life in Music
pi_115618005
BMI held. _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_115618013
Bruno Martins Indi _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:03:37 #197
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115618020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
BMI transferwaarde +25 miljoen.
Fixed.
pi_115618036
Indi. _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:04:09 #199
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_115618068
Wat een geweldige stukjes staan er elke keer weer op doe site! :D.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_115618124
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef Grifte het volgende:
75% van de opleidingsvergoeding toch? of hoe werkt dat nu aangezien arsenal zelf recht heeft op 20% vd opleidingsvergoeding :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:05:34 #201
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115618159
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef NJ het volgende:
Wat een geweldige stukjes staan er elke keer weer op doe site! :D.
Ik denk dat z'n moeder ze schrijft -O-
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:05:36 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115618162
Wel opvallend dat Nederland 10x beter speelt met de nieuwe verdediging.
pi_115618498
quote:
Bruno is op zijn plek bij Oranje

In alle reportages in aanloop naar de oefenwedstrijd Belgie-Nederland is er aandacht voor zijn selectie die door de sportjournalisten als zeer verrassend word beschouwd. De lezer van BrunoMartinsIndi.com weet echter wel beter.

Ik wist dus ook beter.

quote:
Volgens de journalisten zijn de optredens van Bruno tegen Dynamo Kiev doorslaggevend geweest in de keuze van de bondscoach. De redactie van BrunoMartinsIndi.com denkt echter dat het eerder zijn constante prestaties bij Feyenoord 1 in de afgelopen twee seizoenen zijn geweest en zijn fantastische optredens in Jong Oranje. Een bondscoach maakt natuurlijk geen keuzes op basis van 2 wedstrijden.
Ook al zegt hij het zelf, natuurlijk doet een bondscoach dat niet, dat zou onprofessioneel zijn. Gelukkig maakt het voor BMI niet uit waar de bondscoach zich op baseert, hij hoort sowieso in Oranje.

quote:
Belangrijk voor het team
Afgelopen seizoen groeide Bruno in zijn rol als verlengstuk van trainer Ronald Koeman in het veld. Als taakbewuste speler is hij zich ervan bewust hoe belangrijk dit is en daarmee zeer belangrijk voor het hechte team dat Feyenoord weer is. Iets wat zeker op het EK bij Oranje ontbrak.

Als je naast zo veel talent ook nog de juiste mentaliteit, én leiderschapskwaliteiten bezit... geen wonder dat Oranje faalde op het EK zonder Bruno Martins Indi.
pi_115618850
Man, Bruno Martins Indi speelt beter linksback dan die PSV tiener. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:19:12 #205
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115619166
Wat was die dan, bruno :')
pi_115619334
Nigel de jong :')
pi_115619367
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat was die dan, bruno :')
Dat was een fout van Nigel de Jong hoor.
pi_115619542
Man man man man man.
pi_115619553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die andere, die pass... Kwam geen goal uit, maar de pass was op zn minst 'opmerkelijk' :P
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:23:07 #210
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115619608
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik bedoelde die voorzet op Mertens daar een minuutje voor -O-
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:23:31 #211
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115619653
En nu doet stefan 't ook lekker bij de 3-2 -O-
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:23:50 #212
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_115619689
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Man, Bruno Martins Indi speelt beter linksback dan die PSV tiener. :D
Nou... :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:24:13 #213
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115619733
_O- hoor die belgen blij zijn dan :')
pi_115619762
Nee joh, ik vind dat je de Feyenoord verdedigers weinig kunt verwijten. :P

4-2 ondertussen. :')
pi_115619830
Waarde stekelenburg -80%
pi_115620075
Feyenoord-spelers kun je weinig aanrekenen, Bij die 3-2 had De Vrij misschien ietwat beter kunnen optreden, maar als Stekelenburg dat balletje gewoon pakt is er niks aan de hand.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:27:37 #217
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115620093
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee joh, ik vind dat je de Feyenoord verdedigers weinig kunt verwijten. :P

4-2 ondertussen. :')
Die laatste was overduidelijk de fout van die jood. Die van de jong kun je de Vrij ook niet aanrekenen. Maar toch is het niet heel overtuigend. 3 doelpunten in 5 minuten tegen een poepteam, wtf :')
pi_115620176
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Die laatste was overduidelijk de fout van die jood. Die van de jong kun je de Vrij ook niet aanrekenen. Maar toch is het niet heel overtuigend. 3 doelpunten in 5 minuten tegen een poepteam, wtf :')
Belgie is alles behalve een poepteam, die gaan gewoon het WK halen, mark my words!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:29:51 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115620268
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

2x een blunder van Stekelenburg en een blunder van De Jong.
pi_115620280
Ik kan die vlaamse jood nog steed niet zien zonder haat gevoelebs die kop van die kerol zo arrogant echt een typische stinkjood
pi_115620282
Godverdegodverdegodver de commentator is al begonnen hoor met verdediging van de eredivisie. kanker nou toch een eind op man. Fout bij goal 2: Nigel de Jong Fout bij goal 3: Stekelenburg, Fout bij goal 4: Lens

en dan gvd morgen de krantenkoppen al, defensie 2e helft te jong en onervaren :r :r
krijg toch de tyfus riooljournalisten
pi_115620321
Gewoon Janmaat en Mulder er ook in zetten, dan zou er niks aan de hand zijn.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:30:33 #223
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115620326
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Belgie is alles behalve een poepteam, die gaan gewoon het WK halen, mark my words!
Oh, dat zal heus. Ze hebben ook ongelooflijk veel individuele kwaliteiten momenteel, maar het is natuurlijk geen Spanje, Portugal, Italie, Duitsland oid. Daar hadden we nu 8-2 achtergestaan.

Wel weer een mooie lange pass van De Vrij ^O^
Wie was dat hier nou laatst die zei dat hij dat absoluut voor geen kont kan? :)
pi_115620615
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Cara het volgende:
Godverdegodverdegodver de commentator is al begonnen hoor met verdediging van de eredivisie. kanker nou toch een eind op man. Fout bij goal 2: Nigel de Jong Fout bij goal 3: Stekelenburg, Fout bij goal 4: Lens

en dan gvd morgen de krantenkoppen al, defensie 2e helft te jong en onervaren :r :r
krijg toch de tyfus riooljournalisten
Dit ja. Er is geen enkele tegen goal waar de vrij of BMI fout zat, ze stikken naar die "journalisten"
pi_115620697
Ook dat van gaal nigel 90 minuten geeft :') das echt belachelijk. Die heeft heelde wedstrijd niks goed gedaan
pi_115620760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef mega-worstje het volgende:
Ook dat van gaal nigel 90 minuten geeft :') das echt belachelijk. Die heeft heelde wedstrijd niks goed gedaan
Ik zeg Jordy Clasie.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:40:45 #227
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115621121
De Feyenoorders hebben inderdaad geen echte fouten gemaakt, wel een aantal hele mooie ballen. Toch denk ik dat een wereldverdediging er toch minder had doorgelaten, ondanks de fouten van De Jong en steek. Heb wel het idee dat ze het beter hebben gedaan dan Viergever en rechterhoekjood. Vond het opbouwend wel wat onwennig, niet meer dan logisch.

Opzich zeker reden tot tevredenheid dus. ^O^
Nog geen internationale top, maar ze kunnen heel aardig aanhaken in dit Oranje.

^O^
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:42:31 #228
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115621239
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zeg Jordy Clasie.
Ik denk dat De Jong alsnog een van de spelers is die het meest zeker zal zijn van zijn basisplaats. Denk dat Strootman en Clasie op korte termijn de reserveplek mogen uitvechten, duurt voorlopig nog wel even voor Clasie een basisplek krijgt. Jammer voor hem opzich dat Nederland terug is gegaan op 1 controleur.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:44:36 #229
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115621389
Gullit en Boer leggen het probleem, terecht, niet bij de verdediging. Enkel bij de 4-2 vond ik de verdediging vrij slecht, maar dan met name door een flinke faal van Van Rhijn.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:49:32 #230
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_115621743
Feyenoorders gewoon goed gedaan.

Verder heerlijke nederlaag dit voor die moordenaar, narcist en tyfusjood Blind.
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:55:42 #231
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115622162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef PIETR het volgende:

heerlijke nederlaag dit voor die moordenaar, narcist en tyfusjood Blind.
:D !!
pi_115622377
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

:D !!
Weer als vanouds haten op het Nederlands Elftal. _O_

De Feyenoorders speelden wel een redelijke wedstrijd gelukkig.
pi_115623116
Ik ben vooral benieuwd of Van Gaal nu Clasie wel oproept.

Persoonlijk vond ik BMI redelijk goed spelen, De Vrij wat minder. Maar beide zijn debutanten, dus het zij ze vergeven. Geef ze de tijd om te groeien in die rol.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nog geen internationale top, maar ze kunnen heel aardig aanhaken in dit Oranje.
En dit geeft helaas weer waar het NL-elftal momenteel staat in de wereld :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:14:40 #234
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115623402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Van Gaal nu Clasie wel oproept.

Persoonlijk vond ik BMI redelijk goed spelen, De Vrij wat minder. Maar beide zijn debutanten, dus het zij ze vergeven. Geef ze de tijd om te groeien in die rol.

[..]

En dit geeft helaas weer waar het NL-elftal momenteel staat in de wereld :')
Tja. We hebben al jaren geen wereldverdediging natuurlijk, en steek is gewoon geen wereldkeeper.
Middenveld en aanval zijn gewoon erg goed, maar te veel spelers die uit vorm zijn en te weinig vernieuwing waardoor de chemie een beetje op is. Als de jonge jongens goed aan kunnen haken heb je over 2 jaar weer gewoon een goed team lopen, al denk ik dat sommige spelers ook net iets over de top gaan geraken.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:16:37 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115623523
Boeiend dat oranje met die moordenaar op de bank.

Indi en De Vrij hebben toch maar mooi hun debuut gemaakt, Clasie is de volgende. En Fer en Wijnaldum waren lekker bij Jong Oranje aan het ballen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115623582
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:14 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Tja. We hebben al jaren geen wereldverdediging natuurlijk, en steek is gewoon geen wereldkeeper.
Middenveld en aanval zijn gewoon erg goed, maar te veel spelers die uit vorm zijn en te weinig vernieuwing waardoor de chemie een beetje op is. Als de jonge jongens goed aan kunnen haken heb je over 2 jaar weer gewoon een goed team lopen, al denk ik dat sommige spelers ook net iets over de top gaan geraken.
"we" als in NL of Feyenoord?

Voor beide moet ik je uiteraard gelijk geven, helaas. Dat heeft vorig seizoen en het EK maar al te duidelijk gemaakt :'(

Neemt niet weg dat het feit dat 2 jonge debutanten zo makkelijk aan kunnen haken bij dit "grote" Nederland gewoon te triest voor woorden is. Een groot gedeelte van dit elftal heeft goddomme de finale gespeeld in Zuid-Afrika.
pi_115623637
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef Caland het volgende:

Indi en De Vrij hebben toch maar mooi hun debuut gemaakt, Clasie is de volgende. En Fer en Wijnaldum waren lekker bij Jong Oranje aan het ballen.
Ik vond dat Derksen daar wel een punt mee had hoor.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:20:10 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115623740
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik vond dat Derksen daar wel een punt mee had hoor.
Waarover?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115623787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarover?
Dat de KNVB een bewijs van goed gedrag zou moeten eisen voor de technische functies. Hadden ze dat gedaan, was Kluivert nooit aangenomen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:22:10 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115623854
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat de KNVB een bewijs van goed gedrag zou moeten eisen voor de technische functies. Hadden ze dat gedaan, was Kluivert nooit aangenomen.
Denk dat die moordenaar wel een VOG krijgt voor die functie. Maar ik ben het wel met Derksen eens wat dat betreft. Zo'n verrotte persoonlijkheid zou eigenlijk nooit een dergelijke functie moeten bekleden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 23:22:14 #241
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115623859
De Vrij had het wel moeilijk met Lukaku, maar die kerel is ook super sterk. Verder deed BMI het goed, maar je ziet toch dat het geen linksback is. En Mathijssen viel vies tegen, hadden we die maar nooit gehaald. :{
pi_115623882
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarover?
Ik denk over Kluivert en zijn verleden.

Maar zelfs zonder dit verleden had Van Gaal hem nooit als assistent moeten aanstellen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:25:57 #243
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115624083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

"we" als in NL of Feyenoord?

Voor beide moet ik je uiteraard gelijk geven, helaas. Dat heeft vorig seizoen en het EK maar al te duidelijk gemaakt :'(

Neemt niet weg dat het feit dat 2 jonge debutanten zo makkelijk aan kunnen haken bij dit "grote" Nederland gewoon te triest voor woorden is. Een groot gedeelte van dit elftal heeft goddomme de finale gespeeld in Zuid-Afrika.
In deze doelde ik op Nederland, waarmee ik bedoel te zeggen dat je over pakweg 4 jaar waarschijnlijk een sterkere verdedinging hebt dan we de afgelopen 6 jaar hebben gehad. De Vrij vindt ik zéker Oranje-materie en denk ook dat hij hierna direct naar een net-niet-club vertrekt, lees Arsenal, Tottenham, Liverpool, Valencia, Roma etc. Het station Aston Villa kan hij denk ik overslaan. Voor BMI ben ik daar minder van overtuigd.
pi_115624106
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Slobeend het volgende:
De Vrij had het wel moeilijk met Lukaku, maar die kerel is ook super sterk. Verder deed BMI het goed, maar je ziet toch dat het geen linksback is. En Mathijssen viel vies tegen, hadden we die maar nooit gehaald. :{
Niet alles baseren op 1 wedstrijd man
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:30:44 #245
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115624337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Lukaku is gewoon een monster. Met hem in Feyenoord 1 doe je gewoon absoluut mee om het kampioenschap. Dat veranderd nog wel tegen de tijd dat De Vrij fysiek ook sterker is en wat meer ervaring op niveau heeft. Zodra Lukaku dat fysieke voordeel niet meer heeft betwijfel ik of hij de top aankan. Zou me niet verbazen als hij Chelsea door de achterdeur verlaat en nooit meer een club van dergelijk niveau vindt.
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 23:32:45 #246
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115624445
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Grifte het volgende:

[..]

Niet alles baseren op 1 wedstrijd man
Klopt, ik zal nog proberen geduld hebben met Mathijsen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:35:16 #247
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115624607
Overigens scoort matthijssen in de afgelopen 15 seizoenen 1 doelpunt per 25,3 wedstrijden, met een uitschieter naar een whopping 3 doelpunten in 1 seizoen (willem 2 2003/2004) :'(
pi_115624620
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Lukaku is gewoon een monster. Met hem in Feyenoord 1 doe je gewoon absoluut mee om het kampioenschap. Dat veranderd nog wel tegen de tijd dat De Vrij fysiek ook sterker is en wat meer ervaring op niveau heeft. Zodra Lukaku dat fysieke voordeel niet meer heeft betwijfel ik of hij de top aankan. Zou me niet verbazen als hij Chelsea door de achterdeur verlaat en nooit meer een club van dergelijk niveau vindt.
Is hij te koop dan?

Zo ja, is het imo best een concurrent voor Guidetti :+. Maar ik blijf de Super-G trouw :D
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

In deze doelde ik op Nederland, waarmee ik bedoel te zeggen dat je over pakweg 4 jaar waarschijnlijk een sterkere verdedinging hebt dan we de afgelopen 6 jaar hebben gehad. De Vrij vindt ik zéker Oranje-materie en denk ook dat hij hierna direct naar een net-niet-club vertrekt, lees Arsenal, Tottenham, Liverpool, Valencia, Roma etc. Het station Aston Villa kan hij denk ik overslaan. Voor BMI ben ik daar minder van overtuigd.
Laten we hopen dat de bondscoach(es) De Vrij, BMI en Clasie blijven selecteren en dat Feyenoord Europees blijft spelen, zodat de heren kunnen blijven ontwikkelen. Kunnen dan een hele goede duit opleveren voor Feyenoord
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens scoort matthijssen in de afgelopen 15 seizoenen 1 doelpunt per 25,3 wedstrijden, met een uitschieter naar een whopping 3 doelpunten in 1 seizoen (willem 2 2003/2004) :'(
Da's toch niet slecht voor een verdediger?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2012 23:35:56 ]
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:35:59 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115624652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Dat zijn best wel kutstatistieken voor een spits.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 23:36:52 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115624698
Mathijsen was een baas vandaag in het Nederlands elftal. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4045
onlogisch
pi_115624747
vandermar89 kom op Fifa aub
pi_115624970
quote:
Droomdebuut van Bruno bij Oranje

Wat een droomdebuut van Bruno Martins Indi bij Oranje. Invallen bij een zwalkend Nederlands Elftal dat tegen een achterstaand aankeek bij Belgie dat al sinds 2002 zich niet meer voor een eindtoernooi wist te kwalificeren. Maar door aan de basis te staan van twee doelpunten draaide Bruno de wedstrijd in zijn eentje helemaal om.

Jammer dat een ervaren kracht als Nigel de Jong vervolgens de fout inging. Ook de jonge rechtsback Van Rhijn mag zich zeker drie tegendoelpunten aanrekenen. Wat een verschil met de linkerflank waar Bruno Martins Indi met zoveel rust en vertrouwen speelde, alsof het zijn 100e interland was.

Vanzelfsprekend zaten er ook nog wat kleine foutjes in het spel van Bruno, maar met name de ervaren krachten lieten het afweten in deze roerige interland Belgie-Nederland.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:42:31 #253
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115625008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef RvLaak het volgende:

Is hij te koop dan?

Zo ja, is het imo best een concurrent voor Guidetti :+. Maar ik blijf de Super-G trouw :D

Nee, is verhuurd aan West Bromwich Albion. Maar is voor de eredivisie natuurlijk een wereldspeler. Tegen sterkere verdedigers moet ik het nog maar zien met die jongen. Denk dat hij het hier niet minder zou doen dan John, maar op langer termijn zie ik john veel verder komen.

quote:
Laten we hopen dat de bondscoach(es) De Vrij, BMI en Clasie blijven selecteren en dat Feyenoord Europees blijft spelen, zodat de heren kunnen blijven ontwikkelen. Kunnen dan een hele goede duit opleveren voor Feyenoord
In principe moeten die 3 jongens Feyenoord financieel onafhankelijk maken. Zeker De Vrij en Clasie moeten gewoon 10+ opleveren.

quote:
Da's toch niet slecht voor een verdediger?
Ligt er aan waar je het mee vergelijkt natuurlijk. Ik dacht eigenlijk dat Ron er meer maakte, maar dat valt ook aardig tegen. Ik zou wel weer eens een verdediger willen die er elk jaar gewoon een paar nlegt :P
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 23:43:21 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115625074
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Prima analyse! _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:43:37 #255
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115625094
quote:

[..]

Serieus, wie schrijft die meuk :')
pi_115625096
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef mega-worstje het volgende:
Sowieso dat de Jong zo onomstreden is in de as van het middenveld terwijl hij bij zijn club 10 volle wedstrijden in een heel seizoen speelt. Als je daar wereldkampioen mee moet gaan worden en zo een belangrijke positie geeft nemen andere grote landen je echt niet serieus.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:45:29 #257
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115625217
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Sowieso dat de Jong zo onomstreden is in de as van het middenveld terwijl hij bij zijn club 10 volle wedstrijden in een heel seizoen speelt. Als je daar wereldkampioen mee moet gaan worden en zo een belangrijke positie geeft nemen andere grote landen je echt niet serieus.
Wie moet je er dan neerzetten. En kom nou niet met ollie b. bommel, stroopkan of Clasie. Bommel te oud, de andere twee te jong en onervaren.
pi_115625263
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Nee, is verhuurd aan West Bromwich Albion. Maar is voor de eredivisie natuurlijk een wereldspeler. Tegen sterkere verdedigers moet ik het nog maar zien met die jongen. Denk dat hij het hier niet minder zou doen dan John, maar op langer termijn zie ik john veel verder komen.
:(, na ja... Negeren en in december nog eens kijken.
quote:
[..]

In principe moeten die 3 jongens Feyenoord financieel onafhankelijk maken. Zeker De Vrij en Clasie moeten gewoon 10+ opleveren.
Roep dat niet te hard. Feyenoord heeft eerder gegokt op een paar spelers om hun uit de problemen te helpen. Lijkt me geen verstandige strategie om dit op financieel vlak te doen.
quote:
[..]

Ligt er aan waar je het mee vergelijkt natuurlijk. Ik dacht eigenlijk dat Ron er meer maakte, maar dat valt ook aardig tegen. Ik zou wel weer eens een verdediger willen die er elk jaar gewoon een paar nlegt :P
Het liefst heb ik een verdediger die er 20 scoort, maar liever nog één die er 20 tegenhoudt. Scorende verdedigers lijken mij spelers die naar voren lopen en dus achterin niet aanwezig zijn.
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 23:47:46 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115625341
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Wie moet je er dan neerzetten. En kom nou niet met ollie b. bommel, stroopkan of Clasie. Bommel te oud, de andere twee te jong en onervaren.
Hoeveel jaar moet bijv. een Clasie nog spelen alvorens hij wat meer ervaren is? Nog 2 seizoenen bij Feyenoord? En dan zo nu & dan een interlandje meepikken?

Wat goed is komt snel, voor de leeuwen ermee.
4045
onlogisch
pi_115625350
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik zou idd voor Strootman of Clasie kiezen met een ervaren middenvelder naast hen. Bij een eindtoernooi kan je niet aankomen met een reserve die maar circa 10 volle wedstrijden in een heel seizoen in de benen heeft. Daarnaast moeten bovenstaande twee namen binnen 2 jaar normaal gesproken naar een beter internationaal niveau toe kunnen groeien en eventueel subtop.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_115625483
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoeveel jaar moet bijv. een Clasie nog spelen alvorens hij wat meer ervaren is? Nog 2 seizoenen bij Feyenoord? En dan zo nu & dan een interlandje meepikken?

Idd, zo snel mogelijk op zo'n hoog mogelijk niveau ervaring op laten doen. Laat hem maar falen, leert hij alleen maar van. Zolang er door hem geen wedstrijden verloren gaan tenminste ;)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:51:02 #262
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115625547
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef RvLaak het volgende:

[..]

:(, na ja... Negeren en in december nog eens kijken.

In december hebben wij Super Guidetti die er elke wedstrijd 3 inlegt ^O^

quote:
Roep dat niet te hard. Feyenoord heeft eerder gegokt op een paar spelers om hun uit de problemen te helpen. Lijkt me geen verstandige strategie om dit op financieel vlak te doen.
Beleidsmatig moet je daar uiteraard niet van uit gaan. Je moet knettergek tot voorbij het peter bosz niveau zijn wil je die jongens daadwerkelijk al incalculeren voor 25 miljoen. Wil niet zeggen dat dit niet 'zou moeten'.

quote:
Het liefst heb ik een verdediger die er 20 scoort, maar liever nog één die er 20 tegenhoudt. Scorende verdedigers lijken mij spelers die naar voren lopen en dus achterin niet aanwezig zijn.
Joodse jan maakte er afgelopen jaar een stuk of 7, dus dat zegt niet zo veel over je verdedigende kwaliteiten. Overigens heeft Ron er toch ook 7 in 92 wedstrijden de afgelopen 3 seizoenen, nog altijd niet megaveel, maar toch meer. Vond Ron overigens sowieso aanvallend best belangrijk, met een hard schot en een goede kopbal.
pi_115625739
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:51 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

In december hebben wij Super Guidetti die er elke wedstrijd 3 inlegt ^O^
:Y :Y :Y :Y :Y
quote:
[..]

Beleidsmatig moet je daar uiteraard niet van uit gaan. Je moet knettergek tot voorbij het peter bosz niveau zijn wil je die jongens daadwerkelijk al incalculeren voor 25 miljoen. Wil niet zeggen dat dit niet 'zou moeten'.
En ik zou miljonair moeten zijn. Maw: domweg niet op rekenen. Leidt die jongens op zo goed als het kan en hoop op het beste. Meer kan je als club niet doen helaas.

Of je kan afdalen naar het niveau Asaidi en eigenwijs meer geld eisen dan je spelers waard zijn.
quote:
[..]

Joodse jan maakte er afgelopen jaar een stuk of 7, dus dat zegt niet zo veel over je verdedigende kwaliteiten. Overigens heeft Ron er toch ook 7 in 92 wedstrijden de afgelopen 3 seizoenen, nog altijd niet megaveel, maar toch meer. Vond Ron overigens sowieso aanvallend best belangrijk, met een hard schot en een goede kopbal.
Ze zijn er, maar een verdediger die in de aanval loopt, staat niet in de verdediging. Iemand anders moet deze plek dan opvangen en dan moet je die persoon dan ook hebben. Momenteel heb ik dat vertrouwen niet bij Feyenoord, hopelijk onterecht.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:57:17 #264
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115625912
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij heeft pas 1 jaar op niveau gepresteerd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een wereldgozer met ongelooflijk veel talent, maar je moet er niet te veel van willen ook. Nu zou hij gewoon heel langzaam aan het werk moeten gaan ruiken. Af en toe een wedstrijdje meepakken of invallen, maar in principe is de Jong voorlopig gewoon de eerste man. afhankelijk van hoe het zich ontwikkeld moet hij zich dan in 1 tot 2,5 jaar (ruim voor het WK of direct er na) richting basis kunnen spelen, uiteraard wel afhankelijk van hoe andere jongens op die positie zich ontwikkelen.

Wat goed is komt snel ben ik het niet mee eens: Pierre pi-air van Hooijdonk,Keessie wonderboy van Wonderen, Paultje fucking-everywhere bosvelt, of desnoods Luca Toni bewijzen het tegendeel :P
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:59:28 #265
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115626035
Overigens zie ik Clasie voorlopig sowieso liever niet te veel in Oranje, omdat ik bij hem nog altijd het idee heb dat hij fysiek tekort komt. Betwijfel of de ervaring opweegt tegen de belasting. Daarbij wil ik hem niet na 3 goede wedstrijden in oranje kwijtraken :'(
pi_115626192
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hij heeft pas 1 jaar op niveau gepresteerd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een wereldgozer met ongelooflijk veel talent, maar je moet er niet te veel van willen ook. Nu zou hij gewoon heel langzaam aan het werk moeten gaan ruiken. Af en toe een wedstrijdje meepakken of invallen, maar in principe is de Jong voorlopig gewoon de eerste man. afhankelijk van hoe het zich ontwikkeld moet hij zich dan in 1 tot 2,5 jaar (ruim voor het WK of direct er na) richting basis kunnen spelen, uiteraard wel afhankelijk van hoe andere jongens op die positie zich ontwikkelen.

Wat goed is komt snel ben ik het niet mee eens: Pierre pi-air van Hooijdonk,Keessie wonderboy van Wonderen, Paultje fucking-everywhere bosvelt, of desnoods Luca Toni bewijzen het tegendeel :P
Pi-air de opperste opper baas :P
pi_115626328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Met een oh zo jammer laatste seizoen :'(
pi_115626370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Met een oh zo jammer laatste seizoen :'(
T is hem vergeven :P
pi_115626502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

T is hem vergeven :P
Idd, maar wel alles objectief blijven bekijken ;)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:18:48 #270
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115626899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Was al 31 toen hij naar Feyenoord kwam.

In het kampioenselftal van 99 speel je met Van Wonderen, Konterman en Bosvelt, die allemaal pas op hun 27e naar Feyenoord zijn gekomen en die bovendien allemaal nog niet in het buitenland hadden gespeeld. Van Wonderen debuteerde zelfs pas op z'n 22e in de eerste divisie en 25e in de eredivisie. Luca Toni scoorde in 2002/2003 op 25/26-jarige leeftijd 2 doelpunten in 16 wedstrijden voor Brescia en was bijna gestopt.

Ook in het hedendaags voetbal zie je zulks nog genoeg. driesje mertens is ook 'gewoon' al 25.

Kortom: zolang Clasie bij ons Baassie doet, en lekker jaarlijks bijtekend, zal het mij kont wezen wat hij in oranje doet. Lekker rustig aan doen met die jongen en nog jaren plezier van hebben voor hij zich teveel in de kijker speelt. :Y
pi_115626997
Van Wonderen, mijn jeugdidool.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115627023
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Kortom: zolang Clasie bij ons Baassie doet, en lekker jaarlijks bijtekend,
Liever dat hij voor een paar jaar bijtekent en niet elke keer 1 jaar. Geeft teveel onzekerheid imo.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:23:11 #273
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115627038
quote:
17s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
Wonderboy was eindbaas ^O^.
Jammer dat íe bij twente zit -O-
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:24:22 #274
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_115627068
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef Nozem. het volgende:
vandermar89 kom op Fifa aub
:P kan niet man. Wij zijn aan het schilderen en de boel aan het verbouwen. Ik heb alleen de laptop beschikbaar :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:24:40 #275
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115627079
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:22 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Liever dat hij voor een paar jaar bijtekent en niet elke keer 1 jaar. Geeft teveel onzekerheid imo.
bedoelde meer, 1 keer een contract voor 4 jaar tekenen, en vervolgens jaarlijks onderhouden: in ruil voor een leuk zakcentje extra gewoon het contract op 4 jaar laten staan en optimaal cashen bij een transfer :Y
pi_115627080
quote:
17s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
Jij had een kutjeugd, is algemeen bekend
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_115627093
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Kom vechten dan ouwe Rotterdammert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:25:18 #278
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115627096
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Niet haten op Kees o|O
pi_115627112
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Kom vechten dan ouwe Rotterdammert.
Maandje nog :D
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_115627138
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:23 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Wonderboy was eindbaas ^O^.
Jammer dat íe bij twente zit -O-
Hij is daar weggegaan toch?

Edit: Van wikipedia:

Op 6 juli 2012 besloten van Wonderen en FC Twente uit elkaar te gaan. Na vier seizoenen actief te zijn geweest voor FC Twente, besloot Van Wonderen voor een nieuw uitdaging elders.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:29:57 #281
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115627255
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:26 schreef Grifte het volgende:

[..]

Hij is daar weggegaan toch?

Edit: Van wikipedia:

Op 6 juli 2012 besloten van Wonderen en FC Twente uit elkaar te gaan. Na vier seizoenen actief te zijn geweest voor FC Twente, besloot Van Wonderen voor een nieuw uitdaging elders.

Nu je het zegt, inderdaad wel iets van meegekregen. Ik zou hem best nog bij Feyenoord willen zien :)
pi_115627278
Die kopbal die hij maakte tegen die joden dat hij daarna nog vol tegen zijn kop werd geschopt, nog steeds kippenvel _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 16 augustus 2012 @ 01:12:30 #283
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115628603
quote:

[..]

Eens. :+
  donderdag 16 augustus 2012 @ 01:17:48 #284
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_115628777
quote:

[..]

:') :') :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_115628827
Ik wou dat ze meer informatie naar buiten brengen over de ziekte van Guidetti, volgens mij houdt MC dit expres geheim om zijn waarde niet te doen dalen
pi_115629917
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 01:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik wou dat ze meer informatie naar buiten brengen over de ziekte van Guidetti, volgens mij houdt MC dit expres geheim om zijn waarde niet te doen dalen
Denk dat de onzekerheid juist funest is voor zijn waarde.
BFF met GGMM
  donderdag 16 augustus 2012 @ 03:27:57 #287
268260 Dr.Mikey
pi_115630512
Keesie Wonderboy _O_
R.I.P DTS.
pi_115631266
Ik zie geen fouten gemaakt worden door Feijenoordspelers hier? Wel twee mooie passes van BMI waaruit doelpunten vallen. _O_

Elite
Tegen TTIP
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:18:02 #289
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_115631462
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:55 schreef Happel het volgende:
Ik zie geen fouten gemaakt worden door Feijenoordspelers hier? Wel twee mooie passes van BMI waaruit doelpunten vallen. _O_

Jij vond jullie nieuwste aanwinst (Mathijssen) goed spelen??? Heb je de wedstrijd uberhaupt wel gezien?
De Vrij was matigjes, net als Martins, alleen had Martins aanvallend nog wat goede momenten. Maar ik heb hem ook een bal zien uitverdedigen (staat niet de samenvatting) waarbij je als je dat in de E-tjes doet, je de huid wordt volgescholden.
Ik neem de Vrij en Martins niks kwalijk, het was het collectief falen van de verdediging. Die mannen hebben genoeg potentie, maar zoals Mathijssen speelde??? Tjonge jonge...
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:21:48 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115631498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:18 schreef tja77 het volgende:

[..]

Jij vond jullie nieuwste aanwinst (Mathijssen) goed spelen??? Heb je de wedstrijd uberhaupt wel gezien?
De Vrij was matigjes, net als Martins, alleen had Martins aanvallend nog wat goede momenten. Maar ik heb hem ook een bal zien uitverdedigen (staat niet de samenvatting) waarbij je als je dat in de E-tjes doet, je de huid wordt volgescholden.
Ik neem de Vrij en Martins niks kwalijk, het was het collectief falen van de verdediging. Die mannen hebben genoeg potentie, maar zoals Mathijssen speelde??? Tjonge jonge...
Mathijsen kan echt niet meer inderdaad, verder vergeet je het middenveld als je het over collectief falen hebt
pi_115631505
Ik acht Mathijsen niet eens als een van ons :')

En nee, ik heb het niet gezien. Interesseert me geen ene tyfus.

Ging er om dat De Vrij en BMI als schuldige werden aangewezen bij de doelpunten. Schuldig waren ze niet.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:28:55 #292
342627 tja77
pi_115631578
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:22 schreef Happel het volgende:
Ik acht Mathijsen niet eens als een van ons :')

En nee, ik heb het niet gezien. Interesseert me geen ene tyfus.

Ging er om dat De Vrij en BMI als schuldige werden aangewezen bij de doelpunten. Schuldig waren ze niet.
Wie wijst hun als schuldigen aan dan?
Zoals ik al zei Martins speelde heel wisselend, geniale pass naar voren toe, en ziekelijk slecht uitverdedigen (volgde geen doelpunt uit, maar toch) en op 2-2 laat hij Chadli wel te makkelijk lopen (ook geen doelpunt volgens mij)
De Vrij heeft me niet in positeve zin weten op te vallen. Feit is gewoon dat er door de Belgen makkelijk doorheen werd gelopen. Op het moment dat het 2-2 werd, had Belgie al een aantal FLINKE kansen gehad. En ja, ik reken die jonge Feyenoorders niks aan, zit zat potentie in, maar het hele middenveld en de verdediging, hing bij balverlies als los zand aan elkaar.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:31:52 #293
342627 tja77
pi_115631614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mathijsen kan echt niet meer inderdaad, verder vergeet je het middenveld als je het over collectief falen hebt
Het middenveld en dan vooral vd Vaart, Sneijder en de Jong was bedroevend slecht, Maher heeft me wel kunnen vermaken.
pi_115631672
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef Caland het volgende:

En Fer en Wijnaldum waren lekker bij Jong Oranje aan het ballen.
Das nog het mooiste van het hele verhaal!
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 08:38:35 #295
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115631696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:36 schreef Luni het volgende:

[..]

Das nog het mooiste van het hele verhaal!
Dat. Wijnaldem ging, net als Fer, voor een niveautje hoger :')
4045
onlogisch
pi_115631728
Laatste toernooi dat Nederland er niet bij was was voor de Belgen het laatste toernooi dat ze er wel bij waren. De faalhaas die dat veroorzaakte verliest zijn eerste wedstrijd van België :')

We zijn er niet bij in 2014 :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:40:45 #297
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_115631733
Laat Mathijsen maar lekker op de bank beginnen zaterdag.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:42:43 #298
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_115631757
Heeft Mathijsen uberhaupt een (oefen)wedstrijd gespeeld na het EK?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:44:14 #299
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_115631782
Ja, met Malaga 2 wedstrijdjes
pi_115631783
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

. Feit is gewoon dat er door de Belgen makkelijk doorheen werd gelopen.
Er waar lag dat volgens de analisten, die ik een stuk hoger als jou inschat, aan,niet aan de verdediging :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')