http://twitter.com/casaluna/status/237885564727222273quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord? Ik ga ook zo luisteren
quote:De Piratenpartij gaat voor een zetel in in de Tweede Kamer. Wie is hun lijsttrekker Dirk Poot? Luister vannacht naar radio 1 #casaluna
Heb het balletje even verder laten rollenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://twitter.com/casaluna/status/237885564727222273
[..]
Waarom zou dat moeten kunnen? Misschien vindt de PVDD privacy wel onbelangrijk (ik weet dat het niet zo is, dit is niet meer dan een voorbeeld) en kunnen ze op die manier in onderhandelingen zaken afdwingen onder het mom 'ok, die privacybeperkende maatregel gaan we je mee aan een meerderheid helpen, maar dan willen we wel een biefstukbelasting'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef Tanin het volgende:
Wat ik nou niet snap he. De PvdD heeft heel weinig te vertellen buiten dierenissues, de PP heel weinig buiten privacy/internet.
Die twee thema's overlappen TOTAAL niet. Kunnen ze dan niet samen een two-issue partij oprichten?
Dat laatste zou kunnen. Echter kan dat eerste als partij een keuze zijn die je maakt "ik heb nu 2 speerpunten".quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten kunnen? Misschien vindt de PVDD privacy wel onbelangrijk (ik weet dat het niet zo is, dit is niet meer dan een voorbeeld) en kunnen ze op die manier in onderhandelingen zaken afdwingen onder het mom 'ok, die privacybeperkende maatregel gaan we je mee aan een meerderheid helpen, maar dan willen we wel een biefstukbelasting'.
Én, ze zouden tegen elkaars standpunt kunnen zijn. Wie weet is een groot deel van de piraten wel faliekant tegen extra geld uitgeven aan viersterren-stallen voor broedse legbavianen in dierentuinen. Om maar wat te noemen.
ben aan het luisteren! Nu halverwege. Goed interview!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:18 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Terugluisteren: Dirk Poot bij Radio 1
http://www.radio1.nl/teru(...)erugluisteren_hour=0
Mocht je vragen hebben over motieven of wie er achter de partij zitten: https://www.piratenpartij.nl/live-chatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:34 schreef Bigs het volgende:
Ik heb het een weekje overwogen, maar ik denk dat ik toch maar voor een partij uit de gevestigde orde kies in plaats van de PP. Er is mij nog te veel onduidelijkheid over de mensen en de motieven achter deze partij. Ik wens ze desondanks alle succes toe
Wat voor duistere motieven zouden er kunnen zijn? En waarom zouden de mensen en de motieven beter zijn bij andere partijen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:34 schreef Bigs het volgende:
Ik heb het een weekje overwogen, maar ik denk dat ik toch maar voor een partij uit de gevestigde orde kies in plaats van de PP. Er is mij nog te veel onduidelijkheid over de mensen en de motieven achter deze partij. Ik wens ze desondanks alle succes toe
Meh, naar mijn idee komen geen van de partijen met echte oplossingen voor deze globale systeemcrisis. Wat natuurlijk lastig is als politieke partij van een klein land, maar geef dat dan gewoon toe. Kan ik netzogoed op een semi one-issue partij stemmen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Bigs het volgende:
Laat ik het anders zeggen: Ik voel er niks voor om te stemmen op een one-issue partij als er de komende kabinetsperiode allerlei ingrijpende beslissingen moeten worden genomen en die partij daar geen mening over heeft. Fluid Democracy is een mooi ideaal, maar ik moet nog maar zien of het tot een eenduidige en realistische visie leidt. Dan kies ik deze ronde liever voor een traditionele partij wiens programma in grote lijnen en/of op belangrijke punten overeenstemt met mijn wensen, zodat ik die met vertrouwen mij kan laten vertegenwoordigen en me zelf lekker met andere dingen bezig kan houden.
We kunnen allemaal niet meer wachtenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
Op dit moment hebben we nog maar 33 15 leden nodig voor de 1000 leden grens
Zie de leden-o-meter https://www.piratenpartij.nl/
Dat is waarom ik een hekel heb aan GeenStijlquote:
Ach, het is GeenStijl.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is waarom ik een hekel heb aan GeenStijl
Best zielig voor een scoop
We gaan voor de 3 zetelsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vind de Piratenpartij een sympathieke partij, maar het programma is mij (nog) niet breed genoeg en ik ben al lid van D66. Ik vind de standpunten aangaande privacy van de burgers en hervorming van de auteurrechten wel standpunten waarin ik mij kan vinden.
BTW: Gefeliciteerd met het halen van de duizend leden en ik hoop dat jullie een zetel halen bij de Tweede Kamerverkiezingen.
Go for it.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
We gaan voor de 3 zetels
Verkapte doodsverwensing bedoel je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hier ligt Poot, hij is dood.
Leukste grafschrift ooit.
/verkapte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |