van mezelf. Krachttraining alles.quote:
INB4 WHEYquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef LifeonEarth het volgende:
http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
problem solved!
dan niet zeiken ook huilliequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
van mezelf. Krachttraining alles.
inb4 whey
En dan met suikerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
gooi er fruit doorheen, dat is wel oké
zozo, doe maar breed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef Snakey het volgende:
Ik kom makkelijk aan de 200 - 250 gram eiwitten per dag.
quote:
Omdat jij al het andere goor vindt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef BredeBradda het volgende:
Tonijn is ook al zo goorWaarom zijn alle goede bronnen goor behalve vlees
Waarom doe je zo gayquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef BredeBradda het volgende:
gegrilde tonijnmootquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef BredeBradda het volgende:
Klopt.quote:
Er is niks mis met whey, maar wel met de prijs. Kwark is 50 cent voor een bakje met 50g eiwit. Whey is al snel 30 euro voor 1KG.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Alborz het volgende:
Voor de langzame eiwitten kan je ook veel (volle) melk drinken of eiren eten. Je hebt ook proteïne shakes met caseïne eiwitten. Buiten rood vlees heb je ook kip en vis wat je kan eten. Nootjes en bepaalde groentes hebben ook genoeg eiwitten. En wat is er nou mis met whey?
Hoelang train jij al?
Blijkbaar, ik eet sinds 3 weken gezondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Adames het volgende:
kwark goor vinden
20 jaar suikerverslaving gaat er blijkbaar niet zo maar uit
Er zit niet erg veel eiwit in melk. Of je moet er liters van drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Alborz het volgende:
Voor de langzame eiwitten kan je ook veel (volle) melk drinken of eiren eten. Je hebt ook proteïne shakes met caseïne eiwitten. Buiten rood vlees heb je ook kip en vis wat je kan eten. Nootjes en bepaalde groentes hebben ook genoeg eiwitten. En wat is er nou mis met whey?
Hoelang train jij al?
vrouwen horen eiwitten op een andere manier binnen te krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
Onterechte klacht.
Kwark
Tonijn
Vlees
Vis
Pindakaas
Eieren
Noten
Enige wat ik nasty vind is melk.
Niet willen investeren in je lichaam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er is niks mis met whey, maar wel met de prijs. Kwark is 50 cent voor een bakje met 50g eiwit. Whey is al snel 30 euro voor 1KG.
toch weer een kleine 10 gram per glas. helpt toch als je daar een paar glazen van drinkt per dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zit niet erg veel eiwit in melk. Of je moet er liters van drinken.
Was die vraag aan mij?
Nee aan TS, tuurlijk niet aan jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was die vraag aan mij?
Ik drink 3 liter melk per dag, goed voor ongeveer 100g aan eiwit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was die vraag aan mij?
vloeibaar suiker eten lijkt me nou ook weer niet helemaal de bedoeling. kan je het net zo goed helemaal latenquote:
Bestel nou maar een pot whey van Body&Fitshop, pauperquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er is niks mis met whey, maar wel met de prijs. Kwark is 50 cent voor een bakje met 50g eiwit. Whey is al snel 30 euro voor 1KG.
Alleen niet zo goed als je niet ook al het vet en suikers niet wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik drink 3 liter melk per dag, goed voor ongeveer 100g aan eiwit.
De rest haal ik wel uit kip enz.
Als je het ook uit andere goedkopere bronnen kan halen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Niet willen investeren in je lichaam.![]()
INB4!!! (al weet ik nog niet wat dat betekent...)
tis goede suikerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
vloeibaar suiker eten lijkt me nou ook weer niet helemaal de bedoeling. kan je het net zo goed helemaal laten
http://www.body-supplies.(...)upreme-whey_593.htmlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
beter zoeken, b&f shop bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Whey is al snel 30 euro voor 1KG.
kwark is dus 10 euro per kilo, minimaal. kwark kost vaak meer dan 50 cent per bakje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |