SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
- Waar MoBlo te gefrustreerd is om een TT te verzinnen?
Leuke foto's trouwens van de Ekiden! Had ze nog niet gezien![]()
![]()
Staan die foto's er nog steedsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef kwiwi het volgende:
- Waar MoBlo te gefrustreerd is om een TT te verzinnen?
Leuke foto's trouwens van de Ekiden! Had ze nog niet gezien![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als we dan toch de TT aanpassen, waarom die OP ook niet eens vernieuwen? Nieuwe banner, andere topics er uit(post toch niemand), 5 gouden regels, Al die links er uit, apps dr uit.![]()
Ik zou zeggen maak een voorstel, dan kan er concreet wat aan gedaan wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Als we dan toch de TT aanpassen, waarom die OP ook niet eens vernieuwen? Nieuwe banner, andere topics er uit(post toch niemand), 5 gouden regels, Al die links er uit, apps dr uit.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wil je dat ik reageer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, godver, nu gaat de zon wel weg. De weergoden, ze haten me.
Vloeken naar de weergoden helpt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, godver, nu gaat de zon wel weg. De weergoden, ze haten me.![]()
Als je kunt klagen, kun je ook hardlopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, godver, nu gaat de zon wel weg. De weergoden, ze haten me.![]()
En anders doe je vandaag 5 sessies Jillian.![]()
Ik heb al hardgelopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als je kunt klagen, kun je ook hardlopen![]()
En anders doe je vandaag 5 sessies Jillian.
Ja doei.![]()
Ik heb die banners vroegah helemaal speciaal gemaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Als we dan toch de TT aanpassen, waarom die OP ook niet eens vernieuwen? Nieuwe banner, andere topics er uit(post toch niemand), 5 gouden regels, Al die links er uit, apps dr uit.![]()
![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
En ik bemoei me niet met OP's. Ik vind 'm prima zoals 'ie is.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
En ik bemoei me niet met OP's. Ik vind 'm prima zoals 'ie is.Maar of hij werkt is een tweede. Iedereen die hier nieuw komt skipt de OP en begint direct te bleren naar schema's / schoenen / advies. En ja dat mag ook allemaal, alleen vind ik dat gewoon zonde van de OP.quote:![]()
Ik had de OP helemaal gelezen toen ik hier net kwamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Maar of hij werkt is een tweede. Iedereen die hier nieuw komt skipt de OP en begint direct te bleren naar schema's / schoenen / advies. En ja dat mag ook allemaal, alleen vind ik dat gewoon zonde van de OP.En natuurlijk vraag je dingen hier om persoonlijker advies te krijgen.
吴 曼 迪![]()
Ach..Ik heb er geen last van eerlijk gezegd. En als iemand vragen heeft kan ik me voorstellen dat diegene zich niet welkom voelt als er gelijk geschreeuwd wordt 'Lees de OP!'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Maar of hij werkt is een tweede. Iedereen die hier nieuw komt skipt de OP en begint direct te bleren naar schema's / schoenen / advies. En ja dat mag ook allemaal, alleen vind ik dat gewoon zonde van de OP..
![]()
Wat voor iedereen het zelfde is? Schoenen laten aanmeten, schema, rustig lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had de OP helemaal gelezen toen ik hier net kwamEn natuurlijk vraag je dingen hier om persoonlijker advies te krijgen.
![]()
Ik zou bijna maar weer een rondje gaan rennen. OP-gezeik is nergens op 't forum constructief, vooral omdat er puntje bij paaltje toch niets veranderd wordtZo nog even Jilliannen en dan douchen
Ja doei.![]()
De 1 loopt op schoenen van de Bristol, de ander op de duurste aangemeten schoenen. De 1 volgt een schema, de ander niet. En rustig lopen is relatief.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat voor iedereen het zelfde is? Schoenen laten aanmeten, schema, rustig lopen.![]()
Gisteren een rustige 5k gelopen in 28:52 en 3 zombie chases evaded
Lap times zijn lekker costant. In km 1 en 4 had ik geen zombie chase.
http://www.endomondo.com/workouts/jbVc-I9gqpk
Krijg woensdag oefeningen voor m'n lies. Hoop dat ik er dan snel geen last meer van heb. Komt zo rond de 4k opzetten.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
OMG zondag ook Jillian na het rennen gedaan, geen succes. Heb alles zonder gewichten gedaan omdat dat al zwaar wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bijna maar weer een rondje gaan rennen. OP-gezeik is nergens op 't forum constructief, vooral omdat er puntje bij paaltje toch niets veranderd wordtZo nog even Jilliannen en dan douchen
![]()
Nu doe ik het gewoon maar iedere avond, dat werkt prima! (al 6x gehad!)
![]()
Dus je mag niet eens tips vragen welke winkel beter is (qua ervaring) of gewoon praten over ervaringen van een bepaald schema?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat voor iedereen het zelfde is? Schoenen laten aanmeten, schema, rustig lopen.
吴 曼 迪![]()
Ja tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus je mag niet eens tips vragen welke winkel beter is (qua ervaring) of gewoon praten over ervaringen van een bepaald schema?![]()
![]()
Eensch!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moeten we maar even in de OP zetten, die wasinstructies.
Eerst Jillian en dan rennen werkte bij mij ook niet zo goed, dus ik zit een beetje in de knoop met dagen dat ik allebei moet doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OMG zondag ook Jillian na het rennen gedaan, geen succes. Heb alles zonder gewichten gedaan omdat dat al zwaar was![]()
Nu doe ik het gewoon maar iedere avond, dat werkt prima! (al 6x gehad!)
Heb sindsdien niet meer gelopen, ook niet zo handig dus.. Morgen ga ik iig 's ochtends lopen en dan kijk ik wel wanneer (of
) ik Jillian doe.
Ik heb het al 4 keer gedaan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik zit op 17 met vandaag erbij. Maar 'de mensen op het internet' boeken meer vooruitgang (optisch) dan ikzelf. Ach, na de 30 beginnen we gewoon opnieuw en ga ik kijken of ik met Nathalie mee kan doen
Ja doei.![]()
Ik ren dus smorgens en doe dan savonds jillian, dat werkt bij mij prima! Jillian is toch maar half uurtje!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerst Jillian en dan rennen werkte bij mij ook niet zo goed, dus ik zit een beetje in de knoop met dagen dat ik allebei moet doenHeb sindsdien niet meer gelopen, ook niet zo handig dus.. Morgen ga ik iig 's ochtends lopen en dan kijk ik wel wanneer (of
) ik Jillian doe.
Ik heb het al 4 keer gedaanNiet die p90x waar je het laatst over had? Heb er ook ff naar gekeken en die filmpjes binnengehaald. Mijn god dat is echt dodelijk hoor! Ik ga dat na Jillian erbij doen, maar dan wel naast het lopen want dit is toch wat langer en intensiever geloof ik!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit op 17 met vandaag erbij. Maar 'de mensen op het internet' boeken meer vooruitgang (optisch) dan ikzelf. Ach, na de 30 beginnen we gewoon opnieuw en ga ik kijken of ik met Nathalie mee kan doen![]()
Gebruik je Android voor endomondo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Martijn85 het volgende:
Gisteren een rustige 5k gelopen in 28:52 en 3 zombie chases evaded
Lap times zijn lekker costant. In km 1 en 4 had ik geen zombie chase.
http://www.endomondo.com/workouts/jbVc-I9gqpk
Krijg woensdag oefeningen voor m'n lies. Hoop dat ik er dan snel geen last meer van heb. Komt zo rond de 4k opzetten.![]()
Die P90 heb ik wel binnengehaald, maar is wel echt fucking extreem ja, en ik ga geen balken in m'n huis ophangen om mezelf aan op te tillen![]()
Ja doei.![]()
Ghehe, ik ben blij met de schommel van miniduck, die gebruik ik dagelijksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Die P90 heb ik wel binnengehaald, maar is wel echt fucking extreem ja, en ik ga geen balken in m'n huis ophangen om mezelf aan op te tillen![]()
Nee, ik heb de app voor iOS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Gebruik je Android voor endomondo?Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Nee dat ga ik inderdaad ook niet doen! haha Je kan die oefening geloof ik wel vervangen door iets met een elastiek ofzo. Vond zelf vooral die cardio achtige filmpjes wel erg leuk er uit zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Hoerenzooi, het zit ook niet mee. Ik al puffend en zwetend aan de abs, staat er iemand aan de deur te kloppen. Zo'n verkoper. Dus ik 'm met een rood en bezweet hoofd heel vriendelijk bedankt![]()
![]()
![]()
_!
Ja doei.![]()
Lolol
Ik ging net lopen. Super benauwd. Zweette me compleet de pan uit. Gaf het op na 4. nog wat km. Loop ik net lekker uit, keiharde stortbui. Kwam ik als een verzopen kat thuis. Inmiddels ben ik een beetje opgefrist, helemaal stuk, en is het buiten heerlijk hardloopweer![]()
![]()
Ghehe, de weergoden hebben het niet alleen op mij gemunt vandaag.
Máár, we zijn wel gaan lopen![]()
Ja doei.![]()
Het regent, het regent.. de pannetjes worden nat
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Vanmiddag weer even lekker een rondje gelopen, 8 kilometer in ruim 49 minuten.. en dat met die hitte.
http://www.endomondo.com/workouts/szqqWN-IE30The remedy is the experience.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:41 schreef Klonterpot het volgende:
Vanmiddag weer even lekker een rondje gelopen, 8 kilometer in ruim 49 minuten.. en dat met die hitte.
http://www.endomondo.com/workouts/szqqWN-IE30![]()
![]()
Vanavond voor het eerst onder begeleiding hardlopen. Ik ga dit topic dus ook even volgen!"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Nou dat ook lekker mijn complete plan naar de klote. Rammelaartje melde het al. Je kan je niet voorstellen hoe gefrustreerd ik ben op dit moment.![]()
![]()
Geen Utrecht Marathon 2013
AMSTERDAM - Volgend jaar vindt geen Utrecht Marathon meer plaats. De organisatie heeft maandag besloten de stekker uit het evenement te trekken, omdat er niet genoeg geld meer voor is.
Organisator Gerard Peek stelt dat de gemeente voor komend jaar geen subsidie meer geeft. "Ongelooflijk jammer", aldus Peek, die stelt dat het ontstane financiële gat niet te vullen is.
"Op de kwaliteit van het evenement voor de lopers en de veiligheid met betrekking tot het parcours konden en wilden we geen concessies doen. Daarom is in overleg met hoofdsponsor Jaarbeurs Utrecht besloten te stoppen."
Aan het evenement, dat in 2013 weer op tweede paasdag had moeten plaatsvinden, doen jaarlijks twaalfduizend lopers mee.![]()
Nounou, het is niet het einde van de wereld! Het is jammer ja, maar er worden genoeg marathons georganiseerd. Dus hup, zoek een andere leuke uit en ga door met je plan.Ja doei.![]()
Vraag alle lopers om geld in te leggen. Zoek nog meer sponsoren. Verzin acties om geld te genereren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nou dat ook lekker mijn complete plan naar de klote. Rammelaartje melde het al. Je kan je niet voorstellen hoe gefrustreerd ik ben op dit moment.![]()
![]()
Geen Utrecht Marathon 2013
AMSTERDAM - Volgend jaar vindt geen Utrecht Marathon meer plaats. De organisatie heeft maandag besloten de stekker uit het evenement te trekken, omdat er niet genoeg geld meer voor is.
Organisator Gerard Peek stelt dat de gemeente voor komend jaar geen subsidie meer geeft. "Ongelooflijk jammer", aldus Peek, die stelt dat het ontstane financiële gat niet te vullen is.
"Op de kwaliteit van het evenement voor de lopers en de veiligheid met betrekking tot het parcours konden en wilden we geen concessies doen. Daarom is in overleg met hoofdsponsor Jaarbeurs Utrecht besloten te stoppen."
Aan het evenement, dat in 2013 weer op tweede paasdag had moeten plaatsvinden, doen jaarlijks twaalfduizend lopers mee.![]()
Niet onoverkomelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef mosselmossel het volgende:
Ze hebben nogal wat nodig hoor. Kleine 15 euro per deelnemer tekort.![]()
Ik denk nou texel is een mooie tweede. Hebben ze daar alleen een halve marathon. En o ja ook nog een loop van 60 of 120 km.
Mijn ouders gingen elk jaar op vakantie naar texel. We hebben de as van mijn moeder ook uitgestrooid op texel.![]()
www.afstandmeten.nl
Zet een mooie marathon uit door Utrecht.
Hossel wat vrienden en familie voor je op de 'finish' en ga daarna bier drinken
Ja doei.![]()
Wat ik me afvraag is, gaan de andere afstanden ook niet door? Er waren er nogal em aantal die starybewijzen hadden gekregen voor de 10km die dit jaar mislukte.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oke nog maar een keer dan. Dan begrijp waarschijnlijk meer waarom ik nu zo gefrustreerd ben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
www.afstandmeten.nl
Hossel wat vrienden en familie voor je op de 'finish' en ga daarna bier drinken
zondag 1 juli 2012 @ 22:03 • 73
TheWhiteCowboy
Even een kijkje in de motivatie van het lopen van the white cowboy.
Rechtsedirecte en ik zijn zo te merken degene in het topic die de langste afstanden lopen. Beide met hetzelfde doel de marathon te lopen. Rechtse directe loopt echt heel veel per week om die marathon te lopen. Hij moet het wel in zo'n korte periode stoppen, in de winter heeft hij er tijd voor, in de zomer totaal niet en moet hij hard werken. Mijn tijdsdruk ergens anders vandaan.
Ik zal er maar meteen maar de lange en uitgebreide versie van maken.
Mijn opa is meer dan 30 jaar geleden op 56 jarige leefdtijd even naar beneden gegaan vanuit hun 4 hoog flat in utrecht om aan zijn brommer te sleutelen en is nooit meer boven gekomen. Hij werd onderuit gezakt gevonden tegen zijn brommer. Dood. Hij had al jaren lang last van erg hoge bloeddruk.
Toen mijn vader ergens in de veertig was werd er bij hem ook hoge bloeddruk geconstateerd. Alles werd geprobeerd maar niks hielp echt. Bloeddruk bleef gewoon hoog, maar dan ook echt hoog. 180 om 110 was redelijk normaal. De verwachting dat hij ook niet oud zou worden was dan ook onze vrees en dat mijn moeder alleen achter zou blijven.
Het lot had echter anders beslist. Ik kreeg een telefoontje van mijn moeder of ik haar even kon ophalen bij mijn oma, ze voelde zich niet lekker en benauwd. De volgende dag zijn ze naar de dokter gegaan en toen is het balletje gaan rollen. Er bleek een erg veel vocht achter haar longen te zitten, maar dan ook echt liters. Dat moet ergens vandaan komen. En ja hoor voor de derde keer kanker geconstateerd. Steeds was het meer dan 10 jaar weg geweest.
Meteen had ik er een slecht gevoel over. Na drie kwart jaar operatie en chemo was er niks meer aan te doen. Iets wat ik eigenlijk al wist. Mijn vader had besloten om tot het einde voor haar te zorgen in haar eigen huis. Tot de dood ons scheid in optima forma. De laatste weken werd er bij toerbeurt gezorgd dat er s'nachts er altijd iemand bij mijn vader was.
Net in die tijd heb ik een ander huis gekocht op een droomlocatie, kon het niet laten lopen. In plaats van op de hoek wonen ineens 10 km verderop. Hier was mijn moeder minder blij mee. Ze is nog wezen kijken naar dit huis en was erg trots op en snapte het wel. Met erg veel moeite echt zittend op de trap is ze ook nog boven gekomen en wezen kijken. En zelf woonden ze ook nog op twee hoog. Steeds had ze meer doelen om nog voor verder te gaan.
Huwelijk van mijn neef heeft ze nog kunnen meemaken. Haar verjaardag, haar trouwdatum. De verjaardag van mijn vader was een brug tever.
Mijn vader stond in de keuken een tosti te maken, ze wenkte me. Ik vroeg of ik mijn vader moest halen. Ze knikte. Ik haalde mijn vader. Bij haar aangekomen gingen haar lichtje langzaam uit en blies ze haar laatste adem uit. Verdronken in het vocht in haar longen.
Een paar weken daarvoor had ik een droom gehad dat ze stierf in de armen van mijn vader. Ik was daarbij en ze vroeg aan mij : zorg je goed voor je vader?
Dat is inmiddels 6 jaar geleden gebeurdt. Mijn vader was alleen en had geen vrienden. Langzaam heeft hij zijn leven opgepakt. Hij kreeg er uiteindelijk weer een beetje zin in. Nu zo'n anderhalf jaar geleden heeft zijn hoge bloeddruk hem toch te pakken gekregen. Het was de laatste jaren dan ook echt een wandelende tijdbom waardes van dik over de 200 bovendruk was meer regel dan uitzonder. Hart was al aan het kapot gaan net als zijn ogen.
Ik werd gebeld door mijn broer, mijn vader was afgevoerd met de ambulance van zijn werk. Hij was totaal afwezig met aan 1 kant een slap gezicht. Juist ja een hersenbloeding. Aangekomen in het ziekenhuis zijn ze nog druk met hem bezig en kunnen wij alleen maar afwachten. En dan krijg je de vragen hoe ver ze moeten gaan in het redden van zijn leven. Uiteindelijk is hij op de medium care gekomen. Hij leefde nog zonder hulpmiddelen, kon echter elk moment veranderen. Hij heeft daar zeker een aantal dagen tot een week gelegen en niet bij kennis geweest vechtend voor zijn leven.
Helaas achteraf heeft hij dat gewonnen. Echter niet zonder forse schade. Nog maar een half jaar voor zijn vut is hij rechtszijdig verlamd geworden. Hij heeft er ook nog twee spraak stoornissen bij gekregen. Afasie en verbale apraxie. Wat er op neer komt dat hij niet op de woorden kan komen. Net als je in het buitenland bent je weet wat iets is maar niet hoe het heet. Dat is de afasie. De verbale apraxie zorgt er dan weer voor dat als hij woord wel weet je kans hebt dat hij het niet kan uitspreken omdat hij de juiste mond bewegingen erbij niet kan maken.
Na een half jaartje revalideren is hij nu uiteindelijk in het vezorgingstehuis gekomen in zijn rolstoel en spraakgebrek. Een gesprek valt er niet te voeren met hem. Ondanks dat hij probeerd hij overal de lol van in te zien. Hij is veranderd van een introverd persoon naar een extraverte mafkees. Geestelijk is er niks mis met hem.
Nu is alleen de zorg voor het grootste gedeelte op mijn schouders neergekomen. Het huis van hem waar je bent opgegroeid en je moeder is gestorven gaat je niet in de koude kleren zitten en is erg lastig. Nu zie ik het als mijn taak om de tijd die nog heeft zo plezierig mogelijk te maken voor hem. Zelf kan hij nergens om vragen dus het moet echt allemaal van mijn kant komen. Ik voer zijn financiele gebeuren, ben het eerste aanspreekpunt voor het verzorgingstehuis, doe zijn was, sleep hem mee naar verjaardagen en nog meer dingen. Gisteren hebben we hem weggebracht voor een weekje vakantie op een zeilboot.
Al dit nodige heeft de nodige stress en depressieviteit bij mij opgeleverd. Op een bepaald moment heb ik mijn hardloopschoenen weer eens gepakt en ben gaan lopen om mijn hoofd leeg te maken. Jaren geleden heb ik ook een periode gehad waar ik veel in liep. Echter nooit meer dan 10 km. Het hardlopen heeft me echt geholpen om met de stress om te gaan.
Bij het leeghalen van zijn huis vond ik een hardloopmedaille van de 10 km tijdens de marathon van utrecht. Om niet doellooes te lopen heb ik me toen ingeschreven voor de halve marathon van utrecht. Ondanks een erg druk met werk. Werkweken van 6 a 7 dagen kwamen geregeld voor is dat me gelukt. De weken voor de hm was ik echter opgebrand. Een tijd onder de twee uur kon ik vergeten het uitlopen was al een opgave. Tijdens de hm toch een energieboost gehad, echter bij km 14 was het tempo te hoog voor me. Last van steken in mijn zij. De rest van de hm de grens opgezocht tussen dragelijke en ondragelijke pijn. Tijd werd 2:04:23. Mag er niet ontevreden over zijn, het was op dat moment het hoogst haalbare.
Mijn vader was enorm trots op mijn prestatie. Toen zat ik er al aan te denken om toch een soort droom van me te laten uitkomen. Altijd als onmogelijk beschouuwd voor mij om te doen een marathon, maar nu zie ik het als haalbaar. Puur voor mijn zelf. Maar ja er gaat wel erg veel tijd in zitten en wil ik het ook wel zo graag. Het is ook echt hard werken voor mij.
Een tijd geleden hoorde ik van mijn broer dat mijn neven volgend jaar de halve marathon willen gaan lopen. En nu moet je weten dat mijn oom en tante van die kant altijd erg hoog van de toren blazen en hun kinderen waren overal beter in. Vooral mijn moeder was voor dit soort dingen wel gevoelig. Ook bij de zorg voor mij vader heeft ze zich al opgedrongen en er zich mee bemoeit. Hier heb ik echter al korte metten meegemaakt. Alle hulp is welkom hoor, maar er gaat niks buiten mij om.
Dit was de laatste trigger die ik nodig had. Niet lullig bedoeld voor degene die hier kortere afstanden lopen. Echt ik heb veel respect voor jullie dat je toch maar loopt en er serieus mee bezig bent met ieder zijn eigen doel. Maar in dit geval was de trigger om die hm toch enigszins te declassifiseren. Wat nu halve marathon hier heb je een hele. Puur eigenlijk voor mijn moeder. Ook wel voor mijn vader zodat hij ook wel weet dat ik nog meer doe dan voor hem zorgen.
Sterker nog ik zal de marathon niet alleen voor mijn vader lopen, maar ook in zijn naam. Ik ga me dan ook inschrijven onder zijn naam en zal dan ook met zijn naam gaan lopen. Ik vertel hem niks en hopelijk zal hij daar pas tijdens de wedstrijd achter komen. Het is dan wel de bedoeling dat hij door familie en mijn vriendin langs het parcours en bij de finish aanwezig is.
Althans als hij er dan nog is, want hij is nog steeds de tikkende tijdbom. Bloeddruk is nog steeds niet altijd onder controle. De laatste tijd heeft hij vaker last van wegrakingen. Zelf zit hij te wachten tot hij dood gaat, voor hem hoeft het niet meer.
Vandaar dus de tijdsdruk en mijn motivatie om uberhaupt te lopen en ook om voor de marathon te gaan.![]()
Hehe, da's waar ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat ik me afvraag is, gaan de andere afstanden ook niet door? Er waren er nogal em aantal die starybewijzen hadden gekregen voor de 10km die dit jaar mislukte.
F means you're fucked![]()
kan me voorstellen dat je juist die marathon wilde lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Oke nog maar een keer dan. Dan begrijp waarschijnlijk meer waarom ik nu zo gefrustreerd ben.
Hopelijk komen er nog grote sponsors die het alsnog mogelijk maken!![]()
Ik begrijp het wel, en het is ook echt vervelend maar dan nog: het is nog steeds niet het einde van de wereld. Ook met vrienden en familie kun je de marathon nabootsen als het per se in Utrecht moet, desnoods met wat hulp van FOK!kers die samen met jou (en deel van) die marathon lopen in jouw stad. Denk in oplossingen, niet in problemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Oke nog maar een keer dan. Dan begrijp waarschijnlijk meer waarom ik nu zo gefrustreerd ben.Ja doei.![]()
Ik weet niet of bier drinken na een marathon verstandig is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
www.afstandmeten.nl
Hossel wat vrienden en familie voor je op de 'finish' en ga daarna bier drinkenIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Wow, heftig verhaal. Veel sterkte. Misschien kan je aan een andere marathon meedoen ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Oke nog maar een keer dan. Dan begrijp waarschijnlijk meer waarom ik nu zo gefrustreerd ben.
Lijst van loopevenementen kan je hier vinden:
http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide
Kan misschien in de op ?
[ Bericht 17% gewijzigd door jcdragon op 14-08-2012 18:58:15 ]Isn't it ironic, don't you think
Hmm, zoals ik het verhaal lees van TWC, is er gewoon geen alternatief !!
Het gaat echt om de marathon van Utrecht. Zelf denk ik ook wel dat er een 2e hoofdsponsor gaat komen en dat het event gewoon door kan gaan, als geld een rol speelt er een traditie word gebroken, is het d ultieme reclame voor een bedrijf om zo'n event te redden !
Holland Casino's ? NS ? Rabobank ? Zomaar 3 grote bedrijven die op een steenworp van de Jaarbeurs te vinden zijn.![]()
Die sponsoren al genoeg andere evenementen..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit zou overigens de tweede worden. Dus er moet wel een beetje ruimte tussen de twee zitten.
http://www.lochnessmarathon.com![]()
Jeemig TWC. Sick verhaal! Ik hoop dat er een oplossing komt.
Zelf net weer een training met versnellingen gedaan. Warm weer, maar wel lekker gelopen. Nog even gegeind met een hardloper die ik tegenkwam. Hij zwaar over zijn hoofd vegen voor het zweet, voor de grap. Ik nog een opmerking. Was leuk!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het probleem is ook niet dat de sponsoring niet wou, het is de gemeente die zich heeft teruggetrokken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef mosselmossel het volgende:
Ze hebben nogal wat nodig hoor. Kleine 15 euro per deelnemer tekort.![]()
vandaag weer even gefietst. knie voelde wel oke!
kijken of ik deze week een klein testloopje kan doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:15 schreef winterstorm666 het volgende:
kijken of ik deze week een klein testloopje kan doen..Mooi dat fietsen beter ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Envoor Yuma!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
kijken of ik deze week een klein testloopje kan doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte.
![]()
kijken of ik deze week een klein testloopje kan doen..Wat een mooie herinneringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een stukje gelopen, op m'n dooie gemakje. Ik had namelijk wat last van m'n scheen na m'n eerste klasje met Jilliannet iets te enthousiast meegedaan.
Maar het rennen ging op zich wel lekker. Niet te snel, want het was vies benauwd. Maar goed, daar zal ik de komende dagen nog wel aan moeten wennen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, eerste intervaltraining afgerond. Het smaakt naar meer.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
OP goed zo vind ik.
@TWC: wat balen! Je legt echter een enorme druk op jezelf zo, besef je dat? Jouw pa is zo ook al supertrots op jou!
Mijn Endomono debuut in de Fok! Groep overigens: http://www.endomondo.com/workouts/user/6339459
Was loopgroepje dus zit best wat wandelen bij. Maar sta niet meer 77e iig![]()
![]()
Ahhh eindelijk sinds 3 weken weer eens gelopen.
Maar 3 km maar genoeg om weer even aan de scriptie te kunnen werken. Heerlijk hardloopweer
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Heb ff een vraagje, ik ben alvast aan het kijken voor een hardloopjas voor de winter. Maar ik weet nog niet goed waar ik op moet letten. Hij moet goed warm zijn voor de winter (maar hoe en wat heb ik geen verstand van) en ik wil niet nat worden.
Nu zag ik deze voorbij komen http://www.perrysport.nl/nike-fanatic-hoody-white_895571.html# Zou die goed zijn? Ohja de prijs moet dus ook een beetje leuk zijn...![]()
kijken of ik deze week een klein testloopje kan doen..Achgossie, veel sterkte vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind m nog behoorlijk prijzig eigenlijk. Maar mijn eis voor een winterloopjas is dat het waterdicht is, zeker als je langere afstanden loopt. Dan volstaat het dry-fit spul niet meer als je in een flinke regenbui terecht komt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef Mvr.Poes het volgende:
Heb ff een vraagje, ik ben alvast aan het kijken voor een hardloopjas voor de winter. Maar ik weet nog niet goed waar ik op moet letten. Hij moet goed warm zijn voor de winter (maar hoe en wat heb ik geen verstand van) en ik wil niet nat worden.
Nu zag ik deze voorbij komen http://www.perrysport.nl/nike-fanatic-hoody-white_895571.html# Zou die goed zijn? Ohja de prijs moet dus ook een beetje leuk zijn...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
kijken of ik deze week een klein testloopje kan doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah, veel sterkte...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hij is idd nog prijzig maar met wat ik voorbij heb zien komen op internet (140 euro...) is dit nog redelijk acceptabel... Maar ook gelijk de max hoor! Jij denkt dat ie niet volstaat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind m nog behoorlijk prijzig eigenlijk. Maar mijn eis voor een winterloopjas is dat het waterdicht is, zeker als je langere afstanden loopt. Dan volstaat het dry-fit spul niet meer als je in een flinke regenbui terecht komt!![]()
Op zich lijkt het me ene heel fijn jasje maar ik zie zo gauw nergens in de tekst staan of hij waterdicht is. Ik vind dat zelf een vereiste maar als je dat minder belangrijk vind zou ik hem gewoon bestellen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Hij is idd nog prijzig maar met wat ik voorbij heb zien komen op internet (140 euro...) is dit nog redelijk acceptabel... Maar ook gelijk de max hoor! Jij denkt dat ie niet volstaat?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb al een dunner windjasje, daarom vind ik een goede winterjas nu erg belangrijk. Voor de herfst en lente zou ik het met het dunnere jasje kunnen doen dus nu zoek ik een goede winterjas die niet te dun en te koud is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Op zich lijkt het me ene heel fijn jasje maar ik zie zo gauw nergens in de tekst staan of hij waterdicht is. Ik vind dat zelf een vereiste maar als je dat minder belangrijk vind zou ik hem gewoon bestellen!
Hoe kleden jullie je in de winter? Heb nog nooit in de winter gelopen.![]()
Ik heb nog niet echt in de winter gelopen maar eind febr. was het nog behoorlijk koud buiten.
Ik heb toen gelopen met een iets dikker shirt met lange mouwen (met duimgaten) en daaroverheen een licht windjackje.
Was alleen de eerste 5 min. tijdens het inlopen een beetje fris, maar was zo opgewarmd.![]()
Ooh dus mijn jasje zou volstaan? Dat is ook een idee ja. En hoe deed je het als het regende?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:38 schreef Shravani het volgende:
Ik heb nog niet echt in de winter gelopen maar eind febr. was het nog behoorlijk koud buiten.
Ik heb toen gelopen met een iets dikker shirt met lange mouwen (met duimgaten) en daaroverheen een licht windjackje.
Was alleen de eerste 5 min. tijdens het inlopen een beetje fris, maar was zo opgewarmd.![]()
Net zitten hardlopen om 1-2 uur s'nachts.
Er was een 'spark' van: Ik moet afvallen.
Het is wel lekker rustig, maar ik merk dat mijn conditie achteruit gegaan is, kreeg aardig snel een steek.![]()
Zou inderdaad kunnen volstaan. Bij -15 liep ik gewoon met een longsleeve. Zomershirtje daar overheen en een dun waterdicht windjack. En handschoenen en een muts.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:43 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ooh dus mijn jasje zou volstaan? Dat is ook een idee ja. En hoe deed je het als het regende?![]()
Voor mij voldoen laagjes in de winter, bij een training met vorst had ik toen aan: een hemd, tshirt, tshirt met lange mouwen, handschoenen en trainingsbroek. Als je weggaat is het misschien wat koud, maar als ik meer aantrek, raak ik tijdens het lopen voor mijn gevoel oververhit...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:38 schreef Shravani het volgende:
Was alleen de eerste 5 min. tijdens het inlopen een beetje fris, maar was zo opgewarmd.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
@TWC, ik heb je marathon verhaal gelezen. Balen dat de Utrecht marathon er niet meer is. Maar denk je oprecht dat je vader minder trots op je is als je een andere marathon loopt? De beste man mankeert geestelijk niks, lees ik, dus hij begrijpt heus wel dat Utrecht niet meer kan. En hij is vast des te trotser dat je toch doorzet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kleed me idd ook eerder te weinig dan teveel! Moet alleen zorgen dat ik tijdens de cooling down niet te veel afkoel. Maar wat ik dit jaar wel wil hebben zijn loophandschoenen! Ik had me toch een potje koude vingers vorig jaar maar gewone handschoenen aandoen is weer te warm.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor mij voldoen laagjes in de winter, bij een training met vorst had ik toen aan: een hemd, tshirt, tshirt met lange mouwen, handschoenen en trainingsbroek. Als je weggaat is het misschien wat koud, maar als ik meer aantrek, raak ik tijdens het lopen voor mijn gevoel oververhit...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Voor het hardlopen haal ik altijd van die handschoenen voor een paar euro bij de zeeman of wibra, die zijn voor gewoon gebruik te koud, maar voor mij ideaal om te gebruiken bij het hardlopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik kleed me idd ook eerder te weinig dan teveel! Moet alleen zorgen dat ik tijdens de cooling down niet te veel afkoel. Maar wat ik dit jaar wel wil hebben zijn loophandschoenen! Ik had me toch een potje koude vingers vorig jaar maar gewone handschoenen aandoen is weer te warm.
Ik had van de winter en lange tight, thermoshirt en longsleeve aan. In februari toen het zo streng vroor nog een windjack en begon ik met fleece handschoenen die ik halverwege uittrok.![]()
Bedankt voor jullie reacties! Dan kan ik beter investeren in een longsleeve etc.
Ben net terug van mijn loopje. Eerste 2-2 2-2 4-3 ging goed maar na de 4 minuten kreeg ik, net als de vorige keer, weer buikpijn. Omdat ik bang ben voor een cirkeltje ben ik gaan kijken of ik door kon lopen of moest stoppen en opzich ging het wel. Na een minuut ging het ook aardig weg.
Maar daarna dus absoluut niet lekker gelopen en ik had geen rondje en geen zin meer. BAH. En toch was ik niet chagrijnig of ontevreden toen ik klaar was. Heel gek want dat zou je wel verwachten. Ik wel iig. Maargoed ik was dus klaar. helemaal volgehouden en volgens nike+ ook de langste afstand. Kwam een vrouw vertellen. Hoorde ineens een onverwachte stem met dat goede nieuws.
Op naar de 4de week die hopelijk beter gaat.... Ben mijn zin ineens kwijt geraakt...![]()
![]()
In de winter? Lange tight met lange mouwen shirt. Heb m'n jasje (windstopper) aan als t regent, anders niet![]()
![]()
Ik wil vanmiddag lopen, maar dan is te warm. Vanavond worden er onweersbuien verwacht.Ik kijk het even aan, misschien loop ik toch gewoon vanavond.
![]()
![]()
Hmm.. Run2Day gaat nieuwe schoenen voor me bestellen, maar ze moesten een nummer weten om de juiste kleur te kunnen bestellen. Maar ik kan het nummer niet zien want de schoenen staan niet hierHeb maar een plaatje van de Saucony website meegestuurd, hopelijk is dat voldoende. Wilde eerst roze schoenen, maar ik ben nu toch wel gehecht aan m'n mooie felblauwe
En wil absoluut geen knalgele
![]()
![]()
Vanavond weer lekker hardlopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:19 schreef YUR het volgende:
Ik heb met dit weer helemaal geen zin om over de winter na te denken![]()
![]()
![]()
Gewoon als een echte baas door de regen lopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil vanmiddag lopen, maar dan is te warm. Vanavond worden er onweersbuien verwacht.Ik kijk het even aan, misschien loop ik toch gewoon vanavond.
![]()
Ben gisteren nog gaan lopen, over een pad waar we normaal altijd wandelden. Ik zei na afloop nog: wie had een half jaar geleden nou gedacht dat ik hier ooit over zou hardlopen![]()
![]()
Is wel de planningquote:![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Zolang er geen sprake is van bliksem durf ik wel te lopen hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon als een echte baas door de regen lopen![]()
![]()
![]()
Verstandigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang er geen sprake is van bliksem durf ik wel te lopen hoor.Bij onweer gaan de loopgroepen ook niet lopen bij ons..
![]()
Haha ik loop ren een beetje op de zaken vooruitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:19 schreef YUR het volgende:
Ik heb met dit weer helemaal geen zin om over de winter na te denken![]()
Veel plezier ieder die nog moet gaan lopen! Het weer was hier echt heerlijk, was een positief puntje!![]()
![]()
Misschien weten jullie het al maar ik wil het toch ff met jullie delen :
Op de site van de knmi is een overzicht van de laatst gemeten tempraturen te zien. Ik was elke keer aan t zoeken naar een site met de temperatuur maar vond alleen weersverwachtingen en daar heb je niet veel aan op dat moment maar op de site kan je elk half uur de recente temperatuur zien. Vond en vind ik wel handig om een loopje te plannen ivm warmte![]()
![]()
Goed punt, bliksem is wellicht wat risicovolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang er geen sprake is van bliksem durf ik wel te lopen hoor.![]()
![]()
Heb trouwens nog een positief puntje bedacht: volgende keer begin ik gewoon al aan week 4 van evy!![]()
Bijna op de helft dus!
Tijdens het lopen bedacht ik me dat ik mijn eerste rondje net genoeg had aan het fietspad hierachter en dat ik die nu wel 2x kan lopen en nog wat te kort kom![]()
![]()
Meestalquote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Mijn laatste testje voor de 10km-loop bij de Tilburg Ten Miles is dat. Ik doe in de aanloop nog één keer een snelheidstraining: wil morgen nog intervals lopen. Daarna zaterdag, maandag en woensdag gewoon lekker duurloopjes. Vrijdag wedstrijdje en dan in de week voor de wedstrijd nog één of twee keer lopen. Wil in elk geval weer uiterlijk de woensdag voor de wedstrijd de laatste keer lopen. Dat beviel goed, vorige keer
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo, dat was warm! Maar wel voor het eerst langer dan 40 minuten achter elkaar gelopen
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Goed gedaan!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:53 schreef MissBliss het volgende:
Zo, dat was warm! Maar wel voor het eerst langer dan 40 minuten achter elkaar gelopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:53 schreef MissBliss het volgende:
Zo, dat was warm! Maar wel voor het eerst langer dan 40 minuten achter elkaar gelopen![]()
![]()
Klinkt goed, ik heb gister zowaar eens even gekeken hoe vaak in het schema van Runnersworld er aan snelheidswerk gedaan wordt en dat is 1 keer in de 4 weken een intervaltraining (met pieksnelheden boven je wedstrijdtempo) en 1 keer per 2 weken een tempoloop (oplopend tot de helft van je wedstrijdafstand) op je wedstrijdtempo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
Mijn laatste testje voor de 10km-loop bij de Tilburg Ten Miles is dat. Ik doe in de aanloop nog één keer een snelheidstraining: wil morgen nog intervals lopen. Daarna zaterdag, maandag en woensdag gewoon lekker duurloopjes. Vrijdag wedstrijdje en dan in de week voor de wedstrijd nog één of twee keer lopen. Wil in elk geval weer uiterlijk de woensdag voor de wedstrijd de laatste keer lopen. Dat beviel goed, vorige keer
Dus voor mij deze week geen interval of tempoloop, alleen maar draafwerk en duurlopen. Vanavond weer een paar km draven.Goed bezig hoor! Op naar het uurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:53 schreef MissBliss het volgende:
Zo, dat was warm! Maar wel voor het eerst langer dan 40 minuten achter elkaar gelopen
Goed bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:53 schreef MissBliss het volgende:
Thanks
En omg energieboost! Ik ga gelijk Jillian doen, kijken of dat een beetje gaat
Ziggy played guitar
Ik probeer in principe één á twee keer iets aan snelheidswerk te doen in de week. Dat kunnen intervallen zijn, of versnellingen of gewoon een tempoloop. Ik varieer daar een beetje in. Op die manier heb ik ook nog één á twee keer in de week een duurloop. En als ik me niet lekker voel voor snelheidswerk, ben ik gewoon vrij om lekker te duurlopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik heb gister zowaar eens even gekeken hoe vaak in het schema van Runnersworld er aan snelheidswerk gedaan wordt en dat is 1 keer in de 4 weken een intervaltraining (met pieksnelheden boven je wedstrijdtempo) en 1 keer per 2 weken een tempoloop (oplopend tot de helft van je wedstrijdafstand) op je wedstrijdtempo.
Dus voor mij deze week geen interval of tempoloop, alleen maar draafwerk en duurlopen. Vanavond weer een paar km draven.
[..]
Goed bezig hoor! Op naar het uurZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:11 schreef MissBliss het volgende:
Thanks
En omg energieboost! Ik ga gelijk Jillian doen, kijken of dat een beetje gaat
Ja doei.![]()
Dat begrijpt dus niemand hè?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:19 schreef GotC het volgende:
Vanavond op het programma:
(2x)
2-4-6-2 min
DL 3
P= 2 min dl 1
Sp= 4 min dl 1Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tsja, zo staat het letterlijk in m'n schemaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat begrijpt dus niemand hè?![]()
![]()
Ik ben sinds begin juli ook weer aan het hardlopen geslagen. Juli alleen 3 kilometers gelopen en vanaf deze maand 2x per week 5 kilometer en 1x 3 kilometer. Gisteren weer 5 kilometer, was flink warm en merkte dit ook goed aan het gemak waarmee ik liep.
http://www.endomondo.com/workouts/81677862
(ik post weinig, maar ik dacht, laat ik het ook weer eens delen)
![]()
Oftewel:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:19 schreef GotC het volgende:
Vanavond op het programma:
(2x)
2-4-6-2 min
DL 3
P= 2 min dl 1
Sp= 4 min dl 1
Op tempo 3 (hoog tempo, moeilijk om te praten):
2(2)4(2)6(2)2(2) - 4 min pauze op tempo 1 (zeer makkelijk tempo) - 2(2)4(2)6(2)2(2)
Verklaring afkortingen schema:
p = (herstel)pauze tussen een loopafstand of looptijd
sp = pauze tussen de serie’s
D1 = Duurloop, zeer makkelijk tempo(praten gaat goed)
D2 = Duurloop, gemiddeld tempo(praten gaat redelijk,wedstrijdtempo hele marathon)
D3 = Duurloop, hoog tempo( praten gaat zeer moeilijk, wedstrijdtempo 5/10km)![]()
Kan dat in de OP?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Oftewel:
Op tempo 3 (hoog tempo, moeilijk om te praten):
2(2)4(2)6(2)2(2) - 4 min pauze op tempo 1 (zeer makkelijk tempo) - 2(2)4(2)6(2)2(2)
Verklaring afkortingen schema:
p = (herstel)pauze tussen een loopafstand of looptijd
sp = pauze tussen de serie’s
D1 = Duurloop, zeer makkelijk tempo(praten gaat goed)
D2 = Duurloop, gemiddeld tempo(praten gaat redelijk,wedstrijdtempo hele marathon)
D3 = Duurloop, hoog tempo( praten gaat zeer moeilijk, wedstrijdtempo 5/10km)
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:53 schreef MissBliss het volgende:
Zo, dat was warm! Maar wel voor het eerst langer dan 40 minuten achter elkaar gelopen![]()
![]()
Ging best goed! *trots*quote:
Ziggy played guitar
quote:Pieter,
Bedankt voor de inschrijving. Je krijgt startnummer 109.
Groeten,Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat is dat Jilian eigenlijkquote:![]()
Ik zie dat de laatste dagen hier vaak genoeg voorbij komen...
quote:Goed bezig
![]()
Wat loopt iedereen lekker! Ik loop helaas al weer weken kut. Zware benen, moeite om meer dan 6KM te lopen. De laatste leer dat ik lekker liep is volgens mij een week of 4 terug toen ik 16 liep.
Ook een lichte blessure gehad dus een dag of 4 niet gelopen maar ook dat heeft geen verbetering gebracht.
Nou ja, morgen na 5 en een halve week weer naar huis en weer op het vlakke asfalt lopen in plaats van op het glooiende wat losse zand van de Veluwe bossen, misschien helpt het.![]()
Een fitnessprogramma van 30 dagenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat is dat Jilian eigenlijk![]()
Ik zie dat de laatste dagen hier vaak genoeg voorbij komen...
[..]Goed bezig
![]()
Ziggy played guitar
Lijkt mij richting overtraining gaan? Misschien kan je even twee weken helemaal niet lopen? Dan kan je lichaam echt goed rusten. Ga je in de tussentijd lekker zwemmen ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat loopt iedereen lekker! Ik loop helaas al weer weken kut. Zware benen, moeite om meer dan 6KM te lopen. De laatste leer dat ik lekker liep is volgens mij een week of 4 terug toen ik 16 liep.
Ook een lichte blessure gehad dus een dag of 4 niet gelopen maar ook dat heeft geen verbetering gebracht.
Nou ja, morgen na 5 en een halve week weer naar huis en weer op het vlakke asfalt lopen in plaats van op het glooiende wat losse zand van de Veluwe bossen, misschien helpt het.![]()
Zo, heb de footpod besteld van Garmin. Aangezien ik aankomend halfjaar fulltime ga werken en aan mn master begin waarbij ik zelfs op zaterdag naar college moet, zal ik naar alle waarschijnlijkheid alleen op zondag in het licht kunnen lopen. Ik voel me onveilig als vrouw alleen in het donker en loop dan liever in de sportschool. Ben ook erg benieuwd naar de cadence![]()
Hoop wel dat ik vanavond lekker buiten kan lopen, er wordt veel onweer voorspeld?![]()
Pfoe, warm! Niet echt lekker gelopenOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Meh, nu heb ik hoofdpijnToch teveel inspanning misschien.
Ziggy played guitar
vanavond maar weer ff een rondje, misschien kan ik nog een bui terug koppen!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Drink je wel genoeg water met dit weer ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef MissBliss het volgende:
Meh, nu heb ik hoofdpijnToch teveel inspanning misschien.
Isn't it ironic, don't you think
@rachidfinge: De NS bereidt zich voor op het onweer van vanmiddag door de dienstregeling uit te dunnen. Vanaf 17u minder treinen in de Randstad. #NOS
Meh...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
@rachidfinge: De NS bereidt zich voor op het onweer van vanmiddag door de dienstregeling uit te dunnen. Vanaf 17u minder treinen in de Randstad. #NOS
Meh...twitter:NS_online twitterde op woensdag 15-08-2012 om 12:42:50Door verwacht onweer rijden er v.a. 17.00 u. minder treinen tussen R’dam-A’dam/en A’foort en tussen Den Haag-Utrecht. http://t.co/z23egl7C reageer retweet
ER IS NIKS AAN DE HAND!!En als die bliksem inslaat vallen de treinen toch wel uit. Of het er nou veel of weinig zijn
Echt een ontmoedigingsbeleid om met het ov te gaan. En maar klagen dat er zoveel auto's rijden. Vind je het gek!![]()
Let maar op: straks is er geen vuiltje aan de lucht, lekker zon en wamte, totaal geen regen, sta je daar op het perron te wachten op treinen die niet meer komen zullen.
Het zal niet voor het eerst zijn.How can I make this topic about me?![]()
Echt zo blij dat ik niet met het OV naar en van mijn werk hoef.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op woensdag 15-08-2012 om 12:42:50Door verwacht onweer rijden er v.a. 17.00 u. minder treinen tussen R’dam-A’dam/en A’foort en tussen Den Haag-Utrecht. http://t.co/z23egl7C reageer retweet
quote:Dit alles om de dienstregeling voorspelbaar te houden en iedereen netjes en redelijk op tijd thuis te brengen
Juist om grote verstoringen te voorkomen door bv. blikseminslag. Meer info: bit.ly/OXURB6How can I make this topic about me?![]()
Dat dus...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Let maar op: straks is er geen vuiltje aan de lucht, lekker zon en wamte, totaal geen regen, sta je daar op het perron te wachten op treinen die niet meer komen zullen.
Het zal niet voor het eerst zijn.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ach, nog paar maanden met auto doen dan mag ik ook met het OV.
Of misschien zelfs met de fietsDat zal best wel weer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zal niet voor het eerst zijn.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Voor de bak geld die ik er elke maand heen breng verwacht ik ook wel iets ja...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:42 schreef Kwamo het volgende:
Ach de NS doet het toch nooit goed. Maakt niet uit wat er gebeurt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmm, misschien wat extra drinken inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Drink je wel genoeg water met dit weer ?
Ziggy played guitar
Ik ben ook weer terug en ga zo maar weer eens even lopen. Vakantie plus enkel blessure hebben me even aan de kant gehouden maar gisteren dan eindelijk echte hardloopschoenen gehaald bij een hardloopspeciaalzaak dus ik kan er weer even tegen aan. Wel weer even iets terug in het programma van Evy denk maar.![]()
![]()
Hoe vet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ohmygawd:
http://www.scotlandcoasttocoast.com/
Dit MOET ik een keer doen.![]()
![]()
wow, wel vetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ohmygawd:
Dit MOET ik een keer doen.
Daar heb ik nog wel 10 jaar training voor nodig
Supergaaf!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ohmygawd:
Dat is echt heel vet, deze vakantie nog 2 weken rondgereisd in Schotland al had dat meer een pub achtergrond dan een sportieve achtergrond. Wel machtig mooi landschap om zoiets te doen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ohmygawd:
Wij zijn dit jaar naar Skye geweest, we zijn wel actief hikers in ieder geval, en de challengerscategorie bij dit evenement is ook echt wel 'te doen' als je fit bent en 10km kunt rennen. Er staat ook run/trek aangegeven bij de onderdelen, en op de video's zag ik ook mensen rustig een stuk wandelen ipv rennen. Niet dat ik me nu nog op ga geven voor dit jaarmaar voor 2014 zeker een optie! Hoop ook vanaf 2013 in Schotland te wonen
dus dan kan ik ook daar gaan trainen
Ja doei.![]()
Weet jullie wat: ik ga 'm gewoon voor 2014 op de kalender zetten. Dit ga ik gewoon DOEN.Dan heb ik nog 2 jaar om er naartoe te trainen
![]()
*zoekt kanoclub*Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Weet jullie wat: ik ga 'm gewoon voor 2014 op de kalender zetten. Dit ga ik gewoon DOEN.Dan heb ik nog 2 jaar om er naartoe te trainen
![]()
*zoekt kanoclub*![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
*zoekt kanoclub*Vet!!
Pfjew wat is het plakkerig buiten, over 1,5 uur toch maar een klein rondje doen , water mee en ik zie wel hoe ver ik kom![]()
![]()
Tof!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
*zoekt kanoclub*
Ziggy played guitar
Dat lijkt me wel heel erg vetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ohmygawd:
Niet meer hardgelopen, wel flink hard gefietst en gesjouwd. Dat compenseert wel een beetje, vind ik
Nu een![]()
![]()
![]()
![]()
stemming voor Lowlands... Zometeen met AL m'n meuk richting m'n ouders. Morgenochtend al redelijk vroeg richting de camping en dan kan het feest beginnen. Dik 4 dagen
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ik heb er een beetje spijt van dat we hebben besloten dit jaar niet te gaan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:35 schreef Yuki het volgende:
Niet meer hardgelopen, wel flink hard gefietst en gesjouwd. Dat compenseert wel een beetje, vind ik
Nu een![]()
![]()
![]()
![]()
stemming voor Lowlands... Zometeen met AL m'n meuk richting m'n ouders. Morgenochtend al redelijk vroeg richting de camping en dan kan het feest beginnen. Dik 4 dagen
Dat snap ik! Die line-up!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:40 schreef YUR het volgende:
[..]
ik heb er een beetje spijt van dat we hebben besloten dit jaar niet te gaan...![]()
En het weerZoveel beter dan we hadden kunnen verwachten
Het weer is wel echt super jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik! Die line-up!![]()
![]()
wrijf t er nog ff inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik! Die line-up!![]()
Ik ga vanavond weer rennen. Les 2 van evy nog een keer, dit keer met nog 1 nichtje erbij...strax heb ik een hele groep verzameld (maakt het afspreken over wanneer wel een stuk moeilijker)
Hoop dat het vanaaf ook iets afgekoeld is.![]()
Het schijnt dus dat alle favoriete bands van yur dit jaar komen!quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het schijnt dus dat alle favoriete bands van yur dit jaar komen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het schijnt dus dat alle favoriete bands van yur dit jaar komen!
Nou ben ik geen koningshuisliefhebber. Verre van zelfs. Maar, wat bedoel je?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:40 schreef YUR het volgende:
[..]
ik heb er een beetje spijt van dat we hebben besloten dit jaar niet te gaan...
Was m'n 5e keer geweest!![]()
Nou ik ben tot de hoek van de straat gekomen en toen kreeg ik een bloedneus, morgen ochtend maar in de herkansing![]()
Rustig aan lopen een optie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Wel lopen of niet lopen? Ik twijfel... Het is best warm...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar hoop ik ook op voor morgen ochtendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zeikt het van de regen en is het flink afgekoeld!![]()
![]()
Logistiek gezien is het gewoon het gemakkelijkst geweest. Maar het is niet anders. Dan maar een alternatief zoeken en beetjemazzel gaat het met een nieuwe sponsor wel door.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
@TWC, ik heb je marathon verhaal gelezen. Balen dat de Utrecht marathon er niet meer is. Maar denk je oprecht dat je vader minder trots op je is als je een andere marathon loopt? De beste man mankeert geestelijk niks, lees ik, dus hij begrijpt heus wel dat Utrecht niet meer kan. En hij is vast des te trotser dat je toch doorzet![]()
Hoop dat het hier gaat regenen, vanavond Les 6 en die wil ik graag lopen want morgen heb ik geen tijd en als dat wel zo was vertraag ik de boel weer een dag.
Ik heb ook het idee gehad om voor mijn werk te gaan lopen maar ik weet niet of dat nou wel zo'n goed idee is.
Ik ben niet zo'n ochtendmens
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Het zal allemaal wel weer meevallen met de regen, dus ik zou als ik jou was maar gewoon gaan. Gewoon niet te hard, aanpassen aan de temperatuur
Ik wil ook gaan met een klein uur, wel erg benauwd inderdaad dus dat wordt aangepast lopen!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Kak, ik dacht vandaag met Endomondo mijn eigen tijd te verbeteren. Vol enthousiasme gestart en deze keer niks gewandeld maar af en toe gedribbeld indien noodzakelijk.
Kom terug van het exacte rondje als de vorige keer, met een persoonlijk record op de cooper van 3130, zie ik dat endomondo er een kolerezooi van heeft gemaakt waardoor dezelfde route ineens 450meter langer is
![]()
Zit ik met bekertjes van een record wat ik dus niet heb gelopen![]()
Is dat nog te corrigeren op de 1 of andere manier?
Nóg irritanter; afstandmeten.nl geeft aan dat de werkelijke afstand bijna 1 kilometer scheelt met wat endomondo vandaag registreert
[ Bericht 12% gewijzigd door Griebus op 15-08-2012 19:24:37 ]Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Runkeeper heeft daar bij mij ook een handje van. Vooral door onnauwkeurige GPS punten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:17 schreef Griebus het volgende:
Kak, ik dacht vandaag met Endomondo mijn eigen tijd te verbeteren. Vol enthousiasme gestart en deze keer niks gewandeld maar af en toe gedribbeld indien noodzakelijk.
Kom terug van het exacte rondje als de vorige keer, met een persoonlijk record op de cooper van 3130, zie ik dat endomondo er een kolerezooi van heeft gemaakt waardoor dezelfde route ineens 450meter langer is
![]()
Nóg irritanter; afstandmeten.nl geeft aan dat de werkelijke afstand bijna 1 kilometer scheelt met wat endomondo vandaag registreert![]()
![]()
Change of plans, ga morgenvroeg wel.. het is me echt te benauwd nuquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil ook gaan met een klein uur, wel erg benauwd inderdaad dus dat wordt aangepast lopen!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja, dat had een optie kunnen zijn. M'n lichaam dacht er echter anders over, heb net anderhalf uur geslapen.quote:
Ik heb trouwens nog geen druppel regen gezien.Utrecht wordt/is gewoon overgeslagen volgens buienradar.nl.
/edit: het waait & het regent!
[ Bericht 6% gewijzigd door sylvesterrr op 15-08-2012 20:14:09 ]![]()
Dat is in elk geval rustig aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat had een optie kunnen zijn. M'n lichaam dacht er echter anders over, heb net anderhalf uur geslapen.
http://www.endomondo.com/workouts/ptej4tTr-IE
Zo, dat was weer 'n spinninglesje![]()
![]()
Én ik heb 'n uitnodiging voor een sollicitatiegesprek (nou ja, datum en tijd hoor ik pas de 28e) gehadEn gezien mijn score (ben als ik op gesprek mocht komen (en heb er al áárdig wat gehad) nog nooit afgewezen) hoop ik op 't beste! Meertalige klantenservice en van wat ik op de website zag hadden ze nog geen Nederlands én ze hebben me uitgenodigd, dus dat is veelbelovend
Ja doei.![]()
3 witbiertjes... Dan maar niet lopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
We hebben hier in Arnhem welgeteld drie druppels gehad en volgens mij heeft de Randstad ook zoiets gehad. Al die treinen voor niks uitgevallen
Morgen mag ik weer rennen, krijgen we dan ook weer 'noodweer'?
Succes met je sollicitatie MoBlo!
[ Bericht 11% gewijzigd door Guppy op 15-08-2012 21:23:37 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier (vlakbij Haarlem) heeft het wel even flink geregend, geonweerd en gewaaid een kwartier lang ofzo. Maar niet zo erg als ze verwacht hadden denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
We hebben hier in Arnhem welgeteld drie druppels gehad en volgens mij heeft de Randstad ook zoiets gehad. Al die treinen voor niks uitgevallen
Morgen mag ik weer rennen, krijgen we dan ook weer 'noodweer'?
Succes met je sollicitatie MoBlo!![]()
![]()
Geen OMG-we-kunnen-geen-treinen-laten-rijden weer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier (vlakbij Haarlem) heeft het wel even flink geregend, geonweerd en gewaaid een kwartier lang ofzo. Maar niet zo erg als ze verwacht hadden denk ik
Haha hoogstens tijdens die 15 minuten bui maar meer ook niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen OMG-we-kunnen-geen-treinen-laten-rijden weer?![]()
![]()
Het begint te flitsen boven Nijmegen!! Het noodweer des doods komt eraan hoor!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks gup! Al duurt het dus nog wel twee weken. Maar ben echt blij! Hoop echt dat 't wat wordt
En ik begin steeds meer zin te krijgen in die coast-to-coast dinges, heb ook al tegen Mr.Mo gezegd dat ik 't gewoon ga doen.
Ja doei.![]()
Leuke Moblo, succes!
Ik ben na de bui gaan lopen en toen was het 22 graden.
Les 7 gelopen, ik heb dus les 6 overgeslagen zie ik net.
http://www.endomondo.com/workouts/pMy34KBIiaE
Maar het ging goed en ik heb het weer gered dus les 6 ga ik niet alsnog lopen.
Vrijdag les 8
Stoer wijf!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks gup! Al duurt het dus nog wel twee weken. Maar ben echt blij! Hoop echt dat 't wat wordt
En ik begin steeds meer zin te krijgen in die coast-to-coast dinges, heb ook al tegen Mr.Mo gezegd dat ik 't gewoon ga doen.
Die pace tracken gaat voor mijn gevoel trouwens niet goed hoor, het lijkt alsof ik onwijs onregelmatig loop maar dat valt best mee.
Zou dat door gps ontvangst komen?
Of omdat het het de hele tijd en afwisseling is van lopen en rennen?
Ik zal dat ding eens meenemen op de fiets!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Sowieso wijkt je gps enorm af! Kijk maar naar de kaart. Wel lekker gelopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:15 schreef junkiexp het volgende:
Die pace tracken gaat voor mijn gevoel trouwens niet goed hoor, het lijkt alsof ik onwijs onregelmatig loop maar dat valt best mee.
Zou dat door gps ontvangst komen?
Of omdat het het de hele tijd en afwisseling is van lopen en rennen?
Ik zal dat ding eens meenemen op de fiets!
Moblo, zeker doen! Het is echt een ontzettend gaaf iets om te doen.
Ik net ook een klein rondje gelopen, het is nog wel benauwd hier! Heeft denk ik een klein half uurtje geonweerd.![]()
Heerlijke training gedraaid vanavond. Het ging als vanzelf en ik heb totaal geen last gehad van de warmte.
De training bestond uit 2 series van 2,4,6 en 2 minuten versnellen. Mijn tweede serie ging een stuk sneller dan de eerste:
http://www.endomondo.com/workouts/lnsVBWjVj7oF means you're fucked![]()
Ja dat klopt wel idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:17 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Sowieso wijkt je gps enorm af! Kijk maar naar de kaart. Wel lekker gelopen
Moblo, zeker doen! Het is echt een ontzettend gaaf iets om te doen.
Ik net ook een klein rondje gelopen, het is nog wel benauwd hier! Heeft denk ik een klein half uurtje geonweerd.
Ik loop midden in stad en een hoop hoge gebouwen hier, ik zal eens een keer een rondje in een park oid doen kijken of dat scheelt.
En het is nu ook nog niet erg maar als ik dadelijke wat langer achter elkaar kan lopen wil ik toch wel het eea bijhouden.
Maar dan kan ik altijd nog overschakelen naar een Garmin oid
Redelijke training gehad vanavond. Ging met vlagen vanzelf, maar ik had wel last van de warmte. Mijn training bestond uit 1 serie van 2,4,6,2 minuten versnellen, daarna weer teruggelopen met de trainer. Ze zijn nogal bezorgd om meEn houden de trainingen kort voor me
En m'n trainer had bij zijn fysio gevraagd over mijn heup (is dus niet het probleem schijnbaar!) en heeft een boel oefeningen mee gekregen en gegeven aan me
http://www.endomondo.com/workouts/v8uK7PWBPJc![]()
Goed bezig, maar je zit in de loopgroep bij YUR ofwatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef GotC het volgende:
Redelijke training gehad vanavond. Ging met vlagen vanzelf, maar ik had wel last van de warmte. Mijn training bestond uit 1 serie van 2,4,6,2 minuten versnellen, daarna weer teruggelopen met de trainer. Ze zijn nogal bezorgd om meEn houden de trainingen kort voor me
En m'n trainer had bij zijn fysio gevraagd over mijn heup (is dus niet het probleem schijnbaar!) en heeft een boel oefeningen mee gekregen en gegeven aan me
http://www.endomondo.com/workouts/v8uK7PWBPJc?
Nee, GotC kent YUR niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goed bezig, maar je zit in de loopgroep bij YUR ofwat?
Ja doei.![]()
Neuh, die loopt veels te hardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goed bezig, maar je zit in de loopgroep bij YUR ofwat?
We lopen bij dezelfde vereniging in andere groepen.
Hij is ook m'n![]()
![]()
![]()
Ik scan ze morgen even inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, mag ik ook van die heupoefeningen horen?Het is schijnbaar niet m'n heup, maar een bilspier
. Dus de oefeningen zijn voor bilspieren
![]()
![]()
Goed bezig u beiden
Haha ok, gezien jullie hetzelfde schema liepen dacht ik datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh, die loopt veels te hardWe lopen bij dezelfde vereniging in andere groepen.
Hij is ook m'n![]()
Dat is wel het leuke, alle loopgroepen lopen hetzelfde schema, alleen in eigen tempoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Haha ok, gezien jullie hetzelfde schema liepen dacht ik dat
Oh en Gup, je peptalk vanmiddag tijdens het fietsenBegon precies te regenen!
![]()
Oepsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is wel het leuke, alle loopgroepen lopen hetzelfde schema, alleen in eigen tempo
Oh en Gup, je peptalk vanmiddag tijdens het fietsenBegon precies te regenen!
Ik heb nu alweer zin in de training van zaterdagochtend...een duurloop van 90 minuten. Ben blij dat ik vanaf volgende week 4 keer per week ga lopen
Brede heupen in het algemeen ook goed?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef mosselmossel het volgende:
Vrouwen met goeie sterke heupen
Zeker wel! Ik liep niet voor niks achter je toen we samen liepenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Brede heupen in het algemeen ook goed?
Vandaag les 9 van rennen met Evy gehad.
Begin het nog echt leuk te vinden ook, had ik nooit gedacht.
Was wel zwaar vandaag met die hitte.
Daarnet nog een half uurtje wat krachttraining gedaan en nu helemaal kapot.![]()
Lekker bezig hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef Royco1 het volgende:
Daarnet nog een half uurtje wat krachttraining gedaan en nu helemaal kapot.
Ik had ook nevernooit verwacht dat ik het leuk zou gaan vinden, maar het blijkt dus echt verslavend...F means you're fucked![]()
Leuk! Wellicht volgende keer eerst kracht en daarna cardio doen? Is beter voor de vetverbranding als dat een van je (sub)doelen is
Ja doei.![]()
Heel goed! En ja, ik had ook nooit verwacht dat ik het leuk zou vinden. Helaas, ik wil alleen maar meerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef Royco1 het volgende:
Daarnet nog een half uurtje wat krachttraining gedaan en nu helemaal kapot.
Bij mijn buik mag wel wat vet weg jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk! Wellicht volgende keer eerst kracht en daarna cardio doen? Is beter voor de vetverbranding als dat een van je (sub)doelen is![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zeker wel! Ik liep niet voor niks achter je toen we samen liepen
Heb jij even mazzel dat, hoeveel ik ook afval, m'n heupen altijd blijven
Vreemd idee trouwens, dat ik straks ruim een week niet hardloop. Maar goed, rust is ook goed... En Lowlands is beter
Lekker genieten op Lowlands. Veel leuker dan lopen. Ik voorspel je dat je het lopen niet eens gaat missen die vier dagen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat denk ik idd ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker genieten op Lowlands. Veel leuker dan lopen. Ik voorspel je dat je het lopen niet eens gaat missen die vier dagen.
Ik denk daarnaast dat ik bij m'n eerstvolgende training die 4 dagen Lowlands ga vervloeken. Drank, slecht eten, weinig slapen en veel dansen... Dat wordt pittig
Welnee, dat gaat echt wel meevallen. Je zal zien dat je conditie niet eens veel slechter wordt. Gewoon pas dinsdagavond gaan lopen weer. Voel je er niks meer van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook
Ik denk daarnaast dat ik bij m'n eerstvolgende training die 4 dagen Lowlands ga vervloeken. Drank, slecht eten, weinig slapen en veel dansen... Dat wordt pittigZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
M'n conditie vrees ik niet zo voor, meer de zware benen. Die heb ik al vaker gehad na dagen vol drank, slecht eten en te weinig slaapquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Welnee, dat gaat echt wel meevallen. Je zal zien dat je conditie niet eens veel slechter wordt. Gewoon pas dinsdagavond gaan lopen weer. Voel je er niks meer van.
Het wordt idd dinsdag, of misschien zelfs pas woensdag (loopgroep)♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Overigens houdt het me niet tegen hoor. Ik weet gewoon van tevoren dat ik 1, max 2 zware trainingen heb. Ik moet er ff doorheen en daarna loop ik hopelijk weer als een zonnetje
Goedemorgen!
Net weer gelopen, maar wilde eigenlijk mijn bed niet uitkomen, maja ik wist dan ook dat het maar 2x 6 minuten zou zijn..
http://www.endomondo.com/workouts/t-Fu236Y9ik
Dit weekend dus laatste les, 1 uur lopen!! Twijfel alleen wel of ik zaterdag of zondag zal gaan want zondag schijnt het wel heel warm te worden!![]()
![]()
Door een ongelukje in Welsleben zie ik de Ladies Run meer en meer vervagen.
Ik ben vorige week namelijk getackled door een borduur en heb m'n enkel hard bezeerd
Werewolf![]()
Dat is zuur...misschien herstelt het nog sneller dan verwacht?
Gisteravond gelopen, ging best wel weer aardig na even wat rustiger aan gedaan te hebben, maar de echte test komt in het weekend pas bij de lange duurloop.![]()
Zaterdag ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:42 schreef gcjoel het volgende:
Goedemorgen!
Net weer gelopen, maar wilde eigenlijk mijn bed niet uitkomen, maja ik wist dan ook dat het maar 2x 6 minuten zou zijn..
http://www.endomondo.com/workouts/t-Fu236Y9ik
Dit weekend dus laatste les, 1 uur lopen!! Twijfel alleen wel of ik zaterdag of zondag zal gaan want zondag schijnt het wel heel warm te worden!
Gewoon 's ochtends vroeg gaan of wat later op de avond en wat water meenemen. Ontspannen lopen![]()
![]()
Succes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:40 schreef Shravani het volgende:
Morning!
Ik ga ook maar eens in de kleertjes.
Iedereen gister en vandaag lekker gelopen zo te zien. Ik heb gister ook wel lekker gelopen, viel me nog wel alles mee met de warmte, was 1 van de eerste keren dat ik de wind kon waarderen. Mn tempo was niet zo vlak als ik gehoopt had, maar was goed uit te houden, liep gemiddeld volgens mij 10 seconden per km sneller dan ik mezelf had voorgenomen. De perfectionist in mij baalde er van dat het niet lukte om exact de snelheid te lopen die ik in gedachte had, maar eigenlijk top dat ik er 'maar' 10 sec vanaf zatIk begin steeds meer gevoel te krijgen wat er bij welke snelheid hoort
linkje naar endomondo komt later, kan ik nu even niet bij...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja ik was inderdaad van plan extra vroeg te gaan en neem inderdaad water mee. Maar zo'n eerste keer 1 uur achter elkaar lopen lijkt nu nog heel lang!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Zaterdag ook
Gewoon 's ochtends vroeg gaan of wat later op de avond en wat water meenemen. Ontspannen lopen![]()
**moederdegansstandaan** Smeren jullie je wel alsjeblieft goed in als je gaat lopen? Yuki let je op jezelf? Lekker een paar flessen factor 50 mee. En inderdaad veel water mee en als je je niet goed voelt met lopen (of dansen): stoppen! Laatste wat ik wil is hier teruglezen dat iemand een zonnesteek op heeft gelopen en dat is niet onwaarschijnlijk met temps boven de 30 graden! **moederdegansstanduit**
![]()
Lang niet gepost hier, maar ik heb dan ook een heerlijke vakantie achter de rug (jawel, waarin ik ook heb gelopen)
Ik wilde gisteravond na de bui gaan lopen.... maar die bui kwam dus niet![]()
Dus toch maar een rondje in de hitte gelopen. Het viel me eigenlijk best mee, zeker door de wind die voor verkoeling zorgde.
http://www.endomondo.com/workouts/tBV_5sJvlZk
Wat dat betreft maak ik me meer zorgen oven komende zondag. Dan staat er 16km op de planning
Dat wordt 's morgens vroeg lopen, vrees ik.
En vandaag nog precies een maand voor mijn eerste halve marathon![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:35 schreef Rammelaartje het volgende:
**moederdegansstandaan** Smeren jullie je wel alsjeblieft goed in als je gaat lopen? Yuki let je op jezelf? Lekker een paar flessen factor 50 mee. En inderdaad veel water mee en als je je niet goed voelt met lopen (of dansen): stoppen! Laatste wat ik wil is hier teruglezen dat iemand een zonnesteek op heeft gelopen en dat is niet onwaarschijnlijk met temps boven de 30 graden! **moederdegansstanduit**
Ik heb factor 30 en zal iedere dag minimaal 2 liter water per dag drinken
En nu is het: internet uit, Lowlands stemming aan!
Momenteel bezig met mijn verdieping aan het verbouwen (ja, met deze hitte maar kwam toevallig zo uit) Dus echt niet in de mood en de puf om te gaan lopen. Misschien dit weekend.
Veel plezier dit weekend en geniet er vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb factor 30 en zal iedere dag minimaal 2 liter water per dag drinken
En nu is het: internet uit, Lowlands stemming aan!
Veel plezier Yuki!
Ik ga morgen pas weer lopen, hopelijk gaat 't dan beter in vergelijking met dinsdag. Sowieso vanavond nog spinnenen morgen ook zwemmen, maar dat doe ik aan het eind van de middag dan.
Ja doei.![]()
Fijn, zet je om 8u de wekker, schiet je om 10.15u wakkerNou ja, dan zometeen maar gaan lopen, temperatuur is best aangenaam..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Veel plezier Yuki!
Hier mijn workout van gister: http://www.endomondo.com/workouts/82058631
Bijna een U
Gelukkig dragen wij BH'squote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef Viking84 het volgende:
http://www.runaddicts.net(...)nt-nipple-irritation![]()
![]()
Dat dusquote:![]()
Rondje overleefd, vond het behoorlijk warm maar gelukkig heb ik een sloom tempo, dus was uiteindelijk nog best vol te houden.
En nu douchen en nuttige dingen doen![]()
Succes voor wie nog gaat vandaag![]()
Ies ook voor de mannenquote:
* Viking84 plaatje met bloedende tepels voor zich ziet
Niet meer actief op Fok!![]()
En voor vrouwen die geen BH dragen neem ik aan (ja, ze zijn erquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ies ook voor de mannen
* Viking84 plaatje met bloedende tepels voor zich ziet).
![]()
Tja, ik nietquote:![]()
En ik heb er dus echt last van als ik meer dan een uur loop en vergeet ze af te plakken![]()
![]()
de borduur was nogal hoogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:40 schreef YUR het volgende:
Getackeld door een borduur
Mijn Vlaams is niet meer wat het geweest is...
ik kom net van de dokter en ben 90° ingetapedWerewolf![]()
borduurquote:
(de ~ (m.), ~uren, ~s)
verhoogde stoeprand uitgevoerd met een boordsteen in arduin, de moderne uitvoering in cementblokken. de lijn die de grens vormt van de stoep niet-telbaar (abstract)
Fr. la bordure
Bron: Het Vlaams woordenboekWerewolf![]()
Heb er ook gelukkig geen last van, maar vik hoe kom je er opeens op om dat artikel te lezen? Je bent toch niet stiekem weer aan het lopen of wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef Viking84 het volgende:
http://www.runaddicts.net(...)nt-nipple-irritation
Ga zo maar even hardlopen. Morgenvroeg lekker zwemmen█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Goed idee, ik ga vanmiddag ook nog even zwemmen denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Ga zo maar even hardlopen. Morgenvroeg lekker zwemmen![]()
![]()
Ik zie dus ineens allemaal rondvliegende stoepranden voor me met haaientanden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga vanmiddag ook nog even zwemmen denk ik.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hm, als het meezit dit weekend even met de tent op pad![]()
http://my.viewranger.com/(...)f=54.524486999833094|-3.375637999999981|21
http://my.viewranger.com/route/search#!54.5243989998331|-3.3754030000000057|21
een van deze hikes doen
Ja doei.![]()
Net choco chip cookies gehad met hazelnoot. Even zondigen..
En daarna spijt hebben!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hardlopen met een tent op je rugquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
een van deze hikes doen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Leuk, best jaloers dat jij dat daar zo lekker kan doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
een van deze hikes doen
Je kan gps issues volgens mij niet verbeteren. Je kan wel aangeven dat je deze run niet je statistieken wil opnemen (edit .. en dan het vinkje uitvinken). Heb ik ook al enkele keren gedaan zodat mijn PR's in orde blijven. Enige nadeel is wel dat de run dan niet meetelt voor challenges en de Fok groep volgens mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:17 schreef Griebus het volgende:
![]()
Nóg irritanter; afstandmeten.nl geeft aan dat de werkelijke afstand bijna 1 kilometer scheelt met wat endomondo vandaag registreert![]()
![]()
Lopen ging echt goed! Heerlijk! Ondanks dat er gisteren bij min tinnitus is vastgesteld.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: