huh... wat??quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
In de boerendorpen in het Noorden weten ze niet eens wat parkeerkosten zijn
Dat is toch een andere naam voor wegenbelasting. Waarom dubbel betalen voor dezelfde weg immersquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, wil je liever dat we blijven?quote:
Zo makkelijk dit..quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Inlognaam het volgende:
Ook maar een nieuw subforum dan maar? Boeren helpen Boeren! ?
Is toch een boete voor het niet verbruiken van brandstof waar btw en accijns op zit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
Wat ik me dan afvraag... waar is het mis gegaan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Pulver het volgende:
Zo valt me Bieber foto weg, dus zet hem gewoon nog een keer neer!
En nu wil ik alleen maar horen:
Godverdomme, wat een knappe Bieber was jij vroeger, Pulver!
[ afbeelding ]
Maar die jas....DIE JAS!!!!!!!!!!
Huh? Had jij vroeger een bril?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Pulver het volgende:
Zo valt me Bieber foto weg, dus zet hem gewoon nog een keer neer!
En nu wil ik alleen maar horen:
Godverdomme, wat een knappe Bieber was jij vroeger, Pulver!
[ afbeelding ]
Maar die jas....DIE JAS!!!!!!!!!!
Das goedkoper dan in Noorwegenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
53 euries als je ze niet betaald :p
Ik zit voorop.quote:
Omdat... geldzucht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef frederik het volgende:
[..]
Dat is toch een andere naam voor wegenbelasting. Waarom dubbel betalen voor dezelfde weg immers
Geen idee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef Inlognaam het volgende:
Wat is dat voor een landbouwvoertuig?
quote:
Vertel mij wat!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ben net hier geland, kunnen jullie toch niet weggaan!!
Potdomme pulver wat was je vroeger een popstar look a like!!
ik zou hem aanklagen voor plagiaat!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vertel mij wat!
Die lul van een Bieber heeft mijn hele looks overgenomen!
Die zak hooi heeft nu wel een aantal huizen, z'n eigen vliegtuig en hij mag over Selena Gomez heengaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou 'm keihard uitlachen, wetende wat voor een enorme lelijkerd ie gaat worden
Regel het even danquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wil je liever dat we blijven?
[..]
Zo makkelijk dit..
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou 'm keihard uitlachen, wetende wat voor een enorme lelijkerd ie gaat worden
En ondertussen loopt ie erbij als de grootste gay die je maar kan vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Die zak hooi heeft nu wel een aantal huizen, z'n eigen vliegtuig en hij mag over Selena Gomez heengaan.
Op dit moment is hij nog aan de winnende hand
Begin me een beetje een buitenstaander te voelen met al die Rotterdammersquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ben net hier geland, kunnen jullie toch niet weggaan!!
Potdomme pulver wat was je vroeger een popstar look a like!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |