waarom ga je dan niet naar korteland motorenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:09 schreef lipjes het volgende:
Bij MC Rijen.
Morgen weer bellen, kijken wat ze ervan zeggen.
Motor van de zus van mijn schoonzus lekte olie, die had hem ook daar gekocht.
Afleverbeurt is 250 euro.
ik ben er in juni geweest met de auto maar wil het ook nog een keer op de motor doen maar niet op de GSR hehequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:16 schreef Dekatria het volgende:
TT
Maar ik zit er wel serieus aan te denken ja. Noppen onder de Alp dan, en hop met die zooi
Enige issue is er komen met je fiets. Met de boot is aardig expensive, zo merkte ik vorige weekquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben er in juni geweest met de auto maar wil het ook nog een keer op de motor doen maar niet op de GSR hehe
Heb hier nog garantie, dus laat hun het mooi fixen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:18 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet naar korteland motoren
http://bikingviking.is/quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Enige issue is er komen met je fiets. Met de boot is aardig expensive, zo merkte ik vorige week
ach ik ben ook monteur geweest bij motoport kan je mischien wel een x helpenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb hier nog garantie, dus laat hun het mooi fixen.
Liefste doe ik het zelf, maar te weinig tijd
Naja, alles wat nog onder garantie valt laat ik daar doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:22 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
ach ik ben ook monteur geweest bij motoport kan je mischien wel een x helpen
Enige alternatief dan ja. Maar toch zou ik het liever met de Alp doen, alleen al om er eens noppen onder te kunnen zienquote:
Boot moet je rekenen op 1500> euro voor heen en terug. Al merkte ik wel dat als je een week van tevoren wil boeken het 1200 is. Wat betreft het seizoen zit ik er wel aan vast, dan heb ik vakantiequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:31 schreef Salatrel het volgende:
wat moest het kosten dan? en ik zou sowieso niet in hoogseizoen gaan. eind mei begin juni ofzo dan is het toeristenseizoen nog net niet begonnen en is het een stuk rustiger overal
My point exactlyquote:
Kisten erop en gaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:41 schreef Salatrel het volgende:
ik sluip gewoon achter je aan op de tijgâh
Mwoooohquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:46 schreef Salatrel het volgende:
zeg nou zelf toch een prachtig weggetje voor een Alp daar beneden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien kost het toch evenveel als dat je voor 2 weken een fiets zou huren (wil je een Triumph dan ben je nog veel duurder uit), dus je bent het geld dan sowieso wel kwijt.quote:
Je kan toch ook thuis je pak ophangen en ervoor gaan strippen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef -XX- het volgende:
Heeft hier trouwens iemand ervaring met Damen Leathers om daar je pak te vermaken???
hoe strak wat leer rek op de duur ietsquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef -XX- het volgende:
Sinds ik mijn rugprotector eronder prop zit het jassie van m'n pak te strak!
Nouja....dat zal al uitgerekt moeten zijn denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:06 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
hoe strak wat leer rek op de duur iets
ja en bij die verhuur is het 2k eigen risicoquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo te zien kost het toch evenveel als dat je voor 2 weken een fiets zou huren, dus je bent het geld dan sowieso wel kwijt.
Hmm...
hoelang draag je de protector alquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nouja....dat zal al uitgerekt moeten zijn denk ik.
Ik ben dan geen blond meer, maar deze vat ik even niet....quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan toch ook thuis je pak ophangen en ervoor gaan strippen?
Die heb ik nu denk een jaar, maar met de vakanties (als ik alles wat langer draag) merk ik dat het gewoon te strak zit. Als ik m'n protector er dan uit haal, denk ik: Ahhhh wat fijn!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
hoelang draag je de protector al
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef Salatrel het volgende:
ze komen je wel overal in ijsland ophalen als je pech hebt trouwens (ook als je met je eigen motor bent)
Nou je wilt je pak toch vermaken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben dan geen blond meer, maar deze vat ik even niet....
pose eens een pic met pak en protectoor aan hij moet een beetje strak zitten kan ook via pm hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heb ik nu denk een jaar, maar met de vakanties (als ik alles wat langer draag) merk ik dat het gewoon te strak zit. Als ik m'n protector er dan uit haal, denk ik: Ahhhh wat fijn!!!
Maar zonder rugprotector rijden is geen optie, dus dan maar m'n pak vermaken..
onthou dan ook vast dat je de weggetjes met een F nummer moet hebbequote:
Ik heb in Schotland al gemerkt dat de weggetjes binnendoor het meest verrassen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
onthou dan ook vast dat je de weggetjes met een F nummer moet hebbe
https://maps.google.nl/?l(...)&photoid=po-68267548
quote:
Schotland!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb in Schotland al gemerkt dat de weggetjes binnendoor het meest verrassen...
Ben je ook bij de Apple cross geweest? En dan dat stuk NA de apple cross.... MFGGGG!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die weggetjes met passing placesNoord-Schotland
[ afbeelding ]
Wel overwogen, maar helaas te ver omquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ben je ook bij de Apple cross geweest? En dan dat stuk NA de apple cross.... MFGGGG!
Zo vet...ik wou dat ik er een filmpje van had gemaakt.
Diepe dalen, hoge heuvels, dikke vette bochten (zoals kombochten)!! Echt een speeltuin.
Wel mooi die ijzeren koffers!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wel overwogen, maar helaas te ver omik ga echter zeker nog eens terug... teveel mooie wegen daar die ik nog niet gezien heb.
speciaal voor jou op een BMWquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wel overwogen, maar helaas te ver omik ga echter zeker nog eens terug... teveel mooie wegen daar die ik nog niet gezien heb.
Maar ik bedoel niet die wegen van de Apple cross zelf....Het is een paar km erna. Ik zal eens opzoeken hoe die weg heet. Echt vet....quote:
Ze zijn van aluminium, en in wezen kan je ze makkelijk ook zelf (laten) maken - ben al eens een draadje tegengekomen op ADVRider waar iemand van 2 oude legerjerrycans motorkisten had gemaakt. Waar een wil is is een wegquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel mooi die ijzeren koffers!
Ik wil ook koffers, maar ik vind dat te prijzig...
En op een F 800 S....daar passen ook geen ijzeren koffers op volgens mij.
Ik klik niet, ik wil altijd dingen met eigen ogen zienquote:
Yes. En als er geen rek voor de 800 is, kan je er zo een laten makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:37 schreef Salatrel het volgende:
zijn toch gewoon touratechs? Die hebben vast ook wel een rekje voor de 800gs
Haha, dat is wel geniaal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zijn van aluminium, en in wezen kan je ze makkelijk ook zelf (laten) maken - ben al eens een draadje tegengekomen op ADVRider waar iemand van 2 oude legerjerrycans motorkisten had gemaakt. Waar een wil is is een weg
[..]
Ik klik niet, ik wil altijd dingen met eigen ogen zienblijven dingen ook een verrassing
Je tietuh zijn gegroeid, ben je zwanger?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heb ik nu denk een jaar, maar met de vakanties (als ik alles wat langer draag) merk ik dat het gewoon te strak zit. Als ik m'n protector er dan uit haal, denk ik: Ahhhh wat fijn!!!
Maar zonder rugprotector rijden is geen optie, dus dan maar m'n pak vermaken..
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je tietuh zijn gegroeid, ben je zwanger?
Gast daar woon ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Allemachtig wat gaan jullie hard. Eindelijk de klus erop zitten, wat is zo'n schip warm
@Dekatria: klus bij trico scheepswerf, kom je langs zuidplein
ligt het aan mij of is 50k wat laag voor een politiemotor van 10 jaar oud?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef WhiteJoker het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de nieuwere TA een nogal magere uitlaat? Het ziet er totaal niet uit in verhouding. http://link.marktplaats.nl/580928505
Hierdoor vind ik het minder waarschijnlijk.quote:Motor loopt perfekt en rijd nog dagelijks.
Wij hebben niks aan die afsluiters gedaan, of de pomp aan gezet. Dat deden de monteurs van die bootquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:06 schreef WhiteJoker het volgende:
En jullie stonden erbij? Ik zou het bij twijfel even gevraagd hebben.
Alles staat gecodeerd, zelfs een kip moet het snappenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha dat snap ik, ik bedoelde die monteurs. Als ik twijfelde of iets in de goede positie stond had ik het gevraagd. Alhoewel ik meestal degene ben aan wie die vragen gesteld wordt (IT'er).
Standaard uitlaat inderdaad. Heb ik ook nog in de garage liggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:59 schreef Salatrel het volgende:
die van dekatria heeft ook zon uitlaat volgens mij
dus jij zo van: de passagiershandvaten waren kapotquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:53 schreef lipjes het volgende:
over seks gesproken, kwam gisteren met vriendin achterop de motor aan bij mijn schoonouders, dus motorkleding uitgedaan.
Loop de kamer in, zeggen ze opeens: wat hebben jullie uitgespookt op de motor?
dus ik kijk ze raar aan.
Zegt ze: ja je rits staat nog open
Vandaar dat ik er serieus over zit te twijfelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef Salatrel het volgende:
trouwens dekatria volgens mij is die tenere een hele schappelijke fiets hoor ondanks dat het maar 1 cilinder is
Da's de standaard uitlaat van de 600 en 650, zoals Salatrel zegt (en in mijn optiek ook de mooistequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef WhiteJoker het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de nieuwere TA een nogal magere uitlaat? Het ziet er totaal niet uit in verhouding. http://link.marktplaats.nl/580928505
ja en een sloot goedkoper dan de tigerquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er serieus over zit te twijfelenals toekomstige reismotor, nomnom
Dat ook. En Japans, dus bulletproofquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja en een sloot goedkoper dan de tiger
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
Goedemorgen iedereen!![]()
Iedereen lekker geslapen? Ik wel. Zo'n 10 uur lang.
5 uur is meer dan zatquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vanuit de FZR-club werd er altijd een tunnelrit georganiseerd in en om Rotterdam..quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, lijkt me wel interessant.
Godver, kwam net door de maastunnel, dat moet geniaal zijn met een open uitlaat
Mijne maakt geen lawaai voor in een tunnel, maar ik wil best als cameramotor fungerenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vanuit de FZR-club werd er altijd een tunnelrit georganiseerd in en om Rotterdam..
Ben helaas nooit meegeweest op een dergelijke rit, maar het leek me erg amusant.
Is daar hier animo voor?
Ontbijten.. Nog effe en je kunt aanschuiven voor het avondeten, hahaha!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Nu eens eventjes lekker gaan ontbijten.
Lijkt me best lachen eerlijk gezegd.. Lieve Mona, ben ik nu asociaal?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijne maakt geen lawaai voor in een tunnel, maar ik wil best als cameramotor fungeren
ik zeg proefritje makuhquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ook. En Japans, dus bulletproofal zijn de blokken uit de Tigers inmiddels ook dermate ver doorontwikkeld dat die ook überbetrouwbaar zijn.
Bos sportuitlaat hier, bij 9000 toeren huilt die best lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lijkt me best lachen eerlijk gezegd.. Lieve Mona, ben ik nu asociaal?
2 G.P.R.'s hier op een 998cc tweecylinder. Wil voor de gelegenheid best de killers eruit halen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bos sportuitlaat hier, bij 9000 toeren huilt die best lekker
Oooit, over een jaartje of 2, als ik in mijn geweldige studentencontainer (bij gebrek aan een huisquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Doe ons je adres even, dan komen we er vanavond een paar halen
Koude pannenkoek met kristalsuiker.. Lekker hoor!quote:
Deal!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oooit, over een jaartje of 2, als ik in mijn geweldige studentencontainer (bij gebrek aan een huis) zit, zal ik een meet houden hier in Groningen en dan mogen jullie je allemaal in mijn container proppen en dan zal ik pannenkoeken maken voor iedereen. Hoe het gaat passen? Geen idee, maar je moet wat over hebben voor pannenkoeken.
Quoted, voor over een jaartje of 2.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oooit, over een jaartje of 2, als ik in mijn geweldige studentencontainer (bij gebrek aan een huis) zit, zal ik een meet houden hier in Groningen en dan mogen jullie je allemaal in mijn container proppen en dan zal ik pannenkoeken maken voor iedereen. Hoe het gaat passen? Geen idee, maar je moet wat over hebben voor pannenkoeken.
Ik niet, veel te kortquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
Speciaal voor jou zal ik er dan ook een paar met spek en appel maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:54 schreef Anne het volgende:
Nou, geef mij maar een warme met spek en appel.
Tuurlijk, als je mag kiezen zijn er nog veel lekkerder soorten, daar heb je gelijk in..quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:54 schreef Anne het volgende:
Weten we dus meteen ook waarom SD niet af mag vallen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:54 schreef Anne het volgende:
Was het maar zo!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je tietuh zijn gegroeid, ben je zwanger?
Toen ik daar nog lid was niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vanuit de FZR-club werd er altijd een tunnelrit georganiseerd in en om Rotterdam..
Ben helaas nooit meegeweest op een dergelijke rit, maar het leek me erg amusant.
Is daar hier animo voor?
Ik vond het al eng als je achter/voor/naast me reed. Zo over je schouder meekijken kost me echt mijn ondergoedquote:
http://www.fzrclub.nl/smf/index.php?topic=20366.0quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Toen ik daar nog lid was niet.
En nu ook niet
En wat gaf je het idee dat ik daar nog kan kijken? "Lid WAS"quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
http://www.fzrclub.nl/smf/index.php?topic=20366.0
Je klonk anders redelijk overtuigend toen je zei..quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
En wat gaf je het idee dat ik daar nog kan kijken? "Lid WAS"
Dusss..quote:
Valt wel mee tochquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik vond het al eng als je achter/voor/naast me reed. Zo over je schouder meekijken kost me echt mijn ondergoed
ben aantal werk maar vanavond even kijkenquote:
Ikke welquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is daar hier animo voor?
Ook goeiemiddag. Mijn wekker liep een uur te laat af dus moest alles in 20 minuten doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
4000/5000 tot 8000 brult ie het lekkerstquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bos sportuitlaat hier, bij 9000 toeren huilt die best lekker
Kun je er ook een paar voor mij bakken?quote:
Maar dan wel warm inderdaadquote:
Nice, houden we je aan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zet hem in de OP!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Quoted, voor over een jaartje of 2.
Planning was 3,5 uur; werd 4,5 uur. Wekker liep een uur te laat afquote:
Lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:54 schreef Anne het volgende:
Wat voor fiets is dit?quote:
Ook lekkerquote:
Als ik iets met kaas wil dan koop ik wel een pizza of maak ik een tostiquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!
Kaas erop en dubbelvouwen. Beetje curry erop, hoppakee!
Koekblikkert, woonde jij nou in Arnhem? Rond half 6 knal ik er weer doorheenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga trouwens op huis aan. In het koekblik weliswaar..
Ik merk het... Maja, belofte is beloftequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Staat je wat te wachten Lilliesleaf ofzoiets (nog steeds moeilijke naam)
Ik had hem zowaar goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik merk het... Maja, belofte is belofte![]()
En wat is er nou weer moeilijk aan die naam? Mijn echte naam is nog veel moeilijker joh.
Krullebol klinkt als een valide alternatiefquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik merk het... Maja, belofte is belofte![]()
En wat is er nou weer moeilijk aan die naam? Mijn echte naam is nog veel moeilijker joh.
/carequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Het is in correct ABN krullenbol
Sorry, ik probeer even wijs te doen
agreequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef Tankiej het volgende:
Tering, waarom posten jullie zoveel.
Ben je een dag aan het werk, is er gewoon alweer een topic vol
boefjequote:OT:
Zonet op ritje naar huis even een omweg genomen. Kwam door een tunneltje en daar waren kinderen aan het spelen, dus ik terug schakelen en gas open gooien. 1 kind begon te huilen en de anderen hielden hun handen tegen hun oren
ABN bestaat niet meer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Het is in correct ABN krullenbol
Sorry, ik probeer even wijs te doen
Op wie ben je jaloers dan en waarom?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
Holy...![]()
Goed. Ik ben nu ook jaloers, alleen niet op SD.
quote:
Ik weet niet in welke tijdzone jij leeft, maar in NL is het nog middagquote:
Vraag maar aan Anne.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Op wie ben je jaloers dan en waarom?
Tijd voor een vergelijkend warenonderzoekquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
Holy...![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef Tankiej het volgende:
OT:
Zonet op ritje naar huis even een omweg genomen. Kwam door een tunneltje en daar waren kinderen aan het spelen, dus ik terug schakelen en gas open gooien. 1 kind begon te huilen en de anderen hielden hun handen tegen hun oren
Neej man.. ik woon in de Flevopoldert!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koekblikkert, woonde jij nou in Arnhem? Rond half 6 knal ik er weer doorheen
Aaah! Zou dat het zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tijd voor een vergelijkend warenonderzoek
Nu ben ik wel benieuwd op wie xD.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
Holy...![]()
Ik heb er meer dan zat aan hoor. En zo niet, dan heb ik nog wat reserves om op te terenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Klinkt niet als een volledige maaltijd.
quote:
Is het nou werkelijk zó moeilijk?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd op wie xD.
Overigens, ik had het over pizza's; 3 keer raden wat ik eet
Vandaar, vergelijkend warenonderzoek graagquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Is het nou werkelijk zó moeilijk?Waar hebben jullie het nou de hele tijd over gehad een topic of 2 terug?
Eeeuw, Anne haar billen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Is het nou werkelijk zó moeilijk?Waar hebben jullie het nou de hele tijd over gehad een topic of 2 terug?
Goed planquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar, vergelijkend warenonderzoek graag
Hij wil het je gewoon even letterlijk horen zeggen, snap dat nou..quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Misschienquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij wil het je gewoon even letterlijk horen zeggen, snap dat nou..
Mannen..quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij wil het je gewoon even letterlijk horen zeggen, snap dat nou..
quote:
Zie foboquote:[b]Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Vinniiee
[..]
Wat voor fiets is dit?
Zo, weer even alle posts bijgelezen en gereageerd
Precies.. er zwerven ook nog wel ergens foto's rond van een bandit onder het grasquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor.. Iets te hard door de bocht, vuil op de weg.. you name it..
Helemaal mee eensquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Je bent te snel, net mn bericht aangepast
Ik zat daar voor studie, heb een minor gevolgd daar. Maar zoals ze bij het international student office van de hanze zeggen: de ervaring is belangrijker dan de college in je buitenlandperiode!
Ik heb overigens bijna geen lessen gemist, maar ik zat er wel eens meer dood dan levend na een nachtje doorhalen
Stinkie is ook oud bloedquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, CP ook nog wel eens, maar dat wordt ook minder.. ze kunnen er niet mee om gaan
uhm, neequote:
Ben in zen geheel niet meer zo fok actief... werk, school, sporten, sporten, sportenquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, CP ook nog wel eens, maar dat wordt ook minder.. ze kunnen er niet mee om gaan
En hun dochter?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef Dekatria het volgende:
Weten die ouders ook dat jij motor rijdt?
Ik dacht dat die date afgelopen zaterdag wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen op de motor naar m'n date, eens kijken wat ze ervan vind
Spullen bij haar dumpen dus ontmoet ik waarschijnlijk gelijk d'r ouders (waar ik geen zin in heb)
Ik wil die ouders nog helemaal niet ontmoeten, veels te vroeg imoquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef Dekatria het volgende:
Weten die ouders ook dat jij motor rijdt?
Zij uiteraard welquote:
Vrijdag, maar toen kwam zij naar mij. Nu ga ik dus naar haarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat die date afgelopen zaterdag was
Iets over pics or it didn't happen... ofzo...quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag, maar toen kwam zij naar mij. Nu ga ik dus naar haar
Geen picsquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Iets over pics or it didn't happen... ofzo...
Gaan we weer op deze toer, okequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoelde jij, hun dochter, rijden, weet je wel.
Hmmm, hoe zal ik dit eens gaan beantwoordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
En weten ze ook dat ze kwam, vrijdag?
Je hoeft je ouders toch niet alles te vertellen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Als z'n brommer op de slaapkamer zou kunnen (of mogen?) staan, dan stond ie dat volgens mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb jij een krik op je motor
Langskomen, geen idee. Je ouders hoef je inderdaad niet alles te vertellenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Gewoon zelf doen manquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef Roderick2085 het volgende:
Zit trouwens serieus na te denken om deze te kopen, maar misschien eerst eens kijken of ze die ergens voor me erop kunnen pleuren
Na-aperd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef Roderick2085 het volgende:
Zit trouwens serieus na te denken om deze te kopen, maar misschien eerst eens kijken of ze die ergens voor me erop kunnen pleuren
Hmm, daar heb je een punt. Pajic in Genderingenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zit geen linkpijp en beugel bij... ga ik nooit zelf kunnen
Hehequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En haar ouders maar afvragen waarom ze zo moeilijk zit de volgende dag...
Op de eerste date?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheAnaal jwz
![]()
![]()
Nee dat vond ze niks zei ze al
Ik zal mijn telefoon mee sneakenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vin, nu weet je het van tevoren: Pics or it didn't happen.
Na je pic van laatst, morgen de mededeling dat er ergens een pic van je vriendin bij jou achterop bovenop op de motor te vinden is.
Waar doel je nu op, dat ik het weet?quote:
"Ik wil er niet over praten want anders denkt'ie dat ik een slet ben"quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ehm, ja 't ging nogal vreemd. Ze vertelde eerst dat ze nooit over seks praatte want dat vond ze 'not done', en aan het eind van de dag ging het daar zowat alleen maar over
Tis geen slet-typequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Ik wil er niet over praten want anders denkt'ie dat ik een slet ben"
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb 't laatste jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ze verwachtte alleen van mij bepaalde dingen niet![]()
Oeh, nu ben ik benieuwd... Zoals?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis geen slet-typeZe verwachtte alleen van mij bepaalde dingen niet
En dat geldt niet alleen voor seks
Iets met de verzameling van je, als je die daadwerkelijk ook hebtquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oeh, nu ben ik benieuwd... Zoals?
Oeh! Goed gegokt ook nog!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets met de verzameling van je, als je die daadwerkelijk ook hebt
Ik weet niet wat jij gegokt hebt?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:54 schreef Dekatria het volgende:
Motorclub topic #998: Met een grote uitlaat in de kofferbak.
Dat het daarover ging.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gegokt hebt?Die collectie was in principe toch voor anderen bedoeld?
En ook nog in dat knettergeile witquote:
ja dit is ff 1/3 goedkoper dan die triumphquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het over jou. Eerst die Triumph en nu deze
In Utrecht toevallig?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef Salatrel het volgende:
en weer thuis7 uur en 50 minuten met een pauze van 50 minuten is wel weer genoeg voor 1 dag
.. dat.. klinkt niet goed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:20 schreef BlackLining het volgende:
Óf de lampjes in mijn richtingaanwijzers zijn alle vier collectief mee opgehouden, of ik heb een groter probleem
Noo dat meen je niet, ook mijn favorietquote:
Dat klinkt niet erg goed neequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:20 schreef BlackLining het volgende:
Óf de lampjes in mijn richtingaanwijzers zijn alle vier collectief mee opgehouden, of ik heb een groter probleem
9gag heeft me bang gemaakt om zulke dingen te zeggen, maar: Zijn wij familie van elkaar ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noo dat meen je niet, ook mijn favoriet
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:23 schreef Dekatria het volgende:
Zo, mijn dosis literatuur ook weer gehad vandaag
HOOR IK DAAR PERENIJS
Wie is 9gag?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
9gag heeft me bang gemaakt om zulke dingen te zeggen, maar: Zijn wij familie van elkaar ofzo?
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Moet ik tijdens de Groningen-meet ook maar voor Festini-ijsjes zorgen dan?
Ben bereid om je leven kwijt te raken: www.9gag.comquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie is 9gag?Niet dat ik weet, alleen zelfde interesses / smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |