Ja, die Mur weer he?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dus het was gewoon je eigen snot, en dat zit iemand weer op mij af te schuiven godverdomme!
Ik vind het nu al eng klinkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. Het idee was dat jij je nu ging voorstellen, en dat ik je uitnodig om de projectjes eens te ervaren.
Hmm... Oke... Dan even doorbijten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik ken hier in de buurt nauwelijks mensen, plus dat mn ouders dan redelijk over de zeik zullen zijn.
We zijn niet eng hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu al eng klinken![]()
Dat is toch niet de bedoeling van een kennismaking of wel?
Oja? Dat is wel leuk dan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zijn niet eng hoor.We zijn heel liefdevol
Ik moet nu naar een BBQquote:
Ik heb ook kapsones he?!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg bring it on, en jij gaat zitten wachten?
Watje
Denk jijquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die gaat ook af bij Twix en dan is het loos alarm
Jij wil echt klappen of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:33 schreef STING het volgende:
[..]
Een watje met kapsones, geen handige combinatie
Ah, je bent wel into SM? Ben je dan meer ontvanger of uitdeler?quote:
avond.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Hi vechtersbazen, kapsoneslijers, spytool-addicts en drooggelopen geslachtsdelen.
Je wil klappen van mequote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Hi vechtersbazen, kapsoneslijers, spytool-addicts en drooggelopen geslachtsdelen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wat op zich uiteraard niet zonder consequentie is
Je hebt verteld dat we een date hadden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeder belt net en vraagt of mijn afspraakje van gisteren goed gegaan is.
Say wut?
Ja, rare manier wel om uit de kast te komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt verteld dat we een date hadden?
Zeg er dan gewoon niks overquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuis, Amsterdam sla ik even over en ik ga niet zeggen waarom![]()
Nu bankhangen en hopelijk nog even slapen.
Heloef post.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuis, Amsterdam sla ik even over en ik ga niet zeggen waarom![]()
Nu bankhangen en hopelijk nog even slapen.
huppelmuts post.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef Joysa het volgende:
OH JA IK HEB IETS KEI LEUKS MAAR IK GA ECHT LEKKER NIET ZEGGEN WAT
Dat had ik al gedaan. Vandaar mijn post.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen als je een ego boost wil
Was al bang dat je de "o ik ben awsome" feeling al had voor het lezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan. Vandaar mijn post.
ketel denkt de pot te slim af te zijn ben ik bang in dezequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet hahaha
Nee, nee, geen paniek.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Was al bang dat je de "o ik ben awsome" feeling al had voor het lezen![]()
hahaha
Nee hoor. Blijkbaar kwestie van andere humor. Maakt niet uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
ketel denkt de pot te slim af te zijn ben ik bang in deze
Tuurlijk niet, dus gewoon de metro naar sloterdijk gepakt. Maten weer pissig dat ik te laat was, dus ik direct door, wel toffe dag gisterquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
En, had je nog snel een verbinding naar huus?
Huh, Zuidtangent was dan net weg ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dus gewoon de metro naar sloterdijk gepakt. Maten weer pissig dat ik te laat was, dus ik direct door, wel toffe dag gister
Zou te lang duren. Trein was dus wel net weg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Huh, Zuidtangent was dan net weg ofzo?
Daar ga ik na m'n vakantie mee verderquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi koninginnetje van me! Hoe is het met je boekje?
Verder. Dus hoe ver ben je dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ga ik na m'n vakantie mee verder.
Pagina 7 of zo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verder. Dus hoe ver ben je dan?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net voorbij de inhoudsopgave
Ja nou ik heb geen zin dat jij en Evie weer een ambulance bellen voor mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg er dan gewoon niks over
Nu kan ik vannacht weer niet slapen van nieuwsgierigheid
Ik heb een foto van jou in pyjama!!quote:
Wat is er?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik heb geen zin dat jij en Evie weer een ambulance bellen voor mij![]()
Klotezooi!!
Ik zag het ja. Je mag hem volsoppen wat mij betreft, maar pas dan wel op voor drukinkt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou in pyjama!!
Ik ga hem uitprinten, boven mn bed hangen en voortaan gebruiken voor le sexy time
Naweeën van zaterdagquote:
Ben jij morgen vrij?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik heb geen zin dat jij en Evie weer een ambulance bellen voor mij![]()
Klotezooi!!
Ik was niet van plan om hem ook maar ergens te uploaden hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Je mag hem volsoppen wat mij betreft, maar pas dan wel op voor drukinkt.
Overigens heb ik liever niet dat dat op het grote web rondzwerft.
Dan heb ik een mooi liedje voor je:quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naweeën van zaterdag![]()
Maar het valt mee en als ik in deze houding blijf zitten doet het maar heel weinig pijn
Morgen en woensdag loserparade, donderdag dagje op pad, vrijdag werken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij morgen vrij?
Zo ja, dan ga je eerst regelen dat je een verwijzing voor het ziekenhuis krijgt.
En niet zeuren, anders haal ik evie op en dan brengen we je gewoon naar het ziekenhuis.
Uhmquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb ik een mooi liedje voor je:
\__________________/quote:
Ik dacht, ik geef wat lichtzinnige zoetsappige muziek, wéér niet goed.quote:
Heeft geen zin.. huisarts verhaal doen doorverwijzing krijgen afspraak makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij morgen vrij?
Zo ja, dan ga je eerst regelen dat je een verwijzing voor het ziekenhuis krijgt.
En niet zeuren, anders haal ik evie op en dan brengen we je gewoon naar het ziekenhuis.
Maak gewoon 5 minuten vrij om te bellen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen en woensdag loserparade, donderdag dagje op pad, vrijdag werken.
Ik geloof dat ik zaterdag tijd heb om te bellen naar de dokter
Dat. Gewoon doen, eisen dat er serieus onderzoek wordt gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Heeft geen zin.. huisarts verhaal doen doorverwijzing krijgen afspraak maken
Wijze man.. behalve dan dat je klappen van me wiltquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Dat. Gewoon doen, eisen dat er serieus onderzoek wordt gedaan.
Mijn plan was om dan gewoon de eerste de beste arts over zijn bureau heen te trekken zodat jij een medisch verhaal kon afsteken tegen hem en hem onder dwang testen laten doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Heeft geen zin.. huisarts verhaal doen doorverwijzing krijgen afspraak maken
*aai over bolletje* is goed hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Wijze man.. behalve dan dat je klappen van me wilt
DAT wil ik op zich wel zien hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn plan was om dan gewoon de eerste de beste arts over zijn bureau heen te trekken zodat jij een medisch verhaal kon afsteken tegen hem en hem onder dwang testen laten doen.
Maar jouw optie is wel beter denk ik
Daar zijn regels voor en is een route voor.. en dat heet eerst langs de huisarts.. die kan inschatten wat hij er mee moet doen en naar welke arts etc etc..quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn plan was om dan gewoon de eerste de beste arts over zijn bureau heen te trekken zodat jij een medisch verhaal kon afsteken tegen hem en hem onder dwang testen laten doen.
Maar jouw optie is wel beter denk ik
Oh fijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar zijn regels voor en is een route voor.. en dat heet eerst langs de huisarts.. die kan inschatten wat hij er mee moet doen en naar welke arts etc etc..
En dwang is niet nodig.. lijkt me een beetje overbodig.. voel me ineens niet meer veilig in de toekomst als ik dit lees
Als vrouwelijke arts hoef je niet bang voor me te zijn hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar zijn regels voor en is een route voor.. en dat heet eerst langs de huisarts.. die kan inschatten wat hij er mee moet doen en naar welke arts etc etc..
En dwang is niet nodig.. lijkt me een beetje overbodig.. voel me ineens niet meer veilig in de toekomst als ik dit lees
als pilletjes niet werken dan zijn het of de verkeerde pilletjes.. of is het voor de verkeerde kwaal.. En dan mag je dat onderzoeken. Denk dat een arts die inschatting wel zou moeten kunnen maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
Dan wordt er weer een inschatting gemaakt dat het niks is en dat ik geholpen ben met niet werkende pillen en dan mag ik weer naar huis
Net zoals zondag zeker? Dat komt zeker goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
* klap in gezichtje"komt wel goed schatje
Als er geen andere mensen willen slapenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef STING het volgende:
[..]
Net zoals zondag zeker? Dat komt zeker goed
Riiight, alsof je daarmee rekening aan het houden was, je was luid genoegquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Als er geen andere mensen willen slapen
*laat in de waan*quote:denk ik dat ik wel win![]()
Net als zondag
maar dan anders
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Riiight, alsof je daarmee rekening aan het houden was, je was luid genoeg
[..]
*laat in de waan*
jullie gingen mijn knuffeltrui jattenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Riiight, alsof je daarmee rekening aan het houden was, je was luid genoeg
[..]
*laat in de waan*
De Ghostbusters zijn mijn jeugdhelden, sorryquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
jullie gingen mijn knuffeltrui jatten
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
De Ghostbusters zijn mijn jeugdhelden, sorry
En dat effect krijg je natuurlijk ook als je hem de status 'heilig artifact' geeft
Jij had #100quote:
Goede reis.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
Zo, op naar Enschede. Morgen vroeg vertrekken we.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
Zo, op naar Enschede. Morgen vroeg vertrekken we.
Ja, dat heb ik voor die tien minuten wel nodigquote:
In tien minuten kan je makkelijk uiteengereten worden door een vrachtwagen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik voor die tien minuten wel nodig.
Als ik ooit nog zo'n trui tegenkom koop ik er wel een voor jequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
De Ghostbusters zijn mijn jeugdhelden, sorry
Dan zou ik hem voor die tijd maar goed opbergen, voor je het weet is hij opeens foetsiequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik ooit nog zo'n trui tegenkom koop ik er wel een voor jehoeft er iig 1 iemand minder die trui te jatten
hihi
Dat is hier redelijk onmogelijk want er rijden geen vrachtwagens.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:54 schreef Nucky het volgende:
[..]
In tien minuten kan je makkelijk uiteengereten worden door een vrachtwagen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dan zou ik hem voor die tijd maar goed opbergen, voor je het weet is hij opeens foetsie
vast niet elk moment van de dag. dus kwestie van weten wanneer ik moet toeslaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:58 schreef Evie het volgende:
[..]niet hij ligt achter slot en grendel!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
vast niet elk moment van de dag. dus kwestie van weten wanneer ik moet toeslaan
Je overleeft het toch niet zonder, dus thuis laat je hem vast nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]jij komt mooi mijn huis niet in en laat hem voorgoed thuis
![]()
Figure of speech. Zo lust ik er nog wel één. De kern van de zaak was iig: goede reis!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hier redelijk onmogelijk want er rijden geen vrachtwagens.
Dank.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:02 schreef Nucky het volgende:
[..]
Figure of speech. Zo lust ik er nog wel één. De kern van de zaak was iig: goede reis!
neem ik mn snoopytrui wel meequote:Op maandag 13 augustus 2012 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Je overleeft het toch niet zonder, dus thuis laat je hem vast niet
Yay, schijnheilige bitchesquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Good Christian Bitches is best een leuke serie
Welk net ook alweer?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt geweldigBen nu bij aflevering 5
Hersenloos tv kijken, ik hou ervan
Net 5quote:
Oh ook ff downloadenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net 5
Maar ik heb niet vanaf het begin gekeken, dus ik heb ze gedownload en ik kijk ze allemaal achter elkaar![]()
Volgens mij zijn ze nu bij aflevering 9 en 10 op NET5. IK heb alleen begrepen dat er geen seizoen 2 komt
Ik volg echt teveel seriesquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ook ff downloaden![]()
Ben benieuwd
Gister voetbal gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg echt teveel series
Voor in het vliegtuig heb ik de eerste 10 afleveringen van Gossip Girl seizoen 4
En Smash is op zich ook wel een leuke serie. Beetje Glee achtigEn als ik terugkom van vakantie start het nieuwe seizoen weer, en ik ben nog lang niet bij met Gossip Girl, Smash, TBBT, Merlin, Grimm, etc....
Yupquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister voetbal gezien?
Guidetti er bij en we doen gewoon mee voor het kampioenschap.
Jij serie-junkquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg echt teveel series
Voor in het vliegtuig heb ik de eerste 10 afleveringen van Gossip Girl seizoen 4
En Smash is op zich ook wel een leuke serie. Beetje Glee achtigEn als ik terugkom van vakantie start het nieuwe seizoen weer, en ik ben nog lang niet bij met Gossip Girl, Smash, TBBT, Merlin, Grimm, etc....
Echt waarquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij serie-junk![]()
Ik volg het liefst zo min mogelijk eigenlijk. Ik mis altijd de helft en dan moet ik het weer inhalen en gedoe. Sterker nog, ik heb mijn tv al een half jaar niet echt meer aangehad. Ik kijk alleen nog maar films op mijn laptop. Ik ga mijn gigantische tv dan ook gewoon weg doen
Ja tochquote:
Firefly, van Joss Whedonquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waarIk download de series en dan zet ik ze op mijn mediaplayer en dan kijk ik op mijn grote tv
[..]
Ja toch
Ik heb zin in een goede Scifi serie
Ik vond Stargate SG1, Stargate Atlantis echt zo tof
Bij jou nog zonnig?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
Pffff dit weermijn hormonen
zon wat doe je
Ja maar dat is ook weer 1 seizoenquote:
Stargate volgde ik indertijd trouw, tot het een keer verkaste naar een dag dat ik het steeds vergatquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waarIk download de series en dan zet ik ze op mijn mediaplayer en dan kijk ik op mijn grote tv
[..]
Ja toch
Dat is nog een reden om niet te kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook weer 1 seizoen
Probeer hem toch even binnen te halenMaar is zo zonde... een serie gaan kijken met maar 1 seizoen
Zolang er maar een beetje een bevredigend einde aan zitquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook weer 1 seizoen
Probeer hem toch even binnen te halenMaar is zo zonde... een serie gaan kijken met maar 1 seizoen
X-Men the animated series.quote:
Firefly.quote:
Nee, zijn echt goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
X-Men the animated series.
[..]
Firefly.
Zag laatst in de winkel nog een Buffy tpb liggen, maar niet meegenomen. Ik durfde niet.
Zijn er Buffy comics die ik moet vermijden?
Dat vond ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Tijntje!jammer dat jij er niet bij was van het weekend!
Volgende keer beterquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vond ik ooksoms kan ik maar beter pas op de plaats houden en een keer iets niet doen.
En twister.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
Volgende keer kussengevecht en aardbeien eet meet
Je hebt mijn kussen misbruikt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
Die had mono remember.. ik had geen kussenquote:
Met of zonder slagroom?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
Nee mono had hem niet, hij lag beneden in de zaal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Die had mono remember.. ik had geen kussen![]()
Het was dat sting zo netjes was dat ik een stukje van de zijne kon gebruikenEn ik had mn knuffeltrui..het meeste van de nacht
Wat? Heb ik voor niks een kussen gedeeld ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mono had hem niet, hij lag beneden in de zaal.
Ik heb alle seizoenen op DVDquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stargate volgde ik indertijd trouw, tot het een keer verkaste naar een dag dat ik het steeds vergat
Ja dat is wel een beetje waar, net als Terra Novaquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is nog een reden om niet te kijken![]()
Het eindigt abrupt of stom of de serie gaat maar door en door.
Ja blijkbaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat? Heb ik voor niks een kussen gedeeld ?
Continuum is wel een aanrader, of bedoel je er eentje die zich niet op Aarde afspeelt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ja toch
Ik heb er geen traantje om gelaten om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat is wel een beetje waar, net als Terra Nova
Had maar gezegd als je er meer wilde hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gehad
En ik had vandaag een hele bak voor mijzelf
SF op aarde kan toch niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Continuum is wel een aanrader, of bedoel je er eentje die zich niet op Aarde afspeelt?
Op dat moment niet hoor. Alleen ik zag vanmorgen dat een hele bak maar 2 eu was... toen wilde ik ze welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had maar gezegd als je er meer wilde hebben
Ow dat maakt niet uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Continuum is wel een aanrader, of bedoel je er eentje die zich niet op Aarde afspeelt?
Ik moet nog de laatste 4 afleveringen kijken, vond het wel een leuke seriequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er geen traantje om gelaten om heel eerlijk te zijn.
Ik was ook al gestopt na het kijken van de eerste twee afleveringen
Waarom dat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vond ik ooksoms kan ik maar beter pas op de plaats houden en een keer iets niet doen.
Noem er eens een danquote:
Hoe heet die ene serie ook alweer die we wel allebei kijken? Sprookjes...quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat maakt niet uit
Ik ga hem even binnenhalen
[..]
Ik moet nog de laatste 4 afleveringen kijken, vond het wel een leuke serie
Once Upon a Time?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe heet die ene serie ook alweer die we wel allebei kijken? Sprookjes...
Laatste tijd ben ik vaak moe en druk met andere dingenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe heet die ene serie ook alweer die we wel allebei kijken? Sprookjes...
Heb je ook een eenpersoonsluchtbed? Of iemand om die 2pers mee te delen? Anders reserveer ik een matras of bank voor je, want ik heb geen ruimte voor 2pers bedden waar maar 1 iemand op ligt vrees ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr.
Kan ik blijven slapen zondag?
goed bezig jijquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef Cue_ het volgende:
Aan de gewichten zitten als je dat al tijdje niet gedaan hebt. Merk je toch wel snel in het gewicht
Echt wel, ben ook erg benieuwd naar seizoen 2quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die
Die was wel spannend op het einde
Ja ik ben benieuwd wat er aan de hand isquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die
Die was wel spannend op het einde
Dat ga ik zeker doen danquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je echt de serie Once Upon a Time zien
Druk zijn is lekker en vermoeidheid kom je wel doorheen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatste tijd ben ik vaak moe en druk met andere dingen
Jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
al die films op aarde die over tig jaar spelen?
Heb geen éénpersoonsluchtbed, maar ook nog geen vervoer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je ook een eenpersoonsluchtbed? Of iemand om die 2pers mee te delen? Anders reserveer ik een matras of bank voor je, want ik heb geen ruimte voor 2pers bedden waar maar 1 iemand op ligt vrees ik.
Verder uiteraard prima.
Dat is waarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Druk zijn is lekker en vermoeidheid kom je wel doorheen.
Wat een luchtbedjequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen éénpersoonsluchtbed, maar ook nog geen vervoer.
Zag mezelf ook niet met al die bende in de trein stappen.
Maar bedankt
Ik ook denk ik maar alleen omdat ik het bij C_A steeds op FB voorbij zie komenquote:
Ja volgens mij welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd wat er aan de hand is![]()
Begint volgende maand weer toch?
Die is leuk en verslavend!quote:
Tweede seizoen was wel slechterquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef STING het volgende:
Op Game of Thrones is het helaas wachten tot maart volgend jaar
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef STING het volgende:
Je weet niet hoe enorm dat ding is.quote:
Ik ook om die redenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook denk ik maar alleen omdat ik het bij C_A steeds op FB voorbij zie komenen op Foursquare
![]()
Ik heb geen medelijden met jequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet niet hoe enorm dat ding is.
Myr weet hoe groot mijn luchtbed is. En meer.
Ik kwam een beetje.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:24 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zondag doe ik een poging.
Heb ik ook niet nodig.quote:
Vond het wel jammer dat Sean Bean er zo vroeg uit was, maar dat is eigenlijk ook wel het toffe van deze serie, geen enkel hoofdpersoon is veiligquote:
Moet je de boeken lezen, zijn nog beterquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef STING het volgende:
Voor mijn alertheid op de momenten dat ik series kijken is hij net wat te ingewikkeld. Tenminste, te veel personen, teveel verhaallijnen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef STING het volgende:
Vond het wel jammer dat Sean Bean er zo vroeg uit was, maar dat is eigenlijk ook wel het toffe van deze serie, geen enkel hoofdpersoon is veilig
Iedereen aan Merlinquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
[..]
Die is leuk en verslavend!
Ben bij seizoen 3 nu
Dan pak je spullen en ga naar Myr toequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje.
[..]
Heb ik ook niet nodig.
Toch wel minder om een boek te lezen, waar je de verfilming al van hebt gezienquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je de boeken lezen, zijn nog beter
Snap ik wel ja, ik hou er ook niet van om series tegelijk te zien, maar voor deze maak ik een uitzonderingquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn alertheid op de momenten dat ik series kijken is hij net wat te ingewikkeld. Tenminste, te veel personen, teveel verhaallijnen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan pak je spullen en ga naar Myr toe
Wat is er eigenlijk bij Myr?quote:
Leukquote:
Ik kijk er liefst zoveel tegelijk als kanquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:29 schreef STING het volgende:
Snap ik wel ja, ik hou er ook niet van om series tegelijk te zien, maar voor deze maak ik een uitzondering
Vond het niet ergquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
Toch wel minder om een boek te lezen, waar je de verfilming al van hebt gezien
[..]
Snap ik wel ja, ik hou er ook niet van om series tegelijk te zien, maar voor deze maak ik een uitzondering
Oh, zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kijk er liefst zoveel tegelijk als kan
telkens maar 1 aflevering per week vind ik klote.
Dat is wel lekker. Gewoon in snelle vaart door een serie heen. Maar dan slaap ik nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:32 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ik heb zoveel opgespaard, dat ik elke avond onder het eten een aflevering kijk
Ik hou het ook bij 1 aflevering, tijdens het eten dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Gewoon in snelle vaart door een serie heen. Maar dan slaap ik niet
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:24 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zondag doe ik een poging.
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:32 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ik heb zoveel opgespaard, dat ik bijna elke avond onder het eten een aflevering kijk
Series verslinden doe ik alleen als ik ziek ben eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, 20 in een week tijd hahaha. Vette shit.
Die afkorting ken ik niet. Maar klinkt als een comedy.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hou het ook bij 1 aflevering, tijdens het eten dus![]()
Komt niet vaak meer voor dat ik aflevering na aflevering kijk.
Enige uitzondering is soms TBBT
The Big Bang Theoryquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die afkorting ken ik niet. Maar klinkt als een comedy.
The Big Bang Theory!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet kennenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De afkorting zei me even nietsquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat niet kennenLeef je onder een steen?
Nee, een ananas.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat niet kennenLeef je onder een steen?
Cake met een kleurtje, heel eng jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ik zou het niet op durven eten
Ik ben nog blijven steken bij Friends. Daarna geen komedie meer die ik leuk vind.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:39 schreef STING het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar een komedie die je wel leuk vindt
SPONGEBOB!!quote:
Wat, komen er ook mensen uit Enschede op nationale televisie? Welke idioot heeft dat bedacht?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:39 schreef Cue_ het volgende:
Op Ned3. Volgens mij zit daar een jongen tussen hier uit Enschede
Sponge Bobquote:
Spuit 11 !!!quote:
Ah ja. Als je Friends leuk vindt, dan vindt je dat misschien ook van HIMYMquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog blijven steken bij Friends. Daarna geen komedie meer die ik leuk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yupquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, komen er ook mensen uit Enschede op nationale televisie? Welke idioot heeft dat bedacht?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja. Als je Friends leuk vindt, dan vindt je dat misschien ook van HIMYMOf Joey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je dan echt één van de weinige vrouwen bent met gevoel voor humor kun je The Office wel proberen.
Niet iedereen is even snel dan jij bent Huppelquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef STING het volgende:
Ah ja. Als je Friends leuk vindt, dan vindt je dat misschien ook van HIMYMOok niet gekeken. Vind het ook niet zo interessant om komedies te volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even snel als!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen is even snel dan jij bent Huppel
Wel de Engelse versiequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Of Joey.
En als je dan echt één van de weinige vrouwen bent met gevoel voor humor kun je The Office wel proberen.
Joey + Friends = Howw youuu doin'quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Of Joey.
damn nederlands is moeilijkquote:
Inderdaad!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Joey + Friends = Howw youuu doin'![]()
Joey = Bluh
The Office moet ik nog steeds een keertje proberen.
Ik ook. Ik heb nog een verbod van twee jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal suf gekeken, vindt er helaas nu niets meer aan
Jaaaaaaaquote:
Doe dat beter ook maar niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Little Britain gezien
The Office UK is heel goed, maar kijk je wel met plaatsvervangende schaamte. De US versie is veel meer gewone comedy. Moeilijk kiezen welke het leukste is, want Dwight > Garethquote:
LB meetquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Little Britain gezien
Die dikke is trouwens recent overleden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
It's my sister Violet! She's the one with the Mercedes, swimming pool, and room for a pony.
Bouquet residence, lady of the house speeking!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
It's my sister Violet! She's the one with the Mercedes, swimming pool, and room for a pony.
waarom niet?quote:
De komedies die ik leuk vind, zijn dan verder weer erg beperktquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb nog een verbod van twee jaar![]()
Oh en AbFab![]()
Smack the Pony![]()
Red Dwarf
Mercedesquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
Waahahaha die is meesterlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bouquet residence, lady of the house speeking!!
Oh nee US vind ik echt een stuk minder. De Engelse variant is...awkward, I likequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
The Office UK is heel goed, maar kijk je wel met plaatsvervangende schaamte. De US versie is veel meer gewone comedy. Moeilijk kiezen welke het leukste is, want Dwight > Gareth
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze is wel heel oud hoor!!
Are you being served?!
Young mister Grace![]()
Mrs Slocombe![]()
Hoe weet jij nou wat ik leuk vind dan?quote:
Dat vind jijquote:
Dat vond ik altijd geweldig!!quote:
Pareltjes van vroeger, samen met Allo Alloquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Are you being served?!
Young mister Grace![]()
Mrs Slocombe![]()
Are you free, mister Humphries?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Are you being served?!
Young mister Grace![]()
Mrs Slocombe![]()
Watquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die dikke is trouwens recent overleden.
Hahaha ja geweldigquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bouquet residence, lady of the house speeking!!
Listen very carefully, I shall say this only once!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pareltjes van vroeger, samen met Allo Allo
Good meuning everyone!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Listen very carefully, I shall say this only once!
Die gast was ook een held hoor!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Are you free, mister Humphries?
Klopt, Onslow.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die dikke is trouwens recent overleden.
WT heeft een Mercedes fetishquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond het pony-gedeelte juist zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |