van mezelf. Krachttraining alles.quote:
INB4 WHEYquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef LifeonEarth het volgende:
http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
problem solved!
dan niet zeiken ook huilliequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
van mezelf. Krachttraining alles.
inb4 whey
En dan met suikerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
gooi er fruit doorheen, dat is wel oké
zozo, doe maar breed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef Snakey het volgende:
Ik kom makkelijk aan de 200 - 250 gram eiwitten per dag.
quote:
Omdat jij al het andere goor vindt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef BredeBradda het volgende:
Tonijn is ook al zo goorWaarom zijn alle goede bronnen goor behalve vlees
Waarom doe je zo gayquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef BredeBradda het volgende:
gegrilde tonijnmootquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef BredeBradda het volgende:
Klopt.quote:
Er is niks mis met whey, maar wel met de prijs. Kwark is 50 cent voor een bakje met 50g eiwit. Whey is al snel 30 euro voor 1KG.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Alborz het volgende:
Voor de langzame eiwitten kan je ook veel (volle) melk drinken of eiren eten. Je hebt ook proteïne shakes met caseïne eiwitten. Buiten rood vlees heb je ook kip en vis wat je kan eten. Nootjes en bepaalde groentes hebben ook genoeg eiwitten. En wat is er nou mis met whey?
Hoelang train jij al?
Blijkbaar, ik eet sinds 3 weken gezondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Adames het volgende:
kwark goor vinden
20 jaar suikerverslaving gaat er blijkbaar niet zo maar uit
Er zit niet erg veel eiwit in melk. Of je moet er liters van drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Alborz het volgende:
Voor de langzame eiwitten kan je ook veel (volle) melk drinken of eiren eten. Je hebt ook proteïne shakes met caseïne eiwitten. Buiten rood vlees heb je ook kip en vis wat je kan eten. Nootjes en bepaalde groentes hebben ook genoeg eiwitten. En wat is er nou mis met whey?
Hoelang train jij al?
vrouwen horen eiwitten op een andere manier binnen te krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
Onterechte klacht.
Kwark
Tonijn
Vlees
Vis
Pindakaas
Eieren
Noten
Enige wat ik nasty vind is melk.
Niet willen investeren in je lichaam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er is niks mis met whey, maar wel met de prijs. Kwark is 50 cent voor een bakje met 50g eiwit. Whey is al snel 30 euro voor 1KG.
toch weer een kleine 10 gram per glas. helpt toch als je daar een paar glazen van drinkt per dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zit niet erg veel eiwit in melk. Of je moet er liters van drinken.
Was die vraag aan mij?
Nee aan TS, tuurlijk niet aan jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was die vraag aan mij?
Ik drink 3 liter melk per dag, goed voor ongeveer 100g aan eiwit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was die vraag aan mij?
vloeibaar suiker eten lijkt me nou ook weer niet helemaal de bedoeling. kan je het net zo goed helemaal latenquote:
Bestel nou maar een pot whey van Body&Fitshop, pauperquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er is niks mis met whey, maar wel met de prijs. Kwark is 50 cent voor een bakje met 50g eiwit. Whey is al snel 30 euro voor 1KG.
Alleen niet zo goed als je niet ook al het vet en suikers niet wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik drink 3 liter melk per dag, goed voor ongeveer 100g aan eiwit.
De rest haal ik wel uit kip enz.
Als je het ook uit andere goedkopere bronnen kan halen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Niet willen investeren in je lichaam.![]()
INB4!!! (al weet ik nog niet wat dat betekent...)
tis goede suikerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
vloeibaar suiker eten lijkt me nou ook weer niet helemaal de bedoeling. kan je het net zo goed helemaal laten
http://www.body-supplies.(...)upreme-whey_593.htmlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
beter zoeken, b&f shop bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Whey is al snel 30 euro voor 1KG.
kwark is dus 10 euro per kilo, minimaal. kwark kost vaak meer dan 50 cent per bakje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, maarja zit toch in de bulk dus maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen niet zo goed als je niet ook al het vet en suikers niet wil.
wat een onzin. in goede bijenhoning zitten zo enorm veel goede stoffen (nee niet een heel potje eten maar met mate.)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
vloeibaar suiker eten lijkt me nou ook weer niet helemaal de bedoeling. kan je het net zo goed helemaal laten
3 liter melk per dag? Meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, maarja zit toch in de bulk dus maakt niet zoveel uit. 3 liter volle melk > 1800 kcal.
ja bij de imker zelf ja . Supermarkt is idd rommelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
haal je het bij de imker dan? supermarkt honing is ongeveer net zo goed als suikerstroop
Hoe danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
vrouwen horen eiwitten op een andere manier binnen te krijgen
Dan moet je niet gaan lopen janken dat die andere bronnen zo smerig zijn etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:07 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Als je het ook uit andere goedkopere bronnen kan halen?
dan is het goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja bij de imker zelf ja . Supermarkt is idd rommel
Dan heb je niet de goede kwark.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:07 schreef Alborz het volgende:
[..]
2x zo duur, 2x de kcal en minder eiwitten per 100g
linkje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, maarja zit toch in de bulk dus maakt niet zoveel uit.
Bij bodyenfitshop.nl hebben ze idd goedkope whey, 4.5kg voor 55 euro.
1: hoeft niet, ik doe 't voor mezelf ( deels wel makkelijker voor opleiding though )quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:09 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan lopen janken dat die andere bronnen zo smerig zijn etc.
btw op me vragen heb je nog geen antwoord gegeven:
- moet je aankomen voor je opleiding?
-wat betekent INB4?
ok nice! dat is dus 12.2 euro de kilo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef Alborz het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/
Als je het echt serieus neemt en het je passie wordt dan geniet je van de spierpijn, het soms onsmakelijke shit wat je moet eten en de zware gewichten die je op moet tillen om je doel te bereiken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
1: hoeft niet, ik doe 't voor mezelf ( deels wel makkelijker voor opleiding though )
2: in before.
Hij neemt nog lang geen deel aan deze levenstijl.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:13 schreef Alborz het volgende:
[..]
Als je het echt serieus neemt en het je passie wordt dan geniet je van de spierpijn, het soms onsmakelijke shit wat je moet eten en de zware gewichten die je op moet tillen om je doel te bereiken.
Probeer jezelf beter te motiveren. Het is namelijk echt een levensstijl he.
Mooi om meer stalen broeders tegen te komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:19 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Hij neemt nog lang geen deel aan deze levenstijl.
- bespaart op zijn voeding.
- heeft zich er niet in verdiept.
- doet veva.
Die levenstijl moet je voor gaan.
Ik hoef mij zelf niet meer te motiveren.
Alcohol laat ik makkelijk staan en ik moet niet denken aan een mc hamburger.
high fivequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Alborz het volgende:
[..]
Mooi om meer stalen broeders tegen te komen.
Wat is er mis met Veva?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:19 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Hij neemt nog lang geen deel aan deze levenstijl.
- bespaart op zijn voeding.
- heeft zich er niet in verdiept.
- doet veva.
Die levenstijl moet je voor gaan.
Ik hoef mij zelf niet meer te motiveren.
Alcohol laat ik makkelijk staan en ik moet niet denken aan een mc hamburger.
Leg eens uit, je weet het blijkbaar allemaal zo goed.quote:
niet blijkbaar hoor, ik weet het inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Leg eens uit, je weet het blijkbaar allemaal zo goed.
Licht ook aan welke school je zit, waar je stage loopt, je eigen motivatie etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
niet blijkbaar hoor, ik weet het inderdaad![]()
Ik heb anderhalf jaar de opleiding gedaan. (niv 3.)
Je word op je verantwoordelijkheid gewezen de hele tijd, terwijl je zelf als een fucking klein kind behandeld word.
De lesuren moeten vol gemaakt worden van defensie, dus ga je tijdens de les -edit- kijken.
Als je aangeeft dat de opleiding niet zwaar genoeg is (met 85% van de klas) dan krijg je te horen dat we dat niet weten en dat zij dat beter voor ons in kunnen schatten.
Het 2e jaar is alleen maar herhaling, je verveelt je de tyfus. De motivatie is ver beneden 0 maar niemand vertrekt meer omdat ze dan stufi moeten terug dokken.
Er zijn van niveau 2 mensen afgekeurd waar we het de hele opleiding al van wisten (spoorden niet of gewoon bijna gehandicapt) , de docenten doen alsof ze gek zijn en laten ze er lekker tussen zitten maar verneuken 1,5 jaar van die jongeren hun leven door ze niet te kicken. (veva diploma heb je namelijk geen hole aan als TL leerling).
Tijdens de stages/bivak zit je soms een week binnen niks te doen omdat het niet voorbereid is. Of de instructeurs willen het veld niet in omdat ze dan niet betaald krijgen (kan ze geen ongelijk geven) (oefentoelage is beperkt)
kan nog wel een half uur doorgaan.
-edit- fout gelezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Licht ook aan welke school je zit, waar je stage loopt, je eigen motivatie etc.
Die opleiding doe ik alleen maar om door te stromen. Waar zit jij nu dan>
lichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Licht ook aan welke school je zit, waar je stage loopt, je eigen motivatie etc.
Die opleiding doe ik alleen maar om door te stromen. Waar zit jij nu dan>
Tuurlijk heeft dat wel invloed. Je kan stage lopen bij de marine, mariniers of landmacht, lijkt me dat het instructiepersoneel anders is? En wat waren jou ambities na de opleiding?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:37 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
waarom zou ik dat toelichten?
maakt verder niet uit wat mijn motivatie etc was.
maakt verder niet uit welke school dit was. op stage hoorde je het van iedereen.
heb nog veel contact met leerlingen en geluid word alleen maar sterker.
Lijkt allemaal heel wat, maar is gewoon een kut opleiding.
mijn inzet was 100% en het eerste jaar was wel leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:39 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat wel invloed. Je kan stage lopen bij de marine, mariniers of landmacht, lijkt me dat het instructiepersoneel anders is? En wat waren jou ambities na de opleiding?
Dit. Aan te raden is het zeker maar 's avonds opteert hij toch best voor Casseine Shake of kwark toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Alborz het volgende:
[..]
Bestel nou maar een pot whey van Body&Fitshop, pauper.
als je het eerste jaar leuk vond, waarom maakte je de opleiding dan niet gewoon af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
mijn inzet was 100% en het eerste jaar was wel leuk.
owja en mijn andere post is ge-edit
Ik deed landmacht.
Jep.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dit. Aan te raden is het zeker maar 's avonds opteert hij toch best voor Casseine Shake of kwark toch?
Neem een smaak wat ook goed te doen is met water, kwark of havermout/brinta. Banaan vind ik wel een goede smaak, maar wat ik lekker vind hoef jij niet lekker te vinden he.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef BredeBradda het volgende:
Naja dan koop ik wel gewoon een pot whey, en ( casseine )?
welke smaken vinden jullie 't best? :p
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik drink 3 liter melk per dag, goed voor ongeveer 100g aan eiwit.
De rest haal ik wel uit kip enz.
tot je mij tegekomt dan piepi je wel andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:50 schreef RickoKun het volgende:
Van die homo's die asociaal breed willen worden en er in doorslaan waardoor ze er te breed uit zien dat het niet mooi meer is. Zie bodybuildsubforum, allemaal breed maar met een dikke megapens.
Puur is hij niet te vreten vind ik... Jij doet er nooit honing bij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tot je mij tegekomt dan piepi je wel anders
105kg 1.95m 4% bf
die kwark moet je gewn kaal vrete geen rotzooi doorheen dondere je vreet he voor een doel om gwn kk groot te worde
Wat een kanker grapjequote:
4% je vet percentage?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
105kg 1.95m 4% bf
die kwark moet je gewn kaal vrete geen rotzooi doorheen dondere je vreet he voor een doel om gwn kk groot te worde
ik ga niet nog een jaar verneuken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
als je het eerste jaar leuk vond, waarom maakte je de opleiding dan niet gewoon af.
kwil da nie ete gwn doe ik lkkr appel en kanneeel doro de kwakr kk op dan mar als ej nie luistern gatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
105kg 1.95m 4% bf
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
4% je vet percentage?
van een gezonde bodybuilder is 7%.
ben je toch niet goed bezig.
WAAAAT!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 minute voor een wedstrijd
2% bf
haha fatty ik ben altijd 0% bf zelfs mn celmembranen bestaan nie uit vetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2% bf
je tieten zien er niet echt gezond uit gastquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2% bf
blije bakkes dat welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2% bf
Butterfacequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2% bf
Zeg, was jij ook geen pseudo body builder?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
En geraspte komkommer, dille en knoflook. Tzatziki.
Je bent zelf pseudo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:42 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Zeg, was jij ook geen pseudo body builder?
knoflookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
En geraspte komkommer, dille en knoflook. Tzatziki.
Sorry man, roid rage.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:44 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Wat gemeen, was gewoon een vraag.
wrm so hommo danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:45 schreef fathank het volgende:
[..]
knoflook.
Van die shit ga je meuren man
Shit stinkt gewoon als een malle. Om van te kotsen.quote:
Hoe wil jij in godsnaam Grieks/Turks eten dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Shit stinkt gewoon als een malle. Om van te kotsen.
laatst hadden ze bij ons in de straat een pallet met knoflooksaus om laten pleuren. Niet te harden die geur.
Moet dat danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hoe wil jij in godsnaam Grieks/Turks eten dan?
Dan mis je wel wat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet dat dan.
Volgens mij leven we in een vrij land en mag ik zelf bepalen wat ik in m'n eten gooi.
Ik zal vast nog wel meer missen.quote:
Welke kwark is dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik heb magere kwark van 11,5 g eiwit per 100 g. Is inderdaad niet te vreten en daarom doe ik er stukjes fruit bij en een lepeltje honing.
Goed te eten zo maar ik snap je klacht want puur is het niet te vreten.
Als je salmonella wil oplopen s dat een goed idee jaquote:
mannenkwarkquote:
keelyoghurtquote:
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoord. Staat het in de schappen bij de gewone yoghurt?quote:
dubbel zoveel kcal jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:28 schreef DonJoris het volgende:
Probeer http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=696
Meer eiwitten en beter te eten.
Salmonella durft het lichaam van een echte mang niet binnen te dringen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je salmonella wil oplopen s dat een goed idee ja
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:17 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Haha "BredeBradda", ik moest lachen
Eerder ectobradda danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]inderdaad, fuking dikke brede bradda. Wat een non-klacht trouwens.
stop er limonade of jam bijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:54 schreef BredeBradda het volgende:
De titel spreekt voor zich![]()
Ik moet per dag rond de 150g aan eiwit zitten en dit is alleen goed aan te vullen met magere kwarkwant per 500g 50g eiwit ( ziek veel )
maar jezus zeg, wat is dat spul goor
. Het is bijna smaakloos en ik krijg er kotsneigingen van
Wie weet iets om kwark lekkerder te maken?
10gram eiwit per 100 gram? Welke kwark eet jij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:54 schreef BredeBradda het volgende:
De titel spreekt voor zich![]()
Ik moet per dag rond de 150g aan eiwit zitten en dit is alleen goed aan te vullen met magere kwarkwant per 500g 50g eiwit ( ziek veel )
maar jezus zeg, wat is dat spul goor
. Het is bijna smaakloos en ik krijg er kotsneigingen van
Wie weet iets om kwark lekkerder te maken?
Tonijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef BredeBradda het volgende:
Magere biogarde van de AH dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:15 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
10gram eiwit per 100 gram? Welke kwark eet jij?
Maar geen 10gram, d8t 8.9 gram.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tonijnnet nog een blikje weggewerkt.
Magere biogarde van de AH is best lekker, maar doe er vaak een scheutje suikervrije siroop doorheen. Wat fruit erdoor is ook wel lekker. Maar goed, gewoon een aantal goede bronnen vinden en daar je eiwitten uithalen, dan heb je ook wat meer afwisseling.
Makreel of zalm is ook prima.
[..]
Magere biogarde van de AH dusDaar zitten de meeste eiwitten in voor zover ik het heb kunnen vinden.
Nee, en dit maakt de kwarknazi in mij woest. Aldi Jogging magere kwark 500 gram. 10.3 gram eiwit per 100 gram. Slechts 0.65 euro. Top that met je overpriced Appiekwark. Beste kwark available en nog cheapste ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Magere biogarde van de AH dusDaar zitten de meeste eiwitten in voor zover ik het heb kunnen vinden.
Kwarknaziquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, en dit maakt de kwarknazi in mij woest. Aldi Jogging magere kwark 500 gram. 10.3 gram eiwit per 100 gram. Slechts 0.65 euro. Top that met je overpriced Appiekwark. Beste kwark available en nog cheapste ook.
Tevens gewoon RAW eten, geen laf gedrag. Nog even en we lopen weer met een zuigfles rond.
Ja er is er 1 waar ik 10 gram in had gevonden zal zo nog eens op de pot kijken, maar weet vrijwel zeker dat het deze was... Had laatst nog de verkeerde gekocht en daar zat idd minder in.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Maar geen 10gram, d8t 8.9 gram.
Klacht is trouwens ongegrond, kwark is gewoon lekker
Smaken verschillen he!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef thenxero het volgende:
Magere kwark met zoetstof.
Gewoon lekkere volle kwark halen en puur opeten !
olijfolie voor de echte ecto's..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, en dit maakt de kwarknazi in mij woest. Aldi Jogging magere kwark 500 gram. 10.3 gram eiwit per 100 gram. Slechts 0.65 euro. Top that met je overpriced Appiekwark. Beste kwark available en nog cheapste ook.
Tevens gewoon RAW eten, geen laf gedrag. Nog even en we lopen weer met een zuigfles rond.
Oooo dacht om het lekkerder te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar zitten geen eiwitten in, wel gezond natuurlijk
Sowieso volle kwarkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ga vanaf zaterdag weer naar gym dus moet er ook weer aan. Wel volle kwark
Bevroren aardbeien en dan in de blenderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef vera166 het volgende:
[..]
Oooo dacht om het lekkerder te makenen als je genoeg eiwitten haalt met die kwark dan kunnen die aardbeien er prima in
lekkeeeer
Ja is wel nodigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso volle kwarkVeel beter te eten en je wilt toch bulken of niet.
no homoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:58 schreef Alborz het volgende:
Ik eet nu al een maand of 6-7 magere kwark zonder pussy te klagen dat het goor is. Denk gewoon dat het je helpt jouw doel te bereiken en dan proef je het niet eens meer, gewoon slikken.
59 euro voor 4,5kg, oetlul.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |