Ja, die Mur weer he?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dus het was gewoon je eigen snot, en dat zit iemand weer op mij af te schuiven godverdomme!
Ik vind het nu al eng klinkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. Het idee was dat jij je nu ging voorstellen, en dat ik je uitnodig om de projectjes eens te ervaren.
Hmm... Oke... Dan even doorbijten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik ken hier in de buurt nauwelijks mensen, plus dat mn ouders dan redelijk over de zeik zullen zijn.
We zijn niet eng hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu al eng klinken![]()
Dat is toch niet de bedoeling van een kennismaking of wel?
Oja? Dat is wel leuk dan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zijn niet eng hoor.We zijn heel liefdevol
Ik moet nu naar een BBQquote:
Ik heb ook kapsones he?!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg bring it on, en jij gaat zitten wachten?
Watje
Denk jijquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die gaat ook af bij Twix en dan is het loos alarm
Jij wil echt klappen of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:33 schreef STING het volgende:
[..]
Een watje met kapsones, geen handige combinatie
Ah, je bent wel into SM? Ben je dan meer ontvanger of uitdeler?quote:
avond.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Hi vechtersbazen, kapsoneslijers, spytool-addicts en drooggelopen geslachtsdelen.
Je wil klappen van mequote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Hi vechtersbazen, kapsoneslijers, spytool-addicts en drooggelopen geslachtsdelen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wat op zich uiteraard niet zonder consequentie is
Je hebt verteld dat we een date hadden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeder belt net en vraagt of mijn afspraakje van gisteren goed gegaan is.
Say wut?
Ja, rare manier wel om uit de kast te komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt verteld dat we een date hadden?
Zeg er dan gewoon niks overquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuis, Amsterdam sla ik even over en ik ga niet zeggen waarom![]()
Nu bankhangen en hopelijk nog even slapen.
Heloef post.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuis, Amsterdam sla ik even over en ik ga niet zeggen waarom![]()
Nu bankhangen en hopelijk nog even slapen.
huppelmuts post.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef Joysa het volgende:
OH JA IK HEB IETS KEI LEUKS MAAR IK GA ECHT LEKKER NIET ZEGGEN WAT
Dat had ik al gedaan. Vandaar mijn post.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen als je een ego boost wil
Was al bang dat je de "o ik ben awsome" feeling al had voor het lezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan. Vandaar mijn post.
ketel denkt de pot te slim af te zijn ben ik bang in dezequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet hahaha
Nee, nee, geen paniek.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Was al bang dat je de "o ik ben awsome" feeling al had voor het lezen![]()
hahaha
Nee hoor. Blijkbaar kwestie van andere humor. Maakt niet uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
ketel denkt de pot te slim af te zijn ben ik bang in deze
Tuurlijk niet, dus gewoon de metro naar sloterdijk gepakt. Maten weer pissig dat ik te laat was, dus ik direct door, wel toffe dag gisterquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
En, had je nog snel een verbinding naar huus?
Huh, Zuidtangent was dan net weg ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dus gewoon de metro naar sloterdijk gepakt. Maten weer pissig dat ik te laat was, dus ik direct door, wel toffe dag gister
Zou te lang duren. Trein was dus wel net weg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Huh, Zuidtangent was dan net weg ofzo?
Daar ga ik na m'n vakantie mee verderquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi koninginnetje van me! Hoe is het met je boekje?
Verder. Dus hoe ver ben je dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ga ik na m'n vakantie mee verder.
Pagina 7 of zo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verder. Dus hoe ver ben je dan?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net voorbij de inhoudsopgave
Ja nou ik heb geen zin dat jij en Evie weer een ambulance bellen voor mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg er dan gewoon niks over
Nu kan ik vannacht weer niet slapen van nieuwsgierigheid
Ik heb een foto van jou in pyjama!!quote:
Wat is er?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik heb geen zin dat jij en Evie weer een ambulance bellen voor mij![]()
Klotezooi!!
Ik zag het ja. Je mag hem volsoppen wat mij betreft, maar pas dan wel op voor drukinkt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou in pyjama!!
Ik ga hem uitprinten, boven mn bed hangen en voortaan gebruiken voor le sexy time
Naweeën van zaterdagquote:
Ben jij morgen vrij?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik heb geen zin dat jij en Evie weer een ambulance bellen voor mij![]()
Klotezooi!!
Ik was niet van plan om hem ook maar ergens te uploaden hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Je mag hem volsoppen wat mij betreft, maar pas dan wel op voor drukinkt.
Overigens heb ik liever niet dat dat op het grote web rondzwerft.
Dan heb ik een mooi liedje voor je:quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naweeën van zaterdag![]()
Maar het valt mee en als ik in deze houding blijf zitten doet het maar heel weinig pijn
Morgen en woensdag loserparade, donderdag dagje op pad, vrijdag werken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij morgen vrij?
Zo ja, dan ga je eerst regelen dat je een verwijzing voor het ziekenhuis krijgt.
En niet zeuren, anders haal ik evie op en dan brengen we je gewoon naar het ziekenhuis.
Uhmquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb ik een mooi liedje voor je:
\__________________/quote:
Ik dacht, ik geef wat lichtzinnige zoetsappige muziek, wéér niet goed.quote:
Heeft geen zin.. huisarts verhaal doen doorverwijzing krijgen afspraak makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij morgen vrij?
Zo ja, dan ga je eerst regelen dat je een verwijzing voor het ziekenhuis krijgt.
En niet zeuren, anders haal ik evie op en dan brengen we je gewoon naar het ziekenhuis.
Maak gewoon 5 minuten vrij om te bellen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen en woensdag loserparade, donderdag dagje op pad, vrijdag werken.
Ik geloof dat ik zaterdag tijd heb om te bellen naar de dokter
Dat. Gewoon doen, eisen dat er serieus onderzoek wordt gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Heeft geen zin.. huisarts verhaal doen doorverwijzing krijgen afspraak maken
Wijze man.. behalve dan dat je klappen van me wiltquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Dat. Gewoon doen, eisen dat er serieus onderzoek wordt gedaan.
Mijn plan was om dan gewoon de eerste de beste arts over zijn bureau heen te trekken zodat jij een medisch verhaal kon afsteken tegen hem en hem onder dwang testen laten doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Heeft geen zin.. huisarts verhaal doen doorverwijzing krijgen afspraak maken
*aai over bolletje* is goed hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Wijze man.. behalve dan dat je klappen van me wilt
DAT wil ik op zich wel zien hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn plan was om dan gewoon de eerste de beste arts over zijn bureau heen te trekken zodat jij een medisch verhaal kon afsteken tegen hem en hem onder dwang testen laten doen.
Maar jouw optie is wel beter denk ik
Daar zijn regels voor en is een route voor.. en dat heet eerst langs de huisarts.. die kan inschatten wat hij er mee moet doen en naar welke arts etc etc..quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn plan was om dan gewoon de eerste de beste arts over zijn bureau heen te trekken zodat jij een medisch verhaal kon afsteken tegen hem en hem onder dwang testen laten doen.
Maar jouw optie is wel beter denk ik
Oh fijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar zijn regels voor en is een route voor.. en dat heet eerst langs de huisarts.. die kan inschatten wat hij er mee moet doen en naar welke arts etc etc..
En dwang is niet nodig.. lijkt me een beetje overbodig.. voel me ineens niet meer veilig in de toekomst als ik dit lees
Als vrouwelijke arts hoef je niet bang voor me te zijn hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar zijn regels voor en is een route voor.. en dat heet eerst langs de huisarts.. die kan inschatten wat hij er mee moet doen en naar welke arts etc etc..
En dwang is niet nodig.. lijkt me een beetje overbodig.. voel me ineens niet meer veilig in de toekomst als ik dit lees
als pilletjes niet werken dan zijn het of de verkeerde pilletjes.. of is het voor de verkeerde kwaal.. En dan mag je dat onderzoeken. Denk dat een arts die inschatting wel zou moeten kunnen maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
Dan wordt er weer een inschatting gemaakt dat het niks is en dat ik geholpen ben met niet werkende pillen en dan mag ik weer naar huis
Net zoals zondag zeker? Dat komt zeker goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
* klap in gezichtje"komt wel goed schatje
Als er geen andere mensen willen slapenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef STING het volgende:
[..]
Net zoals zondag zeker? Dat komt zeker goed
Riiight, alsof je daarmee rekening aan het houden was, je was luid genoegquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Als er geen andere mensen willen slapen
*laat in de waan*quote:denk ik dat ik wel win![]()
Net als zondag
maar dan anders
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Riiight, alsof je daarmee rekening aan het houden was, je was luid genoeg
[..]
*laat in de waan*
jullie gingen mijn knuffeltrui jattenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Riiight, alsof je daarmee rekening aan het houden was, je was luid genoeg
[..]
*laat in de waan*
De Ghostbusters zijn mijn jeugdhelden, sorryquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
jullie gingen mijn knuffeltrui jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |