Je hebt verteld dat we een date hadden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeder belt net en vraagt of mijn afspraakje van gisteren goed gegaan is.
Say wut?
Ja, rare manier wel om uit de kast te komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt verteld dat we een date hadden?
Zeg er dan gewoon niks overquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuis, Amsterdam sla ik even over en ik ga niet zeggen waarom![]()
Nu bankhangen en hopelijk nog even slapen.
Heloef post.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuis, Amsterdam sla ik even over en ik ga niet zeggen waarom![]()
Nu bankhangen en hopelijk nog even slapen.
huppelmuts post.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef Joysa het volgende:
OH JA IK HEB IETS KEI LEUKS MAAR IK GA ECHT LEKKER NIET ZEGGEN WAT
Dat had ik al gedaan. Vandaar mijn post.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen als je een ego boost wil
Was al bang dat je de "o ik ben awsome" feeling al had voor het lezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan. Vandaar mijn post.
ketel denkt de pot te slim af te zijn ben ik bang in dezequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet hahaha
Nee, nee, geen paniek.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Was al bang dat je de "o ik ben awsome" feeling al had voor het lezen![]()
hahaha
Nee hoor. Blijkbaar kwestie van andere humor. Maakt niet uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
ketel denkt de pot te slim af te zijn ben ik bang in deze
Tuurlijk niet, dus gewoon de metro naar sloterdijk gepakt. Maten weer pissig dat ik te laat was, dus ik direct door, wel toffe dag gisterquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
En, had je nog snel een verbinding naar huus?
Huh, Zuidtangent was dan net weg ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dus gewoon de metro naar sloterdijk gepakt. Maten weer pissig dat ik te laat was, dus ik direct door, wel toffe dag gister
Zou te lang duren. Trein was dus wel net weg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Huh, Zuidtangent was dan net weg ofzo?
Daar ga ik na m'n vakantie mee verderquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi koninginnetje van me! Hoe is het met je boekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |