huh... wat??quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
In de boerendorpen in het Noorden weten ze niet eens wat parkeerkosten zijn
Dat is toch een andere naam voor wegenbelasting. Waarom dubbel betalen voor dezelfde weg immersquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, wil je liever dat we blijven?quote:
Zo makkelijk dit..quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Inlognaam het volgende:
Ook maar een nieuw subforum dan maar? Boeren helpen Boeren! ?
Is toch een boete voor het niet verbruiken van brandstof waar btw en accijns op zit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
Wat ik me dan afvraag... waar is het mis gegaan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Pulver het volgende:
Zo valt me Bieber foto weg, dus zet hem gewoon nog een keer neer!
En nu wil ik alleen maar horen:
Godverdomme, wat een knappe Bieber was jij vroeger, Pulver!
[ afbeelding ]
Maar die jas....DIE JAS!!!!!!!!!!
Huh? Had jij vroeger een bril?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Pulver het volgende:
Zo valt me Bieber foto weg, dus zet hem gewoon nog een keer neer!
En nu wil ik alleen maar horen:
Godverdomme, wat een knappe Bieber was jij vroeger, Pulver!
[ afbeelding ]
Maar die jas....DIE JAS!!!!!!!!!!
Das goedkoper dan in Noorwegenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
53 euries als je ze niet betaald :p
Ik zit voorop.quote:
Omdat... geldzucht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef frederik het volgende:
[..]
Dat is toch een andere naam voor wegenbelasting. Waarom dubbel betalen voor dezelfde weg immers
Geen idee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef Inlognaam het volgende:
Wat is dat voor een landbouwvoertuig?
quote:
Vertel mij wat!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ben net hier geland, kunnen jullie toch niet weggaan!!
Potdomme pulver wat was je vroeger een popstar look a like!!
ik zou hem aanklagen voor plagiaat!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vertel mij wat!
Die lul van een Bieber heeft mijn hele looks overgenomen!
Die zak hooi heeft nu wel een aantal huizen, z'n eigen vliegtuig en hij mag over Selena Gomez heengaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou 'm keihard uitlachen, wetende wat voor een enorme lelijkerd ie gaat worden
Regel het even danquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wil je liever dat we blijven?
[..]
Zo makkelijk dit..
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou 'm keihard uitlachen, wetende wat voor een enorme lelijkerd ie gaat worden
En ondertussen loopt ie erbij als de grootste gay die je maar kan vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Die zak hooi heeft nu wel een aantal huizen, z'n eigen vliegtuig en hij mag over Selena Gomez heengaan.
Op dit moment is hij nog aan de winnende hand
Begin me een beetje een buitenstaander te voelen met al die Rotterdammersquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ben net hier geland, kunnen jullie toch niet weggaan!!
Potdomme pulver wat was je vroeger een popstar look a like!!
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Begin me een beetje een buitenstaander te voelen met al die Rotterdammers
tsss ik woon alleen in rotterdam, ben en blijf een Goudsequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En komend weekend ga je dr eentje daten. Zul je zien dat Rotterdam best leuke mensen herbergtquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een echt Gouds kaaskopje dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
tsss ik woon alleen in rotterdam, ben en blijf een Goudse
Ben ik nog steeds hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was
Maarre potdomme Pulver, wat een leuk pulvertje was je vroeger!
Nee mienjong, trekkers stal je niet in een weiland, die stal je in de kapschuur. Vee stal je in een weiland.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Omdat... geldzucht.
Bedoel maar, die boeren pakken gewoon een weiland om dr tractors te stallen. Hier hebben we parkeerplaatsen en met je betalen omdat er een of andere idioot is geweest die heeft bedacht dat je daar ook wel weer geld uit kan persen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Ehhe het volgende:
Pulver, wat een ontzéttend lekker Biebertje was je daar!
Als ze echt vers zijn, dan zijn ze totaal niet bitter maar eerder heerlijk zoet. Wellicht is dat ook weer afhankelijk van de kleur en soort, maar echt de vers van de plant =quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:16 schreef Ehhe het volgende:
Oh en Inlognaam: ik heb nog nooit echt verse paprika's op, maar die uit de winkel vind ik ook al vies. Dat bittere iehl
Ik kan me daar niks bij voorstellenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ze echt vers zijn, dan zijn ze totaal niet bitter maar eerder heerlijk zoet. Wellicht is dat ook weer afhankelijk van de kleur en soort, maar echt de vers van de plant =Vooral gele
WTF? Olaf?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zit voorop.
Geloof het of niet, maar achterop zit Olaf
kssst slapen jij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:49 schreef Rucky het volgende:
* Rucky in een slaapzak op de bank kruipt.![]()
Ik kan niet slapen, vannelle en Ingrid liggen in mijn bed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
kssst slapen jij.
hoewel beter blijf je wakker. desnoods Google je op ADHD van Jochem Meyer, maar als jij op tijd wil zijn voor je werk, ga je NIET, IK HERHAAL: NIET slapen
dat verklaard waarom jij niet kan slapenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen, vannelle en Ingrid liggen in mijn bed.
Goeie tip, ze slapen nu. Maar ik weet alleen niet hoe dat komt? Was het mijn slaapliedje, mijn verhaaltje of die dreun?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat verklaard waarom jij niet kan slapen
gewoon roepen: 'stil zijn, ik probeer te slapen'
dagelijkse kost voor mij, helaas. succes vandaag!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:06 schreef vannelle het volgende:
Mogguh!
* vannelle rekt zich uit en kijkt suf om zich heen
Wat een tijden man, ben dit niet meer gewend!
Check!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
YSKA!!! Gefeliciteerd!!![]()
![]()
(ben ik nog op tijd?? Ja toch???)
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd met "kwak" maffemuts!
Verder goedemorgen allemaal!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]dat klinkt lekker fout op de vroege ochtend *grin*
Ja maar uhmmmmm dat was kwek en niet kwakquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik denk ik gebruik haar eigen benaming!
het was nog vroeg!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja maar uhmmmmm dat was kwek en niet kwak
Voor jut en jul heb ik er nu 1 teveel dus dan maar kwik kwek en kwak
Als je straks zo rood bent als een kreeft gooien ze je gewoon het water weer inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:22 schreef Ireth het volgende:
Een kwakje room in je koffie![]()
MM: Gefeliciteerd met je spruitje!
Ik zie net voor vrijdag 28 graden en voor zaterdag 29 graden op de agenda staan! Das niet slecht voor ons laatste vakantieweekend!![]()
(zet wel het alarm om de 10 minuten op mijn telefoon als ik langs de waterkant lig...)
hmmm strak plan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:19 schreef JK1982 het volgende:
Hebben jullie hier nou een kwakje bij de koffie?
Ook goedemorgen..
Godver, kom jij mijn beeldscherm even schoonmaken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmmm strak plan...
* DJMO kijkt naar Papabear
* DJMO veegt tab schoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Godver, kom jij mijn beeldscherm even schoonmaken.![]()
Zijn ze bij jou ook zo hulpgevend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo, nieuwe id-kaart is aangevraagd! wat een tang van een wijf zeg! pffft
Ik werd echt behandeld alsof ik een IQ van -200 heb ofzo!quote:
of je hebt een jonge kop..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik werd echt behandeld alsof ik een IQ van -200 heb ofzo!
" U weet dat het een week duurt eer hij klaar is?, Ja dat weet ik! Oh ik zie dat uw ID kaart al in Juli verlopen is, Ja dat klopt, ik was het vergeten, Tja als u nu gecontroleerd wordt is het uw probleem hé, dan moet u maar beter oplettenNou mevrouw, Gelukkig heb ik ook nog een rijbewijs!"
" Als u nu even uw handtekening binnen de lijntjes wil zetten, Dus ik wil tekenen, zegt ze nog 2 keer!!! Binnen de lijntjes hé!
Echt wtf, ik kan daar zo niet tegen, Bemoei je er niet mee!
Het kunnen idd een stelletje infantiele bladluizen zijn die achter de balie staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik werd echt behandeld alsof ik een IQ van -200 heb ofzo!
" U weet dat het een week duurt eer hij klaar is?, Ja dat weet ik! Oh ik zie dat uw ID kaart al in Juli verlopen is, Ja dat klopt, ik was het vergeten, Tja als u nu gecontroleerd wordt is het uw probleem hé, dan moet u maar beter oplettenNou mevrouw, Gelukkig heb ik ook nog een rijbewijs!"
" Als u nu even uw handtekening binnen de lijntjes wil zetten, Dus ik wil tekenen, zegt ze nog 2 keer!!! Binnen de lijntjes hé!
Echt wtf, ik kan daar zo niet tegen, Bemoei je er niet mee!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
of je hebt een jonge kop..
of je ziet er autistisch uit![]()
![]()
Dat vraagt om foto's!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ik vond mezelf juist zo leuk opgedroogd!
Nou, je ziet er best gezellig uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou vooruit!Vriendlief even weggepoetst!
[ afbeelding ]
Dat is ook echt wat voor jou.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:27 schreef dolfina-chica het volgende:
oee ben verliefd op een broek!!!
http://link.marktplaats.nl/584788945
Pfoei, lag het toch niet aan mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:05 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica ziet geen 12jarige
* dolfina-chica ziet ook geen autist
dan was die medewerker niet helemaal zuiver
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Pfoei, lag het toch niet aan mij
Handig voor de boodschappen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef dolfina-chica het volgende:
oe oe nog een dolfie broek!!!
http://link.marktplaats.nl/583237132
Vriendlief en puppyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou vooruit!Vriendlief even weggepoetst!
[ afbeelding ]
Jij moet Papabear eens lief aankijken. Beide broeken zijn van de Ingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef dolfina-chica het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Die lelijke krengen hebben gewoon de naam harembroeken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:06 schreef Ehhe het volgende:
Wat gaaf dolfie! Ik vind ze ook allebei erg mooi. Ik heb 2 harembroeken maar J. vindt ze echt te lelijk
scheelt tassenquote:
I know! De foto is in zn geheel ook heel leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vriendlief en puppyTerwijl juist die laatste die foto leuk maakt
ja, dat is mijn smaak ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:13 schreef Inlognaam het volgende:
Maar je vond die kleding wel serieus leuk
Ik dacht dat je een geintje maakte... maar tegelijkertijd bedacht ik me dat het nog geen wansmaakwoensdag isquote:
Ik doe ze ook gewoon aan hoor, ongeacht wat vriendlief er van vindtquote:
nee, dan had ik het geen dolfie broek genoemdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte... maar tegelijkertijd bedacht ik me dat het nog geen wansmaakwoensdag is
heb hier ook 2 stuka broeken liggen, vond mijn ex ook zo verschrikkelijk..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik doe ze ook gewoon aan hoor, ongeacht wat vriendlief er van vindt
ff serieus, loopt dat nou lekker? Ik heb altijd het idee dat het voelt als een afgezakte leggingquote:
het is een rok idee... alleen zit het gewoon om je kuiten vast...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ff serieus, loopt dat nou lekker? Ik heb altijd het idee dat het voelt als een afgezakte legging
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb hier ook 2 stuka broeken liggen, vond mijn ex ook zo verschrikkelijk..
ik had ze ook standaard aan als we bij zijn fam. op bezoek gingen.. puur om te klieren
en dat viel hem op een gegeven moment op waarop ik zei: ik zeg jou niet wat je wel of niet aan mag.. jij mij ook niet.. jij vindt mij leuk om wie ik ben.. dat ga je me ook maar leuk vinden met wat ik draag.
oh oke, dan is het inderdaad niks voor mij!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het is een rok idee... alleen zit het gewoon om je kuiten vast...
Ik vind deze nog wel leuk..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:27 schreef dolfina-chica het volgende:
oee ben verliefd op een broek!!!
http://link.marktplaats.nl/584788945
Maar deze niet..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef dolfina-chica het volgende:
Dat doen stoere negers met een laag IQ ook. Dan noemen ze het drollenvangers.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ff serieus, loopt dat nou lekker? Ik heb altijd het idee dat het voelt als een afgezakte legging
tuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind deze nog wel leuk..
[..]
Maar deze niet..
Maargoed, smaken verschillen inderdaad..
Opeens heb je het: je wordt oranjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tuurlijk
En met dit soort "aparte" broeken vind ik het leuk om knal kleuren te pakken..
ik draag ook gewoon jeans hoor!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Doe mij maar gewoon een goedzittende jeans! En af en toe n rokje maar dan wel met legging :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef dolfina-chica het volgende:
kleine blik in mijn kledingkast:Die onderste!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denkt die in bordeauxrood en je hebt mijn trouwjurk! Althans, de trouwjurk waarin in wilde trouwen
Was een hele simpele rechttoe rechtaan jurk, bordeauxrood, maar dan met zo'n mantel/cape er bij met een gigantische wegduik capuchon!
Hing hier in het centrum in de etalage van een grote bruidsmodezaak! Altijd geroepen dat ik daarin wou trouwen! En toen ik werd gevraagd door manlief was die zaak ineens pleite
Verder deel ik de mening van JK over de mp-broeken.. 1e leuk!2e niet leuk
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Fietsenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:20 schreef Inlognaam het volgende:
Das nog eens multitasken!
Wat precies ben je aan het doen?
Ik zou eigenlijk ook weer eens moeten gaan sporten. Alleen ik ben bang dat ik het drie keer niets vinden het niet volhoud.
Spinningquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Fietsendonderdagavond krijg ik mn trainingsschema
Nu je het zegt zou dat ook wel kunnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat jurkje is echt![]()
Inlognaam: volgens mij is dat kroeshaar vh model, en de achterkant gefotografeerd
Geen fiets hebbendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Spinning
Hmm, eigenlijk snap ik niet dat mensen dat in de zomer in de sportschool gaan doen terwijl er veel mooiere stukjes in de natuur zijn om echt te fietsen met de mogelijkheid een stop te maken voor een ijsje
quote:
OV + lopen ja. En soms kan ik de auto van mn zus lenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Das eigenlijk best wel bijzonder voor een Oer-Hollandse meid. Dus je gaat nu gewoon ook lopend naar de sportschool, lopend boodschappen doen en de rest ook
Dat laatste is volgens mij wel goed. Verbranding lopend is denk ik meer dan verbranding fietsend.
Ik denk dat je een hele mooie paraplu hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
OV + lopen ja. En soms kan ik de auto van mn zus lenen
Ik kan de foto nu ook eindelijk zien en ik denk dat je wel gelijk hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, je ziet er best gezellig uit!
Of ik ben vaak natgeregendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hele mooie paraplu hebt
Kan echt niet meer zonder fiets en pak liever de fiets dan het OV of de benenwagen maar das wel weer deels bij gebrek aan rijbewijs en auto/motor.
Zeik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een beetje afkoeling zou fijn zijn!!
Ja ik ben meer een lente/herfst type :p
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zeik niet. Eindelijk is het lekker weer, laat dat ff zo blijven!
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Net een crematie van een ex collega bijgewoond, en zometeen een verjaardag. Leuk is anders.
Gelukkig zit het idd niet in je rug. Ik ben benieuwd of de echo zegt dat je zwanger bent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:09 schreef vannelle het volgende:
Vandaag naar Antwerpen geweest en bevestiging gekregen: Probleem zit niet in m'n rug gelukkig.
Nadeel is dat niet helemaal duidelijk is waar het probleem dan wél zit. Ergens vanaf m'n knie naar beneden.
11 september krijg ik een echo en dezelfde dag de uitslag, ben benieuwd.
Daarna naar Pulver gereden die Ingrid en mij eea van Den Haag heeft laten zien, lekker broodje gegeten ergens en daarna naar Scheveningen gereden.
Terrasje gepakt bij eea strandtent, lekker biertje gedronken in het zonnetje.
Tussendoor ook nog in een reptielenwinkel geweest, Pulver wil weer graag Boa's dus ging zichzelf even lekker maken.
Al met al wel een leuke dag.
Dat is best dubbel ja. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Net een crematie van een ex collega bijgewoond, en zometeen een verjaardag. Leuk is anders.
Ik vind het ook wel een mooie kombinatie zwart/roze.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn sport outfit![]()
[ afbeelding ]
Ben er blij meeeee
De heren in de sportschool ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn sport outfit![]()
[ afbeelding ]
Ben er blij meeeee
Ben jij ook al lid geworden?quote:
Gelukkig dat het niet in je rug zit, je been is er makkelijker af gehakt als het probleem daar zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:09 schreef vannelle het volgende:
Vandaag naar Antwerpen geweest en bevestiging gekregen: Probleem zit niet in m'n rug gelukkig.
Nadeel is dat niet helemaal duidelijk is waar het probleem dan wél zit. Ergens vanaf m'n knie naar beneden.
11 september krijg ik een echo en dezelfde dag de uitslag, ben benieuwd.
Daarna naar Pulver gereden die Ingrid en mij eea van Den Haag heeft laten zien, lekker broodje gegeten ergens en daarna naar Scheveningen gereden.
Terrasje gepakt bij eea strandtent, lekker biertje gedronken in het zonnetje.
Tussendoor ook nog in een reptielenwinkel geweest, Pulver wil weer graag Boa's dus ging zichzelf even lekker maken.
Al met al wel een leuke dag.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gelukkig dat het niet in je rug zit, je been is er makkelijker af gehakt als het probleem daar zitJe rug afhakken gaat 'n beetje lastig...
Nee, ik heb 4 prive ligfietsen die ik om de beurt kan en mag gebruikenquote:
Weet je hoe warm het is met een lang shirtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind zwart/roze ook een leuke combi, maar ik vind dat topje zo ontzettend te kort, vooral voor in een sportschool.
Tape van de fysio.. Mn schouders + rechterbovenkant van mn rug zijn overbelastquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De heren in de sportschool ook
Wat is het blauwe op je schouder?
Jaleesa houd uurtje spinnen vol spinnen vol en daarna nog 2 uren, jij met je ligfiets en DJMO die traint voor de marathon. Zometeen is het FHF het sportiefste forum van FOK.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ik heb 4 prive ligfietsen die ik om de beurt kan en mag gebruikenDaarvoor hoef ik de sportschool niet in
En een buikje omdat ik alles op diezelfde ligfietsen doe
Dat is de keerzijde ervan. Die moet er eigenlijk wel af.. maar zoals eerder gezegd: ben bang dat een abonnement op de sportschool geld weggooien is omdat ik het niet volhoud en het eigenlijk dodelijk saai is.
En toch, toch denk ik dat Jaleesa over 2-3 maandjes een betere conditie heeft dan mij.
Uurtje? Ik heb die dag 3 uur achter elkaar gespint hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jaleesa houd een uurtje spinnen vol, Jij met je ligfiets en DJMO die traint voor de marathon. Zometeen is het FHF het sportiefste forum van FOK.
Oh ja, ik was er maar een uurtje bij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Uurtje? Ik heb die dag 3 uur achter elkaar gespint hoor
Mwah, valt mee. Gewoon dunne stof, zonder mouwen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Weet je hoe warm het is met een lang shirt
Wees maar niet bang, ik haal het gemiddelde wel naar beneden..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jaleesa houd uurtje spinnen vol spinnen vol en daarna nog 2 uren, jij met je ligfiets en DJMO die traint voor de marathon. Zometeen is het FHF het sportiefste forum van FOK.
Nu pas?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 Ehhe beetje eng begint te vinden..
Rug afhakken gaat wel, maar welk stuk gooi je dan weg?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gelukkig dat het niet in je rug zit, je been is er makkelijker af gehakt als het probleem daar zitJe rug afhakken gaat 'n beetje lastig...
Ik ben een hollander, en ik zeik graagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zeik niet. Eindelijk is het lekker weer, laat dat ff zo blijven!
Ik ben nog nooit moe geweest van fietsen. Mja, ik doe het 1- niet op volle snelheid en 2- in een vlak land genaamd Nederlandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jaleesa houd uurtje spinnen vol spinnen vol en daarna nog 2 uren, jij met je ligfiets en DJMO die traint voor de marathon. Zometeen is het FHF het sportiefste forum van FOK.
Ja, daarom. Veel te lastig. Een onderbeen gooi je makkelijker weg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rug afhakken gaat wel, maar welk stuk gooi je dan weg?
Die opmerking wou ik nou net niet maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rug afhakken gaat wel, maar welk stuk gooi je dan weg?
zoveel waarde zit er toch niet aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, daarom. Veel te lastig. Een onderbeen gooi je makkelijker weg.
Oeh oeh leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef dolfina-chica het volgende:
heb een bod gedaan op een broek...
zucht...
Welke, welke, welke....?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef dolfina-chica het volgende:
zucht...
dat welquote:
quote:
zal je leuk staan die broekquote:
Boden plaatsen op een broek... ik mag hopen dat je dat dan wel per email hebt gedaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef dolfina-chica het volgende:
zucht...
advertentie bod gedaan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Boden plaatsen op een broek... ik mag hopen dat je dat dan wel per email hebt gedaan?
Boden onder een advertentie
Gewoon, naast mn 2 andere fietsenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik haal het gemiddelde wel naar beneden..
Zeg Inlog, je mag een van die ligfietsen hier wel neerzetten hoor?
Overigens, even serieus.. waar stal je in vredesnaam 4 ligfietsen? Grote schuur?
weet ik.. was ook oude advertentie.. dus ik bijt me er niet op vastquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:26 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan boden op een advertentie en negeer ze meestal. Je wordt er geen flikker wijzer van.
Als koper moet je lang wachten alvorens je wat hoort. Als je al wat hoort en daarnaast weet je niet eens of je bod wel acceptabel is.
En als verkoper: heb je een bod, benader je de bieder en die reageert vervolgens niet. Om maar te zwijgen over de hoogte van de boden, maar das een ander verhaal.
Beste is gewoon een vriendelijk mailtje met daarin je bod of vragen wat ze ervoor willen hebben. Weet je gelijk of het zin heeft of niet. En effectief ook.
Soms was ik zo'n rat die gewoon weleens mailde van ik heb een bod gedaan van zoveel, terwijl een ander dat bod gedaan had
Slapende honden moet je niet wakker maken in ieder geval, want degene die overbouden wordt krijgt bericht dat ie overboden is en weet dus dat er concurrentie is. En soms overbied je dus een bod waarop niet gereageerd wordt door de bieder. Ben je alsnog teveel kwijt.
Edit: je hebt een bod overboden van 3 maanden oud
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef Inlognaam het volgende:
Dat Stuka, is dat een of ander duur merk?
die broeken die ik heb... (overigens gekregen) waren toen 120eu...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef Inlognaam het volgende:
Dat is een duik bommenwerper uit de 2de wo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zat even op ebay te kijken en kwam idd veel leukere Stuka's tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is een duik bommenwerper uit de 2de wo.
120 euro voor een broek... ik zou die besteden aan x- saunabezoeken en lekker naakt gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die broeken die ik heb... (overigens gekregen) waren toen 120eu...
die meid had ze gekocht en nooit aan.... ik mazzel
ik koop ze ook niet in de winkelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
120 euro voor een broek... ik zou die besteden aan x- saunabezoeken en lekker naakt gaan
Hoop geld... maar ik vind kleding toch enorm duur.
Een formidabel toestel tegen gronddoelen maar faalde zonder jager bescherming.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zat even op ebay te kijken en kwam idd veel leukere Stuka's tegen
Ander plaatje dan maar.quote:
Gelukkig voor jou: die is al gereserveerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica moet marktplaats maar af gaan sluiten, dit is niet goed!!!
http://link.marktplaats.nl/579395576
ik ga maar eens naar huis.. tot laters
Dat is ongeveer de basis van mijn trouwjurk!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
Die is wel mooi, moet ik zeggen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
Deze dame is zo'n beetje het mooiste stukje gothic. Daar moet ik aan denken als ik dergelijke jurken zie.quote:
Dit is wel een heel mooi exemplaar inderdaad..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Deze dame is zo'n beetje het mooiste stukje gothic. Daar moet ik aan denken als ik dergelijke jurken zie.
Dat dus!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:25 schreef Inlognaam het volgende:
En dat is precies wat bij haar niet geval is. Pure schoonheid in een gothic jurk. Geen lelijke donkere make-up, geen schmink en wat nog meer. En dan is Gothic ineens wel mooi!
I like!
Na twaalven verandert ze in een vleermuis hè?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:30 schreef Inlognaam het volgende:
Die zou ik 's nachts weleens tegen willen komen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:35 schreef Inlognaam het volgende:
In haar geval zou me dat niet uitmaken. Ze mag me helemaal leegzuigen
Tot de laatste drup![]()
Kennelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Staat jouw 'zuigen'-alert weer aan vanavond?
En het tere kinderhandje dat 'm in elkaar genaaid heeft... die heeft er misschien net een kwart euro van gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goeieaaaaf![]()
Wat kletsen jullie snel joh !
Broeken van 120 euro..Gosh, ik dacht dat mijn laatste duur was en die was 70 euro!!
Hoi! Nieuw 'gezicht' voor mij..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goeieaaaaf![]()
Broeken van 120 euro..Gosh, ik dacht dat mijn laatste duur was en die was 70 euro!!
Mijn wederhelft vind m overigens niet zo geslaagd, maar das mijn zorg niet!![]()
Aangenaam, Rijstebuilquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Deze dame is zo'n beetje het mooiste stukje gothic. Daar moet ik aan denken als ik dergelijke jurken zie.
Errug mooi![]()
das nog best veel vind je nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En het tere kinderhandje dat 'm in elkaar genaaid heeft... die heeft er misschien net een kwart euro van gezien
wat is extreem? van tijd tot tijd, ben ik goth op en topquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel mooi exemplaar inderdaad..
Ik vind een vleugje gothic heus wel geinig om te zien, maar het moet niet doorslaan naar extremen..
daarom koop ik ze ook niet nieuw, want dat heb ik er niet voor over..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goeieaaaaf![]()
Mijn wederhelft vind m overigens niet zo geslaagd, maar das mijn zorg niet!![]()
Serieus.. ja, ik vrees dat die inschatting nog te hoog isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
das nog best veel vind je niet
Wat geef je voor workshops? Taart bakken?quote:morgen wordt mn beste vriendin geopereerd en ik moet de hele dag workshops geven! wel leuk hoor maar had liever bij mn vriendin in de buurt geweest!hopenlijk vroeg klaar dan kan ik nog even op bezoek!
Gnaaf? Je bent zelf een gnaaf!quote:
Ik geef alleen aan wat ik mooi vind hoor, verder moet iedereen lekker z'n eigen ding doen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat is extreem? van tijd tot tijd, ben ik goth op en top
Als je je persoonlijke schoonheid vernietigt door er als een lelijk zwart opgemaakt trol bij te lopen. Dan draaf je door...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat is extreem? van tijd tot tijd, ben ik goth op en top
ze zei geen gnoomquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gnaaf? Je bent zelf een gnaaf!
[..]
Ik geef alleen aan wat ik mooi vind hoor, verder moet iedereen lekker z'n eigen ding doen..
hangt er vanaf hoe de make-up zit..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je je persoonlijke schoonheid vernietigt door er als een lelijk zwart opgemaakt trol bij te lopen. Dan draaf je door...
gnaaf!quote:
Dat dus.. ik maak mezelf elke dag op!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe de make-up zit..
vind ik
Dit vind ik persoonlijk bijvoorbeeld een beetje té, om maar eens wat te noemen:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind ik
Tuurlijk. De kut blijft hetzelfde mag ik hopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind ik
ik draag eigenlijk geen make-upquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat dus.. ik maak mezelf elke dag op!
Dat zie je, maar niet ZO opvallend..
Hoewel, ik draag redelijke felle oogschaduw kleurtjes!
jij bent heen geweest..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Ireth het volgende:
I love gothic!Kan het echt heel erg waarderen, zelfs de extremen er in. Wist niet waar te kijken tijdens Summer Darkness hier in Utrecht!
ik vind de make up mooi.. op het witte na..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk bijvoorbeeld een beetje té, om maar eens wat te noemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom je volgend jaar??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij bent heen geweest..
ik heb alleen foto's gezien
Mooie uitvinding he, camera's, computers, internet en TV?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij bent heen geweest..
ik heb alleen foto's gezien
ja!!! echt welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kom je volgend jaar??
Dit vind ik dus heel erg mooi!
[ afbeelding ]
daar moet je bij zijn anders is het niet leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mooie uitvinding he, camera's, computers, internet en TV?
Zit net op het randje. Ik vind het niet natuurlijk meer ogenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kom je volgend jaar??
Dit vind ik dus heel erg mooi!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef Ireth het volgende:
En Cyber gothic! Ik wist niet eens dat het bestond! Gaaf!!![]()
[ afbeelding ]
Had ik je al verteld dat ik de toekomstige Mrs Edward Cullen ben?? Hoezo natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zit net op het randje. Ik vind het niet natuurlijk meer ogen
ja ik geef workshops taart decoreren, maar ook kinderfeestjes, morgen in een winkeltje in Gouda maar ik geef ook privè workshops,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
[..]
Wat geef je voor workshops? Taart bakken?
Ik vind stripboeken en cartoons ook leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
gezicht is te wit, maar dit vind ik gaaf
Jij doet iets met kindertjes he? Heb je die weleens geconfronteerd met een duistere Dolfina eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
hahahahaha ireth!!!
ik doe zoiets alleen maar als "extra" ik loop er niet dagelijks in/mee
Maar zelfs tijdens dat "extra" is het nog geen porum op mijn sneakersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
hahahahaha ireth!!!
ik doe zoiets alleen maar als "extra" ik loop er niet dagelijks in/mee
Dus Ireth op pumps, wordt m ook niet??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar zelfs tijdens dat "extra" is het nog geen porum op mijn sneakersEn dat is het enige waar ik met goed fatsoen in kan lopen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Ireth het volgende:
Oe Transform me!!! Nu
[ afbeelding ]
(ben alleen bang dat mijn eeuwige sneakers er niet echt bij passen)
De eerste keer dat ik op pumps liep (3,5 cm!) was op mijn bruiloftquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dus Ireth op pumps, wordt m ook niet??
Ipumps.. heb ook een paar waar ik erg blij mee ben..
die zien mij wel in mijn stuka broeken.. en in mijn broeken die ik in topic liet zien, maar niet met de goth kant nee..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jij doet iets met kindertjes he? Heb je die weleens geconfronteerd met een duistere Dolfina eigenlijk?
Lekker belangrijk! Als je voor lul gaat lopen, dan doe je het met die sneakers tenminste wel lekkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar zelfs tijdens dat "extra" is het nog geen porum op mijn sneakersEn dat is het enige waar ik met goed fatsoen in kan lopen
3,5 cm.. mag ik gniffelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik op pumps liep (3,5 cm!) was op mijn bruiloft(was overigens ook de laatste keer
)
Das niet goed voor de IPHquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
3,5 cm.. mag ik gniffelen![]()
Mijn hoogste paar zijn 13,5 cm
Dan kan ik gelijk door naar de SEHquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik ga je serieus opgeven voor volgend seizoen hoor.. Brrr..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Ireth het volgende:
Oe Transform me!!! Nu
[ afbeelding ]
(ben alleen bang dat mijn eeuwige sneakers er niet echt bij passen)
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een Trinity-periode gehad.. qua kledingstijl. De jas ligt nog op zolder hier
* JK1982 wel heel benieuwd is naar jou nu, maarja.. net als ik geen foboquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Hokjes zijn wel makkelijk denken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
wel grappig dat het dan gelijk voor lul lopen is!
ik zeg toch ook niet dat je voor lul loopt met je jeans aan?
ik bedoel.. lekker hokjes werk weer!
Terence hill.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een Trinity-periode gehad.. qua kledingstijl. De jas ligt nog op zolder hier
Hihi, dat houden we zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 wel heel benieuwd is naar jou nu, maarja.. net als ik geen fobo
Inderdaad, me tooquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
[b]Hihi, dat houden we zo[/b]Voor jou: niet van mij, wel van mijn hoogste pumps!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Das niet helemaal de trinity die ik bedoelde ruckquote:
Een spijkerbroek is toch ook niet per definitie "kijk mij eens lekker casuel rondlopen" stijl?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef Inlognaam het volgende:
Nooit eerder gehoord van de 'trinity' stijl, maar dat is dus zeg maar een beetje duisterachtige 'kijk mij in mn stoere kleding indruk maken' stijl?
Weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das niet helemaal de trinity die ik bedoelde ruck
Nee, maar in het bedrijfsleven weer wel. Spijkerbroek zie ik als cusual.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een spijkerbroek is toch ook niet per definitie "kijk mij eens lekker casuel rondlopen" stijl?
Mijn innerlijke Ireth is meer de emo kant, en daar passen dit soort dingen heel erg bij...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
ik zie net in mijnpakket.nl dat mn modem morgen bezorgd wordt
Meid, wat een wereldnieuws!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
ik zie net in mijnpakket.nl dat mn modem morgen bezorgd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Meid, wat een wereldnieuws!
Ik voelde net aan mn darmen dat ik morgen flink hard moet schijtenBij mij zit er nog een broodje shoarma halverwege.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Bij mij hachee... lang leve de Brise in de pleequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bij mij zit er nog een broodje shoarma halverwege.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Meid, wat een wereldnieuws!
Ik voelde net aan mn darmen dat ik morgen flink hard moet schijtenNou dit idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |