Doe als ik: neem een haakwerkje meequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Merk trouwens wel dat het vakantietijd is.
Het is de laatste week wel heel extreem rustig hier.
Wel lekker dat er minder verstoringen e.d. zijn dan normaal, ik verveel me alleen af en toe te pletter...
Ze zien me aankomen hier...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe als ik: neem een haakwerkje mee
Voor een whiskyproeverij op het water eigenlijk wel, de whisky verdampt dan waar je bijstaat.quote:
Ik hoef dat denk ik niet te proberen hier. Daarom zit ik op Fokquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen hier...![]()
Kan jij gewoon gaan haken tijdens werktijd, als er even niks te doen is?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen hier...![]()
Kan jij gewoon gaan haken tijdens werktijd, als er even niks te doen is?
Ik heb duidelijk iets gemist. Bad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Zeker voor Lowlands. Dat wordt druk in het bad van de Grolsch.
Ik vind 20-22 graden ook wel zo'n beetje prima.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Heb dan altijd wel erg medelijden met mn vriend, die stoomt al gaar bij 20 graden
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Zeker voor Lowlands. Dat wordt druk in het bad van de Grolsch.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist. Bad?
Dat is wel heel erg snelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zo genoten van dit weekend, en een tandje warmer vind ik ook wel lekker
Heb dan altijd wel erg medelijden met mn vriend, die stoomt al gaar bij 20 graden
Dat. Is echt superlekker en als je iets actiefs ga doen zweet je je niet gelijk helemaal kapot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind 20-22 graden ook wel zo'n beetje prima.
Dat ik dan lekker buiten kan zitten niksdoen zonder het toch koud te krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 20-22 graden ook wel zo'n beetje prima.
Wat is er nou lekker aan zo'n warme lucht en felle zon?
Yep een heel groot bad gaat de Grolsch plaatsen. Zwemkleding gaat dus mee!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist. Bad?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Hé, Diaan!!
Alles weer een beetje onder controle?
Ik hoop dat meevalt. Bier is zo vies en plakkerig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Tof! Goed voor verkoeling inderdaad
Al denk ik dat dat bad gauw vol ligt met bier en eh... andere troep
Iquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef Etcetera het volgende:
De pest in Nederland is dat het dan meteen ook zo vies benauwd plakker weer is.
Mooi! Kan je deze week nog een beetje genieten van het weer en je vakantie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ja gelukkig wel! Thnx for asking
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi! Kan je deze week nog een beetje genieten van het weer en je vakantie!
Ow die is echt vreselijk. Net als die van Vodafone met perfect.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van de jacht op een nieuwe telefoon: Wegens die stront irritante reclame van KPN (Hhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!) wordt dat 'm in ieder geval niet...
* MadMaster duimt mee!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Straks om 13:30![]()
Ik dacht dat het meeviel, maar stiekem is het toch heel spannend
Oh fijn, een hele week thuis! Is Peace ook die hele week vrij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
En Twan gaat vanavond naar zijn vader, wordt het in huis ook wat rustiger van. We moeten nog wel deze week de schuur opruimen.
Ik hoef pas volgende week woensdag weer te werken!
Daarom kwam ik hier ook even bijlezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ow spannend zeg!! het is gewoon heel spannend. Ik was heel zenuwachtig voor die eerste echo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
peace begint volgende week dinsdag weer. Dan heeft hij ruim 4 weken vakantie gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh fijn, een hele week thuis! Is Peace ook die hele week vrij?
Nu al...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, het feit dat ik me net serieus af zat te vragen of ik zin had in koffie, plus de zere tieten, zegt me opzich wel dat ik het me niet verbeeld heb
Daarom duimen we voor je!quote:Maarja, het kan nog steeds elk moment misgaan. Dat hou ik me wel heel helder voor ogen.
Op laptop of pc? via taalinstelling/toetsenbord rechtsonder op het scherm volgens mij. Wel heel irritant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Succes LB!
Mijn 'a 'e "e "o e.d. doen het niet, ctrl+shift werkt ook niet. Hoe fix ik dit?
Toetsenbord instellen als USA Internationaal?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Succes LB!
Mijn 'a 'e "e "o e.d. doen het niet, ctrl+shift werkt ook niet. Hoe fix ik dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |