Welk net ook alweer?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt geweldigBen nu bij aflevering 5
Hersenloos tv kijken, ik hou ervan
Net 5quote:
Oh ook ff downloadenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net 5
Maar ik heb niet vanaf het begin gekeken, dus ik heb ze gedownload en ik kijk ze allemaal achter elkaar![]()
Volgens mij zijn ze nu bij aflevering 9 en 10 op NET5. IK heb alleen begrepen dat er geen seizoen 2 komt
Ik volg echt teveel seriesquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ook ff downloaden![]()
Ben benieuwd
Gister voetbal gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg echt teveel series
Voor in het vliegtuig heb ik de eerste 10 afleveringen van Gossip Girl seizoen 4
En Smash is op zich ook wel een leuke serie. Beetje Glee achtigEn als ik terugkom van vakantie start het nieuwe seizoen weer, en ik ben nog lang niet bij met Gossip Girl, Smash, TBBT, Merlin, Grimm, etc....
Yupquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister voetbal gezien?
Guidetti er bij en we doen gewoon mee voor het kampioenschap.
Jij serie-junkquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg echt teveel series
Voor in het vliegtuig heb ik de eerste 10 afleveringen van Gossip Girl seizoen 4
En Smash is op zich ook wel een leuke serie. Beetje Glee achtigEn als ik terugkom van vakantie start het nieuwe seizoen weer, en ik ben nog lang niet bij met Gossip Girl, Smash, TBBT, Merlin, Grimm, etc....
Echt waarquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij serie-junk![]()
Ik volg het liefst zo min mogelijk eigenlijk. Ik mis altijd de helft en dan moet ik het weer inhalen en gedoe. Sterker nog, ik heb mijn tv al een half jaar niet echt meer aangehad. Ik kijk alleen nog maar films op mijn laptop. Ik ga mijn gigantische tv dan ook gewoon weg doen
Ja tochquote:
Firefly, van Joss Whedonquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waarIk download de series en dan zet ik ze op mijn mediaplayer en dan kijk ik op mijn grote tv
[..]
Ja toch
Ik heb zin in een goede Scifi serie
Ik vond Stargate SG1, Stargate Atlantis echt zo tof
Bij jou nog zonnig?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
Pffff dit weermijn hormonen
zon wat doe je
Ja maar dat is ook weer 1 seizoenquote:
Stargate volgde ik indertijd trouw, tot het een keer verkaste naar een dag dat ik het steeds vergatquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waarIk download de series en dan zet ik ze op mijn mediaplayer en dan kijk ik op mijn grote tv
[..]
Ja toch
Ik heb zin in een goede Scifi serie
Ik vond Stargate SG1, Stargate Atlantis echt zo tof
Dat is nog een reden om niet te kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook weer 1 seizoen
Probeer hem toch even binnen te halenMaar is zo zonde... een serie gaan kijken met maar 1 seizoen
Zolang er maar een beetje een bevredigend einde aan zitquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook weer 1 seizoen
Probeer hem toch even binnen te halenMaar is zo zonde... een serie gaan kijken met maar 1 seizoen
X-Men the animated series.quote:
Firefly.quote:
Nee, zijn echt goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
X-Men the animated series.
[..]
Firefly.
Zag laatst in de winkel nog een Buffy tpb liggen, maar niet meegenomen. Ik durfde niet.
Zijn er Buffy comics die ik moet vermijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |