Doe als ik: neem een haakwerkje meequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Merk trouwens wel dat het vakantietijd is.
Het is de laatste week wel heel extreem rustig hier.
Wel lekker dat er minder verstoringen e.d. zijn dan normaal, ik verveel me alleen af en toe te pletter...
Ze zien me aankomen hier...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe als ik: neem een haakwerkje mee
Voor een whiskyproeverij op het water eigenlijk wel, de whisky verdampt dan waar je bijstaat.quote:
Ik hoef dat denk ik niet te proberen hier. Daarom zit ik op Fokquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen hier...![]()
Kan jij gewoon gaan haken tijdens werktijd, als er even niks te doen is?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen hier...![]()
Kan jij gewoon gaan haken tijdens werktijd, als er even niks te doen is?
Ik heb duidelijk iets gemist. Bad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Zeker voor Lowlands. Dat wordt druk in het bad van de Grolsch.
Ik vind 20-22 graden ook wel zo'n beetje prima.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Heb dan altijd wel erg medelijden met mn vriend, die stoomt al gaar bij 20 graden
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Zeker voor Lowlands. Dat wordt druk in het bad van de Grolsch.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist. Bad?
Dat is wel heel erg snelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zo genoten van dit weekend, en een tandje warmer vind ik ook wel lekker
Heb dan altijd wel erg medelijden met mn vriend, die stoomt al gaar bij 20 graden
Dat. Is echt superlekker en als je iets actiefs ga doen zweet je je niet gelijk helemaal kapot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind 20-22 graden ook wel zo'n beetje prima.
Dat ik dan lekker buiten kan zitten niksdoen zonder het toch koud te krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 20-22 graden ook wel zo'n beetje prima.
Wat is er nou lekker aan zo'n warme lucht en felle zon?
Yep een heel groot bad gaat de Grolsch plaatsen. Zwemkleding gaat dus mee!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist. Bad?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Hé, Diaan!!
Alles weer een beetje onder controle?
Ik hoop dat meevalt. Bier is zo vies en plakkerig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Tof! Goed voor verkoeling inderdaad
Al denk ik dat dat bad gauw vol ligt met bier en eh... andere troep
Iquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef Etcetera het volgende:
De pest in Nederland is dat het dan meteen ook zo vies benauwd plakker weer is.
Mooi! Kan je deze week nog een beetje genieten van het weer en je vakantie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ja gelukkig wel! Thnx for asking
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi! Kan je deze week nog een beetje genieten van het weer en je vakantie!
Ow die is echt vreselijk. Net als die van Vodafone met perfect.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van de jacht op een nieuwe telefoon: Wegens die stront irritante reclame van KPN (Hhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!) wordt dat 'm in ieder geval niet...
* MadMaster duimt mee!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Straks om 13:30![]()
Ik dacht dat het meeviel, maar stiekem is het toch heel spannend
Oh fijn, een hele week thuis! Is Peace ook die hele week vrij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
En Twan gaat vanavond naar zijn vader, wordt het in huis ook wat rustiger van. We moeten nog wel deze week de schuur opruimen.
Ik hoef pas volgende week woensdag weer te werken!
Daarom kwam ik hier ook even bijlezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ow spannend zeg!! het is gewoon heel spannend. Ik was heel zenuwachtig voor die eerste echo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
peace begint volgende week dinsdag weer. Dan heeft hij ruim 4 weken vakantie gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh fijn, een hele week thuis! Is Peace ook die hele week vrij?
Nu al...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, het feit dat ik me net serieus af zat te vragen of ik zin had in koffie, plus de zere tieten, zegt me opzich wel dat ik het me niet verbeeld heb
Daarom duimen we voor je!quote:Maarja, het kan nog steeds elk moment misgaan. Dat hou ik me wel heel helder voor ogen.
Op laptop of pc? via taalinstelling/toetsenbord rechtsonder op het scherm volgens mij. Wel heel irritant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Succes LB!
Mijn 'a 'e "e "o e.d. doen het niet, ctrl+shift werkt ook niet. Hoe fix ik dit?
Toetsenbord instellen als USA Internationaal?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Succes LB!
Alt+shift al geprobeerd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Succes LB!
quote:
Wel meer inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en diaan, ik heb dat setje zonder het middenstuk, als dat uitmaakt
ha fair enough. ik ben precies andersom. gek op kant, in alle varianten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel meer inderdaad.Maar ik ben ook gewoon niet zo van het kant. Tik van mij.
Ik moet morgen een verbeterde versie van mijn scriptie inleveren en zit nu een beetje in de stress, wat ik vooral lichamelijk merk. Een paar maanden terug (enkele weken voor ik de eerdere versie moest inleveren) was het zo erg dat de keuringsarts van Sanquin zich enigszins zorgen maakte over mijn hartslag. Volgens mij is het er op dat vlak nu minstens zo erg aan toe.quote:
Jawel, maar het gaat nu alweer wat beter. Ik ga er nu weer mee verder en zie dan hoe het gaat. Als ik rond half zes nog denk dat ik zoiets nodig heb, heb ik nog net genoeg tijd om het te gaan halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb je een buurtdrogist? Daar hebben ze het ook, thee met valeriaan werkt bij mij inderdaad tegen de scherpe kantjes.
Van mij bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Een aankomend psycholoog zou hier toch een aardig studieproject van kunnen maken...
Waarschijnlijk wel. Misschien wordt het ook al wel gedaanquote:
The Fok!trix?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Misschien wordt het ook al wel gedaan! Straks blijkt dat Homdeck een psycholoog is en al jaren ons observeert via de door hem opgezette SC!
De Kruidvat e.d. hebben het ook gewoon (zoek naar A vogel of VSM of zoiets, eventueel achter de kassa). Kost wel aardig wat van die merken, misschien hebben ze ook huismerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet morgen een verbeterde versie van mijn scriptie inleveren en zit nu een beetje in de stress, wat ik vooral lichamelijk merk. Een paar maanden terug (enkele weken voor ik de eerdere versie moest inleveren) was het zo erg dat de keuringsarts van Sanquin zich enigszins zorgen maakte over mijn hartslag. Volgens mij is het er op dat vlak nu minstens zo erg aan toe.
Ik heb overigens geen Zonnatura-schap kunnen vinden in de buurtsuper
Natuurwinkels ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De Kruidvat e.d. hebben het ook gewoon
Wat er nu ligt schurkt tegen een voldoende aan, maar is het nog net niet. Ik maak me nu nog het meeste zorgen over de onderdelen theoretische onderbouwing en onderzoeksmethoden. Hopelijk vind ik daar nog wat extra's dat van toepassing is of wil de docent wat coulant zijn...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Vervelend dat je die stress zo voelt Tim
Even doorbijten nog, dan is ie af! En die thee gewoon halen als je het weer voelt.
Is Fok! niet groot geworden dankzij Big Brother?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Misschien wordt het ook al wel gedaan! Straks blijkt dat Homdeck een psycholoog is en al jaren ons observeert via de door hem opgezette SC!
Ja, maar omdat HT naar supermarkten vroeg, ging ik ervan uit dat hij niet op zoek wil gaan maar iets om de hoek wil halenquote:
Als je op de fiets bent, komt deze combi prima uit...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bah, ik ben lekgestoken en het is benauwd, plakkerig weer. Is het al herfst?
Tot ze verhuisden was de natuurwinkel voor mij de dichtstbijzijnde winkelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar omdat HT naar supermarkten vroeg, ging ik ervan uit dat hij niet op zoek wil gaan maar iets om de hoek wil halen
Scherpquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je op de fiets bent, komt deze combi prima uit...
Ik moest nog langs de supermarkt om lunch te halen. Als ze daar wat hadden kon ik het mooi combineren. En ik vroeg om geen thee omdat ik nu op school zit, waar de koffie- en heetwaterautomaten momenteel niet toegankelijk zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar omdat HT naar supermarkten vroeg, ging ik ervan uit dat hij niet op zoek wil gaan maar iets om de hoek wil halen
Ik had vandaag stiekem zin in Kerst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bah, ik ben lekgestoken en het is benauwd, plakkerig weer. Is het al herfst?
Daar had ik helemaal overheen gelezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik vroeg om geen thee omdat ik nu op school zit, waar de koffie- en heetwaterautomaten momenteel niet toegankelijk zijn
Het was niet verwijtend bedoeld hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal overheen gelezen
Ging ik ook niet vanuitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was niet verwijtend bedoeld hoor
Ik lees net: http://www.nu.nl/politiek(...)angstudeerboete.htmlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ging ik ook niet vanuit![]()
Wtf overigens? Zieke studenten krijgen alsnog langstudeerboete
jawel. feestje. ik heb net mijn laatste maaltijd op. cup a soup. tralalalalaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef B.ertha het volgende:
PS, waarom mag je niet etenJe krijgt toch hopelijk geen colonoscopie of zoiets gezelligs?
Maar als ik dat bericht lees heeft Zijlstra het daar specifiek over studenten die door ziekte hun opleiding niet af kunnen maken en daardoor een nieuwe studie starten. Hoe zit het dan met de rest? Ik vind het trouwens vreemd dat dit niet gewoon duidelijk in die wet is opgenomen, studeren wordt zo een forse gok ondertussen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees net: http://www.nu.nl/politiek(...)angstudeerboete.html
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef MadMaster het volgende:
En voor LB: Facebook voegt 'in verwachting' toe aan profiel
Welke locatie? Die van verwekking?quote:Aanstaande ouders kunnen foto's, informatie, de locatie en het geslacht toevoegen.
Altijd leuk om te weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Welke locatie? Die van verwekking?
Hmm, "gezellig"...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel. feestje. ik heb net mijn laatste maaltijd op. cup a soup. tralalalala
Ben je in het bezit van een eigen huis?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
... studeren wordt zo een forse gok ondertussen.
Aiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel. feestje. ik heb net mijn laatste maaltijd op. cup a soup. tralalalala
morgen ochtendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hmm, "gezellig"...
Wanneer mag je?
Vast succes.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lichtpuntje: ik heb in een boek over journalistiek wat nuttige informatie gevonden, die hopelijk meehelpt bij het verbeteren van het theoretische kader en met het gedeelte onderzoek
Of toch niet? http://www.telegraaf.nl/b(...)zieke_student__.htmlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ging ik ook niet vanuit![]()
Wtf overigens? Zieke studenten krijgen alsnog langstudeerboete
Nee, toch niet...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of toch niet? http://www.telegraaf.nl/b(...)zieke_student__.html
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees net: http://www.nu.nl/politiek(...)angstudeerboete.html
Moet je geen laxeermiddelen? Van diarree word ik altijd misselijk, dus twee vliegen in een klapquote:
Gekke B., je moet diarree ook helemaal niet eten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet je geen laxeermiddelen? Van diarree word ik altijd misselijk, dus twee vliegen in een klap![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gekke B., je moet diarree ook helemaal niet eten!
ik krijg een rothumeur als ik niet eetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef B.ertha het volgende:
Dat is jammer..
Ik zou 24u zonder eten echt niet trekken trouwens. Ik eet ontzettend veel en als ik een hongergevoel te lang negeer, krijg ik maagkrampen (luchtbellen) van de categorie "steek er alstjeblieft een mes in en haal het eruit!"
Ik neem vaak eten mee in de auto bijvoorbeeld. Maar als ik eenmaal te laat ben, dan hoef ik niet meer te eten want dan wordt de buikpijn alleen nog maar erger.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik krijg een rothumeur als ik niet eeten ik word misselijk. ik hou maar een sippy cup boullion bij de hand
ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Sterkte PS
En Tim, jij ook wat betreft je afstuderen
Ik vraag me af hoe het met LB gaat
quote:Polyphenolen in een kopje thee
De hoeveelheid polyphenolen in het theezetsel is afhankelijk van hoe lang men de thee laat trekken.
- In de eerste 2 a 3 minuten lossen voornamelijk de geur- en smaakstoffen en opwekkende stoffen (theine) op. Daarna gebeurt dit met de polyphenolen.
- Als men de thee langer dan zo’n 5 a 6 minuten laat trekken, is de hoeveelheid flink toegenomen. De thee kan dan een “vol” gevoel geven.
Veel vrouwen zouden denkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie online een mooie vloerlamp, en denk 'oh, die is wel leuk voor in ons huisje'. 661 euro.![]()
Tikje aan de prijs. Ik heb wellicht binnenkort een nieuwe staande lamp nodig, maar dan ga ik weer lekker voor de NOT van Ikea van een tientjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie online een mooie vloerlamp, en denk 'oh, die is wel leuk voor in ons huisje'. 661 euro.![]()
Heh, heb ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tikje aan de prijs. Ik heb wellicht binnenkort een nieuwe staande lamp nodig, maar dan ga ik weer lekker voor de NOT van Ikea van een tientje
Ik zou er niet tegenaan gaan leunen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Die vind ik nog wel mooi ookstaat het wel een beetje stabiel? Dat vind ik met die staande lampen altijd maar wat tegenvallen eigenlijk
Onderaan zit een stuk steen waar een bout doorheen loopt. Daarboven is het aluminium plaat, een paar stukken buis en een plastic lampekap. Grootste deel van het gewicht zit dus onderin, waarmee het zwaartepunt ook laag ligt en de stabiliteit best te doen isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Die vind ik nog wel mooi ookstaat het wel een beetje stabiel? Dat vind ik met die staande lampen altijd maar wat tegenvallen eigenlijk
Er zijn maar weinig staande lampen waarbij dat kanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou er niet tegenaan gaan leunen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig staande lampen waarbij dat kan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
Goed echonieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEFELICITEERD!!!!
![]()
![]()
Goed echonieuwsGefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Goed echonieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geweldig LB!!! Ga je het nu ook zelf geloven? en wereldkundig maken?
Trouwen met elkaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja![]()
Heel veel mensen weten het al hoor, maar nu 'kan' het ook![]()
Heb net met mn vriend een taartje gegeten om het te vieren, en vanavond denk ik maar eens overleggen wat we nu allemaal gaan doen
kamertje inrichtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb net met mn vriend een taartje gegeten om het te vieren, en vanavond denk ik maar eens overleggen wat we nu allemaal gaan doen
mij helpen met schilderen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja![]()
trouwen?? eeeecht? zou je ons dan uitnodigen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eeeeeh, ik zat meer te denken in de richtingen die PS en MM noemden
denk t welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en PS, succes vast morgen.....en hou die bouillon maar bij de hand ja. Pfff ik moet ook niet denken aan zo lang nuchter. Mag je daarna direct eten?
En hoe heet die Ikea stoel B.? Die is mooi!
Als het aan mij ligt gaan we trouwen jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
trouwen?? eeeecht? zou je ons dan uitnodigen?
Ik heb geen USB-muis bij me en ze zijn hier op school zo slim geweest PS/2-muizen aan te sluiten op de aanwezige computers. Goed plan, maar het gaat nu even niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Sluit een muis aan en zet die touchpad uit
Oh dat is wel verrot zegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen USB-muis bij me en ze zijn hier op school zo slim geweest PS/2-muizen aan te sluiten op de aanwezige computers. Goed plan, maar het gaat nu even niet.
Het kind krast 9 maanden lang elke dag een streepje op de kalender.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef B.ertha het volgende:
![]()
![]()
7 weken en 1 dag, dat zie je niet op de echo neem ik aan? Dat is uitgerekend?
Ah, dáár zijn striae voor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het kind krast 9 maanden lang elke dag een streepje op de kalender.
Haha waarschijnlijkquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
leuk! maar dan moet 'ie je wel vragen. ja. een zingend aanzoek met het hele koor. ik zie het al voor me
Jawel hoor, bij de mediamarkt. Die winkel waar ze ook USB-muizen verkopen. Ik denk dat ik er thuis ook nog wel eentje heb, maar ook daar heb ik nog een extra USB-muis slingerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat is wel verrot zegkun je niet ergens een PS2/USB verloopje opduikelen?
Do tell!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nah, hij hoeft me geen aanzoek te doen, dat heb ik al eens gedaan
Heel bizar, de gynaecoloog meet met de muis het vruchtje van top tot teen, en het programma plakt daar het label "7w 1d" aan. En dat klopt op 1 dag na precies met wat was verwachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef B.ertha het volgende:
![]()
![]()
7 weken en 1 dag, dat zie je niet op de echo neem ik aan? Dat is uitgerekend?
Was in een ronde waarin het er op leek dat het gelukt zou zijn, en toen heb ik m gevraagd of ie wel met me wilde trouwen als we een kindje zouden krijgenquote:
Eh, geen idee. Zoek maar bij 'nieuw' op ikea.nl Bovenste productquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en PS, succes vast morgen.....en hou die bouillon maar bij de hand ja. Pfff ik moet ook niet denken aan zo lang nuchter. Mag je daarna direct eten?
En hoe heet die Ikea stoel B.? Die is mooi!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt gaan we trouwen ja![]()
Lijkt me sowieso leuk, en het is verreweg de makkelijkste manier om alles te regelen.
Zonder kind zou ik prima gewoon blijven samenwonen trouwens. Maar ik heb wel zin in een mooie jurk om mn bolle buik heen en een mooie dag met wat familie en vrienden
Ik vroeg me dat toevallig laatst af. Stel dat ik zwanger zou worden, dan heb ik namelijk geen idee per wanneer (niet ongesteld door spiraaltje). Maar ze meten het dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heel bizar, de gynaecoloog meet met de muis het vruchtje van top tot teen, en het programma plakt daar het label "7w 1d" aan. En dat klopt op 1 dag na precies met wat was verwacht
Gegeven dat ze er een week naast mogen zitten met de schatting, liep het dus keurig volgens schema
Ah, de Mellbyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eh, geen idee. Zoek maar bij 'nieuw' op ikea.nl Bovenste product
En wat zei hij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was in een ronde waarin het er op leek dat het gelukt zou zijn, en toen heb ik m gevraagd of ie wel met me wilde trouwen als we een kindje zouden krijgen![]()
Maargoed, ook daarvoor hadden we het er al eens over gehad.
Hij zei toen ja, maar laatst wist ie het al niet meer dat ik dat gevraagd hadquote:
"Nu even niet, de Champion's League begint zo"quote:
Ik ben blij dat ik niet ongesteld benquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik was net dus blij dat ik ongesteld was, en niet zwanger
Dat had ik een paar jaar geleden ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Huh? Ja tuurlijk schat. Even stil nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Nu even niet, de Champion's League begint zo"
Ja, zo zou je er toen ook echt over gedacht hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat had ik een paar jaar geleden ook
Had i known then what i know now.... god wat had me dat veel stress gescheeld toen
ik vorige week ook want dat was ik al 2 maanden niet geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Goed echonieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is het nou heel erg als ik speciaal hiervoor m'n slaptop opstartte?![]()
Nee da's liefquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het nou heel erg als ik speciaal hiervoor m'n slaptop opstartte?![]()
Dank je! Ik heb er dankzij het boek over journalistiek weer iets meer vertrouwen inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef B.ertha het volgende:
Goe, ik ga naar huis.
PS sterkte!
LB geniet er nog even van!
HT succes!
Goed echonieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig LB! Gefeliciteerd!
daar heb ik echt geen bal zin inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had vandaag stiekem zin in Kerst.
Ik prefereer dit weer 10000x boven winter, maar dat gevoel is zo
herkenbaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Goed echonieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van harte. Ben echt blij voor je
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Goed echonieuwsWow kippenvel. Brings back memories.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van harte gefeliciteerd!!![]()
![]()
Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je nu ook wil gaan trouwen. Zouden wij ook hebben gedaan.Make love, not war ☮
Gaan we nu flauwe kerstgrappen van stal halen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar heb ik echt geen bal zin in
Jammer, ik was vast begonnenquote:
Giet het in een keer achterover. Zolang je niet al te veel adem haalt door je neus tussen de slokken door proef je het een stuk minderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik probeer allemaal manieren te verzinnen om vals te spelen
ik bedoelde vals spelen doo stiekem wat te eten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Giet het in een keer achterover. Zolang je niet al te veel adem haalt door je neus tussen de slokken door proef je het een stuk minder
Na 5 werkdagen zou ik wel weer eens aan de bel trekken, maar ns en vertraging hè...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje hier.
Ik heb vorige week een klacht ingediend bij de klantenservice van de NS over de NS. Er is mij beloofd dat ik een reactie zou krijgen. Is een week een redelijke termijn voor een reactie of mag ik er al over gaan klagen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik bedoelde vals spelen doo stiekem wat te eten...
Zodat ze morgen een verkeerde uitslag hebben/ conclusie trekken of je moet dan gewoon nog een keer. Slim!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik bedoelde vals spelen doo stiekem wat te eten...
maa toch goede tip, geen idee waaom ik het zo rustig dronk
hmmpfquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zodat ze morgen een verkeerde uitslag hebben/ conclusie trekken of je moet dan gewoon nog een keer. Slim!
Ik ook van jou hoor!quote:
Ja, want dat willen we allemaal wel natuurlijkquote:
Dat iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo kan je het ook lezen
of dat TM je van dit soort wijze adviezen geeft, niet omdat hij een hekel aan je heeft maar voor je eigen bestwil
Okay, prima. Dan hoor ik het nog wel. Voorlopig heb ik toch nog niet verkocht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
Diaan, ik heb je spoiler gelezen hoor! Binnenkort gaan we wel eens inventariseren wat we nodig hebben
Soempalle hectiek nog niet voorbij? Je bent hier zo weinig!
PS succes
Min of meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
Soempalle hectiek nog niet voorbij? Je bent hier zo weinig!
Ja hadden we ons al doel gesteld deze vakantie: opgeruimde kelder en opgeruimde schuur. Morgen en donderdag wordt het nog warmer en het stoorde me vreselijk. Dus vandaag toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:05 schreef Soempie het volgende:
Jemig Diaan, met dit benauwde weer zo hard werken.![]()
Ik heb de halve dag op een kleed in het gras gezeten/ gelegen.![]()
Is Lennon nu ook uit logeren? LL eind deze week, toch?
[..]
Hoe komt dat? Of heb je geen idee? Wel erg vervelend dat je je zo voelt! Knuffel.quote:Min of meer.![]()
Ben wat neerslachtig de laatste paar weken, vandaar dat ik hier dan minder post.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe komt dat? Of heb je geen idee? Wel erg vervelend dat je je zo voelt! Knuffel.
Hou je jezelf goed in de gaten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:30 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Allemaal kleine dingetjes die opstapelen, denk ik. Maar dat weet ik niet eens zeker.
Jojo
Ja, was erg goed van ons. Helemaal dat we het ook uitgevoerd hebben. Dat gebeurt niet altijd bij ons. Ik heb nog wel wat meer doelen, maar niet meer deze vakantie...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
@ Diaan, wel slim om zo'n doel te stellen. Ik denk dat ik daar maar een voorbeeld aan ga nemen.En vorig jaar ben je niet mee geweest naar LL toch? En die stilte nu, vanaf vrijdag heb je in elk geval lekker veel afleiding. Duim ik voor je dat het wat minder warm wordt.
Hmm vervelend. Wel goed in de gaten blijven houden hoor. Niet uit de hand laten lopen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:30 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Allemaal kleine dingetjes die opstapelen, denk ik. Maar dat weet ik niet eens zeker.
Jojo
Mja, de houding van het CDA lijkt al jaren sterk op het opstaan 's-morgens in de winter: beetje naar links draaien, beetje naar rechts draaien, en er toch niet uit kunnen komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is het CDA toch een kansloze(n) partij
Nu zijn we voor de langstudeerboete, oh nee, nu zijn we er weer tegen....
Stelletje droeftoeters.
SGP?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de Stemwijzer gedaan... CDA stond ver onderaan. De partij die bovenaan stond, ga ik niet op stemmen.
Scheelt niet zo veel.quote:
zoiets ja, het liefst niets veranderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja, de houding van het CDA lijkt al jaren sterk op het opstaan 's-morgens in de winter: beetje naar links draaien, beetje naar rechts draaien, en er toch niet uit kunnen komen.
jij bent student, dan mag datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet op de SP stemmen vindt ie
Ik ook. Dat ga ik mooi niet doen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet op de SP stemmen vindt ie
Dat is het meest slappe excuus dat ik ooit heb gelezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij bent student, dan mag dat
Bekende kreet, toch? "Als je vóór je 25ste niet links bent heb je geen hart. Als je het na je 25ste nóg bent heb je geen hersens."quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij bent student, dan mag dat
Ik kan me vaak wel vinden in de punten van de VVD, maar ze hebben enkele maatregelen doorgevoerd die ik niet echt tof vind. Langstudeerboete op 1. Ik heb daardoor minder zin om dit keer weer VVD te stemmen. Normaal staat D'66 dan op de tweede plek (ideale partij als je het niet weet, dat doen zij namelijk ook niet), maar ik heb niet goed genoeg opgelet op hun nieuwe punten om te weten of dat voor mij een goede keus is. Nog maar even kijken waar ik op ga stemmen dus. Strategisch stemmen ga ik sowieso niet doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Nico_S. het volgende:
More to the point: ik heb mijn hele leven VVD gestemd en ben zelfs een tijd actief lid geweest. Maar nu weet ik het ook niet meer.
iets in mij zegt dat je daar te eigenwijs voor bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mwah als de stemwijzer het zegt zal ie het wel weten...
Check!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Bekende kreet, toch? "Als je vóór je 25ste niet links bent heb je geen hart. Als je het na je 25ste nóg bent heb je geen hersens."
neuh niet echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat je daar te eigenwijs voor bent
Euh nee?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, moet je ons wat vertellen
Ja, da's dus ook precies mijn bezwaar tegen D'66. Ze hebben dan ook geen echt uitgangsprincipe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan me vaak wel vinden in de punten van de VVD, maar ze hebben enkele maatregelen doorgevoerd die ik niet echt tof vind. Langstudeerboete op 1. Ik heb daardoor minder zin om dit keer weer VVD te stemmen. Normaal staat D'66 dan op de tweede plek (ideale partij als je het niet weet, dat doen zij namelijk ook niet), maar ik heb niet goed genoeg opgelet op hun nieuwe punten om te weten of dat voor mij een goede keus is. Nog maar even kijken waar ik op ga stemmen dus. Strategisch stemmen ga ik sowieso niet doen.
Nog nooit gezien of van gehoord eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier staat Great British Food aan, wat een fantastisch programma
The Great British Bake Off is ook fantastischquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier staat Great British Food aan, wat een fantastisch programma
Dat is nog niet begonnen toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
The Great British Bake Off is ook fantastisch
Oh, is het echt weer begonnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is nog niet begonnen toch?
Edit: eerste aflevering is geweest zie ik. Ik heb stiekem een zwak voor Paul Hollywood![]()
![]()
Eerste was vanavond om 20uquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, is het echt weer begonnen?
Ik ga gelijk een download zoeken
En dan zijn er mensen die zeggen dat toeval niet bestaatquote:
Correct.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: klopt het dat photoshop geen autosave heeft en dat als ie crasht je ook nergens een temporary file kan terugvinden oid?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct.
En dat zal te maken hebben met het feit dat er soms bestanden gebruikt worden van honderden MB's.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
Me like!
http://spaceindustrynews.(...)sound-tomorrow/1203/
Ik heb al een torrent gevondenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, is het echt weer begonnen?
Ik ga gelijk een download zoeken
Whoooooosh! En natuurlijk een flinke sonic boomquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
Me like!
http://spaceindustrynews.(...)sound-tomorrow/1203/
Sorryquote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je begon ineens allerlei vaderlijke adviezen te geven
Sterkte vandaag!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh. vroeg op want er moet weer een liter hel weggewerkt worden
een Duitser met humor? Die hangen we apartquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik word altijd wel vrolijk van mails van m'n Duitse collega, volgens mij liggen we aardig op 1 lijn qua humor enzo
PS, sterktesucces met het drinken van je meuk.
Succes vandaag!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh. vroeg op want er moet weer een liter hel weggewerkt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |