Doe als ik: neem een haakwerkje meequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Merk trouwens wel dat het vakantietijd is.
Het is de laatste week wel heel extreem rustig hier.
Wel lekker dat er minder verstoringen e.d. zijn dan normaal, ik verveel me alleen af en toe te pletter...
Ze zien me aankomen hier...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe als ik: neem een haakwerkje mee
Voor een whiskyproeverij op het water eigenlijk wel, de whisky verdampt dan waar je bijstaat.quote:
Ik hoef dat denk ik niet te proberen hier. Daarom zit ik op Fokquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen hier...![]()
Kan jij gewoon gaan haken tijdens werktijd, als er even niks te doen is?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen hier...![]()
Kan jij gewoon gaan haken tijdens werktijd, als er even niks te doen is?
Ik heb duidelijk iets gemist. Bad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Zeker voor Lowlands. Dat wordt druk in het bad van de Grolsch.
Ik vind 20-22 graden ook wel zo'n beetje prima.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Heb dan altijd wel erg medelijden met mn vriend, die stoomt al gaar bij 20 graden
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Zeker voor Lowlands. Dat wordt druk in het bad van de Grolsch.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist. Bad?
Dat is wel heel erg snelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zo genoten van dit weekend, en een tandje warmer vind ik ook wel lekker
Heb dan altijd wel erg medelijden met mn vriend, die stoomt al gaar bij 20 graden
Dat. Is echt superlekker en als je iets actiefs ga doen zweet je je niet gelijk helemaal kapot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind 20-22 graden ook wel zo'n beetje prima.
Dat ik dan lekker buiten kan zitten niksdoen zonder het toch koud te krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 20-22 graden ook wel zo'n beetje prima.
Wat is er nou lekker aan zo'n warme lucht en felle zon?
Yep een heel groot bad gaat de Grolsch plaatsen. Zwemkleding gaat dus mee!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist. Bad?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Hé, Diaan!!
Alles weer een beetje onder controle?
Ik hoop dat meevalt. Bier is zo vies en plakkerig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Tof! Goed voor verkoeling inderdaad
Al denk ik dat dat bad gauw vol ligt met bier en eh... andere troep
Iquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef Etcetera het volgende:
De pest in Nederland is dat het dan meteen ook zo vies benauwd plakker weer is.
Mooi! Kan je deze week nog een beetje genieten van het weer en je vakantie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ja gelukkig wel! Thnx for asking
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi! Kan je deze week nog een beetje genieten van het weer en je vakantie!
Ow die is echt vreselijk. Net als die van Vodafone met perfect.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van de jacht op een nieuwe telefoon: Wegens die stront irritante reclame van KPN (Hhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!) wordt dat 'm in ieder geval niet...
* MadMaster duimt mee!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Straks om 13:30![]()
Ik dacht dat het meeviel, maar stiekem is het toch heel spannend
Oh fijn, een hele week thuis! Is Peace ook die hele week vrij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
En Twan gaat vanavond naar zijn vader, wordt het in huis ook wat rustiger van. We moeten nog wel deze week de schuur opruimen.
Ik hoef pas volgende week woensdag weer te werken!
Daarom kwam ik hier ook even bijlezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ow spannend zeg!! het is gewoon heel spannend. Ik was heel zenuwachtig voor die eerste echo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
peace begint volgende week dinsdag weer. Dan heeft hij ruim 4 weken vakantie gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh fijn, een hele week thuis! Is Peace ook die hele week vrij?
Nu al...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, het feit dat ik me net serieus af zat te vragen of ik zin had in koffie, plus de zere tieten, zegt me opzich wel dat ik het me niet verbeeld heb
Daarom duimen we voor je!quote:Maarja, het kan nog steeds elk moment misgaan. Dat hou ik me wel heel helder voor ogen.
Op laptop of pc? via taalinstelling/toetsenbord rechtsonder op het scherm volgens mij. Wel heel irritant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Succes LB!
Mijn 'a 'e "e "o e.d. doen het niet, ctrl+shift werkt ook niet. Hoe fix ik dit?
Toetsenbord instellen als USA Internationaal?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Succes LB!
Alt+shift al geprobeerd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Succes LB!
quote:
Wel meer inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en diaan, ik heb dat setje zonder het middenstuk, als dat uitmaakt
ha fair enough. ik ben precies andersom. gek op kant, in alle varianten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel meer inderdaad.Maar ik ben ook gewoon niet zo van het kant. Tik van mij.
Ik moet morgen een verbeterde versie van mijn scriptie inleveren en zit nu een beetje in de stress, wat ik vooral lichamelijk merk. Een paar maanden terug (enkele weken voor ik de eerdere versie moest inleveren) was het zo erg dat de keuringsarts van Sanquin zich enigszins zorgen maakte over mijn hartslag. Volgens mij is het er op dat vlak nu minstens zo erg aan toe.quote:
Jawel, maar het gaat nu alweer wat beter. Ik ga er nu weer mee verder en zie dan hoe het gaat. Als ik rond half zes nog denk dat ik zoiets nodig heb, heb ik nog net genoeg tijd om het te gaan halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb je een buurtdrogist? Daar hebben ze het ook, thee met valeriaan werkt bij mij inderdaad tegen de scherpe kantjes.
Van mij bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Een aankomend psycholoog zou hier toch een aardig studieproject van kunnen maken...
Waarschijnlijk wel. Misschien wordt het ook al wel gedaanquote:
The Fok!trix?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Misschien wordt het ook al wel gedaan! Straks blijkt dat Homdeck een psycholoog is en al jaren ons observeert via de door hem opgezette SC!
De Kruidvat e.d. hebben het ook gewoon (zoek naar A vogel of VSM of zoiets, eventueel achter de kassa). Kost wel aardig wat van die merken, misschien hebben ze ook huismerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet morgen een verbeterde versie van mijn scriptie inleveren en zit nu een beetje in de stress, wat ik vooral lichamelijk merk. Een paar maanden terug (enkele weken voor ik de eerdere versie moest inleveren) was het zo erg dat de keuringsarts van Sanquin zich enigszins zorgen maakte over mijn hartslag. Volgens mij is het er op dat vlak nu minstens zo erg aan toe.
Ik heb overigens geen Zonnatura-schap kunnen vinden in de buurtsuper
Natuurwinkels ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De Kruidvat e.d. hebben het ook gewoon
Wat er nu ligt schurkt tegen een voldoende aan, maar is het nog net niet. Ik maak me nu nog het meeste zorgen over de onderdelen theoretische onderbouwing en onderzoeksmethoden. Hopelijk vind ik daar nog wat extra's dat van toepassing is of wil de docent wat coulant zijn...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Vervelend dat je die stress zo voelt Tim
Even doorbijten nog, dan is ie af! En die thee gewoon halen als je het weer voelt.
Is Fok! niet groot geworden dankzij Big Brother?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Misschien wordt het ook al wel gedaan! Straks blijkt dat Homdeck een psycholoog is en al jaren ons observeert via de door hem opgezette SC!
Ja, maar omdat HT naar supermarkten vroeg, ging ik ervan uit dat hij niet op zoek wil gaan maar iets om de hoek wil halenquote:
Als je op de fiets bent, komt deze combi prima uit...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bah, ik ben lekgestoken en het is benauwd, plakkerig weer. Is het al herfst?
Tot ze verhuisden was de natuurwinkel voor mij de dichtstbijzijnde winkelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar omdat HT naar supermarkten vroeg, ging ik ervan uit dat hij niet op zoek wil gaan maar iets om de hoek wil halen
Scherpquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je op de fiets bent, komt deze combi prima uit...
Ik moest nog langs de supermarkt om lunch te halen. Als ze daar wat hadden kon ik het mooi combineren. En ik vroeg om geen thee omdat ik nu op school zit, waar de koffie- en heetwaterautomaten momenteel niet toegankelijk zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar omdat HT naar supermarkten vroeg, ging ik ervan uit dat hij niet op zoek wil gaan maar iets om de hoek wil halen
Ik had vandaag stiekem zin in Kerst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bah, ik ben lekgestoken en het is benauwd, plakkerig weer. Is het al herfst?
Daar had ik helemaal overheen gelezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik vroeg om geen thee omdat ik nu op school zit, waar de koffie- en heetwaterautomaten momenteel niet toegankelijk zijn
Het was niet verwijtend bedoeld hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal overheen gelezen
Ging ik ook niet vanuitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was niet verwijtend bedoeld hoor
Ik lees net: http://www.nu.nl/politiek(...)angstudeerboete.htmlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ging ik ook niet vanuit![]()
Wtf overigens? Zieke studenten krijgen alsnog langstudeerboete
jawel. feestje. ik heb net mijn laatste maaltijd op. cup a soup. tralalalalaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef B.ertha het volgende:
PS, waarom mag je niet etenJe krijgt toch hopelijk geen colonoscopie of zoiets gezelligs?
Maar als ik dat bericht lees heeft Zijlstra het daar specifiek over studenten die door ziekte hun opleiding niet af kunnen maken en daardoor een nieuwe studie starten. Hoe zit het dan met de rest? Ik vind het trouwens vreemd dat dit niet gewoon duidelijk in die wet is opgenomen, studeren wordt zo een forse gok ondertussen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees net: http://www.nu.nl/politiek(...)angstudeerboete.html
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef MadMaster het volgende:
En voor LB: Facebook voegt 'in verwachting' toe aan profiel
Welke locatie? Die van verwekking?quote:Aanstaande ouders kunnen foto's, informatie, de locatie en het geslacht toevoegen.
Altijd leuk om te weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Welke locatie? Die van verwekking?
Hmm, "gezellig"...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel. feestje. ik heb net mijn laatste maaltijd op. cup a soup. tralalalala
Ben je in het bezit van een eigen huis?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
... studeren wordt zo een forse gok ondertussen.
Aiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel. feestje. ik heb net mijn laatste maaltijd op. cup a soup. tralalalala
morgen ochtendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hmm, "gezellig"...
Wanneer mag je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |