SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
- Waar MoBlo te gefrustreerd is om een TT te verzinnen?
Leuke foto's trouwens van de Ekiden! Had ze nog niet gezien![]()
![]()
Staan die foto's er nog steedsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef kwiwi het volgende:
- Waar MoBlo te gefrustreerd is om een TT te verzinnen?
Leuke foto's trouwens van de Ekiden! Had ze nog niet gezien![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als we dan toch de TT aanpassen, waarom die OP ook niet eens vernieuwen? Nieuwe banner, andere topics er uit(post toch niemand), 5 gouden regels, Al die links er uit, apps dr uit.![]()
Ik zou zeggen maak een voorstel, dan kan er concreet wat aan gedaan wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Als we dan toch de TT aanpassen, waarom die OP ook niet eens vernieuwen? Nieuwe banner, andere topics er uit(post toch niemand), 5 gouden regels, Al die links er uit, apps dr uit.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wil je dat ik reageer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, godver, nu gaat de zon wel weg. De weergoden, ze haten me.
Vloeken naar de weergoden helpt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, godver, nu gaat de zon wel weg. De weergoden, ze haten me.![]()
Als je kunt klagen, kun je ook hardlopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, godver, nu gaat de zon wel weg. De weergoden, ze haten me.![]()
En anders doe je vandaag 5 sessies Jillian.![]()
Ik heb al hardgelopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als je kunt klagen, kun je ook hardlopen![]()
En anders doe je vandaag 5 sessies Jillian.
Ja doei.![]()
Ik heb die banners vroegah helemaal speciaal gemaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Als we dan toch de TT aanpassen, waarom die OP ook niet eens vernieuwen? Nieuwe banner, andere topics er uit(post toch niemand), 5 gouden regels, Al die links er uit, apps dr uit.![]()
![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
En ik bemoei me niet met OP's. Ik vind 'm prima zoals 'ie is.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
En ik bemoei me niet met OP's. Ik vind 'm prima zoals 'ie is.Maar of hij werkt is een tweede. Iedereen die hier nieuw komt skipt de OP en begint direct te bleren naar schema's / schoenen / advies. En ja dat mag ook allemaal, alleen vind ik dat gewoon zonde van de OP.quote:![]()
Ik had de OP helemaal gelezen toen ik hier net kwamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Maar of hij werkt is een tweede. Iedereen die hier nieuw komt skipt de OP en begint direct te bleren naar schema's / schoenen / advies. En ja dat mag ook allemaal, alleen vind ik dat gewoon zonde van de OP.En natuurlijk vraag je dingen hier om persoonlijker advies te krijgen.
吴 曼 迪![]()
Ach..Ik heb er geen last van eerlijk gezegd. En als iemand vragen heeft kan ik me voorstellen dat diegene zich niet welkom voelt als er gelijk geschreeuwd wordt 'Lees de OP!'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Maar of hij werkt is een tweede. Iedereen die hier nieuw komt skipt de OP en begint direct te bleren naar schema's / schoenen / advies. En ja dat mag ook allemaal, alleen vind ik dat gewoon zonde van de OP..
![]()
Wat voor iedereen het zelfde is? Schoenen laten aanmeten, schema, rustig lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had de OP helemaal gelezen toen ik hier net kwamEn natuurlijk vraag je dingen hier om persoonlijker advies te krijgen.
![]()
Ik zou bijna maar weer een rondje gaan rennen. OP-gezeik is nergens op 't forum constructief, vooral omdat er puntje bij paaltje toch niets veranderd wordtZo nog even Jilliannen en dan douchen
Ja doei.![]()
De 1 loopt op schoenen van de Bristol, de ander op de duurste aangemeten schoenen. De 1 volgt een schema, de ander niet. En rustig lopen is relatief.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat voor iedereen het zelfde is? Schoenen laten aanmeten, schema, rustig lopen.![]()
Gisteren een rustige 5k gelopen in 28:52 en 3 zombie chases evaded
Lap times zijn lekker costant. In km 1 en 4 had ik geen zombie chase.
http://www.endomondo.com/workouts/jbVc-I9gqpk
Krijg woensdag oefeningen voor m'n lies. Hoop dat ik er dan snel geen last meer van heb. Komt zo rond de 4k opzetten.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
OMG zondag ook Jillian na het rennen gedaan, geen succes. Heb alles zonder gewichten gedaan omdat dat al zwaar wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bijna maar weer een rondje gaan rennen. OP-gezeik is nergens op 't forum constructief, vooral omdat er puntje bij paaltje toch niets veranderd wordtZo nog even Jilliannen en dan douchen
![]()
Nu doe ik het gewoon maar iedere avond, dat werkt prima! (al 6x gehad!)
![]()
Dus je mag niet eens tips vragen welke winkel beter is (qua ervaring) of gewoon praten over ervaringen van een bepaald schema?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat voor iedereen het zelfde is? Schoenen laten aanmeten, schema, rustig lopen.
吴 曼 迪![]()
Ja tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus je mag niet eens tips vragen welke winkel beter is (qua ervaring) of gewoon praten over ervaringen van een bepaald schema?![]()
![]()
Eensch!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moeten we maar even in de OP zetten, die wasinstructies.
Eerst Jillian en dan rennen werkte bij mij ook niet zo goed, dus ik zit een beetje in de knoop met dagen dat ik allebei moet doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OMG zondag ook Jillian na het rennen gedaan, geen succes. Heb alles zonder gewichten gedaan omdat dat al zwaar was![]()
Nu doe ik het gewoon maar iedere avond, dat werkt prima! (al 6x gehad!)
Heb sindsdien niet meer gelopen, ook niet zo handig dus.. Morgen ga ik iig 's ochtends lopen en dan kijk ik wel wanneer (of
) ik Jillian doe.
Ik heb het al 4 keer gedaan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik zit op 17 met vandaag erbij. Maar 'de mensen op het internet' boeken meer vooruitgang (optisch) dan ikzelf. Ach, na de 30 beginnen we gewoon opnieuw en ga ik kijken of ik met Nathalie mee kan doen
Ja doei.![]()
Ik ren dus smorgens en doe dan savonds jillian, dat werkt bij mij prima! Jillian is toch maar half uurtje!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerst Jillian en dan rennen werkte bij mij ook niet zo goed, dus ik zit een beetje in de knoop met dagen dat ik allebei moet doenHeb sindsdien niet meer gelopen, ook niet zo handig dus.. Morgen ga ik iig 's ochtends lopen en dan kijk ik wel wanneer (of
) ik Jillian doe.
Ik heb het al 4 keer gedaanNiet die p90x waar je het laatst over had? Heb er ook ff naar gekeken en die filmpjes binnengehaald. Mijn god dat is echt dodelijk hoor! Ik ga dat na Jillian erbij doen, maar dan wel naast het lopen want dit is toch wat langer en intensiever geloof ik!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit op 17 met vandaag erbij. Maar 'de mensen op het internet' boeken meer vooruitgang (optisch) dan ikzelf. Ach, na de 30 beginnen we gewoon opnieuw en ga ik kijken of ik met Nathalie mee kan doen![]()
Gebruik je Android voor endomondo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Martijn85 het volgende:
Gisteren een rustige 5k gelopen in 28:52 en 3 zombie chases evaded
Lap times zijn lekker costant. In km 1 en 4 had ik geen zombie chase.
http://www.endomondo.com/workouts/jbVc-I9gqpk
Krijg woensdag oefeningen voor m'n lies. Hoop dat ik er dan snel geen last meer van heb. Komt zo rond de 4k opzetten.![]()
Die P90 heb ik wel binnengehaald, maar is wel echt fucking extreem ja, en ik ga geen balken in m'n huis ophangen om mezelf aan op te tillen![]()
Ja doei.![]()
Ghehe, ik ben blij met de schommel van miniduck, die gebruik ik dagelijksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Die P90 heb ik wel binnengehaald, maar is wel echt fucking extreem ja, en ik ga geen balken in m'n huis ophangen om mezelf aan op te tillen![]()
Nee, ik heb de app voor iOS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Gebruik je Android voor endomondo?Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Nee dat ga ik inderdaad ook niet doen! haha Je kan die oefening geloof ik wel vervangen door iets met een elastiek ofzo. Vond zelf vooral die cardio achtige filmpjes wel erg leuk er uit zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Hoerenzooi, het zit ook niet mee. Ik al puffend en zwetend aan de abs, staat er iemand aan de deur te kloppen. Zo'n verkoper. Dus ik 'm met een rood en bezweet hoofd heel vriendelijk bedankt![]()
![]()
![]()
_!
Ja doei.![]()
Lolol
Ik ging net lopen. Super benauwd. Zweette me compleet de pan uit. Gaf het op na 4. nog wat km. Loop ik net lekker uit, keiharde stortbui. Kwam ik als een verzopen kat thuis. Inmiddels ben ik een beetje opgefrist, helemaal stuk, en is het buiten heerlijk hardloopweer![]()
![]()
Ghehe, de weergoden hebben het niet alleen op mij gemunt vandaag.
Máár, we zijn wel gaan lopen![]()
Ja doei.![]()
Het regent, het regent.. de pannetjes worden nat
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Vanmiddag weer even lekker een rondje gelopen, 8 kilometer in ruim 49 minuten.. en dat met die hitte.
http://www.endomondo.com/workouts/szqqWN-IE30The remedy is the experience.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:41 schreef Klonterpot het volgende:
Vanmiddag weer even lekker een rondje gelopen, 8 kilometer in ruim 49 minuten.. en dat met die hitte.
http://www.endomondo.com/workouts/szqqWN-IE30![]()
![]()
Vanavond voor het eerst onder begeleiding hardlopen. Ik ga dit topic dus ook even volgen!"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Nou dat ook lekker mijn complete plan naar de klote. Rammelaartje melde het al. Je kan je niet voorstellen hoe gefrustreerd ik ben op dit moment.![]()
![]()
Geen Utrecht Marathon 2013
AMSTERDAM - Volgend jaar vindt geen Utrecht Marathon meer plaats. De organisatie heeft maandag besloten de stekker uit het evenement te trekken, omdat er niet genoeg geld meer voor is.
Organisator Gerard Peek stelt dat de gemeente voor komend jaar geen subsidie meer geeft. "Ongelooflijk jammer", aldus Peek, die stelt dat het ontstane financiële gat niet te vullen is.
"Op de kwaliteit van het evenement voor de lopers en de veiligheid met betrekking tot het parcours konden en wilden we geen concessies doen. Daarom is in overleg met hoofdsponsor Jaarbeurs Utrecht besloten te stoppen."
Aan het evenement, dat in 2013 weer op tweede paasdag had moeten plaatsvinden, doen jaarlijks twaalfduizend lopers mee.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: