huh... wat??quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
In de boerendorpen in het Noorden weten ze niet eens wat parkeerkosten zijn
Dat is toch een andere naam voor wegenbelasting. Waarom dubbel betalen voor dezelfde weg immersquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, wil je liever dat we blijven?quote:
Zo makkelijk dit..quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Inlognaam het volgende:
Ook maar een nieuw subforum dan maar? Boeren helpen Boeren! ?
Is toch een boete voor het niet verbruiken van brandstof waar btw en accijns op zit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
Wat ik me dan afvraag... waar is het mis gegaan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Pulver het volgende:
Zo valt me Bieber foto weg, dus zet hem gewoon nog een keer neer!
En nu wil ik alleen maar horen:
Godverdomme, wat een knappe Bieber was jij vroeger, Pulver!
[ afbeelding ]
Maar die jas....DIE JAS!!!!!!!!!!
Huh? Had jij vroeger een bril?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Pulver het volgende:
Zo valt me Bieber foto weg, dus zet hem gewoon nog een keer neer!
En nu wil ik alleen maar horen:
Godverdomme, wat een knappe Bieber was jij vroeger, Pulver!
[ afbeelding ]
Maar die jas....DIE JAS!!!!!!!!!!
Das goedkoper dan in Noorwegenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
53 euries als je ze niet betaald :p
Ik zit voorop.quote:
Omdat... geldzucht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef frederik het volgende:
[..]
Dat is toch een andere naam voor wegenbelasting. Waarom dubbel betalen voor dezelfde weg immers
Geen idee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef Inlognaam het volgende:
Wat is dat voor een landbouwvoertuig?
quote:
Vertel mij wat!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ben net hier geland, kunnen jullie toch niet weggaan!!
Potdomme pulver wat was je vroeger een popstar look a like!!
ik zou hem aanklagen voor plagiaat!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vertel mij wat!
Die lul van een Bieber heeft mijn hele looks overgenomen!
Die zak hooi heeft nu wel een aantal huizen, z'n eigen vliegtuig en hij mag over Selena Gomez heengaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou 'm keihard uitlachen, wetende wat voor een enorme lelijkerd ie gaat worden
Regel het even danquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wil je liever dat we blijven?
[..]
Zo makkelijk dit..
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou 'm keihard uitlachen, wetende wat voor een enorme lelijkerd ie gaat worden
En ondertussen loopt ie erbij als de grootste gay die je maar kan vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Die zak hooi heeft nu wel een aantal huizen, z'n eigen vliegtuig en hij mag over Selena Gomez heengaan.
Op dit moment is hij nog aan de winnende hand
Begin me een beetje een buitenstaander te voelen met al die Rotterdammersquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ben net hier geland, kunnen jullie toch niet weggaan!!
Potdomme pulver wat was je vroeger een popstar look a like!!
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Begin me een beetje een buitenstaander te voelen met al die Rotterdammers
tsss ik woon alleen in rotterdam, ben en blijf een Goudsequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En komend weekend ga je dr eentje daten. Zul je zien dat Rotterdam best leuke mensen herbergtquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een echt Gouds kaaskopje dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
tsss ik woon alleen in rotterdam, ben en blijf een Goudse
Ben ik nog steeds hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was
Maarre potdomme Pulver, wat een leuk pulvertje was je vroeger!
Nee mienjong, trekkers stal je niet in een weiland, die stal je in de kapschuur. Vee stal je in een weiland.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Omdat... geldzucht.
Bedoel maar, die boeren pakken gewoon een weiland om dr tractors te stallen. Hier hebben we parkeerplaatsen en met je betalen omdat er een of andere idioot is geweest die heeft bedacht dat je daar ook wel weer geld uit kan persen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Ehhe het volgende:
Pulver, wat een ontzéttend lekker Biebertje was je daar!
Als ze echt vers zijn, dan zijn ze totaal niet bitter maar eerder heerlijk zoet. Wellicht is dat ook weer afhankelijk van de kleur en soort, maar echt de vers van de plant =quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:16 schreef Ehhe het volgende:
Oh en Inlognaam: ik heb nog nooit echt verse paprika's op, maar die uit de winkel vind ik ook al vies. Dat bittere iehl
Ik kan me daar niks bij voorstellenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ze echt vers zijn, dan zijn ze totaal niet bitter maar eerder heerlijk zoet. Wellicht is dat ook weer afhankelijk van de kleur en soort, maar echt de vers van de plant =Vooral gele
WTF? Olaf?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zit voorop.
Geloof het of niet, maar achterop zit Olaf
kssst slapen jij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:49 schreef Rucky het volgende:
* Rucky in een slaapzak op de bank kruipt.![]()
Ik kan niet slapen, vannelle en Ingrid liggen in mijn bed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
kssst slapen jij.
hoewel beter blijf je wakker. desnoods Google je op ADHD van Jochem Meyer, maar als jij op tijd wil zijn voor je werk, ga je NIET, IK HERHAAL: NIET slapen
dat verklaard waarom jij niet kan slapenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen, vannelle en Ingrid liggen in mijn bed.
Goeie tip, ze slapen nu. Maar ik weet alleen niet hoe dat komt? Was het mijn slaapliedje, mijn verhaaltje of die dreun?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat verklaard waarom jij niet kan slapen
gewoon roepen: 'stil zijn, ik probeer te slapen'
dagelijkse kost voor mij, helaas. succes vandaag!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:06 schreef vannelle het volgende:
Mogguh!
* vannelle rekt zich uit en kijkt suf om zich heen
Wat een tijden man, ben dit niet meer gewend!
Check!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
YSKA!!! Gefeliciteerd!!![]()
![]()
(ben ik nog op tijd?? Ja toch???)
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd met "kwak" maffemuts!
Verder goedemorgen allemaal!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]dat klinkt lekker fout op de vroege ochtend *grin*
Ja maar uhmmmmm dat was kwek en niet kwakquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik denk ik gebruik haar eigen benaming!
het was nog vroeg!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja maar uhmmmmm dat was kwek en niet kwak
Voor jut en jul heb ik er nu 1 teveel dus dan maar kwik kwek en kwak
Als je straks zo rood bent als een kreeft gooien ze je gewoon het water weer inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:22 schreef Ireth het volgende:
Een kwakje room in je koffie![]()
MM: Gefeliciteerd met je spruitje!
Ik zie net voor vrijdag 28 graden en voor zaterdag 29 graden op de agenda staan! Das niet slecht voor ons laatste vakantieweekend!![]()
(zet wel het alarm om de 10 minuten op mijn telefoon als ik langs de waterkant lig...)
hmmm strak plan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:19 schreef JK1982 het volgende:
Hebben jullie hier nou een kwakje bij de koffie?
Ook goedemorgen..
Godver, kom jij mijn beeldscherm even schoonmaken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmmm strak plan...
* DJMO kijkt naar Papabear
* DJMO veegt tab schoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Godver, kom jij mijn beeldscherm even schoonmaken.![]()
Zijn ze bij jou ook zo hulpgevend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo, nieuwe id-kaart is aangevraagd! wat een tang van een wijf zeg! pffft
Ik werd echt behandeld alsof ik een IQ van -200 heb ofzo!quote:
of je hebt een jonge kop..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik werd echt behandeld alsof ik een IQ van -200 heb ofzo!
" U weet dat het een week duurt eer hij klaar is?, Ja dat weet ik! Oh ik zie dat uw ID kaart al in Juli verlopen is, Ja dat klopt, ik was het vergeten, Tja als u nu gecontroleerd wordt is het uw probleem hé, dan moet u maar beter oplettenNou mevrouw, Gelukkig heb ik ook nog een rijbewijs!"
" Als u nu even uw handtekening binnen de lijntjes wil zetten, Dus ik wil tekenen, zegt ze nog 2 keer!!! Binnen de lijntjes hé!
Echt wtf, ik kan daar zo niet tegen, Bemoei je er niet mee!
Het kunnen idd een stelletje infantiele bladluizen zijn die achter de balie staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik werd echt behandeld alsof ik een IQ van -200 heb ofzo!
" U weet dat het een week duurt eer hij klaar is?, Ja dat weet ik! Oh ik zie dat uw ID kaart al in Juli verlopen is, Ja dat klopt, ik was het vergeten, Tja als u nu gecontroleerd wordt is het uw probleem hé, dan moet u maar beter oplettenNou mevrouw, Gelukkig heb ik ook nog een rijbewijs!"
" Als u nu even uw handtekening binnen de lijntjes wil zetten, Dus ik wil tekenen, zegt ze nog 2 keer!!! Binnen de lijntjes hé!
Echt wtf, ik kan daar zo niet tegen, Bemoei je er niet mee!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
of je hebt een jonge kop..
of je ziet er autistisch uit![]()
![]()
Dat vraagt om foto's!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ik vond mezelf juist zo leuk opgedroogd!
Nou, je ziet er best gezellig uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou vooruit!Vriendlief even weggepoetst!
[ afbeelding ]
Dat is ook echt wat voor jou.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:27 schreef dolfina-chica het volgende:
oee ben verliefd op een broek!!!
http://link.marktplaats.nl/584788945
Pfoei, lag het toch niet aan mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:05 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica ziet geen 12jarige
* dolfina-chica ziet ook geen autist
dan was die medewerker niet helemaal zuiver
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Pfoei, lag het toch niet aan mij
Handig voor de boodschappen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef dolfina-chica het volgende:
oe oe nog een dolfie broek!!!
http://link.marktplaats.nl/583237132
Vriendlief en puppyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou vooruit!Vriendlief even weggepoetst!
[ afbeelding ]
Jij moet Papabear eens lief aankijken. Beide broeken zijn van de Ingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef dolfina-chica het volgende:
oe oe nog een dolfie broek!!!
http://link.marktplaats.nl/583237132
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |