abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115846612
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Waar heb je dat gehoord? Ik ga ook zo luisteren :D
http://twitter.com/casaluna/status/237885564727222273
quote:
De Piratenpartij gaat voor een zetel in in de Tweede Kamer. Wie is hun lijsttrekker Dirk Poot? Luister vannacht naar radio 1 #casaluna
pi_115846804
quote:
Heb het balletje even verder laten rollen :P
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:38:17 #103
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_115846879
Wat ik nou niet snap he. De PvdD heeft heel weinig te vertellen buiten dierenissues, de PP heel weinig buiten privacy/internet.
Die twee thema's overlappen TOTAAL niet. Kunnen ze dan niet samen een two-issue partij oprichten?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_115848539
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef Tanin het volgende:
Wat ik nou niet snap he. De PvdD heeft heel weinig te vertellen buiten dierenissues, de PP heel weinig buiten privacy/internet.
Die twee thema's overlappen TOTAAL niet. Kunnen ze dan niet samen een two-issue partij oprichten?
Waarom zou dat moeten kunnen? Misschien vindt de PVDD privacy wel onbelangrijk (ik weet dat het niet zo is, dit is niet meer dan een voorbeeld) en kunnen ze op die manier in onderhandelingen zaken afdwingen onder het mom 'ok, die privacybeperkende maatregel gaan we je mee aan een meerderheid helpen, maar dan willen we wel een biefstukbelasting'.

Én, ze zouden tegen elkaars standpunt kunnen zijn. Wie weet is een groot deel van de piraten wel faliekant tegen extra geld uitgeven aan viersterren-stallen voor broedse legbavianen in dierentuinen. Om maar wat te noemen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 00:14:14 #105
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_115848866
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef erikkll het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten kunnen? Misschien vindt de PVDD privacy wel onbelangrijk (ik weet dat het niet zo is, dit is niet meer dan een voorbeeld) en kunnen ze op die manier in onderhandelingen zaken afdwingen onder het mom 'ok, die privacybeperkende maatregel gaan we je mee aan een meerderheid helpen, maar dan willen we wel een biefstukbelasting'.

Én, ze zouden tegen elkaars standpunt kunnen zijn. Wie weet is een groot deel van de piraten wel faliekant tegen extra geld uitgeven aan viersterren-stallen voor broedse legbavianen in dierentuinen. Om maar wat te noemen.
Dat laatste zou kunnen. Echter kan dat eerste als partij een keuze zijn die je maakt "ik heb nu 2 speerpunten".
Eventuele vleesliefhebbende alu-hoedjes kunnen dan zelf die afweging vast maken: dan maar iets meer geld voor mijn vlees, maar dan kan dat aluhoedje tenminste af.

Maar samen sta je sterk. Ik zou veel eerder op zo'n 2 thema partij stemmen dan op een 1 thema partij
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_115851376
Als jij liever voor blije dieren en behoud van vrijheid stemt is dat prima, maar dat zegt totaal niets over anderen. Die combinatie verliest geheid stemmen simpelweg omdat veel vegetariers piraten niet serieus nemen, en veel piraten vegans niet serieus nemen.

Dit nog los van het feit dat zowel de PvdD als de PP allang geen one-issue partij zijn. In het geval van PvdD was dat duidelijk for the better, voor de PP moet dat liquid democracy zich nu gaan bewijzen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_115854570
Terugluisteren: Dirk Poot bij Radio 1 *O*

http://www.radio1.nl/teru(...)erugluisteren_hour=0
pi_115890876
quote:
ben aan het luisteren! Nu halverwege. Goed interview!
pi_115912468
Ik heb het een weekje overwogen, maar ik denk dat ik toch maar voor een partij uit de gevestigde orde kies in plaats van de PP. Er is mij nog te veel onduidelijkheid over de mensen en de motieven achter deze partij. Ik wens ze desondanks alle succes toe :)
pi_115912907
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:34 schreef Bigs het volgende:
Ik heb het een weekje overwogen, maar ik denk dat ik toch maar voor een partij uit de gevestigde orde kies in plaats van de PP. Er is mij nog te veel onduidelijkheid over de mensen en de motieven achter deze partij. Ik wens ze desondanks alle succes toe :)
Mocht je vragen hebben over motieven of wie er achter de partij zitten: https://www.piratenpartij.nl/live-chat
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:44:11 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_115912913
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:34 schreef Bigs het volgende:
Wat voor duistere motieven zouden er kunnen zijn? En waarom zouden de mensen en de motieven beter zijn bij andere partijen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_115922771
Laat ik het anders zeggen: Ik voel er niks voor om te stemmen op een one-issue partij als er de komende kabinetsperiode allerlei ingrijpende beslissingen moeten worden genomen en die partij daar geen mening over heeft. Fluid Democracy is een mooi ideaal, maar ik moet nog maar zien of het tot een eenduidige en realistische visie leidt. Dan kies ik deze ronde liever voor een traditionele partij wiens programma in grote lijnen en/of op belangrijke punten overeenstemt met mijn wensen, zodat ik die met vertrouwen mij kan laten vertegenwoordigen en me zelf lekker met andere dingen bezig kan houden.
pi_115924807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Bigs het volgende:
Laat ik het anders zeggen: Ik voel er niks voor om te stemmen op een one-issue partij als er de komende kabinetsperiode allerlei ingrijpende beslissingen moeten worden genomen en die partij daar geen mening over heeft. Fluid Democracy is een mooi ideaal, maar ik moet nog maar zien of het tot een eenduidige en realistische visie leidt. Dan kies ik deze ronde liever voor een traditionele partij wiens programma in grote lijnen en/of op belangrijke punten overeenstemt met mijn wensen, zodat ik die met vertrouwen mij kan laten vertegenwoordigen en me zelf lekker met andere dingen bezig kan houden.
Meh, naar mijn idee komen geen van de partijen met echte oplossingen voor deze globale systeemcrisis. Wat natuurlijk lastig is als politieke partij van een klein land, maar geef dat dan gewoon toe. Kan ik netzogoed op een semi one-issue partij stemmen.
What Would Goku Do
pi_115926759
Op dit moment hebben we nog maar 33 15 leden nodig voor de 1000 leden grens :)
Zie de leden-o-meter https://www.piratenpartij.nl/

[ Bericht 4% gewijzigd door AnimeFan op 23-08-2012 22:21:59 ]
pi_115928887
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
Op dit moment hebben we nog maar 33 15 leden nodig voor de 1000 leden grens :)
Zie de leden-o-meter https://www.piratenpartij.nl/
We kunnen allemaal niet meer wachten :D historisch moment *O* _O_
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:29:59 #116
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_115929288
quote:
Dat is waarom ik een hekel heb aan GeenStijl :)
Best zielig voor een scoop
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_115929647
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat is waarom ik een hekel heb aan GeenStijl :)
Best zielig voor een scoop
Ach, het is GeenStijl.
Brusselmans van hun redactie stemt zelf Piratenpartij.
pi_115930398
Duizend leden gehaald :D
pi_115930563
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:49 schreef AnimeFan het volgende:
Duizend leden gehaald :D
Piratenpartij 4 life _O_
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:54:00 #120
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_115930667
Ik vind de Piratenpartij een sympathieke partij, maar het programma is mij (nog) niet breed genoeg en ik ben al lid van D66. Ik vind de standpunten aangaande privacy van de burgers en hervorming van de auteurrechten wel standpunten waarin ik mij kan vinden.

BTW: Gefeliciteerd met het halen van de duizend leden en ik hoop dat jullie een zetel halen bij de Tweede Kamerverkiezingen. w/
pi_115930827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vind de Piratenpartij een sympathieke partij, maar het programma is mij (nog) niet breed genoeg en ik ben al lid van D66. Ik vind de standpunten aangaande privacy van de burgers en hervorming van de auteurrechten wel standpunten waarin ik mij kan vinden.

BTW: Gefeliciteerd met het halen van de duizend leden en ik hoop dat jullie een zetel halen bij de Tweede Kamerverkiezingen. w/
We gaan voor de 3 zetels *O*
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:02:18 #122
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_115931147
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:

We gaan voor de 3 zetels *O*
Go for it. ^O^
pi_115931876
Hier ligt Poot, hij is dood.
Leukste grafschrift ooit.

/verkapte tvp
“An interesting thing is a good thing.”
pi_115934648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hier ligt Poot, hij is dood.
Leukste grafschrift ooit.