abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 19:47:58 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_115524169

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Zomer 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
:')
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 19:49:55 #2
pi_115524256
Dus techneuten onder ons, waarom is alle anime .mkv. Dat kan ik dus niet op een harde schijf zetten en vervolgens via de xbox op TV kijken. Ik snap dat het met subs te maken heeft, maar ik denk dat als ik het ga converten (naar .avi) zullen de subs wel verdwijnen. Hulp!!
pi_115524969
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus techneuten onder ons, waarom is alle anime .mkv. Dat kan ik dus niet op een harde schijf zetten en vervolgens via de xbox op TV kijken. Ik snap dat het met subs te maken heeft, maar ik denk dat als ik het ga converten (naar .avi) zullen de subs wel verdwijnen. Hulp!!
MKV is een container. Je moet het eigenlijk zien als een soort rar pakketje waar video, geluid en subs in kan (simpel gezegd). In Avi zit de onderitteling ingebakken, maar in MKV zit de ondertiteling apart (zo kan het dus ook gerendeerd worden in desktopresolutie en zijn de subtitles niet afhankelijk van de kwaliteit van de video zelf). Ook heeft Avi nog wat moeite met bepaalde opties in codecs.

Wat ik je kan aanraden:

Gebruik PS3 Media Server (werkt op de Xbox360). Deze streamed de anime van je pc naar de xbox. Als het goed is pakt hij de subs mee, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Heb je geen laptop die je via HDMI naar de tv kan verbinden?

https://ps3mediaserver.go(...)p-windows-1.60.0.exe

Xbox360 en PC moeten wel op hetzelfde netwerk zitten.

Je kunt trouwens een Raspberry Pi als mediacenter gebruiken. Ding kost ¤27 en speelt full hd mkv's af. Ik twijfel wel of die 10-bit aan kan. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 20:07:31 ]
pi_115525127
weet je ook hoe je anime op je android telefoon kunt zetten?
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 20:10:03 #5
pi_115525215
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef Skittels het volgende:
Streamen?
pi_115525231
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef Skittels het volgende:
Ja.

Download MXPlayer of BSplayer in de market en zet de mkv's/avi's/whatever gewoon op je telefoon. :P

Kijken op groot scherm is natuurlijk veel beter. Deze videospelers zijn trouwens ook te gebruiken als je een Android tablet hebt. Ik kan me voorstellen dat video's kijken daarop wel handig is.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 20:12:04 ]
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 20:10:27 #7
pi_115525238
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

MKV is een container. Je moet het eigenlijk zien als een soort rar pakketje waar video, geluid en subs in kan (simpel gezegd). In Avi zit de onderitteling ingebakken, maar in MKV zit de ondertiteling apart (zo kan het dus ook gerendeerd worden in desktopresolutie en zijn de subtitles niet afhankelijk van de kwaliteit van de video zelf). Ook heeft Avi nog wat moeite met bepaalde opties in codecs.

Wat ik je kan aanraden:

Gebruik PS3 Media Server (werkt op de Xbox360). Deze streamed de anime van je pc naar de xbox. Als het goed is pakt hij de subs mee, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Heb je geen laptop die je via HDMI naar de tv kan verbinden?

https://ps3mediaserver.go(...)p-windows-1.60.0.exe

Xbox360 en PC moeten wel op hetzelfde netwerk zitten.

Je kunt trouwens een Raspberry Pi als mediacenter gebruiken. Ding kost ¤27 en speelt full hd mkv's af. Ik twijfel wel of die 10-bit aan kan. :P
Ik heb geen kabeltje an PC naar xbox? Of is dat niet nodig?
pi_115525272
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb geen kabeltje an PC naar xbox? Of is dat niet nodig?
Nee. Als je op hetzelfde netwerk zit is het al oké. :)
pi_115525328
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Streamen?
zonder wifi? :')

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja.

Download MXPlayer of BSplayer in de market en zet de mkv's/avi's/whatever gewoon op je telefoon. :P
thnx!
pi_115525354
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:13 schreef mschol het volgende:

[..]

seriously, not good...
ik ga om 3:00 - 4:00 naar bed maar ben er nog ruim voor jou tijd uit _O-
Spuitelfje :+
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 20:16:37 #11
pi_115525549
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee. Als je op hetzelfde netwerk zit is het al oké. :)
Oké bedankt, dat programma eerst downloaden
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:22:36 #12
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115525832

Nu weet ik waar dit vandaan komt, Tari tari.
pi_115526189
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:22 schreef Easymodo het volgende:
[ afbeelding ]

sinds boku no pico krijg ik altijd flashbacks bij dit soort plaatjes :@
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 20:30:33 #14
pi_115526206
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:22 schreef Easymodo het volgende:
[ afbeelding ]

Die rechter is te cute O+
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 20:39:28 #15
pi_115526671
Programma draait, wat nu, Robin?
pi_115526724
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Programma draait, wat nu, Robin?
Xbox360 aan. Als je bij je videos staat moet je gaan naar sources en daar zou je computer dan tussen moeten staan.

Ik heb geen zin om mijn Xbox360 aan te doen om het te checken, dus dit is uit mijn hoofd. Kan zijn dat het dus net iets anders is. :')
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 20:44:11 #17
pi_115526923
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Xbox360 aan. Als je bij je videos staat moet je gaan naar sources en daar zou je computer dan tussen moeten staan.

Ik heb geen zin om mijn Xbox360 aan te doen om het te checken, dus dit is uit mijn hoofd. Kan zijn dat het dus net iets anders is. :')
Geen PS3 gevonden zegt die :(
Misschien moet ik toch een xbox360 versie hebben?
pi_115527041
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Geen PS3 gevonden zegt die :(
Misschien moet ik toch een xbox360 versie hebben?
Nee, ik heb het zo ook gedaan. :P

Je hebt je folders ook ingesteld die hij moet delen in dat programma?
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 20:47:18 #19
pi_115527114
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee, ik heb het zo ook gedaan. :P

Je hebt je folders ook ingesteld die hij moet delen in dat programma?
Hoe moet ik dat doen? Ik heb nog niks gewijzigd in de standaard instellingen
pi_115527240
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat doen? Ik heb nog niks gewijzigd in de standaard instellingen
Even voor je kijken :P

Uiteraard daarna op "Opslaan" en "Server herstarten drukken".

Op de Xbox360 hoor je naderhand zo je PC te selecteren:

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 20:51:26 ]
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:00:21 #21
pi_115527811
Net zei hij gevonden maar nu niet meer... ;(
Gewoon videomapje erin toch...
pi_115527863
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah ;(

Staat UPNP in je router aan? :P
pi_115527873
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon videomapje erin toch...
Ja, gewoon videomapje bij die folders zetten :)
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:03:49 #24
pi_115527990
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, gewoon videomapje bij die folders zetten :)
Heb ik gedaan, maar het ligt aan mijn xbox atm denk ik
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ah ;(

Staat UPNP in je router aan? :P
Wat is dat?
pi_115528026
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, maar het ligt aan mijn xbox atm denk ik

[..]

Wat is dat?
Universal Plug and Play. Zorgt o.a. dat contact tussen apparaten in het netwerk goed verloopt.

Weet je toevallig wat voor router je hebt? :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 21:04:51 ]
pi_115528043
heb een vraagje :)
mn SD kaartje van 4G van mn telefoon zit bijna helemaal vol, maar als ik tussen mn aps ga kijken neemt dat bijna niks in beslag.. weet jij wat er zo veel ruimte in neem? de opslag van de apps mischien? zoals game dev story is maar 5 MB maar je zei dat hij heel veel ruimte in beslag nam
pi_115528090
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:04 schreef Skittels het volgende:
heb een vraagje :)
mn SD kaartje van 4G van mn telefoon zit bijna helemaal vol, maar als ik tussen mn aps ga kijken neemt dat bijna niks in beslag.. weet jij wat er zo veel ruimte in neem? de opslag van de apps mischien? zoals game dev story is maar 5 MB maar je zei dat hij heel veel ruimte in beslag nam
Game Dev Story valt reuze mee. :P

Het zullen voornamelijk foto's e.d. zijn. Gebruik anders Spacesniffer om te kijken waar het vandaan komt. En het spijt me, maar ik moet het zeggen. :@

> Android #53 volgende ronde: Limoen-roomtaart
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:06:34 #28
pi_115528111
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Universal Plug and Play. Zorgt o.a. dat contact tussen apparaten in het netwerk goed verloopt.

Weet je toevallig wat voor router je hebt? :P
Sitecom LN-119 V1 001 :) Staat er op iig
KPN experia box staat op de modem geloof ik
pi_115528183
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Sitecom LN-119 V1 001 :) Staat er op iig
KPN experia box staat op de modem geloof ik
Probeer eens in je adresbalk:

192.168.0.1 of 192.168.1.1.

Daar zou je die UPNP instellingen wel kunnen wijzigen neem ik aan :P
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:10:39 #30
pi_115528326
Die codes doen niks, maar ik zie wel 2 mapjes ineens op mijn xbox staan terwijl hij het helemaal niet zegt dat hij connected was :P Zijn wel de 2 mappen die ik had ingsteld toen hij het even deed. Kijken of ik kan afspelen
pi_115528366
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die codes doen niks, maar ik zie wel 2 mapjes ineens op mijn xbox staan terwijl hij het helemaal niet zegt dat hij connected was :P Zijn wel de 2 mappen die ik had ingsteld toen hij het even deed. Kijken of ik kan afspelen
Ja, die moet je hebben! Je moet niet te veel letten op wat het programma zegt :P
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:12:53 #32
pi_115528456
Oké dan, mijn animémap pakt hij niet en mijn film map wel, daar zit één animéfilm in die ik wil zien, een .mkv dus. Daar zitten nu 7 bestanden in :P Maar hij wil er geen een afspelen geloof ik
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:13:39 #33
pi_115528511
Nu doet hij er wel een :D Ik kan alleen niet vooruit en achteruit spoelen, lolz _O-
pi_115528533
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu doet hij er wel een :D Ik kan alleen niet vooruit en achteruit spoelen, lolz _O-
Dat kan wel, maar vaak lukt dat niet omdat je netwerkverbinding daar dan te traag voor is. :P
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:14:34 #35
pi_115528559
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat kan wel, maar vaak lukt dat niet omdat je netwerkverbinding daar dan te traag voor is. :P
Geinig dit, alleen nu zorgen dat hij mijn animé mapjes ook pakt!
Ben het echt zat om anime op mijn laptopje te kijken als ik een TV heb :)

Oja en bedankt natuurlijk O+
pi_115528742
Goeie TT.

pi_115528874
heb gezocht naar space sniffers in de play store maar kwam een of andere 'hackers handbook trial' tegen :P ook maar gelijk er op gezet, die leerd je hacken maar voert het niet uit 'for educational purpose only' om je eige systeem te kunnen tesen :')
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:21:12 #38
pi_115529002

Mijn favoriete troupe member _O_
pi_115529251
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn favoriete troupe member _O_
Wat is eigenlijk beter:

De HxH manga of de HxH anime? :P
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:27:09 #40
pi_115529344
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk beter:

Moeilijke vraag, vind de originele anime het beste, die zou ik je ten eerste aanraden. Maar het is ook de vraag wat ze gaan doen met de veranimenisering van de manga die na de original uitkwam.
pi_115529636
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk beter:

heb ik je die ene chapter nog niet laten zien waar de mangaka te lui was om zn tones met 2 centimeter tolerantie uit te snijden?
en het slechter getekent was dan de schetsen van eiichiro oda?
pi_115529663
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:31 schreef Skittels het volgende:

[..]

heb ik je die ene chapter nog niet laten zien waar de mangaka te lui was om zn tones met 2 centimeter tolerantie uit te snijden?
Ja, maar een chapter maakt natuurlijk niet heel de manga slecht.
pi_115529746
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, maar een chapter maakt natuurlijk niet heel de manga slecht.
de mangaka is nu al minimaal een half jaar op hiatus zoals hij wel vaker doet heb ik begrepen.. gewoon omdat hij daar zin in heeft... sorry hoor, maar zulke mensen support ik niet
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:39:15 #44
pi_115530116
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:31 schreef Skittels het volgende:

[..]

Is niet allemaal zo, maar het is soms wel karig hoor, ben ik met je eens. Maar dat is in veel manga zo
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:41:19 #45
pi_115530236
Mijn favoriete tekenaar is nog steeds junji ito, hij maakt horrormanga, alleen gyo is verfilmt
Ik kan het niet stoppen aan te raden :D

http://www.google.nl/sear(...)gpUIb1JIfMsgb4t4GABg
pi_115530311
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn favoriete tekenaar is nog steeds junji ito, hij maakt horrormanga, alleen gyo is verfilmt
Ik kan het niet stoppen aan te raden :D

http://www.google.nl/sear(...)gpUIb1JIfMsgb4t4GABg
Ik ken hem! Zijn manga zou ik bijna kunst durven te noemen. Jammer dat Gyo een hele slechte verfilming is. :P

Ik moet er eens eentje gaan lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 21:42:45 ]
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:45:24 #47
pi_115530474
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ken hem! Zijn manga zou ik bijna kunst durven te noemen. Jammer dat Gyo een hele slechte verfilming is. :P

Ik moet er eens eentje gaan lezen.
Gyo de film is matig ja, probeer dit eens: http://myanimelist.net/manga/13841/Mimi_no_Kaidan
Korte verhalen, echt supergaaf :s)
pi_115530530
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Gyo de film is matig ja, probeer dit eens: http://myanimelist.net/manga/13841/Mimi_no_Kaidan
Korte verhalen, echt supergaaf :s)
Bedankt. Zal ik eens proberen :)
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:46:31 #49
pi_115532595
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:33 schreef Skittels het volgende:

[..]

de mangaka is nu al minimaal een half jaar op hiatus zoals hij wel vaker doet heb ik begrepen.. gewoon omdat hij daar zin in heeft... sorry hoor, maar zulke mensen support ik niet
Met 'zulke mensen' bedoel je zieken?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_115533499
quote:
18s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Met 'zulke mensen' bedoel je zieken?
ik begreep dat hij op vakantie was :')
pi_115533714
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef Skittels het volgende:

[..]

Niet helemaal!!
pi_115534047
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Niet helemaal!!
en volgens de zelfde bron heeft hij dat eerder ook gedaan.. was hij toen ook ziek?
pi_115534112
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef Skittels het volgende:

[..]

en volgens de zelfde bron heeft hij dat eerder ook gedaan.. was hij toen ook ziek?
Doen meerdere mangakka :*
pi_115534389
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef Skittels het volgende:

[..]

Geen idee. Een half jaar is wel erg lang voor een vakantie. En zijn gezondheid is vaker een probleem geweest.
pi_115534658
Hoe is Gintama? Heb 3 episodes gezien maar ik heb het gevoel of het nergens naar toe gaat en je het vooral voor de komedie moet kijken en niet voor het verhaal
pi_115534832
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe is Gintama? Heb 3 episodes gezien maar ik heb het gevoel of het nergens naar toe gaat en je het vooral voor de komedie moet kijken en niet voor het verhaal
Het is ook een comedy. Ik heb het zelf nooit gezien, maar van wat ik hoor is het een hele goede comedy die eerst even op gang moet komen.
pi_115535007
wikipedia:
There have been several instances in which Togashi has apologized to readers in Shueisha's Weekly Shōnen Jump for low quality artwork and promised to redraw portions of the chapters for their tankōbon (collected volume) releases.[13][14][15] In addition, the publication history of the Hunter × Hunter manga has been plagued with hiatuses in more recent years, in which serialized chapters would be separated by extended periods of time.[16][17] The longest of these breaks lasted one year and eight months from March 2006 to October 2007.[18] They were often attributed to various rumors such as Togashi suffering from an unspecified illness and the birth of his second child.[19][20] The latest hiatus began after the publication of Chapter 340 in March 2012, with no announced resumption date.

hij kan het natuurlijk niet maken tegenover zijn fans om te zeggen dat hij aan het strand ligt want als hij een geldige smoes had gehad had hij het waarschijnlijk naar buiten gebracht.. maar goed, we kunnen alleen maar speculeren, de mangaka zelf heeft blijkbaar niks naar buiten gebracht
pi_115535021
quote:
Er is ook een manga!! :Y

Gintama heeft wel een verhaal en is meer parodie komedie! *O* *O*
pi_115535496
zo, "backup" schijf is besteld..
een WD Live van 3TB :)
ik ben benieuwd hoe dat ding gaat presteren op een gigabit netwerk :)
bleek qua prijs peil het gunstigs t.o.v. een USB3 variant met 3 usb3 controllerkaartjes..
pi_115536121
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef Skittels het volgende:
[...]

hij kan het natuurlijk niet maken tegenover zijn fans om te zeggen dat hij aan het strand ligt
Waarom in tyfusnaam niet? :(
quote:
want als hij een geldige smoes had gehad had hij het waarschijnlijk naar buiten gebracht.. maar goed, we kunnen alleen maar speculeren, de mangaka zelf heeft blijkbaar niks naar buiten gebracht
Doe niet zo verwaand.
pi_115536221
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het is ook een comedy. Ik heb het zelf nooit gezien, maar van wat ik hoor is het een hele goede comedy die eerst even op gang moet komen.
Niets voor mij dus. Voor komedie kijk ik wel Engelse dingen.

Tenzij Lucky Star natuurlijk :P
pi_115536311
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:05 schreef mschol het volgende:
zo, "backup" schijf is besteld..
een WD Live van 3TB :)
ik ben benieuwd hoe dat ding gaat presteren op een gigabit netwerk :)
bleek qua prijs peil het gunstigs t.o.v. een USB3 variant met 3 usb3 controllerkaartjes..
Een nieuwe schijf... een mooi moment *O*
pi_115536421
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Waarom in tyfusnaam niet? :(

[..]

Doe niet zo verwaand.
omdat zn fans iedere week op zijn chapters wachten, en ik vind dat je dat gewoon niet kan maken.. het kan wel.. maar het staat gewoon niet zo goed
hoef jij niet te vinden, maar zo zie ik t :P

en, wth? leg me ff uit wat er verwaand aan is?
pi_115536543
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Niets voor mij dus. Voor komedie kijk ik wel Engelse dingen.

Tenzij Lucky Star natuurlijk :P
Hmm, je weet het maar nooit. Het is een van de best beoordeelde anime op MAL. Niet dat het veel zegt, maar toch.

Lucky Star vind ik dan weer niets. Ik zit nu ook een beetje K-ON!! af te kijken, terwijl ik het best mwah vind allemaal. Maar goed, nu is het te laat om te stoppen.

Ik ben weer toe aan een serieuze anime. Mensen met psychologische issues en depressies etc. Serial Experiments Lain ga ik dus nog wel af kijken. Oh, en Rainbow natuurlijk.
pi_115536550
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

het is een backup ding voor mij he... :P
t.z.t wil ik er nog 1 bij hebben (of nog liever: een synology NAS met 4 disks maar die krengen zijn >500 euro, en dan heb je nog geen enkele disk)

[ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 13-08-2012 23:27:15 ]
pi_115536588
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

pi_115536667
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ben weer toe aan een serieuze anime. Mensen met psychologische issues en depressies etc. Serial Experiments Lain ga ik dus nog wel af kijken. Oh, en Rainbow natuurlijk.
Vergeet 12 Kingdoms niet.
  maandag 13 augustus 2012 @ 23:23:24 #69
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115536680
quote:
Gintama is koning, mijn favoriete anime. Eerste seizoenen vielen wel tegen, maar daarna wordt het wel steeds beter. Het gaat vooral om de komedie, maar er is ook een verhaal. Beide zijn imo goed uitgewerkt.
pi_115536737
quote:
4s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Vergeet 12 Kingdoms niet.
Inderdaad. En loGH natuurlijk.
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 23:40:10 #71
pi_115537552
Gintama ga ik al niet kijken omdat het 200 afleveringen is
pi_115537644
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gintama ga ik al niet kijken omdat het 200 afleveringen is
En Naruto/Bleach wel?
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 23:43:23 #73
pi_115537719
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

En Naruto/Bleach wel?
Heb 26 eps van naruto gekeken, bleach en one piece zelfde verhaal, te lang. Ik steek liever mijn energie in meerdere series
pi_115537795
Heb trouwens ook Shin-chan in het Japans gezien. Ik denk dat Shin-Chan de beste Nederlandse dub ooit heeft, ze hebben die serie zo eigen gemaakt. Zo jammer dat het niet meer op tv komt door die gristenouders
pi_115537847
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Heb 26 eps van naruto gekeken, bleach en one piece zelfde verhaal, te lang. Ik steek liever mijn energie in meerdere series
Vind je gek,als alle 3 mangas meer dan 500 hoofdstukken hebben :+

1 manga series is zelf +160 volumes lang _O-
pi_115537880
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

En Naruto/Bleach wel?
Naruto/Bleach hebben veel vooruitgang en Gintama is echt episodic.

Ik had iets van 300 episodes van One Piece gemarathoned en dat zou ik zo weer doen maar Gintama lijkt me meer om zo nu en dan een episode te kijken.

Met al die fillers zou ik dat waarschijnlijk nooit met Naruto en Bleach doen, vooral het begin van shippuden had je gewoon staar wedstrijden van een halve aflevering
pi_115537930
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb trouwens ook Shin-chan in het Japans gezien. Ik denk dat Shin-Chan de beste Nederlandse dub ooit heeft, ze hebben die serie zo eigen gemaakt. Zo jammer dat het niet meer op tv komt door die gristenouders
Shin-Chan was ook de vloek op de kleuterschool... ;) Gelukkig heb ik 2 nederlandse dvd's weten te bemachtigen. :)
pi_115537982
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Naruto/Bleach hebben veel vooruitgang en Gintama is echt episodic.

Ik had iets van 300 episodes van One Piece gemarathoned en dat zou ik zo weer doen maar Gintama lijkt me meer om zo nu en dan een episode te kijken.

Met al die fillers zou ik dat waarschijnlijk nooit met Naruto en Bleach doen, vooral het begin van shippuden had je gewoon staar wedstrijden van een halve aflevering
252 afleveringen van Gintama,best wel leuk :+
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 23:53:40 #79
pi_115538215
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Tito_Makani het volgende:
huh?
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 23:55:33 #80
pi_115538305
Doe mij maar series van 24 afleveringen, na dragonball z is monster de langste serie die ik af heb gezien, 72 eps
pi_115538375
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

huh?
Ouders stuurde zoveel klachtenbrieven naar Jetix/Fox Kids dat het van TV is gehaald
pi_115538395
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe mij maar series van 24 afleveringen, na dragonball z is monster de langste serie die ik af heb gezien, 72 eps
Als je Monster goed vond moet je zeker 20th century boys lezen. Van dezelfde auteur en nog veel beter
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:03:17 #83
pi_115538693
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:57 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Als je Monster goed vond moet je zeker 20th century boys lezen. Van dezelfde auteur en nog veel beter
22 volumes, toe maar :P
Monster vond ik wel gaaf, maar wel lang uitgerekt soms, en te veel sidestories.
pi_115539385
weet er iemand nog een goede manga die het maken van art/manga betreft?
iets zoals bakuman... no longer human gaat ook over een mangaka hoorde ik maar dat is niet het hoofd onderwerp :)
pi_115539949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

22 volumes, toe maar :P
Monster vond ik wel gaaf, maar wel lang uitgerekt soms, en te veel sidestories.
Ik las het in iets van 4 dagen uit. Omdat het manga is ga je er sowieso sneller doorheen maar het verhaal is echt goed
pi_115540448
quote:

[..]

Ouders stuurde zoveel klachtenbrieven naar Jetix/Fox Kids dat het van TV is gehaald
het was dan ook wel een heel erg slecht programma voor de doelgroep.. dan werden wat normen en waarden veranderd..

en 4launch doet helemaal niet orders geplaatst voor 22:30 de deur uit..
mijn order is om 22:29 geplaatst en is nog niet verzonden :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 14-08-2012 09:36:35 ]
pi_115542176
quote:

[..]

whut?? _O- 8)7
pi_115544853
Osu
pi_115547575
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 07:19 schreef Qunix het volgende:
Osu
osu?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:14:35 #90
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115549124
Sorry, heb even geen tijd om Osu te spelen. Misschien volgende keer.
pi_115552119
Osu... oftewel "Yo! of Hey!"

Osu! Tatakae! Ouendan ( Osu! Tatakae! endan?, lit. "Hey! Fight! Cheer Squad")

Ik heb het niet over de game.
pi_115556669
Nou kijk. Osu is de game. Ossu is een groet.
押す-OSU-WW van drukken (op de knoppen in die game bijvoorbeeld)
おっす-OSSU-Informele groet. (in kanji kan men ossu als als 押忍 schrijven... maar ik denk dat niemand dat ooit zou doen)

Helaas weet ik dit allemaal nog niet zelf, maar goed, daar is zkanji voor.

Daarom aan iedereen hier: installeer zkanji!

:P
pi_115558029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:46 schreef Arashimashou het volgende:
Daarom aan iedereen hier: installeer zkanji!
quote:
System requirements

Operating system: Windows 2000, XP, Vista, 7 (Also works with Wine in XP mode)
There is no support for Windows 98/ME or older.
:N
pi_115558100
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:18 schreef Qunix het volgende:

[..]

[..]

:N
Ja ik baal er wel van dat ze alleen windows ondersteunen. Het draait wel redelijk in wine.

Ga me niet zeggen dat je een mac hebt :')
pi_115558122
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef Arashimashou het volgende:
Ga me niet zeggen dat je een mac hebt :')
:Y
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:23:53 #96
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115558275
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef Qunix het volgende:

[..]

:Y

Ach, als het voor jou werkt. ^O^
pi_115558312
Prima hoor.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:32:34 #98
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115559000
quote:
quote:
Like this video if you ever had a Gameboy Color!
Well shit... :{
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:46:52 #100
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115559324
pi_115564998

Ik kan niet wachten om hem vol te maken. :@
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:11:32 #102
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115565540
Nice robin :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_115565554
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]

nice :D

volgens mij is deze wel goed :)
http://kat.ph/one-piece-collection-01-557-specials-t6562640.html
pi_115565608
quote:
[ afbeelding ]

pff, 2TB maar :')

en de btw kan ik terugvragen O-)

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 14-08-2012 18:18:26 ]
pi_115566251
quote:
[ afbeelding ]

Slurp.
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:13 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ] en de btw kan ik terugvragen O-)
Slurp.

En verklaar je nader.
pi_115566415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:36 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Slurp.

[..]

Slurp.

En verklaar je nader.
ik betaal btw aan belastingdienst en kan de btw die ik nu dus betaal aftrekken als voorbelasting, dan betaal ik minder btw terug aan de belasting dienst O-)
en dan "kost" die schijf nog maar ¤154,54
pi_115567530
Hoi mensen, heb ik nog dingen gemist? :P

* Klipnap leest terug

ah niets dus :')

[ Bericht 39% gewijzigd door Klipnap op 14-08-2012 19:26:31 ]
pi_115568001
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:

* Klipnap leest terug

_O-
pi_115568041
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef mschol het volgende:

[..]

ik betaal btw aan belastingdienst en kan de btw die ik nu dus betaal aftrekken als voorbelasting, dan betaal ik minder btw terug aan de belasting dienst O-)
en dan "kost" die schijf nog maar ¤154,54
Hmmm... oke :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:

* Klipnap leest terug

Nee helaas.
pi_115569452
Het topic zonder Klipnap is als... ?

Wie heeft er een goede analogie?

Ah, ik heb er een. Het topic zonder Klipnap is als taart zonder slagroom. ;(
pi_115569666
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:13 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ] en de btw kan ik terugvragen O-)
Toe maar!! :P
pi_115570243
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:

Een aardbei (pinging Strawberry) zonder slagroom is als een topic zonder taart (pinging Cake).

quote:
Bron?

[ Bericht 24% gewijzigd door Repelsteeltju op 14-08-2012 20:35:37 ]
pi_115570564
De topic zonder Klipnap is als ...... weet ik veel.... een... eh... Ika Musume zonder tentakels?
pi_115571036
Een topic zonder Ika Musume is als een Klipnap zonder tentakels?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:52:21 #115
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115571192

They watch you
SPOILER
pi_115571318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:52 schreef Easymodo het volgende:
[ afbeelding ]

They watch you
SPOILER

quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Snel! Waar zijn de Ika plaatjes?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:56:02 #117
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115571350
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:56:58 #118
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115571390
Ebi FTW *O*
pi_115571471
...

_O-

[ Bericht 39% gewijzigd door Repelsteeltju op 14-08-2012 21:07:13 ]
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:59:45 #121
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115571499
Repelsteeltje: ik kreeg bijna een ban voor zulke afbeeldingen ;) Haal maar snel weg :+

pi_115571573
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILER
_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:59 schreef wdn het volgende:
Repelsteeltje: ik kreeg bijna een ban voor zulke afbeeldingen ;) Haal maar snel weg :+

[ afbeelding ]
Ik zou gewoon een link gebruiken, zodat je erop moet klikken. Ik weet niet hoe streng men hier is....maar.... wees maar voorzichtig. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Arashimashou op 14-08-2012 21:38:03 ]
pi_115572266

1:1 en beweegt echt.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:20:22 #124
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115572325
Gundam cafe *O*

:D
pi_115572373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:20 schreef wdn het volgende:
Gundam cafe *O*

[ afbeelding ]

pi_115572383
pi_115573513
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:

McDonalds Wifi *O*
pi_115573559
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:

[..]

McDonalds Wifi *O*
^O^
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:52:58 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115573756
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:

[..]

McDonalds Wifi *O*
Burger King wifi is beter :+
pi_115574045
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:52 schreef wdn het volgende:

[..]

Burger King wifi is beter :+
Die heb ik nog nooit gebruikt.

Die van de McDonald's is goed genoeg. :P
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:59:14 #131
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115574069
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die heb ik nog nooit gebruikt.

Die van de McDonald's is goed genoeg. :P
...

;)
pi_115575482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:

... als een pc zonder (harddisk/SSD) (doorstrepen wat je zelf niet van toepassing vindt
SPOILER: kleine uitleg
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:29:22 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115575803
Technisch gezien kan een PC ook werken met alleen USB sticks :+
pi_115575951
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef wdn het volgende:
mja oke kan, maar dat voelt zo thin-client-erig achtig aan.. dat is bijna hetzelfde als een zieke /manke klipnap..
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:33:07 #135
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115576040
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef mschol het volgende:

[..]

mja oke kan, maar dat voelt zo thin-client-erig achtig aan.. dat is bijna hetzelfde als een zieke /manke klipnap..
als een klipnap zonder klip :+
pi_115576096
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef wdn het volgende:

[..]

als een klipnap zonder klip :+
_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef wdn het volgende:
Of zelfs met een hele kleine OS in het geheugen. :P
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:34:02 #137
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115576097
Mijn inhaalrace gaat niet geweldig :P
Kan me niet aanzetten tot meer dan 5 of 6 eps in 1 run :D

Post OS dip :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-

[..]

Of zelfs met een hele kleine OS in het geheugen. :P
Ja gewoon vanaf een CD :D
pi_115576213
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef wdn het volgende:
Mijn inhaalrace gaat niet geweldig :P
Kan me niet aanzetten tot meer dan 5 of 6 eps in 1 run :D

Post OS dip :(

[..]

Ja gewoon vanaf een CD :D
Live-CD's inderdaad :P

Hmm. Ik vind deze ook wel grappig:

Als een klip zonder nap. :P
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:48:48 #139
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115576865
Als een Otaku zonder waifu.
pi_115577408
Als een relatie zonder liefde.

Als een pannenkoek zonder poedersuiker.

Als een appelkruimeltaart zonder appel.

Als een lichaam zonder hart.

Als geest zonder ziel.

Als scientist zonder 'mad' te zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 22:59:44 ]
pi_115577657
als een Fok!ker zonder Fok!
pi_115577838
Als Linux zonder Tux.

Als anime zonder OP.

Als een fansub zonder sub.

Als een shemale zonder penis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 23:07:56 ]
pi_115579487
zitten hier ook gamers? en mag er ook een beetje over gechat worden hier?
want er zijn wat nieuwe character designs uitgebracht voor het nieuwe tekken tag tournament 2

http://aniday.nu/2012/08/(...)en-tag-tournament-2/

de mangaka van oa air gear heeft deze versie van anna verzonnen:
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:47:04 #144
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115579579
Zou er bijna een ps3 voor kopen + al die andere spellen.

Disgaea, Persona Arena etc etc etc.
pi_115579754
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:47 schreef Easymodo het volgende:

gewoon doen :)
pi_115579901
Ben nu bij episode 7 van Gintama, ga denk ik zo even madoka marathonen nog nooit gezien
pi_115581921
1 van hen is Onizuka in GTO 2012!! :P
pi_115583412
Madoka heeft het hoofd van Hey Arnold! :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 02:24:20 #149
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115584755
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:47 schreef Easymodo het volgende:

Er komt een persona voor de vita ;)
Disgaea alleen al is een PS3 waard.
pi_115585495
*ohayo*

schoonmaken!!!
pi_115585714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:53 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben nu bij episode 7 van Gintama, ga denk ik zo even madoka marathonen nog nooit gezien
Madoka is erg goed.

Schaam je, je zou hem al gezien moeten hebben. :P
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:48:46 #152
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115586309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:53 schreef Tito_Makani het volgende:
Goed, nog 245 te gaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 02:24 schreef wdn het volgende:

[..]

Er komt een persona voor de vita ;)
Disgaea alleen al is een PS3 waard.
I know, een remake. Ik zit nog wel te twijfelen, aangezien ik geen tv heb.
pi_115592136
Tjonge, dr gebeurt hier geen ene fuck.
Vandaag is het 67 jaar geleden dat Japan zich overgaf. Vandaag is dus de Indië Herdenking.
pi_115595124
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef Arashimashou het volgende:
Vandaag is het 67 jaar geleden dat Japan zich overgaf. Vandaag is dus de Indië Herdenking.
tja... er zullen mar weinig mensen het echt herdenken denk ik t.b.h.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:41:07 #155
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115595172
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef Arashimashou het volgende:
Hebben ze daar een anime over gemaakt?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:41:52 #156
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115595208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 08:48 schreef Easymodo het volgende:
I know, een remake. Ik zit nog wel te twijfelen, aangezien ik geen tv heb.
Ik heb hier een CRT staan die je mag komen ophalen >:D >:D

lol
pi_115595272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:41 schreef wdn het volgende:

[..]

lol
14" met 256 kleuren dan toch wel he? :D
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:46:06 #158
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115595416
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:43 schreef mschol het volgende:

[..]

14" met 256 kleuren dan toch wel he? :D
Nee groter ;)
Je breekt je rug als je die optilt (daarom ligt ie nog niet in een containter :D )
pi_115595541
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee groter ;)
Je breekt je rug als je die optilt (daarom ligt ie nog niet in een containter :D )
grootste crt die ik ooit gehad heb was 19" en daar vertil je je wel aan (al was die 21" van m'n neef nog erger)
kleinste was dus een 14" scherm met iets van 256 kleuren, noodgedwongen.. :')
pi_115599932
quote:
Hebben ze daar een anime over gemaakt?
Dichtsbijzijnde lijkt mij Zipang, over een torpedojager uit het jaar 2000 die door de tijd naar 1942 wordt teruggetransporteerd, net na de Battle of Midway. Was ook wel een leuke anime-serie bij, maar die heeft maar 24 afleveringen gehad terwijl de manga 43 volumes had.

Nieuwste aanwinst: Countach. Over een vent die na te zijn gedumpt door zijn vriendin via stom geluk in het bezit komt van een zeldzame Lamborghini Countach LP-400. Denk maar aan Initial D met supercars (en een hoofdrolspeler die wat minder droogkloterig is ;) )

http://www.mangaupdates.com/series.html?id=19682
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_115599960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Sabata het volgende:

[..]

Dichtsbijzijnde lijkt mij Zipang, over een torpedojager uit het jaar 2000 die door de tijd naar 1942 wordt teruggetransporteerd, net na de Battle of Midway. Was ook wel een leuke anime-serie bij, maar die heeft maar 24 afleveringen gehad terwijl de manga 43 volumes had.
De manga? Gaat die verder dan de anime?
pi_115600264
Ja,

SPOILER
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_115602270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:39 schreef Sabata het volgende:
Ja,

SPOILER
OOOOOOH O+ O+ O+ O+
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:50:38 #164
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115603231
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:41 schreef wdn het volgende:

[..]

lol
pics? LOL. Ik wacht wel, eerst mijn nintendo games uitspelen en als de ps4 uitkomt, koop ik de ps3.

Heb trouwens de Disgaea artbook gekocht :D.
pi_115603985
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
Als Linux zonder Tux.

Als anime zonder OP.

Als een fansub zonder sub.

Als een shemale zonder penis.
Ja ja, zo kan ie wel weer :@

Ik heb vandaag steeds dat hamburgerlied van Idolm@ster in mijn hoofd :')
pi_115604052
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Een aardbei (pinging Strawberry) zonder slagroom is als een topic zonder taart (pinging Cake).

[..]

Bron?

Ohai O+
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:24:40 #167
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115604428
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ohai O+
ICHIGO! :D
pi_115605396
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja ja, zo kan ie wel weer :@

Ik heb vandaag steeds dat hamburgerlied van Idolm@ster in mijn hoofd :')
Sorry. :@

En vervelend voor je. Gelukkig ken ik het nummer niet? Wil ik het kennen?
pi_115605986
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sorry. :@

En vervelend voor je. Gelukkig ken ik het nummer niet? Wil ik het kennen?
Werd laatst hier gepost. Zoek maar op Idolm@ster Hamburger :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:27:14 #170
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115607144
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Werd laatst hier gepost. Zoek maar op Idolm@ster Hamburger :')
whut?

Kan iemand mij vertellen waarom onderwijs medewerkers(meestal voortgezet) in Japan,mee bemoeien met prive-leven van leerlingen/studenten?En wat heeft het te maken met hun school prestaties?
Gokusen,GTO 2012 en andere live-action series geven me telkens facepalms _O- 8)7

Is dit ook in real-life? :?

[ Bericht 5% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 15-08-2012 19:20:11 ]
pi_115615799
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

whut?

Kan iemand mij vertellen waarom onderwijs medewerkers(meestal voortgezet) in Japan,mee bemoeien met prive-leven van leerlingen/studenten?En wat heeft het te maken met hun school prestaties?
Gokusen,GTO 2012 en andere live-action series geven me telkens facepalms _O- 8)7

Is dit ook in real-life? :?
Ook bij Zetsubou inderdaad.
Op de basisschool kwam elk jaar een leraar bij ons thuis, en ik denk dat ze bij gevallen van huiselijk geweld ook op de middelbare in Nederland in actie komen.
pi_115615944
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Op de basisschool kwam elk jaar een leraar bij ons thuis, en ik denk dat ze bij gevallen van huiselijk geweld ook op de middelbare in Nederland in actie komen.
Dat sowieso.

En ik weet niet hoe het met jullie zat, maar mentoren hebben altijd wel belangstelling gehad voor de thuissituatie bij mij e.d. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2012 21:34:43 ]
pi_115617188
hmmm..
nas staat al de hele avond op de plank, niet uitgepakt :') handig, tijd hebben :D
pi_115617206
Nieuwe Asian Kung-Fu Generations en Radwimps.
pi_115617566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat sowieso.

En ik weet niet hoe het met jullie zat, maar mentoren hebben altijd wel belangstelling gehad voor de thuissituatie bij mij e.d. :P
een oud-lerares van de basisschool spreken tot op de dag van vandaag (totaal hebben mijn ouders ruwweg 25 jaar in de ouderraad gezeten van de school :o)
intressant geintje:de docente heeft naast mij, ook 2 zussen en 1 broer in de klas gehad... (allemaal andere jaren)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:53:39 #177
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115627153
LOWLAAAAAAAAAAAAAAAANDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

ZONDER LAPTOP!

FU ROBIN!

pi_115627272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:27 schreef blessed19 het volgende:
LOWLAAAAAAAAAAAAAAAANDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

ZONDER LAPTOP!

FU ROBIN!

Hoi. :P
pi_115628167
Zijn er animes met een betere soundtrack dan Clannad? (Behalve andere KEY animes)
pi_115628325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn er animes met een betere soundtrack dan Clannad? (Behalve andere KEY animes)
Ik durf het bijna niet te zeggen.

Neon Genesis Evangelion. :@
5 Centimeters per Second

Legend of the Galactic Heroes
Cowboy Bebop schijnt een goede OST te hebben.

Verder komt er niet veel in me op.
pi_115628608
quote:
was de soundtrack van clannad zo goed dan? :@
pi_115628680
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 01:12 schreef mschol het volgende:

[..]

was de soundtrack van clannad zo goed dan? :@

En dat is nog maar een kleine selectie. zijn allemaal tranentrekkers
pi_115629529
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nooit gehad bij mij!!

* Blue_Panther_Ninja is opgegroeid in een huiselijk geweld gezin
pi_115631250
quote:
Samurai Champloo (hiphop), Afro Samurai (Amerikaanse hiphop: WuTang Clan), Cowboy Bebop (jazz), Sakamichi no Apollon (jazz) en DMC "Detroit Metal City" (rock/metal)
pi_115631394
*hoi*

Wu Tang Clan *O*

[ Bericht 92% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 16-08-2012 08:22:16 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:10:25 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115635128
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:52 schreef Qunix het volgende:

[..]

Samurai Champloo (hiphop), Afro Samurai (Amerikaanse hiphop: WuTang Clan), Cowboy Bebop (jazz), Sakamichi no Apollon (jazz) en DMC "Detroit Metal City" (rock/metal)
BECK
Nana
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:43:40 #188
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115636220
quote:
Bleach, Gintama en zelfs Naruto heeft nog betere soundtracks.

Genres:
Jazz: Cowboy Bebop, Sakimichi No apollon
Rock: Beck en Nana
Klassiek: Nodame Cantabile
Hiphop: Samurai Champloo
Metal/Swedish pop: Detroit metal City

quote:
pi_115636741
quote:
Oh man. De herinneringen bij die muziek O+

Heb je trouwens ook de visual novel gespeeld? Ik heb tot nu toe alleen de Kotomi route en de Misae route gehaald. Echt prachtig .

Oh man.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2012 12:04:36 ]
pi_115637972
vn is me iets te lang vooral omdat ik het verhaal al ken.

Ga wel binnekort Little Busters spelen (ook van KEY) en Tomoyo After komt binnenkort ook uit vertaalt (Vervolg op de Tomoyo route van Clannad)
pi_115638686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Tito_Makani het volgende:
vn is me iets te lang vooral omdat ik het verhaal al ken.

Ga wel binnekort Little Busters spelen (ook van KEY) en Tomoyo After komt binnenkort ook uit vertaalt (Vervolg op de Tomoyo route van Clannad)
Hmm, ik raad het je toch aan. Het is echt heel mooi om te spelen.

Ook ik heb de anime gezien voordat ik aan de VN was begonnen. Het is je tijd waard. :P
pi_115642124
Oh man... even geen internet... dacht meteen dat ze me kwamen halen. :')

[ Bericht 41% gewijzigd door Arashimashou op 16-08-2012 15:20:39 ]
pi_115648287
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef Arashimashou het volgende:
_O-

Voortaan als je printscreens maakt van je desktop even TrueCrypt van je taakbalk verwijderen. :P
pi_115648596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-

Voortaan als je printscreens maakt van je desktop even TrueCrypt van je taakbalk verwijderen. :P
Ach, dat is ook wel weer erg veel gedoe.
Ben overigens benieuwd wanneer er een Klaagbaak topic komt over die fout in de Donald Duck.
SPOILER
pi_115650941
Waar is dakgoot?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_115651334
quote:
11s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Waar is dakgoot?
Op Vakantie, als hij heeft gezegd Waar naar toe dan ben ik dat vergeten.
pi_115651495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-

want anders wordt je opgepakt?
pi_115652280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef Arashimashou het volgende:
ZE KOMEN!
ZE KOMEN!
WIE?
IK HEB HET,
NATUURLIJK,
OVER DE
INTERNET GNOMEN.

pi_115658081
ik ben weer in nedurlant
pi_115658711
quote:
11s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef AnimeFan het volgende:
ik ben weer in nedurlant
万歳!enzo
pi_115662565
Iemand goede Yakuza films(1995-2010)?Met humor??
pi_115664072
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Iemand goede Yakuza films(1995-2010)?Met humor??
Geen film, wel serie: Seto no Hanayome.
Meer humor dan Yakuza eigenlijk.
pi_115664233
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Geen film, wel serie: Seto no Hanayome.
Meer humor dan Yakuza eigenlijk.
Ik wil wel een lijst hebben,google wilt niet echt helpen :+
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:08:22 #205
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_115665443
Heb weer 3 korte series gekeken en daarmee heb ik mijn dosis anime wel weer binnen voor nu hoor. Ik ben echt zo gevoelig voor bepaalde series en ze blijven meestal nog lange tijd in mijn hoofd zitten. :P

Heb maar eens een lijstje gemaakt met wat ik gezien heb:
http://myanimelist.net/animelist/Freytjevos
Het is niet veel, maar genoeg voor mij. En de cijfers zijn zomaar even ingevuld. :P

Gezien afgelopen week:

Kimi ga Nozomu Eien
Met dank aan sinterklaaskapoentje. _O_
Schitterende anime met trouwens een van de beste soundtracks die ik ooit gehoord heb.

Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
Maar 6 afleveringen, maar dat kan ook genoeg zijn om een verhaal mooi over te brengen.

True Tears
Las ik zowel goede als slechte dingen over, maar ik vond het persoonlijk veel leuker dan ik van tevoren gedacht had.
Is echt mijn genre.

De verhalen vind ik geweldig, maar ik let de laatste jaren ook steeds meer op de soundtrack. Er zitten soms echt muziekjes tussen die ik gewoon magistraal vind.
Wat voorbeelden uit diverse anime:

Myself ; Yourself
SPOILER
Yosuga no Sora
SPOILER
De vaste theme van deze anime zit sowieso hartstikke vast in mijn kop. :P

Kimi ga Nozomu Eien
SPOILER
Die laatste bij de vaarwel scène. ;(

SPOILER
True Tears
SPOILER
Dat is het wel weer. Vind het lekker om in de zomervakantie een paar series uit te zoeken en dan kijk ik lekker 's avonds en 's nachts zo'n hele serie achter elkaar. Houd het meestal bij zo'n 3 anime series per keer. Volgend jaar dus weer. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_115665980
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef Frey het volgende:
Heb weer 3 korte series gekeken en daarmee heb ik mijn dosis anime wel weer binnen voor nu hoor. Ik ben echt zo gevoelig voor bepaalde series en ze blijven meestal nog lange tijd in mijn hoofd zitten. :P

Het is niet veel, maar genoeg voor mij. En de cijfers zijn zomaar even ingevuld. :P

Gezien afgelopen week:

Kimi ga Nozomu Eien
Schitterende anime met trouwens een van de beste soundtracks die ik ooit gehoord heb.

Maar 6 afleveringen, maar dat kan ook genoeg zijn om een verhaal mooi over te brengen.

True Tears
Las ik zowel goede als slechte dingen over, maar ik vond het persoonlijk veel leuker dan ik van tevoren gedacht had.
Is echt mijn genre.

De verhalen vind ik geweldig, maar ik let de laatste jaren ook steeds meer op de soundtrack. Er zitten soms echt muziekjes tussen die ik gewoon magistraal vind.

Myself ; Yourself
SPOILER
Yosuga no Sora
SPOILER

Kimi ga Nozomu Eien
SPOILER

SPOILER
True Tears
SPOILER
Dat is het wel weer. Vind het lekker om in de zomervakantie een paar series uit te zoeken en dan kijk ik lekker 's avonds en 's nachts zo'n hele serie achter elkaar. Houd het meestal bij zo'n 3 anime series per keer. Volgend jaar dus weer. :P
_O_ Bedankt voor de reviews
pi_115666264
Kimi ga Nozomu Eien is zo'n anime waar ik depri van word. :')
pi_115666959
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef Arashimashou het volgende:
Goh,heb je vaker met meerdere animes! :P
pi_115667432
quote:
Dat was best een mooie anime, en dat hij kort was was iig niet negatief voor het verhaal imho :)
maar, zoals altijd bij anime die ik goed vind, vond ik hem te kort
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:13:05 #210
pi_115667648
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef Arashimashou het volgende:
De tering dat was zo hartbrekend...
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:14:31 #211
pi_115667704
quote:
Volgend jaar dus weer. :P
Ughh, wat een onzin, niks volgend jaar :(
Weaboo ben je voor het leven ja :(
pi_115667758
quote:

Gezien afgelopen week:

Kimi ga Nozomu Eien

True Tears
Is echt mijn genre.

Myself ; Yourself
SPOILER
Yosuga no Sora
SPOILER

Kimi ga Nozomu Eien
SPOILER

SPOILER
True Tears
SPOILER
Ik ben True Tears nu ook aan het kijken, in plaats van Tari Tari. Ik denk twee afleveringen per week te gaan kijken, ben nu bij aflevering 2, al is het vooralsnog niet veel beter dan Tari Tari m.i. :)

Tot volgend jaar dan maar?
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:19:42 #213
pi_115667871
yosuga no sora vond ik zo tof, ik heb wat met incest vraag me niet waarom :@. Zo een aparte situatie, die laatste afleveringen waren zo mooi. Alleen kiss x sis heb ik nog weten te vinden in dit genre, maar dat is meer een comedy, en een waardeloze ecchi waar ik niet eens woorden aan vuil zal maken. Iemand nog tips?
pi_115668076
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
yosuga no sora vond ik zo tof, ik heb wat met incest vraag me niet waarom :@. Zo een aparte situatie, die laatste afleveringen waren zo mooi. Alleen kiss x sis heb ik nog weten te vinden in dit genre, maar dat is meer een comedy, en een waardeloze ecchi waar ik niet eens woorden aan vuil zal maken. Iemand nog tips?
Heb je de OVA's ook gekeken. De serie is troep die vermeden moet worden.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:40:50 #215
pi_115668359
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:28 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Heb je de OVA's ook gekeken. De serie is troep die vermeden moet worden.
Alleen de OVA van kiss x sis, tenminste ik denk dat je daar op doelt :P
Die originele is nooit afgemaakt, dus daarom ook geen zin om aan te beginnen
pi_115668605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de serie was best oke :) (kissXsis dus)
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 02:08:46 #217
pi_115668844
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:54 schreef mschol het volgende:

[..]

de serie was best oke :) (kissXsis dus)
Gaat nergens over, maar worth watching voor mensen zonder leven
pi_115670276
*ohayo*
pi_115670858
quote:
Ik bedoelde dat de OVA's goed te pruimen waren terwijl de twaalf afleveringen durende serie simpelweg slecht is. En misschien vind je hier wat tussen: http://www.anime-planet.com/tags/incest/anime
pi_115671303
*badkamertijd was goed*

JJBA seiyuus +staff members bekend gemaakt *O*

SPOILER
Plaatje is bron :P

Cast:
Jonathan: Kazuyuki Okitsu
Dio: Takehito Koyasu
Zeppelin: Yoku Shioya
Speedwagon: Youji Ueda
Erina: Ayako Kawasumi

Staff:
Director: Naokatsu Tsuda
Series Director: Kenichi Suzuki
Visual Director: Yasufumi Soejima
Series Composition: Yasuko Kobayashi
Character Design/Chief Animation Director: Takako Shimizu
Sub-character Design/Prop Design: Shinichi Machida
Art Director: Shunichiro Yoshihara
Music: Hayato Matsuo
Animation Production: David Production

[ Bericht 40% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 17-08-2012 09:10:22 ]
pi_115673221
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 02:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Gaat nergens over, maar worth watching voor mensen zonder leven als je gewoon eens een echt serie zonder verhaal wilt zien
fixed that ;)
pi_115684400
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

fixed that ;)
Hmm, het is eerlijk gezegd ook een beetje het beeld dat ik van de serie heb. :P
pi_115686010
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, het is eerlijk gezegd ook een beetje het beeld dat ik van de serie heb. :P
Begrijpelijk. Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht totdat TV Tropes de serie overwoog te verwijderen (wat waarschijnlijk ook gebeurd is). Ik haat censuur maar binnen de gestelde kaders kon ik echt geen goed woord over de serie uiten hoe hard ik mijn best ook deed er een paar te bedenken.

Objectief gezien is de OVA serie te uniek (ik heb nog geen andere ecchi gezien die zo dicht tegen het hentai-grens aan schuurt) te kort om iemand te verlevenlozen en te goedkoop om meer dan eens te kijken.

:') Dit was mijn gezicht toen ik besefte dat ik de OVA serie op MAL ooit een 9 heb gegeven.
pi_115688568
Ik heb er heel lang en heel boos naar een tekstverwerker voor moeten kijken maar toen begon hij uiteindelijk toch vanzelf zinnen te generen. 'There is no spoon' indeed.

Voor de 6de keer staat er iets op Animees te lezen over Sword Art Online.

Komtdatzien ... of zo iets dergelijks.
pi_115689649
Druk hier :')
pi_115689868
Ja, het zuigt dat het stil is maar dat is nog altijd beter dan dat Robin poëtisch gaat doen omdat Klipnap op vakantie is.

Het is trouwens best wel vreemd dat het nu zo rustig is want de helft van mijn wekelijkse series zijn alweer afgeleverd en gedownload.
pi_115689896
Voor mij is zondag en maandag druk.
pi_115689955

Jammer van het behang.
pi_115690036
Wat!? Hoe kom je daar aan?
pi_115690567
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat!? Hoe kom je daar aan?
Reddit
pi_115693257
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef Qunix het volgende:

[..]

Reddit
aha :+
pi_115694287

Heeft er iemand trouwens Another al gekeken ? Vond hem wel brilliant :+
pi_115694442
Jup.
pi_115694486
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef Dr.Sexy het volgende:

Heeft er iemand trouwens Another al gekeken ? Vond hem wel brilliant :+
Another heeft mij er van overtuigd dat ik slapstick eigenlijk toch best grappig vind. Verdomd leuke serie.
pi_115694610
Maar zo'n einde had ik dan niet verwacht _O- Voornamelijk de sfeer en de opbouw vond ik erg goed gedaan. Voor ik het wist had ik er al 4 afleveringen doorheen gejaagd :+
pi_115695136
Sneaker Bunko apologized in their official website that the information published on Monthly Shonen Ace and Young Ace magazines about the premiere schedule of Steins;Gate movie was wrong.
#============
According to Monthly Shonen Ace magazine, Steins;Gate Movie was announced to be premiered this autumn. Shikura Chiyomaru, the original author of Steins;Gate game, revealed last September that the movie will not be a recap.

List of the upcoming anime movies
Blood-C: The Last Dark (Jun 2nd)
Toshokan Sensou: Kakumei no Tsubasa (Jun 16th)
Berserk Ougon Jidaihen II: Doldrey Kouryaku (Jun 23rd)
Rurouni Kenshin: Shin Kyoto Hen Part 2 (Jun 23rd)
Mahou Shoujo Lyrical Nanoha: The Movie 2nd A's (Jul 14th)
Pokemon Best Wishes!: Kyurem vs. Seikenshi (Jul 14th)
Ookami Kodomo no Ame to Yuki (Jul 21st)
Naruto: Shippuuden Movie 6 - Road to Ninja (Jul 28th)
Code Geass Gaiden: Boukoku no Akito (Aug 4th)
Fairy Tail Movie: Houou no Miko (Aug 18th)
Tiger & Bunny Movie 1: The Beginning (September)
Fuse Teppou Musume no Torimonochou (October)
Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo (Autumn)
Mahou Shoujo Madoka★Magica Movie 1 & 2 (Autumn)
009 Re:Cyborg (Autumn)
Steins;Gate Movie (Autumn)
Gothicmade: Hana no Utame (Nov 1st)
One Piece Film Z (Dec 15th)
Berserk Ougon Jidaihen III: Kourin (Winter)
pi_115695226
Ik ga nu dit checken (ja via Youtuub)
pi_115695926
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb er heel lang en heel boos naar een tekstverwerker voor moeten kijken maar toen begon hij uiteindelijk toch vanzelf zinnen te generen. 'There is no spoon' indeed.

Voor de 6de keer staat er iets op Animees te lezen over Sword Art Online.

Komtdatzien ... of zo iets dergelijks.
Ha, Matrix!
pi_115696085
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar zo'n einde had ik dan niet verwacht _O- Voornamelijk de sfeer en de opbouw vond ik erg goed gedaan. Voor ik het wist had ik er al 4 afleveringen doorheen gejaagd :+
Hier zit iedereen de serie te flamen ;(
pi_115696228
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik keek het toen het uitkwam dus weet zeker dat ik zo'n vier weken over de eerste vier afleveringen heb moeten doen. Een van de wienige series die me elke week naar de volgende aflevering deed uitkijken.

quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ha, Matrix!
Was Sword Art Online maar wat meer als The Matrix. Keanu Reeves 4 Kirito!
pi_115696428
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hier zit iedereen de serie te flamen ;(
En terecht.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:01:30 #242
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_115696601
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ughh, wat een onzin, niks volgend jaar :(
Weaboo ben je voor het leven ja :(
Sorry ;(
Ben wel degelijk geobsedeerd door de anime series zie ik gezien heb. Ik verlies dan ieder contact met de werkelijkheid en dat kan echt zo lang duren. :P
Moeilijk te omschrijven verder, maar ik houd het nu zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tot volgend jaar dan maar?
Zal hier niet zo vaak verschijnen, maar ben wel gewoon het hele jaar actief op fok. Tips tussendoor zijn altijd welkom, dan kan ik straks weer iets uitzoeken als de tijd daar is. ;)

quote:
yosuga no sora vond ik zo tof, ik heb wat met incest vraag me niet waarom :@. Zo een aparte situatie, die laatste afleveringen waren zo mooi.
Ik houd ook wel van een incest verhaal, zo lang het maar goed is uitgewerkt. En dat was het hier echt vond ik. Einde had ik totaal niet verwacht, maar toch had ik er vrede mee.
En ik blijf erbij dat die theme gewoon niet uit je kop gaat. :P
pi_115696603
Misschien moet ik ook weer es wat bekijken... dan kan ik meepraten... iemand Kill me baby gezien? :')
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:07:24 #244
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_115696843
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:07 schreef mschol het volgende:

[..]

Dat was best een mooie anime, en dat hij kort was was iig niet negatief voor het verhaal imho :)
maar, zoals altijd bij anime die ik goed vind, vond ik hem te kort
Beter goed uitgewerkt en kort, dan te lang. :P
Nou zijn de meeste anime die ik kijk niet zo heel lang, maar deze was inderdaad wel erg kort.
Maar dat deerde me dus niet.
pi_115697692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien moet ik ook weer es wat bekijken... dan kan ik meepraten... iemand Kill me baby gezien? :')
De eerste episode.

Gelijk gedropped :')
pi_115697736
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De eerste episode.

Gelijk gedropped :')
Oh :')
Tjaaa, verder nog de film van Sora no otoshimono gezien.... viel een beetje tegen. Een beetje.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:30:20 #247
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_115697753
Overigens vind ik Japans gewoon een prachtige taal om naar te luisteren, zowel dialoog als zang. _O_ _O_ _O_

Als ik dat echter zeg, dan krijg ik vaak de reactie dat het gewoon op Chinees lijkt. :') :') :')
pi_115697846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:30 schreef Frey het volgende:
Overigens vind ik Japans gewoon een prachtige taal om naar te luisteren, zowel dialoog als zang. _O_ _O_ _O_

Als ik dat echter zeg, dan krijg ik vaak de reactie dat het gewoon op Chinees lijkt. :') :') :')
Herkenbaar.
pi_115697903
quote:

Japans = Beter dan dat keelgeroggel dat ze chinees noemen.

Mensen die het verschil niet horen :')
pi_115698032
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Japans = Beter dan dat keelgeroggel dat ze chinees noemen.

Mensen die het verschil niet horen :')
Inderdaad.

Toen ik een filmpje keek over de Chinese vastgoedbubble was er ook een Chinees aan het woord. Hij praatte redelijk snel en ik kon me niet voorstellen dat andere mensen er iets uit zouden kunnen opmaken. Klonk echt als gebrabbel.

Vanaf 12:00 :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2012 22:37:41 ]
pi_115698792
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef Qunix het volgende:
Ik ga nu dit checken (ja via Youtuub)
Blijft een mooie film.
pi_115698813
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef Qunix het volgende:

[..]

Blijft een mooie film.
Youtube.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:56:09 #253
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115698873
quote:

Inderdaad. Mijn anime kijken heeft me geleerd koreaans, chinees en japans te onderscheiden.
Van de 3 is Japans toch wel de lekkerst in het oor liggende taal.
pi_115698888
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Youtube.
Geen torrent te vinden met seeds... Geldt ook voor Wicket City... Als je hem hebt, of een torrent........ Ik wil helemaal niet online kijken, maar op Youtube was hij daar zo....

Wicket City op Youtube... Engelse dub of Japanse dub met Spaanse sub :'(
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:57:08 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115698921
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:48 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Jammer van het behang.
Mooooooooooooooi (en nee ik bedoel niet het behang).
pi_115699157
quote:
In case you haven't figured it out yet, this movie is depressing. It approaches and matches Saikano-esque levels of depression, but luckily, it doesn't go beyond it. Honestly, you will want to keep anything you can hurt yourself with out of reach when you're watching this. And you will cry. This is the first anime I've cried at in a very long time, let alone a movie. If you don't cry when Setsuko finally dies, you are a heartless bastard and then some.
pi_115699199
Jaja... Senkaku klinkt een stuk mooier dan bijvoorbeeld diaoyu :Y

SPOILER
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:07:50 #258
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115699458
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef Qunix het volgende:

[..]

Blijft een mooie film.
dvd is gewoon te koop en echt niet zo duur.
pi_115699500
quote:
J-Pop. :r
quote:
Ik heb te veel Japanse tekenfilms gezien om het verschil niet te horen. Koreaans daarentegen klinkt gewoon grappig.
pi_115699537
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

J-Pop. :r

[..]

Ik heb te veel Japans tekenfilms gezien om het verschil niet te horen. Koreaans daarentegen klinkt gewoon grappig.
K-Pop...

pi_115699790
quote:
Godver nu moet ik er weer naar luisteren :')
pi_115699827
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Godver nu moet ik er weer naar luisteren :')
Ik versta ook steeds "Gundam Style".
pi_115699898
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik versta ook steeds "Gundam Style".
Lol....ikke niet. KOREAN NANENOOO... of wat ie ook zegt...
pi_115707221
*ohayo*
pi_115715875
Ik had het al gezegd, maar nogmaals:

Welkom terug :P
pi_115716048
HOI KLIP

Leuk gehad?
pi_115716100
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef 2Happy4U het volgende:
HOI KLIP

Leuk gehad?
Ja maar Nederland is warmer dan Portugal ;(
En ik zie net dat er 8 nieuwe chapters van Yamada-kun uit zijn *O*
pi_115716208
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja maar Nederland is warmer dan Portugal ;(
En ik zie net dat er 8 nieuwe chapters van Yamada-kun uit zijn *O*
benauwd heet hier :r

Morgen ga.ik trouwens -echt- Steins;Gate kijken
pi_115716287
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Doen!
pi_115716981
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik zag trouwens ook bij mangafox een Steins;Gate manga gefocust op
SPOILER
ertussen staan.
Heeft iemand die gelezen? :P
pi_115717403
Nee niet gelezen... wie is Suzuha ook alweer? Dat tijdrijzende fietsmeisje?

Welkom terug.

En Mangafox :')
pi_115717864
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee niet gelezen... wie is Suzuha ook alweer? Dat
SPOILER
Welkom terug.

he, 2Happy moet nog zien :{w
Wat is er mis met Mangafox?
pi_115717872
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee niet gelezen... wie is Suzuha ook alweer? Dat tijdrijzende fietsmeisje?

Welkom terug.

Eens, maar nog altijd beter dan Mangapanda of Mangareader :')
pi_115717877
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hetzelfde probleem als met het streamen van anime.
pi_115717992
quote:

[..]

Ach gelukkig staat het hier nog in spoilertags :') als je naar /a/ gaat wordt alles al gespoilered :')
pi_115718000
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:45 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Maar wel mobiel :P
Dat is geen argument, want je hebt zat comic reader apps. :P
pi_115718015
quote:

[..]

Pop-up reclames, het niet respecteren van (de wensen van) de scanlators, toegeven aan dreigementen van Google en het feit dat het streamen van manga is gewoon minder praktisch dan het downloaden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hetzelfde probleem als met het streamen van anime.
Jep, maar dan wel minder.
pi_115718045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is geen argument, want je hebt zat comic reader apps. :P
Zonder rechtstreekse download :P

Maar ik heb geen zin in deze discussie ;(
pi_115718048
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:46 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Pop-up reclames, het niet respecteren van (de wensen van) de scanlators, toegeven aan dreigementen van Google en het feit dat het streamen van manga is gewoon minder praktisch dan het downloaden.

[..]

Jep, maar dan wel minder.
Precies. En het gaat nog steeds om het morele principe dat er geld wordt verdiend aan andermans werk.
pi_115718059
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Zonder rechtstreekse download :P

Ok. ;(
pi_115718172
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Maar we hebben hem al zo vaak gevoerd. Nog één keertje extra kan toch geen kwaad~

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Precies. En het gaat nog steeds om het morele principe dat er geld wordt verdiend aan andermans werk.
Als je diep genoeg graaf zul je zien dat iedereen profiteert van het werk van anderen. ;)
pi_115718239
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als je diep genoeg graaf zul je zien dat iedereen profiteert van het werk van anderen. ;)
Maar niet zo erg. :P

En tja, op mobiel. Je kunt gewoon een lading manga downloaden en het vervolgens op je mobiel zetten. Veel mobieltjes hebben ook gewoon torrent clients.
pi_115718240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Maar we hebben hem al zo vaak gevoerd. Nog één keertje extra kan toch geen kwaad~
Nyoro~n >:3
pi_115719457
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar niet zo erg. :P

Mwa, het samenbrengen van vraag en aanbod is verdomde waardevol. Dat heb ik geleerd van Fallout New Vegas.
pi_115719994
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:36 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Mwa, het samenbrengen van vraag en aanbod is verdomde waardevol. Dat heb ik geleerd van Fallout New Vegas.
Precies! Daar ben ik het mee eens, maar gewone fansubbers besteden daar al genoeg aandacht aan. Velen hebben hun eigen torrent tracker, IRC-bots, uploaders op nieuwsgroepen. Wat wil je nog meer? Ze kiezen bewust niet voor streamen omdat het dan onvermijdelijk is dat hun werk in gedegradeerde vorm op hun website komt. Daarnaast brengen ze het vraag en aanbod bij elkaar zonder te profiteren van andermans werk. Er zit geen winstoogmerk aan vast.

En tja, er is inderdaad vraag naar het streamen. Gelukkig probeer ik altijd mensen van hun ongelijk en mijn gelijk te overtuigen waardoor die vraag naar streamen slinkt.
pi_115720271
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Precies! Daar ben ik het mee eens, maar gewone fansubbers besteden daar al genoeg aandacht aan. Velen hebben hun eigen torrent tracker, IRC-bots, uploaders op nieuwsgroepen. Wat wil je nog meer? Ze kiezen bewust niet voor streamen omdat het dan onvermijdelijk is dat hun werk in gedegradeerde vorm op hun website komt. Daarnaast brengen ze het vraag en aanbod bij elkaar zonder te profiteren van andermans werk. Er zit geen winstoogmerk aan vast.

En tja, er is inderdaad vraag naar het streamen. Gelukkig probeer ik altijd mensen van hun ongelijk en mijn gelijk te overtuigen waardoor die vraag naar streamen slinkt.
Ok
gr Henk

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:15:13 #292
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115720371
Hallo Klipnap

Hihi

Gr Henk
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:17:01 #294
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115720407
Momentje, ik heb ergens een kloon.